CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN
Discutie noua   Adaugare mesaj
1-10 mesaje din 10
angajare
Publicat de Voica Ioana - Nicoleta, in 17 Jun 2011, la 15:55
Raspunde Citeaza
Buna..ma numesc Ioana Voica, am 20 de ani si sunt din Pitesti.Sunt o fire sociabila, comunicativa,prietenoasa ,punctuala,dornica de a invata lucruri noi. As vrea sa lucrez ca promoter in orasul meu..adresa mea de email voicaioananicoleta@yahoo.com
Publicat de raluca paraschiv, in 15 Dec 2009, la 18:55
Raspunde Citeaza
buna ziua..as dori sa particip la promotii. va multumesc
Publicat de maria-madalina strachina, in 19 Nov 2009, la 11:42
Raspunde Citeaza
buna ziua! numele meu e madalina si sunt studenta a facultatii de drept alexandru ioan cuza iasi(in anul 3).as fi interesata dak s ar putea de un job in domeniul publicitar.nu am experienta pentru ca sincer nu am fost nevoita pana acum sa lucrez si nici nu mi a permis timpul.totusi acum trec printr o perioada dificila din punct de vedere economic,avand in vedere ca mai am un frate student si el si avem un singur parinte. va rog daca apare ceva in domeniul mentionat sa ma anuntati. va multumesc anticipat!
Publicat de [Cont sters]: Andreea Graur, in 17 Apr 2009, la 15:01
Raspunde Citeaza
sunt din Tg Mures si as dori sa fac promotii,sunt foarte interesata de astfel de job part-time.
Publicat de monica, in 24 Mar 2009, la 23:52
Raspunde Citeaza
Buna tuturor!
Ma numesc Monica, sunt din Giurgiu si as vrea sa prezint si eu oferte promotionale in hipermarketuri