CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Philips - "Calitatea vorbeste de la sine!"

Philips Calitatea vorbeste de la sine

15% reducere la achizitionarea unui produs Philips si contravaloarea acestuia in cazul in care nu esti multumit de el.

Cumpara un produs Philips inclus in promotie si, daca nu esti satisfacut de performantele acestuia, trimite-l la OP 71 – CP 1 Bucuresti impreuna cu formularul de solicitare a returnarii si o copie a facturii fiscale care dovedeste achizitia.

Perioada promoţiei: 01 septembrie - 30 septembrie 2011

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
Citeste si Actul aditional 1!

Regulamentul promotiei Philips

"Calitatea vorbeste de la sine!”



Art. 1. Organizatorul
Organizatorul promotiei "Calitatea vorbeste de la sine!” este compania Philips Romania SRL, cu sediul in str. Fabrica de Glucoza nr. 17, sector 2, 020331, Bucuresti.
Campania promotionala se va derula sub prevederile prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, dar nu inainte de a anunta publicul.
Orice modificare se va face prin act aditional  la prezentul Regulament; aceste modificari  vor fi anuntate pe site-ul www.infopromotii.ro cu minim 24 ore inainte de a intra in vigoare.

Art. 2. Participanti
De aceasta  promotie  poate beneficia orice persoana fizica, cu domiciliul /rezidenta in Romania si care accepta prevederile prezentului Regulament.
In cazul in care unul dintre participantii care solicita returnarea contravalorii produsului/produselor achizitionate este o persoana minora sau lipsita de capacitate de exercitiu, aceasta este indreptatita sa intre in posesia contravalorii produsului numai prin intermediul parintelui sau al tutorelui, incluzand semnarea de catre parinte sau tutore a unei declaratii, daca este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere privind  plata oricaror daune sau pretentii de orice natura, legate de participarea persoanei respective la aceasta promotie.

Art. 3. Produse incluse in oferta promotionala
Produsele Philips incluse in aceasta oferta promotionala sunt toate modele din urmatoarele categorii de produse marca Philips: fiare de calcat, aspiratoare, roboti de bucatarie, hand blendere, storcatoare de fructe, aparate de ras electrice, home cinema, casti audio, boxe PC, blu ray player, DVD player, aparat de coafat, comercializate in magazinele care comercializeaza produsele Philips de mai sus si care accepta participarea/sustinerea aceastei promotii.

Art. 4. Procedura promotiei
Oferta promotionala este valabila in perioada 1 – 30 septembrie 2011. Oferta promotionala consta in returnarea contravalorii produsului/produselor catre cumparatorii care nu sunt multumiti de performantele produselor Philips participante la aceasta promotie si care sunt  achizionate in perioada promotiei.

Pentru ca Philips sa returneze contravaloarea produsului Philips participant la promotie, achizitionat si de ale carui performante cumparatorul nu este multumit, cumparatorul respectiv trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

1)    sa completeze formularul de solicitare a returnarii contravalorii produsului, cu toate datele solicitate in acesta, si anume: nume, prenume, CNP, adresa completa (din buletin), numar de telefon, codul produsului Philips achizitionat, motivul nemultumirii legate de produs si semnatura solicitantului; acest formular este disponibil in magazinele care comercializeaza produsele Philips incluse in promotie si care au fost de acord sa participe la promotia Philips. Lista de magazine in care Organizatorul intentioneaza sa deruleze aceasta promotie (si deci in care intentioneaza sa plaseze materialele de sustinere a promotiei, inclusiv formularul mentionat mai sus) este disponibila in mod gratuit la www.infopromotii.ro, odata cu regulamentul promotiei, incepand cu data de 1 septembrie 2011.

2)    sa expedieze, la OP 71 – CP 1 Bucuresti, in maxim 30 de zile de la data achizitionarii produsului Philips participant la promotie de ale carui performante nu este multumit, un colet postal care trebuie sa contina: 
o    produsul Philips de ale carui performante nu este multumit, in perfecta stare de funtionare, fara urme de deteriorare insotit de absolut toate accesoriile cu care este dotata si de certificatul de garantie, in cutia originala a acestuia;
o    o copie a facturii fiscale care dovedeste achizitionarea produsului Philips respectiv, in perioada ofertei promotionale;
o    formularul mentionat la punctul 1) de mai sus, completat lizibil si in intregime.
Specificatie: Datele personale solicitate in formular sunt necesare Organizatorului doar pentru finalizarea prezentei oferte promotionale, si anume pentru a se asigura ca intreaga contravaloare a produsului ajunge in posesia cumparatorului care a solicitat returnarea acesteia si nu in posesia altcuiva. In cadrul formularului, solicitantul are optiunea de a fi sau a nu fi de acord sa primeasca ocazional, din partea companiei Philips, obiecte promotionale, produse gratuite, precum si informatii prin posta, telefon, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare. In cazul in care solicitantul nu isi manifesta nici una dintre aceste doua optiuni (nu bifeaza nici una din casutele “sunt de acord” / “nu sunt de acord”), organizatorul va considera ca solicitantul nu este de acord si se va conforma. Semnatura pe care Organizatorul  o solicita in formular reprezinta practic declaratia pe propria raspundere si garantia cumparatorului asupra corectitudinii informatiilor pe care le-a completat in formular. De asemenea, datele personale pe care acestia le completeaza in formularul pe care il expediaza companiei Philips Romania SRL nu vor fi facute publice si nu vor fi folosite in scopuri publicitare de catre Organizator.

Art. 5. Conditii de validare a solicitarii de returnare a banilor
Pentru ca o solicitare de returnare a contravalorii produsului sa fie considerata valida, trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii: 

-    cumparatorul (persoana care solicita returnarea contravalorii produsului ) sa indeplineasca dreptul de participare la promotie de la art. 2 de mai sus;
-    formularul de solicitare trimis sa fie completat lizibil si in intregime, adica sa contina urmatoarele informatii scrise in mod lizibil: nume, prenume, CNP, adresa completa (din buletin), telefon mobil, codul produsului Philips achizitionat, motivul nemultumirii legate de produs si semnatura cumparatorului/participantului care solicita returul banilor;
-    produsul trebuie expediat in ambalajul original (cutia originala) la OP 71-CP 1 Bucuresti, in maxim 30 de zile (data postei) de la data achizitionarii acestuia; produsul returnat trebuie sa fie in perfecta stare de functionare, fara urme de deteriorare si insotit de:
o    toate accesoriile originale;
o    certificatul de garantie in original;
o    formularul de solicitare completat in intregime si semnat (semnatura reprezinta girul solicitantului pentru corectitudinea informatiilor completate in formular);
o    o copie dupa factura fiscala care dovedeste achizitionarea produsului Philips participant la promotie, in perioada ofertei promotionale;
o    produsul trebuie sa fie in perfecta stare de functionare si fara urme de deteriorare. Produsele ce prezinta defecte datorate utilizarii necorespunzatoare, care nu sunt in perfecta stare de functionare si/sau care prezinta urme de deteriorare nu fac subiectul acestei campanii si cumparatorul nu este indreptatit sa solicite si sa obtina contravaloarea produsului.

Art. 6. Modalitatea de returnare a banilor
Numai in cazul in care conditiile de mai sus sunt respectate de catre cumparatorul care solicita returnarea contravalorii produsului, Organizatorul va considera ca solicitarea formulata este valida si  va returna cumparatorului, prin mandat postal, contravaloarea produsului Philips achizitionat, participant la promotie si de ale carui performante cumparatorul nu a fost multumit.
Suma pe care organizatorul o va returna cumparatorului va fi suma inscrisa pe copia facturii fiscale primite de la respectivul cumparator, reprezentand contravaloarea produsului.
Participantul caruia Organizatorul i-a validat revendicarea  va primi inapoi contravaloarea produsului, prin mandat postal, in termen de 25 de zile lucratoare (sambata, duminica si sarbatorile legale sunt zile nelucratoare) din momentul in care Organizatorul a primit de la cumparator coletul cuprinzand toate elementele mentionate mai sus, necesare validarii.
Contravaloarea produsului va fi trimisa prin mandat postal de catre Organizator, pe cheltuiala Organizatorului, o singura data.
Organizatorul nu va raspunde in nici un fel pentru persoanele care lipsesc din localitate si/sau care nu se vor duce la oficiul postal pentru ridicarea banilor.
Organizatorul nu va fi responsabil in nici un fel in cazul in care posta nu a avizat la domiciliu respectiva persoana pentru ridicarea banilor.
Cumparatorul care a solicitat returnarea contravalorii produsului  dar nu s-a prezentat initial la oficiul postal pentru ridicarea acesteia (oricare ar fi fot motivele) si/sau nu a fost avizat de catre posta, si deci nu a intrat in posesia contravalorii produsului  returnate de Philips Romania SRL,  poate solicita retrimiterea acestei contravalori sunand la infoline 0800 894 910 (numar cu acces gratuit in reteaua Romtelecom, de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 18:00, exclusiv sarbatorile legale).
Organizatorul va retrimite contravaloarea produsului prin mandat postal, dar de data aceasta retrimiterea contravalorii produsului se va face pe cheltuiala cumparatorului respectiv.
Revendicarile care nu indeplinesc conditiile de la Art. 5 al prezentului Regulament, nu vor fi validate iar solicitantilor respectiv nu li se va returna contravaloarea produsului ci li se va returna coletul, astfel cum acesta a fost primit de Organizator, la adresa indicata de cumparator in formularul mentionat la art.4 pct.1. Cheltuielile legate de aceasta returnare a coletului catre Cumparatorul care nu indeplineste conditiile prevazute in prezentul Regulament vor fi suportate de catre Cumparator.

Art. 7. Regulamentul promotiei
Regulamentul oficial al ofertei promotionale Philips “Calitatea vorbeste de la sine!” este disponibil in mod gratuit pe site-ul www.infopromotii.ro, incepand cu 1 septembrie 2011, ora 15.00 (prima zi de oferta promotionala) si pana in 01 Noiembrie 2011, ora 24 (adica 30 de zile calendaristice fata de ultima zi de oferta promotionala).

Art. 8. Diverse
Prin solicitarea de a beneficia de oferta promotionala Philips “Calitatea vorbeste de la sine!” (solicitarea de a returna produsul cumparat de ale caruia performante cumparatorului nu este multumit si de a primi in aceste conditii inapoi contravaloarea produsului ), participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru coletele/produsele, formularele, facturile fiscale si certificatele de garantie deteriorate in timpul expedierii lor si nici pentru materialele promotionale care vor ramane expuse in magazine dupa terminarea promotiei, adica dupa data de 1 octombrie 2011.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea coletelor, formularelor, a facturilor fiscale si a certificatelor de garantie in timpul expedierii lor prin posta si nici pentru intarzierea sau ratacirea lor la posta.
In cazul in care un cumparator va sustine ca a expediat prin posta catre Organizator si toate documentele necesare returnarii contravalorii produsului (conform art. 5 din prezentul regulament), dar Organizatorul nu a primit coletul respectiv,  dovada depunerii acestuia la posta, cu destinatia OP 71-CP 1 Bucuresti, nu va putea fi considerata de Organizator ca dovada suficienta pentru returnarea contravalorii produsului solicitantului respectiv.
Organizatorul va trimite contravaloarea produsului numai cumparatorilor care indeplinesc conditiile de participare la promotie si de la care primeste produsul insotit in mod obligatoriu de  toate elementele mentionate in cuprinsul art. 5 din prezentul Regulament).
Organizatorul are dreptul de a invalida formularele care contin informatii false ori vadit eronate (ex. localitate inexistenta), care sunt scrise ilizibil si care nu indeplinesc conditiile de validitate de la art. 5 de mai sus.In acest caz, Organizatorul nu isi asuma si nu are nici o raspundere nici pentru returnarea coletelor catre participantii care nu indeplinesc conditiile prevazute in art.5 din prezentul regulament si care datorita faptului ca au trecut o adresa incompleta, ilizibila si/sau falsa nu vor putea reintra in posesia produsului a carui contravaloare au solicitat-o, fara sa indeplineasca toate conditiile pentru a o si primi.
Eventualele contestatii vor fi luate in consideratie doar in perioada promotiei si pana la data maxima de 1 Noiembrie 2011, toate acestea sub conditia ca orice contestatie sa fie facuta intr-un termen maxim de 30 de zile calendaristice, de la data achizitionarii produsului in perioada promotiei.
Orice contestatii facute  dupa data finala de 1 Noiembrie 2011, nu vor fi luate in considerare.
Prezenta campanie promotionala poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea  promotiei sa presupuna marirea bugetului alocat acestei oferte promotionale.

Art. 9. Prelucrarea datelor personale
O solicitare de returnare a contravalorii produsului, efectuata de catre un cumparator catre Organizatorul promotiei prezuma cunoasterea prezentului Regulament al promotiei si acordul participantului fata de toate clauzele acestuia.
Tuturor participantilor la promotie le sunt garantate drepturile in conformitate cu legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, lege care ofera persoanelor vizate dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie.
Prin completarea datelor personale in formularul promotiei, expeditorii sunt de acord ca datele lor sa fie prelucrate de catre Philips Romania SRL (notificata cu nr. 1720 la ANSPDCP).
Scopul prelucrarii este de a valida participarea si de a returna contravaloarea produslui in conditiile prevazute in prezentul Regulament.
Participantilor le este solicitat CNP-ul in formularul promotiei necesar Organizatorului pentru indeplinirea obligatiilor fiscale si trimiterea banilor prin mandat postal in cadrul promotiei. Prin bifarea uneia dintre casutele “sunt de acord” sau “nu sunt de acord” din formularul promotiei, participantii isi pot exprima sau nu consimtamantul de a fi informati in viitor, prin posta, cu privire la comunicari/actiuni comerciale sau promotionale desfasurate in viitor de catre compania Philips Romania.
Fiecare participant are dreptul de a solicita excluderea din baza de date a companiei Philips Romania  trimitand o  cerere scrisa, datata si semnata, la adresa Philips Romania SRL, str. Fabrica de Glucoza nr. 17, sector 2, 020331, Bucuresti.
Philips Romania se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului sau de marketing direct.
La cererea participantilor, adresata in scris catre adresa Organizatorului, Philips Romania se obliga:
o    sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, în mod gratuit pentru o solicitare pe an;
o    sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, în mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
o    sa inceteze in mod gratuit prelucrarea datelor personale ale solicitantului.

Art. 10. Litigii
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila,iar in cazul in care aceasta solutionare amiabila nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instanta judecatoreasca competenta,  de la sediul Organizotului .

Art. 11. Taxe
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu legea 571/ 2003 privind Codul Fiscal.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.
Participantilor la campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (cheltuieli legate de accesul la Internet în vederea consultarii Regulamentului Oficial de Desfasurare al Campaniei, costurile de trimitere a coletelor prin posta in vederea validarii solicitarii de returnare a banilor si celelalte costuri mentionate in cuprinsul prezentului Regulament ). Cheltuielile mai sus prevazute nu sunt si nici nu vor putea fi considerate a fi „cheltuieli indirecte” în sensul Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, astfel cum a fost republicata, cu modificarile ulterioare.

Art. 12. Magazine in care se desfasoara promotia
Lista de magazine in care Organizatorul intentioneaza sa expuna materialele de sustinere a promotiei (inclusiv pliantul promotiei, care contine formularul de solicitare a returnarii banilor) este disponibila in mod gratuit la www.infopromotii.ro, odata cu regulamentul promotiei.
Organizatorul nu poate controla insa refuzul vreunuia dintre magazinele respective de a accepta participarea .
Astfel, este posibil ca unele din magazinele mentionate in lista ca participante la promotie sa nu accepte sa expuna materialele de sustinere a promotiei, din motive independente de Organizator.
Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru astfel de cazuri.
Organizatorul nu isi asuma raspunderea nici pentru posibilele adrese de magazine care nu (mai) sunt valabile – indiferent de motivele pentru care se intampla acest lucru (mutarea magazinului, schimbarea numelui strazii etc,).

Philips Romania SRL
Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Philips - "Calitatea vorbeste de la sine!""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Philips - "Calitatea vorbeste de la sine!"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media