Delikat – “Ghici cine vine la masa?”

Pentru tragerea la sorti: cumpara cel putin un produs Delikat cu ambalaj promotional, descopera codul alfanumeric din 8 caractere si trimite-l prin SMS la 1886 sau inscrie-te pe www.GhiciCineVineLaMasa.ro sau trimite ambalajul impreuna cu datele tale de contact prin posta la CP 125, OP 35, Bucuresti. La primele 2 variante de inscriere, pastreaza ambalajul cu codul unic pentru validare. Te poti inscrie cu maximum 10 coduri unice pe zi.
Pentru premiile instant: daca gasesti in interiorul ambalajului un cartonas cu mesaj castigator, suna la 021.528.88.86 si revendica-ti premiul; pastreaza ambalajul si cartonasul pentru validare.

Premii prin tragere la sorti: 10 x pachet format din: televizor LCD Philips + sistem home cinema Samsung + friteusa Tefal Actifry + robot de bucatarie Moulinex + gratar electric Philips si o intalnire cu vedete surpriza. Premii instant: vezi toate cele 30 de categorii de premii prealocate.

Perioada de revendicare a premiilor instant s-a prelungit pana la data de 31 ianuarie 2010 inclusiv!

Daca gasiti un cartonas castigator in pachetul vostru de Delikat, va puteti revendica premiul inscris pe cartonas la infoline 021.528.88.86 sau intrand pe site-ul [bannerid:349]

 

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Ghici cine vine la masa”

SECTIUNEA 1. DESFASURAREA CAMPANIEI

1.1. Organizatorul campaniei promotionale “Ghici cine vine la masa” (numita in cele ce urmeaza “Campania”) este compania S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.A., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr.291, jud. Prahova, Romania, avand notificarea inregistrata la ANSPDCSP sub nr.2220 si numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.

1.2. Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii si este alcatuita dintr-o loterie, in urma caruia vor fi desemnati castigatorii celor 10 mari premii, asa cum sunt mentionate la sectiunea 5.1., litera a. de mai jos prin tragere la sorti, si dintr-o activitate promotionala cu premii prealocate, in cadrul careia se vor putea castiga premiile mentionate la art.5.1, litera b. de mai jos.

1.3. Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 1 noiembrie 2009 – 10 ianuarie 2009, prin intermediul S.C. LOWE & PARTNERS S.A. cu sediul social in Bucuresti, Str.Ceasornicului nr. 17 Sector 1, numita in cele ce urmeaza “Agentia”.

SECTIUNEA 2. PRODUSE PARTICIPANTE

2.1. Produsele participante la Campanie sunt cele marca Delikat, marca inregistrata apartinand Unilever (numite in cele ce urmeaza “produse participante”), comercializate in mod individual, ca produse cu ambalaj promotional. Produsele participante la Campanie vor avea tiparit pe spatele ambalajului un cod unic de participare la Campanie format din 8 caractere alfanumerice de tipul LLCLLCLL, unde “L” inseamna litera iar “C” inseamna cifra (numit in cele ce urmeaza “cod unic” sau “cod unic de participare”).

2.2. De asemenea, in interiorul produselelor participante, se pot gasi cartonase promotionale pe care sunt inscriptionate premiile prealocate produselor respective, precum si un cod numeric unic de identificare al cartonasului.

SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

3.1 La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu varsta de peste 18 ani, cu domiciliul in Romania, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Agentiei si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie, rude de gradul I).

3.2 Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

3.3 Participantii trebuie sa pastreze ambalajul pe care se gaseste codul unic de participare la Campanie, precum si cartonasul promotional, in cazul castigatorilor premiilor prealocate, conform Regulamentului, ca in cazul contactarii ca potentiali castigatori sa poata confirma codul unic reprezentantului Agentiei si sa poata prezenta curierului ambalajul continand codul promotional pentru validare.

SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Prezenta Campanie promotionala se desfasoara sub forma unei loterii, in cadrul careia sunt desemnati castigatorii celor 10 premii si sub forma unei activitati promotionale cu premii prealocate, in cadrul careia sunt desemnati castigatorii premiilor prealocate detaliate in Sectiunea 5 de mai jos.

A. CAMPANIA TIP LOTERIE

Pentru a participa la loteria organizata in cadrul aceastei Campani, consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 1 noiembrie 2009, ora 00:00 si 10 ianuarie 2010, ora 23.59 (inclusiv), cel putin un produs participant, sa descopere codul unic inscris pe ambalajul acestuia si il inscrie in Campanie prin una din cele 3 modalitati de inscriere si anume prin:

  1. prin SMS la numarul 1886, numar cu tarif normal in retelele Orange, Vodafone, Cosmote si Zapp,
  2. prin intermediul site-ului www.GhiciCineVineLaMasa.ro sau
  3. prin expedierea ambalajului promotional continand codul unic de inscriere in Campanie prin posta la CP 125, OP 35, Bucuresti.

Fiecare cod unic poate fi inscris in Campanie o singura data, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa.

Participantii se pot inscrie in Campanie, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa, cu maxim 10 coduri unice valide pe zi.

In vederea obtinerii de informatii referitoare la modalitatile de inscriere in Campanie, precum si despre inscrierea in forma corecta a codurilor unice descoperite pe ambalajele promotionale, participantii pot solicita informatiii prin apelarea numarului de Infoline 021/528.88.86 (numar cu tarif normal disponibil de luni pana vineri in intervalul 9:00 – 18:00, exclusiv sarbatorile legale si religioase).

4.1. INSCRIEREA PRIN SMS

4.1.1. Inscrierea in Campanie prin SMS se realizeaza prin trimiterea la numarul de SMS 1886 (numar cu tarif normal in retelele Vodafone, Orange, Cosmote si Zapp) in intervalul 1 noiembrie 2009 – 10 ianuarie 2010, ora 23.59 (data limita de primire a SMS-urilor de participare la Campanie la numarul de telefon 1886), a unui mesaj de participare care sa cuprinda codul unic descoperit pe ambalajul unui produs participant.

4.1.2. Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

•           a. sa contina un cod unic descoperit pe ambalajul promotional al unui produs participant;

•           b. codul unic de pe ambalaj sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie prin vreuna dintre cele 3 modalitati de inscriere;

•           c. codul unic sa fie primit la numarul 1886 in perioada 1 noiembrie 2009 – 10 ianuarie 2010, ora 23.59, inclusiv.

4.1.3. Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul de SMS 1886, participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:

•           a. daca mesajul a fost trimis in forma corecta, respectiv este primul cod trimis de pe acel numar de telefon mobil si codul unic nu a mai fost inscris anterior in Campanie prin nici una din cele trei modalitati de inscriere, atunci participantul va primi din partea Organizatorului urmatorul mesaj: Codul trimis de tine este corect! Inscrie mai multe coduri pentru a acumula mai multe sanse de castig. Detalii la 021/528.88.86.”;

•           b. daca mesajul a fost trimis in forma corecta, codul unic nu a mai fost inscris anterior in Campanie prin nici una din cele trei modalitati de inscriere, dar codul unic nu este primul cod valid inscris de pe numarul de telefon mobil respectiv, atunci participantul va primi urmatorul mesaj: ” Cod corect! Ai adaugat inca o sansa la un premiu gustos! Astazi mai poti inscrie x coduri. Detalii la 021/528.88.86. Succes! *** Delikat, gustul de acasa***”, unde “x” reprezinta numarul de coduri valide, din totalul de 10, pe care participantul le mai poate inscrie in ziua respectiva, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa;

•           c. daca mesajul este invalid, respectiv codul inscris nu este corect ( ca de exemplu in situatia in care este inscris un cod incorect, un cod ce nu face parte din seria de coduri generate pentru prezenta Campanie, sau contine un cod de bare de produs in locul codului unic etc) sau mesajul in sine nu se incadreaza in/nu respecta conditiile stipulate in art.4.1.1 si art.4.1.2. de mai sus, atunci raspunsul va fi: ” Mesajul trimis este invalid. Ai acumulat x greseli. Reteta unui cod valid: verifica si trimite cu atentie codul de pe ambalaj. Detalii la 021/528.88.86. Succes!”, unde “x” reprezinta numarul de coduri inscrise consecutiv, incorect si/sau invalid pana in acel moment;

•           d. daca mesajul a fost trimis in forma corecta si codul unic trimis este corect, dar a mai fost inscris anterior printr oricare din modalitatile de inscriere in Campanie, atunci raspunsul va fi: “Acest cod a mai fost inscris! Ai x greseli. Verifica si trimite cu atentie codul de pe ambalaj. Detalii la 021/528.88.86. Succes!”, unde “x” reprezinta numarul de coduri inscrise consecutiv, incorect si/sau invalid pana in acel moment.

4.1.4. La tragerile la sorti nu vor participa SMS-urile expediate la nr.de telefon 1886 care nu cuprind informatiile solicitate conform art. 4.1.1 si art. 4.1.2 de mai sus sau in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, in care se comunica un cod de bare al unor produse in loc de codul unic inscris pe produsul participant, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la aceleasi articole din prezentul Regulament.

4.1.5. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

•           a. pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de SMS 1886, precum si pentru mesajele trimise dupa expirarea perioadei Campaniei sau la un alt numar de telefon;

•           b. pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art. 4.1.3. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

•           c. daca numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie;

•           d. daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit;

•           e. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens;

•           f. Pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi ambalaj participant aferent unui cod unic inscris;

•           g. Pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care au fost inscrise in Campanie codurile unice de participare;

•           h. Pentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor promotionale ale caror coduri unice au fost declarate castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor astfel de revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

4.1.6. Dupa data limita de primire a mesajelor (10 ianuarie 2010, ora 23.59), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor SMS la numarul de SMS al Campaniei.

4.1.7. In cazul in care un consumator, inscrie prin SMS un cod gresit sau mai multe coduri gresite de 5 (cinci) ori consecutiv, accesul acestuia in vederea inscrierii in Campanie va fi blocat. La inscrierea consecutiva a 5 coduri gresite, mesajul de instiintare are urmatoarea forma: “Ai acumulat 5 greseli! Contul ti-a fost blocat. Trimite un cod corect pentru deblocare si nu uita… incearca ceva mai Delikat! Detalii la 021/528.88.86. Succes!”.

4.1.8. In prealabil blocarii accesului, consumatorului i se va expedia un mesaj de instiintare dupa introducerea de 3 (trei) ori a codului/codurilor gresite. Mesajul de instiintare are urmatoarea forma: “Atentie! Ai acumulat 3 greseli. La inscrierea consecutiva a 5 coduri gresite contul iti va fi blocat. Verifica si trimite un cod corect. Detalii la 021/528.88.86.” Deblocarea accesului in vederea inscrierii in Campanie se va face numai daca consumatorul in cauza va trimite un cod corect.

4.2. INSCRIEREA PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI www.GhiciCineVineLaMasa.ro

4.2.1. Inscrierea in Campanie prin intermediul site-ului www.GhiciCineVineLaMasa.ro (site proprietatea Oragnizatorului) se realizeaza prin accesarea site-ul in perioada 1 noiembrie 2009 ora 00.00 – 10 ianuarie 2010, ora 23.59 si completarea formularul electronic de inscriere in Campanie, asa cum este acesta afisat pe site, respectiv campul obligatoriu corespunzator numarului de telefon mobil si/sau fix la care poate fi contactat participantul, in eventualitatea desemnarii acestuia drept castigator, campul obligatoriu corespunzator codului unic descoperit pe ambalajul produsului participant achizitionat, campul corespunzator numelui si prenumelui, varstei precum si campul corespunzator adresei de e-mail. Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte duce la invalidarea inscrierii respective. Completarea campurilor aditionale din formular este optionala si nu conditioneaza inscrierea in Campanie.

4.2.2. Pentru ca o inscriere prin intermediul site-ului www.GhiciCineVineLaMasa.ro sa fie considerata valida, aceasta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

•           a. sa contina un cod unic descoperit pe ambalajul promotional a unui produs participant;

•           b. codul unic de pe ambalajul promotional sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie prin nici una din cele 3 modalitati de inscriere;

•           c. codul unic sa fie inscris in Campanie in perioada 1 noiembrie 2009, ora 00:00 – 10 ianuarie 2010, ora 23.59, inclusiv.

4.2.3. Fiecare inscriere prin intermediul formularului electronic de inscriere pe site este validata preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare inscriere prin intermediul formularului electronic de inscriere pe site participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin mesaj de confirmare pe site, unul din urmatoarele raspunsuri:

•           a. daca mesajul a fost trimis in forma corecta, respectiv este primul cod inscris in Campanie folosind acel numar de telefon mobil si/sau fix si codul unic nu a mai fost inscris anterior in Campanie prin nici una din cele trei modalitati de inscriere, atunci participantul va primi din partea Organizatorului urmatorul mesaj: ” Ai ales combinatia perfecta! Codul trimis de tine este corect! Inscrie mai multe coduri pentru a acumula mai multe sanse de castig. Detalii la 021/528.88.86.”;

•           b. daca codul unic completat in formularul electronic a fost inscris in forma corecta si nu a mai fost inscris anterior in Campanie prin niciuna din cele trei modalitati de inscriere, atunci participantul va primi urmatorul mesaj: ” Cod corect! Ai adaugat inca o sansa la un premiu gustos! Astazi mai poti inscrie 7 coduri. Detalii la 021/528.88.86. Succes! *** Delikat, gustul de acasa***”; unde “x” reprezinta numarul de coduri care mai pot fi inscrise in ziua respectiva folosind una din cele trei modalitati de inscriere;

•           c. daca codul unic completat in formularul electronic nu este corect ( ca de exemplu in situatia in care este inscris un cod incorect, un cod ce nu face parte parte din seria de coduri generate pentru prezenta campanie, sau contine un cod de bare de produs in locul codului unic etc) atunci raspunsul va fi: ” Codul trimis este invalid. Ai acumulat x greseli. Reteta unui cod valid: verifica si trimite cu atentie codul de pe ambalaj. Detalii la 021/528.88.86. Succes!”, unde “x” reprezinta numarul de coduri inscrise consecutiv incorect si/sau invalid pana in acel moment;

•           d. daca codul unic a fost inscris in forma corecta dar a mai fost inscris anterior printr-una din cele trei modalitati de inscriere in Campanie, atunci raspunsul va fi: “Acest cod a mai fost inscris! Ai x greseali. Verifica si trimite cu atentie codul de pe ambalaj. Detalii la 021/528.88.86. Succes!”, unde “x” reprezinta numarul de coduri inscrise consecutiv, incorect si/sau invalid pana in acel moment.

4.2.4. Pentru fiecare inscriere valida prin intermediul formularului electronic de inscriere pe site, participantii care s-au inscris cu numarul de telefon mobil vor primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, confirmarea inregistrarii in Campanie a inscrierii respective.

4.2.5. La tragerile la sorti nu vor participa inscrierile prin intermediul formularului electronic care nu cuprind informatiile solicitate conform art. 4.2.2. – 4.2.3. de mai sus sau in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, in care se comunica un cod de bare al unor produse in loc de codul unic inscris pe produsul participant, precum si inscrierile efectuate in afara perioadei precizate la aceleasi articole din prezentul Regulament.

4.2.6. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

•           a. pentru inscrierile incomplete, inexacte sau incorecte, precum si pentru inscrierile efectuate dupa expirarea perioadei de inscriere in Campanie;

•           b. pentru pierderile sau intarzierile mesajelor de raspuns mentionate la art.4.2.3. si 4.2.4. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

•           c. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului de internet de catre furnizori sau blocarea accesului intern datorita supraaglomerarii retelelor de internet pe perioadele de trafic intens;

•           d. Pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi ambalaj participant aferent unui cod unic inscris;

•           e. Pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon care au fost inregistrate pe site pentru contactare si validare;

•           f. Pentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor promotionale ale caror coduri unice au fost declarate castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor astfel de revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

4.2.7. Dupa data limita de inscriere pe site (10 ianuarie 2010, ora 23.59), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe site.

4.2.8. In cazul in care un consumator, inscrie pe site un cod gresit sau mai multe coduri gresite de 5 (cinci) ori la rand, accesul acestuia in vederea inscrierii in Campanie utilizand acelasi numar de telefon mobil va fi blocat. La inscrierea consecutiva a 5 coduri gresite, mesajul de instiintare are urmatoarea forma: “Ai acumulat 5 greseli! Contul tau a fost blocat. Trimite un cod corect pentru deblocare si nu uita…incearca ceva mai Delikat! Detalii la 021/528.88.86. Succes!”.

4.2.9. In prealabil blocarii accesului, consumatorului i se va expedia un mesaj de instiintare dupa introducerea de 3 (trei) ori a codului/codurilor gresite. Mesajul de instiintare are urmatoarea forma: “Atentie! Ai acumulat 3 greseli. La inscrierea consecutiva a 5 coduri gresite contul iti va fi blocat. Verifica si inscrie un cod corect. Detalii la 021/528.88.86.” Deblocarea accesului in vederea inscrierii in Campanie se va face numai daca consumatorul in cauza va trimite un cod corect.

4.3. INSCRIEREA PRIN POSTA

4.3.1. Inscrierea in Campanie prin posta se realizeaza prin expedierea in intervalul 1 noiembrie 2009, ora 00:00 – 10 ianuarie 2010, ora 23.59 (data limita de primire a plicurilor de inscriere la casuta postala mentionata in acest articol) pe adresa CP 125, OP 35, Bucuresti a unui plic continand un ambalaj promotional cu un cod unic de inscriere in Campanie, impreuna cu numele, prenumele, varsta, judetul de domiciliu si un numar de telefon fix si/sau mobil.

4.3.2. Pentru ca o inscriere prin posta sa fie considerata valida, aceasta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

•           a. sa contina ambalajul promotional al unui produs participant in original, cu codul unic lizibil;

•           b. codul unic de pe ambalajul promotional sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie, prin nici una din cele 3 modalitati de inscriere;

•           c. ambalajul promotional continand codul unic precum si datele de contact (numele, prenumele, varsta, judetul de domiciliu si un numar de telefon fix si/sau mobil) sa soseasca la OP 35 CP 125 Bucuresti in perioada 1 noiembrie 2009 – 10 ianuarie 2010, ora 23.59, inclusiv (data limita de primire a plicurilor de inscriere).

4.3.3. La tragerile la sorti nu vor participa inscrierile prin posta care nu corespund cerintelor conform art. 4.3.1. si 4.3.2. de mai sus precum si inscrierile prin intermediul postei care sunt primite in afara perioadei precizate la aceleasi articole din prezentul Regulament.

4.3.4. Pentru fiecare inscriere valida prin posta participantul care s-a inscris in Campanie cu un numar de telefon mobil, va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, confirmarea inregistrarii in Campanie a inscrierii respective.

4.3.5. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

•           a. pentru inscrierile incomplete, inexacte sau incorecte, precum si pentru inscrierile efectuate dupa expirarea perioadei de inscriere in Campanie;

•           b. pentru pierderile sau intarzierile plicurilor expediate de consumatori prin posta, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

•           c. Pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi ambalaj participant aferent unui cod inscris;

•           d. Pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon care au fost comunicate prin posta in vederea validarii;

•           e. Pentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor promotionale ale caror coduri unice au fost declarate castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor unor astfel de revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiilor;

•           f. pentru inscrierile in Campanie efectuate prin posta pentru care participantii isi declara un numar de telefon fix, in acest caz Organizatorul fiind in imposibilitatea de a raspunde prin SMS participantilor respectivi.

4.3.6. Dupa data limita de primire a inscrierilor prin posta (10 ianuarie 2010, ora 23.59), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu plicurile expediate si/sau primite la CP 125, OP 35, Bucuresti.

4.4. APELAREA NUMARULUI DE INFOLINE

4.4.1. In vederea obtinerii de informatii referitoare la modalitatile de inscriere in Campanie, precum si despre inscrierea in forma corecta a codurilor unice descoperite pe ambalajele promotionale, participantii pot solicita informatiii prin apelarea numarului de Infoline 021/528.88.86 (numar cu tarif normal in toate retelele de telefonie, apelabil de luni pana vineri in intervalul orar 09:00 – 18:00, exclusiv sarbatorile legale si religioase), in perioada 1 noiembrie 2009 – 15 ianuarie 2010 (in cazul castigatorilor premiilor prealocate). Prin apelarea numarului de Infoline, participantii pot de asemenea solicita informatii referitoare la motivele pentru care anumite inscrieri in Campanie au fost invalidate. Aditional, participantii care nu au reusit sa inscrie coduri prin una din cele trei modalitati de inscriere, pot solicita operatorilor inscrierea de catre acestia a codurilor unice descoperite pe ambalajele promotionale.

4.4.2. La apelarea numarului de Infoline participantii vor asculta un mesaj de intampinare prin care acestia vor fi informati ca, prin continuarea apelului telefonic, isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele personale comunicate (nume, prenume, varsta, judetul de domiciliu si un numar de telefon fix si/sau mobil) sa intre in baza de date a Organizatorului operata de S.C. LOWE & PARTNERS S.A, in vederea desemnarii castigatorilor Campaniei prin tragere la sorti si validarii acestora conform prezentului Regulament. In cazul in care un participant va apela numarul de Infoline al Campaniei in afara programului de lucru mentionat in prezentul Regulament, acestuia i se va comunica printr-un mesaj, intervalul orar in care se poate inscrie in Campanie.

4.4.3. Participantii care apeleaza linia de Infoline in vederea obtinerii de informatii pot, de asemenea, opta pentru a inscrie in Campanie unul sau mai multe coduri unice descoperite pe ambalajele promotionale. In acest sens, participantul va comunica operatorului codul unic descoperit pe ambalajul produsului participant impreuna cu numarul de telefon fix si/sau mobil precum si, optional, numele, prenumele, varsta, numarul de telefon fix si/sau mobil si judetul de resedinta.

4.4.4. Pentru ca o inscriere prin intermediul infoline-ului Campaniei sa fie considerata valida, aceasta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

•           a. sa contina un cod unic descoperit pe ambalajul promotional al unui produs participant;

•           b. codul unic de pe ambalajul promotional sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie, prin niciuna din cele 3 modalitati de inscriere;

•           c. codul unic sa fie inscris prin Infoline in perioada 1 noiembrie 2009 – 10 ianuarie 2010, ora 23.59, inclusiv.

4.4.5. Fiecare inscriere prin intermediul Infoline-ului dedicat este validata preliminar la momentul intrarii in Campanie. Pentru fiecare inscriere valida prin intermediul infoline-ului, participantul care s-a inscris in Campanie cu un numar de telefon mobil va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, confirmarea inregistrarii in Campanie a inscrierii respective.

4.4.6. La tragerile la sorti nu vor participa inscrierile in Campanie prin intermediul Infoline-ului care nu cuprind informatiile solicitate conform prezentului Regulament sau in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, in care se comunica un cod de bare al unor produse in loc de codul unic inscris pe produsul participant, precum si inscrierile din afara perioadei precizate la aceleasi articole din prezentul Regulament.

4.4.7. Ulterior finalizarii fiecarei inscrieri valide prin intermediul Infoline-ului dedicat, fiecare participant va primi prin SMS confirmarea inscrierii codului unic comunicat operatorului, mesaje cu textele mentionate la art.4.2.3 de mai sus.

4.4.8. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

•           a. pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de raspuns mentionate la art.4.4.7. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

•           b. daca numarul de telefon comunicat operatorului este incorect sau nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie;

•           c. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului Infoline de catre operatorii de telefonie sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens;

•           d. pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi ambalaj participant aferent unui cod inscris;

•           e. pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon care au fost comunicate operatorilor pentru validare;

•           f. pentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor promotionale ale caror coduri unice au fost declarate castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii acestui tip de revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

•           g. codurile unice inscrise la alte numere de telefon, decat numarul de Infoline 021/528.88.86;

4.4.9. In cazul in care un consumator, solicita inscriea prin Infoline a unui cod gresit sau a mai multor coduri gresite de 5 (cinci) ori la rand, accesul acestuia in vederea inscrierii in Campanie de pe numarul de telefon indicat in vederea inscrierii va fi blocat. In prealabil blocarii accesului, dupa introducerea de 3 (trei) ori a codului/codurilor gresite, operatorul va instiinta respectivul consumator in acest sens. Deblocarea accesului in vederea inscrierii in Campanie se va face numai daca consumatorul in cauza va comunica operatorului un cod corect.

4.5. CLAUZE DIVERSE DE INSCRIERE

4.5.1. Un cod unic descoperit pe un produs participant nu poate fi inscris in Campanie decat o singura data, indiferent de metoda/modalitatea de inscriere utilizata.

4.5.2. In cazul in care pe parcursul prezentei Campanii un consumator reclama, in orice modalitate, invalidarea codului sau unic de participare descoperit pe ambalajul unui produs participant, indiferent de motivele pe baza carora are loc aceasta invalidare (ca de exemplu codul unic a mai fost inscris in Campanie anterior, codul unic este gresit, incomplet sau incorect) atunci se va respecta urmatoarea procedura de validare sau invalidare preliminara:

•           a. Organizatorul ii va solicita consumatorului ce formuleaza reclamatia sa prezinte in termen de 48 de ore de la data formularii acelei reclamatii, dovada detinerii in original a ambalajului pe care figureaza codul unic revendicat. Consumatorul poate face dovada detinerii codului unic revendicat in original prin prezentarea ambalajului promotional cu codul unic revendicat la adresa Organizatorului, prin expedierea ambalajului continand codul promotional transmis, la sediul Organizatorului, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau prin curier, pentru a se putea face validarea sa preliminara si introducerea codului sau unic descoperit in baza de date a Campaniei in vederea participarii la tragerea la sorti;

•           b. In cazul in care codul revendicat in cadrul reclamatiei a mai fost inscris anterior in Campanie de un alt consumator, pentru a se putea face validarea consumatorului ce a achizitionat in realitate si in mod corect produsul participant si a facut inscrierea in Campanie corect, Organizatorul il va contacta si pe consumatorul inscris cel dintai in Campanie, la numarul de telefon de la care s-a efectuat inscrierea/numarul de telefon comunicat la inscriere si ii vor comunica scopul apelului. Dupa instiintarea consumatorului despre situatia de fapt si despre faptul ca apelul respectiv va fi inregistrat, ii vor solicita sa prezinte in termen de 48 de ore de la data contactarii sale telefonice, dovada detinerii in original a ambalajului promotional pe care a fost descoperit codul unic inscris pentru a se putea face in acest fel validarea sa preliminara – fata de situatia de fapt existenta. Consumatorul poate face dovada detinerii codului unic inscris in original prin prezentarea cu ambalajul promotional la adresa Oraganizatorului, prin expedierea ambalajului catre Organizator prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau prin curier, pentru a se putea face validarea sa preliminara si introducerea codului sau unic descoperit in baza de date a Campaniei in vederea participarii la tragerea la sorti;

•           c. In cazul in care vreunul dintre consumatorii mentionati la art.4.5.2. lit. a si b de mai sus nu respecta termenul mentionat in cadrul acestor articole, nu expediaza ambalajul sau refuza cu rea-credinta sau nemotivat prezentarea dovezii detinerii ambalajului promotional continand codul unic descoperit in original, atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a-l invalida pe consumatorul respectiv ,de a-l elimina din baza de date a Campaniei sau de a nu-l inscrie in aceasta baza de date, urmand a fi validat numai cel ce face dovada efectiva a detinerii ambalajului promotional continand codul unic revendicat/inscris in original;

•           d. In cazul in care consumatorul motiveaza intemeiat imposibilitatea prezentarii in termenul mentionat la art. 4.5.2., atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi intervalul de timp mai sus mentionat cu inca 48 ore (in situatiile in care durata Campaniei si data de efectuare a extragerii permite aceasta prelungire), consumatorul suportand insa, in cazul nesocotirii acestor termene si proceduri, consecinta imposibilitatii inscrierii sale in timpul necesar in baza de date a Campaniei pentru a putea participa la extragerea ce urmeaza;

•           e. In cazul in care o astfel de reclamatie se formuleaza inainte de efectuarea unei extrageri saptamanale, iar intervalul de timp dintre reclamatie si extragere este mai mic de 48 ore, atunci Organizatorul ii va comunica consumatorului in cauza termenul limita pe care il mai are la dispozitie pentru a putea face dovada detinerii ambalajului promotional cu codul unic revendicat, orice depasire sau nesocotire a acestui termen ducand automat la invalidarea sa.

B. CAMPANIA CU PREMII PREALOCATE

4.6. Pentru a participa la activitatea promotionala cu premii prealocate organizata in cadrul aceastei Campanii, consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 1 noiembrie 2009 – 10 ianuarie 2010 ora 23.59 inclusiv, cel putin un produs participant la Campanie, iar daca gasesc in interioriul pachetului produsului participant o eticheta promotionala/cartonas promotional pe care se gaseste imprimat unul dintre premiile mentionate la art.5 de mai jos, acestia trebuie sa sune la numarul Infoline 021.528.88.86 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom, pe perioada Campaniei, in zilele de Luni – Vineri, 09:00 – 18:00, cu exceptia sarbatorilor nationale si religioase), pentru a revendica premiul descoperit. In zilele de sambata si duminica, precum si in zilele ce constituie sarbatori religioase si nationale. La numarul de infoline mai sus mentionat va fi disponibil pentru fiecare apel un mesaj preinregistrat, prin care consumatorii vor fi instiintati de programul normal de lucru al Infoline-ului.

4.7. Fiecare consumator ce descopera un cartonas promotional pe care se gaseste imprimat unul dintre premii de mai sus trebuie sa-si revendice premiul descoperit la numarul de telefon 021.528.88.86 pana cel mai tarziu la data de 15 ianuarie 2010, ora 18:00, inclusiv.

4.8. In cazul in care consumatorul in cauza nu revendica premiul descoperit pe cartonasul promotional conform procedurii detaliata in art.4.6. – art.4.7. de mai sus, acesta pierde premiul descoperit, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

4.9. Modalitatea de validare a castigatorilor premiilor prealocate, de atribuire a premiilor si conditiile de intrare in posesia acestor premii sunt detaliate in SECTIUNEA 6 de mai jos.

SECTIUNEA 5. PREMIILE

5.1. In cadrul prezentei Campanii promotionale se vor acorda 2 categorii de premii, si anume premii acordate prin tragere la sorti si premii prealocate. In total, in cadrul prezentei Campanii se acorda 310 premii, in valoare comerciala totala de 108.235 RON reprezentand:

•           a. 10 premii mari acordatate prin trageri la sorti. Fiecare premiu mare consta intr-o intalnire cu vedete surpriza si intr-un set alcatuit din 5 cadouri, asa cum sunt acestea detaliate in tabelul de mai jos. Castigatorii seturilor au posibilitatea de a refuza atribuirea in natura a unui cadou si/sau a intregului set de cadouri si de a solicita Organizatorului sa i se atribuie contravaloarea in bani (RON) a cadoului solicitat a se inlocui sau a setului compus din cele 5 cadouri. Fiecare din cele 10 seturi de cadouri este alcatuit din cate un produs mai jos mentionat, dupa cum urmeaza:

Nr. Crt Cantitate Unitate de masura Denumire premiu Valoarea nominala a unei unitati de masura in Ron Cost total premii Ron
1 10 Buc LCD Philips 42PFL5604H 2,752 27,524
2 10 Set Home Cinema Samsung HT-X20 453 4,527
3 10 Buc Friteusa Tefal Actifry FZ7000 628 6,282
4 10 Buc Robot de bucatarie Moulinex DFB 345 226 2,258
5 10 Buc Gratar electric Philips HD4419 266 2,657
Total 4,325 43,248

 

Specificul si particularitatile fiecarui mare premiu sunt detaliate prin procesele-verbale de predare-primire intocmite de Organizator cu fiecare castigator in parte. Valoarea totala a fiecarui premiu mare este de 4.325 ron (care nu include valoarea mesei, care va fi asigurata de Organizator).

•           b. 300 de premii prealocate, pe care participantii le pot gasi in pachetele produselor participante, detaliate in tabelul de mai jos:

Nr. Crt Cantitate Unitate
de masura
Denumire premiu Valoarea nominala
a unei unitati de masura
in Ron
Cost total premii Ron
1 10 buc Brad natural si instalatie de100  beculete 198 1,983
2 10 set 4 perechi de sosete traditionale impletite (pentru adulti) 93 928
3 10 buc Oala de lut si  84 Ron in numerar 150 1,498
4 10 buc Coronite de brad de pus in usa
(50cm)
93 928
5 10 buc Decoratiuni pt masa festiva (pahare vin + servetele + inele + placemats) 162 1,616
6 10 buc Delikat pentru un an 190 1,899
7 10 buc Sanie lemn + zurgalai 154 1,540
8 10 set Costum “Mos Craciun” + TOLBA 119 1,186
9 10 buc Bauturi de casa: Palinca de Maramures si Tuica in sac de lana 131 1,308
10 10 buc Vinuri romanesti: Tamaioasa Romaneasca Pietroasele, Muscat Ottonel Bucium, Riesling Italian Valea Calugareasca 350 3,500
11 10 buc Cuptor cu microunde Zanussi ZM21M si 3 cozonaci sau 50 Ron numerar 257 2,574
12 10 buc Frigider Zanussi ZRA324SW  si 600 Ron numerar 1,295 12,952
13 10 buc Masina de spalat vase WHIRLPOOL ADP4527 1,373 13,725
14 10 buc Gratar electric  Philips HD4417 222 2,218
15 10 set Televizor  de bucatarie BEKO BK14T cu suport 352 3,524
16 10 buc Masina de spalat Zanussi ZWF 5185W 979 9,791
17 10 buc Aspirator de masa Philips FC6140 123 1,232
18 10 buc Aragaz ultimul racnet Bosch HSG 343050R +HOTA DWA 091450 2,920 29,202
19 10 buc Cuptor de paine Moulinex OW3000 si  faina (a se detalia) 390 3,903
20 10 buc Radio de bucatarie 106 1,055
21 10 set Set de oale de gatit 207 2,068
22 10 set Set vesela masa festiva 219 2,194
23 10 buc Masina de facut sarmale 42 422
24 10 buc Oala minune 207 2,068
25 10 set Set Tigai Tefal 72 717
26 10 set Set de oale emailate 253 2,532
27 10 set Colectie de filme romanesti BD set 3 DVDs 21 211
28 10 set 4 CD-uri cu  Muzica de Petrecere:
1. Andra si Sandel: Album de familie;
2. Andra si Sandel: De la frate la sora;
3. Loredana: Made in Romania;
4. Gheorghe Dinica: Parol ca te iubesc
97 971
29 10 buc Carte de bucate Sanda Marin 28 276
30 10 buc 1 Abonament pe un an de la Practic in Bucatarie 21 211
Cost total 10,824 108,235

 

 

Procedura de acordare a premiilor prealocate si de validare a castigatorilor este prezentata la Sectiunea 6 din prezentul Regulament.

5.2. In total se vor acorda 300 premii prealocate in valoare totala de 108.235 ron. Valoarea comerciala a premiilor ce depasesc suma de 600 RON este compusa din valoarea comerciala a fiecaruia, la care se adauga valoarea impozitului ce va fi retinut la sursa.

5.3. Premiile prealocate acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani, cu exceptia cazurilor descrise in mod explicit in prezentul Regulament. In cazul refuzului vreunui potential castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, refuza premiul expres si neechivoc sau manifesta o atitudine similara etc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. In asemenea cazuri, Organizatorii isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile respective.

5.4. Fiecarui Castigator validat ii va fi acordat premiul corepunzator variantei de castig.

SECTIUNEA 6. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

 

A. ACORDAREA PREMIILOR INSTANT SI VALIDAREA CASTIGATORILOR ACESTORA

6.1. Pentru a castiga unul din cele 300 de premii instant, fiecare consumator trebuie sa achizitioneze in perioada 1 noiembrie 2009 – 10 ianuarie 2010 cel putin un produs participant si sa caute in interiorul ambalajului promotional unul din cele 300 de cartonase castigatoare.

6.2. Cartonasele castigatoare vor contine numele Campaniei precum si versiunea scurta a regulamentului, denumirea premiului castigat, precum si informatii legate de modalitatile de intrare in posesia acestuia. Aditional, pe fiecare cartonas castigator va fi tiparit un cod unic de verificare, format din 6 caractere numerice.

6.3. Fiecare consumator care, in urma achizitionari unui produs participant, gaseste in interiorul ambalajului un cartonas castigator va fi indrumat catre numarul de Infoline 021/528.88.86 pentru a fi validat telefonic.

6.4. Apelarea numarului de Infoline pentru revendicarea premiilor se poate face numai in intervalul 1 noiembrie 2009 – 15 ianuarie 2010 ora 18.00 inclusiv. Nerevendicarea premiului in perioada mai sus mentionata atrage anularea cartonasului castigator si pierderea premiului fara nicio despagubire din partea Organizatorului. Fiecarui consumator care apeleaza numarul de Infoline in vederea intrarii in posesia unui premiu i se va solicita sa confirme participarea sa la Campanie, premiul castigat, codul unic descoperit pe cartonasul castigator precum si tipul de produs achizitionat. Daca codul unic comunicat de catre consumator se regaseste in baza de date a codurilor unice castigatoare de premii instant, nu a mai fost revendicat de o alta persoana si cu tipul de premiu comunicat de consumator, acesta va fi desemnat potential castigator al respectivului premiu si ii vor fi solicitate numele, prenumele varsta si adresa, dupa obtinerea in prealabil a acordului expres si neechivoc pentru introducerea datelor sale personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiilor.

6.5. Constatarea oricaror neconcordante intre informatiile comunicate de consumator si cele existente in baza de date a Organizatorului, consatatarea neindeplinirii vreunei conditii de participare mentionata in prezentul regulament, precum si refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale, duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv.

6.6. Potentialului castigator i se va solicita telefonic, in mod distinct, si acordul pentru inregistrarea, prelucrarea datelor personale ce au fost comunicate si introducerea acestora in baza de date a Organizatorului, pentru realizarea de activitati ulterioare de marketing direct.

6.7. In cazul in care un potential castigator nu doreste ca datele sale personale comunicate prin mesajul telefonic sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator sau prin agentii desemnate de acesta, potentialul castigator poate refuza.In aceasta situatie potentialul castigator va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul regulament, iar datele sale personale nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct. Validarea castigatorilor Campaniei nu implica obtinerea acordului acestora pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.

6.8. In vederea validarii, potentialilor castigatori de premii instant li se va solicita dovada detinerii cartonasului castigator continand codul unic comunicat si a ambalajului promotional in interiorul caruia se gasea acesta. Dovada detinerii cartonasului castigator continand codul unic, respectiv a ambalajului participant trebuie facuta in termen de maxim 48 de ore de la data si ora revendicarii premiului si se poate efectua prin trimiterea unei copii lizibile a acestora prin e-mail, fax sau posta la adresa sau numarul indicate de reprezentantul Organizatorului. Fiecarui castigator i se va comunica telefonic obligatia de a pastra atat cartonasul castigator cat si ambalajul produsului participant in original pentru a putea intra in posesia premiului.

6.9. Premiile vor fi livrate prin curier la adresa indicata de castigator in maxim 30 de zile de la validarea castigatorului respectiv.

6.10. Castigatorul se obliga sa informeze corect Organizatorul cu privire la datele sale de contact si disponibilitatea sa.

6.11. Inmanarea premiilor se face exclusiv catre castigatorul in cauza, obligat sa prezinte actele de identitate personale si sa predea in schimbul premiului, cuponul castigator prevalidat. In cazul in care datele din prezentate de castigtor, precum buletinul si/sau pachetul produsului participant cu cartonasul promotional prezentate de castigator in momentul livrarii premiilor nu corespund cu cele comunicate anterior in momentul validarii telefonice, castigatorul va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar premiul nu va fi inmanat. De asemenea, orice suspiciune de frauda legata de veridicitatea cartonasului promotional duce la invalidarea castigatorului respectiv si va anula responsabilitatea Organizatorului de a inmana premiul.

6.12. Premiile vor fi predate pe baza de proces-verbal de predare primire, semnat de castigator si reprezentantul Organizatorului. De asemenea, prin procesul-verbal potentialului castigator i se va solicita, in mod distinct, si acordul pentru inregistrarea, prelucrarea datelor personale ce au fost comunicate si introducerea acestora in baza de date a Organizatorului, pentru realizarea de activitati ulterioare de marketing direct.

6.13. In cazul in care un potential castigator nu doreste ca datele sale personale comunicate prin procesul-verbal (cu exceptia CNP-ului ce se va colecta numai pentru castigatorii premiilor impozabile) sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator sau prin agentii desemnate de acesta, potentialul castigator poate refuza. In aceasta situatie potentialul castigator va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul regulament, iar datele sale personale nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct. Validarea castigatorilor Campaniei nu implica obtinerea acordului acestora pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.

6.14. In situatia in care mai multe persoane apeleaza Infoline-ul Campaniei pentru a revendica acelasi cartonas castigator, conform prezentului regulament, premiul respectiv va fi acordat primului participant care poate face dovada in termen de 48 de ore de la data revendicarii ca detine, in original, cartonasul castigator continand codul unic revendicat impreuna cu ambalajul promotional. Dovada detinerii cartonasului castigator se poate face prin trimierea unei fotocopii lizibile prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, curier, sau prin fax la adresa sau numarul comunicate de catre operator, pentru a se putea face validarea sa preliminara.De asemenea, validarea finala se va face de curier la momentul inmanarii premiului. .

6.15. In situatia in care mai multe persoane trimit in termenul prevazut in prezenul Regulament, in vederea prevalidarii, copii a caronaselor castigatoare continand aceeasi serie unica, Organizatorul va solicita respectivilor participanti dovada detinerii cartonasului castigator in original. Dovada detinerii in original a cartonaselor casigatoare se poate face prin prezentarea la sediul Organizatorului sau prin expedierea acestuia prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau curier la adresa Organizatorului.

6.16. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea definitiva a participantului in cauza din Campanie, acesta urmand a fi informat cu privire la aceasta decizie.

B. ACORDAREA PREMIILOR PRIN TRAGERE LA SORTI SI VALIDAREA CASTIGATORILOR ACESTORA

6.17. Fiecare extragere electronica aleatoare a codurilor unice castigatoare ale premiilor mentionate la art. 5.1 lit.a . de mai sus, va avea loc conform art. 6.28 de mai jos, in prezenta unui notar public si a unei comisii formata dintr-un reprezentant al Organizatorului si unul al Agentiei.

6.17. In cadrul fiecarei extrageri electronice aleatoare se vor desemna cate un castigator si 10 rezerve. Ordinea in care se vor extrage cele 10 rezerve va fi mentionata in incheierea de certificare intocmita de notarul public ce asista la tragerile la sorti. Fiecare extragere se va face din baza de date formata din totalitatea codurilor inscrise in intervalul de participare anterior fiecarei extrageri.

6.18. Potentialii castigatori ai Campaniei promotionale desemnati prin tragere la sorti vor fi contactati, de catre un reprezentant al Organizatorului, pe numarul de telefon pe care l-au inscris in Campanie pentru a fi validati. Reprezentantul Organizatorului va comunica persoanei care va raspunde la numarul de telefon de la care s-a primit sau alaturi de care a fost inscris codul extras potential castigator identitatea si scopul apelului si ii va solicita sa confirme participarea sa la Campanie, codul extras castigator si suplimentar tipul de produs participant achizitionat si codul de bare al acestuia. Daca codul unic corespunde cu cel extras castigator, acestuia ii vor fi solicitate numele, prenumele, varsta si adresa completa, dupa obtinerea in prealabil a acordului expres si neechivoc pentru introducerea datelor sale personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiilor.

6.19. Potentialului castigator i se va solicita, in mod distinct, si acordul pentru inregistrarea, prelucrarea datelor personale ce au fost comunicate si introducerea acestora in baza de date a Organizatorului, pentru realizarea de activitati ulterioare de marketing direct.

6.20. In cazul in care un potential castigator nu doreste ca datele sale personale comunicate prin mesajul telefonic sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator sau prin agentii desemnate de acesta, potentialul castigator poate refuza. In aceasta situatie potentialul castigator va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul regulament, iar datele sale personale nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct. Validarea castigatorilor Campaniei nu implica obtinerea acordului acestora pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.

6.21. In cazul in care participantul a inscris in Campanie mai multe coduri unice, acestea vor fi comunicate pe rand reprezentantului Organizatorului, pana la individualizarea codului extras castigator. Imposibilitatea participantului de a comunica telefonic codul unic extras castigator, constatarea unor neconcordante intre codul comunicat telefonic si cel extras castigator sau intre codul de bare de pe produs si cel aflat in baza de date a Organizatorului, sau refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorul vor proceda in vederea validarii la contactarea rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase, validarea urmand a avea loc dupa procedura prevazuta in prezentul articol.

6.22. In cazul in care niciunul din cei 10 participanti extrasi ca si rezerve pentru castigarea unui premiu nu indeplineste conditiile mentionate in prezentul regulament si nu poate fi validat final, premiul respectiv va ramane la dispozitia Organizatorului urmand a nu mai fi atribuit.

6.23. Fiecare potential castigator va fi apelat in termen de 48h de ore de catre un reprezentant al Organizatorului pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat in cele 48h de ore (prin imposibilitate de contactare se intelege ca de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon nu este alocat, telefonul este inchis sau numarul respectiv nu poate fi contactat etc) acesta va fi invalidat.

6.24. Premiile atribuite prin tragere la sorti vor fi puse in posesia castigatorilor prin grija Organizatorului in termen de 30 zile de la data validarii lor. Fiecare castigator este obligat sa prezinte reprezentantului Organizatorului ambalajul promotional cu codul desemnat castigator pentru a fi validat final si a i se atribui premiul, in caz contrar Organizatorul rezervandu-si dreptul de a-l invalida si de a nu mai atribui premiul respectiv. De asemenea, in cazul in care reprezentantul Organizatorului constata existenta oricaror neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele din documentul de identitate prezentat de castigator sau de pe produsul prezentat, acesta va fi invalidat fara nicio despagubire sau alt premiu in contrapartida, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv. Validarea finala a castigatorilor loteriei si stabilirea conditiilor de atribuire a premiului se va consemna printr-un proces-verbal de validare.

6.25. Potentialului castigator i se va solicita, in mod distinct, prin procesul-verbal de validare, si acordul pentru inregistrarea, prelucrarea datelor personale ce au fost comunicate (cu exceptia CNP-ului) si introducerea acestora in baza de date a Organizatorului, pentru realizarea de activitati ulterioare de marketing direct.

6.26. In cazul in care un potential castigator nu doreste ca datele sale personale comunicate prin mesajul telefonic sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator sau prin agentii desemnate de acesta, potentialul castigator poate refuza. In aceasta situatie potentialul castigator va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul regulament, iar datele sale personale nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct. Validarea castigatorilor Campaniei nu implica obtinerea acordului acestora pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.

6.27. Codurile unice castigatoare vor fi alese printr-un mecanism informatic automat, prin extragere aleatorie. In fiecare saptamana, extragerile se vor desfasura astfel:

6.27.1. in cadrul primei extrageri, care va avea loc pe data de 06 noiembrie 2009 si la care vor participa inscrierile din Campanie facute in perioada 01 noiembrie 2009, ora 0:00 – 05 noiembrie 2009, ora 23.59, se vor extrage doua coduri castigatoare precum si cate 10 rezerve pentru fiecare cod extras castigator, adica 20 de rezerve in total;

6.27.2. in cadrul celei de-a doua extrageri, care va avea loc pe data de 13 noiembrie 2009 si la care vor participa inscrierile din Campanie facute in perioada 06 noiembrie 2009, ora 00:00 – 12 noiembrie 2009, ora 23.59, se va extrage un cod castigator precum si 10 rezerve ale acestuia;

6.27.3. in cadrul celei de-a treia extragere, care va avea loc pe data de 20 noiembrie 2009 si la care vor participa inscrierile din Campanie facute in perioada 13 noiembrie 2009, ora 00:00 – 19 noiembrie 2009, ora 23.59 se va extrage un cod castigator precum si 10 rezerve ale acestuia;

6.27.4. in cadrul celei de-a patra extragere, care va avea loc pe data de 27 noiembrie 2009 si la care vor participa inscrierile din Campanie facute in perioada 20 Noiembrie 2009, ora 00:00 – 26 Noiembrie 2009, ora 23.59, se va extrage un cod castigator, precum si 10 rezerve ale acestuia;

6.27.5. in cadrul celei de-a cincea extragere, care va avea loc pe data de 04 Decembrie 2009 la care vor participa inscrierile din Campanie facute in perioada 27 Noiembrie 2009, ora 00:00 – 03 Decembrie 2009, ora 23.59, se vor extrage doua coduri castigatoare precum si cate 10 rezerve pentru fiecare cod extras castigator, adica 20 de rezerve in total;

6.27.6. in cadrul celei de-a sasea extragere, care va avea loc pe data de 11 Decembrie 2009 la care vor participa inscrierile din Campanie facute in perioada 04 Decembrie 2009, ora 00:00 – 10 Decembrie 2009, ora 23.59, se va extrage un cod castigator precum si 10 rezerve ale acestuia;

6.27.7. in cadrul celei de-a saptea extragere, care va avea loc pe data de 18 Decembrie 2009 si la care vor participa inscrierile din Campanie facute in perioada 11 Decembrie 2009, ora 00:00 – 27 Decembrie 2009, ora 23.59, se va extrage un cod castigator precum si 10 rezerve ale acestuia;

6.27.8. in cadrul celei de-a opta extragere, care va avea loc pe data de 11 ianuarie 2010 si la care vor participa inscrierile din Campanie facute in perioada 18 decembrie 2009, ora 00:00 – 10 ianuarie 2010, ora 23.59, se va extrage un cod castigator precum si 10 rezerve ale acestuia.

6.28. Fiecare extragere va avea loc in prezenta unui notar, a unui reprezentant al Organizatorului si unul al Agentiei. La fiecare extragere vor participa codurile valide inscrise in Campanie. Dupa fiecare extragere baza de date cu coduri pentru extragere se va reseta in asa fel incat la extragerea urmatoare sa participe numai intrarile efectuate de la acel moment si pana la momentul extragerii respective.

6.29. In plus, in functie de optiunea/decizia Organizatorului, care este finala, materialele filmate in care apare castigatorul impreuna cu familia de vedete surpiza va putea sa apara in cadrul uneia dintre editiile emisiunii “Happy Hour” difuzata in perioada Campaniei. In acest sens, castigatorul isi va exprima prin procesul-verbal de validare acordul ca numele si imaginea sa sa fie utilizate de catre Organizator in materiale publicitare audio si/sau video (ca de exemplu spoturi TV) aferente si/sau in legatura cu Campania.

6.30. Neindeplinirea uneia dintre conditiile descrise in prezentul regulament, refuzul de a comunica datele personale, constatarea oricaror neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele din mesajul extras drept castigator, conduce automat la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului castigat, reprezentantii Organizatorul vor proceda in vederea validarii la contactarea rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase, validarea urmand a avea loc dupa procedura prevazuta in prezentul articol. 4.6.1. Organizatorul ii va solicita consumatorului ce formuleaza reclamatia sa prezinte in termen de 48 de ore de la data formularii acelei reclamatii, dovada detinerii in original a ambalajului pe care figureaza codul unic revendicat. Consumatorul poate face dovada detinerii codului unic revendicat in original prin prezentarea ambalajului promotional cu acest cod la adresa Organizatorului, prin expedierea ambalajului continand codul promotional transmis – prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, curier, sau prin fax pentru a se putea face validarea sa preliminara si introducerea codului sau unic descoperit in baza de date a Campaniei in vederea participarii la tragerea la sorti.

CLAUZE DIVERSE DE ACORDARE A PREMIILOR

6.31. In situatia exceptionala in care, din motive independente de vointa Organizatorului, un produs reprezentand premiul prealocat castigat de catre un participant nu se afla pe stocul furnizorilor, castigatorul poate opta pentru prelungirea perioadei de punere in posesie cu pana la 30 de zile sau pentru primirea in schimb a unui produs similar ca intrebuintare, de valoare egala.

6.32. Castigatorii premiilor prealocate: brad natural cu instalatia de 100 de beculete si coronita de brad) care sunt revendicate dupa data de 20 decembrie 2009, vor putea opta pentru a primi in schimbul premiului in natura a contravaloarii in bani a premiului castigat.

6.33. In cazul in care un castigatoral unui premiu mentionat la art.6.34 de mai sus solicita contravaloarea premiului castigat, suma reprezentand contravaloarea premiului ii va fi pusa la dispozitie acestuia in termen de 30 de zile de la data validarii, prin mandat postal sau prin transfer bancar in contul comunicat Organizatorului in forma scrisa de catre castigator., in functie de disponibilitatea castigatorului.

6.34. Premiile castigate vor fi livrate numai pe teritoriul Romaniei. 6.35. Premiile Campaniei vor fi predate impreuna cu toate documentele aferente utilizarii acestora in bune conditii, ca de exemplu dar fara a se limita la certificate de garantie si calitate emise de producator.

SECTIUNEA 7. RESPONSABILITATE

7.1. Inscrierile in campanie sau revendicarile facute pe baza unor cartonase castigatoare sau ambalaje promotionale care sunt ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care contin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzand fara limitare orice alt tip de modificari ale cartonaselor castigatoare sau ambalajelor promotionale sau ale elementelor lor componente datorate manevrarii acestora, precum mesajele ce au fost transmise prin SMS la alt numar decat cel pus la dispozitie in vederea inscrierii sau inscrierile prin SMS, web, infoline sau posta dupa data de 10 ianuarie 2010 ora 23.59, vor fi nule si nu vor fi luate in considerare de Organizator.

7.2. S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.A (Organizatorul), agentia Organizatorului, vanzatorii cu amanuntul ai produselor promotionale participante sau afiliatii acestora nu vor fi raspunzatori pentru erori de imprimare sau alte erori sau pentru modificarea cartonaslor castigatoare sau a ambalajelor promotionale si a elementelor componente necorespunzatoare.

7.3. Nu vor fi validate cartonasele promotionale falsificate, ca de exemplu dar fara a se limita la cele ce reprezinta copii fidele ale celor originale, cele ce au generate coduri unice eronate (fata de cele generate de sistemul Organizatorului si existente in baza de date a acestuia). In situatia in care, datorita problemelor mentionate in prezentul articol, numarul cartonaselor castigatoare de premii instant depaseste numarul premiilor specificate in acest Regulament Oficial, Organizatorul nu va acorda mai multe premii decat cele prevazute in prezentul Regulament Oficial.

7.4. Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.

SECTIUNEA 8. REGULAMENTUL OFICIAL

8.1. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

8.2. Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, participantii la Campanie si castigatorii isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorului (a carei notificare a fost inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal la nr. 2220), operata de catre. S.C. LOWE & PARTNERS S.A in vederea efectuarii tragerilor la sorti si validarii castigatorilor extrasi, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ce revin organizatorilor de promotii (numai in cazul premiilor impozabile).

8.3. La cererea expresa a participantilor, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in Monitorul Oficial Nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii premiilor Campaniei vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr.42-44, cladire B1-B2, etaj 4, sector 1 o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.

8.4. Regulamentul Oficial al concursului va fi disponibil gratuit prin apel la Infoline 021/528.88.86 (numar cu tarif normal), pe site-ul www.GhiciCineVineLaMasa.ro sau solicitare scrisa pe adresa, Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr.42-44, cladire B1-B2, etaj 4, sector 1

8.5. Prezentul Regulament a fost intocmit de catre S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.A., cu respectarea prevederilor Legii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, si autentificat de catre un notar public.

8.6. Prezentul Regulament Oficial a fost semnat in 5 exemplare originale si a fost autentificat astazi.