CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Omo te serveste cu premii! Avantaj tu!

Concurs Omo te serveste cu premii

Premii prin tragere la sorti: 1.000 x racheta de tenis marca Head (cate 100 de premii pe saptamana).

Cumpara cel putin un produs participant Omo, descopera codul unic de pe ambalajul promotional si trimite-l prin SMS la 1886 sau inscrie-te prin telefon la Infoline 021/2016447, ori acceseaza www.murdarireaestebuna.ro si completeaza formularul electronic. Pastreaza ambalajul cu codul promotional pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 martie - 15 iunie 2008

Promotie expirata
14 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Omo te serveste cu premii! Avantaj tu!”

 

 

1. Desfasurarea campaniei

 

1.1.      Organizator al campaniei promotionale “Omo te serveste cu premii! Avantaj tu” (“Campania”) este S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr. 291, jud. Prahova, numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”, cu notificarea inregistrata la A.N.S.P.D.C.P sub nr. 2220.

1.2.      Campania se va desfasura la nivel national in perioada 15 martie 2008 - 16 iunie 2008 inclusiv, concomitent prin intermediul SMS, prin intermediul liniei telefonice dedicate, precum si prin intermediului site-ului www.murdarireaestebuna.ro (site proprietatea Organizatorului), prin intermediul S.C. INTERTEL COMMUNICATIONS S.R.L., cu sediul social in Bucuresti Sos Panduri nr 31, Bl P2, ap-12-13 , sector 5 si punct de lucru in str Barbu Mumuleanu nr 43, sector 2, cod unic de inregistrare ne 14860609 atribuit fiscal R, inregistrata la registrul comertului cu nr J 40/8597/2002  (denumita in continuare „Intertel”sau „Agentia Intertel”).

1.3.      La aceasta Campanie participa toate produsele marca OMO (marca inregistrata a Unilever) gamele OMO Top Clean 1kg, 2kg, 4kg, 6kg  si OMO Top White 1kg, 2kg si 4kg,  ce au aplicata pe pachet eticheta promotionala referitoare la prezenta Campanie, denumite in cele ce urmeaza “produse participante”.

 

 

2.         Participarea la Campanie prin intermediul SMS

 

2.1.      Pentru a participa la Campanie prin intermediul mecanismului bazat pe trimiterea de SMS-uri, consumatorii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs participant si sa trimita la numarul de telefon 1886 (numar scurt cu tarif normal valabil in retelele Vodafone, Zapp, Orange, Cosmote), in perioada 15 martie 2008 - 15 iunie 2008, ora 23:59, inclusiv („data limita” de primire a SMS-urilor la nr. de telefon 1886), un mesaj text scris (“SMS”) compus din codul unic descoperit pe eticheta promotionala aplicata pe ambalajul produsului participant achizitionat.

2.2.      Fiecare SMS de participare la Campanie este considerat valid daca este format din codul unic alfanumeric de 9 caractere, de forma LLLCCCCCC (asa cum apare acesta pe pachetul produsului participant), scris fara spatii si/sau alte informatii.

2.3.      Pentru fiecare SMS trimis, participantul va suporta costul acestuia (tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

2.4.      Un cod unic poate fi inscris in Campanie o singura data, indiferent de canalul prin care se face inscrierea. Daca un consumator se inscrie in Campanie numai prin unul dintre cele 3 canale, atunci acesta se va putea inscrie prin canalul respectiv de maximum 7 ori, fiecare inscriere avand un cod unic diferit. In cazul in care un consumator se inscrie in Campanie prin toate cele 3 canale, acesta va putea efectua in total doar 7 inscrieri, fiecare inscriere avand obligatoriu un cod unic diferit. Inscrierea este reprezentata de trimiterea unui cod corect , prin unul dintre cele trei canale detaliate in prezentul Regulament, de pe un produs participant

2.5.      Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul de telefon 1886, participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri corespunzatoare situatiei in care se afla:

a.         daca mesajul nu este trimis in forma corecta in ceea ce priveste numarul de caractere, atunci mesajul va fi: “Codul introdus nu contine numarul corect de caractere.Verifica si trimite un cod corect. Succes! Detalii pe www.murdarireaestebuna.ro sau la infoline 0212016447”

b.         daca mesajul nu contine un cod valid (codul transmis nu este alocat) sau un cod de bare in locul codului unic atunci mesajul va fi: „Ai introdus un cod invalid. Verifica si trimite un cod corect.Succes! Detalii pe www.murdarireaestebuna.ro sau la infoline 0212016447”

c.         daca mesajul contine un cod utilizat deja pentru inscrierea in Campanie, atunci mesajul va fi: „Acest cod a mai fost inscris in Campanie. Verifica si trimite un cod nou. Succes!  Detalii pe www.murdarireaestebuna.ro sau la infoline 0212016447”

d.         daca un participant care a primit deja unul dintre mesajele precizate la lit.(a), (b) si (c) de mai sus, transmite de la acelasi numar de telefon un SMS, neconformandu-se indrumarilor primite, mesajul va fi: „Ai introdus deja 2 coduri incorecte sau invalide. Daca mai trimiti inca 1 astfel de cod, contul tau va fi blocat. Detalii pe www.murdarireaestebuna.ro”

e.         daca un participant care a primit mesajul de la lit.(d) de mai sus transmite de la acelasi numar de telefon un SMS neconform, ( respectiv a 3-a greseala de introducere) mesajul va fi “Contul tau a fost blocat.Ai trimis deja 3 coduri nevalide.Detalii pewww.murdarireaestebuna.ro sau la infoline 0212016447”.

f.          daca un participant face a 4-a greseala de inscriere prin SMS, de la acelasi numar de telefon, mesajul va fi: „Ne pare rau, conform regulamentului nu mai poti participa la Campanie de pe acest numar.Detalii pe www.murdarireaestebuna.ro sau la infoline 0212016447.”, ceea ce inseamna ca dupa acest al patrulea mesaj, participantului nu i se va mai trimite nici un alt mesaj, iar contul sau va fi blocat pana la momentul in care participantul va face o inscriere in Campanie cu un cod unic valid.

g.         Daca  mesajul a fost trimis in forma corecta, atunci mesajul receptionat va fi, pentru primul cod corect inscris in Campanie: „Bine ai venit!Pastreaza ambalajul produsului si eticheta continand codul unic pentru validare.Detalii pe www.murdarireaestebuna.ro sau la infoline 0212016447”; Daca  mesajul a fost trimis in forma corecta, participantul inreginstrandu-se anterior pe site cu un alt cod unic prin alt canal de inscriere si acesta fiind primul cod corect inscris in Campanie prin SMS, atunci mesajul receptionat va fi: „Bine ai venit!Pastreaza ambalajul produsului si eticheta continand codul unic pentru validare.Detalii pe www.murdarireaestebuna.ro sau la infoline 0212016447”; pentru al 2-lea cod introdus corect: „Bine ai revenit cu al 2-lea cod!Pastreaza ambalajul produsului si eticheta promotionala pentru validare.Detalii pe www.murdarireaestebuna.ro.”, pentru al 3-lea cod introdus corect: „Bine ai revenit cu al 3-lea cod!Pastreaza ambalajul produsului si eticheta promotionala pentru validare.Mai poti trimite 4 coduri.Detalii la infoline 0212016447”, pentru al 4-lea cod introdus corect: „Bine ai revenit cu al 4-lea cod!Pastreaza ambalajul produsului si eticheta promotionala pentru validare.Mai multe detalii pe www.murdarireaestebuna.ro”, pentru al 5-lea cod introdus corect: „ Bine ai revenit cu al 5-lea cod!Pastreaza ambalajul produsului si eticheta promotionala pentru validare.Mai poti trimite 2 coduri.Detalii la infoline 0212016447”, pentru al 6-lea cod introdus corect: „ Bine ai revenit cu al 6-lea cod.Pastreaza ambalajul produsului si eticheta promotionala pentru validare.Mai multe detalii pe www.murdarireaestebuna.ro”, iar la  a 7-a inscriere valida, mesajul primit va fi: „Super! Ai introdus numarul maxim de 7 coduri valide!Pastreaza produsul si eticheta promotionala pentru validare. Detalii pe www.murdarireaestebuna.ro”.

h.         la  incercarea unui participant de a se inscrie a 8-a oara prin transmiterea unui SMS de pe acelasi numar de telefon, va primi urmatorul mesaj: „Numarul maxim permis de coduri corecte este 7. Nu mai poti participa la Campanie de pe acest numar de telefon. Detalii la infoline 0212016447”.

 

2.6.      La tragerile la sorti organizate conform art. 7 de mai jos nu vor participa SMS-urile expediate la numarul de telefon alocat Campaniei si care nu indeplinesc conditia prevazuta in art. 2.2. de mai sus, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la art.2.1 din prezentul Regulament.

 

2.7.      Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a.         pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de telefon 1886, precum si pentru mesajele trimise dupa expirarea perioadei Campaniei sau la un alt numar de telefon;

b.         pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art.2.5. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

c.         daca  numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat (nu este alocat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc). In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie;

d.         pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.   

 

2.8.      Dupa data limita de primire a mesajelor (15 iunie 2008, ora 23:59, inclusiv), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.

 

3.         Participarea la Campanie prin intermediul site-ului www.murdarireaestebuna.ro

 

3.1.      Pentru a participa la Campanie prin intermediul site-ului “www.murdarireaestebuna.ro”, consumatorii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs participant, in perioada 15 martie 2008-15 iunie 2008 inclusiv, sa completeze formularul electronic de inscriere in Campanie in perioada 15 martie 2008-15 iunie 2008 ora 23.59 inclusiv, („data limita” de completare a formularului de inscriere in Campanie), asa cum este acesta afisat pe acest site, respectiv campul obligatoriu corespunzator numarului de telefon la care poate fi contactat participantul, in eventualitatea desemnarii acestuia drept castigator si campul obligatoriu corespunzator codului unic descoperit pe ambalajul produsului participant achizitionat. Necompletarea oricaruia dintre aceste campuri sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte duce la invalidarea inscrierii respective. Optional fiecare participant, poate completa in formularul electronic de inscriere in Campanie si campul corespunzator adresei de e-mail. Inainte de completarea formularului electronic de inscriere, fiecare participant trebuie sa bifeze campul corespunzator acordului expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor personale comunicate, fara a fi obligatorii, la momentul inscrierii in Campanie. Nebifarea acestui camp atrage imposibilitatea accesarii formularului electronic de inscriere si implicit imposibilitatea inscrierii in Campanie.

3.2.      Un participant se poate inscrie in Campanie de maximum 7 ori, indiferent de canalul prin care se face inscrierea, conform art. 2.4 de mai sus. Fiecare incsirre in Campanie, indiferent de canalul prin care se realizeaza, trebuie sa se faca cu un cod unic distinct.

3.3.      Fiecare inscriere prin intermediul formularului electronic de inscriere pe site este validata preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare inscriere in cadrul prezentei Campanii pe siteul www.murdarireaestebuna.ro, participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin afisarea pe site, unul din raspunsurile corespunzatoare situatiei in care se afla, asemanatoare cu cele de la art 2.5.

3.4.      Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a.         pentru mesajele ce contin datele incomplete, inexacte sau incorecte, introduse pe siteul www.murdarireaestebuna.ro, precum si pentru mesajele introduse dupa expirarea perioadei Campaniei;

b.         pentru pierderile sau intarzierile inscrierilor de participare la Campanie sau a mesajelor de raspuns mentionate la art.3.3. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

c.         pentru intreruperile neanuntate ale serviciului de internet de catre furnizori sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de internet pe perioadele de trafic intens.   

3.5.      Dupa data limita de primire a inscrierilor (15 iunie 2008, ora 23:59, inclusiv), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea inscrierilor in Campanie pe siteul www.murdarireaestebuna.ro, formularul de inscriere in Campanie fiind blocat/sters de pe site dupa data de 15 iunie 2008 ora 23.59.

 

 

4.         Participarea la Campanie prin intermediul liniei telefonice dedicate (Infoline)

 

4.1.      Pentru a participa la Campanie prin intermediul liniei telefonice dedicate 021/2016447 (Infoline), consumatorii care au achizitionat produse participante in perioada Campaniei trebuie sa sune la numarul de telefon 021/2016447 (numar cu tarif normal  in reteaua Romtelecom, valabil de luni pana vineri in intervalul orar 9:00 - 20:00, sambata in intervalul 10:00 – 18:00, duminica in intervalul 10:00 – 20:00, numit in cele ce urmeaza „Infoline”), in perioada Campaniei, respectiv in intervalul 15 martie 2008-15 iunie 2008 ora 18.00 inclusiv, unde vor asculta mesajul operatoarei: „Bine ati sunat la promotia “Omo te serveste cu premii! Avantaj tu!” Pentru regulament apasati tasta 1 . Pentru intrebari /nelamuriri sau pentru a va inscrie in concurs apasati tasta 2. “ Dupa terminarea acestui mesaj, participantii vor selecata tasta si, in cazul in care doresc sa se inscrie in Campanie, vor comunica operatoarei datele de la art 4.2. de mai jos.

4.2.      Pentru a se inscrie in Campanie participantii trebuie sa ii comunice telefonic operatorului urmatoarele date obligatorii:

4.2.1.   numar de telefon fix sau mobil format din 10 cifre

4.2.2.   codul unic de participare asa cum apare el pe ambalajul promotional.

4.3.      Operatorul va avea acces in timp real la baza de date cu inscrierile in Campanie efectuate prin toate cele 3 canale, putand inregistra noii participanti, dar fara a putea face modificari in baza de date.

4.4.      De pe acelasi numar de telefon nu pot fi efectuate mai mult de 7 inscrieri valide, prin comunicarea la Infoline a cel mult 7 coduri unice diferite.

4.5.      Fiecare inscriere prin intermediul liniei Infoline este validata preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare inscriere in cadrul prezentei Campanii prin intermediul liniei Infoline, participantul va auzi la telefon din partea operatorului, imediat, unul din raspunsurile corespunzatoare situatiei in care se afla, asemanatoare cu cele de la art 2.5.

4.6.      Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a.         pentru mesajele ce contin date incomplete, inexacte sau incorecte comunicate la Infoline, precum si pentru apelurile efectuate dupa expirarea perioadei Campaniei;

b.         pentru pierderile sau intarzierile inscrierilor de participare la Campanie sau a mesajelor de raspuns mentionate la art.3.3. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului

c.         pentru intreruperile neanuntate ale serviciului de telefonie fixa de catre furnizori sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.   

4.7.      Dupa data limita de primire a inscrierilor (15 iunie 2008 , ora 18.00, inclusiv), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu apelurile de inscriere prin intermediul Infoline-ului Campaniei.

 

 

5.         Conditii de participare la Campanie. Procedura de verificare.

 

5.1.      Poate participa la Campanie orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani, cu domiciliul in Romania, care achizitioneaza produse participante in conditiile prezentului Regulament, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai celorlalte societati implicate in organizarea si desfasurarea Campaniei, precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora).

5.2.      Un cod unic alocat unui produs participant permite inscrierea in Campanie o singura data. Orice incercare de inscriere in Campanie prin folosirea unui cod unic utilizat anterior la inscriere, de aceeasi persoana sau de persoane diferite, prin oricare dintre cele trei modalitati de inscriere, va fi invalidata pe loc.

5.3.      In situatia in care un cod unic este trimis sau inregistrat in campanie o data, in oricare din modalitatile de inscriere la Campanie, orice incercare de inscriere ulterioara a aceluias cod, respectiv inscrierile subsecvente vor fi invalidate. In acest caz, participantul va primi un mesaj scris (SMS sau un mesa de raspuns pe adresa de e-mail, dupa caz) ori i se va comunica de catre operator, mesajul de invalidare mentionat la art 2.5. de mai sus.

5.4.      In cazul in care pe parcursul prezentei Campanii un consumator reclama Organizatorului sau Agentiei Intertel, in orice modalitate, invalidarea codului sau unic de participare descoperit pe eticheta unui produs participant, indiferent de motivele pe baza carora are loc aceasta invalidare (ca de exemplu codul unic a mai fost inscris in Campanie anterior, codul unic este gresit, incomplet sau incorect) atunci se va respecta urmatoarea procedura de validare sau invalidare preliminara:

5.4.1.   Agentia  Intertel ii va solicita consumatorului ce formuleaza reclamatia sa prezinte in termen de 48 de ore de la data formularii acelei reclamatii, dovada detinerii in original a etichetei pe care figureaza codul unic revendicat. Consumatorul poate face dovada detinerii codului unic revendicat prin expedierea etichetei de pe produs - continand codul promotional transmis - prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, curier, prin prezentare personala cu aceasta eticheta la punctul de lucru al  Agentiei Intertel din Bucuresti, str Barbu Mumuleanu nr 43  pentru a se putea face validarea sa preliminara si introducerea codului sau unic descoperit in baza de date a Campaniei in vederea participarii la tragerile la sorti saptamanale.

5.4.2.   In cazul in care codul revendicat in cadrul reclamatiei a mai fost inscris anterior in Campanie de un alt consumator, pentru a se putea face validarea consumatorului ce a achizitionat in realitate si in mod corect produsul participant si a facut inscrierea in Campanie corect, Agentia Intertel il va contacta si pe consumatorul inscris cel dintai in Campanie, la numarul de telefon de la care s-a efectuat inscrierea/numarul de telefon comunicat la inscriere si ii vor comunica scopul apelului. Dupa instiintarea consumatorului despre situatia de fapt si despre faptul ca apelul respectiv va fi inregistrat, ii vor solicita sa prezinte in termen de 48 de ore de la data contactarii sale telefonice, dovada detinerii in original a etichetei pe care a fost descoperit codul unic inscris pentru a se putea face in acest fel validarea sa preliminara – fata de situatia de fapt existenta. Consumatorul poate face dovada detinerii codului unic inscris prin expedierea etichetei de pe produs prin prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, curier, prin prezentare personala cu aceasta eticheta la punctul de lucru al  Agentiei Intertel din str Barbu Mumuleanu nr 43  pentru a se putea face validarea sa preliminara si introducerea codului sau unic descoperit in baza de date a Campaniei in vederea participarii la tragerile la sorti saptamanale.

5.4.3.   In cazul in care vreunul dintre consumatorii mentionati la art. 5.4.1 si art. 5.4.2 de mai sus nu respecta termenul mentionat in cadrul acestor articole, sau refuza cu rea-credinta sau nemotivat prezentarea dovezii detinerii etichetei cu codul unic descoperit, atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a-l invalida pe consumatorul respectiv si de a-l elimina din baza de date a Campaniei sau de a nu-l inscrie in aceasta baza de date, urmand a fi validat numai cel ce face dovada efectiva a detinerii etichetei cu codul unic revendicat/inscris.

5.4.4.   In cazul in care consumatorul motiveaza intemeiat imposibilitatea prezentarii in termenul mentionat la art.5.4.1 si art.5.4.2, atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi intervalul de timp mai sus mentionat cu inca 48 ore (in situatiile in care durata Campaniei si data de efectuare a extragerilor permite aceasta prelungire), consumatorul suportand insa, in cazul nesocotirii acestor termene si proceduri, consecinta imposibilitatii inscrierii sale in timpul necesar in baza de date a Campaniei pentru a putea participa la extragerile ce urmeaza.

5.4.5.   In cazul in care o astfel de reclamatie se formuleaza inainte de efectuarea ultimei extrageri, iar intervalul de timp dintre reclamatie si ultima extragere este mai mic de 48 ore, atunci Organizatorul si/sau Agentia Intertel ii vor comunica consumatorului in cauza termenul limita pe care il mai are la dispozitie pentru a putea face dovada detinerii etichetei cu codul unic revendicat, orice depasire sau nesocotire a acestui termen ducand automat la invalidarea sa.

5.5      Participantii trebuie sa pastreze produsul si eticheta promotionala, conform Regulamentului, astfel incat, in cazul contactarii ca potentiali castigatori, sa poata confirma codul unic reprezentantului Agentiei si sa poata prezenta curierului ambalajul cu eticheta promotionala pentru validare, conform art. 8 de mai jos.

 

 

6.         Premiile Campaniei

 

6.1.      In cadrul prezentei Campanii se vor acorda, prin trageri la sorti ce vor avea loc in fiecare saptamana pe durata acesteia, cate 100 premii/saptamanal, in total 1.000 premii, in valoare comerciala totala de 44.030 RON, constand fiecare in cate o racheta de tenis marca Head in valoare individuala de 44,03 RON.

6.2.      Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Premiul respectiv nu se va mai atribui, ramanand la dispozitia Organizatorului

6.3.      O persoana poate castiga mai multe premii, in cazul in care se inscrie in Campanie cu mai multe coduri unice diferite.

6.4.      Premiile vor fi predate castigatorilor impreuna cu certificatele de garantie/conformitate corespunzatoare, emise de catre producator.

 

 

7.         Tragerea la sorti a premiilor Campaniei

 

7.1.      Pentru desemnarea codurilor unice valide castigatoare, in fiecare zi de luni din perioada Campaniei, in zilele de 14 aprilie 2008, 21 aprilie 2008, 30 aprilie 2008, 5 mai 2008, 12 mai 2008, 19 mai 2008, 26 mai 2008, 2 iunie 2008, 9 iunie 2008 si 16 iunie 2008  se organizeaza cate o tragere la sorti electronica a cate 100 coduri unice valide, ce va avea loc la sediul Agentiei, intrele orele 10:00-12:00, in prezenta unui notar public, un reprezentant al Organizatorului si un reprezentant al Agentiei.  

7.2.      Extragerea din data de 28 aprilie 2008 se efectueza in data de 30 aprilie 2008, deoarece data de 28 aprilie 2008 este zi nelucratoare (a doua zi de Paste).

7.3.      La fiecare tragere la sorti pentru aceste premii participa inscrierile in Campanie, prin intermediul celor trei modalitati de inscriere, inregistrate in saptamanile Campaniei precedent  pana in ziua de duminica anterioara extragerii respective la ora 23:59. Astfel, toate codurile unic introduse in Campanie pana in ziua anteriora acesteia , vor participa la extragerea respectiva, iar codurile unic necastigatoare se vor reporta pentru extragerea din saptamana urmatoare de Campanie.    

7.4.      Daca intr-o saptamana de Campanie nu se inscrie nici un participant, atunci premiile saptamanii respective nu se vor mai atribui, ramanand la dispozitia Organizatorului.

7.5.      Daca in prima saptamana se inscriu in Campanie, prin cele trei modalitati de inscriere, mai putin de  100 de coduri unice valide,  atunci toate codurile unice valide inscrise in saptamana respectiva vor fi desemnate castigatoare.

7.6.      Odata extras, un cod unic utilizat la inscrierea in Campanie nu va mai fi reintrodus in baza de date si nu va mai participa la extragerile urmatoare.

7.7.      Numele castigatorilor si premiile Campaniei vor fi publicate pe site-ul www.murdarireaestebuna.ro, dupa validarea finala a acestora.

 

 

8.         Acordarea premiilor

 

8.1.      Pentru validarea preliminara a castigatorilor premiilor Campaniei, acestia vor fi contactati de reprezentantii Organizatorului la numarul comunicat la inscrierea in Campanie, vor asculta un mesaj de intampinare prin care li se va solicita acordul expres si neechivoc pentru introducerea si prelucrarea datelor personale ce urmeaza a fi comunicate, in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea atribuirii premiilor, si, in mod distinct, pentru realizarea de activitati ulterioare de marketing direct. Dupa terminarea acestui mesaj, daca sunt de acord, castigatorii vor comunica urmatoarele date personale: nume, prenume, domiciliul, varsta. De asemenea, pentru validare, potentialii castigatori trebuie sa comunice operatorului codul unic pe produsul participant inscris in Campanie, pentru a dovedi ca se afla in posesia sa. Fiecarui castigator i se comunica telefonic obligatia de a pastra pachetul cu eticheta promotionala pentru a putea fi validat final de catre reprezentantul Agentiei.

8.2.      In cazul in care un potential castigator nu doreste ca datele sale personale comunicate prin mesajul telefonic sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator prin agentii desemnati de acesta, potentialul castigator poate refuza sa isi dea acordul pentru activitati de marketing direct ulterior. In aceasta situatie potentialul castigator va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul articol, iar datele sale persoanle nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct. Validarea castigatorului Campaniei, nu implica obtinerea acordului pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.

8.3.      Necomunicarea datelor personale in vederea validarii, indicarea unor date eronate sau incomplete, raspunsul incorect la intrebarile de validare, precum si neindeplinirea oricarei alte conditii prevazute de prezentul Regulament (inclusiv conditia referitoare la varsta) duce la pierderea dreptului de atribuire a premiului.

8.4.      In cazul in care vreunul dintre castigatorii premiilor nu poate fi contactat la telefon (nu raspunde, numar nealocat, telefon inchis, etc) in termen de 3 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, sau este contactat, dar se constata neindeplinirea oricarei conditii de participare precizate in prezentul regulament sau se constata orice neconcordanta intre codul unic extras si cel comunicat telefonic, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului,  premiul respectiv nu se va mai atribui, ramanand la dispozitia Organizatorului.

8.5.      Fiecare castigator validat telefonic conform art. 8.1-8.4 de mai sus, este obligat sa anunte Agentia, in termen de 48 de ore, la Infoline 0212016447, orice schimbare de adresa/domiciliu si/sau a numarului de telefon la care poate fi contactat in vederea atribuirii premiului, in caz contrar Organizatorul putand proceda conform art. 8.6. de mai jos .

8.6.      Cele 1000 premii constand in racheta de tenis Head vor fi livrate prin curier, prin grija Agentiei, in calitate de reprezentant al Organizatorului, la domicilul declarat (in momentul validarii sau ulterior telefonic) al  castigatorilor, intr-un termen de 31 zile de la comunicarea de catre acestia a datelor lor, conform art. 8.1 si art.8.5 de mai sus. In situatia in care reprezetantul Agentiei nu reuseste sa il gaseasca pe castigator la domiciliul comunicat telefonic in intervalul de 31 de zile, acesta este obligat sa-i comunice acestuia o instiintare de ridicare a premiului; instiintare se expediaza cu confirmare de primire. Prin instiintarea de ridicare a premiului i se comunica castigatorului locatia si intervalul orar, in care acesta trebuie sa se prezinte pentru a-si ridica premiul. De asemenea, castigatorului i se comunica si numarul de telefon al  reprezentantului Agentiei, pentru a putea lua legatura cu acesta in cazul in care apar evenimente neprevazute  ce il impiedica sa se prezinte in vederea ridicarii premiului. In cazul in care castigatorul nu intra in posesia premiului la momentul expedierii acestuia de catre Agentia, din motive independente de vointa Agentiei, acesta are la dispozitie un termen de 10 de zile pentru ridicare premiului de la punctul de lucru al curierului , din momentul in care a fost emisa instiintarea de ridicare a premiului

8.7.      In cazul in care in termen de 10 zile castigatorul nu se prezinta pentru a-si ridica premiul, curierul va expedia inapoi catre Agentie acest premiu urmand ca Agentia sa efectueze o a doua reexpediere. Daca, nici in la aceasta reexpediere reprezentatul Agentiei (curierul) nu reuseste sa il gaseasca pe castigator la domiciliul comunicat telefonic in termen de 10 zile, atunci castigatorului ii va fi comunicata o a doua instiintare de ridicare a premiului. Prin a doua instiintarea de ridicare a premiului, i se comunica castigatorului punctul de lucru al  Agentiei, singura locatie la care se mai poate prezenta castigatorul, pe cont si cheltuiala proprie, pentru a-si ridica premiul in termen de 15 zile de la data primirii instiintarii.

8.8.      La prezentarea reprezentantului Agentiei la domiciliul castigatorului comunicat telefonic, va avea loc validarea finala, prin prezentarea de catre  fiecare castigator a etichetei promotionale ce contine codul unic cu care s-a inscris si care a fost desemnat castigator, precum si a ambalajului produsului participant. Castigatorul va inmana reprezentantului agentiei eticheta promotionala continand codul unic valid inscris in Campanie, cod prin care a fost validat ca fiind castigator, va completa si semna un proces-verbal de predare-primire, in cuprinsul caruia isi va exprima in scris acordul expres si neechivoc pentru ca datele personale comunicate sa intre in baza de date a Organizatorului, in vederea atribuirii premiilor, precum si pentru realizarea de activitati ulterioare de marketing direct.

8.9.      In cazul in care un castigator nu doreste sa-si dea acordul pentru utilizarea datelor personale in activitati de marketing direct ulterior, acesta trebuie sa bifeze casuta cu „NU” din procesul-verbal de predare primire.

8.10.    In cazul in care castigatorul nu prezinta reprezentantului Agentiei la momentul predarii premiului eticheta promotionala cu codul unic castigator si ambalajul produsului participant sau se constata neindeplinirea oricarei conditii de participare precizate in prezentul regulament sau se constata orice neconcordanta intre datele prezentate de catre castigator in vederea validarii finale (cele din actul de identitate al castigatorului sau eticheta promotionala prezentata) si datele comunicate telefonic si, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului,  premiul respectiv nu se va mai atribui, ramanand la dispozitia Organizatorului.

8.11.    Castigatorul unui premiu nu poate ceda premiul, in integralitatea sa, unei alte persoane.

8.12.    Premiile acordate in cadrul prezentei Campanii  vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.

 

 

9. Clauze Diverse

 

9.1.      Prezentul Regulament va fi pus la dispozitia persoanelor interesate, în copie, în mod gratuit. Regulamentul Campaniei poate fi obtinut în urma unei cereri scrise trimisa, pe toata perioada Campaniei, pe adresa Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, Nr. 42-44, Cladire B1-B2, etj 4, Sector 1, cu mentiunea „Pentru Campania  Omo te serveste cu premii! Avantaj tu!”, pe site-ul www.murdarireaestebuna.ro sau la numarul de telefon 021/ 2016447.

9.2.      Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea prezentului Regulament.

9.3.      Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorului (a carei notificare a fost inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal la nr.2220), operata de catre Agentie, in scopul validarii, castigatorilor, atribuirii premiilor Campaniei  si pentru activitati ulterioare de marketing direct.

9.4.      La cererea expresa a castigatorilor/reprezentantilor legali, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii premiilor Campaniei vor trimite USCE pe adresa Bucuresti, Soseaua Bucuresti-Ploiesti nr42-44, Cladires B1-B2, sector 1, o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.

Nu avem elemente multimedia.
Cipri (IS) in 15 aprilie 2008, 17:05
greseli ortografice prin regulament... mai ales de gramatica.. in fine.... cea mai tare faza e ca pct-s 2.4 si 3.2 se contrazic
Moderator 1 (Infopromotii) in 15 aprilie 2008, 22:28
Salut, Cipri!
Nu stim la ce greseli te referi; ne poti spune?
Cu privire la contradictie, noi nu am gasit niciuna. Este simplu: te poti inscrie in campanie de maximum 7 ori, cu coduri diferite, fie ca folosesti un singura modalitate de inscriere sau pe toate cele trei.
Mult succes tuturor!
Cipri (IS) in 16 aprilie 2008, 08:22
sal , nu prea am timp sa mai caut greselile acelea ... in leg cu contradictia : 2.4. Un cod unic poate fi inscris in Campanie o singura data... 3.2. Un cod unic poate fi inscris in Campanie de maximum 7 ori... acum se vede ?
Moderator 1 (Infopromotii) in 16 aprilie 2008, 17:03
Salut, Cipri!
Am primit explicatii din partea organizatorilor. Se pare ca am preluat o varianta intermediara a regulamentului, dar acum am corectat si am inlocuit regulamentul cu varianta finala.

Iata clarificarile venite de la organizatori pentru tine:

"Prin art.2.4, cat si in art.3.2 din regulamentul campaniei se stabilesc conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca mesajele de inscriere in campanie. Aceste doua articole reglementeaza atat obligativitatea efectuarii de inscrieri cu coduri unice distincte/diferite, cat si numarul maxim de inscrieri pe care le poate face un consumator.

Prin art.2.4 se stabilesc conditiile de baza in care se pot face inscrierile (respectiv fiecare inscriere trebuie sa aiba un cod unic distinct) si numarul maxim de inscrieri pe care un consumator le poate face in campanie (un consumator se poate inscrie in campanie de maximum 7 ori, indiferent de canalul prin care se face inscrierea):

2.4.Un cod unic poate fi inscris in Campanie o singura data, indiferent de canalul prin care se face inscrierea. Daca un consumator se inscrie in Campanie numai prin unul dintre cele 3 canale, atunci acesta se va putea inscrie prin canalul respectiv de maximum 7 ori, fiecare inscriere avand un cod unic diferit. In cazul in care un consumator se inscrie in Campanie prin toate cele 3 canale, acesta va putea efectua in total doar 7 inscrieri, fiecare inscriere avand obligatoriu un cod unic diferit. Inscrierea este reprezentata de trimiterea unui cod corect , prin unul dintre cele trei canale detaliate in prezentul Regulament, de pe un produs participant .

Art.3.2 vine sa intareasca regulile de inscriere detaliate la art.2.4 de mai sus".

Mult succes!
mariana (craiova) in 25 aprilie 2008, 17:20
am tot incercat sa vad castigatorii pe siteul lor si desi scria ca pe 15 aprilie afisarea s-a facut mult mai tarziu si desi am scris sa intreb nu mi-a raspuns nimeni.Nu vorbesc de infopromotii ci de www.murdarireaestebuna .Azi m-am uitat si in sfasit am vazut castigatorii si chiar ma amuza ca la sfarsitul listei e de 4 ori aceeasi familie!Ce mai tragere la sorti!oricum am cumparat omo pt.ca mie imi place cum spala dar promotia asta cred ca lasa de dorit!
Moderator 1 (Infopromotii) in 25 aprilie 2008, 17:55
Salut, Mariana!
Ti-am cenzurat putin comentariul, pentru ca cuprindea acuzatii nefondate. Te rugam sa intrebi ce se intampla, inainte de a emite acuzatii.

Iata cum stau lucrurile: cu privire la publicarea listelor de castigatori, organizatorii nu sunt obligati prin regulament sa publice lista de castigatori decat dupa validarea finala a tuturor castigatorilor. Iata ce zice regulamentul:
"7.7.      Numele castigatorilor si premiile Campaniei vor fi publicate pe site-ul www.murdarireaestebuna.ro dupa validarea finala a acestora."
Faptul ca organizatorii au ales sa publice listele mai devreme, pe masura ce noi si noi castigatori au fost validati, este laudabil si nu contravine deloc regulamentului. Tu ai inteles gresit.

Cat priveste aceeasi familie regasita de 4 ori pe listele castigatorilor, urmareste comentariile din paginile altor promotii prezentate pe site-ul nostru si discutiile de pe forum si vei afla ca sunt multi participanti care trimit zeci si sute de coduri la o singura promotie. Sansa de a castiga depinde in mare parte si de numarul de inscrieri: la 30 de coduri trimise nu e chiar iesit din comun sa castigi de 4 ori, nu-i asa? Desigur, trebuie sa ai si noroc...

Te rugam ca data viitoare sa respecti Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului Infopromotii (vezi meniul de jos), ca sa putem continua dialogul. Mult succes!
Adriana (Bucuresti) in 28 aprilie 2008, 03:20
Din pacate doamna Mariana are dreptate in privinta afisarii castigatorilor. Inteleg ca potrivit regulamentului poate parea ca sunt de laudat, dar conform paginii pe care sunt afisati castigatorii, cei de la unilever pot fi catalogati ca neseriosi pentru ca acolo scria negru pe alb cu un font destul de mare, ca lista castigatorilor va fi publicata pe data de 15 aprilie. Si eu am tot asteptat afisarea, si va pot spune chiar ca am casrigat o racheta de tenis, dar la a doua extragere din data de 21 aprilie. Bafta tuturor :)
LILIANA GEORGETA (CLUJ-NAPOCA) in 01 mai 2008, 08:11
SALUT tuturor, salut unilever, buna promotie, imi doresc tare mult sa particip si eu dar la Cluj nu gasesc produse participante, la nici un supermarket. CE SE INTAMPLA UNILEVER CLUJ-NAPOCA ???
Cipri (IS) in 02 mai 2008, 13:54
"7.3. La fiecare tragere la sorti pentru aceste premii participa inscrierile in Campanie, [...], inregistrate in saptamanile Campaniei precedent pana in ziua de duminica anterioara extragerii respective la ora 23:59. Astfel, toate codurile unic introduse in Campanie pana in ziua anteriora acesteia , vor participa la extragerea respectiva, iar codurile unic necastigatoare se vor reporta pentru extragerea din saptamana urmatoare de Campanie. 7.4. Daca intr-o saptamana de Campanie nu se inscrie nici un participant, atunci premiile saptamanii respective nu se vor mai atribui, ramanand la dispozitia Organizatorului.
7.5. Daca in prima saptamana se inscriu in Campanie, prin cele trei modalitati de inscriere, mai putin de 100 de coduri unice valide, atunci toate codurile unice valide inscrise in saptamana respectiva vor fi desemnate castigatoare "
1- din 7.4 si 7.5 reiese ca pt fiecare extragere vor participa doar codurile primite cu o saptamana inainte ceea ce contrazice pct 7.3 2- pe site-ul lor , la castigatori apar doar 86 pt fiecare extragere in loc de 100 ... diferenta de 14 unde este ?
Cipri (IS) in 10 mai 2008, 11:53
in primul rand vreau sa multumesc organizatorilor pentru raspunsurile de mai sus in al 2lea rand , am obs o chestie interesanta : pe 14 apr au fost 86 (din 100)castigatori , pe 21 tot 86 , pe 30 apr doar 79 din 100 iar pe 5 mai 73 din 100 - difereanta pana la 100 unde este dragii mei ?! daca ve=ti continua asa ultima extragere sper ca nu ve-ti da 1 singur premiu
Alina (Arad) in 15 mai 2008, 12:19
Salutare! Vreau sa ma inscriu si eu in promotia asta (imi plac premiile si sunt multe :). Cum e cel mai bine sa ma inscriu: prin sms sau pe net? Trebuie sa pastrez tot ambalajul sau doar codul? Ce stiti despre astfel de promotii cu multe premii? Ai sau nu sanse reale de castig?
silviu-florin (brasov) in 22 mai 2008, 10:46
SALUTARE TUTUROR. VREAU SA MULTUMESC ORGANIZATORILOR PROMOTIEI PENTRU PREMIUL CASTIGAT LA CONCURSUL OMO TE SERVESTE CU PREMII! SUCCES TUTUROR LA URMATOARELE TRAGERI LA SORTI! CU BINE!
mariana (craiova) in 02 iunie 2008, 13:22
buna ziua din nou! de data asta scriu ca sa va spun ca imi pare rau ca nu am avut incredere in promotia omo caci s-a dovedit a fi curata pana la urma , am castigat o racheta!multumesc mult!desi fabricata in china eu sper ca fetita mea sa o foloseasca mult si bine.In schimb draga moderator eu nu am facut afirmatii nefondate, pur si simplu de cate ori intram pe pagina cu murdarirea este buna aparea scris mare - lista castigatorilor va fi afisatape 15 aprilie - si intrucat trecuse deja de data aia mi se parea ilar sa vorbeasca la viitor despre ceva deja trecut.Atata tot.Nu as vrea sa ma intelegeti gresit, dar puneti-va in locul nostru,participam la ceva si vrem sa stim cat mai repede daca am castigat sau nu.Oricum va felicit pentru promptitudine, raspundeti mereu repede si chiar ne lamuriti cu ce intrebam.
Nico (Bucuresti) in 02 iunie 2008, 14:57
Draga Cipri din Iasi, referitor la nelamurirea ta in ce priveste castigatorii afisati (la prima extragere 86, la a doua extragere 86, etc) iti pot spune ca din 100 de castigatori extrasi saptamanal, nu toti fac validarea. In consecinta, pe site sunt afisati doar castigatorii validati integral. Mult suces in continuare.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Omo te serveste cu premii! Avantaj tu!"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Omo te serveste cu premii! Avantaj tu!

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media