CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Tchibo - "Arata-ti expertiza in afaceri!"

Concurs cu premii Tchibo

Marele premiu: 1 x Dacia Logan MCV Ambiance. Premii lunare: 3 x voucher in valoare de 1.500 EUR (TVA inclus) pentru achizitii de la Altex sau Media Galaxy (cate un premiu pe luna). Premii instant: 150 x cana termica Tchibo; 150 x pachet special Tchibo Exclusive.

Daca esti contactat de agentii distribuitorilor agreati ai Organizatorului (Anexa 1), completeaza formularul de inscriere si achizitioneaza produse participante Tchibo pentru care vei primi taloane razuibile. Pentru fiecare talon, trimite un SMS la 1867 cu codul unic promotional si codul agentului distribuitorului conform exemplului, folosind acelasi numar de telefon mentionat pe formularul de inscriere.

Perioada promoţiei: 01 martie - 31 mai 2009

Promotie expirata
9 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

TCHIBO “Arata-ti expertiza în afaceri!”

Perioada campaniei promotionale: 1 martie 2009 – 31 mai 2009

 

 

CAPITOLUL 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

Campania promotionala “Arata-ti expertiza în afaceri!”, denuminta in continuare CAMPANIA, este organizata de S.C. Tchibo Brands S.R.L., cu sediul în Str. Dr. Iacob Felix, nr.28, sector 1, Bucuresti, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/7384/2001, CUI RO14147924, si la Autoritatea de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, avand nr. 9915/2008 (denumita în continuare “Organizator” sau “S.C. Tchibo Brands S.R.L.”).

 

Campania promotionala se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. INSIDER MARKETING S.R.L, societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Str. Manolache Vornicul, nr. 11, et 3, ap. 3 camera 2, sector 2, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/402/1998, C.U.I. R10124707 si la Autoritatea de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, avand nr. 9263/2008 denumita în continuare “Agentia”.

 

Decizia de derulare a campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare al acestor modificari.

 

 

CAPITOLUL 2. TEMEIUL LEGAL

 

CAMPANIA este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

 

CAPITOLUL 3. PERIOADA SI ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

CAMPANIA este organizata si se desfasoara în perioada 1 martie 2009 – 31 mai 2009 pe întreg teritoriul României în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

 

CAPITOLUL 4. PARTICIPAREA în CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Orice reprezentant legal al firmei sau persoana imputernicita sa reprezinte magazinul detinut de firma in cauza care a fost contactat de catre agentii distribuitorilor agreati de catre S.C. Tchibo Brands S.R.L. (prezentati in Anexa 1 a acestui Regulament), care se înscrie în CAMPANIE prin completarea formularului de înscriere, care achizitioneaza produse participante la CAMPANIE, în decursul derularii promotiei, si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial, poate participa la CAMPANIE.

 

Nu este permisa participarea în cadrul CAMPANIEI a persoanelor juridice sau asociatiilor familiale sau a acelor persoane fizice sau juridice, respectiv a acelor asociatii familiale autorizate în care angajatii S.C. Tchibo Brands S.R.L., angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale S.C. Tchibo Brands S.R.L. si rudele de gradul 1 ale acestora, detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.

 

Nu este permisa participarea în cadrul CAMPANIEI:

           a companiilor de tip HoReCa (Hoteluri, Restaurante si Cafenele) si a reprezentantilor acestora;

           a urmatorilor retailerilor internationali si a reprezentatilor acestora: ALBINUTA; AUCHAN; BILLA; CARREFOUR; CARREFOUR EXPRESS; CORA; DM DROGERIE MARKET; G MARKET; INTEREX; KAUFLAND; LA FOURMI; MEGA IMAGE; METRO; MINIMAX DISCOUNT; PENNY MARKET; PENNY MARKET XXL; PLUS DISCOUNT; PROFI; REAL; SELGROS; SPAR.

           a urmatoarelor companii de consum colectiv si a reprezentantilor acestora : asa cum am mentionat le vom defini: „companii care achizitioneaza produse pentru pentru consum propriu si nu in scopuri comerciale (vanzare cu amanuntul in unitati de alimentatie publica, etc).

 

 

 

Produsele participante la CAMPANIE sunt:

 

1.         Kit promotional Tchibo Exclusive, ce contine 6 x Tchibo Exclusive 250g, 10 x Tchibo Exclusive 100g, 2 x Tchibo Exclusive Instant 100g, cadou pentru vanzatoare (1 cana Tchibo + 1 x Tchibo Exclusive 100g) + material informativ pentru vanzatoare, 1 shelfliner Tchibo, + 1 talon razuibil.

2.         Bax Tchibo Exclusive 250g, ce contine 12 x Tchibo Exclusive 250g, + 1 talon razuibil.

3.         Bax Tchibo Exclusive 100g, ce contine 30 x Tchibo Exclusive 100g, + 2 taloane razuibile.

4.         Bax Tchibo Exclusive Instant 100g, ce contine 6 x Tchibo Exclusive 100g, + 3 taloane razuibile

 

 

CAPITOLUL 6. MECANISMUL DE PARTICIPARE în CADRUL CAMPANIEI

 

Mecanismul de participare al CAMPANIEI este urmatorul:

 

Pasul 1. Înscrierea magazinului în campanie

1.         Pentru a se înscrie în cadrul CAMPANIEI, reprezentantul legal al firmei ce detine magazinul (denumit in continuare “Patronul”) sau persoana imputernicita pe acel magazin (denumit in continuare „Manager de magazin”) va trebui sa completeze integral, in 3 exemplare, un formular înmânat de catre agentul de vânzare al firmei distribuitoare (denumit in continuare “Agent”). Va trebui sa pastreze pentru el un exemplar si sa înmâneze Agentului celelalte 2 exemplare completate.

 

2.         Agentul va pastra pentru el un exemplar si va transmite saptamanal reprezentantului de vanzari Tchibo celalalt exemplar al formularului de înscriere, pentru ca acesta sa introduca datele magazinului în baza de date a CAMPANIEI (denumita in continuare “Baza de date”). Formularele vor fi colectate de catre reprezentantul de vanzari Tchibo odata pe saptamana.

 

3.         Prin introducerea datelor din formularul de înscriere, magazinul respectiv va fi inclus în Baza de date. Formularul de înscriere contine urmatoarele campuri, fiind obligatorie completarea acestora.

 

Date firma

-           Numele firmei

-           Adresa firmei / sediului social: strada, numar, bloc, scara, apartamant, localitate, judet

-           CUI al firmei

-           Datele repezentantului legal al firmei: nume, prenume, telefon mobil, email

 

Date magazin

-           Numele magazinului

-           Adresa magazinului / punctului de lucru: strada, numar, localitate, judet

-           Datele persoanei imputernicite pe magazin / managerului de magazin: nume, prenume, telefon mobil*, email

-           Semnatura

-           Data completarii formularului

-           *Atentie! înscrierea în campanie a unui magazin se face pe baza acestui numar de telefon mobil. Trimiterea SMS-urilor cu codurile unice aflate pe taloanele razuibile ce insotesc produsele Tchibo Exclusive participante la promotie trebuie sa se faca doar de pe acest numar de telefon mobil.

-           Pe un formular nu se poate înscrie decât un singur magazin. În cazul în care o firma detine mai multe magazine, trebuie sa completeze mai multe formulare. Fiecare magazin insa trebuie sa aiba un numar diferit de telefon mobil al persoanei imputernicite pe magazin.

 

Date distribuitor si agent

-           Numele firmei distribuitoare

-           Datele agentului firmei distribuitoare: nume, prenume, telefon mobil, email

 

De mentionat ca agentul trebuie sa noteze pe formularul de inscriere in campanie codul sau.

 

4.         Fara introducerea în baza de date a campaniei a datelor din formularul de înscriere, magazinul respectiv nu poate participa la CAMPANIE.

 

Pasul 2. Participarea în campanie

 

           Pentru a participa in cadrul campaniei promotionale, Patronul / Managerul de magazin trebuie sa cumpere în perioada 1 martie – 31 mai 2009 produsele Tchibo Exclusive participante la CAMPANIE.

           Va trebui sa trimita (de pe numarul de telefon mobil pe care l-a trecut pe formularul de înscriere a magazinului, la Date magazin, in campul „Telefon mobil”) prin SMS la 1867 (numar cu tarif normal apelabil in retelele Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp) codul unic de pe taloanele razuibile care însotesc produsele Tchibo Exclusive participante la promotie si codul agentului de la care a comandat respectivele produse, separate prin steluta (*), fara spatii. Codul agentului se afla pe formularul de inscriere.

 

o          EXEMPLU DE TRIMITERE SMS: daca pe talonul razuibil este inscriptionat codul A1B2C3, iar agentul de la care au fost comandat produsele are codul 999, SMS-ul care va trebui trimis este de forma:

A1B2C3*999.

           Pentru a avea mai multe sanse de câstig, Patronul / Managerul de magazin poate cumpara mai multe produse Tchibo Exclusive participante la promotie si trimite cat mai multe SMS-uri (formate din codul unic de pe talonul razuibil si din codul agentului). Cu cât trimite mai multe SMS-uri valide de pe numarul de telefon mobil pe care l-a trecut pe formularul de înscriere, cu atât are mai multe sanse de a câstiga unul din premiile campaniei.

 

*Numar cu tarif normal apelabil în retelele Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp.

 

În cazul în care un participant trimite un SMS de pe un numar de telefon care pâna la finalul CAMPANIEI nu este înscris în Baza de date, respectivul SMS nu este considerat valid.

 

Atentie! Câstigatorii premiilor din cadrul acestei CAMPANII trebuie sa faca dovada detinerii talonului cu codul câstigator. Dovada se va face prin prezentarea talonului cu codul unic, tras la sorti si declarat câstigator.

 

Premiile CAMPANIEI se vor acorda astfel:

           Premiile instant si premiile lunare – se vor acorda Managerului de magazin care va trebui sa faca dovada detinerii imputernicirii sa reprezinte magazinul in momentul validarii

           Premiul cel mare – se va acorda Patronului care va trebui sa prezinte dovada detinerii firmei participante, reprezentand o copie a actului constitutiv al firmei in cauza, in momentul validarii.

 

 

CAPITOLUL 7. MODURI DE VALIDARE A ÎNSCRIERILOR SI MESAJELE PUBLICITARE TRANSMISE

 

Organizatorii campaniei vor trimite prin SMS urmatoarele mesaje publicitare:

 

MESAJE DE VALIDARE

 

A.        In cazul în care numarul de telefon mobil ESTE ÎNSCRIS în Baza de date si codul este corect.

 

a.         Codul este si castigator de premiu instant

           Codul este câstigator de premiu instant 1 (Cana Termica Tchibo):

           “Felicitari Prenumele_castigatorului! Ai câstigat o cana termica Tchibo! Pastreaza talonul pentru validare. Ai xx sanse pentru tragerea la sorti din xx.xx.2009”

Atentie, in cazul in care sunt mai multe prenume, sa va alege doar unul pentru mesaj. Nu vrem sa fim charge-uiti cu mai multe mesaje.

 

           Codul este castigator de premiu instant 2 (Pachet special Tchibo Exclusive):

           “Felicitari Prenumele_castigatorului! Ai câstigat un Pachet special Tchibo Exclusive! Pastreaza talonul pentru validare. Ai xx sanse pentru tragerea la sorti din xx.xx.2009„

 

b.         Codul nu este necastigator de premiu instant:

           „Ne pare rau Prenumele_castigatorului, nu ai câstigat un premiu instant. Ai insa x sanse pentru tragerea la sorti din data de xx.xx.2009.”

 

 

MESAJ DE ASTEPTARE

 

B.         Numarul de telefon mobil NU ESTE INSCRIS în Baza de date, dar codul este corect

           “Cod corect. Pâna în acest moment numarul de telefon xxxx.xx.xx.xx nu a fost înscris în campanie. Asteapta mesajul de validare.”

 

La finalul fiecareia din cele 3 luni de campanie, organizatorul va evalua situatia numerelor de telefon care au primit MESAJ DE ASTEPTARE. In cazul in care nici la finalul CAMPANIEI, numarul de telefon de pe care s-a transmis codul nu se regaseste in Baza de date, inscrierea de pe acest numar de telefon se considera invalida.

 

MESAJ DE INVALIDARE

C.        Codul NU este corect:

           “Cod incorect. Te rugam retrimite codul format din codul unic de pe talonul si codul agentului, separate prin *, fara spatii. Detalii la infoline: 0372939393”

 

D.        Codul este corect, dar este trimis de pe un numar de telefon care pana la finalul CAMPANIEI NU ESTE INSCRIS in Baza de date:

           „Ne pare rau, insa numarul xxxx.xx.xx.xx nu a fost inscris in campanie pana la finalul acesteia. Inregistrarea este invalida.”

 

E.         Codul este corect, dar a fost deja inscris in campanie:

           „Codul trimis a fost deja inscris in campanie.Te rugam verifica din nou codul de pe talon si retrimite-l impreuna cu codul agentului.”

 

Validarea înregistrarilor

 

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrarile în promotie trebuie sa îndeplineasca în mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

a)         SMS-ul trebuie sa fie trimis în perioada derularii CAMPANIEI, 1.03.2009 – 31.05.2009

b)         In SMS-ul transmis sa se regasesca codul unic (care trebuie sa faca parte din lista de coduri participante în cadrul promotiei) si codul agentului (care trebuie sa faca parte din lista de coduri de agenti participanti la campanie), separate prin steluta (*).

c)         Numarul de telefon de pe care s-a trimis SMS-ul sa fie înscris în Baza de date pâna la finalul CAMPANIEI si sa fie acelasi cu numarul declarat pe formularul de înscriere a magazinului în promotie la Date magazin, campul „Telefon mobil”. În cazul în care, pâna la finalul CAMPANIEI, un numar de telefon mobil nu este inregistrat în cadrul bazei de date, înregistrarile facute de pe acest numar se considera invalide.

d)         In cazul in care Patronul / Managerul de magazin vor dori schimbarea numarului de telefon, acestia vor trebui sa transmita la numarul de infoline 0372.93.93.93 dorinta de a schimba numarul de telefon si sa transmita la numarul de fax indicat o declaratie pe propria raspundere ca noul numar de telefon cu care se inscriu in cadrul campaniei promotionale le apartine si o copie de pe facturile care dovedesc acest lucru.

 

 

CAPITOLUL 8. PREMIILE ACORDATE IN CADRUL CAMPANIEI

 

Tip premiu Nume premiu Valoare premiu
(RON
cu TVA)
Cantitate Total
(RON cu TVA)
Premiu instant 1 Cana termica Tchibo 30 150 4.500
Premiu instant 2 Pachet special Tchibo Exclusive 25 150 3.750
Premiu lunar Voucher Altex/ Media Galaxy 1.500 Euro* 6448 3 19.344
Marele premiu Logan MCV 43150 1 43.150
TOTAL 70.744

 

Valoarea totala neta a premiilor oferite în cadrul Campaniei este de 70.744 RON cu TVA inclus.

*Valoarea voucher-ului a fost stabilita la cursul Euro din data de 2.02.2009 (1 Euro = 4.2987 RON).

 

 

DESCRIEREA PREMILOR ACORDATE:

-           Premii instant:

-           Cana termica Tchibo

-           Pachet special Tchibo Exclusive (contine 2 pachete de Tchibo Exclusive 250g si 1 cutie de colectie aniversara Tchibo)

-           Premii lunare:

-           Premiu saptamanal consta intr-un Voucher Cadou, ce poate fi folosit in retelele de magazine Altex sau Mediagalaxy de pe intreg teritoriul Romaniei, pentru achizitia de orice produse din reteaua lor, in valoare de 1.500 Euro cu TVA inclus (6.648 RON). Valabilitatea voucher-ului este de 3 luni de la data emiterii. Voucher-ul poate fi folosit o singura data in limita sumei stabilite.

-           Marele premiu:

-           1 masina Dacia Logan MCV Ambiance, cu urmatoarele dotari tehnice: Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 Dci / 70 CP, 5 locuri, trusa medicala, triunghi reflectorizant, stingator de incendiu.

În cadrul acestei CAMPANII, nu se permite acordarea contravalorii în bani a premiilor câstigate sau schimbarea premiilor.

 

 

CAPITOLUL 9. PROGRAMARE TRAGERI DE SORTI

 

Tragerea la sorti pentru codurile unice câstigatoare de premii instant si tragerile la sorti prin care se vor acorda premiile lunare si marele premiu vor fi efectuate dupa urmatorul calendar:

- Tragerea la sorti a codurilor unice prin care se vor acorda premiile instant pentru Managerii magazinelor (persoanele imputernicite pe magazine) – în data de 26 februarie 2009 se va trage la sorti o lista de 300 coduri unice câstigatoare, din cele 18.000 de coduri unice emise la inceputul campanie.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a suplimenta pe parcursul campaniei numarul de coduri unice emise.

 

- Tragerile la sorti pentru premiile lunare ce se vor acorda managerilor de magazin

 

- Tragerea la sorti 1 - 14 aprilie 2009 – participa toate SMS-urile valide trimise în perioada 1.03-31.03.2009 de pe numerele de telefon inscrise in Baza de date a campaniei, care au primit MESAJ DE VALIDARE in perioada 1.03-31.03.2009.

 

- Tragerea la sorti 2 - 19 mai 2009 – participa toate SMS-urile valide trimise în perioada 1.03-30.04.2009 de pe numerele de telefon inscrise in Baza de date a campaniei, care au primit MESAJ DE VALIDARE in perioada 1.04-30.04.2009.

 

- Tragerea la sorti 3 - 23 iunie 2009 – participa toate SMS-urile valide trimise în perioada 1.03-31.05.2009 de pe numerele de telefon inscrise in Baza de date a campaniei, care au primit MESAJ DE VALIDARE in perioada 1.05-31.05.2009.

 

-           Tragerea la sorti pentru marele premiu care se va acorda Reprezentanului legal al firmei ce detine magazinul:

 

- în data de 23 iunie 2009 se va trage la sorti câstigatorul marelui premiu al CAMPANIEI. La aceasta extragere participa toate SMS-urile valide trimise pe toata durata CAMPANIEI de pe numerele de telefon inscrise in baza de date a CAMPANIEI, care au primit MESAJ DE VALIDARE pe perioada CAMPANIEI.

 

-           In cazul în care nu se acorda toate premiile instant pe perioada promotiei, în cadrul ultimei trageri la sorti din 23 iunie 2009, se vor extrage câstigatori pentru premiile instant ramase nealocate si inca 50 rezerve pentru acestea.

 

Doar participantii care îndeplinesc conditiile de participare specificate la Capitolul 4 al Regulamentului si care îndeplinesc toate conditiile stipulate în regulament, au dreptul de a intra în tragerile la sorti.

 

În cadrul tragerilor la sorti se vor extrage câte 5 rezerve pentru fiecare premiu lunar si câte 5 rezerve pentru marele premiu. Se va recurge la rezerve în cazul în care câstigatorul este invalidat din cauza nerespectarii a cel putin uneia dintre prevederile prezentului Regulament Oficial al Campaniei. Se va apela la rezerve în ordinea în care acestea au fost extrase.

 

Tragerile la sorti vor fi electronice, prin folosirea unui program cu distributie aleatoare si vor avea loc la punctul de lucru S.C.INSIDER MARKETING S.R.L., Str. Brezoianu, nr. 4, etaj 3, Sector 2, Bucuresti, în prezenta unui Notar Public si a unui reprezentant al Organizatorului.

 

Tragerile la sorti sunt evenimente publice. La cerere, orice persoana poate participa la oricare dintre aceste evenimente. Cererea va fi facuta în scris, pe adresa S.C. INSIDER S.R.L., Str. Brezoianu, nr. 4, etaj 3, Bucuresti, România, cu minim 48 de ore înaintea desfasurarii evenimentului respectiv.

 

 

CAPITOLUL 10. ANUNTAREA si VALIDAREA CÂSTIGATORILOR. MODALITATEA DE ACORDARE A PREMIILOR.

ANUNTARE CÂSTIGATORI

 

Toti câstigatorii vor fi contactati telefonic la numarul de telefon declarat pe formularul de înscriere de catre Agentie, în termen de 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti. Acestia vor fi informati în legatura cu premiul câstigat, procedura de validare a premiului si modalitatea de a intra în posesia premiului. Câstigatorii premiilor instant vor fi anuntati în termen de 5 zile lucratoare de la trimiterea SMS-ului de confirmare a castigului.

 

Agentia va contacta telefonic de cel putin doua ori persoanele câstigatoare în decursul celor 5 zile. În cazul în care, din motive independente de vointa Organizatorului, un câstigator nu poate fi contactat la numarul de telefon declarat (telefonul este inchis sau apelantul nu raspunde), în termen de 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, i se va trimite o scrisoare recomandata la adresa declarata în formularul de înscriere în campanie, prin care va fi informat în legatura cu premiul câstigat, procedura de validare a câstigului si modalitatea de a intra în posesia premiului. Scrisoarea recomandata va fi trimisa persoanelor care au declarat adresa corecta si completa la înscrierea în promotie.

 

În cazul în care exista situatia în care unii dintre acesti câstigatori nu si-au revendicat premiul în termen de 15 de zile calendaristice de la data tragerii la sorti/primirii SMS-ului castigator, acestia sunt considerati câstigatori invalizi si vor pierde orice drept asupra premiului câstigat. Organizatorul este liberat de orice raspundere fata de acestia. Premiile pot fi revendicate la infoline-ul promotie – 0372.93.93.93 (tarif normal reteaua Vodafone).

 

În vederea acordarii premiilor ramase nerevendicate, Agentia va contacta telefonic una dintre rezervele extrase în cadrul tragerii la sorti si va demara procedura de anuntare telefonica a câstigului si de verificare a taloanelor razuibile trimise în scopul validarii. Se va apela la rezerve în ordinea în care au fost extrase în cadrul tragerii la sorti. Anuntarea telefonica se va efectua în termen de 5 zile lucratoare de la data invalidarii câstigatorului precedent, urmând ca premiul sa poata fi revendicat în termen de 15 de zile calendaristice de la data anuntarii. In cazul in care dupa 5 apeluri in perioada de 5 zile lucratoare, rezerva extrasa nu raspunde, se va apela la urmatoarea rezerva.

 

Organizatorul nu îsi asuma nicio raspundere pentru câstigatorii care nu si-au revendicat în timp premiile câstigate si conform cu prevederile Regulamentului CAMPANIEI. Câstigatorii extrasi si validati vor fi publicati pe www.infopromotii.ro în maxim 15 zile lucratoare dupa data validarii.

 

VALIDARE CÂSTIGATORI

 

Validarea câstigatorilor premiilor din cadrul CAMPANIEI se va face doar dupa verificarea taloanelor cu coduri unice câstigatoare si a formularului de înscriere în cadrul CAMPANIEI.

 

Conditii de validare a câstigatorilor:

-           câstigatorul extras trebuie sa prezinte talonul razuibil cu codul câstigator la adresa care ii va fi comunicata.

 

Daca un castigator este reprezentant legal al firmei, acesta trebuie sa prezinte o copie dupa actul constitutiv al firmei prin care face dovada legala a detinerii firmei.

 

Daca un castigator este imputernicit al magazinului, acesta trebuie sa prezinte o imputernicire semnata de reprezentantul legal al firmei care atesta ca acesta persoana este imputernicita sa reprezinte magazinul firmei.

 

Daca câstigatorul nu poate prezenta talonul cu codul unic câstigator si actul prin care demonstreaza ca este reprezentant legal al firmei sau imputernicit pe magazin, nu va fi validat si nu va avea dreptul de a intra în posesia premiului. Organizatorul va apela la o rezerva extrasa în cadrul tragerii la sorti si va demara procedura de anuntare si validare a acesteia. Se va apela la rezerve în ordinea în care au fost extrase.

 

MODALITATEA DE ACORDARE A PREMIILOR

 

Premiile instant acordate Managerului de magazin (persoana imputernicita pe magazin) vor fi trimise prin intermediul reprezentantilor Organizatorului, dupa validarea premiului câstigat, la adresa magazinului declarat in formularul de inscriere. În momentul predarii premiului de catre reprezentantul Organizatorului, câstigatorul va semna un proces verbal de predare-primire a premiului. Prin semnarea procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice alta obligatie fata de câstigator.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru furnizarea unor adrese gresite sau incomplete din partea câstigatorului.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate în aceasta campanie. Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu în cadrul acestei campanii va remedia orice defect în termenii si conditiile stipulate în certificatele de garantie.

 

Premiile lunare acordate Managerului de magazin (persoana imputernicita pe magazin) vor fi transmise catre câstigatori intermediul reprezentantilor Organizatorului, dupa validarea premiului câstigat, la adresa magazinului declarat in formularul de inscriere. Câstigatorul va semna în momentul primirii un proces verbal de predare-primire. Prin semnarea procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice alta obligatie fata de câstigator.

 

Marele premiul acordat Patronului (reprezentantul legal al firmei detinatoare a magazinului) va fi inmanat câstigatorului la adresa care le va fi comunicata telefonic în momentul anuntarii câstigarii premiului, dupa ce acesta va fi validat.

 

În momentul ridicarii premiului, câstigatorul trebuie sa prezinte actul de identitate. Prin semnarea procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice alta obligatie fata de câstigator.

 

Premiile CAMPANIEI (instant, lunare si marele premiu) vor fi acordate in termen de 30 de zile lucratoare de la data validarii castigatorilor.

 

 

CAPITOLUL 11. RESPONSABILITATEA

 

Organizatorul campaniei va acorda premiile Participantilor care au luat parte la CAMPANIE în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea si nu va putea fi implicat în nicio modalitate în disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda premiile Participantilor câstigatori considerati valizi în conformitate cu prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre Participanti, Organizatorul este eliberat de orice obligatie fata de Participantii câstigatori.

 

În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a anula oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu acesta.

 

Organizatorul nu are nicio obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necâstigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite în cadrul acestei campanii.

 

 

CAPITOLUL 12. LIMITAREA RASPUNDERII ORGANIZATORULUI

 

Organizatorul campaniei nu îsi asuma raspunderea, incluzând, dar fara a se limita la, pentru:

 

           SMS-urile primite, înainte de 1 martie 2009 si dupa 31mai 2009;

           Pierderile/întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

           Situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea raspunde Participantului la Campanie;

           Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1867;

           Pierderile, întârzierile sau orice alte probleme la înscrierea în Campanie, cauzate de furnizorul de telefonie mobila a persoanei/consumatorului care doreste sa se înscrie în Campanie;

           Formularele de Înscriere incomplete, inexacte, incorecte sau ilizibile care au fost transmise Agentiei;

           Formularele de înscriere care nu sunt trimise Organizatorului de catre agentii distribuitorilor.

 

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/formularele de înscriere care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, litere/cifre lipsa din cadrul codului unic) si care nu îndeplinesc conditiile de validare de la Capitolul 7.

 

Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1867 (tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

 

 

CAPITOLUL 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

S.C. TCHIBO BRANDS S.R.L prelucreaza date personale în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator date personale, avand numarul 9915/2008 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

Toate datele personale ale Participantilor, furnizate prin SMS sau formularul de înscriere în campanie devin proprietatea Organizatorului, împreuna cu toate informatiile pe care le contin.

 

Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de marketing direct doar daca persoanele vizate si-au dat acordul expres si neechivoc în acest sens. Datele personale colectate în cadrul acestei campanii promotionale nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Numele si prenumele câstigatorilor participanti precum si premiile câstigate în cadrul promotiei vor fi publicate pe www.infoprmotii.ro.

 

Persoanele fizice participante la promotie au conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14) si dreptul de opozitie (art.15). În vederea exercitarii acestor drepturi, participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C. Tchibo Brands S.R.L., cu sediul în Str. Dr. Iacob Felix, nr.28, sector 1, Bucuresti, România.

 

 

CAPITOLUL 14. TAXE SI IMPOZITE

 

Organizatorul prin intermediul agentiei S.C. INSIDER MARKETING S.R.L se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venituri din premii , orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului.

 

Organizatorul nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, pentru veniturile obtinute din CAMPANIE, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l retina si sa-l achite conform legislatiei aplicabile.

 

 

CAPITOLUL 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Prezenta CAMPANIE poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora* sau printr-o decizie a Organizatorului.

 

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului regulament si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera deComert si Industrie a României.

 

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea CAMPANIEI, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul daca invoca forta majora este obligat sa comunice participantilor la CAMPANIEI, în termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

 

CAPITOLUL 16. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti române competente.

 

Eventualele reclamatii legate de derularea campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Tchibo Brands S.R.L., cu sediul în Str. Dr. Iacob Felix, nr. 28, sector 1, Bucuresti, România, în termen de maxim 4 (patru) saptamâni de la data validarii. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua în consideratie nicio contestatie.

 

 

CAPITOLUL 17. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Prin participarea la acest Concurs, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul Oficial al campaniei promotionale va fi pus la dispozitia tuturor celor interesati gratuit.

 

Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare numai dupa anuntarea prealabila a acestor modificari.

 

Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat în 6 exemplare originale, astazi _____________data autentificarii de catre Notarul Public.

 

Nu avem elemente multimedia.
Gheorghe (Bucuresti) in 08 martie 2009, 21:00
Cred ca ar trebui sa consulte DEX-ul, sa vada ce inseamna "expertiza" si apoi sa se gandeasca daca nu cumva au vrut sa spuna "experienta".Asa, par urechisti (nu exista in DEX)
Moderator 1 (Infopromotii) in 09 martie 2009, 00:44
Draga Gheorghe,

Frecventa de actualizare si reeditare a DEX-ului lasa de dorit.

Viata merge inainte, apar termeni noi care sunt adoptati - din lipsa unui echivalent corespunzator preexistent in limba romana - meserii noi apar, cu denumirile acceptate legal de Nomenclatorul Profesiilor si inexistente in ultima varianta tiparita a DEX-ului si chiar in majoritatea surselor enciclopedice noi.

Exista, slava Domnului, www.dexonline.ro, care este un dictionar online ce cuprinde mai multe surse de specialitate decat DEX-ul tiparit (dictionar ortografic, de sinonime s.a.) si acolo vei gasi cuvantul "expertiza" in sensul din contextul de fata.

Daca te intereseaza subiectul, intra de curiozitate pe site-ul oficial al Academiei Romane (http://www.academiaromana.ro) si vei vedea in dreapta "Ce e nou in DOOM" - normele introduse in 2005 si pe care DEX-ul tau probabil ca nu le cuprinde.

Eu nu mai cred in variantele tiparite ale acestor tipuri de dictionare. De la documentare, redactare, corectura, ilustrare, editare, punerea pe piata si cumparare, avem deja "ziarul de saptamana trecuta", in care noutatile sunt deja expirate. Iti recomand cu toata caldura site-ul mentionat anterior, care are un continut bogat si bine documentat. Eu l-am verificat si il cred.

Revenind la sensul din titlul promotiei de fata, cred ca "experienta" in afaceri nu pot avea decat cei care au multi ani de activitate in domeniu, pe cand acceptiunea de "raport intocmit de un expert" pare mai potrivita situatiei de fata.
Gheorghe (Bucuresti) in 09 martie 2009, 09:05
Multumesc pentru raspuns. "www.dexonline.ro" am folosit si eu, dar am interpretat altfel... De fapt, cred ca nu eram intr-o dispozitie prea buna si am cautat nod in papura la promotia Tchibo! Retractez.(RETRACTÁ, retractéz, vb. I. 1. Tranz. A reveni asupra celor afirmate înainte (recunoscându-si greseala), a retrage cele spuse; a se lepada de o fapta, de o atitudine din trecut.)
augustin (curtea de arges) in 23 aprilie 2009, 21:26
domnule moderator de ce sms trimise pe data de 04/04/2009 ......nu au fost validate si odata cu aceasta validare sa participe la tragerea la sorti din 14/04/2009?de ce noi agentii nu stim punctajul asa cum era normal la 5 6 zile? poate chiar ma contacteaza cineva pentru cateva raspunsuri.
Moderator 1 (Infopromotii) in 24 aprilie 2009, 10:20
Salut, Augustin!
Vom transmite organizatorilor promotiei intrebarile tale si vom reveni in curand, postand aici raspunsurile pentru tine.
augustin (curtea de arges) in 25 aprilie 2009, 20:05
astept cu interes sa ma contactati. multumesc anticipat.
Moderator 1 (Infopromotii) in 29 aprilie 2009, 14:28
Organizatorul campaniei a luat legatura direct cu domnul Augustin si au fost clarificate nelamuririle acestuia.
Pentru orice alte intrebari in legatura cu campania, va recomandam sa sunati la infoline-ul campaniei 0372.93.93.93 (de luni pana vineri, intre orele 10-18, cu exceptia sarbatorilor legale) si sa discutati direct pentru a lamuri orice aspect.
augustin (curtea de arges) in 14 mai 2009, 23:01
Daca omul de la tchibo este atat de maret incat sa se pozeze cu castigatoarea, trebuia prima data sa faca "mercendaizing ',si sa observe ca nu are instant 100 gr. parerea mea CRISTI.
Moderator 1 (Infopromotii) in 15 mai 2009, 10:46
Salut, Augustin!
Am transmis organizatorilor mesajul tau si am primit raspunsul lor pentru tine:

"Draga Augustin din Curtea de Arges,
Apreciem implicarea ta si spiritul tau critic vav de acest program.
In legatura cu comentariul tau, putem sa-ti oferim urmatoarele lamuriri: magazinul respectiv a intrat in concurs comandand un kit promotional, a razuit codul de pe talon si l-a trimis la numarul indicat. Prin tragere la sorti si in conformitate cu Regulamentul promotiei (care este postat si pe site-ul Infopromotii si pe care poate sa-l consulte oricine este interesat), a fost desemnat castigator al primului voucher de 1,500 euro.
In ce priveste referinta la care faci mentiune, ea a fost expusa in primele zile dupa livrare, insa s-au vandut ambele bucati in scurt timp. In momentul in care reprezentantul de vanzari a vizitat magazinul si i-a inmanat premiul (foto), a mai fost luata inca o comanda de kit pentru a rezolva problema de out of stock.
Parerea noastra este ca ai facut o confuzie cu Programul de Mystery Shopper.
Iti multumim."
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Tchibo - "Arata-ti expertiza in afaceri!""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Tchibo - "Arata-ti expertiza in afaceri!"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media