Descopera biscuitul care ti se potriveste!

Cumpara cel putin un produs participant la promotie si trimite data si numarul bonului fiscal prin SMS la 1812 sau pe [bannerid:455] ori trimite bonul fiscal original prin posta, la OP 15, CP 222 Bucuresti, impreuna cu datele de contact obligatorii.

Premii prin tragere la sorti: 1 x card de cumparaturi de 5000 RON; 5 x card de cumparaturi de 2000 RON; 350 x Bax Belvita Start Musli; 350 x Bax Oreo; 350 x Bax TUC Original; 350 x

Produs

Sortiment

Forma

ambalare

Gramaj

Oreo

Oreo

Cutie

176 g

Pachet

66 g

TUC

TUC Original

Pachet

100 g

TUC Original

Pachet

21 g

TUC Paprika

Pachet

100 g

TUC Paprika

Pachet

21 g

TUC Cheese

Pachet

100 g

TUC Cheese

Pachet

21 g

Belvita

Belvita start Cereale si Fructe 

Cutie

300 g

Belvita start Cereale si Fructe 

Pachet

50 g

Belvita start Cereale si Lapte

Cutie

300 g

Belvita start Cereale si Lapte

Pachet

50 g

Belvita start Cereale si Ciocolata

Cutie

300 g

Belvita start Cereale si Ciocolata

Pachet

50 g

Belvita start Alune si Miere

Cutie

300 g

Belvita start Alune si Miere

Pachet

50 g

Milka

Milka ChocoBiscuit

Cutie

150 g

Milka ChocoCookie

Pachet

168 g

Milka ChocoMinis

Cutie

150 g

Milka ChocoMinis

Pachet

37.5 g

Milka ChocoJaffa Chocolate Mousse

Pachet

128 g

Milka ChocoJaffa Toffee Mousse

Pachet

128 g

Milka ChocoJaffa Orange Jelly

Pachet

147 g

Milka ChocoJaffa Raspberry Jelly

Pachet

147 g


Produsele participante la promotie nu vor fi marcate cu etichete promotionale.

Dupa data incheierii campaniei promotionale, în conformitate cu Art. 2, produsele participante, descrise mai sus îsi pierd aceasta calitate, Organizatorii nemaiavând nicio responsabilitate si ne mai asumându-si nicio obligatie în legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii campaniei promotionale.
Produsele participante la promotie sunt disponibile in limita stocului.

Art. 6. Premiile Concursului
In cadrul Promotiei pot fi acordate, conform mecanismului descris la Art. 7 de mai jos, urmatoarele
categorii de premii:

Premii

Nr.

premii

Valoare

unitara neta

RON, TVA inclus

Valoare totala/ tip de premiu

RON, TVA

inclus

Impozit (suma cash

ce va fi retinuta la

sursa ca impozit pe

venit)

Premii mari

Card de cumparaturi incarcate cu moneda electronica in valoare

de 5000 RON

1

5,000

5,000

838

Card  de cumparaturi incarcate cu moneda electronica in valoare

de 2000 RON

5

2,000

10,000

1,333

Premii mici

Bax Belvita Start Musli continand 20 de

Pachete a cate 50 g

350

25.05

8,767.50

0

Bax Oreo continand 20

de pachete a cate 66 g

350

30.01

10,503.50

0

Bax TUC Original

continand 24 de pachete

a cate 21 g

350

21.13

7,395.50

0

Bax Milka ChocoMinis continand 24 pachete

a cate 37.5 g

350

24.7

8,645.00

0

 

Total

1406

 

50,312

2,171


Premiile constand in carduri de cumparaturi incarcate cu moneda electronica (denumite in continuare “carduri”) au valabilitate de 12 luni de la activarea lor. Cardurile vor fi nenominale, vor fi incarcate o singura data cu suma aferenta premiului castigat si vor putea fi utilizate numai in magazinele listate pe [bannerid:455], sectiunea Premii sau pe [bannerid:456], sectiunea Retea parteneri. Cardurile pot fi utilizate in mod repetat in limita sumei disponibile, exclusiv pentru tranzactii comerciale care au loc in Romania. Dupa epuizarea sumei disponibile pe card sau dupa expirarea perioadei de valabilitate a cardului, acesta nu mai poate fi folosit. Pentru ca o tranzactie cu aceste carduri sa poata fi autorizata, suma disponibila pe card trebuie sa fie mai mare decat sau egala cu valoarea tranzactiei – incluzand tranzactia in sine impreuna cu orice tarife, cheltuieli si taxe aferente.

Cardurile vor functiona pe baza de cod PIN, care va fi trimis castigatorilor validati dupa ce Organizatorul primeste dovada primirii cardului (procesul verbal). Cardurile vor fi activate numai dupa ce Organizatorul primeste procesele verbale semnate de castigatori pentru primirea cardului si a codului PIN.

Cardurile nu pot fi folosite pentru retragerea de numerar de la ATM-uri, nu pot fi folosite pentru achitarea unor credite acumulate la anumite magazine, nu permite nici un transfer catre un cont bancar si nu pot fi reincarcate. Soldurile disponibile pe aceste carduri nu vor genera dobanda.

Conditiile de utilizare a cardurilor pot fi consultate pe site-ul [bannerid:456], sectiunea Cum se utilizeaza.

Premiile constand in baxuri de biscuiti Oreo, Belvita, TUC si Milka vor fi acordate in functie de optiunile castigatorilor, in limita a cate 50 de baxuri din fiecare sortiment alocate pentru fiecare saptamana de promotie.

Valoarea totala a premiilor ce pot fi oferite in cadrul Promotiei este de 50,311.5 RON (TVA inclus), la aceasta se va adauga impozitul pe venit, care se retine la sursa, in valoare totala de 2171 RON.

Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii promotionale nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri/servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiilor. De asemeni, premiile nu sunt transmisibile catre alte persoane.

Un participant poate castiga o singura data pe toata perioada promotiei.

Art. 7. Mecanismul de desfasurare al Concursului
Pentru a se inscrie in Promotie, participantii trebuie:

(1)    Sa indeplineasca conditiile Art. 3 Drept de participare

(2)    Sa achizitioneze, in perioada promotiei, minim 1 pachet din oricare dintre produsele participante la promotie (biscuiti Oreo, Belvita, TUC , Milka) din cele enumerate la Art. 5.

(3)    Sa pastreze bonul fiscal emis de magazine. Participantul trebuie sa pastreze bonul fiscal in original, si sa faca dovada achizitiei produsului participant in eventualitatea unui premiu castigat.

(4)    Sa se inscrie data si numarul bonului fiscal in promotie prin una din cele 3 modalitati posibile.

In urma inscrierilor, conform Art 7, Organizatorul va desfasura o tragere la sorti a participarilor valide conform celor de mai jos:

a.    Participare prin intermediul SMS-ului

Participantul va trimite SMS la numarul 1812 (numar cu tarif normal, valabil in retelele Vodafone, Orange Cosmote) continand data si numarul bonului fiscal cu care a achizitionat minim un produs participant la promotie – denumit in continuare “Cod”. Codul expediat prin SMS (cifrele ce compun data si numarul bonului fiscal) nu trebuie sa contina spatii sau alte caractere suplimentare. Mesajele care nu corespund din punct de vedere al continutului vor fi invalidate.
Exemplu cod valid: zzllaaaaxxxx, unde „zz” reprezinta ziua achizitiei, „ll” reprezinta luna achizitiei, „aaaa” reprezinta anul achizitiei, iar „xxxx” reprezinta numarul bonului fiscal. Numarul de caractere ale unui bon fiscal poate varia in functie de magazin.

Pentru fiecare SMS trimis, participantul va plati tariful standard perceput de operatorii de telefonie mobila Vodafone, Orange si Cosmote pentru trimiterea de mesaje SMS.
Mesajul trimis prin SMS de catre un participant este considerat valid daca indeplineste simultan urmatoarele conditii:
–    mesajul este trimis in perioada campaniei, adica intre 12 mai 2011, ora 12.00.00 si 30 iunie 2010 ora 11.59.59
–    mesajul contine data si numarul bonului fiscal corect
–    mesajul nu a mai fost inregistrat in baza de date inainte prin SMS, internet sau posta

Pe perioada promotiei, de pe acelasi numar de telefon se poate trimite un singur mesaj continand aceeasi combinatie de data si numar de bon de fiscal.
Pe perioada campaniei, participantul poate trimite de pe acelasi numar de telefon mai multe mesaje SMS, fiecare SMS continand data si numarul fiecarui bon fiscal care atesta achizitia produsului/produselor participante la promotie. Pentru « un » 1 bon se va trimite exclusiv « un »1 SMS.
Pentru fiecare mesaj trimis prin SMS, participantul va primi unul dintre urmatoarele mesaje de raspuns prin SMS, astfel:
–   pentru fiecare mesaj  (data si numar de bon fiscal) trimis corect in perioada promotiei, participantul va primi un mesaj text SMS astfel:
”Felicitari, participarea a fost inregistrata. Pastreaza bonul si vei fi anuntat daca ai castigat. Regulamentul promotiei este disponibil pe [bannerid:455] “
– daca acelasi mesaj (aceeasi data si numar de bon fiscal) este inregistrat pe pagina de internet, posta sau prin SMS de mai multe ori, de pe acelasi numar de telefon pe perioada campaniei: participantul va primi un mesaj SMS, astfel:
„ Acest bon fiscal a fost deja inscris. Cu un bon fiscal te poti inscrie in promotie o singura data. Regulament disponibil pe [bannerid:455]”
– daca mesajul a fost trimis inainte de data de incepere a campaniei, respectiv 12 mai 2011, ora 12.00.00, participantul va primi un mesaj SMS astfel:
„Promotia incepe la 12 mai 2011, ora 12.00.00. Trimite data si numarul bonului in perioada promotionala! Detalii pe [bannerid:455] ”
– daca mesajul a fost trimis dupa data de incheiere a campaniei, respectiv 30 iunie 2011 ora 11:59:59, consumatorul va primi un mesaj SMS, astfel:
„Promotia s-a incheiat la 30 iunie 2011, ora 11:59 :59. Multumim pentru participare si te asteptam la viitoarele campanii!”
– daca mesajul (data si numarul bonului de casa) nu coincide cu forma „ zzllaaaaxxxx” si explicata mai sus, paticipantul va primi urmatorul mesaj:
“Informatii incorecte! Trimite doar data si numarul bonului, fara spatii sau caractere (SMS de forma zzllaaaaxxxx). Regulament disponibil pe [bannerid:455]”

b.     Participare prin intermediul INTERNET-ULUI

Pentru participarea prin intermediul Internetului, participantul trebuie sa acceseze pagina web: [bannerid:455], sectiunea „Concurs” si sa se inscrie in campanie cu datele de identificare solicitate:
Numar de telefon mobil (numar valid activ in una din retelele Orange, Cosmote, Vodafone) – camp obligatoriu
Data si numarul bonului fiscal aferent produsului promotional achizitionat in perioada promotionala – camp obligatoriu
Numele si prenumele, Adresa de e-mail, Varsta, Localitatea de domiciliu  – campuri optionale
Codul inregistrat pe [bannerid:455] (cifrele ce compun data si numarul bonului fiscal) trebuie sa nu contina spatii sau alte caractere suplimentare. Mesajele care nu corespund din punct de vedere al continutului vor fi invalidate.
Mesajul inregistrat pe web de catre participant este considerat valid daca îndeplineste simultan urmatoarele conditii:
–    mesajul este trimis in perioada campaniei, adica intre 12 mai 2011, ora 12.00.00 si 30 iunie 2010 ora 11.59.59.
–    toate campurile solicitate si datele de identificare au fost completate corect
–    mesajul nu a mai fost inregistrat inainte prin SMS, Internet sau Posta
Pe perioada promotiei, acelasi numar de telefon se poate inregistra pe web un singur cod continand aceeasi data si numar de bon fiscal (pentru care se poate face dovada cumpararii unui produs participant).
Pe perioada campaniei, participantul poate inregistra de pe acelasi numar de telefon mai multe mesaje, fiecare continand data si numarul fiecarui bon fiscal care atesta achizitia produsului/produselor participante  la promotie. Fiecare bon se va inregistra o singura data.
Pentru fiecare mesaj trimis prin internet, pe pagina dedicata inscrierii de pe site-ul [bannerid:455] , participantul va primi imediat pe pagina web unul dintre urmatoarele mesaje de raspuns, astfel:
– pentru fiecare cod (data si numar de bon fiscal) trimis corect in perioada campaniei, participantul va primi un mesaj pe pagina web, astfel:
“Felicitari, participarea a fost inregistrata. Pastreaza bonul si vei fi anuntat daca ai castigat.”

– daca acelasi mesaj (aceeasi data si numar de bon fscal) a fost inregistrat anterior de pe acelasi numar de telefon sau prin posta pe perioada campaniei: participantul va primi un mesaj pe pagina web astfel:
” Acest bon a fost deja inscris. Cu un bon fiscal te poti inscrie in promotie o singura data. Introdu un nou cod (data si numarul bonului fiscal) participant la promotie!”
– daca mesajul a fost trimis inainte de data de incepere a campaniei, respectiv 12 mai 2011, ora 12.00.00 participantul va primi un mesaj pe web, astfel:
„Promotia incepe la 12 mai 2011, ora 12.00.00. Trimite data si numarul bonului in perioada promotionala!”
– daca mesajul a fost trimis dupa data de incheiere a campaniei, respectiv 30 iunie 2011 ora 11:59:59, participantul va primi un mesaj pe web, astfel:
„Promotia s-a incheiat la 30 iunie 2011, 11:59 :59. Multumim pentru participare si va asteptam la viitoarele campanii !”
– daca data bonului fiscal nu coincide cu forma „ zzllaaa, unde „zz” reprezinta ziua achizitiei, „ll” reprezinta luna achizitiei, „aaaa” reprezinta anul achizitiei, iar  daca  numarul bonului nu corespunde cu forma „xxxx” (numarul de caractere ale unui bon fiscal poate varia in functie de magazine), participantul va primi un mesaj pe web, astfel:
“Informatiile sunt incorecte!  Pentru a vedea forma corecta de introducere a datei sau codului, acceseaza pagina Ajuta-ma.”
Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si superviza modul in care se desfasoara inscrierea. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile vor fi anulate, participantul fiind suspect de tentativa de frauda si descalificat din tragerea la sorti.

c.    Participare prin intermediul POSTEI

In cazul in care o persoana care achizitioneaaza un produs participant doreste sa se inscrie la Promotie si nu are acces la internet sau la un telefon mobil, acesta va putea trimite respectivul bon fiscal in original, la adresa OP 15 CP 222, Bucuresti, cu mentiunea „Promotia Descopera biscuitul care ti se potriveste!”, impreuna cu datele de contact care sunt obligatorii: nume, prenume, adresa completa din B.I./C.I., numar de telefon de contact. Daca un plic nu contine datele de mai sus va fi invalidat iar respectivul participant nu va putea participa la tragerea la sorti.

Plicul continand bonul fiscal si datele personale ale participantului sa fie trimis la OP 15, CP 222, Bucuresti pana la data de 30.06.2011, data postei, si sa fie primit pana la data de 13.07.2011.

Codurile unice (data si numarul bonului fiscal) impreuna cu datele participantului vor fi introduse in promotie de catre Organizator, in cel mult 6 zile lucratoare de data la care plicul a ajuns in posesia acestuia.
Participantii care nu reusesc sa identifice pe bon data si numarul acestuia sau oricare dintre ele se pot inscrie in promotie folosind modalitatea descrisa la alin. (4) lit. c.
Un cod (data si numar de bonului fiscal) poate fi inscris o singura data pe perioada promotiei intr-o singura modalitate puse la dispozitie conform pct 4 al articolului 7: numai prin SMS, numai online sau numai prin posta.
Daca bonul trimis prin posta a fost deja inregistrat prin intermeniul SMS-ului sau internetului, trimiterea postala va fi invalidata.
Fiecare inscriere valida in promotie, in oricare din modalitatile posibile, va participa automat la tragerea la sorti.
Pe perioada campaniei, pentru multiplu de achizitii de produse participante la promotie, prezente pe bonuri fiscale diferite, participantul poate inscrie cu acelasi numar de telefon in oricare dintre modalitatile posibile, un numar nelimitat de coduri.
Daca au fost cumparate multiplu de produse participante pe un singur bon de casa, acel bon poate fi inscris in promotie o singura data, de pe un numar de telefon, doar in una dintre modalitatile posibile, avand o singura sansa la castig.
Participantii la promotie trebuie sa pastreze bonul fiscal desemnat castigator, in original, pentru a face dovada achizitionarii produsului participant.

Art. 8. Conditii de validare a inscrierilor
Pentru ca un SMS sa fie considerat inscris in concurs, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
(1)    Participantul sa indeplineasca dreptul de participare de la art. 3
(2)    Codul (data si numarul bonului fiscal) trimis prin SMS sa fie un numar de bon fiscal valid, real, nu trebuie sa contina spatii sau alte caractere suplimentare
(3)    Codul sa nu mai fi fost inscris anterior in campanie in oricare din modalitatile posibile la art. 7
(4)    Codul sa fie primit la numarul de SMS 1812 pe perioada desfasurarii campaniei
(5)     Data bonului fiscal trebuie sa se incadreze in perioada promotionala
(6)     Dovada de expediere a SMS-urilor nu reprezinta si dovada primirii lor la numarul 1812
(7)    Va fi invalidat orice cod înscris daca pentru acesta nu se va putea face dovada existentei in original a bonului de fiscal.
(8)    SMS-ul transmis sa aiba maximum 30 de caractere.
Toti participantii care aleg aceasta modalitate de inscriere in promotie si ale caror SMS-uri sunt primite la numarul 1812 vor primi un raspuns din partea Organizatorului conform art. 7.
Pentru ca o inscriere online sa fie luata in considerare in concurs, aceasta trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:
(1)    Participantul sa indeplineasca dreptul de participare de la art. 3
(2)    Sa fie realizata in perioada promotiei pe site [bannerid:455]
(3)    Formularul de inscriere sa fie completat corect – data si numarul bonului fiscal sa fie introduse corect, fara spatii, iar numarul de telefon mobil sa fie de format din 10 cifre, fara spatii
(4)    Combinatia de data si numar de bon fiscal sa nu mai fi fost inscrisa anterior in promotie, in oricare din modalitatile disponibile
Toti participantii care aleg aceasta modalitate de inscriere in promotie si ale caror mesaje sunt primite pe [bannerid:455] vor primi un raspuns din partea Organizatorului conform art. 7.
Pentru ca o inscriere prin posta sa fie luata in considerare in concurs, ea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

(1)    Participantul sa indeplineasca dreptul de participare de la art. 3
(2)    Plicul trimis sa contina obligatoriu urmatoarele elemente:
a.    bonul fiscal in original care dovedeste cumpararea unui produs participant la promotie, in perioada promotiei
b.    datele de contact ale participantului: nume, prenume, adresa completa din B.I./C.I., numar de telefon de contact
(3)    Plicul continand bonul fiscal si datele personale ale participantului sa fie trimis la CP 222, OP 15, Bucuresti pana la data de 30.06.2011, data postei, si primit pana la data de 13.07.2011, cu mentiunea pe plic “Promotie Descopera biscuitul care ti se potriveste!”
Participantii care aleg aceasta modalitate de inscriere in promotie posta si ale caror plicuri sunt trimise la CP 222, OP 15 cu confirmare de primire, vor fi contactati telefonic de catre Organizator pentru confirmarea participarii. Dovada trimiterii plicului nu reprezinta si dovada primirii lui.

Art. 9. Desemnarea castigatorilor
Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti electronica, astfel:
(1)    7 extrageri la sorti saptamanale pentru premiile constand in baxuri de biscuiti:
o    in data de 20.05.2011 va avea loc tragerea la sorti a 200 de premii constand in baxuri de biscuiti din toate intrarile valide sosite in perioada 12.05 – 19.05.2011. Lista castigatorilor desemnati in data de 20.05.2011 va fi afisata pe [bannerid:455] pana la data de 06.06.2011.
o    in data de 27.05.2011 va avea loc tragerea la sorti a 200 de premii constand in baxuri de biscuiti din toate intrarile valide sosite in perioada 12.05 – 26.05.2011. Lista castigatorilor desemnati in data de 27.05.2011 va fi afisata pe [bannerid:455] pana la data de 13.06.2011.
o    in data de 03.06.2011 va avea loc tragerea la sorti a 200 de premii constand in baxuri de biscuiti din toate intrarile valide sosite in perioada 12.05 – 02.06.2011. Lista castigatorilor desemnati in data de 03.06.2011 va fi afisata pe [bannerid:455] pana la data de 20.06.2011.
o    in data de 10.06.2011 va avea loc tragerea la sorti a 200 de premii constand in baxuri de biscuiti din toate intrarile valide sosite in perioada 12.05 – 09.06.2011. Lista castigatorilor desemnati in data de 10.06.2011 va fi afisata pe [bannerid:455] pana la data de 27.06.2011.
o    in data de 17.06.2011 va avea loc tragerea la sorti a 200 de premii constand in baxuri de biscuiti din toate intrarile valide sosite in perioada 12.05 – 16.06.2011. Lista castigatorilor desemnati in data de 17.06.2011 va fi afisata pe [bannerid:455] pana la data de 04.07.2011.
o    in data de 24.06.2011 va avea loc tragerea la sorti a 200 de premii constand in baxuri de biscuiti din toate intrarile valide sosite in perioada 12.05 – 23.06.2011. Lista castigatorilor desemnati in data de 24.06.2011 va fi afisata pe [bannerid:455] pana la data de 11.07.2011.
(2)    1 extragere la finalul promotiei pentru desemnarea castigatorilor premiilor constand in carduri de cumparaturi – in data de 15.07.2011; la aceasta extragere vor participa toate intrarile valide de pe intreaga perioada a promotiei, cu exceptia intrarilor care au fost desemnate castigatoare in tragerile la sorti saptamanale. La aceasta extragere se vor desemna:
o    Un castigator pentru premiul constand in card de cumparaturi in valoare de 5000 lei plus 5 rezerve
o    5 castigatori pentru premiile constand in carduri de cumparaturi in valoare de 2000 lei plus 25 rezerve
Listele castigatorilor desemnati in data de 15.07.2011 va fi afisata pe [bannerid:455] pana la data de 05.08.2011.
Tragerile la sorti pentru desemnarea castigatorilor se vor efectua electronic în prezenta unei comisii formate din 1 reprezentant al organizatorului (Kraft Foods Romania) si 1 reprezentant al agentiei (FCB BUCHAREST) si vor fi asistate de un notar public. La tragerile la sorti participa toate intrarile (prin sms, internet, posta) care indeplinesc conditiile stipulate in art. 8.
Pentru premiile constand in baxuri de biscuiti nu se vor extrage rezerve.

Pentru acordarea premiior mari, constand in carduri de cumparaturi incarcate cu moneda electronica, Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la cate o rezerva in ordinea tragerii la sorti, in cazul in care castigatorul extras a incalcat termenele si conditiile prezentului Regulament, refuza premiul, nu poate fi contactat in 7 zile lucratoare de la data extragerii, nu trimite pe fax in termen de 3 zile copie de pe bonul fiscal desemnat castigator si datele sale, sau nu poate prezenta, la cererea Organizatorului, ambalajul produsului cumparat pe bonul desemnat castigator.

Art.10.  Conditii de validare a castigatorilor
Fiecare participant desemnat castigator va fi contactat telefonic in 7 zile lucratoare de la data tragerii la sorti in care a fost desemnat castigator. Pentru a fi validat si a intra in posesia premiului, participantii desemnati castigatori in urma tragerii la sorti electronice trebuie:
(1)    sa indeplineasca dreptul de participare stipulat la art. 3
(2)    sa fi achizitionat in perioada promotiei, orice produs participant la promotie, conform art. 7
(3)    sa fi înscris în promotie data si numarul bonului fiscal printr-una din modalitatile descrise în Art. 7;
(4)    bonurile fiscale inscrise sa fie datate intre 12.05.2011 si 30.06.2011
(5)    sa poata fi contactati la numarul de telefon cu care s-au inscris in promotie in termen de 7 zile lucratoare de la data desemnarii lor ca si castigatori
(6)    numarul de telefon declarat serveste drept mod de identificare pentru castigatori
(7)    in momentul contactarii telefonice sa declare numele, prenumele, adresa  de domiciliu completa, (la aceasta adresa i se va expedia premiul)
(8)    sa trimita prin fax sau e-mail, la numarul de fax sau adresa de e-mail indicate in urma contactarii telefonice, in termen de 3 zile lucratoare de la data contactarii, o copie a bonului fiscal desemnat castigator impreuna cu o copie a actului de identitate
(9)    sa accepte verificarea de catre Organizator a ambalajului original al produsului; sa trimita Organizatorului ambalajul original, la cerere
(10)    sa accepte semnarea unui proces verbal de predare primire a premiului
(11)    organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica orice inscriere desemnata castigatoare. Daca un Castigator nu va face dovada existentei fizice a ambalajului promotional al produsului cumparat, acestuia îi va fi invalidat castigul, nemaintraind in posesia premiului respectiv.

Art. 11. Acordarea premiilor

11.1    Premiile constand in carduri de cumparaturi

Castigatorii premiilor constand in carduri de cumparaturi vor fi contactati telefonic de catre un reprezentant al Organizatorului in maximum 7 de zile de la data tragerii la sorti, pentru validare si pentru stabilirea detaliilor de intrare in posesia premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la cate o rezerva in ordinea tragerii la sorti, in cazul in care castigatorul extras a incalcat termenele si conditiile prezentului Regulament, refuza premiul, nu poate fi contactat in 7 zile lucratoare de la data extragerii, nu trimite pe fax in termen de 3 zile copie de pe bonul de casa desemnat castigator si copie dupa actul de identitate in vederea validarii si emiterii, cat si intrarii in posesie a cardului.

11.2    Premiile constand in baxuri de biscuiti

Premiile constand in baxuri de biscuiti se acorda conform preferintelor castigatorilor, in limita stocului disponibil din fiecare sortiment alocat ca premiu, la momentul validarii.

Castigatorii premiilor constand in baxuri de biscuiti Oreo, Belvita, TUC si Milka vor fi contactati telefonic de catre un reprezentant al Organizatorului in termen de 7 zile lucratoare de la data tragerii la sorti pentru validare si stabilirea detaliilor de intrare in posesia premiilor. Castigatorii premiilor constand in baxuri de biscuiti Oreo, Belvita, TUC si Milka au posibilitatea de a alege marca de biscuiti pe care o vor primi ca premiu, in limita stocului de premii disponibil pentru saptamana in care a castigat. In momentul contactarii telefonice, castigatorilor li se va cere o lista de preferinte in care sa ordoneze tipurile de baxuri de biscuiti de la cel mai dorit la cel mai putin dorit, lista pe baza careia li se vor trimite premiile, in functie de stocul disponibil in momentul validarii. Ulterior verificarii stocurilor, castigatorii vor fi contactati de catre Organizator in vederea confirmarii premiului castigat.

Premiile constand in baxuri de biscuiti vor fi trimise prin curier la adresa de resedinta, comunicata in prealabil, in termen de maximum 30 zile lucratoare de la data validarii.

In cazul in care, din motive independente de vointa Organizatorului, un castigator al unui premiu constand in baxuri de biscuiti nu poate fi contactat telefonic de catre Organizator in termenele stabilite prin articolele 11.1 si 11.2, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai acorda respectivul premiu.

Art. 12 Intrarea in posesia premiilor
·    Premiile constand in carduri de cumparaturi in valoare de 5000 lei si 2000 lei se expediaza prin curier privat, cu confirmare de primire. Dupa validare si comunicarea datelor necesare intrarii in posesia premiului, cardurile vor fi trimise castigatorilor validati in termen de 10 zile lucratoare de la validare, prin curier privat si vor fi predate pe baza de proces verbal. Dupa ce Organizatorul primeste procesul verbal de predare-primire a cardului, Organizatorul va trimite fiecarui castigator si codul PIN aferent cardului sau. Codul PIN va fi trimis tot prin curier privat, si va fi predat pe baza de proces verbal. Dupa ce Organizatorul primeste procesul verbal de predare-primire a codului PIN, Organizatorul va activa cardurile oferite ca premiu si va informa castigatorii in momentul in care activarile au fost realizate. Cardurile pot fi utilizate numai dupa ce ele au fost activate de Organizator.

·    Premiile constand in baxuri de biscuiti se vor trimite prin curier, cu confirmare de primire, intr-un termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data validarii castigatorilor.
Orice eroare în datele personale furnizate nu atrage raspunderea Organizatorilor, acuratetea datelor de contact furnizate de participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora. Organizatorii nu sunt responsabili in cazul in care un concurent desemnat castigator nu poate fi contactat in scopul validarii  din cauza numelui, adresei sau numarului de telefon incorecte/incomplete.
Castigatorii premiilor mari se obliga sa mentioneze pe Procesul verbal de predare-primire al premiului, in baza prevederilor Codului Fiscal (conform caruia platitorii de venituri, cu regim de retinere la sursa a impozitelor, au obligatia sa depuna o declaratie privind calcularea si retinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit, la organul fiscal competent, pana la data de 25 a fiecarei luni urmatoare lunii in care a fost predat premiul catre castigator) codul sau numeric personal din cartea de identitate. In cazul in care  castigatorul refuza sa indice codul sau numeric personal acesta nu va fi validat drept castigator si prin urmare  premiul nu va fi acordat, el urmand a fi decazut din drepturile de a solicita acest premiu. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare-primire nu vor fi luate in considere de catre  Organizator.

Art. 13. Taxe si impozite
Organizatorul se obliga sa retina si sa vireze impozitul pe venit datorat pentru veniturile constand in premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu prevederile art. 77 din Codul Fiscal aprobat prin legea 571 din 22/12/2003, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.

Art. 14. Angajamente
Acordarea premiilor poate fi un eveniment public. Participarea la aceasta promotie implica acceptul castigatorilor ca numele, adresa si imaginea lor sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare de catre organizatori, in diverse materiale audiovideo si tiparituri, doar cu acordul expres si neechivoc al persoanei vizate.

Art. 15. Intreruperea Concursului
Concursul va putea fi intrerupt numai in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dupa anuntarea prealabila a publicului

Art. 16. Limitarea raspunderii
Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru:
(1)    SMS-urile trimise la alt numar de telefon decat 1812, inscrierile online pe un alt site decat [bannerid:455], trimiterea plicurilor la alta adresa decat CP 222 OP 15, Bucuresti, ceea ce ar duce la neprimirea acestora de catre Organizator
(2)    SMS-urile ce contin un numar de bon fiscal scris gresit fata de cel de pe bonul de casa sau SMS-uri cu un continut necorespunzator
(3)    SMS-urile trimise in afara perioadei promotiei, mentionata in prezentul regulament la art.2
(4)    SMS-urile care nu sunt expediate de pe un numar de telefon din retelele Orange, Vodafone, sau Cosmote
(5)    SMS-urile trimise de Organizator, dar care nu au fost primite de catre participanti din motive tehnice sau independente de vointa Organizatorului
(6)    Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorii nu vor putea raspunde Participantului la promotie
(7)    SMS-urile care contin bonuri fiscale a caror data nu se incadreaza in perioada promotiei
(8)    Daca SMS-ul trimis de participant pentru inscrierea in promotie contine mai mult de 30 de caractere, Organizatorul nu este raspunzator de costuri suplimentare
(9)    Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile
(10)    Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon fiscal. Conform prezentului regulament premiile vor fi acordate primului participant care a inscris primul respectivul bon fiscal, isi declara datele personale si poate face dovada achizitionarii produsului prin prezentarea in original a bonului fiscal si, la cererea Organizatorului, a ambalajului produsului.
(11)    Situatiile in care, din motive independente de vointa Organizatorului, premiile nu pot fi livrate castigatorilor validati in termenul stabilit prin regulament
(12)    Situatiile in care siteul [bannerid:455] nu functioneaza din motive independente de organizator, intrerupere de servere
(13)    Erorile în datele furnizate de catre câstigatori, lipsa acuritatii datelor de contact nu atrage raspunderea organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare acesta nu are nici un fel de obligatie în cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii în conditii normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui câstigator, imposibilitatea înscrierii în promotie datorita ilizibilitatii datelor personale sau a datelor bonului
(14)    Epuizarea stocurilor de premii constand in baxuri de biscuiti
(15)    Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui câstigator de a intra în posesia premiului dorit
(16)    Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea/înmânarea premiilor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia, de servicii de curierat etc;
(17)    Reclamatiile referitoare la premiul câstigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare-primire nu vor fi luate în considere de catre  Organizator
(18)    Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru faxurile nelizibile, pierdute, tardive, transmise la alt numar decât cel indicat, în cazul câstigatorilor, ce va duce la imposibilitatea validarii acestora;
(19)    Defectiuni tenhice ale operatorului de telefonie mobile care fac imposibila trimiterea de SMS-uri
(20)    Erori cauzate de folosirea incorecta a computerului personal de catre participant (intreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea vointa a tehnologiei de catre participant in scopul de a manipula rezultatele concursului)
(21)    Erori cauzate de folosirea altor tehnologii decate cele recomandate de Organizator. Tehnologiile recomandate:  Browser internet (Internet Explorer vers. minima 6, Google Chrome, Mozilla versiunea minima 3 , Opera 9), Sistem de operare minim Windows 2000)
(22)    Situatiile în care anumite persoane înscrise în concurs sunt în incapacitatea de a participa partial sau integral, la competitie, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate în afara controlului pe care Organizatorul îl poate în mod rezonabil exercita
(23)    Plicurile deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
(24)    Plicurile care nu au fost trimise la OP 15 CP 222, Bucuresti pâna la data de 30 iunie 2011 inclusiv-data postei sau primite la OP 15 CP 222, Bucuresti pana la data de 13.07.2011
(25)    Plicurile pierdute sau pentru orice alte probleme cauzate de serviciile postale
(26)    Plicurile expediate la alta adresa decât OP 15 CP 222 Bucuresti
(27)     Orice reclamatie cu privire la plicurile pierdute se va lua în considerare numai pe baza prezentarii confirmarii de primire semnata prin care se atesta primirea la adresa OP 15 CP 222 Bucuresti.
(28)     Pentru deteriorarea baxurilor de biscuiti datorita seviciilor de curierat.
(29)     Daca valoarea bunurilor achizitionate de castigatorii cardurilor de cumparaturi este mai mare decat valoarea disponibila pe carduri
(30)    Daca magazinele nu au in stoc bunurile dorite sau comandate de castigatori pe baza voucherelor de cumparaturi
(31)    Pentru utilizarea incorecta a cardurilor sau a codului PIN, pentru cardurile pierdute sau furate
(32)    Pentru orice reclamatii legate de bunurile achizitionate pe baza cardurilor de cumparaturi
(33)    Pentru terminalele POS nefunctionale, care nu sunt online sau pentru tranzactiile cu cardurile oferite ca premii care nu pot fi autorizate
(34)    Pentru imposibilitatea utilizarii cardurilor dupa expirarea perioadei de valabilitate

Art. 17. Prelucrarea datelor personale
Prin participarea la acest concurs se prezuma luarea la cunostinta a regulamentului si consimtamantul participantului pentru procesarea datelor sale cu caracter personal de catre organizatorul Concursului, în conformitate cu legea 677/2001.

Kraft Foods Romania S.A. este înregistrat ca operator de date cu caracter personal nr. 50 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si a operatorului sau de Marketing Direct, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Tuturor participantilor la campania promotionala le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special drepturile persoanei vizate cu privire la informare, la accesul la date, dreptul de interventie, de opozitie, de a se adresa instantei competente si de plangere catre autoritatea de supraveghere. In intelesul Legii nr. 677/2001, principalele drepturi mai sus mentionate apartinand persoanelor vizate au urmatorul continut:

1. Dreptul de acces la date: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Astfel, la cererea scrisa, semnata si datata a persoanei respective, trimisa pe adresa Organizatorului, Romania, Bucuresti, sector 2, B-dul Dimitrie Pompei, nr. 6, Sectiunile B si C de la etajul 2, Novo Park, o data pe an, în mod gratuit, S.C. Kraft Foods Romania S.A. va confirma daca utilizeaza date care o privesc sau va inceta orice prelucrare a acestora.

2. Dreptul de interventie asupra datelor: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit:
(i) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
(ii) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
(iii) realizarea notificarii catre tertele persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni
efectuate conform pct. (i) sau (ii), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu
presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. Astfel, S.C Kraft
Romania S.A. va rectifica, actualiza, bloca, sterge sau transforma in date anonime toate acele date a
caror folosire nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001.

3. Dreptul de opozitie: Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop (reprezentand alin.2 al art.15 din legea 677/2001).
Urmatoarele date personale vor fi colectate pe durata Campaniei promotionale:
– pentru toti participantii la concurs prin intermediul:
a. SMS: numar de telefon mobil
b. Internet: nume si prenume din actul de identitate, adresa e-mail, localitatea in care domiciliaza, telefon mobil, vasta
c. Posta: nume, prenume, adresa completa din B.I./C.I., numar de telefon de contact.
acestora le sunt garantate toate drepturile prevazute de lege;
– pentru castigatorii:
a. premiilor mari :nume si prenume din actul de identitate, telefon mobil sau fix, localitatea in care domicilizaza, adresa, in plus, castigatorul premiului va trebui sa furnizeze Organizatorului seria, numarul buletinului de identitate si CNP-ul pentru plata impozitului
b. premii mici: nume si prenume din actul de identitate, telefon mobil sau fix, adresade domiciliu.
acestora le sunt garantate toate drepturile prevazute de lege.

Scopurile constituirii bazei de date sunt: inmanarea premiilor castigatorilor, inregistrarea si validarea castigatorilor Campaniei promotionale, realizarea de rapoarte statistice cu privire la consumatori, marketing direct, informarea persoanelor incluse în baza de date a S.C. Kraft Foods Romania S.A. prin diverse mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare permise prin lege) cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de catre Organizator.

Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitilor sai.
Prin inscrierea la aceasta Campanie promotionala, participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament Oficial si sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele si localitatea de resedinta sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare, fara alte obligatii sau plati. La cererea scrisa, semnata si datata a persoanei respective, adresata Departamentului Relatii Consumatori, Bdul Dimitrie Pompei nr 6, Bucuresti, o data pe an, in mod gratuit, S.C. Kraft Foods Romania S.A. va confirma utilizarea datelor care o privesc sau va inceta orice prelucrare a acestora. De asemenea, S.C Kraft Foods Romania S.A. va rectifica, actualiza, bloca, sterge sau transforma in date anonime pe toate acelea a caror folosire nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001. Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre S.C Kraft Foods Romania S.A. este inregistrata la ANSPDCP cu numarul de notificare 50.

Art. 18. Persoanele fara capacitate juridica
In cazul in care unul dintre castigatorii premiilor se afla in imposibilitate de a se deplasa, predarea premiului se va face unei persoane imputernicite prin procura notariala special pentru acest lucru.
Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respective persoanei imputernicite prin procura notariala, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de aceasta.

Art. 19. Forta majora
Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

Art. 20. Litigii
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la concurs se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente din municipiul Bucuresti.
Eventualele reclamatii legate de derularea Concursului se pot trimite pe adresa de e-mail a Organizatorului (consumator@krafteurope.com) in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data anuntarii publice a castigatorilor. Dupa expirarea acestui termen, Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio reclamatie.

Art. 21. Alte Clauze
Decizia Organizatorului in orice privinta este finala si aplicabila tuturor participantilor.
Prin participarea la Concurs, participantii sunt de acord sa respecte regulile si alte conditii stabilite de regulamentul oficial al Concursului. In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de regulamentul oficial al Concursului, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara alte despagubiri sau plati.
Organizatorul isi rezerva dreptul ca pe timpul campaniei sa aduca modificari site-ului in respectul acestui regulament fara sa anunte participantii la concurs. Organizatorul isi rezerva dreptul de a oferi mai multe premii decat cele prevazute in prezentul regulament. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii promotionale.

In conformitate cu art. 52 alin 1 din OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata prezentul Regulament se autentifica in 4 (patru) exemplare.