CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Pampers, Nestle, Duracell - "Copilul anului 2008"

promotie concurs Pampers,Duracell, Nestle

Premiu prin tragere la sorti: 1 x cont de economii in valoare de 500 euro. Premii instant: 700 x jucarie Donald Rattle Keys; 700 x paturica pentru copii; 600 x jucarie Playskool; 1.000 x gentuta Pampers; 500 x masuta de infasat; 700 x laptop Willy; 300 x jucarie interactiva Ocean (la alegere, in functie de numarul de inimioare acumulat, in conformitate cu regulamentul si Anexa 1).

Cumpara de la Carrefour oricare dintre produsele participante, aduna pe carnetel inimioarele promotionale, apoi completeaza integral talonul de participare. Cand ai acumulat numarul de inimioare corespunzator premiului dorit, vino la Carrefour pentru a-l ridica. Iar daca vrei ca bebelusul tau sa fie desemnat "Copilul Anului 2008", depune o fotografie a micutului tau in urna special amenajata la biroul de Relatii cu Clientii.

Perioada promoţiei: 11 iunie - 11 octombrie 2008

Documente conexe

Promotie expirata
21 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Copilul Anului Carrefour 2008”

11 iunie 2008– 11 Octombrie 2008

 

 

Art. 1. Organizatorul

 

Organizatorii promotiei “Copilul Anului Carrefour 2008”este Procter & Gamble Distribution SRL, cu sediul in Iride Business Park, Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei nr. 9-9A, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/11908/2005, CUI R 17756999, denumita in cele ce urmeaza Organizator.

Promotia se deruleaza prin intermediul agentiei Grey Worldwide Romania SRL, cu sediul in  Bucuresti Str Frumoasa nr. 39, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului nr. J40/23996/1992, Cod Unic de Inregistrare R 2786908, in calitate de Imputernicit, denumita in cele ce urmeaza, Agentia.

Compania partenera in acest program este Nestle Romania.

Decizia de derulare a campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, dar nu inainte de a anunta publicul.

 

 

Art.2. Durata si locul de desfasurare al campaniei promotionale

 

Campania promotionala este organizata si se va desfasura  in perioada 11 iunie 2008 – 11 Octombrie 2008, in reteaua magazinelor Carrefour, de pe teritoriul României: Bucuresti (Unirii, Orhideea, Militari, Colentina, Baneasa), Arad, Ploiesti, Brasov, Braila, Cluj Napoca, Iasi, Suceava si Constanta.

 

 

Art. 3. Drept de participare

 

Campania promotionala este deschisa tuturor cetatenilor romani cu domiciliul stabil in România, cu varsta de 18 ani implinita pana la data inceperii promotiei. Angajatii companiei Procter & Gamble, Nestle si ai distribuitorilor acesteia, ai agentiei de publicitate Grey Worldwide Romania, ai companiei Hit Mail, ai altor companii implicate in promotie, precum si rudele de gradul I ale acestora (copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) nu au dreptul de a participa la promotie.

 

 

Art. 4. Produse participante

 

La aceasta promotie participa toate produsele din Anexa 1, comercializate in cadrul magazinelor Carrefour enumerate in art.2.

 

 

Art. 5. Modul de desfasurare al campaniei promotionale

 

Pentru a participa la promotie, participantii trebuie:

1. Sa se inscrie in program completând in intregime si in mod corect formularul de inscriere aflat pe spatele carnetelului de acumulare cu urmatoarele date: numele si prenumele copilului, varsta copilului, nume mama, adresa, adresa e-mail, telefon fix sau mobil. Carnetelul de acumulare completat ramane la participant pana preschimbarea acestuia intrun premiu.

2. Sa acumuleze puncte cumparând oricare dintre produsele Pampers, Nestle sau Duracell participante la promotie.

3. Pentru toate produsele participante la promotie, cumparate in perioada 11.06.2008 - 11.10.2008, se vor acumula inimioare, numai incepand cu data inscrierii in program, data ce va fi inregistrata pe cupoanele de inscriere in program. Numarul de inimioare corespunzator fiecarui produs se gaseste in Anexa 1. In cazul in care participantul cumpara 2 marci diferite din cele 3 marci participante pe acelasi bon de casa,  va primi o inimioara in plus, iar daca va cumpara cate un produs din toate cele 3 marci participante pe acelasi bon va primi 2 inimioare in plus.

4. In functie de numarul de inimioare acumulate se vor putea alege premii pana la data de 11.10.2008. Numarul de inimioare aferent fiecarui produs se afla in Anexa 1. Numarul de inimioare aferent fiecarui premiu este descris la art. 8 din prezentul regulament.

 

Totodata, in aceeasi perioada (11 iunie 2008 – 11 Octombrie 2008) se desfasoara, in structurile de vanzare descrise la art. 2, competitia „Copilul Anului Carrefour 2008” - Carrefour

Ce trebuie facut:

1. Mamele care doresc sa isi inscrie copilul in aceasta competitie trebuie sa fi cumparat cel putin un produs participant, sa completeze talonul de inscriere si sa aduca o poza cu copilul la standul P&G prezent in magazinele Carrefour.

2. Din toate pozele cumulate in urnele fiecarui magazin, la terminarea promotiei, se va desemna „Copilul Anului Carrefour 2008” prin tragere la sorti. Premiul oferit este un cont de economii in valoare de 500 Euro.

 

 

Art. 6. Conditii de validitate

 

6.1 Conditii de validitate pentru acumularea punctelor

Pentru ca un participant sa poata transforma produsele achizitionate in puncte trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:

A. Participantul sa indeplineasca dreptul de participare de la art.4.

B. Participantul sa se fi inscris la campanie in conditiile art.5

C. Participantul sa cumpere minim unul dintre produsele participante si sa acumuleze minimul de puncte necesar obtineri premiilor, conform art. 8.

D. Achizitionarea produselor participante la promotie sa fie facuta in perioada 11.06.2008 – 11.10.2008 din magazinele descrise la art. 2. 

 

6.2 Conditii de validitate pentru intrarea in posesie a premiilor

Pentru ca un participant sa poata fi validat drept câstigator si pentru a primi premiul ales, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

A. Sa mearga la standul P&G situat dupa casele de marcat cu dovada achizitiei produsului participant (bonul de casa), in original.

B. Sa detina carnetelul de acumulare completat cu datele personale si cu de numarul de puncte minim necesar pentru solicitarea premiului,

C. Sa solicite premiul pâna pe data de 31.10.2008

 

 

Art. 7. Premiile

 

Numarul total de premii acordate va fi stabilit in functie de numarul de puncte acumulate de participanti si de premiile care vor fi solicitate. Nu se permite acordarea contravalorii in bani a premiilor din aceasta campanie sau schimbarea premiilor pentru care ai optat.

In cadrul acestei promotii se vor oferi urmatoarele premii :

- La 50 inimioare acumulate se castiga o jucarie Donald Rattle Keys pentru bebelusi sau mancarica Nestle la alegere – piure+biscuiti Nestle sau cereale + suc Nestle.

- La 100 inimioare se castiga o paturica pentru bebelusi sau o jucarie  Playskool wheel pals car carrier sau  mancarica Nesle – 2*cereale + suc Nestle.

- La 200 inimioare se castiga o geanta Pampers sau masuta de infasat sau o jucarie laptop de jucarie – la alegere.

- La 500 inimioare se castiga o jucarie interactiva pentru bebelusi.

Produsele Nestle se acorda doar pentru copiii cu varsta peste 6 luni. Pentru copiii cu varsta sub 6 luni, mamele pot alege doar intre jucarii, paturica/masuta infasat sau genti Pampers, in functie de numarul de inimioare acumulat.

Premii acordate pe baza numarului de inimioare acumulate:

 

Nr. inimioare

Premiu

Nr. Premii

Pret euro fara TVA

Pret total fara TVA

50 inimioare

jucarie Donald Rattle Keys

700

3.5

2450

100 inimioare

Paturica pentru copii

700

5.85

4095

Jucarie Playskool wheel pals car carrier

600

9

5400

200 inimioare

Gentuta Pampers

1000

12.96

12960

Masuta de infasat

500

16.35

8175

Laptop Willy

700

18.75

13125

500 inimioare

Jucaria Interactiva Ocean

300

37.5

11250

 

Premii acordate prin tragere la sorti : 1 cont de economii in valoare totala de 500 de euro fara TVA

 

Valoarea premiilor oferite pe baza numarului de inimioare acumulate este de 57.455 euro fara TVA la cursul de schimb BNR din data 09/06/2008.

Valoarea premiilor acordate prin tragere la sorti este de 500 euro fara TVA la cursul de schimb BNR din data 09/06/2008.

 

 

Art. 8. Acordarea premiilor si anuntarea castigatorilor

 

Premiile pot fi ridicate de la standul P&G din fiecare magazin Carrefour, pe baza bonului de casa si a formularului pe care sunt prezente toate punctele acumulate. Ridicarea premiilor se face in zilele de Sambata si Duminica, intre orele 10.00- 14.00, in perioada 11.06.2008 – 11.10.2008. Acordarea premiilor pe baza punctelor acumulate se va face in limita stocului disponibil, potrivit tabelului prezentat la art. 9.

Daca in momentul cererii unui anumit premiu, acesta nu este disponibil, promoterul de la stand va intocmi o lista de asteptare, premiul urmand a fi livrat in cel mult o luna de zile din momentul in care clientul solicita premiul respectiv.

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului premiului constand intr-un cont de 500 euro  se va efectua manual in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea promotiei si va fi asistata de un notar public. Aceasta va avea loc pe 31 octombrie 2008 si vor participa pozele cumulate in urnele fiecarui magazin.

Castigatorul premiului oferit in urma tragerii la sorti va fi anuntat telefonic in maximum 15 zile lucratoare de la data tragerii la sorti despre modalitatea de a intra in posesia premiului.

Numele castigatorului marelui premiu va fi facut public in magazinele participante la art. 2.

 

 

Art.9. Formularele de participare necorespunzatoare

 

Formularele de participare care au fost falsificate sau deteriorate sau detin alte erori, vor fi considerate nule.

Oganizatorul, precum si celelalte firme implicate in promotie nu isi asuma nici o raspundere pentru eventualele greseli de utilizare si completarea gresita a formularelor de participare, aceasta raspundere revenind exclusiv participantilor.

 

 

Art. 10. Regulamentul promotiei

 

Pe perioada promotiei, regulamentul oficial al promotiei este disponibil oricarui solicitant in mod gratuit la cerere la standurile promotionale amplasate in fiecare magazin Carrefour si la biroul relatii cu clientii din magazin. Participarea la aceasta promotie implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului regulament.

 

 

Art. 11. Taxe si impozite

 

Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind in sarcina persoanei castigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform legii pentru veniturile obtinute din Campanie, impozit pe care agentia este obligata sa il calculeze si sa il plateasca, in folosul Organizatorului.

 

 

Art. 12. Protectia datelor personale

 

Prin inscrierea la promotia “Cine va ajunge Copilul Anului Carrefour in 2008?” participantii sunt de acord cu prevederile prezentului regulament si isi dau acordul cu privire la introducerea datelor lor cu caracter personal in baza de date a Organizatorului in scopul desemnarii câstigatorilor promotiei “Cine va ajunge Copilul Anului Carrefour in 2008?”, si posibilitatii de a-i informa, prin diverse mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare), cu privire la promotia “Cine va ajunge Copilul Anului Carrefour in 2008?” sau alte actiuni desfasurate in viitor care privesc mamele cu copii cu varsta intre 0 si 3 ani.

Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct al Procter &Gamble Distribution Romania.

Participantilor la campania promotionala “Cine va ajunge Copilul Anului Carrefour in 2008?” le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi:

- dreptul de acces la date;

- dreptul de interventie asupra datelor;

- dreptul de opozitie.

La cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, Bd. Dimitrie Pompei nr. 9-9A Bucuresti, Procter &Gamble se obliga:

- sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;

- sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

- sa inceteze prelucrarea datelor personale a solicitantului.

Datele sunt protejate conform legislatiei in vigoare pentru confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor.

Castigatorii sunt obligati sa-si declare numele si numarul de telefon, pentru a li se inmana premiul.

Datele personale ale castigatorilor se vor pastra in contabilitatea firmei, potrivit legislatiei in vigoare.

Datele persoanelor declarate necastigatoare in urma tragerii la sorti vor fi distruse

 

 

Art. 13 Litigii

 

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente din municipiul Bucuresti.

 

 

Art. 14 Intreruperea campaniei promotionale

 

Campania promotionala va putea fi intrerupta numai in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dupa anuntarea prealabila a publicului, conform art. 10 din prezentul regulament.

 

 

Art. 15 Cazuri speciale de Participanti

 

In cazul in care castigatorul este minor sau este o persoana  lipsita de capacitate de exercitiu ori cu capacitate restransa de exercitiu, acesta este indreptatit sa intre in posesia premiului numai insotit de reprezentantul legal, acesta din urma urmand a semna o declaratie prin care Organizatorii sunt absolviti de orice raspundere decurgand din acordarea castigului respectiv, precum si de plata  oricaror daune sau alte pretentii de orice natura legate de castigul respectiv.

 

 

Art. 16 Diverse

 

Prin inscrierea la promotia “Cine va ajunge Copilul Anului Carrefour in 2008?” participantii sunt de acord ca, in cazul in care vor câstiga, numele, adresa si imaginea lor sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare, fara alte obligatii sau plati.

 

Taloanele primite devin proprietatea organizatorilor si nu vor fi returnate.

In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unui talon, decizia Organizatorului este definitiva.

Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru  eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra taloanelor sau continutului acestora.

Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru:

- taloane deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului,

- taloane pierdute din motive independente de vointa organizatorului

- taloane depuse in alte recipiente/alta urna decat cea existenta  in magazinele participante la promotie.

- taloane care nu pot fi justificate prin factura de achizitie

- taloane nedepuse in urna in perioada de desfasurare a promotiei
Nu avem elemente multimedia.
Cipri (IS) in 11 iunie 2008, 04:11
pentru 3 firme care se respecta : Pampers , Nestle si Duracell premiile sunt cred ca ultimul lucru la care s-au gandit ....inafara de premiul cel mare acordat prin tragere la sorti...celelalte cam lasa de dorit :( si perioada e cam mare pentru acesta campanie ...daca tot au fost lipsiti de inspiratie la capitolul premii mai bine acordau bonuri valorice :))) - ma rog asta e o parare personala , pt cei care vor participa le urez bafta
I (Constanta) in 11 iunie 2008, 07:40
Cont in valoare de ...500 euro?!?!?! Am citit de mai multe ori, credeam ca lipsesc niste zerouri, sau macar unul...Pe scurt : suma de 500 de euro oferita drept mare premiu la o campanie nationala de o firma cu asemenea anvergura mi se pare ridicola. No offense!
Moderator 1 (Infopromotii) in 11 iunie 2008, 09:29
Buna dimineata, dragi carcotasi :-) !

Draga Cipri,
Premiile sunt garantate, cu exceptia celui oferit prin tragere la sorti. Sunt destul de valoroase si de numeroase pentru o promotie cu premii garantate. In plus, promotia este destinata mamicilor cu copii mici, care cumpara frecvent scutece, mancare pentru bebelusi si baterii pentru jucarii. Durata promotiei este suficient de mare ca mamicile sa acumuleze destule puncte pentru a-si alege premiul care le-ar placea mai mult.

Draga I,
aceasta nu este chiar o promotie nationala, avand in vedere ca se desfasoara numai in reteaua magazinelor Carrefour.
Cipri (IS) in 11 iunie 2008, 11:49
in concluzie parerile sunt impartite :)
besenyei (cluj-napoca) in 12 iunie 2008, 07:43
slabut promotia.....pampers cu 88 se cutece = 8 puncte...pana la 200 de puncte tre sa cumperi 25 de pachete din alea , adica = 2200bucati impartit la 120 de zile cat tine promotia = 18.3333 de scutece.....deci tre sa ai cel putin vro 3 copii ca sa cumperi atatea lucruri....faceti si voi socoteala si cu bateriile duracel e cam exagerat 20 de acumulatoare......ce faci cu atatea? Nici 10% din premii nu se vor da. O zii faina
madalina (eforie nord) in 15 iunie 2008, 12:37
Buna ziua, Va rog sa-mi spuneti cum pot intra in posesia inimioarelor si a carnetelelor pe care trebuie sa le lipesc pt ca am intrebat domnisoarele care se ocupa in carrefour constanta de promotie si nu au stiut sa-mi respunda.multumesc
Moderator 1 (Infopromotii) in 17 iunie 2008, 15:54
Draga Madalina,
Am primit de la organizatori un raspuns detaliat pentru tine:
"Carnetele se gasesc la biroul de Relatii cu Clientii din magazinele Carrefour si sunt oferite de catre personalul acestui departament. Tot personalul acestui departament este cel care se ocupa de aplicarea inimioarelor pe carnetele. In momentul in care achizitionati produse participante, mergeti cu bonul de casa si cu carnetelul de acumulare la departamentul de relatii cu clientii; aici vi se vor aplica inimioarele conform valorii de achizitie. In momentul in care ati acumulat inimioarele aferente unui prag de premiere dintre cele 4 propuse, mergeti cu carnetul de acumulare pentru a va ridica premiul dorit la promoterii de dupa casele de marcat, al caror program este sambata si duminica intre orele 10.00 - 14.00, pe toata durata promotiei.''
Elena (Hirlau) in 07 august 2008, 10:47
De acord cu besenyei si cipri.
Cipri (IS) in 08 august 2008, 08:21
Bine ai venit pe site Elena (Harlau)
() in 15 august 2008, 00:10
buna...eu am o nelamurire..fac parte din concurs toate produsele de la duracell,pampers si nestle....fiecare produs are un anumit punctaj laptele nan nu e trecut pe tabelul cu puncte dar face parte din gama nestle....m-am intampinat cu aceasta problema de 2ori cand am cumparat lapte si nu au vrut sa imi acodre inimioarele....
Simona (Ploiesti) in 30 august 2008, 15:14
Salut, de 4 saptamani incerec sa intru in posesia unui premiu dar se pare ca aceste premii NU EXISTA la standul promoterului. De fiecare data am primit acelasi raspuns: < Incercati saptamana viitoare, speram sa primim premii >. Si am incercat dar degeaba... . Poate saptamana viitoare vom intra in posesia unui premiu sau poate asteptam sa se termine promotia si sa ni se spuna ca nu mai sunt premii.
() in 21 septembrie 2008, 11:16
de multa vreme am incercat sa aflu cate puncte se acorda penteu laptele nan...nu e trecut pe tabelul cu inimioare si nimeni nu stie dar este produs nan.....cam multe pareri rele despre aceasta firma"serioasa"nici la arad au premiile care se acorda la anumite puncte deci....ce e cu acest concurs????
Moderator 1 (Infopromotii) in 26 septembrie 2008, 12:03
Salut!
Am primit raspunsurile organizatorilor pentru voi:

Pentru Alina(Arad):
"Nu toate produsele Nestle participa la campania noastra, de aceea laptele Nan nu este in lista de produse participante si deci, nu se acorda inimioare pentru el. In ceea ce priveste disponibilitatea premiilor la stand, pentru premiile constand in produse Nestle se fac comenzi speciale, in functie de numarul de cereri si acest lucru se intampla deoarece produsele Nestle trebuie sa fie depozitate in anumite conditii; pe perioada verii nu au fost disponibile toate produsele Nestle la stand din aceste motive. Piureurile, de exemplu, trebuie sa fie depozitate intr-un spatiu racoros. In regulamentul acestei promotii este specificat faptul ca daca un produs nu este disponibil in momentul in care clientul se prezinta la stand, acesta va face o cerere scrisa pentru premiul respectiv, iar cererea va fi onorata in cel mai scurt timp posibil."

Pentru Simona (Ploiesti):
"La ce tip de premiu te referi? Daca este vorba despre premii constand in produse Nestle, vezi raspunsul de mai sus. Daca te referi la jucarii, probabil la momentul respectiv se epuizase stocul de premii si de aceea nu mai erau disponibile. Cel mai bine ar fi sa lasi un numar de telefon promoterilor si vei fi contactata in momentul in care premiul solicitat de tine ajunge in magazin. Oricum trebuie sa faci o cerere pentru premiu daca acesta nu e disponibil in momentul in care mergi la stand."

Mult succes tuturor!
Flori (Constanta) in 28 septembrie 2008, 17:20
De 3 saptamani incerc sa-mi ridic premiul de la Carrefour Constanta ,dar nu este niciun reprezentant de la Pampers.Mai este o saptamana pana la sfarsitul concursului. Daca nu vine nici saptamana viitoare nimeni,eu cum imi mai ridic premiul.Poate cineva sa-mi dea un raspuns in aceasta situatie.
() in 28 septembrie 2008, 21:43
De peste 1 luna incerc sa ridic premiile oferite la aceasta promotie de la Carefour Brasov si nu resusesc. Tot timpul mi se spune ca nu au venit produsele de la Bucuresti. Ce fel de promotie este aceasta? Atata reclama doar pentru a pacali lumea?
Moderator 1 (Infopromotii) in 29 septembrie 2008, 10:28
Salut, Flori si Mihai!
Vom transmite organizatorilor mesajele voastre. Ati facut cerere pentru premiile asteptate, asa cum recomandau organizatorii mai sus?
Moderator 1 (Infopromotii) in 29 septembrie 2008, 12:24
Salut! Revenim cu detalii importante:

Organizatorii va atrag atentia ca pentru a va primi premiile, in cazul in care acestea nu sunt disponibile momentan, trebuie sa faceti o cerere in acest sens si sa o predati la standul din magazin pana pe data de 11.10.2008. Programul de functionare al standului promotiei este sambata si duminica, intre orele 10.00 - 14.00.
In cazul in care nu va primiti premiile pana la finalul campaniei, daca ati depus o astfel de cerere la stand, veti primi premiile acasa in decurs de maxim 2 saptamani de la data depunerii cererii.
Mult succes!
() in 04 octombrie 2008, 21:06
Referitor la cererea care trebuie facuta pentru a obtine produsele pe care ar trebui sa le primim la aceasta promotie as vrea sa intreb daca este un formular standard sau o cerere de mana. De asemenea as vrea sa stiu daca mai sunt disponibile toate produsele prezentate la inceputul promotiei sau intre timp s-a restrans aceasta. Mentionez ca m-am trecut de 3 ori pana acum pe listele de la stand dar niciodata nu au avut produsele care le-am ales desi apar in promotie.
gianina (bucuresti) in 05 octombrie 2008, 15:23
M-am straduit din greu sa adun punctele.....am 2 copii de 4,5 luni si 2,5 ani... si am realizat si un mic depozit de pampers pentru cea mica...am luat si numarul urmator... La stand...nici un premiu nu se dadea pe loc....ci doar celor inscrisi cu o saptamana inainte.Din cate am vazut nu se dadea nimeni in vant dupa paturica...geanta...masa de infasat....Ma uit in tabelul organizatorilor si realizez ca nu voi fi intre cei 600 care vor primi jucaria playschool...pacat de banii imobilizati in stoc... Mai sper la jucaria pentru cel mare.... Bafta tuturor participantilor!
Florica (Constanta) in 05 octombrie 2008, 22:38
Buna ziua. Am strans puncte la concursul Pampers iar ieri cand am fost sa-mi rdic premiul care credeti ca a fost surpriza cea mare? Nu era nimeni acolo(Carrefour Constanta). Am incercat si astazi in speranta ca voi gasi pe cineva totusi dar tot nu era nimeni. Cum propun organizatorii sa depunem cererea din moment ce nu exista nici un stand Pampers in Constanta?
() in 08 octombrie 2008, 22:14
deci nu doar la arad sunt plobleme..la constanta aceasi treaba care este si in arad....frrumos...chiar avea dreptate cineva (cipri..iasi)cand a spus de la inceput de pampers ca sunt neseriosi..noi suntem de vina cei care am crezut dar nu ma voi opri aici
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Pampers, Nestle, Duracell - "Copilul anului 2008""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Pampers, Nestle, Duracell - "Copilul anului 2008"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media