Delma – “Gospodina bubulina”

Trimite prin SMS la 1829 codul unic (compus din 7 cifre sau din 1 litera + 7 cifre) de pe capacul sau cartonasul promotional al oricaruia dintre produsele Delma participante. Pastreaza capacul sau cartonasul pentru validare. NOU! Invita-ti 3 prieteni sa se inscrie in promotia Delma folosind functia “Trimite unui prieten” de pe aceasta pagina, scrie in textul e-mail-ului numerele lor de telefon, iar daca in zilele urmatoare se inscrie in campanie cel putin un cod valid de pe fiecare numar al celor 3 prieteni indicati de tine, castigi garantat un sandwich maker Philips. Mentioneaza in mesaj si numarul tau de telefon pentru validarea premiului.

250 premii zilnice (cate 5 premii pentru fiecare zi a promotiei), constand fiecare intr-un set “Veselie in bucatarie” (un cuptor de paine Moulinex + un radio CD Sony); 25 premii speciale, constand fiecare intr-un weekend pentru 2 persoane la Bucuresti (transport, cazare 4 stele, demi-pensiune, un tur al orasului si 2 bilete la concertul lui Stefan Banica Jr. din data de 17 mai). NOU! Premii garantate pentru cei care folosesc rubrica “Trimite unui prieten” pentru a-si invita 3 prieteni sa se inscrie in campanie: 150 x sandwich maker Philips.

NOU! Incepand cu data de 9 aprilie, poti catiga premii garantate la aceasta promotie folosind functia "Trimite unui prieten" din aceasta pagina si invitand 3 prieteni sa se inscrie in promotie. Citeste rezumatele despre mecanism si premii de mai sus si afla toate detaliile din actul aditional atasat. Succes!


REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Delma gospodina bubulina”

 

 

SECTIUNEA 1. DESFASURAREA CAMPANIEI

 

1.1       Organizatorul campaniei promotionale “Delma gospodina bubulina” (numita in cele ce urmeaza “Campania”)  este compania S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr.291, jud. Prahova, Romania, avand notificarea inregistrata la ANSPDCSP sub nr.2220 numita in cele ce urmeaza “Organizator”.

1.2       Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.

1.3       Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 07 martie 2008 – 25 aprilie 2008, prin intermediul S.C. netWing International S.R.L, cu sediul in Bd. Constructorilor, nr.20A, Cladirea IPROMET, sector 6, Bucuresti, numita in cele ce urmeaza “Agentia”.

 

 

SECTIUNEA 2. PRODUSE PARTICIPANTE

 

2.1       Produsele participante la Campanie sunt cele marca Delma (marca inregistrata apartinand  Unilever) produsele Delma Sandvis 500 g, Delma Sandvis 750g, Delma Multivita 500g, Delma cu Unt 500g si Delma cu Smantana 500g (numite in cele ce urmeaza “produse participante”), comercializate atat in mod individual cat si sub forma de pachet. Prin pachet cu produse participante se intelege orice forma de ambalare, cu pret distinct, alcatuita din doua sau mai multe produse similare sau diferite.

2.2       Produsele participante la Campanie vor avea inscriptionat un cod unic dupa cum urmeaza:

           un cod unic alfa numeric format din „o litera si 7 cifre” in cazul produselor: Delma Sandvis 500 g, Delma Sandvis 750g si Delma Multivita 500g (de ex. dar fara sa se limiteze la codul: D0000001, sau codul: S0000001 sau codul: M0000001) sau

           un cod unic numeric format din 7 cifre, in cazul produselor: Delma cu Unt 500g si Delma cu Smantana 500g  (de ex. dar fara sa se limiteze la codul: de la codul 0100001 pana la codul 1025002)

2.3.      Codul unic, se gaseste inscriptionat pe capacul produselor pentru produsele Delma Sandvis 500 g, Delma Sandvis 750g, Delma Multivita 500g si pe cartonasul promotional atasat capacului pentru produsele Delma cu Unt 500g si Delma cu Smantana 500g.

 

 

SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

3.1       La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani, cu exceptia angajatilor Organizatorilor, ai Agentiei si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale, a angajatilor oficiului postal prin intermediul caruia se desfasoara prezenta Campanie, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).

3.2       Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

3.3       Participantii trebuie sa pastreze capacele, si cartonasele promotionale si/sau ambalajele produselor participante astfel incat, conform Regulamentului, in cazul contactarii lor ca potentiali castigatori sa poata confirma codul unic reprezentantului Agentiei si sa poata trimite capacul, cartonasul promotional si/sau ambalajul (dupa caz) pentru validare, conform art. 6.9. de mai jos.

 

 

SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

4.1.      Pentru a participa la aceasta Campanie consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 07 martie 2008 – 25 aprilie 2008 ora 13:00 inclusiv, cel putin un produs participant la Campanie si sa se inscrie in Campanie trimitand codul unic descoperit pe capacul/cartonasul promotional al produsului participant Delma, conform art.4.2 de mai jos.

4.2.      Inscrierea in Campanie se face prin trimiterea prin mesaj tip SMS (numit in continuare „SMS”) la numarul de telefon 1829 (numar de telefon cu tariful normal de 0.05 Euro + TVA in retelele Cosmote, Orange si Vodafone si 0.06 USD + TVA in reteaua Zapp), in intervalul 07 martie 2008 –25 aprilie 2008 ora 13:00 inclusiv (data limita de primire a SMS-urilor de participare la Campanie la numarul  de telefon 1829), a unui mesaj de participare care sa cuprinda codul unic descoperit pe capacul sau cartonasul promotional al unui produs participant.

4.3.      Fiecare cod unic descoperit pe capacul sau cartonasul promotional al unui produs participant poate fi inscris la aceasta Campanie promotionala o singura data printr-un SMS, indiferent de numarul de telefon mobil de la care este trimis.

4.4.      Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

           sa contina un cod unic: alfa numeric format din „o litera si 7 cifre” sau codul unic numeric format din 7 cifre, descoperit pe capacul sau cartonasul promotional al unui produs participant,

           codul sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie, de pe vreun numar de telefon mobil si

           codul unic sa fie primit la numarul 1829 in perioada 07 martie 2008 –25 aprilie 2008 ora 13:00, inclusiv.

4.5.      Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul de telefon 1829 participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:

a.         daca mesajul nu indeplineste conditiile prevazute la art.4.2 – art.4.4. de mai sus, respectiv nu contine un cod unic corect si/sau complet, sau contine un cod de bare al unui produs participant in loc de codul unic, atunci raspunsul va fi: „Codul trimis este incorect. Te rugam sa trimiti codul unic descoperit pe produsul Delma. Regulamentul este disponibil la 021/3034800”

b.         daca mesajul contine un cod unic corect, dar care a mai fost trimis/inscris anterior in Campanie de pe un numar de telefon mobil, atunci raspunsul va fi: „Acest cod unic a fost deja inscris in Campanie de pe acest numar. Va rugam sa trimiteti un alt cod unic. Regulamentul este disponibil la 021/3034800”;

c.         daca mesajul contine un cod unic corect, care nu a mai fost trimis/inscris anterior in Campanie de pe un numar de telefon mobil, atunci mesajul receptionat va fi: „Felicitari! Codul dvs. a fost inscris cu succes! Pastrati ambalajul promotional cu codul unic! Regulamentul este disponibil la 021/3034800”.

4.6.      La tragerile la sorti nu vor participa SMS-urile expediate la nr. de telefon 1829 si care nu cuprind informatiile solicitate conform art.4.2 de mai sus, in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, in care se comunica un cod de bare al unor produse in loc de codul unic inscris pe capacul/cartonasul promotional  al produsului participant, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la aceleasi articole din prezentul Regulament.

4.7.      Organizatorii Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a.         pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de telefon 1829, precum si pentru mesajele trimise dupa expirarea perioadei Campaniei sau la un alt numar de telefon;

b.         pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art.4.5. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorilor;

c.         daca  numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie;

d.         daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit;

e.         pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.   

4.7.      Dupa data limita de primire a mesajelor (25 aprilie 2008, ora 13:00), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.

 

 

SECTIUNEA 5. PREMIILE

 

5.1       In cadrul prezentei Campanii promotionale se vor acorda in total 275 premii, in valoare comerciala totala de 115.000 RON, reprezentand:

           250 premii zilnice, cate 5 premii pentru fiecare din cele 50 de zile ale Campaniei, respectiv in perioada 07 martie 2008 –25 aprilie 2008 inclusiv, fiecare premiu constand in cate un set „Veselie in bucatarie” format dintr-un cuptor de paine marca Moulinex model OW2000 si un radio CD  marca Sony model CFD S01, in valoare de 345 RON fiecare set; valoare comerciala totala a celor 250 de premii zilnice este de 86.250 RON. Procedura de acordare a premiilor zilnice si validare a castigatorilor este prezentata la Sectiunea 6 din prezentul Regulament.

           25 premii speciale, acordate la finalul  Campaniei; fiecare premiu special consta in: un week-end in Bucuresti ce cuprinde cazare doua nopti pentru doua persoane la un hotel de 4**** din Bucuresti stabilit de catre Organizator (respectiv pentru datele de 09.05.2008 si 10.05.2008), cu demi-pensiune, transport cu autocarul din localitatea de domiciliu a castigatorului pana in Bucuresti si retur, o plimbare/tur prin Bucuresti si un bilet pentru doua persoane la concertul lui Stefan Banica Jr., ce va fi organizat in data de 10 Mai 2008; valoarea fiecarui premiu special este de 1.150 RON fiecare. Fiecare bilet la concert va fi identificat prin serie, numar si stampila Organizatorului. Datele de extragere a acestor premii sunt explicate la Sectiunea 6 din prezentul Regulament.

5.2       Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani (in cazul premiilor zilnice). In cazul refuzului vreunui potential castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament,  acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. In asemenea cazuri, Organizatorii isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile respective.

5.3       Premiile zilnice constand in cate un set „Veselie in bucatarie” format dintr-un cuptor de paine marca Moulinex model OW2000 si un radio CD marca Sony model CFD S01 vor fi inmanate castigatorilor impreuna cu certificatele de garantie corespunzatoare emise de catre producator.

 

 

SECTIUNEA 6. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

 

6.1.      Extragerea electronica aleatorie a codurilor unice castigatoare ale celor 5 premii acordate zilnic va avea loc in fiecare zi a saptamanii pentru ziua anterioara, la ora 12.00, la sediul Agentiei, in prezenta unui reprezentant al Organizatorului si unul al Agentiei. Vor fi extrase pentru fiecare zi a Campaniei cate 5 premii castigatoare ale premiilor zilnice. Extragerile codurilor castigatoare corespunzatoare zilelor de vineri, sambata si duminica, din perioada Campaniei, vor avea loc in prima zi de luni a saptamanei  urmatoare.

6.2.      Tragerea la sorti a celor 25 de premii speciale va avea loc in ziua de 25 aprilie 2008, la ora 14:00, la sediul Agentiei, in prezenta unui reprezentant al Organizatorului si unul al Agentiei. Cele 25 de premii vor fi anuntate in cadrul emisiunii „Teo show”, difuzata pe canalul de televiziune Prima TV, intre orele 16:30-18:00. Tragerea la sorti se va efectua din toate inscrierile efectuate in Campanie in intervalul 07 martie 2008 –25 aprilie 2008, ora 13:00, inclusiv, (inclusiv vor fi re-introduse codurile unice extrase la tragerile la sorti zilnice, participand toate codurile validate preliminar si primite in Campanie pana in ziua de 25 aprilie 2008, la orele 13:00 inclusiv ).

6.3.      La fiecare extragere zilnica a premiilor castigatoare vor participa toate codurile validate preliminar si primite in Campanie pana la orele 24.00 din ziua anterioara tragerii la sorti (cu exceptia zilei de 25 aprilie 2008, cand ora limita de primire a mesajelor va fi ora 13:00 inclusiv). Extragerea codurilor castigatoare corespunzatoare zilelor de vineri, sambata si duminica din perioada Campaniei vor avea loc in fiecare zi de luni, dupa fiecare weekend. Codurile extrase castigatoare la extragerile zilnice din perioada Campaniei vor fi eliminate din baza de date pentru urmatoarele extrageri zilnice efectuate pana la sfarsitul Campaniei, aceasta insa fiind reintroduse in baza de date pentru extragerea premiilor speciale, conform art.6.2 de mai sus.

6.4.      Potentialii castigatori zilnici si ai premiilor speciale ale Campaniei promotionale vor fi contactati, de catre un reprezentant al Organizatorilor, pe numarul de telefon de la care s-au inscris in Campanie pentru a fi validati.

6.5.      Reprezentantul Organizatorului va comunica persoanei care va raspunde la numarul de telefon de la care s-a primit codul extras potential castigator  identitatea si scopul apelului si ii va solicita sa confirme participarea sa la Campanie si codul extras castigator. Daca acest cod corespunde cu cel extras castigator, acestuia ii vor fi solicitate numele, prenumele, data nasterii si adresa completa, dupa obtinerea in prealabil a acordului expres si neechivoc pentru introducerea datelor sale personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiilor. De asemenea, i se va comunica potentialului castigator termenul in care trebuie sa trimita capacul/cartonasul promotional cu codul unic extras castigator si textul declaratiei de acord pe care acesta trebuie sa o expedieze conform art.6.8 de mai jos.

6.6.      In cazul in care participantul a inscris in Campanie mai multe coduri unice, acestea vor fi comunicate pe rand reprezentantului Organizatorului, pana la individualizarea codului extras castigator. Imposibilitatea participantului de a comunica telefonic codul unic extras castigator, sau refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului.

6.7.      Fiecare potential castigator va fi apelat in termen de 24 de ore de la extragere, de catre un reprezentant al Organizatorului, pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat de 3 ori in cele 24 de ore, in urmatoarele 24 de ore va fi apelat de inca 2 ori – si in cazul in care nu poate fi contactat nici de aceasta data, acesta va fi invalidat, fara nici o despagubire din partea Organizatorului.

6.8.      In urma derularii procedurii explicate la art. 6.5 – 6.7. de mai sus, fiecare potential castigator va primi din partea Agentiei, in termen de 10 zile de la data contactarii sale telefonice si pe adresa comunicata de catre acesta, un plic care va contine o declaratie prin care se solicita potentialului castigator confirmarea datelor personale comunicate telefonic (inclusiv comunicarea codului numeric personal) si permisiunea expresa si neechivoca de a utiliza datele cu caracter personal comunicate in scopul validarii acestuia ca si castigator, acordarii premiului castigat in cadrul prezentei Campanii si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii si, daca bifeaza optiunea “DA”, sa primeasca materiale informative prin orice mijloace de comunicare (posta, SMS) din partea Organizatorului. Continutul acestei declaratii se constituie in Anexa nr. 1 a prezentului regulament si este considerata parte integranta din acesta. Dupa primirea acestei declaratii, potentialul castigator trebuie sa o completeze, sa o semneze, sa o dateze si sa o trimita la adresa: CP 142 OP 5 Bucuresti, impreuna cu capacul produsului pe care se gaseste codul unic extras castigator sau cartonasul promotional pe care se gaseste codul unic impreuna cu capacul produsului participant, in maxim 10 zile de la data primirii acestei declaratii. Dupa primirea plicurilor, se va compara codul unic extras castigator si confirmat telefonic de potentialul castigator, cu cel aflat pe cartonasul promotional sau de pe capacul produsului participant, primit prin posta. Daca acestea coincid, atunci potentialul castigator este validat final, este declarat Castigator si va intra in posesia premiului conform art.6.16. si art.6.17 de mai jos.

6.9.      Pentru a intra in posesia premiului, potentialii castigatori trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

           sa confirme telefonic codul castigator, conform art.6.5 de mai sus, si faptul ca se afla in posesia acestuia (a capacului, respectiv a ambalajului produsului respectiv).

           sa trimita la CP 142, OP 5, Bucuresti, in maxim 10 de zile de la primirea prin plic a declaratiei din partea Organizatorului mentionata la art.6.8 de mai sus, capacul (in cazul in care codul unic castigator a fost descoperit pe capac) sau, dupa caz, cartonasul promotional (in cazul in care codul unic castigator este mentionat pe acesta cartonas) al produsului participant, cu codul unic castigator declarat telefonic si o declaratie de acord a prelucrarii datelor cu caracter personal impreuna cu urmatoarele date personale:  nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, data si semnatura.

6.10.    Totodata, castigatorii validati vor fi contactati telefonic pentru a li se comunica modalitatea de intrare in posesia premiilor.

6.11.    In cazul in care, in urma primirii plicului de la potentialul castigator, se observa faptul ca declaratia completata de acesta nu contine toate datele solicitate, sau declaratie este imcompleta, contine date eronate, exista neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele completate in declaratie sau ca ambalajul produsului trimis nu contine codul castigator asa cum s-a specificat la art.6.9 de mai sus, precum si in orice alte asemenea situiatii ce determina imposibilitatea validarii finale a castigatorului, potentialul castigator va fi anuntat de catre un reprezentant al Agentiei, i se comunica neconcordantele constatate si se va relua procedura expusa la art. 6.8 din prezentul Regulament, Agentia depunand toate eforturile de validare a potentialului castigator aflat intr-o astfel de situatie ipotetica. Daca nici in urma acestei reluari a procedurii de validare potentialul castigator nu va putea fi validat ca urmare a existentei de neconcordante, acesta va fi invalidat. Premiile neacordate ca urmare a neindeplinirii cumulate a conditiilor de validare de catre potentialii castigatori vor fi reportate pentru ultima extragere din data de 25 aprilie 2008. Daca nici in urma acestei extrageri premiile nu vor putea fi atribuite ca urmare a neindeplinirii cumulate a conditiilor de validare, acestea vor ramane la dispozitia Organizatorului.

6.12.    In toate cazurile, dupa primirea plicului de la potentialul castigator, in termen de maximum 3 zile lucratoare, acesta va fi contactat de catre un reprezentant al Agentiei pe numarul de telefonon comunicat. Agentia ii va comunica faptul ca a fost validat si ca i se va expedia premiul conform art. 6.16 si art.6.17 de mai jos in cazul in care declaratia de prelucrare a datelor este corecta si completa, iar ambalajul trimis contine codul castigator, in caz contrar acesta va fi instiintat de reluarea procedurii de validare si de efectele neindeplinirii corespunzatoare a acesteia.

6.13.    Neindeplinirea uneia dintre conditiile descrise la art. 6.9. de mai sus  conduce automat la pierderea dreptului potentialului castigator de a i se mai atribui premiul. Organizatorul si Agentia nu isi asuma nici o raspundere pentru plicurile expediate de potentialii castigatori pe alta adresa, expediate la CP 142 OP 5 Bucuresti, in afara termenului mentionat la art.6.9 de mai sus, care nu au ajuns la destinatie sau au fost trimise dupa expirarea termenului acordat. Castigatorii nu vor primi confirmare de primire din partea Organizatorilor pentru plicurile expediate la CP 142 OP 5.

6.14.    Codurile unice extrase castigatoare conform art. 6.1. – 6.4. si validate vor fi eliminate din baza de date, pentru extragerile viitoare organizate pentru premiile zilnice, dar participantul ramane din acel moment inscris in Campanie prin intermediul acelor coduri unice comunicate doar pentru castigarea premiilor speciale (extrase in data de 25 Aprilie 2008).

6.15.    Numele castigatorilor Campaniei si premiile castigate vor fi publicate pe site-ul www.infopromotii.ro dupa validarea lor finala, dupa data de 12 Mai 2008, si de asemenea numele castigatorilor Campaniei si premiile castigate vor fi anuntate in emisiunile „Teo Show” din perioada de desfasurare a Campaniei.

6.16.    Premiile zilnice vor fi expediate castigatorilor cu confirmare de primire si valoare declarata pe adresa comunicata de acestia prin plic la OP 5 CP 142,  in termen de 30 zile lucratoare de la data validarii finale. Premiile vor fi expediate castigatorilor impreuna cu certificatele de garantie corespunzatoare emise de catre producator. Agentia va asigura in numele Organizatorului expedierea premiilor catre castigatori. Acestea vor fi expediate prin Posta Romana, prin colet postal. Coletul postal va fi trimis cu confirmare de primire si valoare declarata fiecarui castigator. Organizatorul isi asuma responsabilitatea prin imputernicitul sau, S.C. netWing International S.R.L, sa expedieze premiile Campaniei in conditii de siguranta si in ambalaje corespunzatoare, cu afisajul FRAGIL, in scopul pastrarii integritatii si calitatii acestora. Organizatorul si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru coletele care ajung la castigatori in conditii degradate ca urmare a viciilor de manipulare a Postei Romane. In acest caz, Posta Romana va oferi Organizatorului prin intermediul S.C. netWing International S.R.L despaguriri, conform tarifelor in vigoare.

6.17.    Premiile speciale – cele 25 de bilete duble la concert  (extrase in data de 25 Aprilie 2008) vor fi predate personal castigatorilor cu confirmare de primire pe baza de proces-verbal, impreuna cu voucher-ul de cazare si transport. Agentia va asigura in numele Organizatorului intrarea in posesia premiilor de catre castigatori. Premiile speciale vor fi expediate prin curier, pe adresa comunicata telefonic de catre castigator si confirmata prin declaratia de validare finala, in termen de 5 zile de la data validarii finale a fiecarui castigator in parte. Predarea premiilor speciale se va face pe baza de proces-verbal de predare primire semnat de castigator si reprezentantul Agentiei.

 

 

SECTIUNEA 7. REGULAMENTUL OFICIAL

7.1.      Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

7.2.      Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, castigatorii Campanie isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorilor, operata de catre S.C. netWing International S.R.L. in vederea efectuarii tragerilor la sorti, validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii, dupa caz si, daca bifeaza optiunea “DA”, sa primeasca materiale informative prin orice mijloace de comunicare (posta, SMS) din partea din partea Organizatorului prin agentii desemnati de acesta.

7.3.      La cererea expresa a castigatorilor, Organizatorii vor asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii premiilor Campaniei vor trimite Organizatorilor pe adresa Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, Nr. 42-44, Cladire B1-B2, etj 4, Sector 1, o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.

7.4.      Regulamentul Oficial al Campaniei va fi publicat pe site-ul www.infopromotii.ro in data de 07 martie 2008 si va fi disponibil gratuit prin apel la 021/3034800 (numar cu tarif normal, in intervalul orar 9:00 – 17:00 de Luni pana Vineri pe toata perioada de desfasurare a Campaniei) sau solicitare scrisa la adresa CP 142 OP 5 Bucuresti.

 

 

Anexa 1 – Declaratie castigator este parte integranta a prezentului regulament.