Cif și Domestos: “Ritm și premii pe alese, Curățenia bine-ți iese!”

Cumpara orice produs sau pachet promotional participant si selecteaza un cod unic dintre cele trei existente pe eticheta, in functie de premiul pe care il doresti. Trimite codul respectiv prin SMS la 1886 (tarif normal in retelele Cosmote, Orange, Vodafone, Zapp) sau pe [bannerid:484]. Nu depasi 2 inscrieri pe zi sau 8 inscrieri in total. Pastreaza eticheta cu codul trimis pentru validare.

Premii prin tragere la sorti:
Categoria I: 20 x sistem Home Theatre 3D cu Blu-ray LG.
Categoria a II-a: 20 x televizor LED 3D SAMSUNG.
Categoria a III-a: 20 x iPad 2 APPLE 16GB cu Wi-Fi.

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Ritm si premii pe alese, Curatenia bine-ti iese!”

SECTIUNEA 1. DESFASURAREA CAMPANIEI
1.1 Organizatorul campaniei promotionale “Ritm si premii pe alese, Curatenia bine-ti iese!” (numita in cele ce urmeaza “Campania”) este S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.A., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr. 291, jud. Prahova, avand notificarea inregistrata la ANSPDCSP sub nr. 2220 numita in cele ce urmeaza “Organizator”.
2 Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Campania se va desfasura la nivel national in Romania, in perioada 1 martie 2012 – 30 aprile 2012 inclusiv, prin intermediul SC SYSCOM DIGITAL SRL avand notificarea inregistrata la ANSPDCSP sub nr.12320, numita in cele ce urmeaza “Agentia”.

SECTIUNEA 2. PRODUSE PARTICIPANTE
2.1 Produsele participante la Campanie sunt cele din marcile CIF si DOMESTOS (marci inregistrate apartinand Unilever), comercializate atat individual cat si in pachete promotionale Cif&Domestos, purtand insemnele acestei Campanii (denumite in continuare „Produsele/Pachetele promotionale”).
2.2 Însemnele acestei campanii sunt constituite din stickere ce au inscriptionat sloganul campaniei: ”Ritm si premii pe alese, Curatenia bine-ti iese!” impreuna cu prezentarea, pe scurt, a Campaniei: durata Campaniei, organizatorul Campaniei, codurile unice corespunzatoare celor trei tipuri de premii, premiile etc., aplicate pe ambalajele individuale) sau din ambalajul colectiv al pachetelor promotionale („manson promotional”) – pe care este inscriptionat sloganul
Campaniei „Ritm si premii pe alese, Curatenia bine-ti iese!”, urmat de prezentarea, pe scurt, a Campaniei: durata Campaniei, organizatorul Campaniei etc.
2.3 Stickerul promotional aplicat pe produsele participante comercializate în mod individual, precum si stickerul/talon ce se gaseste în interiorul ambalajului colectiv al fiecarul Pachet promotional, contine trei coduri unice, în format alfanumeric, compuse fiecare din câte 7 caractere scrise impreuna, fara spatii sau alte semne/caractere intre ele. Fiecare cod unic corespunde uneia dintre categoriile de premii oferite in aceasta Campanie.

SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE SI TERITORIUL
3.1. La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul sau resedinta in Romania, cu varsta de peste 18 ani, cu exceptia angajatilor, colaboratorilor si personalului subcontractat ai Organizatorului, ai Agentiei si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie) .
3.2. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.
3.3. Participantii trebuie sa pastreze ambalajul cu stickerul/talonul ce contine codul unic de participare pe care l-au inscris in Campanie, nedeteriorat astfel incat, conform Regulamentului, in cazul contactarii lor ca potentiali castigatori, sa poata confirma reprezentantului Agentiei codul unic pe care l-au inscris si sa il poata prezenta si preda pentru validare, conform art. 6 de mai jos.
3.4. Premiile vor fi livrate castigatorilor la adresele indicate de catre acestia, numai pe teritoriul Romaniei.

SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
4.1. Pentru a participa la aceasta Campanie consumatorii trebuie sa achizitioneze cel putin un Produs sau un Pachet promotional si sa se inscrie in Campanie trimitand, prin una din cele doua modalitati de inscriere, in perioada 01 martie – 30 aprilie 2012, pana la ora 23.59 inclusiv (numita in continuare „Perioada de Participare”), Codul Unic corespunzator premiului ales de participant, descoperit pe stickerul Produsului promotional, conform art.4.2 de mai jos.
4.2. Inscrierea in Campanie se face prin doua modalitati de inscriere:
a) „inscriere prin SMS”: participantii se pot inscrie prin trimiterea prin mesaj tip SMS (numit in continuare „SMS”) la numarul de telefon 1886 (cu tariful normal, fara suprataxa, in retelele de telefonie mobila din Romania: Cosmote, Orange, Vodafone si Zapp), in Perioada de Participare, a Codului Unic descoperit pe ambalajul Pachetului promotional sau pe stickerul Produsului promotional achizitionat, fara niciun spatiu, alt semn de punctuatie sau alta informatie, ori
b) „inscriere pe site”: prin introducerea Codului Unic pe site-ul de promotie [bannerid:484], in formularul de inscriere corespunzator, in Perioada de Participare.
4.3. Dintre cele trei coduri unice descoperite pe ambalajul Produsului promotional sau pe stickerul aflat in interiorul Pachetului promotional, doar unul poate fi inscris in Campanie de catre participant, o singura data, corespunzator premiului ales/dorit de acesta, indiferent de modalitatea de inscriere preferata de participant. Mecanismul campaniei permite oricarui participant sa opteze oricand si pentru un alt premiu, daca acesta achizitioneaza un alt produs participant si inscrie in campanie codul unic aferent altui premiu ales/dorit.
4.4. Un participant este identificat unic dupa numarul de telefon utilizat la inscriere.
4.5. Fiecare participant se poate înscrie de maximum de doua ori pe zi, insa numarul maxim de inscrieri in Campanie, pe parcursul intregii Campanii nu poate depasi opt înscrieri valide pentru un participant. Orice incercare de inscriere in Campanie, peste limita zilnica de participare, nu va fi luata in considerare. Participantul va putea inscrie alt cod unic in ziua urmatoare, insa fara a depasi numarul limita de inscrieri pe toata durata Campaniei. Orice incercare de inscriere in Campanie, dupa atingerea limitei de participari pe toata durata Campaniei, nu va fi luata in considerare.
4.6. Pentru ca o inscriere prin SMS sa fie considerata valida, aceasta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
– sa contina doar un cod unic in forma mentionata in cadrul articolul 2.3 de mai sus, descoperit pe stickerul promotional atasat Produsului sau, dupa caz, pe pachetului promotional pe care l-a achizitionat,
– codul sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie (atat prin intermediul SMS-ului cat si al siteului promotional),
– codul unic sa fie primit prin SMS la numarul 1886 in Perioada de Participare, mentionata in art.4.1 de mai sus.
– numarul de telefon de pe care este facuta inscrierea in Campanie sa respecte conditiile prevazute la art 4.2. si 4.4. si sa fie identificabil in format national de 10 cifre (codul unic sa nu fie trimis de pe un aparat setat pentru ascunderea identitatii expeditorului – identitatea ascunsa nu va permite apelarea expeditorului)
4.7. Pentru ca o inscriere prin intermediul site-ului de promotie sa fie considerata valida aceasta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
– sa fie efectuata prin intermediul website-ului [bannerid:484] in Perioada de Participare mentionata la art.4.1. de mai sus
– participantul sa bifeze in prealabil campul corespunzator acordului sau expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor personale comunicate, în vederea înscrierii in Campanie
– formularul de înscriere sa fie completat corect cu urmatoarele date:
(*) codul unic corespunzator tipului de premiu ales/dorit de participant, descoperit de acesta pe Pachetul/Produsul promotional (ambalajul sau stickerul promotional)
(*) nume, prenume (doar pentru prima inscriere unui cod unic)
(*) adresa e-mail valida, care ii apartine participantului sau la care acesta are acces neconditionat (doar pentru prima inscriere unui cod unic)
(*) numarul de telefon mobil – numar valid in format national de 10 cifre care îi apartine participantului sau la care acesta are acces neconditionat, astfel încât sa poata fi contactat de catre reprezentantii Organizatorului, cel putin de luni-vineri intre orele 9.00-17.00
(*) confirmarea prin bifa a consultarii si acceptarii prevederilor Regulamentului, a Termenilor si conditiilor referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea înscrierii in Campanie si a atribuirii premiilor atunci cand este cazul, precum si a conditiilor de utilizare ale site-ului.
Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii. Nebifarea câmpului corespunzator acordului expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor personale în vederea inscrierii in Campanie si a atribuirii premiilor atunci cand este cazul, duce la imposibilitatea înscrierii in Campanie si implicit la imposibilitatea de a
participa la Campanie.
4.8. Fiecare înscriere (indiferent de modalitate – SMS sau website) este validata preliminar la momentul intrarii in Campanie, conform procedurii de mai jos:
A) Înscrieri prin SMS. Pentru fiecare cod inscris prin SMS trimis la numarul de telefon 1886, participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:
a) daca mesajul a fost trimis in forma corecta si codul unic nu a mai fost inscris anterior in Campanie, atunci participantul va primi din partea Organizatorului un mesaj de validare si inscriere in Campanie.
b) daca mesajul trimis contine un cod care nu este corect (ca de exemplu in situatia in care este inscris un cod unic incorect, un cod ce nu face parte din seria de coduri generate pentru prezenta Campanie etc) sau mesajul in sine nu se incadreaza in/nu respecta conditiile din regulament, atunci participantul va primi un mesaj de invalidare, in care este mentionata cauza/motivul invalidarii;
c) daca mesajul trimis contine un cod unic corect dar inscrierea in sine a codului nu respecta conditiile art 4.5.din regulament, respectiv depaseste limita maxima de 2 coduri pe zi si 8 coduri pe durata intregii campanii, atunci participantul va primi un mesaj de invalidare, in care este mentionata cauza/motivul invalidarii;
d) daca mesajul a fost trimis in forma corecta si codul unic trimis este corect, dar a mai fost inscris anterior in Campanie, atunci paticipantul va primi un mesaj de invalidare, in care este mentionat ca a mai fost anterior inscris in Campanie codul unic expediat de participantul respectiv .
e) in cazul in care mesajul este trimis dupa data si ora finalizarii Campaniei, participantul va primi un mesaj de invalidare, in care este mentionata perioada pana la care s-a putut efectua inscrierea in Campanie.
f) In cazul in care mesajul este trimis anterior datei de incepere a campaniei, participantul va primi un mesaj cu informatii privind perioada de desfasurare a campaniei.
g) dupa fiecare inscriere corecta si validata de catre Organizator, participantul va primi prin SMS-ul de confirmare a inscrierii sale in Campanie si informarea cu privire la pastrarea talonului sau a ambalajului cu stickerul ce contine codul unic inscris in campanie, in vederea validarii.
h) In situatia in care un participant inscrie consecutiv 5 coduri eronate, la cel de-al cincilea cod eronat va fi suspendat si va primi un mesaj prin care i se va transmite ca este suspensat si ca trimitand un al 6-lea cod eronat va fi eliminat din campanie. Participantul ce a trimis 5 coduri consecutive eronate poate iesi din situatia de suspendare inscriind in campanie dupa cel de-al 5-lea cod eronat un cod valid.
i) In situatia in care un participant inscrie de doua ori pe toata durata campaniei cate 5 coduri consecutive eronate, pierde dreptul de a mai participa in campanie si de a mai inscrie coduri.
Nu vor participa la tragerile la sorti inscrierile prin SMS care nu respecta prevederile prezentului Regulament.
B) Înscrieri prin intermediul website-ului [bannerid:484]. Pentru fiecare cod unic inscris prin intermediul site-ului promotional [bannerid:484], participantul va primi din partea Organizatorului, pe adresa de email inscrisa in formular, unul din urmatoarele tipuri de raspunsuri:
a) daca mesajul a fost trimis in forma corecta si codul unic nu a mai fost inscris anterior in Campanie, atunci participantul va primi din partea Organizatorului un mesaj de validare si inscriere in Campanie.
b) daca mesajul trimis contine un cod care nu este corect (ca de exemplu in situatia in care este inscris un cod unic incorect, un cod ce nu face parte din seria de coduri generate pentru prezenta Campanie etc) sau mesajul in sine nu se incadreaza in/nu respecta conditiile din regulament, atunci participantul va primi un mesaj de invalidare, in care este mentionata cauza/motivul invalidarii;
c) daca mesajul trimis contine un cod unic corect dar inscrierea in sine a codului nu respecta conditiile art 4.5.din regulament, respectiv depaseste limita maxima de 2 coduri pe zi si 8 coduri pe durata intregii campanii, atunci participantul va primi un mesaj de invalidare, in care este mentionata cauza/motivul invalidarii;
d) daca mesajul a fost trimis in forma corecta si codul unic trimis este corect, dar a mai fost inscris anterior in Campanie, atunci participantul va primi un mesaj de invalidare, in care este mentionat ca a mai fost anterior inscris in Campanie codul unic expediat de participantul respectiv .
e) in cazul in care mesajul este trimis dupa data si ora finalizarii Campaniei, participantul va primi un mesaj de invalidare, in care este mentionata perioada pana la care s-a putut efectua inscrierea legala in Campanie.
f) In cazul in care mesajul este trimis anterior datei de incepere a campaniei, particpantul va primi un mesaj cu informatii privind perioada de desfasurare a campaniei.
g) dupa fiecare inscriere corecta si validata de catre Organizator, participantul va primi un mesaj de confirmare a inscrierii sale in Campanie ce va contine si informarea cu privire la pastrarea talonului sau a ambalajului cu stickerul ce contine codul unic inscris in campanie, in vederea validarii.
h) In situatia in care un participant inscrie consecutiv 5 coduri eronate, la cel de-al cincilea cod eronat va fi suspendat si va primi un mesaj prin care i se va transmite ca este suspendat si ca trimitand un al 6-lea cod eronat va fi eliminat din campanie. Participantul ce a trimis 5 coduri consecutive eronate poate iesi din situatia de suspendare inscriind in campanie, dupa cel de-al 5-lea cod eronat, un cod valid.
i) In situatia in care un participant inscrie de doua ori pe toata durata campaniei cate 5 coduri consecutive eronate, pierde dreptul de a mai participa in campanie si de a mai inscrie coduri.
Inscrierile in Campanie prin intermediul site-ului [bannerid:484] vor participa la tragerile la sorti doar daca sunt valide, indeplinind conditiile prevazute de prezentul Regulament.
4.9. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:
a. pentru inscrierile incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de telefon 1886 sau prin intermediul formularului de inscriere de pe site-ul promotiei: [bannerid:484], precum si pentru mesajele trimise in afara Perioadei de Participare sau expediate la/catre un alt numar de telefon;
b. pentru inscrierile care nu ajung la destinatie din cauza, dar fara a se limita la probleme de ordin tehnic sau determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului.
c. daca numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS nu poate fi identificat sau adresa de e-mail cu care s-a inscris participantul prin intermediul site-ului promotional nu poate fi identificata sau e invalida;
d. daca acelasi mesaj SMS este trimis automat de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns corespunzator fiecarui mesaj primit;
e. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens sau, dupa caz, blocarile neanuntate ale retelei de internet.
f. pentru produse Cif si Domestos aflate in piata dar care nu fac subiectul prezentei Campanii, respectiv nu prezinta însemnele Campaniei promotionale, descrise în prezentul Regulament conform Sectiunii 2 de mai sus.
4.10 In cazul in care un participant reclama ca nu s-a putut înscrie în Campanie cu un anumit cod unic prin una dintre cele doua modalitati de înscriere, intrucât a primit raspuns ce arata ca acel cod unic a mai fost înscris de catre un alt participant, atunci se va implementa urmatoarea procedura de solutionare a reclamatiei:
i. Participantul se adreseaza Organizatorului apeland infoline-ul Campaniei promotionale;
ii. Organizatorul ii va solicita participantului ce formuleaza reclamatia sa prezinte, in termen de 48 de ore de la data formularii acelei reclamatii, dovada preliminara ca detine ambalajul cu stickerul sau talonul pe care figureaza inscris codul unic la care face referire reclamatia;
iii. Participantul poate face dovada preliminara a detinerii ambalajului promotional sau a talonului ce contine codul unic la care face referire reclamatia, prin prezentarea directa a acestuia la adresa indicata de Organizator sau prin fotografierea sau scanarea ambalajului cu sticker sau a talonului astfel incat sa se poate evidentia prezenta codului in cauza pe talonul/stickerul promotional pe care il detine si trimiterea fisierului prin email sau fax in termen de maxim 48 de ore de la înaintarea reclamatiei, la adresa fizica, de email sau numarul de fax ce i-au fost indicate telefonic de catre reprezentantul Organizatorului;
iv. Imediat dupa primirea reclamatiei, Organizatorul îl va contacta pe participantul care a înscris anterior codul unic la care face referire reclamatia si îi va solicita si acestuia sa indeplineasca cerintele de la articolul 4.10 punctul iii) in termen de 48 de ore de la momentul la care este contactat.
v. In situatia in care unul dintre cei doi participanti sau ambii participanti nu respecta termenul acordat pentru ducerea la indeplinire a cerintelor mentionate in paragrafele iii) si iv) de mai sus, sau refuza indeplinirea cerintelor, Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida/elimina din baza de date orice inscriere ce contine codul la care face referire reclamatia, înscriere efectuata de participantul care nu a facut dovada detinerii stickerului/talonului ce contine codul unic la care face referire reclamatia.
vi. Organizatorul nu este responsabil pentru situatiile în care, prin acordarea termenelor de validare a codurilor unice aflate in litigiu, înscrierile ce contin aceste coduri nu pot participa la un moment dat la tragerile la sorti stabilite conform prezentului Regulament sau pentru orice alte situatii ce rezulta din respectarea prevederilor prezentului Regulament care au drept consecinta imposibilitatea inscrierii unor coduri unice în baza de date a Campaniei pentru a putea participa la un moment dat la tragerile la sorti stabilite conform prezentului Regulament.
vii. In situatia – putin probabila – în care ambii participanti aflati in situatia descrisa mai sus fac dovada preliminara a detinerii stickerului/talonului ce are inscris codul unic aflat in litigiu, Organizatorul va suspenda temporar inscrierea deja efectuata cu acel cod unic, si va solicita celor doi consumatori sa faca dovada finala a detinerii in original a talonului promotional sau a ambalajului cu sticker ce contine codul unic de participare la Campanie la care face referire reclamatia. Astfel cei doi consumatori vor avea obligatia sa trimita in termen de 72 de ore de la solicitarea Organizatorului, talonul sau ambalajul cu sticker pe care se afla inscris codul la care face referire reclamatia, prin colet postal cu confirmare de primire sau curier, la adresa specificata de catre Organizator sau Agentie.
viii. Înscrierea consumatorului care va face dovada finala ca detine in original stickerul/talonul promotional ce contine codul unic de participare la Campanie la care face referire reclamatia, va fi considerata valabila si va participa la tragerile la sorti ulterioare.
ix. Organizatorul nu este responsabil pentru eventualele întarizeri de livrare sau pierderi ale coletelor postale expediate de participanti în cadrul procedurii de validare descrise mai sus.
4.11. Pentru a preveni eventuale tentative de fraudare ale Campaniei, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a Campaniei si in mod aleator sa procedeze la verificari ale inscrierilor, avand dreptul sa solicite participantilor oricand pe durata Campaniei, sa faca dovada, in termen de 72 de ore de la contactare, a detinerii stickerului/talonului promotional pe care sunt tiparite codurile unice de participare, înscrise in Campanie de catre acesti participanti. In cazul in care un participant nu face dovada solicitata in termenul specificat anterior, Organizatorul poate anula inscrierile ce au la baza codurile unice pentru care participantii nu pot prezenta dovezile detinerii ambalajelor cu codurile unice inscrise.

SECTIUNEA 5. PREMIILE
5.1. In cadrul Campaniei se vor acorda in total 60 de premii impartite in 3 categorii:
i. Categoria I: 20 sisteme Home Theatre 3D cu Blu-ray LG HX806PE avand fiecare valoarea comerciala de 1460 lei cu TVA inclus, in valoare totala de 29,198 lei cu TVA inclus
ii. Categoria II: 20 televizoare LED 3D SAMSUNG model UE32D6000, Full HD, avand fiecare valoarea comerciala de 2100 lei cu TVA inclus, in valoare totala de 41998 lei cu TVA inclus
iii. Categoria III: 20 iPad 2 APPLE 16GB cu Wi-Fi, Dual Core A5, 9.7″, avand fiecare valoarea comerciala de 2060 lei cu TVA inclus, in valoare totala de 41198 lei cu TVA inclus
5.2. Procedura de acordare a premiilor si validare a castigatorilor este prezentata la Sectiunea 6 din prezentul Regulament.
5.3. Valoarea comerciala totala a premiilor acordate in cadrul prezentei Campanii este de 112.394 lei.
5.4. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii, nu se poate acorda contravaloarea lor totala sau partiala in bani si nici nu sunt transmisibile. In cazul refuzului vreunui potential castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator însemnând ca acel castigator nu doreste sa intre in posesia premiului), sau în cazul imposibilitatii validarii sale conform prevederilor prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului. In asemenea cazuri, Organizatorul apeleaza la rezervele ce vor fi extrase conform procedurii descrise in Sectiunea 6 a acestui regulament.
5.5. Prin refuzul unui castigator se intelege ca acel câstigator îsi exprima cu claritate in scris sau telefonic dorinta de a nu primi premiul. In cazul convorbirilor telefonice, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a înregistra aceste convorbiri.
5.6. Un participant unic, identificat prin datele personale, poate castiga un singur premiu pe toata durata Campaniei.
5.7. In cazul in care castigatorul unuia din premiile Campaniei este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu, acesta este îndreptatit sa intre in posesia premiului numai prin intermediul reprezentantului sau legal.

SECTIUNEA 6. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CÂSTIGATORILOR
6.1. In cadrul acestei Campanii, premiile vor fi atribuite prin trageri la sorti ce vor fi organizate la intervale prestabilite, folosind tehnica software specializata în extrageri aleatorii. Tragerile la sorti vor fi denumite si extrageri electronice.
6.2. Extragerile electronice pentru atribuirea premiilor Campaniei vor avea loc o data la doua saptamâni, iar in cadrul fiecarei extrageri vor fi atribuite cate trei premii per categorie. Exceptie o face prima extragere, care va avea loc la trei saptamani dupa începerea Campaniei atribuinduse in cadrul acestei extrageri cate 2 premii din fiecare categorie.
6.3. Codurile unice castigatoare vor fi extrase astfel:
6.3.1. in cadrul primei extrageri, care va avea loc pe data de 19.03.2012 si la care vor participa inscrierile din Campanie facute in perioada 01.03.2012 ora 00.00 – 18.03.2012 ora 23.59, se vor extrage 6 coduri castigatoare (cate 2 coduri pentru fiecare categorie de premii) si cate 2 rezerve pentru fiecare castigator, adica 12 coduri de rezerva;
6.3.2. in cadrul celei de-a doua extrageri, care va avea loc pe data de 02.04.2012, se vor extrage 18 coduri castigatoare (câte 6 pentru fiecare categorie de premii), cu cate 2 rezerve pentru fiecare, din toate inscrierile facute in Campanie in perioada 01.03.2012 ora 00.00 – 01.04.2012 ora 23.59, exceptie facand codurile extrase la tragerea la sorti anterioara.
6.3.3. in cadrul celei de-a treia extrageri, care va avea loc pe data de de 16.04.2012, se vor extrage 18 coduri castigatoare, cu cate 2 rezerve pentru fiecare, din toate inscrierile facute in Campanie in perioada 01.03.2012 ora 00.00 – 15.04.2012 ora 23.59, exceptie facand codurile extrase la tragerile la sorti anterioare.
6.3.4. in cadrul celei de-a patra extrageri (ultima), care va avea loc pe data de de 02.05.2012 se vor extrage 18 coduri castigatoare, cu cate 2 rezerve pentru fiecare, din toate inscrierile facute in Campanie in perioada perioada 01.03.2012 ora 00.00 – 30.04.20112 ora 23.59 exceptie facand codurile extrase la tragerile la sorti anterioare.
Premiile acordate in cadrul fiecarei extrageri vor fi atribuite astfel:
– in cadrul primei extrageri primelor 2 coduri extrase le corespund premii din categoria I, urmatoarelor 2 coduri le corespund premii din categoria a II-a, iar ultimelor 2 coduri extrase le corespund premii din categoria a III-a.
– in cadrul extragerii a doua, a treia si a patra, primelor 6 coduri extrase le corespund premii din categoria I, urmatoarelor 6 coduri le corespund premii din categoria a II-a, iar ultimelor 6 coduri extrase le corespund premii din categoria a III-a.
Fiecare tragere la sorti va avea loc la biroul unui notar public in prezenta unei comisii formata din cel putin un reprezentant al Organizatorului si un notar public.
6.4. Dupa fiecare extragere, baza de date cu coduri înscrise ce participa la extragere nu se va reseta, în asa fel încât la extragerea urmatoare vor participa toate inscrierile efectuate in Campanie pana la acea data. Un cod unic odata extras si declarat castigator nu mai participa la extragerile urmatoare, fiind eliminat din baza de date, impreuna cu toate codurile inscrise pe durata campaniei de catre persoana declarata castigator.
6.5. Neindeplinirea uneia dintre conditiile descrise in prezentul Regulament, refuzul de a comunica datele personale, constatarea oricaror neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele din formularul de inscriere, conduce automat la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului castigat, reprezentantii Organizatorului vor proceda, in vederea validarii, la contactarea rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase, validarea urmand a avea loc
dupa procedura prevazuta in prezentul capitol.
6.6. Procedura de contact si validare a câstigatorilor:
6.6.1. Potentialii castigatori ai premiilor saptamanale ale Campaniei, desemnati prin tragere la sorti, vor fi contactati in decurs de 72 de ore de la tragerea la sorti, de catre un reprezentant al Organizatorului, pe numarul de telefon de pe care s-au inscris in Campanie prin SMS sau pe care l-au mentionat in formularul de inscriere prin intemediul site-ului promotional, pentru a incepe procedura de validare. Reprezentantul Organizatorului îi va comunica, persoanei care va
raspunde la numarul de telefon apelat, identitatea sa si faptul ca este potential castigator al unui premiu, urmand a parcurge impreuna procedura de validare. Pentru evitarea oricarei neintelegeri, participantilor apelati li se va comunica fara echivoc faptul ca nici un potential castigator nu va fi considerat ca fiind castigator al unui premiu pana cand nu este validat final conform prevederilor Regulamentului. Apoi va solicita respondentului acordul pentru
introducerea si prelucrarea datelor personale ce urmeaza a fi comunicate, in baza de date a Organizatorului, in vederea atribuirii premiilor si ii va solicita sa confirme participarea sa la Campanie si codul cu care acesta s-a inscris. In situatia in care codul unic corespunde cu cel extras castigator, acestuia ii vor fi solicitate numele, prenumele, varsta si adresa completa. Daca potentialul castigator a inscris codul unic desemnat castigator prin intermediul site-ului
promotional, atunci vor fi confruntate datele inscrise in formularul de inscriere pe site cu cele comunicate telefonic de potentialul castigator. Daca acestea nu corespund, potentialul castigator va fi invalidat.
6.6.2. Procedura de validare presupune 3 etape: Validare telefonica, validare prin email/fax si validarea finala. Neideplinirea sau indeplinirea partiala a oricarei din cele 3 etape de catre un potential castigator, conduce de la sine la invalidarea acestuia si apelarea la rezerve.
Pasul 1> Validarea preliminara telefonica poate fi considerata efectuata daca se respecta concomitent urmatoarele conditii
a.Numarul de telefon aferent codului unic declarat castigator este corect si disponibil (participantul poate fi apelat)
b.Participantul confirma înscrierea codului unic declarat castigator, isi da acordul pentru prelucrarea datelor personale in vederea atribuirii premiului si comunica datele sale personale constituite din: nume, prenume, adresa.
c.Participantul confirma detinerea in original a ambalajului promotional ce contine codul câstigator.
Pasul 2> Pentru validarea preliminara prin email/fax a premiului, reprezentantii Agentiei vor solicita castigatorilor sa faca dovada eligibilitatii pentru premiu, in maximum 2 zile lucratoare de la validarea telefonica (excluzand ziua in care s-a efectuat validarea telefonica), prin trimiterea pe email sau fax (comunicate acum câstigatorilor), a unei fotocopii a talonului sau ambalajului promotional al produsului participant cu stickerul ce contine codul unic declarat castigator,
mentionand si in scris numarul de telefon de pe care s-a participat, impreuna cu o copie a actului de identitate (BI/CI)
Potentialul castigator are obligatia sa se asigure ca atât datele sale personale, cât si codul cu care a fost declarat castigator pot fi identificate cu usurinta in documentele pe care le va trimite prin email/fax.
In cazul in care termenul de 2 zile lucratoare nu a fost respectat de catre un potential castigator sau acesta trimite documentatia specificata mai sus incompleta sau ilizibila, acesta este invalidat de catre Organizator, urmand a se proceda la contactarea rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase, reluandu-se validarea.
Pasul 3> Validarea finala va avea loc la momentul prezentarii curierului la adresa indicata de potentialul castigator in vederea predarii premiului. Curierul confrunta datele mentionate de Organizator in Procesul verbal de validare finala si atribuire a premiului – cu datele personale din actul de identitate al potentialului castigator si cu cele imprimate pe stickerul pe care acesta il prezinta curierului. Daca acestea corespund, castigatorul va fi validat, stickerul cu codul castigator va fi preluat de curierul care va preda premiul, iar cei doi vor semna Procesul verbal de validare finala si atribuire a premiului. In cazul in care, la intalnirea cu potentialul castigator, curierul constata existenta oricaror neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele prezentate de acesta conform actului sau de identitate si/sau ambalajului cu sticker/talonului prezentat, potentialul castigator va fi invalidat si pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul apeland la rezerve care se vor supune regulilor de validare descrise in regulament.
6.6.3. Procesul-verbal de validare si atribuire a premiului, completat cu urmatoarele date personale ale castigatorului: nume, prenume, adresa completa, numar de telefon si CNP (pentru indeplinirea obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii), va fi semnat de castigator si de reprezentantul Organizatorului in doua exemplare: un exemplar ramane la castigator, iar un exemplar se intoarce la Organizator impreuna cu stickerul ce contine codul castigator.

SECTIUNEA 7. DIVERSE
7.1. Regulamentul Campaniei este disponibil gratuit oricarui solicitant, la Infoline 021.528.88.86 de luni pana vineri, intre orele 9:00 – 18:00, exclusiv sarbatorile legale, pe întreaga durata a Campaniei sau pe site-ul [bannerid:484].
7.2. Prin inscrierea in aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.
7.3. Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, castigatorii Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorilor, operata de catre Agentie, in vederea efectuarii tragerilor la sorti, validarii si expedierii/atribuirii premiilor si, dupa caz, indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.
7.4. La cererea expresa a castigatorilor, Organizatorii vor asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Castigatorii isi pot exercita aceste drepturi in conformitate cu art.10.4 si 10.5. din prezentul regulament.

SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE
Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din Campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.

SECTIUNEA 9. ERORI
9.1. Inscrierile in Campanie sau revendicarile facute pe baza unor ambalaje care prezinta coduri ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care contin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzand, fara limitare, orice alt tip de modificari ale ambalajului sau stickerului promotional sau ale elementelor lor componente datorate manevrarii acestora, precum codurile unice ce au fost transmise prin SMS la alt numar sau inscrierile prin SMS sau
web in afara Perioadei de Participare, vor fi nule si nu vor fi luate in considerare de catre Organizator.
9.2. Organizatorul si Agentia nu vor fi raspunzatori pentru erori de imprimare sau alte erori privind modificarea ambalajelor promotionale si a elementelor componente necorespunzatoare.

SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE
10.1. Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere si nu se va implica în nici un mod în dispute referitoare la pretentii asupra dreptului de proprietate asupra ambalajelor promotionale ce contin coduri unice castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale ce contin coduri unice castigatorare nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care a revendicat premiul si a fost validat final în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
10.2. Pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul SMS-ului sau al site-ului [bannerid:484], Organizatorul si Agentia de implementare responsabila de prelucrarea datelor nu isi asuma responsabilitatea pentru:
a. mesajele ce contin datele incomplete, inexacte sau incorecte ;
b. pierderile sau intarzierile inscrierilor de participare la Campanie sau a comunicarilor directe prin intermediul SMS-ului, e-mail-ului sau prin alt canal, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;
c. intreruperile neanuntate ale serviciilor de internet si telefonie de catre furnizori sau blocarea accesului participantilor la aceste servicii datorita aglomerarii retelelor de internet si/sau telefonie, în perioadele de trafic intens.
10.3. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu câstigatorii dupa expirarea termenelor de revendicare, sau cu alti participanti in afara obligatiilor asumate prin prezentul Regulament.
10.4. Tuturor participantilor la Campanie le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia, lege care ofera persoanelor vizate dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi
supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Pentru exercitarea drepturilor, participantii la Campanie se pot adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, catre Organizator la adresa: Unilever SCE, Bucuresti, Sos. Bucuresti- Ploiesti Nr. 42-44, Cladire B1-B2, et. 4, Sector 1.

SECTIUNEA 11. ÎNCETAREA CAMPANIEI ÎNAINTE DE TERMEN
Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului de a continua Campania, din motive independente de vointa sa, intervenite dupa data începerii acesteia.

SECTIUNEA 12. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila, iar in situatiile in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediul Organizatorului
Prezentul Regulament a fost intocmit de avocat Simona Coman si autentificat la “Biroul Notarial Savulescu Vasile-Ivan Mihaela” din Campina, in 4 exemplare, din care 3 s-au eliberat partii, astazi 24.02.2012.
SC Unilever South Central Europe SA,
Prin imputernicit
Av. Costin Iulian Petcu