CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Zuzu - "Zambesc Zilnic, parca zbor, este vremea premiilooor!"

Promotie concurs cu premii Zuzu

Marele premiu: un autoturism Ford Fiesta. Premii saptamanale: 6 x laptop Dell Inspiron (cate unul pe saptamana). Premii zilnice: 84 x iPod Shuffle (cate doua pe zi).

Cumpara cel putin unul dintre produsele participante Zuzu si trimite codul unic de pe eticheta promotionala prin SMS la 1859 sau inscrie-te pe www.castigzambind.ro si completeaza formularul de participare. Pastreaza eticheta cu codul unic pentru validare.

Perioada promoţiei: 01 iunie - 12 iulie 2009

Promotie expirata
24 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

„Zâmbesc Zilnic, parca zbor, este vremea premiilooor!”

 

Campania promotionala pentru consumatori

Perioada campaniei:  01.06.2009 - 12.07.2009

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Campania promotionala „Zâmbesc  Zilnic, parca zbor, este vremea premiilooor!” (denumita în continuare “Campania”) este organizata de S.C. Albalact S.A., cu sediul în Localitatea Oiejdea, Comuna Galda de Jos, DN1 Km 392+600, cod postal 517293, judetul Alba, 0258 / 816.738; fax 0258/815.418, România, înregistrata la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 9699 (denumita în continuare “Organizator”).

 

Campania se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365, denumita în continuare “Agentia”.

 

 Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament, (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare în termen de 24 de ore dupa anuntul prealabil de prezentare al acestor modificari.

 

Avand in vedere ca aceasta campanie promotionala utilizeaza si mijloace de comunicatii electronice, SMS si web, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile art 12 alin (1) din Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

 

  Campania este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

 

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Campania este organizata si se desfasoara pe întreg teritoriul României, în locatiile care comercializeaza produsele participante la Campanie, în perioada : 01.06.2009 ora 00.00 - 12.07.2009 ora 23.59, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice cu capacitate deplina de exercitiu, cu domiciliul/resedinta în România, cu varsta mai mare de 18 ani, impliniti pana la data inceperii campaniei, care achizitioneaza produsele participante la Campanie, în decursul derularii acesteia (01.06.2009 ora 00.00 - 12.07.2009 ora 23.59), si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial, (denumite în continuare „Participanti”)

 

Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, asociatiile familiale,  angajatii S.C. Albalact S.A., ai agentiei organizatoare a Campanei si/sau ai companiilor distribuitoare ale S.C. Albalact S.A., precum si rudele în linie directa si/sau colaterala (pâna la gradul al II- lea inclusiv), sotii/sotiile si afinii acestora.

 

Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial.

 

 

 

Produsele participante la prezenta Campanie sunt produsele marca Zuzu enumerate în tabelul urmator:

 

Produs Ambalaj
Zuzu Iaurt de baut natural 330 g
Zuzu Iaurt de baut degresat 330 g
Zuzu Iaurt de baut cu capsuni 330 g
Zuzu Iaurt de baut cu vanilie 330 g
Zuzu Iaurt de baut cu zmeura 330 g
Zuzu Iaurt de baut cu piersici si mango 330 g
Zuzu lapte cu cacao si gust de ciocolata 500 g
Zuzu Frappuccino 500 g

 


SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Participantii la prezenta Campanie trebuie sa:

 

1.         Achizitioneze, în perioada Campaniei (01.06.2009 ora 00.00 - 12.07.2009 ora 23.59)** cel putin unul dintre produsele marca Zuzu participante la Campanie (conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament Oficial).

 

2.         Sa se înscrie în Campanie, în perioada 1.06.2009 ora 00.00 – 12.07.2009 ora 23.59, prin urmatoarele metode:

 

a)         SMS, la numarul 1859*, trimitând un mesaj care contine codul unic  aflat pe eticheta promotionala de pe produsele participante. Numarul 1859 este unul cu tarif normal, valabil în retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp.

b)         Pe site-ul Web www.castigzambind.ro, completând formularul special, cu datele personale (nume, prenume, telefon, email, adresa completa, vârsta) si codul unic de pe eticheta promotionala aflata pe produsele marca Zuzu participante;

 

*Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1859 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

 

**Participantii care au achizitionat produse participante la Campanie în perioada 29.05.2009 – 31.05.2009, se pot înscrie la promotie (indiferent de modalitate  de înscriere) începând data de 1.06.2009 ora 00.00.

 

Toate înscrierile corecte vor intra în tragerea la sorti din data de 15.07.2009. Bonurile fiscale care dovedesc achizitionarea produselor participante la Campanie si etichetele promotionale care contin codul unic înscris în Campanie, trebuie pastrate pentru validare în eventualitatea câstigarii unui premiu la tragerea la sorti. Un cod unic poate fi înscris o singura data în Campanie, indiferent de modalitatea de înscriere.

 

In cadrul prezentei Campanii, un participant unic poate câstiga un singur premiu din fiecare categorie de premii.  Un participant unic este definit de un numar unic de telefon.

 

VALIDAREA ÎNREGISTRARILOR

 

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrarile prin SMS sau Web trebuie sa îndeplineasca, cumulativ, în mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

 

-         trebuie sa fie trimise în perioada derularii Campaniei, 01.06.2009 ora 00.00 - 12.07.2009 ora 23.59.

-         sa contina codul unic valid de pe eticheta promotionala;

-         un cod unic poate fi înscris în Campanie o singura data indiferent de modalitatea de înscriere;     

-         daca înscrierea se va face prin Web, la adresa www.castigzambind.ro formularul de inscriere trebuie sa fie completat cu urmatoarele informatii obligatoriu: nume, prenume, telefon, email, adresa completa si optional vârsta participantului.

 

 

Mesajele Campaniei promotionale:

 

Mesaje web

 

-         Mesajul 1: Daca primul cod este valid si necastigator:

Codul este valid! Ai intrat in tragerea la sorti pentru un Ford Fiesta sau un laptop Dell. Pastreaza bonul fiscal si eticheta promotionala pentru validare. Inscrie si alte coduri in promotie! Succes!

 

-         Mesajul 2: Daca urmatoarele coduri de la acelasi numar sunt valide si necastigatore:

Felicitari! Ai acumulat noi sanse de a castiga marele premiu, noul Ford Fiesta. Pastreaza bonul fiscal si eticheta promotionala pentru validare. Trimite si alte coduri, pentru 2 iPod-uri pe zi sau 1 laptop Dell pe saptamana!

 

-         Mesajul 3: Daca acel cod este valid si castigator al unui iPod:

Zambeste! :) Ai castigat un MP3 player iPOD Shuffle de la Zuzu! Te vom contacta in maximum 5 zile la numarul de mobil inscris pe site. Pastreaza eticheta promo pentru validare. Felicitari!

 

-         Mesajul 4: Daca acel cod a mai fost trimis in cadrul promotiei (indiferent de numarul de telefon):

Cod invalid! Acest cod a mai fost folosit in cadrul promotiei! Te rugam, inscrie un alt cod Zuzu si poti castiga zilnic 2 iPod-uri si saptamanal 1 laptop Dell Inspiron sau marele premiu, noul Ford Fiesta. 

 

-         Mesajul 5: Daca acel cod este invalid:

Cod invalid! Scrie cu atentie codul Zuzu de pe ambalajele promotionale, format din 6 caractere alpha-numerice. Succes!

 

-         Mesajul 6: Când se acceseaza formularul de inscriere dupa încheierea Campaniei (perioada 13-20.07.2009):

Promotia Zuzu s-a incheiat la data de 12.07.2009. Iti multumim pentru participare si urmareste www.castigzambind.ro pentru tragerea la sorti a marelui premiu.

 

-         Mesaj 7: Cand se acceseaza formularul de inscriere inainte de inceperea promotiei (25-31.05.2009):

Promotia Zuzu incepe la data de 1 Iunie. Trimite codurile unice dupa aceasta data! Te asteptam cu multe premii si surprize!

 

 

Mesaje SMS

 

-         Mesajul 1: Daca primul SMS contine un mesaj valid si necastigator:

Felicitari! Ai intrat in tragerea la sorti pentru un Ford Fiesta sau un laptop Dell. Pastreaza bonul si eticheta promo pentru validare. Participa in continuare!

 

-         Mesajul 2: Daca urmatoarele SMS-uri de la acelasi numar contin un mesaj valid si necastigator:

Felicitari! Ai acumulat noi sanse de a castiga marele premiu, noul Ford Fiesta. Trimite si alte coduri, pentru 2 iPod-uri pe zi sau 1 laptop Dell pe saptamana!

 

-         Mesajul 3: Daca SMS-ul contine un mesaj valid si castigator:

Zambeste! :) Ai castigat un MP3 player iPOD Shuffle de la Zuzu! Te vom contacta in maximum 5 zile. Pastreaza eticheta promo pentru validare.

 

-         Mesajul 4: Daca SMS-ul contine un mesaj sau sir de caractere numerice care a mai fost trimis in cadrul promotiei (indiferent de numarul de telefon):

Mesaj invalid! Acest cod a mai fost folosit! Te rugam, inscrie un alt cod Zuzu si poti castiga premii zilnic si saptamanal. Detalii pe www.castigzambind.ro

 

-         Mesajul 5: Daca SMS-ul contine un mesaj invalid:

Cod invalid! Scrie cu atentie codul Zuzu de pe etichetele promotionale, format din 6 caractere alpha-numerice. Detalii pe www.castigzambind.ro. Succes!

 

-         Mesajul 6: Când se trimit SMS-uri dupa încheierea Campaniei (perioada 13-20.07.2009):

Promotia Zuzu s-a incheiat la data de 12.07.2009. Iti multumim pentru participare si urmareste www.castigzambind.ro pentru tragerea la sorti a marelui premiu.

 

-         Mesaj 7: Cand se trimit SMS-uri inainte de inceperea promotiei (25-31.05.2009):

Promotia Zuzu incepe la data de 1 Iunie. Trimite codurile unice dupa aceasta data! Te asteptam cu multe premii si surprize! Detalii pe www.castigzambind.ro.

 

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promotionale pot fi vizualizate în tabelul urmator:

 

Tip premiu Numar premii Valoarea individuala
(RON + TVA)
Valoarea totala
(RON + TVA)
Premii acordate zilnic
I Pod Shuffle 84
222.6 18698.4
Premii acordate saptamânal
Laptop Dell Inspiron 6 2998,8 17992,8
Marele premiu
Autoturism Ford Fiesta 1 47481 47481
Total 91
- 84172.2

 

Valoarea totala bruta a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 98584,88 RON cu TVA (incluzând impozitul pe premii suportat de catre Organizator).

 

Descrierea premiilor: 

 

84 * iPOD Shuffle 1 GB:

-Dimensiunea: 41.2 x 27.3 x 10.5 mm

-Greutate : 15.6 g

-Include casti si port USB

 

6 * Laptop Dell Inspiron 1545:

-Display: 15.6in Widescreen WXGA

-Camera integrata: 1.3MP

-Procesor: Intel Core 2 Duo T6400(2.0GHz,800MHz,2MB)

-Memorie: 3072MB (2x1024+1024) 800MHz DDR2

-HDD: 250GB Serial ATA (5400RPM)

-Unitate optica: 8X DVD+/-RW Drive

-Placa video: Intel Integrated GMA 4500MHD

-Baterie: 6 celule

-Sistem Operare: Ubuntu Edition Version 8.10

-Greutate: 2.64Kg

-Garantie: 3 ani

-Culoare: Blue Matte

 

1 *  Ford Fiesta (5 usi, 1,25 82 HP 5 DR, AC manual):

- Combustibil: Benzina

- Putere maxima: 82 CP

- Moment maxim: 114 Nm

- Cutie de viteze 5 mt

- Viteza maxima 167  km/h

- Consum de combustibil: urban: 7,5  l/100 km, mediu: 5,7  l/100 km, extraurban: 4,6 l/100 km

 

Se vor acorda câte 2 premii constând în „IPod Shuffle” pe zi si un premiu constând în „Laptop Dell Inspiron” pe saptamâna.

 

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor marca Zuzu si costul de trimitere a SMS-urilor sau de conexiune internet ). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câstigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii.

 

Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt cu titlu de prezentare.

 

 

SECTIUNEA  8. DESEMNAREA CÂSTIGATORILOR SI TRAGEREA LA SORTI

 

Premiile acordate zilnic

 

Se vor acorda câte 2 premii pe zi constând în „IPod Shuffle”. Indiferent de modalitatea de înscriere (SMS sau Web), sistemul electronic va desemna aleatoriu câte 2 înregistrari câstigatoare pe zi. Daca o înscriere este declarata câstigatoare, participantul va primi imediat un mesaj SMS pe numarul de telefon mobil daca inscrierea a fost facuta prin SMS sau in pagina de Web daca inscrierea a fost facuta prin Web, cu confirmarea câstigului, urmând sa parcurga procedura de validare pentru a fi declarat castigator.

 

Daca unul dintre câstigatorii premiilor zilnice  va fi invalidat  sau nu poate fi contactat de catre Organizator, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat urmator dupa înscrierea declarata câstigatoare. 

 

Premiile acordate Saptamânal

 

Se va acorda câte un premiu pe saptamâna, constând în „Laptop Dell Inspiron”. Aceste premii se vor acorda în urma tragerii la sorti din data de 15.07.2009. Tragerea la sorti va fi electronica si va avea loc la sediul Agentiei, în prezenta unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant S.C. Albalact S.A. si a unui notar public / avocat.

 

Se va trage la sorti câte un premiu constând în „Laptop Dell Inspiron” pentru fiecare saptamâna a Campaniei, dupa cum urmeaza: 1 premiu pentru toate înscrierile facute în perioada 1.06.2009 ora 00.00 – 7.06.2009 ora 23.59; 1 premiu pentru toate înscrierile facute în perioada 8.06.2009 ora 00.00 – 14.06.2009 ora 23.59; 1 premiu pentru toate înscrierile facute în perioada 15.06.2009 ora 00.00 – 21.06.2009 ora 23.59; 1 premiu pentru toate înscrierile facute în perioada 22.06.2009 ora 00.00 – 28.06.2009 ora 23.59; 1 premiu pentru toate înscrierile facute în perioada 29.06.2009 ora 00.00 – 05.07.2009 ora 23.59; 1 premiu pentru toate înscrierile facute în perioada 06.07.2009 ora 00.00 – 12.07.2009 ora 23.59.

 

Se vor extrage câte 3 rezerve pentru fiecare premiu constând în  „Laptop Dell Inspiron”. Se va apela la rezerve în conditiile în care câstigatorul extras nu îndeplineste conditiile de validare.

 

Marele premiu

 

Tragerea la sorti pentru Marele Premiu va fi electronica si va avea loc în data de 15.07.2009, la sediul Agentiei, în prezenta unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant S.C. Albalact S.A. si a unui notar public / avocat. La aceasta tragere la sorti vor participa toate înscrierile corecte si valide efectuate în perioada 01.06.2009 ora 00.00 - 12.07.2009 ora 23.59.

 

Se vor extrage 5 rezerve pentru premiul constând într-un un automobil marca Ford Fiesta. Se va apela la rezerve în conditiile în care câstigatorul extras nu îndeplineste conditiile de validare. În cadrul prezentei Campanii, un participant unic poate a câstiga un singur premiu din fiecare categorie de premii.

 

Tragerea la sorti este un eveniment public. La cerere, orice persoana poate participa la acest eveniment. Cererea va fi facuta, în scris, la adresa Organizatorului, cu minimum 48 de ore înaintea desfasurarii evenimentului respectiv. Lista câstigatorilor validati si a premiilor câstigate va fi afisata pe site-urile www.castigzambind.ro www.infopromotii.ro si www.promoinfo.ro pana la data de 22.07.2009.

 

 

SECTIUNEA 9. ANUNTAREA CÂSTIGATORUILOR, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

1.Anuntarea    

 

Premiile acordate zilnic

 

Câstigatorii premiilor zilnice vor fi contactati de catre un Reprezentant al Organizatorului  în termen de 5 zile lucratoare de la data primirii mesajului câstigator, pentru a fi informati în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare. Participantii desemnati câstigatori vor fi apelati la numarul de telefon cu care s-au înscris în Campanie. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câstigator apelând numarul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 20.00).

 

În cazul în care o înscriere câstigatoare a fost facuta prin SMS, va fi considerata câstigatoare la Campanie persoana care raspunde la telefonul mobil în momentul anuntarii, confirma participarea la Campanie si poate parcurge procedura de validare conform conditiilor din prezentul Regulament Oficial. Odata cu anuntarea, Reprezentantii Organizatorului vor colecta datele complete ale câstigatorilor (nume, prenume, adresa completa). 

 

În cazul în care, din motive independente de vointa Organzatorului, nu se poate stabili contactul telefonic cu participantul extras câstigator, se va apela la rezerve.

 

Premiile acordate Saptamânal

 

Câstigatorii premiilor saptamânale vor fi contactati de catre un Reprezentant al Organizatorului  în termen de 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, pentru a fi informati în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare. Participantii desemnati câstigatori vor fi apelati la numarul de telefon cu care s-au înscris în Campanie. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câstigator apelând numarul de mobil de maximum 5 ori pe zi, în 5 zile consecutive, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 20.00).

 

În cazul în care o înscriere câstigatoare a fost facuta prin SMS, va fi considerata câstigatoare la Campanie persoana care raspunde la telefonul mobil în momentul anuntarii, confirma participarea la Campanie si poate parcurge procedura de validare conform conditiilor din prezentul Regulament Oficial. Odata cu anuntarea, Reprezentantii Organizatorului vor colecta datele complete ale câstigatorilor (nume, prenume, adresa completa).

 

În cazul în care, din motive independente de vointa Organzatorului, nu se poate stabili contactul telefonic cu participantul extras câstigator, se va apela la rezerve.

 

Marele premiu

 

 Câstigatorul Marelui premiu, constând într-un autoturism marca Ford Fiesta va fi contactat de catre un Reprezentant al Organizatorului  în termen de 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, pentru a fi informat în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare. Participantul desemnat câstigator va fi apelat la numarul de telefon cu care s-a înscris în Campanie. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu câstigatorul apelând numarul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 20.00).

 

În cazul în care o înscriere câstigatoare a fost facuta prin SMS, va fi considerata câstigatoare la Campanie persoana care raspunde la telefonul mobil în momentul anuntarii, confirma participarea la Campanie si poate parcurge procedura de validare conform conditiilor din prezentul Regulament Oficial. Odata cu anuntarea, Reprezentantii Organizatorului vor colecta datele complete ale câstigatorilor (nume, prenume, adresaacompleta). 

 

În cazul în care, din motive independente de vointa Organzatorului, nu se poate stabili contactul telefonic cu participantul extras câstigator, se va apela la rezerve.

 

2.Validarea

 

Premiile acordate zilnic

 

Pentru a fi validati, câstigatorii premiilor zilnice, constând în „IPod Shuffle”, trebuie sa furnizeze, în momentul în care va fi contactat telefonic si anuntat despre premiul câstigat de catre  Reprezentantul Organizatorului, numele si prenumele (în cazul în care înscrierea a fost facuta prin SMS) si adresa completa, pentru a putea expedia premiul câstigat. De asemenea, participantul trebuie sa trimita pentru validare, în termen de 10 zile lucratoare de la data anuntarii de catre un Reprezentant al Organizatorului, o copie a etichetei promotionale ce contine codul unic desemnat câstigator prin rumatoarele metode:

 

-         prin fax, la numarul 021.204.65.65. Faxul trebuie sa contina copia etichetei promotionale ce contine codul unic extras câstigator, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa completa a participantului si numarul de telefon, scrise pe bon de catre participant.

 

-         prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Copia etichetei promotionale ce contine codul unic extras câstigator trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasat/a, subiectul e-mail-ului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mail-ului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume adresa completa si numarul de telefon).

 

Participantii care nu vor trimite o copie a etichetei promotionale ce contine codul unic câstigator, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii, nu vor fi validati. Pentru a putea fi declarate valide etichetele promotioale trebuie sa îndeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: eticheta promotionala trebuie sa contina codul unic extras câstigator la tragerea la sorti. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigatori care nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.

 

Câstigatorii extrasi, care, din orice motiv, nu trimit documentele de validare în conditiile descrise de prezentul Regulament Oficial vor fi invalidati si se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca si acestea sa parcurga procesul de validare, fiecare etapa având un numar de zile egal cu cel de validare a câstigatorilor extrasi.

 

Premiile acordate Saptamânal

 

Procedura de validare consta în trimiterea de catre participanti a unei copii a bonului fiscal care atesta achizitionarea produselor participante la promotie si o copie a etichetei promotionale ce contine codul unic extras câstigator si o declaratie pe propria raspundere care atesta faptul ca bonul fiscal trimis si eticheta promotionala sunt conforme cu originalul, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii de catre un Reprezentant al Organizatorului, prin una din urmatoarele metode:

 

-         prin fax, la numarul 021.204.65.65. Faxul trebuie sa contina copia bonului fiscal si eticheta promotionala ce contine codul unic extras câstigator, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa completa a participantului si numarul de telefon, scrise pe bon de catre participant.

 

-         prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Copia bonului fiscal si a etichetei promotionale ce contine codul unic extras câstigator trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasat/a, subiectul e-mail-ului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mail-ului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume adresa completa si numarul de telefon).

 

            Participantii care nu vor trimite o copie a bonului fiscal si a etichetei promotionale ce contine codul unic câstigator, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii si care sa ateste achizitionarea a minim unui produs participant nu vor fi validati. Pentru a putea fi declarate valide bonul/bonurile fiscal/e si etichetele promotioale trebuie sa îndeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: bonul trebuie sa fie emis în perioada 29.05.2009 – 12.07.2009, sa ateste achizitionarea a cel putin unui produs participant la Campanie, data bonului fiscal sa fie anterioara trimiterii SMS-ului ce contine codul unic si extras câstigator; eticheta promotionala trebuie sa contina codul unic extras câstigator la tragerea la sorti. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigatori care nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.

 

Câstigatorii premiilor cu valoare mai mare de 600 RON cu TVA vor fi rugati sa trimita si copia buletinului/cartii de identitate pentru îndeplinirea formalitatilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câstigate din premii.

 

 Câstigatorii extrasi, care, din orice motiv, nu trimit documentele de validare în conditiile descrise de prezentul Regulament Oficial vor fi invalidati si se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca si acestea sa parcurga procesul de validare, fiecare etapa având un numar de zile egal cu cel de validare a câstigatorilor extrasi.

 

Marele premiu

 

Procedura de validare consta în trimiterea de catre participanti a unei copii a bonului fiscal care atesta  achizitionarea produselor participante la promotie si o copie a etichetei promotionale ce contine codul unic extras câstigator si o declaratie pe propria raspundere care atesta faptul ca bonul fiscal trimis si eticheta promotionala sunt conforme cu originalul, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii de catre un Reprezentant al Organizatorului, prin una din urmatoarele metode:

 

-         prin fax, la numarul 021.204.65.65. Faxul trebuie sa contina copia bonului fiscal sau facturii, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa completa a participantului si numarul de telefon, scrise pe bon de catre participant.

 

-         prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Copia bonului fiscal trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasat/a, subiectul e-mail-ului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mail-ului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume adresa completa si numarul de telefon).

 

Câstigatorii premiilor cu valoare mai mare de 600 RON cu TVA vor fi rugati sa trimita si copia buletinului/cartii de identitate pentru îndeplinirea formalitatilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câstigate din premii.

 

Participantii care nu vor trimite o copie a bonului fiscal si a etichetei promotionale ce contine codul unic câstigator, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii si care sa ateste achizitionarea a minim unui produs participant nu vor fi validati. Pentru a putea fi declarate valide bonul/bonurile fiscal/e si etichetele promotioale trebuie sa îndeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: bonul trebuie sa fie emis în perioada 29.05.2009 – 12.07.2009, sa ateste achizitionarea a cel putin unui produs participant la Campanie, data bonului fiscal sa fie anterioara trimiterii SMS-ului ce contine codul unic si extras câstigator; eticheta promotionala trebuie sa contina codul unic extras câstigator la tragerea la sorti. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigatori care nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.

 

 Câstigatorii extrasi, care, din orice motiv, nu trimit documentele de validare în conditiile descrise de prezentul Regulament Oficial vor fi invalidati si se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca si acestea sa parcurga procesul de validare, fiecare etapa având un numar de zile egal cu cel de validare a câstigatorilor extrasi.

 

3.Acordarea premiilor

 

Premiile acordate zilnic

 

Premiile constând în „IPod Shuffle”, vor fi trimise câstigatorilor prin curier, la adresa specificata de acestia, în termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data publicarii pe www.castigzambind.ro, www.promoinfo.ro, www.infopromotii.ro. Predarea premiilor de catre curier se va face doar catre câstigatorii validati si publicati, dupa prezentarea documentului de identitate si semnarea procesului-verbal de predare-primire a premiului.

 

Premiile acordate Saptamânal

 

Premiile constând în „Laptop Dell Inspiron”, vor fi trimise câstigatorilor prin curier, la adresa specificata de acestia, în termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data validarii. Predarea premiilor de catre curier se va face doar catre câstigatorii validati, dupa prezentarea documentului de identitate si semnarea procesului-verbal de predare-primire a premiului.

 

Marele premiu

 

                Marele premiu – autoturism Ford Fiesta, va putea fi ridicat de catre Participantul câstigator în termen de maxim 30 zile lucratoare de la adresa care îi va fi comunicata in scris (prin telefon,  mail, scrisoare sau fax). În momentul ridicarii premiului, Participantul câstigator sau imputernicitul sau trebuie sa prezinte bonul fiscal, care atesta achizitionarea a cel putin unui produs participant si eticheta promotionala ce contine codul unic extras câstigator, în original, si documentul de identitate în copie si original. Bonul fiscal si eticheta in original vor fi validate ulterior de catre un Reprezentant al Organizatorului. Daca nu se respecta acest termen de maxim 30 de zile lucratoare, câstigatorul în cauza pierde orice drept asupra premiului, apelându-se la rezerve în ordinea extragerii acestora.

 

Autoturismul va fi livrat înmatriculat provizoriu, având asigurare casco si RCA strict pentru perioada de înmatriculare provizorie (30 de zile). Odata cu predarea premiului, Organizatorul va înmâna câstigatorului urmatoarele documente: cartea de identitate a masinii, autorizatia de circulatie provizorie, copia asigurarii RCA, manualul tehnic al masinii si registrul de service. Îndeplinirea formalitatilor de înmatriculare definitiva, toate taxele si impozitele presupuse de aceasta precum si plata asigurarilor dupa înmatricularea definitiva intra în responsabilitatea câstigatorului. Organizatorul nu are nici o obligatie de plata sau de orice alta natura din momentul predarii premiului catre câstigator în conditiile Regulamentului.

 

 

SECTIUNEA 10. BONURI FISCALE/ ETICHETE PROMOTIONALE NECORESPUNZATOARE

 

            Bonurile fiscale/etichetele promotionale care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate în promotie nu îsi asuma nici o raspundere pentru bonurile fiscale/etichetele promotionale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrainate, incomplete sau completate gresit, cu scris ilizibil), sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale/etichete promotionale care nu întrunesc toate conditiile prevazute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

 

 

SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE

 

                 Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre câstigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.

 

               Organizatorul Campaniei va acorda premii Participantilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada achizitionarii produselor participante la Campanie, prin bon fiscal. În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu aceasta.

 

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru:

 

-          pierderile, întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS,  generate de retelele de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

-          situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta participantii la campanie;

-          eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt al Campaniei;

-          calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate în aceasta Campanie. Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu în cadrul acestei Campanii va remedia orice defect în termenii si conditiile stipulate în certificatele de garantie.

-          SMS-urile primite, înregistrarile efectuate pe website înainte de 01.06.2009 ora 00.00 si dupa  12.07.2009 ora 23.59;

-          Pierderile sau întârzierile înscrierilor pe Website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

-          Formularele de Înscriere pe web incomplete, inexacte sau incorecte;

-          Pierderile, întârzierile sau orice alte probleme la înscrierea în Campanie, cauzate de furnizorul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/consumatorului care doreste sa se înscrie în Campanie;

 

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS - urile de participare care contin informatii false ori vadit eronate si care nu îndeplinesc conditiile de validare mentionate în prezentul Regulament.  Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor concursului va avea ca rezultat scoaterea din concurs a participantului. În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

 

SECTIUNEA 12. PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCITIU

 

 În cazul în care câstigatorul unuia dintre premiile oferite în Campanie este în imposibilitate fizica de a se deplasa, aceasta este îndreptatita sa intre în posesia premiului prin intermediul unei persoane împuternicite în acest sens, împuternicire autentificata de catre un notarul public.

 

Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgând din acordarea oficiala a premiului reprezentantilor persoanelor aici indicate, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de aceasta.

 

 

SECTIUNEA 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

S.C. Albalact S.A. prelucreaza date cu caracter personal, în conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, în calitate de operator date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, în baza notificarii nr. 9699.

 

Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitatile indicate în mod expres prin  prezentul Regulament oficial, consumatorii înscrisi pentru tragerea la sorti a premiului si câstigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre în baza de date a Organizatorului în vederea validarii, atribuirii premiilor si îndeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care la prima comunicare cu Albalact îsi vor da acordul explicit si neechivoc în acest sens bifând casuta de pe materialele publicitare respective, “Da, sunt de acord sa primesc comunicari ulterioare din partea Albalact prin orice mijloace de comunicare”

 

Toate SMS-urile primite la numarul 1859 si formularele completate pe pagina Web a Campaniei în cadrul acestei Campanii devin proprietatea Organizatorului împreuna cu toate informatiile pe care le contin. Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a participantilor, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, în conformitate cu dispozitiile Legii nr. 677/2001.

 

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare.

 

Numele câstigatorilor si premiile câstigate în cadrul Campaniei vor fi publicate, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, pe site-urile www.castigzambind.ro, www.infopromotii.ro si www.promoinfo.ro, în termen de 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti.

 

Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006.

 

Persoanele fizice participante la Campanie au conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14) si dreptul de opozitie (art.15). În vederea exercitarii acestor drepturi, participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre catre S.C. Albalact S.A., cu sediul în Localitatea Oiejdea, Comuna Galda de Jos, DN1 Km 392+600, cod postal 517293, judetul Alba.

 

 

SECTIUNEA 14. TAXE SI IMPOZITE

 

Organizatorul nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, pentru veniturile obtinute din Campanie, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l retina si sa-l achite conform legislatiei aplicabile.

 

 

SECTIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

 

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.

 

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 Codul Civil. În cazul în care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

 

SECTIUNEA 16. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.

 

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: catre S.C. Albalact S.A., cu sediul în Localitatea Oiejdea, Comuna Galda de Jos, DN1 Km 392+600, cod postal 517293, judetul Alba, în termen de maxim 2 (doua) saptamâni de la data publicarii listei câstigatorilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua în consideratie nici o contestatie.

 

 

SECTIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

 

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.  Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei promotionale este disponibil, în mod  gratuit, oricarui solicitant, pe site-urile www.infopromotii.ro, www.castigzambind.ro si www.promoinfo.ro, printr-o solicitare scrisa catre S.C. Albalact S.A., cu sediul în Localitatea Oiejdea, Comuna Galda de Jos, DN1 Km 392+600, cod postal 517293, judetul Alba sau printr-o solicitare scrisa catre S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A în atentia Departamentului de Marketing Direct.

 

            Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator cu cel putin 24 de ore înainte de intrarea în vigoare a modificarilor, anuntul va fi facut în magazinele  participante la promotie si pe site-urile www.infopromotii.ro si www.castigzambind.ro.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat în 5 exemplare originale, astazi _____/_____/_____data autentificarii de catre Notarul Public.

Nu avem elemente multimedia.
marius (oradea) in 01 iunie 2009, 21:24
anexa 1 nu prea pare sa se vada ...
Moderator 1 (Infopromotii) in 02 iunie 2009, 12:31
Salut, Marius!
Anexa 1 este un document Word care include imaginile etichetei promotionale si o gasesti atasata mai sus, la "documente conexe".
marius (oradea) in 04 iunie 2009, 12:39
problema nu era de localizare in pagina a anexei 1 ( la sectiunea documente conexe ) ci de faptul ca in data de 1 linkul respectiv nu te ducea nicaieri ...
Radita (Braila) in 04 iunie 2009, 17:26
am cumparat produse ZUZU dar nu am cu eticheta promotionala...nu ma pot inregistra cu numarul de bon ca io asa credeam si le-am pus pe bonuri diferite...eu nu am gasit cu eticheta promotionala! Va rog, lasati-ma sa ma inscriu!!!
Moderator 1 (Infopromotii) in 04 iunie 2009, 19:11
Pentru Radita: regulamentul unei promotii trebuie sa ramana acelasi pentru toti participantii. Asadar, va trebui sa te inscrii si tu prin metodele descrise mai sus, la inceputul paginii. Cumpara alte produse Zuzu, de data asta cu eticheta promotionala si inscrie-te prin SMS la 1859 sau pe www.castigzambind.ro. Oricum, consumul de lactate este foarte bun pentru sanatate :-).
() in 05 iunie 2009, 19:51
am cumparat produs participant si m-am inscris prin internet ,problema este pe bonul ce lam primit de la magazin ,produsul este trecut iaurd doar atat fara alta denumire ,este corect?
Alin (Iasi) in 06 iunie 2009, 13:38
Nu am inteles cum se castiga ce 2 ipod-uri zilnice, presupun ca nu pot fi coduri castigatoare prestabilite, deci sunt niste intervale orare sau cum?
iuliana (bucuresti) in 06 iunie 2009, 22:27
Pun si eu o intrebare: trebuie neaparat bonul de casa? Fiindca mama nu a stiut si mi l-a aruncat la gunoi
Moderator 1 (Infopromotii) in 09 iunie 2009, 11:29
Salutare tuturor! Am transmis intrebarile voastre organizatorilor promotiei si speram sa revenim in curand cu raspunsuri pentru voi. Spor la premii!
Moderator 1 (Infopromotii) in 11 iunie 2009, 13:53
Dragii nostri, am primit raspunsurile organizatorilor pentru voi:

Pentru Valentin (Zlatna):

Pentru premiile zilnice procedura de validare consta in trimiterea unei copii a etichetei promotionale de pe produs.
Pentru premiile saptamanale si pentru marele premiu, procedura de validare consta in trimiterea unei copii a etichetei promotionale, o copie a bonului de casa care atesta achizitionarea produselor participante la promotie si o declaratie pe propria raspundere care atesta ca cele doua copii sunt conforme cu originalul. In cazul in care pe bon nu este trecut clar numele produsului achizitionat, se vor face verificari suplimentare pentru validarea produsului.

Pentru Alin (Iasi):
Pentru desemnarea castigatorilor zilnici, a fost implementata o aplicatie software care verifica in timp real validitatea codurilor inscrise in promotie (atat prin web, cat si prin SMS) si care genereaza automat si aleator un raspuns fiecarui participant, cu conditia alocarii a doua premii pe zi.

Pentru Iuliana (Bucuresti):
Pentru premiile zilnice procedura de validare consta in trimiterea unei copii a etichetei promotionale de pe produs.
Pentru premiile saptamanale si pentru marele premiu, procedura de validare consta in trimiterea unei copii a etichetei promotionale, o copie a bonului de casa care atesta achizitionarea produselor participante la promotie si o declaratie pe propria raspundere care atesta ca cele doua copii sunt conforme cu originalul.

Va dorim spor la premii tuturor!
Chiriuc (bucuresti) in 11 iunie 2009, 17:13
Nu era mai simplu ca extragerea pt PC sa se faca saptamanal?
Elena (Bucuresti) in 17 iunie 2009, 11:30
Elena (Bucuresti) Nu imi este clar modul de atribuire a premiilor zilnice. Am doua intrebari:
1. in cazul in care te inregistrezi pe web, primesti imediat un mesaj automat ca ai castigat premiul zilnic si esti contactat ulterior pentru validare, sau doar esti contactat ulterior?
2. un cod este introdus in tragerea la sorti in fiecare zi pentru premiul zilnic sau numai codurile introduse intr-o zi sunt incluse in tragerea la sorti pentru acest premiu?
Moderator 1 (Infopromotii) in 17 iunie 2009, 13:29
Draga Elena,

Raspunsul pentru ambele intrebari se gaseste in urmatorul paragraf din regulament:

"SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CÂSTIGATORILOR SI TRAGEREA LA SORTI
Premiile acordate zilnic
Se vor acorda câte 2 premii pe zi constând în "IPod Shuffle". Indiferent de modalitatea de înscriere (SMS sau Web), sistemul electronic va desemna aleatoriu câte 2 înregistrari câstigatoare pe zi. Daca o înscriere este declarata câstigatoare, participantul va primi imediat un mesaj SMS pe numarul de telefon mobil daca inscrierea a fost facuta prin SMS sau in pagina de Web daca inscrierea a fost facuta prin Web, cu confirmarea câstigului, urmând sa parcurga procedura de validare pentru a fi declarat castigator."

Gasesti si mai multe detalii parcurgand cu atentie regulamentul. Mult succes!
() in 22 iunie 2009, 19:58
locuiesc in valenii de munte si la noi nici nu a ajuns produsele promotionale.
maria (negresti oas) in 23 iunie 2009, 14:54
suoer ok concursul cu conditia sa se desfasoare corect nu ca loteria numai la galati
Anca (Suceava) in 26 iunie 2009, 12:45
V-as ruga frumos sa intrebati organizatorii campaniei daca cele 2 Ipoduri se dau in fiecare zi. Am primit la un moment dat un mesaj ca mai sunt 80 de ipoduri desi trecusera multe zile de la inceputul campaniei.
Moderator 1 (Infopromotii) in 26 iunie 2009, 13:14
Salut, Anca!
La aceasta promotie se acorda cate doua iPod-uri pe zi, in conformitate cu regulamentul.
Maria (Targu-Mures) in 29 iunie 2009, 23:31
Cand am introdus codurile ce l-am cumparat asta seara,un cod este respins"invalid",ce inseamna,ca exista coduri duble?nu m-am suparat,doar sper ca a fost ultima !Cu stima/
nicoleta andreia (bucuresti) in 30 iunie 2009, 21:33
A castigat pana acum cineva la acest concurs ? Eu am o urma de indoiala in corectitutinea aceste promotii mai ales ca nici castigatorii nu sunt afisati !
Moderator 1 (Infopromotii) in 01 iulie 2009, 11:02
Salut, Nicoleta Andreia!
Castigatorii acestei promotii nu sunt inca afisati pentru ca nu au fost inca validati cu totii. Iata ce prevede regulamentul:
"Lista câstigatorilor validati si a premiilor câstigate va fi afisata pe site-urile www.castigzambind.ro, www.infopromotii.ro si www.promoinfo.ro pana la data de 22.07.2009."
() in 01 iulie 2009, 14:35
Am cistigat un Ipod pe 22 iunie, am fost contactat ptr detalii in aceasi zi, am parcurs indicatii operator trimitind copia cod cistigator imediat la adresa email indicata, si nici pina acum (NB 1 iulie!) nu am primit nimic (confirmare primire email sau premiu)!
Chiriuc (bucuresti) in 02 iulie 2009, 09:34
De regula dureaza cam 2 saptamani sa primesti un premiu. Important e ca ai ce primi. Eu am trimis intr-o zi 50 de coduri si nu am prins niciun Ipod.Poate ma vor trage la Laptop sau la masina ... :-))
() in 03 iulie 2009, 16:39
Am primit astazi, 3 iulie, Ipod cistigat pe 22 iunie.Succes tuturor participantilor!
Moderator 1 (Infopromotii) in 03 iulie 2009, 17:24
Salutare tuturor! Tocmai am publicat lista castigatorilor validati pana acum. Spor la premii!
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Zuzu - "Zambesc Zilnic, parca zbor, este vremea premiilooor!""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Zuzu - "Zambesc Zilnic, parca zbor, este vremea premiilooor!"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media