CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN
Discutie noua   Adaugare mesaj
1-5 mesaje din 5
promoter
Publicat de Voica Ioana - Nicoleta, in 17 Jun 2011, la 16:48
Raspunde Citeaza
Raspuns pentru: [Cont sters]: Promoteri Clock Advertising Bucuresti (13 Jul 2010, 10:39)
ti-am trimis cv si poza,sper sa fi ajuns...in caz ca nu,te rog sa ma contactezi pe emai-lu voicaioananicoleta@yahoo.com sau la nr te tel 0755651762
Publicat de Andra-Cristiana Coman, in 29 Sep 2010, la 20:38
Raspunde Citeaza
Buna, ma numesc Cristiana Coman, sunt studenta in Iasi la psihologie, anul 2. Imi doresc un job part-time, cum ar fi cel de promoter. Adresa la care pot si contactata este cristiana_andra2006@yahoo.com. Va multumesc!
Publicat de adelina moncea, in 12 Aug 2010, la 17:55
Raspunde Citeaza
Raspuns pentru: Promoteri Clock Advertising Bucuresti (13 Jul 2010, 10:39)
ma numesc moncea adelina. sunt studenta la facultatea de medicina generala din bucuresti si as dori sa lucrez in domeniul promotiilor pentru a mai castiga un ban in plus.ma puteti contacta la 0723959066. va multumesc anticipat
Publicat de [Cont sters]: Promoteri Clock Advertising Bucuresti, in 13 Jul 2010, la 10:39
Raspunde Citeaza
Raspuns pentru: Diana Vecliuc (25 Mar 2010, 18:29)
Daca esti o persoana comunicativa, dinamica, perseverenta, cu putere de convingere, atunci esti persoana potrivita pentru echipa noastra! Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau insotit de minim o poza, specificand si ORASUL in care vrei sa lucrezi pe adresa aida@clock.ro. Persoana de contact AIDA 0720 007 389
Publicat de [Cont sters]: Diana Vecliuc, in 25 Mar 2010, la 18:29
Raspunde Citeaza
Ma numesc Vecliuc Diana, am 16 ani jumatate , sunt din Timisoara si mi-as dori sa colaborez cu agentii pentru promotii. Nu am experienta,insa sunt o persoana comunicativa,punctuala,serioasa,sociabila si sunt sigura ca as putea face treaba buna! Adresa mea de mail este dyia_dee@yahoo.com , iar ID-ul de messenger: dyia_dee .
Va multumesc anticipat.
Discutie noua   Adaugare mesaj