CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

O viata frumoasa cu Tena

Promotie concurs cu premii Tena

Marele premiu (prin tragere la sorti): 10.000 RON. Premii garantate: 3.000 x set produse Tena.

Cumpara de la oricare dintre magazinele participante cel putin un produs Tena Slip de 10 sau de 30 buc., marimea M sau L si descopera codul unic de pe pliantul promotional, ce reprezinta 10 sau 30 puncte. Pentru un premiu garantat, aduna minim 100 de puncte si inscrie codurile unice corespunzatoare fie prin SMS la 1820, fie completand formularul de pe www.tenapromo.ro sau sunand la 021.2064151. Pastreaza toate pliantele cu codurile unice si bonurile de casa pentru validare. Toate codurile corecte participa la tragerea la sorti.

Perioada promoţiei: 05 octombrie - 30 noiembrie 2009

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“O viata frumoasa cu Tena!”

Campania promotionala pentru consumatori

Perioada campaniei: 05.10.2009 - 30.11.2009

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Campania promotionala “O viatã frumoasã cu Tena!” (denumita în continuare “Campania”) este organizata de SCA Hygiene Products GmbH, actionând prin reprezentanta din România cu sediul în Str. Ion Câmpineanu, Nr. 11, et 5, Sector 1, Bucuresti (denumita în continuare “Organizator”).

 

Campania se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365, denumita în continuare “Agentia”.

 

Participantii la aceasta campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate mai jos (denumit în continuare „Regulament Oficial”).

 

Regulamentul Oficial al campaniei este disponibil în mod gratuit oricarui solicitant printr-o cerere scrisa, datata si trimisa la sediul agentiei Mercury360 Communications, România, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, în atentia Departamentului de Marketing Direct.

 

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

 

Campania este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

 

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Campania este organizata si se desfasoara în perioada 05.10.2009 ora 00.00 -  30.11.2009 ora 23.59 inclusiv, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. 

 

Campania se desfasoara pe teritoriul României, în urmatoarele magazine: Cora, Auchan, Real, Interex, Metro, Selgros, Billa, Kaufland.

 

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice cu capacitate deplina de exercitiu, cu domiciliul/resedinta în România, cu vârsta mai mare de 18 ani, împliniti pâna la data începerii campaniei, care achizitioneaza produsele participante la Campanie, în decursul derularii acesteia (05.10.2009 ora 00.00 -  30.11.2009 ora 23.59), si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial, (denumite în continuare „Participanti”)

 

Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, asociatiile familiale, angajatii SCA Hygiene Products GmbH, prin reprezentanta din România, ai agentiei organizatoare a Campanei si/sau ai companiilor distribuitoare ale SCA Hygiene Products GmbH, precum si rudele în linie directa si/sau colaterala (pâna la gradul al II- lea inclusiv), sotii/sotiile si afinii acestora.

 

Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial.

 

 

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

 

Produsele participante la prezenta Campanie sunt urmatoarele produse marca Tena: Tena Slip 10 bucati, Tena Slip 30 de bucati, în marimile M sau L, achizitionate în perioada campaniei, din locatiile participante. Fiecare produs este marcat de un cod unic, care reprezinta 10 sau 30 de puncte. Un pachet de 10 bucati valoareaza 10 puncte, iar un pachet de 30 de bucati valoreaza 30 de puncte.

 

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Participantii la prezenta Campanie trebuie sa:

 

 

1.                  Achizitioneze, în perioada Campaniei (05.10.2009 ora 00.00 -  30.11.2009 ora 23.59) cel putin unul dintre produsele marca Tena participante la Campanie (conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament Oficial). Fiecare produs participant are un anumit numar de puncte (conform Sectiunii 5). Pentru a câstiga unul dintre premiile garantate, participantii trebuie sa acumuleze minim 100 de puncte si sa înscrie în promotie codurile unice de pe pliantele promotionale atasate pe produse;

 

2.                  Sa se înscrie în Campanie, în perioada 05.10.2009 ora 00.00 -  30.11.2009 ora 23.59, prin urmatoarele metode:

 

a)                    SMS, la numarul 1820*, trimitând un mesaj care contine codul unic aflat pe pliantul promotional de pe produsele participante. Numarul 1820 este numar cu tarif normal, valabil în retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp.

 

b)                    Pe site-ul Web www.tenapromo.ro, completând formularul special, cu datele personale (nume, prenume, telefon, email, adresa completa, vârsta) si codul unic de pe pliantul promotional aflat pe produsele marca Tena participante; la prima înregistrare pe site se va crea automat un cont, în urma completarii acestui formular, cont ce va trebui accesat  de fiecare data când un participant doreste sa inregistreze un nou cod în aceasta promotie.

 

c)                    Prin Infoline la numarul de telefon 021.206.41.51, în intervalul orar 9.00 – 18.00, de luni pâna vineri. Participantul va comunica operatorului codul/codurile unice de pe pliantele promotionale, împreuna cu datele personale. Numarul de telefon Infoline este valabil în toate retelele de telefonie fixa si mobila si are tariful normal, stabilit de fiecare retea de telefonie.

 

Participantul poate trimite codurile unice treptat, pe masura ce acumuleaza punctele aferente, sau se poate înscrie în Campanie în momentul în care a acumulat cele 100 de puncte. Mai multe coduri trimise înseamna mai multe sanse de câstig la tragerea la sorti pentru marele premiu.

 

*Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1820 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

 

Un mesaj SMS trebuie sa contina un singur cod unic; daca un SMS va contine mai multe coduri unice, SMS-ul se va considera invalid.

 

Toate înscrierile corecte vor intra în tragerea la sorti din data de 07.12.2009. Bonurile fiscale care dovedesc achizitionarea produselor participante la Campanie si pliantele promotionale care contin codul unic înscris în Campanie, trebuie pastrate pentru validarea premiilor garantate sau în eventualitatea câstigarii unui premiu la tragerea la sorti. Un cod unic poate fi înscris o singura data în Campanie, indiferent de modalitatea de înscriere.

 

În cadrul prezentei  Campanii, un participant unic poate câstiga un singur premiu din fiecare categorie de premii.  Un participant unic este definit de un numar unic de telefon.

 

 

VALIDAREA ÎNREGISTRARILOR

 

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrarile prin SMS, Web sau Infoline trebuie sa îndeplineasca, cumulativ, în mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

 

-          trebuie sa fie trimise în perioada derularii Campaniei, 05.10.2009 ora 00.00 -  30.11.2009 ora 23.59.

-          sa contina codul unic de pe pliantul promotional;

-          un cod unic poate fi înscris în Campanie o singura data indiferent de modalitatea de înscriere;     

-          daca înscrierea se va face prin Web, la adresa www.tenapromo.ro, formularul de înscriere trebuie sa fie completat cu urmatoarele informatii obligatorii: nume, prenume, adresa completa, telefon, si optional email-ul si vârsta participantului.

 

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Premiile acordate în cadrul acestei  campanii  constau în  urmatoarele produse:

 

Tip premiu Numar premii Valoarea individuala
(RON + TVA)
Valoarea totala
(RON + TVA)
Premii acordate garantat
Set produse Tena 3000 53.4 160.200
Premii prin tragere la sorti
Premiu în bani – 10.000 RON 1 10.000 10.000
Total
3001 - 170.200

 

Valoarea totala a premiilor oferite de catre Organizator în cadrul Campaniei este de 171.990,5 Ron cu TVA (incluzând impozitul pe premii, suportat de organizator).

 

Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor garantate câstigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba în echivalent lei premiile oferite în cadrul prezentei Campanii.

 

Descrierea Premiilor:

 

-          1 pachet Tena Slip 10 M sau L (în functie de masura pe care o solicita consumatorul)

-          1 tub crema de îngrijire Tena 150 ml

-          1 tub crema de curatare Tena 250 ml

-          1 pachet Tena servetele umede 48 bucati

 

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor marca Tena si costul de trimitere a SMS-urilor, de conexiune internet sau apelul telefonic la Infoline-ul Campaniei).

 

Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt cu titlu de prezentare.

 

 

SECTIUNEA 8. TRAGEREA LA SORTI SI DESEMNAREA CÂSTIGATORILOR

 

Tragerea la sorti pentru marele premiu va fi electronica si se va desfasura în data de 07.12.2009 la sediul agentiei organizatoare Mercury360 Communications, România, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A în prezenta unei comisii formate dintr-un  reprezentant al Agentiei si un reprezentant al SCA Hygiene Products România si va fi asistata de un avocat.

 

La tragerea la sorti din data de 07.12.2009 vor participa toti participantii înscrisi, indiferent daca au acumulat sau nu 100 de puncte pâna la data extragerii, prin unul dintre canalele de înscriere.

 

Se vor extrage 5 rezerve pentru marele premiu. Se va apela la rezerve în conditiile în care câstigatorul extras nu îndeplineste conditiile de validare.

 

Tragerea la sorti este un eveniment public. La cerere, orice persoana poate participa la acest eveniment. Cererea va fi facuta, în scris, la adresa Organizatorului, cu minimum 48 de ore înaintea desfasurarii evenimentului respectiv. Lista participantilor extrasi câstigatori si a premiilor aferente va fi afisata pe site-urile www.tenapromo.ro si www.promoinfo.ro în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti.

 

 

SECTIUNEA  9. ANUNTAREA CÂSTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR

 

1. Anuntarea    

 

Premiile acordate garantat

 

În termen de 10 de zile lucratoare de la sfârsitul Campaniei, participantii care s-au înscris prin unul dintre canalele disponibile, si care au acumulat minim 100 de puncte, vor fi anuntati telefonic, de catre un reprezentant al Organizatorului, despre premiul câstigat si procedura de validare. Câstigatorii vor fi contactati la numarul de telefon cu care s-au înscris în Campanie. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu câstigatorul apelând numarul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).

 

Participantilor extrasi câstigatori care din motive independente de vointa Organizatorului nu pot fi contactati de catre Organizator în conditiile stabilite (au telefonul închis, nu raspund la nici unul dintre cele 5 apeluri sau nu au furnizat numarul de telefon corect), le va fi trimisa o scrisoare recomandata prin care vor fi anuntati în legatura cu premiul câstigat si procedura de revendicare. Câstigatorii au la dispozitie 10 zile lucratoare pentru a revendica premiul la adresa Mercury360 Communications, cu sediul în B-dul Dimitrie Pompei, nr. 9-9 A, Sector 2, Bucuresti, numar de telefon 021.204.65.65.

 

Daca în termen de 10 zile lucratoare de la data trimiterii scrisorii recomandate, câstigatorii nu îsi revendica premiul câstigat, acestia vor fi invalidati si vor pierde orice drept asupra premiului.

 

Marele premiu

 

Câstigatorul Marelui premiu, constând în 10.000 RON va fi contactat de catre un Reprezentant al Organizatorului în termen de 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, pentru a fi informat în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare. Participantul desemnat câstigator va fi apelat la numarul de telefon cu care s-a înscris în Campanie. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu câstigatorul apelând numarul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).

 

În cazul în care o înscriere câstigatoare a fost facuta prin SMS, va fi considerata câstigatoare la Campanie persoana care raspunde la telefonul mobil în momentul anuntarii, confirma participarea la Campanie si poate parcurge procedura de validare conform conditiilor din prezentul Regulament Oficial. Odata cu anuntarea, Reprezentantii Organizatorului vor colecta datele complete ale câstigatorilor (nume, prenume, adresa completa).

 

Participantilor extrasi câstigatori care din motive independente de vointa Organizatorului nu pot fi contactati de catre Organizator în conditiile stabilite (au telefonul închis, nu raspund la nici unul dintre cele 5 apeluri sau nu au furnizat numarul de telefon corect), le va fi trimisa o scrisoare recomandata prin care vor fi anuntati în legatura cu premiul câstigat si procedura de revendicare.

 

Câstigatorii au la dispozitie 10 zile lucratoare pentru a revendica premiul la adresa Mercury360 Communications, cu sediul în B-dul Dimitrie Pompei, nr. 9-9 A, Sector 2, Bucuresti, numar de telefon 021.204.65.65. Daca în termen de 10 zile lucratoare de la data trimiterii scrisorii recomandate, câstigatorii nu îsi revendica premiul câstigat, acestia vor fi invalidati si vor pierde orice drept asupra premiului. În aceasta situatie se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de anuntare si validare este aceeasi si pentru rezerve.

 

Câstigatorul premiului cu valoare mai mare de 600 RON cu TVA va fi rugat sa trimita si copia buletinului/cartii de identitate pentru îndeplinirea formalitatilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câstigate din premii.

 

2. Validarea

 

Premiile acordate garantat

 

Procedura de validare consta în trimiterea de catre participanti a copiei/copiilor bonului fiscal/bonurilor fiscale care atesta achizitionarea produselor participante la promotie si copii ale pliantelor promotionale ce contin codurile unice cu care au participat, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii, prin una din urmatoarele metode:

 

-          prin fax, la numarul 021.204.65.65. Faxul trebuie sa contina copia bonului fiscal si pliantele promotionale ce contin codurile unice cu care s-a înscris, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa completa a participantului si numarul de telefon, scrise pe fax de catre participant.

 

-          prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Copia bonului fiscal si a pliantelor promotionale ce contin codurile unice cu care s-au înscris trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasat/a; subiectul e-mail-ului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mail - ului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume, adresa completa si numarul de telefon).

 

-          prin Posta, la O.P. 83 C.P. 53. Plicul trebuie sa contina copia/copiile bonului/bonurilor fiscal/e si a pliantelor promotionale, ce contin codurile unice cu care s-au înscris. De asemenea pe plic trebuiesc mentionate, obligatoriu, numele, prenumele si adresa completa a participantului extras câstigator.

 

Participantii care nu vor trimite copia/copiile a bonului/bonurilor fiscal/e si a pliantelor promotionale ce contin codurile unic/e câstigator/câstigatoare, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii, care sa ateste achizitionarea produselor participante si sa însumeze minim 100 de puncte, nu vor fi validati si îsi vor pierde dreptul asupra premiilor.

 

Pentru a putea fi declarate valide bonul/bonurile fiscal/e si pliantele promotionale trebuie sa îndeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: bonul trebuie sa fie emis în perioada 05.10.2009 ora 00.00 -  30.11.2009 ora 23.59, sa ateste achizitionarea produselor participante la Campanie, data bonului fiscal sa fie anterioara trimiterii SMS-ului ce contine codul unic sau înscrierii la Infoline-ul Campaniei sau pe site-ul www.tenapromo.ro Pliantele promotionale trebuie sa contina codul/codurile unic/e cu care participantul s-a înscris. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigatori care nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.

 

Marele premiu

 

Procedura de validare consta în trimiterea de catre participanti copiei/copiilor bonului fiscal/bonurilor fiscale care atesta achizitionarea produselor participante la promotie si copii ale pliantelor promotionale ce contine codurile unice cu care au participat, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii, prin una din urmatoarele metode:

 

-          prin fax, la numarul 021.204.65.65. Faxul trebuie sa contina copia bonului fiscal si pliantele promotionale ce contine codurile unice cu care s-a înscris, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa completa a participantului si numarul de telefon, scrise pe fax de catre participant.

 

-          prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro Copia/copiile bonului/bonurilor fiscal/e si a pliantelor promotionale ce contine codurile unice cu care s-au înscris trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasat/a, subiectul e-mail-ului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mail-ului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume, adresa completa si numarul de telefon).

 

-          prin Posta, la O.P. 83 C.P. 53. Plicul trebuie sa contina copia/copiile bonului/bonurilor fiscal/e si a pliantelor promotionale, ce contin codurile unice cu care s-au înscris. De asemenea pe plic trebuiesc mentionate, obligatoriu, numele, prenumele si adresa completa a participantului extras câstigator.

 

Participantii care nu vor trimite copia/copiile a bonului/bonurilor fiscal/e si a pliantelor promotionale ce contin codurile unic/e câstigator/câstigatoare, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii, care sa ateste achizitionarea produselor participante nu vor fi validati si îsi vor pierde dreptul asupra premiilor.

 

Pentru a putea fi declarate valide bonul/bonurile fiscal/e si pliantele promotionale trebuie sa îndeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: bonul trebuie sa fie emis în perioada 05.10.2009 ora 00.00 -  30.11.2009 ora 23.59, sa ateste achizitionarea produselor participante la Campanie, data bonului fiscal sa fie anterioara trimiterii SMS-ului ce contine codul unic sau înscrierii la Infoline-ul Campaniei sau pe site-ul www.tenapromo.ro. Pliantele promotionale trebuie sa contina codul/codurile unic/e cu care participantul s-a înscris. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigatori care nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.

 

Câstigatorii extrasi, care, din orice motiv, nu trimit documentele de validare în conditiile descrise de prezentul Regulament Oficial vor fi invalidati si se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca si acestea sa parcurga procesul de validare, fiecare etapa având un numar de zile egal cu cel de validare a câstigatorilor extrasi.

 

3.Acordarea premiilor

 

Premiile garantate

 

Premiile constând în Seturi de produse Tena, vor fi trimise câstigatorilor prin Posta, la adresa specificata de acestia, în termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data validarii.

 

Marele premiu

 

Marele premiu, 10.000 RON, va fi acordat prin virament bancar în contul câstigatorului.  Dupa anuntarea telefonica a validarii câstigului, câstigatorul trebuie sa comunice în termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii câstigului, contul în care doreste sa îi fie transferati banii câstigati. Organizatorul nu este responsabil si nu va fi considerat raspunzator pentru informatiile incomplete ale contului declarate de catre câstigator. Organizatorul se obliga, ca în termen de 10 de zile lucratoare de la data primirii datelor necesare efectuarii transferului sa vireze în contul câstigatorului suma de 10.000 RON.

 

Efectuarea transferului de catre Organizator, dovedita prin actele de transfer, se va considera acordarea de drept a premiului. Din momentul efectuarii transferului si a primirii banilor, Organizatorul este eliberat de orice alta obligatie fata de câstigator.

 

 

SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE

 

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre câstigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.

 

Organizatorul Campaniei va acorda premii Participantilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada achizitionarii produselor participante la Campanie, prin bon fiscal. În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu aceasta.

 

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru:

-          pierderile, întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS,  generate de retelele de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

-          situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta participantii la campanie;

-          eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt al Campaniei;

-          calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate în aceasta Campanie.

-          SMS-urile primite, înregistrarile efectuate pe website, apelurile la Infoline înainte de 05.10.2009 ora 00.00 si dupa  30.11.2009 ora 23.59;

-          Pierderile sau întârzierile înscrierilor pe Website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

-          Formularele de Înscriere pe Web incomplete, inexacte sau incorecte;

-          Pierderile, întârzierile sau orice alte probleme la înscrierea în Campanie, cauzate de furnizorul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/consumatorului care doreste sa se înscrie în Campanie;

 

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS - urile de participare care contin informatii false ori vadit eronate si care nu îndeplinesc conditiile de validare mentionate în prezentul Regulament.  Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor concursului va avea ca rezultat scoaterea din concurs a participantului. În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

 

SECTIUNEA 11. BONURI FISCALE/ PLIANTE PROMOTIONALE NECORESPUNZATOARE

 

Bonurile fiscale/pliantele promotionale care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate în promotie nu îsi asuma nici o raspundere pentru bonurile fiscale/pliantele promotionale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrainate, incomplete sau completate gresit, cu scris ilizibil), sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale/pliante promotionale care nu întrunesc toate conditiile prevazute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

 

 

SECTIUNEA 12. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

SCA Hygiene Products GmbH, actionând prin reprezentanta din România prelucreaza date cu caracter personal, în conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, în calitate de operator de date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, în baza notificarii nr. 13893/18.08.2009.

 

Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitatile indicate în mod expres prin prezentul Regulament oficial, consumatorii înscrisi pentru tragerea la sorti a premiului si câstigatorii premiilor Campaniei îsi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre în baza de date a Organizatorului în vederea validarii, atribuirii premiilor si îndeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori îsi vor da acordul explicit si neechivoc în acest sens bifând casuta de pe formularul de înscriere, de pe site-ul www.tenapromo.ro, respectiv, “Da, sunt de acord sa primesc comunicari ulterioare din partea SCA Hygiene Products GmbH, prin reprezentanta din România, prin orice mijloace de comunicare”

 

Toate SMS-urile primite la numarul 1820, informatiile furnizate la Infoline-ul Campaniei si formularele completate pe pagina Web a Campaniei în cadrul acestei Campanii devin proprietatea Organizatorului împreuna cu toate informatiile pe care le contin. Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a participantilor, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, în conformitate cu dispozitiile Legii nr. 677/2001.

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia împuternicitilor sau a cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare.

Numele participantilor extrasi câstigatori si premiile câstigate în cadrul Campaniei vor fi publicate, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, pe site-urile www.tenapromo.ro si www.promoinfo.ro în termen de 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti.

 

Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006.

 

Persoanele fizice participante la Campanie au conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14) si dreptul de opozitie (art.15). În vederea exercitarii acestor drepturi, participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SCA Hygiene Products GmbH, actionând prin reprezentanta din România, cu sediul în Str. Ion Câmpineanu, Nr. 11, et. 5, Sector 1, Bucuresti, în atentia departamentului de Marketing.

 

 

SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului.

 

Organizatorul nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, pentru veniturile obtinute din Campanie, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l retina si sa-l achite conform legislatiei aplicabile.

 

 

SECTIUNEA 14. ÎNCETAREA CAMPANIEI

 

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

 

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.

 

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 Codul Civil. În cazul în care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

 

SECTIUNEA 15. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.

 

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: catre SCA Hygiene Products GmbH, cu sediul în Str. Ion Câmpineanu, Nr. 11, et 5, Sector 1, Bucuresti, în termen de maxim 2 (doua) saptamâni de la data publicarii listei câstigatorilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua în consideratie nici o contestatie.

 

 

SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL  OFICIAL

 

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei promotionale este disponibil, în mod  gratuit, oricarui solicitant, pe site-urile www.tenapromo.ro si www.promoinfo.ro printr-o solicitare scrisa catre SCA Hygiene Products GmbH, cu sediul în Str. Ion Câmpineanu, Nr. 11, et. 5, Sector 1, Bucuresti sau printr-o solicitare scrisa catre S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A în atentia Departamentului de Marketing Direct.

 

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator cu cel putin 24 de ore înainte de intrarea în vigoare a modificarilor, anuntul va fi facut în magazinele participante la promotie si pe site-urile www.tenapromo.ro si www.promoinfo.ro.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat în 5 exemplare originale, astazi 02/10/2009, data autentificarii de catre Notarul Public.

Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "O viata frumoasa cu Tena"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: O viata frumoasa cu Tena

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media