CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN
Discutie noua   Adaugare mesaj
1-7 mesaje din 7
Job part-time
Publicat de Andreea Mihailescu, in 03 Nov 2011, la 12:30
Raspunde Citeaza
Raspuns pentru: Andreea (11 Aug 2010, 15:41)
Buna Andreea,

Daca sunteti inca interesate de o colaborare, ma puteti contacta la andreea@brunettes.ro.
Publicat de Voica Ioana - Nicoleta, in 03 Jun 2011, la 00:43
Raspunde Citeaza
Buna..ma numesc Ioana Voica, am 20 de ani si sunt din Pitesti.Sunt o fire sociabila, comunicativa,prietenoasa ,punctuala,dornica de a invata lucruri noi. As vrea sa lucrez ca promoter in orasul meu..adresa mea de email voicaioananicoleta@yahoo.com sau id: ioana_creatza_bruneta
Publicat de Anca Gaga, in 03 May 2011, la 21:36
Raspunde Citeaza
Buna!Sunt Anca am 22 de ani , studenta in anul 4 si as dori sa lucrez in timpul week-endului ca promoter in Timisoara daca se poate. Pot fi contactata la tel 0742086913
Publicat de [Cont sters]: Andreea Brutaru, in 23 Nov 2010, la 13:52
Raspunde Citeaza
Raspuns pentru: Mada Cernat (10 Sep 2010, 16:16)
Buna, Ioana,
te rog sa ne contactezi la 0724.848.379 sau pe contact@hypermedia.ro, avem joburi disponibile in Sibiu.
Andreea Brutaru
Publicat de Mada Cernat, in 10 Sep 2010, la 16:16
Raspunde Citeaza
Buna!Am 17 ani.Sunt inca la scoala si as dori sa lucrez in timpul week-endului ca promoter in Sibiu daca se poate.
Publicat de Andreea Nucu, in 11 Aug 2010, la 15:42
Raspunde Citeaza
Pot fi contactata la adresa de email: piticutz.atomic@yahoo.com.
Publicat de Andreea, in 11 Aug 2010, la 15:41
Raspunde Citeaza