Infopromotii – “Promotia anului 2007”

Daca esti membru al www.infopromotii.ro, autentifica-te, acceseaza formularul de vot si alege top 3 promotii pentru fiecare categorie, precum si Promotia Anului 2007. Poti completa formularul o singura data, iar dupa ce apesi butonul “voteaza”, acesta nu mai poate fi modificat. Daca nu esti membru al site-ului, inscrie-te acum si urmeaza pasii de mai sus.

Vor fi premiati membrii care au dat cele mai multe raspunsuri corecte. Premiul I = 4.000 RON; Premiul II = 2.000 RON; Premiul III = 1.200 RON. Mentiunea I = 700 RON; Mentiunea II = 600 RON; Mentiunea III = 500 RON; Mentiunea IV = 400 RON; Mentiunea V = 300 RON; Mentiunea VI = 200 RON; Mentiunea VII = 100 RON.

Regulamentul Oficial al Promotiei

“Promotia anului 2007”

 

 

1.            ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL PROMOTIEI

 

Organizatorul Promotiei “Promotia anului 2007” este SC Netstreet Media SRL, societate cu personalitate juridica romana, cu sediul in localitatea Seciu, oras Boldesti-Scaeni, strada Principala nr. 67"O", judetul Prahova, cod postal: 105301, inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J29 / 2604 / 29.11.2006 CIF RO11996135. Organizatorul Promotiei este inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 5373.

Promotia se va derula conform prevederilor prezentului Regulament ("Regulamentul"), obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Promotiei si va aduce la cunostinta publicului modificarile operate.

Promotia este organizata cu implicarea companiei de marketing direct Open Public Services (numita in continuare „OPS”).

 

 

2.            ARIA DE DESFASURARE A PROMOTIEI 

 

Promotia este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei.

 

 

3.            PERIOADA DE DESFASURARE A PROMOTIEI

 

Promotia va incepe la 7 august 2008 si se va incheia la 30 septembrie 2008. Orice formular de vot trimis inainte de data de 7 august 2008 sau dupa data de 30 septembrie 2008 nu va fi luat in considerare de Organizator.

 

 

4.            CATEGORII DE PROMOTII PARTICIPANTE

 

La aceasta promotie participa urmatorele categorii de promotii cu promotiile aferente:

 

1. ALIMENTE, BAUTURI 

10 ani de vitalitate cu Danone

7 Days – „Croissantomatul megaviselor”

Baileys Event (Bucuresti Mall Vitan)

Canta de dragul premiilor Ardealul

Castiga cu Delikat casa la care ai visat

Castiga cu Delma (in magazinele Real)

Chio – “Aduna carate, castiga Diamante!”

De 3 secole rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana

De Paste, Bucegi te innoieste!

Delma iti face sandvisul si gustos, si norocos!

Delma si French Toast iti fac sandvisul bun de premii

Dr. Oetker – "Iti apreciem renumele"

Dr. Oetker – ”Dar din dar se naste bucuria!”

Dr. Oetker Musli Vitalis – „Castiga la micul dejun o vacanta in Tenerife!”

Dr. Oetker Original Pudding – “Indulcesti si castigi!”

Dr. Oetker Pizza Ristorante – “Esti pe felie cu super-premii!”

Dr. Oetker Pizza Ristorante – „Esti la un click distanta de Venetia!”

Golden Brau – “Echipeaza-te pentru distractie”

Gosser – "Iarna aceasta se pleaca in Austria"

Hochland iti pretuieste bucuria!

Ia viteza cu rolele Prigat!

Juicy Fruit – “Hraniti-va curiozitatea”

KitKat & Lion – “Fii Kul!”

Knorr – "Minunata-i primavara!"

Knorr – "Vine, vine primavara!"

Laura – “Premii usor de impartit”

Lay’s ChampionChips

Magura – “Tu ce ai face cu 1000 de euro zilnic?”

Margaritar te trimite la cumparaturi cu cardul OTP Bank

Nesquik – "Descopera surprizele lui Quicky!"

Noroc cu JOE!

Primola – “Evadeaza din rutina!”

Programul de racorire globala Ciucas

Santal – “Infrupta-te cu premii!”

Sarbatoreste Festivalul Chinezesc al Primaverii cu premiile Uncle Ben’s!

Skol il rasplateste pe cel care gandeste

Snickers, Mars, Twix, Bounty – “Play! Fuel! Win!”

Ulpio – “Savureaza crema shoppingului la Roma!”

Unilever – “Spune-ne ce ai in frigider si poti castiga unul nou!”

 

2. AUDIO, FOTO, VIDEO

PHILIPS – "Alege o experienta vizuala unica si castiga trei filme de colectie!”

PHILIPS – “Alege sa-ti fie mai bine”

Samsung – “Imagineaza-ti mai mult decat sunet, mai mult decat imagine”

Samsung este primul care iti ofera un LCD full options

Samsung iti da contravaloarea LCD-ului inapoi

 

3. CASA SI GRADINA

Danfoss a pornit robinetul cu premii!

Oust elimina mirosurile, atrage premiile!

Policolor – “Premii cu galeata”

Raid – “Localizeaza gasca de tantari!”

Tefal – “Mai mult spatiu pentru tine” (Carrefour)

Tefal, Krups – “Cate stele merita bucataria ta?” (Cora)

 

4. CONCURSURI PE INTERNET

Evinoteca.ro si Vinexpert – "Castiga zilnic o sticla de vin!”

MOL – "Prinde-te in raliul virtual Bonus Tracker!"

Vinul.ro, Vinexpert si Evinoteca.ro – “Wine Networking”

 

5. COSMETICE, FRUMUSETE

Alege frumusetea in 7 zile castigatoare. Cu Dove

Arata-i verii cat esti de frumoasa. Cu Dove (Carrefour)

Arata-i verii cat esti de frumoasa. Cu Dove (Club Dove)

Dove – "Ai inca 5.000 de motive sa te simti frumoasa"

Dove – “Studiul international despre frumusete" (pe www.dove.ro)

Dove – “Studiul international pentru frumusete” (chestionar in magazine si in reviste)

Dove – Rasfata-te in Marea Croaziera a frumusetii!

Rasfata-te in croaziera frumusetii. Cu Dove.

Eucerin – “Ingrijeste-te sa castigi!”

Experimenteaza senzatii puternice alaturi de Palmolive for Men

Farmec – “Imparte rasfatul pe din doua”

Gillette – “Viitorul fotbalului romanesc este in mainile tale”

Head&Shoulders No. 1

Hipersurprize de la Rexona in Cora

Nivea – “Infrumuseteaza-ti ziua cu un premiu!” (Cora)

O vara relaxata si o piele mai catifelata cu noul Braun Xelle SPA Editie Limitata

Pantene – "Dansez pentru tine!"

Philips – "Garantia returnarii banilor, in 30 de zile!”

PHILIPS – “Alege sa-ti fie mai bine”

PHILIPS – “Meriti un barbierit full-option!”

Procter & Gamble – "Mega Image 12 Ani"

Procter&Gamble – Calatorie in Tara Cumparaturilor: “Ti-ai pregatit familia pentru scoala?”

Procter&Gamble – Calatorie in Tara Cumparaturilor: “Scoate-ti familia la o plimbare… castigatoare”

Procter&Gamble – „Fii vedeta in soare la mare!” Procter&Gamble – Alfa Beta Constanta

Procter&Gamble – Interex Hypermarket Sibiu

Rowenta – ”Garantia returnarii banilor intr-o luna de zile!”

Un BIC de aventura (Carrefour, Cora)

 

6. ELECTRICE

Procter&Gamble – Calatorie in Tara Cumparaturilor: „Ti-ai pregatit familia pentru scoala?”

Procter&Gamble – Calatorie in Tara Cumparaturilor: “Scoate-ti familia la o plimbare… castigatoare”

Vara asta Duracell trage premii dupa el!

 

7. ELECTROCASNICE

Acum Samsung iti indeplineste inca o dorinta … GRATIS!

PHILIPS – “Alege sa-ti fie mai bine”

PHILIPS si Flanco te premiaza!

Samsung – “Imagineaza-ti placerea de a gati”

Tefal economiseste pentru tine si iti rasplateste fidelitatea

Tefal, Krups – “Cate stele merita bucataria ta?” (Cora)

 

8. FINANTE, ASIGURARI

Bancpost Exchange – "Schimba-ti perspectiva cu o noua masina"

Card Perfect ABN AMRO – “O oferta pe care n-o poti refuza!”

 ING Bank – „Castigi cu ING Personal” (primavara 2007)

ING Bank – "Castigi cu ING Personal  2" (toamna 2007)

Provident – „7 castigatori la fiecare 7 zile!”

 

9. IGIENA, SANATATE

Always, Tampax, Discreet – “Alege ce-i mai bun pentru femeia din tine”

Orbit – „Igiena orala, un subiect de premii”

PHILIPS – “Alege sa-ti fie mai bine”

PHILIPS si Flanco te premiaza!

Procter&Gamble – Calatorie in Tara Cumparaturilor: "Ti-ai pregatit familia pentru scoala?”

Procter&Gamble – Alfa Beta Constanta

Procter&Gamble – Calatorie in Tara Cumparaturilor: “Scoate-ti familia la o plimbare… castigatoare”

Procter&Gamble – Interex Hypermarket Sibiu

 

10. PRODUSE DE CURATAT

Albul Tide merge cu tine la scoala tot anul

Ariel – Curatenie de 5 (cinci) stele chiar si in apa rece sau banii inapoi

Castiga cu Ariel si Whirlpool (in marile retele de supermarketuri)

Castiga cu Ariel si Whirlpool (la Selgros)

Cif  – “Castiga o bijuterie de bucatarie”

Cif si Domestos. Si harnici si darnici. (primavara 2007)

Cif si Domestos. Si harnici si darnici. (toamna 2007)

Dero Alb, Dero Dalb, de iarna sa-ti fie drag

Mr. Muscolo iti aduce… ce tie iti place!

Procter&Gamble – „Calatorie in Tara Cumparaturilor: Ti-ai pregatit familia pentru scoala?”

Procter&Gamble – Alfa Beta Constanta

Procter&Gamble – Calatorie in Tara Cumparaturilor: “Scoate-ti familia la o plimbare… castigatoare”

Procter&Gamble – Interex Hypermarket Sibiu

TIKI iti schimba viata!

 

11. PROMOTII IN BENZINARII

MOL – “Doua placeri intr-un cadou”

MOL – “Orienteaza-te dupa castig”

MOL – “Prinde startul la Raliul Dakar”

OMV si PETROMV – “ Alimenteaza pentru un Porsche Carrera”

 

 

5.            DREPTUL DE PARTICIPARE

 

Promotia este adresata tuturor persoanelor fizice cu resedinta in Romania care au implinit 18 ani pana la data completarii formularului de vot. Exceptie fac angajatii Organizatorului, ai OPS, precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si sotul /sotia celor mentionati mai sus.

 

 

6.            PREMIILE ACORDATE

 

In cadrul acestei promotii, pentru primii trei participanti care acumuleaza cele mai multe puncte, organizatorul ofera urmatoarele premii:

              Premiul I = 4.000 RON;

              Premiul II = 2.000 RON;

              Premiul III = 1.200 RON.

 

Pentru urmatorii 7 clasati se ofera:

              Mentiunea I = 700 RON;

              Mentiunea II = 600 RON;

              Mentiunea III = 500 RON;

              Mentiunea IV = 400 RON;

              Mentiunea V = 300 RON;

              Mentiunea VI = 200 RON;

              Mentiunea VII = 100 RON.

 

Daca un castigator nu isi revendica premiul castigat conform Sectiunii 10 a prezentului Regulament, acesta isi va pierde dreptul asupra premiului.

 

 

7.            MECANISMUL DE DESFASURARE A PROMOTIEI

 

Pentru a participa la promotie, participantul trebuie sa aiba un cont sau sa isi creeze unul pe site-ul www.infopromotii.ro si sa aiba varsta de 18 ani implinita pana la data completarii formularului.

 

Participantii vor trebui sa completeze un formular de vot de pe site in perioada 7 august 2008 – 30 septembrie 2008. Ei vor trebuie sa voteze top 3 promotii din cadrul fiecarei categorii participante mentionate la Sectiunea 4 a prezentului Regulament.

De asemenea, vor trebui sa voteze si promotia anului 2007.

 

Participantii trebuie sa voteze obligatoriu top 3 promotii la fiecare categorie participanta si promotia anului 2007.

 

Dupa completarea in intregime a formularului si apasarea butonului “voteaza”, participantilor li se va afisa urmatorul mesaj “Chestionarul a fost trimis cu succes”. In cazul in care participantii nu completeaza in intregime chestionarul, acestia vor primi urmatorul mesaj “Chestionar incomplet” si li se va indica pozitia si categoria ramase necompletate.

 

Dupa trimiterea formularului, acesta nu mai poate suferi modificari.

 

Un participant nu poate sa detina decat un singur cont si nu poate vota decat o singura data. Daca totusi incearca sa deschida chestionarul utilizand aceeasi adresa de e-mail, se va deschide chestionarul completat anterior, fara posibilitatea de a efectua modificari.

 

In cazul in care unui participant i se sterge contul de membru pe durata promotiei (la cererea sa, pe motiv de adresa de e-mail invalida sau comportament ce contravine Termenilor si Conditiilor de utilizare a site-ului), chestionarul completat de acesta va fi sters fara notificare prealabila si nu va participa la promotie.

 

 

8.            ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI

 

La sfarsitul promotiei, pe baza voturilor exprimate de participanti, se va intocmi topul primelor trei promotii din cadrul fiecarei categorii participante si se va desemna promotia anului 2007. Acest top va fi afisat pe site-ul www.infopromotii.ro in termen de 3 zile lucratoare de la data expirarii promotiei.

 

Desemnarea promotiilor de pe primele trei locuri din cadrul fiecarei categorii si a promotiei anului se va realiza pe baza urmatorului sistem:

– O promotie care a fost votata pe primul loc va obtine 3 puncte;

– O promotie votata pe locul doi va obtine 2 puncte;

– O promotie votata pe locul trei va obtine 1 punct.

 

Daca pe primul loc din cadrul unei categorii, se claseaza doua sau mai multe promotii cu acelasi punctaj, departajarea se va face in functie de numarul total de voturi primite, apoi de numarul de voturi pentru locul I pe care le-au obtinut. In cazul in care situatia de egalitate va persista, departajarea se va face in functie de numarul de voturi pe care le-au obtinut pentru locul II si respectiv pentru locul III. Daca totusi situatia de egalitate se mentine, departajarea se va face in functie de data la care a fost prima data votata pe primul loc una dintre acestea.

 

De asemenea, daca pe locul doi din cadrul unei categorii se claseaza doua sau mai multe promotii cu acelasi punctaj, departajarea se va face in functie de numarul total de voturi primite, apoi de numarul de voturi pentru locul II pe care le-au obtinut. In cazul in care situatia de egalitate va persista, departajarea se va face in functie de numarul de voturi pe care le-au obtinut pentru locul I si respectiv pentru locul III. Daca totusi situatia de egalitate se mentine, departajarea se va face in functie de data la care a fost prima data votata pe locul doi una dintre acestea.

 

Daca pe locul trei din cadrul unei categorii se claseaza doua sau mai multe promotii cu acelasi punctaj, departajarea se va face in functie de numarul total de voturi primite, apoi de numarul de voturi pentru locul III pe care le-au obtinut. In cazul in care situatia de egalitate va persista, departajarea se va face in functie de numarul de voturi pe care le-au obtinut pentru locul I si respectiv pentru locul II. Daca totusi situatia de egalitate se mentine, departajarea se va face in functie de data la care a fost prima data votata pe locul trei una dintre acestea.

 

Cat priveste “Promotia anului”, daca intervine o situatie de egalitate de puncte, departajarea se va face dupa numarul total de voturi acumulate, iar daca situatia de egalitate persista, va fi desemnata castigatoare promotia care a fost prima oara votata drept promotia anului.

 

Astfel, participantii care au votat promotiile care au fost desemnate ca top 3 pe fiecare categorie, vor primi cate un punct pentru fiecare raspuns corect. Participantii care au intuit promotia anului 2007 vor primi 3 puncte. In aceste conditii, un participant poate obtine un total maxim de 36 puncte.

 

Premiile se vor acorda pe baza punctajului obtinut de participanti, in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute. (EXEMPLU: Daca niciun participant nu obtine 36 de puncte in urma voturilor, premiul I se va acorda participantului cu cel mai mare punctaj obtinut s.a.m.d.)

 

Daca sunt mai multi participanti cu acelasi numar de puncte, se va organiza o tragere la sorti electronica in urma careia se va acorda un premiu pentru fiecare, din cele 10 premii puse in promotie si descrise la Sectiunea 6. 

 

Daca mai sunt premii ce nu au fost acordate, ele se vor atribui acelora cu punctajele imediat inferioare. Daca si printre acestia exista situatii de egalitate la puntaj, premiile se vor acorda prin acelasi mecanism descris mai sus, in limita premiilor neacordate.

 

In momentul in care un participant castiga un premiu oferit in cadrul prezentei promotii, acesta nu mai poate castiga niciun alt premiu.

 

In acest caz, tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor va avea loc in termen de 7 zile lucratoare de la data expirarii promotiei si se va efectua in prezenta unei comisii (in cele ce urmeaza „Comisia”) formate dintr-un reprezentant al Organizatorului si un reprezentant al OPS-ului, sub supravegherea unui Notar Public  la sediul OPS.

 

Pentru fiecare premiu, primul participant extras va fi desemnat castigator, iar urmatorii 2 castigatori ai premiilor imediat inferioare vor constitui rezerve. Aceste rezerve vor fi folosite in cazul in care unul sau mai multi participanti nu vor fi validati conform procedurii descrise in Sectiunea 9 de mai jos. Daca un castigator este invalidat, premiul sau va fi atribuit castigatorului premiului imediat inferior, iar premiul acestuia va reveni urmatorului clasat si asa mai departe, pana la premiul ultimului clasat, care va reveni unui participant extras ca rezerva dintre cei cu punctajele imediat urmatoare. In total, se vor extrage 10 castigatori si 20 de rezerve.

 

 

9.            CONDITII DE VALIDITATE

 

Pentru ca un participant sa fie considerat valid, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

1)            Sa indeplinesca conditiile de la Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

2)            Sa aiba un cont activ pana la momentul desemnarii tuturor castigatorilor pe site-ul www.infopromotii.ro;

3)            Sa completeze integral formularul de vot de pe site, votand top 3 promotii la toate categoriile participante si promotia anului 2007, in perioada 07.08.2008 – 30.09.2008.

 

Fiecare participant desemnat castigator va fi contactat telefonic,  i se va trimite un SMS si un e-mail pentru a i se comunica termenii de validare. Pentru validare, participantul desemnat castigator va trebui sa trimita un e-mail in termen de maximum 48 de ore de la primirea apelului telefonic/SMS-ului sau e-mail-ului, pe adresa promotiaanului@infopromotii.ro care sa contina datele sale personale din contul de membru, precum si datele sale personale (nume, prenume, data nasterii, adresa de domiciliu din actul de identitate, numar telefon, seria si numarul actului de identitate). Dupa verificarea si validarea datelor comunicate cu datele inscrise in contul creat pe www.infopromotii.ro, participantul este declarat castigator.

 

Castigatorii validati vor trebuie sa trimita o copie dupa CI/BI si dupa extrasul de cont la adresa promotiaanului@infopromotii.ro pentru ca Organizatorul sa le vireze premiul castigat. Daca acestia nu au un cont bancar, ei vor trebui sa isi deschida unul la o banca din Romania.

 

Vor fi anulati participantii declarati castigatori in urmatoarele cazuri:

              Nu trimit e-mailul cu toate informatiile pentru validare in termen de 48 de ore de la primirea apelului telefonic, a SMS-ului sau a e-mail-ului la adresa promotiaanului@infopromotii.ro;

              Nu pot face dovada datelor de identificare folosite in momentul in care si-au creat contul pe site-ul www.infopromotii.ro de pe care au completat formularul de vot;

              Si-au creat mai multe conturi pe site-ul www.infopromotii.ro.

              Nu aveau 18 ani impliniti la data completarii formularului de vot.

              Daca dupa apelarea telefonica/trimiterea SMS-ului sau e-mail-ului din partea Organizatorului nu se poate face identificarea participantilor desemnati castigatori ai premiilor promotiei din urmatoarele motive: nu trimit e-mail-ul cu toate informatiile necesare in vederea validarii la adresa promotiaanunui@infopromotii.ro sau refuza sa ofere datele de identificare, in termen de maxim 48 de ore de la primirea apelului telefonic/SMS-ului sau e-mail-ului de la Organizator, acestia isi pierd calitatea de castigatori. Orice revendicare ulterioara aceastei perioade acordata pentru validare nu va fi luata in considerare.

 

 

10.          PROCEDURA DE INMANARE A PREMIILOR

 

Premiile castigate se vor acorda exclusiv prin virament bancar, in contul indicat de catre fiecare castigator, in termen de cel mult 7 zile lucratoare de la data validarii acestora de catre reprezentantii Organizatorului. Odata cu virarea premiilor in conturile castigatorilor Promotiei, Organizatorul este liberat fata de acestia de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.

 

Daca vor exista Premii neacordate ca urmare a neindeplinirii de catre Participantii castigatori a uneia sau a mai multor conditii de validare (vezi Sectiunea 9 CONDITII DE VALIDARE), Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, primul participant desemnat ca rezerva conform sectiunii 8 de mai sus. Daca nici acesta nu indeplineste conditiile necesare, se va avea in vedere urmatoarea persoana desemnata ca rezerva. Acesti Participanti vor fi notificati si validati de catre Organizator in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data constatarii neindeplinirii de catre Participantul initial desemnat a conditiilor prezentului Regulament.  Daca la epuizarea rezervelor vor exista Premii neacordate, acestea nu se vor mai acorda si vor ramane in proprietatea Organizatorului.

 

 

11.          RESPONSABILITATE

 

 Organizatorul Promotiei si companiile implicate in organizarea ei nu isi asuma raspunderea pentru:

              Formularele completate inainte de data de 07.08.2008;

              Formularele completate dupa data de 30.09.2008;

              Formularele completate care nu au ajuns la destinatie din cauza unor defectiuni tehnice ale serverelor de internet sau a oricaror altor defectiuni tehnice care nu sunt provocate de catre Organizator;

              Situatiile in care adresele de e-mail/numerele de telefon completate in momentul crearii contului de pe site sunt gresite;

              Situatiile in care un participant desemnat castigator nu poate fi contactat timp de 48 de ore pe adresa de e-mail/numarul de  telefon, conform conditiilor prezentului Regulament. In acest caz el isi pierde calitatea de castigator;

              Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Promotie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Promotie;

              Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;

              Nerespectarea termenilor si conditiilor de utizare a site-ului www.infopromotii.ro, fapt care duce la stergerea contului de membru si implicit a formularului de vot.

 

Dovada de expediere a formularelor de vot nu reprezinta si dovada primirii acestora.

 

Organizatorul are dreptul de a invalida participantii care si-au creat mai multe conturi si care nu indeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea  9.

 

Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii oricaror revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

 

Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului virarii banilor in cont nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei promotii.

 

 

12.          PERSOANELE FARA CAPACITATE JURIDICA

In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este in incapabilitate fizica de a se deplasa, atunci este necesara existenta unei procure semnata si autentificata la un Notar de catre castigator, procura ce da dreptul persoanei imputernicite de a primi premiul respectiv, inclusiv semnarea unei declaratii prin care exonereaza Organizatorul de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului, precum si de plata de despagubiri sau reclamatii de orice natura in legatura cu acesta.

 

 

13.          ANGAJAMENTE, PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

Organizatorul, in vederea desfasurarii Promotiei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 5373.

 

Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Promotii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor.  Numele castigatorilor, localitatea si judetul de resedinta, precum si premiile castigate in cadrul Promotiei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.

 

Organizatorul le poate solicita Participantilor desemnati castigatori ai promotiei acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele, localitatea de resedinta si imaginea lor. Pentru a-si exprima acordul expres in acest sens, Participantii castigatori vor semna o declaratie in care vor fi cuprinsi termenii acestui acord.

 

Organizatorul si OPS garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Promotie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 14) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Promotie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Netstreet Media S.R.L., localitatea Seciu, oras Boldesti-Scaeni, strada Principala nr. 67"O", judetul Prahova, cod postal: 105301.

Scopul prelucrarii datelor cu caracter personal este: inregistrarea participantilor si castigatorilor promotiei, inmanarea premiilor castigatorilor, realizarea de rapoarte statistice cu privire la participanti.

 

Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti, cu exceptia companiei de marketing direct a acestuia, OPS.

 

 

14.          TAXE

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.

 

Participantilor la Promotie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Promotiei: cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea crearii unui cont pe site-ul www.infopromotii.ro, a completarii formularului de vot si a consultarii Regulamentului Promotiei, precum si cheltuielile aferente corespondentei pe e-mail in vederea validarii si primirii premiului.

 

 

15.          ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

 

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorul este obligat sa faca publica lista castigatorilor si castigurile acordate la tragerilor la sorti din cadrul acestei Promotii. Lista castigatorilor premiilor Promotiei cu numele, prenumele, localitatea si judetul de resedinta, precum si premiul castigat va fi publicata pe site-ul www.infopromotii.ro in termen de maximum 20 de zile lucratoare de la finalul Promotiei.

 

 

16.          FORTA MAJORA

 

Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Contractului si care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului, etc.

 

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea promotiei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Promotie, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

 

17.          LITIGII

 

In cazul unor litigii aparute intre Organizator si participantii la Promotie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila.  Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane de la sediul Organizatorului.

 

 

18.          REGULAMENTUL OFICIAL AL PROMOTIEI

 

Regulamentul oficial al promotiei “Promotia anului 2007” va fi publicat pe site-ul www.infopromotii.ro în data de 06 august 2008 si va fi pus la dispozitia participantilor la adresa de e-mail promotiaanului@infopromotii.ro.

Prezentul regulament se autentifica in 6 (sase) exemplare.

Data: 05.08.08