CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Zuzu te desteapta, premii te asteapta

Zuzu te desteapta premii te asteapta

Premii prin tragere la sorti: 10 x autoturism Volkswagen Golf Trendline; 70 x combina frigorifica Whirlpool Fresh Control. Premii instant: 1050 x cana imprimata Zuzu.

Cumpara cel putin un produs participant si trimite codul unic de pe eticheta promotionala prin SMS la 1735 sau pe www.zuzutedesteapta.ro. Pastreaza ambalajul si bonul care dovedeste achizitia pentru validare.

Perioada promoţiei: 20 septembrie - 28 noiembrie 2010

Documente conexe

Promotie expirata
24 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
Citeste si Actul Aditional 1!

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE


„Zuzu te desteapta, premii te asteapta”
 
Campania promotionala pentru consumatori

Perioada de desfasurare a campaniei: 20.09.2010 – 28.11.2010


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala „Zuzu te desteapta, premii te asteapta” (denumita în continuare “Campania”) este organizata de S.C. Albalact S.A., Judetul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea; DN1; Km 392 + 600; Tel: 0374 / 201235, Bucuresti, România, denumita în continuare “Organizator”, înregistrata la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 5865.

Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament, (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare în termen de 24 de ore dupa anuntul prealabil de prezentare al acestor modificari.

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata.

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul României, în perioada 20.09.2010 ora 00.00.00 – 28.11.2010 ora 23.59.59, ora României.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/resedinta în România, care achizitioneaza produsele participante la Campanie, în perioada campaniei (20.09.2010 ora 00.00.00 – 28.11.2010 ora 23.59.59), si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial, (denumite în continuare „Participanti”).

Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, întreprinderile familiale, angajatii S.C. Albalact S.A., ai agentiilor organizatoare a Campaniei si/sau ai companiilor distribuitoare ale S.C. Albalact S.A., precum si rudele în linie directa si/sau colaterala (pâna la gradul al IV- lea inclusiv), sotii/sotiile si afinii acestora.

Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial.

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

Produsele participante la prezenta Campanie sunt toate produsele marca Zuzu ce au lipite pe ambalaj eticheta promotionala:

 

Produs

Ambalaj

1

Zuzu Lapte de consum semidegresat 1,5% grasime

1L

2

Zuzu Lapte de consum integral 3,5% grasime

1L

3

Zuzu Lapte cu cacao si gust de ciocolata

500 ml

4

Zuzu Iaurt dietetic 0,1% grasime

450 g

5

Zuzu Iaurt natural 3% grasime

450 g

6

Zuzu Iaurt dietetic 0,1% grasime

750 g

7

Zuzu Iaurt natural 3% grasime

750 g

8

Zuzu Sana 3,6% grasime

450 g

9

Zuzu Sana 3,6% grasime

900 g

10

Zuzu Lapte batut 2% grasime

450 g

11

Zuzu Lapte batut 2% grasime

900 g

12

Zuzu Kefir 3% grasime

450 g

13

Zuzu Iaurt dietetic de baut 0,1% grasime

330 g

14

Zuzu Iaurt natural de baut 2% grasime

330 g

15

Zuzu Iaurt de baut cu capsuni

330 g

16

Zuzu Iaurt de baut cu zmeura

330 g

17

Zuzu Iaurt de baut cu visine

330 g

18

Zuzu Smântâna dulce pentru frisca 33% grasime

500 ml

19

Zuzu Smântâna dulce pentru gatit 16% grasime

500 ml


SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Pentru a participa la prezenta campanie, participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism:

a) Sa achizitioneze, în perioada campaniei (20.09.2010 ora 00.00.00 – 28.11.2010 ora 23.59.59.), cel putin un produs Zuzu, participant la Campanie (conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament Oficial);

b) Sa desfaca eticheta promotionala, lipita pe ambalajul produselor Zuzu, si sa descopere codul unic alfanumeric imprimat pe eticheta, format din 6 caractere;

c) Sa trimita codul unic prin una dintre urmatoarele metode:

1) Prin SMS trimis la 1735, numar cu tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul; numarul este valabil în urmatoarele retele de telefonie mobila: Vodafone, Orange, Zapp si Cosmote. Mesajul SMS trebuie sa contina doar codul unic de pe eticheta promotionala Zuzu.

2) Prin Web, accesând site-ul www.zuzutedesteapta.ro, sectiunea speciala de Campanie; aici participantul trebuie sa completeze formularul de inregistrare in campanie, cu datele personale (nume, prenume, numar de telefon mobil, adresa de email, strada, nr, bloc, scara, apartament, localitate, judet si data nasterii) si sa introduca codul unic înscris pe eticheta promotionala de pe produsele Zuzu;

d) Dupa ce codul unic a fost înscris în promotie, participantii vor primi un mesaj de confirmare.

e) Participantii au sansa sa câstige unul din premiile de mai jos

Fiecare cod trimis va avea sansa de a câstiga un premiu din cele oferite în cadrul campaniei:

- 15 premii instant pe zi constând într-o Cana imprimata Zuzu (în intervalul orar 7.00-21.00),

- 70 combine frigorifice Whirlpool Fresh Control WBC 3546 A+NFCW, acordate prin trageri la sorti zilnice

- 10 Volkswagen Golf Trendline 1.4/80CP, M5, 4 usi, acordate prin trageri la sorti saptamânale.


Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1735 (tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul). Un mesaj SMS poate contine un singur cod unic; SMS - urile care contin mai multe coduri unice valide vor fi înregistrate ca fiind o singura înscriere, luându-se în considerare primul cod unic din SMS.

În cadrul prezentei Campanii promotionale, un participant unic poate câstiga câte un singur premiu instant si un singur premiu oferit prin tragere la sorti. Un participant unic este definit de acelasi numar de telefon. Un participant unic poate înscrie în Campanie maximum 10 coduri unice/zi (indiferent de canalul de comunicare: SMS sau Web).

Participantii trebuie sa pastreze ambalajele cu etichetele promotionale ce contin codurile unice înscrise în Campanie, necesare pentru validare. Fiecare cod unic poate fi introdus o singura data în cadrul prezentei campanii, prin SMS sau prin Web. Pe baza unui cod unic se poate câstiga un singur premiu.

VALIDAREA ÎNREGISTRARILOR

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrarile prin SMS si/sau Web trebuie sa îndeplineasca, cumulativ, în mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

Înscrierile prin SMS la numarul 1735:

- înscrierile trebuie sa se faca în perioada desfasurarii Campaniei 20.09.2010 ora 00.00.00 – 28.11.2010 ora 23.59.59, ora României;
- sa contina codul promotional aflat pe eticheta promotionala de pe produsele Zuzu.

Înscrierile prin Web la adresa www.zuzutedesteapta.ro:

-. înscrierile trebuie sa se faca în perioada desfasurarii Campaniei 20.09.2010 ora 00.00.00 – 28.11.2010 ora 23.59.59, ora României;
-. formularul de înscriere trebuie sa fie completat cu urmatoarele informatii obligatorii: codul unic înscris pe eticheta promotionala, nume, prenume, numar de telefon mobil, adresa de email, parola, strada, nr, bloc, scara, apartament, localitate, judet si data nasterii.


SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE

Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promotionale pot fi vizualizate în tabelul urmator:

 

Tip premiu

Numar premii

Valoarea individuala

(Ron, cu TVA inclus)

Valoarea totala

(Ron, cu TVA inclus)

Premii acordate instant

Cana imprimata Zuzu

1050

8.53

8957.76

Premii acordate prin trageri la sorti zilnice

Combina frigorifica Whirlpool

70

2799

195930

Premii acordate prin tragere la sorti saptamânale

Autoturism Volkswagen Golf

10

55727.48

557274.84

Total

1130

-

762162.6


Valoarea comerciala bruta a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 868719.41 RON cu TVA (inclusiv impozitul pe premii, suportat de catre Organizator).

Descrierea premiilor :

1050 x Cana imprimata Zuzu

70 x Combina frigorifica Whirlpool WBC 3546 MFCW Fresh Control

• Design Carisma Green Generation

• Sistem NO FROST pentru congelator

• Tehnologie 6th Sense & Fresh Control

• Volum Total Brut: 385 litri

• Clasa energetica: A+

• 1 compresor cu electrovalva

• Dimensiuni(H*L*A):1895X595X680mm

• Agent racire ecologic R600a

• Clasa climatica N-ST

• Afisaj cu cristale lichide: LCD (7 segmente& child lock)

 • Sistem de protectie antibacterian – Filtru Microban

 • Alarma sonora usa deschisa pentru frigider

 

10 x Autoturism Volkswagen Golf Trendline, 1.4, 80 CP, 4 usi, cutie de viteze manuala în 5 trepte, motor 1390 cmc, benzina, culoare alb candy-weiss, tapiterie stofa negru titan.


Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor Zuzu, costul conexiunii la Internet sau de trimitere a SMS-ului pentru înscriere). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câstigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii. Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt cu titlu de prezentare.
 

SECTIUNEA 8. TRAGERILE LA SORTI SI DESEMNAREA CÂSTIGATORILOR

1. Premii acordate prin tragere la sorti

Cele 70 premii acordate zilnic prin tragere la sorti, constând în Combina frigorifica Whirlpool vor fi acordate prin extrageri zilnice (câte un premiu pe zi), dupa cum urmeaza:

- În perioada 21.09.2010 -24.09.2010, tragerile la sorti zilnice vor avea loc la sediul Organizatorului. Se va extrage zilnic câte un premiu pentru înscrierile din ziua anterioara.
- În perioada 25.09.2010 – 29.11.2010, tragerile la sorti zilnice vor avea loc între orele 7.00 – 10.00, în direct la postul de radio Kiss FM. Se va extrage zilnic câte un premiu pentru înscrierile din ziua anterioara. La fiecare tragere la sorti desfasurata în direct la Kiss FM, DJ-ul va suna un ascultator care va da startul extragerii; dupa acest moment aplicatia de extragere va rula pe ecranul calculatorului numerele de telefon înscrise în campanie in ziua anterioara extragerii; DJ-ul va suna un al doilea ascultator care va spune stop extragerii; în acel moment aplicatia de extragere va selecta câstigatorul zilei.

La fiecare extragere zilnica vor participa doar codurile trimise în ziua anterioara. Fiecare cod înscris va participa la o singura extragere pentru frigidere, si anume cea din ziua urmatoare trimiterii. Pentru a avea mai multe sanse de a câstiga unul dintre premiile zilnice, participantii pot trimite mai multe coduri în zile diferite.

Cele 10 premii acordate saptamânal prin tragere la sorti, constând în Autoturism Volkswagen Golf vor fi acordate prin extrageri saptamânale (câte un premiu pe saptamâna), dupa aceeasi procedura, la Kiss FM. Pentru fiecare saptamâna de campanie, extragerea va avea loc într-una din zilele din urmatoarea saptamâna, de luni pâna vineri între orele 07.00 si 10.00. La fiecare extragere vor participa doar codurile valide înscrise în campanie în saptamâna anterioara extragerii, de luni pâna duminica. Fiecare cod înscris va participa la o singura extragere pentru autotuisme, si anume cea din saptamâna urmatoare trimiterii.
Pentru a avea mai multe sanse de a câstiga unul dintre premiile saptamanale, participantii pot trimite mai multe coduri în zile diferite.

Pentru fiecare câstigator al premiilor constând în autoturisme si frigidere vor fi extrase câte 3 rezerve. În cazul în care un câstigator nu poate fi anuntat sau nu poate fi validat în teremenele si în conditiile stipulate la punctele 9.2.1. si 9.2.2., se va apela la prima rezerva a câstigatorului respectiv, în ordinea extragerii si se va urma aceeasi procedura de anuntare si validare. Daca se parcurge procedura pentru toate cele 3 rezerve si nu se finalizeaza corect validarea nici pentru ultima rezerva, premiul respectiv nu va mai fi acordat, acesta va ramâne în posesia organizatorului.

Lista câstigatorilor si a premiilor câstigate va fi postata pe site-ul www.zuzutedesteapta.ro, în termen de 10 zile lucratoare de la data validarii.

2. Premii instant

Zilnic se vor acorda câte 15 de premii oferite instant, în perioada 20.09.2010 – 28.11.2010 (în intervalul orar 7.00 - 21.00). Fiecare cod înscris are sansa de a câstiga un premiu instant si va primi un raspuns imediat, prin SMS sau pe site-ul campaniei, în functie de modalitatea de înscriere a fiecarui cod, mesaj prin care va fi informat daca a câstigat un premiu instant sau daca a câstigat o sansa în plus la extragerile zilnice si saptamânale. Aplicatia de gestiune a codurilor va selecta in mod aleator câte 15 coduri câstigatoare în fiecare zi.

SECTIUNEA 9. ANUNTAREA, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

9.1. Premii instant – cani Zuzu

9.1.1. Anuntare

Câstigatorii premiilor instant vor fi contactati de catre un Reprezentant al Organizatorului în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data primirii mesajului câstigator, pentru a fi informati în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare. Participantii desemnati câstigatori vor fi apelati la numarul de telefon cu care s-au înscris în Campanie. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câstigator apelând numarul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).

În cazul în care codul câstigator a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerata câstigatoare la Campanie persoana care raspunde la telefonul mobil în momentul anuntarii, confirma participarea la Campanie si poate parcurge procedura de validare conform conditiilor din Regulament. Odata cu anuntarea, Reprezentantii Organizatorului vor colecta datele complete ale câstigatorilor (nume, prenume, adresa completa, adresa de e-mail si vârsta).

Daca unul dintre câstigatorii premiilor nu poate fi contactat de catre Organizator în termenul specificat în Regulament, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat urmator dupa înscrierea declarata câstigatoare (denumit „Rezerva”). Procedura de anuntare a participantului înscris în momentul imediat urmator este aceeasi cu procedura de anuntare a câstigatorului. Se va apela la maxim 3 rezerve pentru fiecare premiu.. Daca nicio rezerva din cele 3 pentru premiul respectiv nu poate fi contactata de catre Organizator sau nu poate fi validata, premiul nu se mai acorda si va ramâne în proprietatea Organizatorului.

9.1.2. Validare

În momentul anuntarii, participantii desemnati câstigatori vor fi rugati sa furnizeze datele personale constând în nume, prenume, adresa completa pentru a fi validati.

9.1.3. Acordarea premiilor

Premiile instant vor fi trimise prin posta la adresa comunicata în momentul anuntarii participantilor validati, în termen de maxim 30 zile lucratoare de la data validarii.

9.2. Premii zilnice – combine frigorifice

19.2.1.Anuntarea

9.2.1.1. Pentru premiile zilnice acordate prin tragerile la sorti din datele 21,22,23 si 24 septembrie, la sediul Organizatorului

Participantii desemnati câstigatori vor fi contactati de catre un reprezentant al Organizatorului, în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, la numarul de telefon cu care s-au înscris în Campanie si cu care au câstigat si vor fi informati în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare.
Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului telefonic cu fiecare câstigator apelând numarul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (9.00 – 17.00). Daca, din motive independente de vointa Organizatorului, câstigatorul nu poate fi contactat de catre Organizator în conditiile stabilite (are telefonul închis sau nu raspunde la nici unul dintre cele 5 apeluri), se va apela la cele 3 rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de validare a rezervelor este aceeasi cu procedura de validare a câstigatorului. În cazul în care nici o rezerva nu va putea fi contactata, premiul nu se mai acorda si va ramâne în proprietatea Organizatorului.

9.2.1.2. Pentru premiile zilnice acordate prin tragerile la sorti din perioada 25 septembrie - 29 noiembrie, în direct la KissFM

Câstigatorul extras va fi sunat în direct de catre DJ-ul emisiunii de dimineata pentru a fi anuntat ca a castigat. În cazul în care vor exista castigatori care nu vor raspunde in timpul emisiunii la telefonul mobil cu al carui numar a fost inscris în campanie codul castigator, acestia vor fi contactati de catre un reprezentant al Organizatorului, în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, la numarul de telefon cu care s-au înscris în Campanie si cu care au câstigat si vor fi informati în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului telefonic cu fiecare câstigator apelând numarul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (9.00 – 17.00). Daca, din motive independente de vointa Organizatorului, câstigatorul nu poate fi contactat de catre Organizator în conditiile stabilite (are telefonul închis sau nu raspunde la nici unul dintre cele 5 apeluri), se va apela la cele 3 rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de validare a rezervelor este aceeasi cu procedura de validare a câstigatorului. În cazul în care nici o rezerva nu va putea fi contactata, premiul nu se mai acorda si va ramâne în proprietatea Organizatorului.

9.2.2.Validare

În momentul anuntarii, participantii desemnati câstigatori vor fi informati ca pentru a intra în posesia premiului trebuie sa urmeze procedura de validare  conform acestei sectiuni a regulamentului. Ulterior, vor fi sunati de un reprezentant al organizatorului, vor fi informati în legatura cu procedura de validare si vor fi rugati sa furnizeze datele personale constând în nume, prenume, adresa completa.

Participantii trebuie sa trimita pentru validare, în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data anuntarii de catre reprezentantul Organizatorului, o fotografie/image scanata a etichetei promotionale, ce contine codul unic desemnat câstigator si o copie a bonului fiscal care atesta cumpararea a cel putin unuia dintre produsele participante la campania promotionala. Codul unic trimis trebuie sa coincida cu codul unic înscris în campanie si desemnat câstigator. Bonul fiscal trebuie sa fie datat in intervalul dintre inceperea campaniei si data extragerii. Daca documentele nu respecta regulile de validare, participanti vor fi
invalidati si se va apela la rezerve. Documentele pentru validare se trimit prin una dintre urmatoarele metode:

- Prin fax, la numarul 021.204.65.66. Faxul trebuie sa contina imaginea/fotografia scanata a ambalajului cu eticheta promotionala, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului si numarul de telefon;

- Prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Imaginea/fotografia scanata a ambalajului cu eticheta promotionala trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasate, subiectul e-mailului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume adresa completa si numarul de telefon).

Pentru ca un câstigator sa fie declarat valid:

. Codul unic, înscris pe eticheta promotionala, prezentat pentru validare trebuie sa coincida neechivoc cu numarul codului unic înscris în Campanie prin SMS sau Web.
. datele transmise în momentul înregistrarii Web sau datele transmise în momentul anuntarii câstigatorilor în cazul înscrierii prin SMS trebuie sa coincida neechivoc cu datele din documentul de identitate.
. Bonul fiscal trebuie sa ateste cumpararea a cel putin unuia dintre produsele participante la campania promotionala si sa fie datat în intervalul dintre începerea campaniei si ziua dinaintea extragerii.
atât imaginea codului cât si cea a bonului trebuie sa fie clare si lizibile.

Câstigatorii premiilor acordate prin tragere la sorti trebuie sa trimita si copia buletinului/cartii de identitate pentru îndeplinirea formalitatilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câstigate din premii. Câstigatorii extrasi, care din orice motiv nu trimit documentele de validare în conditiile descrise de Regulament vor fi invalidati si se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca si acestea sa parcurga procesul de validare, fiecare etapa având un numar de zile egal cu cel de validare a câstigatorilor extrasi. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigatori care nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului. În cazul în care nici o rezerva nu va putea îndeplinii conditiile de validare, premiul nu se mai acorda si va ramâne în proprietatea Organizatorului.

9.2.3. Acordarea premiilor

Premiile constând în Combina frigorifica Whirlpool vor fi trimise câstigatorilor prin curier la adresa la care au fost comunicata anterior reprezentantului Organizatorului în momentul anuntarii. Premiile se vor acorda în maxim 30 de zile lucratoare de la data validarii. Predarea premiilor se va face doar dupa prezentarea documentului de identitate în original si semnarea procesului-verbal de predare-primire a premiului.

9.3. Premii saptamânale – autoturism Volkswagen Golf

9.3.1. Anuntarea castigatorilor se face conform capitolului 9.2.1.2
9.3.2. Validarea castigatorilor se va face conform capitolului 9.2.2.

9.3.3. Acordarea premiilor

Premiile constând în Autoturism Volkswagen Golf vor putea fi ridicate de catre participantii declarati câstigatori la data si de la adresa care îi vor fi comunicate telefonic de catre reprezentantul organizatorului dupa finalizarea procesului de validare. Predarea autoturismelor se va face personal catre castigatori, la sediul Albalact din comuna Oiejdea, judetul Alba, la data comunicata de catre reprezentantul organizatorului dupa finalizarea procesului de validare.

Autoturismul va fi livrat înmatriculat provizoriu, având RCA strict pentru perioada de înmatriculare provizorie (30 de zile). Odata cu predarea premiului, Organizatorul va înmâna câstigatorului urmatoarele documente: cartea de identitate a masinii, autorizatia de circulatie provizorie, copia asigurarii RCA, manualul tehnic al masinii si registrul de service. Îndeplinirea formalitatilor de înmatriculare definitiva, toate taxele si impozitele presupuse de aceasta precum si plata asigurarilor dupa înmatricularea definitiva intra în responsabilitatea câstigatorului. Organizatorul nu are nici o obligatie de plata sau de orice alta natura din momentul predarii premiului catre câstigator.

SECTIUNEA 10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

Etichetele promotionale Zuzu care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate în promotie nu îsi asuma nici o raspundere pentru etichetele promotionale sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de etichete promotionale care nu întrunesc toate conditiile prevazute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea etichetelor promotionale, de înstrainarea lor si/sau de prezentarea etichetelor promotionale, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate conditiile prevazute în acest Regulament.

SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiului de catre câstigator, Organizatorul este eliberat de orice obligatie fata de Participantul câstigator.

În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu aceasta.

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru:

. Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS si Internet, generate de retelele de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;
. Situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta participantii la campanie;
. Situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi cod; în acest caz va fi validat câstigator acel participant care face dovada etichetei promotionale, în original;
. Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt al campaniei;
. Organizatorul nu va fi responsabil pentru achizitionarea produselor participante la promotie ale caror coduri promotionale nu sunt întregi si vizibile;
. Situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat sau situatiile în care participantii înscriu pe pagina web un numar de telefon sau adresa de e-mail incorecte si din aceste cauze câstigatorii nu pot fi contactati pentru a fi validati;
. Situatiile în care consumatorii achizitioneaza în perioada campaniei promotionale produse neparticipante la promotie sau care au înscriptionate coduri ilizibile;
. Eventuale greseli de tiparire a ambalajelor, inclusiv a codurilor înscriptionate pe etichetele promotionale si erorile din comunicarile publicitare.

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/înregistrarile care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod promotional gresit) si care nu îndeplinesc conditiile de validare mentionate în prezentul Regulament.

Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de orice tentativa care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Încercarea de frauda va rezulta în descalificarea respectivului consumator si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

SECTIUNEA 12. MINORII SI PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCITIU

În cazul în care câstigatorul unuia dintre premiile oferite în campanie este minor (cu vârsta sub 18 ani), persoana lipsita de capacitate de exercitiu, sau persoana în imposibilitate fizica de a se deplasa, aceasta este îndreptatita sa intre în posesia premiului prin intermediul parintelui, tutorelui sau legal sau al oricarei alte persoane împuternicite în acest sens. Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgând din acordarea oficiala a premiului reprezentantilor persoanelor aici indicate, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de aceasta.

SECTIUNEA 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

S.C. Albalact S.A prelucreaza date cu caracter personal, în conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, în calitate de operator date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, în baza notificarii nr. 9699.

Toate datele personale primite în cadrul acestei Campanii devin proprietatea Organizatorului. Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare ce depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele câstigatorilor si premiile câstigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 211/2008, pe site-ul www.zuzutedesteapta.ro, în termen de 10 zile lucratoare de la data validarii tuturor câstigatorilor.

Organizatorul le poate solicita Participantilor câstigatori acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele, localitatea de resedinta si imaginea lor. Câstigatorii nu vor fi obligati sa îsi exprime acest acord, acest lucru ramânând la libera lor alegere. În cazul în care câstigatorii vor dori sa îsi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia.

Prin simpla participare la Campanie, Participantii îsi dau acordul expres si neechivoc ca datele lor personale comunicate Organizatorului sa intre în baza de date a acestuia, în vederea validarii, atribuirii premiilor si îndeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.

Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor.
Participantul la Campanie, în calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si în mod gratuit confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care îi vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C. Albalact S.A., Judetul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea; DN1; Km 392 + 600; Tel: 0374 / 201235, Bucuresti, România.

SECTIUNEA 14. TAXE SI IMPOZITE

Organizatorul nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, pentru veniturile obtinute din Campanie, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l retina si sa-l achite conform legislatiei aplicabile.

SECTIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 Codul Civil.
În cazul în care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

SECTIUNEA 16. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Albalact S.A., Judetul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea; DN1; Km 392 + 600; Tel: 0374 / 201235, Bucuresti, România, în termen de maxim 2 (doua) saptamâni de la data publicarii listei câstigatorilor.
Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua în consideratie nicio contestatie.

SECTIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei promotionale este disponibil, în mod gratuit, oricarui solicitant printr-o solicitare scrisa catre S.C. Albalact S.A., Judetul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea; DN1; Km 392 + 600; Tel: 0374 / 201235, Bucuresti, România, pe site-ul www.zuzutedesteapta.ro sau prin email la validare@mercury360.ro.

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator cu cel putin 24 de ore înainte de intrarea în vigoare a modificarilor, anuntul va fi facut în magazinele participante la promotie si pe site-ul www.zuzutedesteapta.ro.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat în 3 exemplare originale, astazi ___/___/___data autentificarii de catre Notarul Public.
Nu avem elemente multimedia.
Chiriuc (bucuresti) in 24 septembrie 2010, 21:17
Super promotie!!!
ion (odorheiu secuiesc) in 24 septembrie 2010, 22:09
super promotie! felicitari organizatorilor! bafta tuturor participantilor!
lucia (caracal) in 25 septembrie 2010, 17:42
mii de felicitari organizatorilor! cel mai "descurcat" regulament!!!
carmen (bolintin deal) in 28 septembrie 2010, 13:22
este cel mai gustos lapte de pe piata,si in acelasi timp cu concursul cel mai bine de inteles.va multumim si pentru una si pentru cealalta.buna ideea cu graficul
selina (timisoara) in 02 octombrie 2010, 14:05
Buna, felicitari pt promotie dar am o nelamurire, acelasi cod pe sait imi spune ca e gresit iar pe telefon e ok , ce se intampla????????????? multumesc .
jenis (buzau) in 04 octombrie 2010, 08:10
Am si eu o intrebare pentru organizatori.Imi cer scuza daca nu am citit bine regulamentul.Daca castigam un premiu mare santem conditionati de ascultarea postului de radio?Pentru ca eu lucrez in piata si nu am posibilitatea sa ascult radio. MULTUMESC!
Moderator 2 (Infopromotii) in 04 octombrie 2010, 20:38
Draga Jenis (Buzau),
Castigarea unui premiu nu este conditionata de ascultarea postului de radio - potentialii castigatori sunt anuntati telefonic, potrivit Sectiunii 9 din regulament.
Moderator 2 (Infopromotii) in 04 octombrie 2010, 20:45
Draga Selina (Timisoara),
Daca ai introdus codul prin SMS nu il mai poti introduce si pe site.
selina (timisoara) in 05 octombrie 2010, 20:16
cred ca nu m-am exprimat corect , prima data am incercat sa ma inscriu pe sait si imi trimitea ca e gresit codul apoi il introduceam pe tel si era ok acelasi cod, mi sa intamplat la mai multe coduri.
carla_for_zuzu (Bucuresti) in 06 octombrie 2010, 11:59
Buna ziua, Draga selina (timisoara),
Te rugam sa incerci sa folosesti un alt browser de internet, sa citesti cu atentie codul si sa il scrii fara alte caractere sau spatii; daca tot nu reusesti te rugam sa nu trimiti codul prin SMS, sa il pastrezi si sa ne suni la numarul de infoline al acestei campanii 021.206.41.31. pentru a rezolva problema. Multumim!
Agnet (Cluj-N) in 07 octombrie 2010, 07:26
Mesaj la jenis (buzau) 9.2.1.2. Pentru premiile zilnice acordate prin tragerile la sorti din perioada 25 septembrie - 29 noiembrie, in direct la KissFM Castigatorul extras va fi sunat in direct de catre DJ-ul emisiunii de dimineata pentru a fi anuntat ca a castigat. In cazul in care vor exista castigatori care nu vor raspunde in timpul emisiunii la telefonul mobil cu al carui numar a fost inscris in campanie codul castigator, acestia vor fi contactati de catre un reprezentant al Organizatorului, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, la numarul de telefon cu care s-au inscris in Campanie si cu care au castigat si vor fi informati in legatura cu premiul castigat si procedura de validare. Reprezentantii Organizatorului vor incerca stabilirea contactului telefonic cu fiecare castigator apeland numarul de mobil de maximum 5 ori, in 5 zile diferite, in intervale orare diferite (9.00 - 17.00). Daca, din motive independente de vointa Organizatorului, castigatorul nu poate fi contactat de catre Organizator in conditiile stabilite (are telefonul inchis sau nu raspunde la nici unul dintre cele 5 apeluri), se va apela la cele 3 rezerve, in ordinea in care acestea au fost extrase. Procedura de validare a rezervelor este aceeasi cu procedura de validare a castigatorului. in cazul in care nici o rezerva nu va putea fi contactata, premiul nu se mai acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Salutari, noroc si lucrati linistit in Piata. Modelatorului. Va rog sa transmiteti mesajul meu, caci nu totdeaunea o faceti.
() in 16 octombrie 2010, 14:28
buna ziua!am si eu o intrebare pt moderator:cat timp trbuie pastrate ambalajele?se pot arunaca cele din sapt precedente?sunt validati toti castigatorii?multumesc
selina (timisoara) in 16 octombrie 2010, 14:42
in continuare nu pot sa ma inscriu pe sait decat pe tel . de cate ori introduc un cod pe sait imi zice ca e cod gresit apoi il introduc ( acelasi cod ) pe tel si e cod valid. A MAI PATIT CINEVA ASA CEVA? multumesc.
aurica (tg-jiu) in 17 octombrie 2010, 16:58
o super promotie bafta concurentilor felicitari organizatorilor
Moderator 2 (Infopromotii) in 18 octombrie 2010, 12:33
Pentru Daniela (Baia Mare): in Sectiunea 8 din regulament se precizeaza ca tragerile la sorti se refera strict la ziua, respectiv saptamana precedenta. Procesul de validare are o durata variabila, in functie de numarul de rezerve la care trebuie sa se apeleze - daca trebuie sa se apeleze la rezerve; de aceea sugestia noastra este sa pastrezi ambalajele cca 3 saptamani.

Pentru Selina (Timisoara): nu am mai primit mesaje de acest gen de la alti participanti.
Gabriela Loredana (Brasov) in 29 octombrie 2010, 17:00
Buna ziua! Am o intrebare in cazul in care voi castiga- ce se intampla daca eu am cumparat lapte zuzu de 1,5 sau 3,5% grasime si pe bon nu se face diferenta si SCRIE SIMPLU LAPTE.( DOAR ATAT).cA EU ACUM AM REMARCAT CA NU SCRIE MARCA PRODUSULUI ZUZU ci doar lapte.
alexandru (craiova) in 01 noiembrie 2010, 21:18
trebuie pastrat ambalajul intreg de la cutiile de lapte? sau pot sa tai capetele(pt. a putea fi depozitate mai usor)
Moderator 2 (Infopromotii) in 02 noiembrie 2010, 16:26
Draga Gabriela Loredana (Brasov),
Nu credem ca vor fi probleme legate de absenta numelui produsului de pe bon - dar, daca vrei sa fii sigura, te rugam sa scrii la adresa de email din regulament.

Draga Alexandru (Craiova),
Poti sa le tai capetele.

Mult succes tuturor!
() in 09 noiembrie 2010, 17:05
buna ziua! vreau sa va intreb daca am cumparat azi o st. de lapte si trimit codul peste 2 - 3 zile mai e valabil bonul fiscal?
elena (cluj napoca) in 24 noiembrie 2010, 18:22
am inscris codurile de fiecare data acelasi raspuns ai fost inscrisa pentru azi la extragere ptr.un frigider si saptamana asta pentru unwwgolf nu stiu ce sa cred deci nu se participa la extragerea finala e totul o nebunie .eu oricum cumparam iaurtul asta dar cred ca renunt
() in 25 noiembrie 2010, 12:57
Nu exista tragere finala. Cred ca faci confuzie cu alta promotie sau n-ai citit regulamentul.
CARMEN-ANGELICA (BOTOSANI) in 26 noiembrie 2010, 21:17
Buna sear, Laptele este f.f..bun si apreciat de copilul meu si il consuma zilnic.Ne-am inscris cu mai multe coduri ;am castigat instant o canita ,pe care am si primit-o.Dar la ridicarea pachetelului am constatat ca zornaie si am gasit in el o cana sub forma de cioburi.Pacat de banii cheltuiti pt.aceste premii daca cei ce le-au expediat nu au facut o treaba ok! In rest noi continuamsa luam lapte ,sa ne inscriem si sa speram ca cioburile aduc NOROC!!!!!!
Emil Lucian (Vaslui) in 27 noiembrie 2010, 20:36
Tare promotia,mi-a placut.unii cistigatori de la kissfm au fost cel putin simpatici.
lucia (caracal) in 28 noiembrie 2010, 02:00
foarte ciudat....din 130 de coduri introduse nii macar o cana????
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Zuzu te desteapta, premii te asteapta"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Zuzu te desteapta, premii te asteapta

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media