CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Noroc cu JOE!

Concurs cu premii Joe

Saptamanal: 1 x BMW Seria 1; zilnic: 70 x ceas de mana marca Timberland.

Cumpara orice produs Joe participant la promotie si trimite codul unic de 10 caractere tiparit  pe partea interioara a ambalajului prin SMS la 1827. Pastreaza ambalajul pentru validare. Daca primesti un SMS cu mesaj castigator, suna repede la 08008.637.853 si revendica-ti premiul.

Perioada promoţiei: 15 martie - 02 mai 2007

Documente conexe

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul Oficial Al Campaniei Promotionale

" Noroc cu JOE!”

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1.       Organizatorul campaniei promotionale pentru consumatori 2007 „Noroc cu Joe!” (in cele ce urmeaza "Campania") este S.C. NESTLE ROMANIA S.R.L. (in cele ce urmeaza “Organizatorul” sau „Nestle Romania”), cu sediul in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei 9-9A, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168.

1.2.       Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (in cele ce urmeaza "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei.  Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare.

1.3.       Campania este organizata prin intermediul S.C. Open Public Services S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Calea Mosilor nr. 288, bl. 32, sc. B, et. 6, ap. 62, sector 2 (in cele ce urmeaza „Agentia”).

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea 650/2002.

 

 

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 4.  PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

4.1.       Campania va incepe la 15 Martie 2007 ora 07:00:00 si se va incheia la 2 Mai 2007 ora 19:00:00.

4.2        Inregistrarea in Campanie prin trimiterea unui mesaj SMS in conformitate cu Sectiunea 8 de mai jos se poate face exclusiv in perioada cuprinsa intre 15 Martie 2007 ora 07:00:00 si 2 Mai 2007 ora 19:00:00.  Orice mesaj SMS trimis inainte de data 15 Martie 2007 ora 07:00:00 sau dupa data 2 Mai 2007 ora 19:00:00 nu va fi luat in considerare.

 

SECTIUNEA 5.  DREPTUL DE PARTICIPARE

 

5.1.       Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice , de orice varsta,  cu domiciliul/resedinta in Romania, care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament (denumit in continuare "Participanti"). Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii Nestle Romania, angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale Nestle Romania, si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).

 

5.2.       Prin participarea la Campanie, Participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acestora, participarea la aceasta Campanie implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

 

 

SECTIUNEA 6.  PRODUSELE PARTICIPANTE

 

La aceasta Campanie participa urmatoarele produse, evidentiate prin ambalaje promotionale:

 

§         JOE Cacao 60g

§         Joe Vanilie 60g      

§         Joe XXL 60g          

§         Joe Momente Crocante cacao 90g             

§         Joe Momente Crocante vanilie 90g             

§         Joe Momente Crocante glazurate 90g        

§         Joe Momente Crocante cacao 240g  

§         Joe Momente Crocante vanilie 240g           

§         Joe Momente Crocante alune 240g            

§         Joe Momente Crocante ciocolata 240g       

§         Joe Momente Crocante cappuccino 240g 

§         Joe Momente Crocante ciocolata alba 240g            

§         Joe Crunch Crispy Rice 35g          

§         Joe Crunch Choco Chips 35g        

§         Joe Crunch Almonds 35g           

 

 

SECTIUNEA 7.  PREMIILE ACORDATE

 

7.1.       In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:

 

7.1.1.    Premiile Zilnice – ceasuri de mana marca Timberland - au mecanism quartz Seiko, carcasa de otel si curea de material textil (exterior), respectiv piele (interior).  Aceste premii sunt atribuite zilnic conform Sectiunii 8 de mai jos.

 

7.1.2.    Premiile Saptamanale - masini BMW Seria 1, 116i – au un motor cu o capacitate cilindrica 1596 cmc, putere max. 85 KW (115CP), combustibil – benzina, cutie de viteza manuala in 6 trepte. Aceste premii sunt acordate saptamanal, conform procedurii descrise in Sectiunea 8 din prezentul Regulament.

 

Impozitul pe venit pentru Premiile Saptamanale este de 90.532 RON.

 

Valoarea totala bruta a Premiilor Zilnice si Saptamanale este de RON 1.084.317,7.

 

7.2.       Nu se va acorda echivalentul in lei pentru nici unul din premiile mentionate mai sus.

 

7.3.       Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile premiilor acordate in aceasta Campanie.  Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu in cadrul Campaniei va remedia orice defect in cadrul perioadei de garantie, in conformitate cu termenii si conditiile prevazute in certificatul de garantie ce insoteste premiul respectiv.

 

 

SECTIUNEA 8.  MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

8.1.       Pentru aceasta Campanie, produsele JOE mentionate la Sectiunea 6 vor fi comercializate cu ambalaje promotionale ce contin (i) un cod unic format din 10 caractere (litere si cifre), tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional, precum si (ii) informatii generale despre mecanismul Campaniei.  Pentru a participa la Campanie, Participantul care achizitioneaza cel putin un produs participant la Campanie trebuie sa trimita prin SMS la numarul 1827 (numar cu tarif normal valabil in retelele de telefonie mobila Orange si Vodafone), codul unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional.  Pentru fiecare SMS trimis, Participantul va plati tariful normal perceput de operatorii de telefonie mobila Orange si Vodafone pentru transmiterea de mesaje text SMS.  Ambalajul promotional original va fi pastrat pentru validare in cazul in care Participantul va fi declarat castigator.

 

8.2.       Participantii la aceasta Campanie au dreptul sa castige un numar de premii maxim egal cu (i) numarul de coduri unice valide trimise, (ii) in limita numarului total de premii disponibile in cadrul acestei Campanii.  Pentru a avea mai multe sanse de castig, Participantii trebuie sa trimita mai multe coduri unice. Pentru a putea participa la Campanie cu mai multe coduri, Participantul trebuie sa trimita pentru fiecare cod unic cate un mesaj SMS.

 

8.3.       In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

8.4.       Mesajul SMS trimis de catre un Participant este considerat valid si participa la tragerile la sorti daca indeplineste simultan urmatoarele conditii:

 

8.4.1.    mesajul contine un cod unic inregistrat in baza de date a Organizatorului;

 

8.4.2.    codul unic trimis nu a mai fost trimis inainte de pe acelasi numar de telefon mobil sau de pe un alt numar de telefon mobil; si

 

8.4.3.    mesajul SMS continand codul unic este trimis in perioada de desfasurare a Campaniei cuprinsa intre 15 martie 2007 ora 07:00:00 si 2 mai 2007 ora 19:00:00.

 

8.5.       Pentru scopul acestui Regulament, durata Campaniei 15 martie 2007 ora 07:00:00 – 2 mai 2007 ora 19:00:00 este impartita in 7 (sapte) saptamani (in cele ce urmeaza „Saptamana”), dupa cum urmeaza:

(i)             15 Martie 2007 ora 07:00:00 si 21 Martie 2007 ora 06:59:59 (in cele ce urmeaza „Prima Saptamana”);

(ii)           21 Martie ora 07:00:00 si 28 Martie 2007 ora 06:59:59  (in cele ce urmeaza „A Doua Saptamana”);

(iii)          28 Martie ora 07:00:00 si 04 Aprilie 2007 ora 06:59:59  (in cele ce urmeaza „A Treia Saptamana”);

(iv)          04 Aprilie ora 07:00:00 si 11 Aprilie 2007 ora 06:59:59 (in cele ce urmeaza „A Patra Saptamana”);

(v)            11 Aprilie ora 07:00:00 si 18 Aprilie 2007 ora 06:59:59 (in cele ce urmeaza „A Cincea Saptamana”);

(vi)          18 Aprilie ora 07:00:00 si 25 Aprilie 2007 ora 06:59:59 (in cele ce urmeaza „A Sasea Saptamana”);

(vii)         25 Aprilie ora 07:00:00 si 02 mai 2007 ora 19:00:00 (in cele ce urmeaza „A Saptea Saptamana”).

 

8.5.1.    Codurile unice valide trimise in cadrul unei Saptamani a Campaniei vor putea participa:

(i)      la atribuirea Premiilor Zilnice din ziua Saptamanii in care codul unic este trimis, si

(ii)      la tragerile la sorti pentru Premiile Saptamanale incepand cu Saptamana in care este trimis si pana la sfarsitul Campaniei cu exceptia cazului in care codul unic valid a fost declarat castigator al unuia dintre Premiile Zilnice sau Saptamanale. 

Astfel,

 

·         pe 22 Martie 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea (i) unui Premiu Saptamanal, in baza codurilor valide trimise prin SMS in Prima Saptamana a Campaniei.

 

·         pe 29 Martie 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea (i) unui Premiu Saptamanal in baza codurilor trimise in Prima si A Doua Saptamana a Campaniei.

 

·         pe 05 Aprilie 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea (i) unui Premiu Saptamanal in baza codurilor trimise in Prima, A Doua si A Treia Saptamana a Campaniei.

 

·         pe 12 Aprilie 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea (i) unui Premiu Saptamanal in baza codurilor trimise in cele patru Saptamani ale Campaniei.

 

·         pe 19 Aprilie 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea (i) unui Premiu Saptamanal in baza codurilor trimise in cele cinci Saptamani ale Campaniei.

 

·         pe 26 Aprilie 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea (i) unui Premiu Saptamanal in baza codurilor trimise in cele sase Saptamani ale Campaniei.

 

·         pe 03 Mai 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea (i) unui Premiu Saptamanal in baza codurilor trimise in cele sapte Saptamani ale Campaniei.

 

8.6.       Daca un cod unic valid a castigat un Premiu Saptamanal, acel cod unic valid nu va mai participa si la tragerile la sorti saptamanale ulterioare.

 

8.6.1.    Daca un cod unic valid a castigat un Premiu Zilnic, acel cod unic valid nu va mai putea castiga alt Premiu Zilnic sau saptamanal.

 

8.7.       In situatiile in care acelasi cod este trimis prin SMS de pe numere de telefon diferite, va fi validat primul SMS primit la numarul scurt 1827.  Mesajele care nu sunt valide, conform conditiilor prezentului Regulament, nu vor participa la tragerile la sorti din cadrul Campaniei.  Cu un singur cod unic valid trimis se poate castiga un singur Premiu Zilnic si/sau un singur Premiu Saptamanal.

 

8.8.       MESAJELE CAMPANIEI - pentru fiecare cod unic trimis in perioada Campaniei, Participantul va primi un mesaj de raspuns prin SMS (mesaj de tip stocabil) care poate avea substantial unul dintre continuturile de mai jos:

 

8.8.1.    in cazul in care codul unic este trimis inainte de data si ora inceperii Campaniei, mesajul prin SMS il va atentiona pe Participant asupra perioadei de desfasurare a Campaniei: „Campania JOE se desfasoara intre 15.03.2007 07h00 – 02.05.2007 19h00. Trimite codul tau in perioada campaniei JOE!”

 

8.8.2.    in cazul in care codul unic este trimis dupa data si ora finalizarii Campaniei, mesajul prin SMS il va atentiona pe Participant asupra finalizarii perioadei de desfasurare a Campaniei: „Campania JOE s-a incheiat la 02.05.2007 19h00.  Iti multumim pentru participare si te asteptam la urmatoarele campanii JOE!”

 

8.8.3.    in cazul in care codul trimis in perioada Campaniei nu este valid, mesajul prin SMS va mentiona: „Cod incorect! Trimite codul unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional JOE, fara semne de punctuatie sau alte caractere!”

 

8.8.4.    daca mesajul trimis in perioada Campaniei contine un cod care a fost deja inscris in Campanie, mesajul prin SMS va mentiona: „Cod deja inscris in Campanie. Trimite alt cod unic tiparit pe partea interioara a ambalajului JOE, fara semne de punctuatie sau alte caractere!”

 

8.8.5.    daca mesajul este valid si codului unic ii este alocat un Premiu Zilnic, mesajul prin SMS va mentiona: „Ai castigat un ceas Timberland de la JOE! Pastreaza ambalajul cu codul XXXXX XXXXX, suna la 08008637853 (Romtelecom) si afla cum intri in posesia premiului!”

 

8.8.6.    daca mesajul este valid si codului unic ii este alocat un Premiu Saptamanal, mesajul prin SMS va mentiona: „Ai castigat un BMW Seria1 de la JOE! Pastreaza ambalajul cu codul XXXXX XXXXX si suna la 08008637853 (Romtelecom), pentru a afla cum intri in posesia premiului!”

 

8.8.7.    in cazul in care codul unic trimis este valid, intrunind conditiile prevazute la articolul 8.4 de mai sus, dar nu este castigator al unui Premiu Zilnic, avand in vedere articolul 8.5 de mai sus, mesajul prin SMS va confirma Participantului ca a trimis un cod valid si ca va participa la tragerile la sorti saptamanale: „Codul tau unic este valid! Pastreaza ambalajul! Vei participa la tragerea la sorti saptamanala pentru un BMW Seria 1, 116i!”

 

8.8.8.    in cazul in care de la acelasi numar de telefon este trimis un numar de 15 (cincisprezece) coduri nevalide pe toata perioada Campaniei, accesul de la acel numar de telefon catre numarul 1827 va fi automat restrictionat, pe toata perioada Campaniei, dupa trimiterea celui de-al 15-lea cod nevalid.  In acest caz, la numarul respectiv de telefon se va trimite automat un mesaj SMS de raspuns de tipul: „Acest numar de telefon a incalcat regulamentul campaniei JOE. Pentru detalii suna la Info Line 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din reteaua Romtelecom).”

 

8.8.9.    in cazul in care de la un numar de telefon sunt trimise intr-un interval de 24 ore un numar de 5 (cinci) coduri nevalide, accesul de la acel numar de telefon catre numarul scurt 1827 va fi automat restrictionat pentru o perioada de 24 de ore, dupa trimiterea celui de-al 5-lea cod nevalid.  In acest caz, la numarul respectiv de telefon se va trimite automat un mesaj SMS, avand substantial urmatorul continut:  „Acest numar de telefon a incalcat Regulamentul Campaniei JOE. Pentru detalii suna la Info Line 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din reteaua Romtelecom).”

 

8.8.10.  in cazul in care de la un numar de telefon sunt trimise 5 (cinci) coduri care au fost anterior trimise de pe alte numere de telefon, accesul de la acel numar de telefon va fi restrictionat in mod automat, pe toata perioada Campaniei dupa trimiterea celui de-al 5-lea cod trimis deja de pe alt numar de telefon.  In acest caz, la numarul respectiv de telefon se va trimite automat un mesaj SMS avand substantial urmatorul continut: „Acest numar de telefon a incalcat Regulamentul Campaniei JOE. Pentru detalii suna la Info Line 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din reteaua Romtelecom).”

 

8.9.       Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la Info line 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din reteaua Romtelecom) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.

 

 

SECTIUNEA 9.  ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI

 

9.1.       Premiile Zilnice vor fi acordate Participantilor la Campanie printr-un mecanism care va atribui aleatoriu zilnic 70 de Premii Zilnice pe toata perioada Campaniei, avand in vedere structura prezentata in articolul 8.5. de mai sus.

 

9.2.       Daca vor exista Premii Zilnice nealocate in decursul unei zile a Campaniei din motive independente de vointa Organizatorului, acestea se vor reporta si vor fi alocate in intregime in urmatoarele zile ale Campaniei.

 

9.3.       Premiile Saptamanale vor fi acordate Participantilor la Campanie prin trageri la sorti ce se vor efectua in conformitate cu articolul 8.5.1. de mai sus in prezenta unei comisii (in cele ce urmeaza „Comisia”) formate dintr-un reprezentant al Organizatorului si un reprezentant al Agentiei, sub supravegherea unui Notar Public.

 

9.4.       La fiecare tragere la sorti saptamanala se va acorda cate un Premiu Saptamanal.  Vor fi extrase, in prezenta Comisiei 16 (saisprezece) coduri unice valide trimise prin SMS: primul cod unic valid extras va fi desemnat castigator, iar urmatoarele 15 coduri unice valide extrase, in ordinea cronologica a extragerii, vor constitui codurile de rezerva pentru Premiile Saptamanale.  Aceste coduri de rezerva vor fi folosite in cazul in care unul sau mai multi Participanti care au trimis codurile unice valide declarate castigatoare nu vor fi validati conform procedurii descrise in Sectiunea 10 de mai jos.

 

9.5.             Castigatorii Premiilor Zilnice si Saptamanale oferite in cadrul acestei Campanii nu pot ceda premiul unei alte persoane.

 

 

SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE

 

10.1.     Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

 

10.1.1.  Sa indeplineasca conditiile de la Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

 

10.1.2.  Sa achizitioneze in perioada Campaniei cel putin un produs din produsele participante la Campanie (vezi Sectiunea 6 PRODUSE PARTICIPANTE);

 

10.1.3.  Sa trimita prin SMS la 1827 codul unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional in perioada 15 Martie 2007 ora 07:00:00 – 2 Mai 2007 ora 19:00:00;

 

10.1.4.  Codul unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional sa fie identic cu cel trimis prin SMS;

 

10.1.5.  Codul unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional sa fie intreg si lizibil;

 

10.1.6.  Codul unic sa fie trimis o singura data, fara semne de punctuatie sau alte caractere, intocmai cum este mentionat pe partea interioara a ambalajului promotional;

 

10.1.7.  Ambalajul promotional sa fie intreg si original (nu se accepta fotocopii, facsimile sau orice alte reproduceri ale ambalajului) si sa permita citirea cu usurinta a codului unic castigator.

 

10.2.     In sensul prezentului Regulament, Participantul care intruneste toate conditiile de mai sus este validat castigator, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil folosit pentru trimiterea SMS-ului de inscriere in Campanie, sub rezerva indeplinirii cerintelor de la sectiunea 11 de mai jos.

 

10.3.     Codurile unice valide castigatoare sunt anulate in urmatoarele cazuri:

 

10.3.1.  Participantul caruia i s-a alocat un Premiu Saptamanal nu poate fi contactat sau nu contacteaza Organizatorul in conditiile prezentului Regulament, respectiv nu indeplineste prevederile articolului 11.8. de mai jos;

 

10.3.2.  Participantul caruia i s-a alocat un Premiu Zilnic nu poate fi contactat sau nu contacteaza Organizatorul in conditiile prezentului Regulament, respectiv nu indeplineste prevederile articolului 11.3.2.;

 

10.3.3.  Constatarea oricaror neconcordante intre codul extras drept castigator si cel comunicat, dupa caz, telefonic sau prin posta, duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului respectiv;

 

10.3.4.  Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii ambalajului promotional in original ce contine un cod unic extras drept castigator.

 

10.4.     Organizatorul nu va acorda nici o despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat vreun premiu si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului.

 

 

SECTIUNEA 11. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR

 

11.1.     Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un Premiu Zilnic si/sau Saptamanal, Participantul va trebui sa sune la Info line 08008 637 853 (numar gratuit, apelabil din reteaua Romtelecom) pentru a comunica (i) codul unic mentionat in interiorul ambalajului promotional, si (ii) datele personale (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate).

 

11.2.     Daca in termen de 3 (trei) zile lucratoare Participantul desemnat castigator al unui Premiu Saptamanal de catre  Organizator nu contacteaza info-line-ul 08008637853 (linie telefonica gratuita apelabila din reteaua Romtelecom) si astfel nu poate fi identificat, Organizatorul este liberat fata de acesta de orice obligatie de notificare a castigarii premiului din saptamana respectiva .

 

A. Premiile Zilnice

 

11.3.     Participantii carora li s-au alocat Premii Zilnice trebuie sa apeleze numarul de telefon mentionat in SMS – ul trimis de Organizator conform articolului 8.8.5. de mai sus si sa comunice datele mentionate la articolul 11.1. de mai sus intr-un interval de timp care sa permita ca in termen de 15 (cincisprezece) zile lucratoare din momentul trimiterii SMS-ului de validare de catre Organizator, sa expedieze ambalajul promotional original impreuna cu datele personale (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate) prin Posta Romana in sistem recomandat la CP 77 OP 83 Bucuresti. Nu se accepta fotocopii ale ambalajelor promotionale castigatore, sau orice alte reproduceri ale acestora.

 

11.3.1.  Atunci cand Participantul caruia i s-a alocat un Premiu Zilnic nu poate fi contactat, respectiv nu apeleaza numarul indicat in SMS-ul trimis de catre Organizator conform articolului 8.8.5, dar trimite in intervalul de 15 (cincisprezece) zile lucratoare mentionat in articolul 11.3.1. prin Posta Romana in sistem recomandat la CP 77 OP 83 Bucuresti ambalajul promotional original continand codul unic castigator si datele sale personale, atunci acesta poate fi validat castigator si i se poate inmana premiul conform prevederilor prezentei sectiuni a Regulamentului.

 

11.4.     Dupa validare, Premiile Zilnice se vor expedia castigatorilor prin posta, cu confirmare de primire, in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data receptionarii plicului continand ambalajul promotional original continand codul unic castigator si datele personale ale participantului castigator.

 

11.5.     In cazul in care Participantii carora li s-au alocat Premii Zilnice nu vor trimite ambalajul promotional original cu codul unic castigator si datele personale solicitate in termenul stabilit de Organizator, acestia isi vor pierde orice drept asupra premiilor.  Premiile astfel neacordate vor ramane in proprietatea Organizatorului care nu va datora nici un fel de despagubiri Participantilor respectivi.

 

B. Premiile Saptamanale

 

11.6.     Participantii carora li s-au alocat Premii Saptamanale trebuie sa se prezinte in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data identificarii acestuia de catre Organizator ca si participant castigator conform articolului 8.8.6 de mai sus cu (i) ambalajul promotional original continand codul unic castigator, si (ii) cu actul de identitate in original, la sediul Organizatorului din Bd. Dimitrie Pompei, Nr. 9-9A, Sect. 2, Bucuresti in vederea incheierii procesului verbal de validare a premiului.

 

11.7.     Premiile Saptamanale vor intra in posesia castigatorilor in termen de maxim 30 zile lucratoare de la data incheierii procesului verbal de validare a premiului dintre Participantul castigator si Organizator. Castigatorii Premiilor Saptamanale vor fi anuntati in prealabil asupra zilei, datei, orei de ridicare a premiilor.  La momentul ridicarii premiilor Participantii castigatori si reprezentantul Organizatorului vor semna un proces verbal de predare – primire a premiilor.

 

11.8.     Daca vor exista Premii Saptamanale care nu au fost acordate, ca urmare a neindeplinirii de catre Participantii carora le-au fost alocate a uneia sau mai multora dintre conditiile de validare (vezi Sectiunea 10 CONDITII DE VALIDARE), Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, primul cod extras ca rezerva in urma tragerii la sorti din saptamana respectiva.  Daca nici acesta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, in ordinea cronologica a extragerii, celelalte coduri extrase ca rezerva.

 

11.9.     Participantii la Campanie care au trimis codurile unice extrase ca rezerve, vor fi notificati si validati de catre Organizator in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data la care castigatorul initial si-a pierdut calitatea de castigator, in ordinea cronologica a tragerii la sorti a rezervelor pana la epuizarea acestora.  Daca si in acest caz vor exista Premii Saptamanale care nu au fost acordate, acestea nu se vor mai acorda si vor ramane in proprietatea Organizatorului.

 

11.10.   Daca din motive independente de vointa Organizatorului, nu se reuseste identificarea si validarea Participantilor ale caror coduri au fost extrase pentru Premiile Zilnice si/sau Saptamanale pana la data anuntata pentru publicarea lor in ziarul Romania Libera, pe site-ul Campaniei www.noroccujoe.ro si pe www.infopromotii.ro, acestia vor fi publicati la o data ulterioara dupa ce s-a facut identificarea si validarea lor.

 

 

SECTIUNEA 12. MINORII SI PERSOANELE FARA CAPACITATE JURIDICA

 

12.1.     In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este minor (cu varsta sub 18 ani) sau o persoana lipsita de capacitate de exercitiu, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului prin intermediul parintelui sau al tutorelui sau legal. Acestia din urma vor semna o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea oficiala a premiului respectiv reprezentantului minorului, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de acesta.

 

12.2.     In cazul in care castigatorul unuia dintre Premiile Saptamanale se afla in imposibilitate fizica de a se deplasa, predarea acestuia se poate face catre o persoana imputernicita de catre castigator in baza unei procuri autentificate de catre un Notar Public.  Aceasta procura autentificata va imputernici reprezentantul castigatorului sa semneze inclusiv declaratia prin care Organizatorul este exonerat de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului catre persoana imputernicita in acest sens, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de acesta.

 

 

SECTIUNEA 13. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

 

13.1.     Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea ambalajelor castigatoare, de instrainarea lor si/sau de prezentarea ambalajelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament.  De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza produsele JOE participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele JOE participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati. 

 

13.2.     Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare - primire a premiului nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului sau a Agentiei implicate in aceasta Campanie. 

 

13.3.         Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

 

 

SECTIUNEA 14. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

14.1.     Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168.

14.2.     Toate SMS-urile participante la aceasta Campanie devin proprietatea Organizatorului impreuna cu toate informatiile pe care le contin.

 

14.3.     Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.  Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006.  Numele, prenumele si localitatea de resedinta, doar ale castigatorilor, precum si codurile unice castigatoare si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.

 

14.4.     Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii accepta ca, in cazul in care vor castiga unul dintre Premiile Saptamanale/Zilnice, numele, prenumele, localitatea de resedinta si imaginea lor sa poata fi facute publice si folosite in scopuri publicitare de catre Organizator, in diverse materiale tiparite, audio si video, in mod gratuit.  Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii vor semna o declaratie scrisa in acest sens, conform celor solicitate de catre Organizator.

 

14.5.     Prin simpla participare la Campanie, Participantii isi dau acordul expres si neechivoc ca datele lor personale comunicate Organizatorului sa intre in baza de date a Organizatorului, sa fie prelucrate si folosite pentru campanii de marketing direct.  Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor.  Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14) si dreptul la opozitie (art. 15).

 

14.6.     Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.  Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001.  In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Nestle Romania SRL, cu sediul in Iride Bussines Park, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9 – 9 A, sector 2, Bucuresti, Romania, in atentia Serviciul Consumatorului.

 

 

SECTIUNEA 15. LIMITAREA RASPUNDERII

 

15.1.     Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:

 

15.1.1.  Codurile trimise prin SMS inainte de data de 15 Martie 2007, ora 07:00:00;

 

15.1.2.  Codurile trimise prin SMS dupa data de 2 Mai 2007, ora 19:00:00;

 

15.1.3.  Pierderile sau intarzierile mesajelor SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone sau Orange) sau de oricare alte defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

 

15.1.4.  Expedierea ambalajelor promotionale originale continand codul unic valid castigator la alta adresa decat cea comunicata in Regulament;

 

15.1.5.  Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea raspunde Participantului la Campanie;

 

15.1.6.  Situatiile in care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS cu un cod unic extras drept castigator nu poate fi apelat timp de 3 (trei) zile lucratoare, conform conditiilor din prezentul Regulament, din orice motive independente de vointa Organizatorului;

 

15.1.7.  Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cod unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional;

 

15.1.8.  Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1827.

 

15.2.     Ordinea receptionarii mesajelor SMS este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii acestora, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor.  Codurile unice tiparite pe partea interioara a ambalajelor promotionale sunt inactive pentru participarea la Campanie inainte de data de 15 martie 2007 07:00:00 si dupa data de 2 Mai 2007 ora 19:00:00.  Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.

 

15.3.     Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod gresit) si care nu indeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea 8.4.  SMS-urile trimise de pe numere scurte sau de pe internet nu vor fi luate in considerare.

 

15.4.     Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor promotionale continand codul unic castigator declarat castigator.  Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care (i) a trimis SMS-ul castigator, (ii) a primit SMS - ul de confirmare conform articolului 8.8.5 sau 8.8.6., si (iii) detine ambalajul promotional original inscriptionat cu codul declarat castigator, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.  Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

 

15.5.     Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis in perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1827 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

 

 

SECTIUNEA 16. TAXE

 

16.1.     Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit.  Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.  De la data semnarii procesului verbal de predare – primire a premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.

 

16.2.     Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul 1827, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului la OP 6, CP 55, Bucuresti sau trimiterii ambalajului castigator la OP 83 CP 77 sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea solicitarii Regulamentului de desfasurare a Campaniei).

 

 

SECTIUNEA 17. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

 

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorul este obligat sa faca publice numele castigatorilor si castigurile acordate in cadrul acestei Campanii. Lista tuturor castigatorilor va fi publicata la finalul Campaniei in data de 18.06.2007 in ziarul Romania Libera, pe site-ul Campaniei www.noroccujoe.ro si www.infopromotii.ro. Pe aceste doua site-uri se vor publica saptamanal Participantii castigatori pentru fiecare Saptamana a Campaniei.

 

 

SECTIUNEA 18. FORTA MAJORA

 

18.1.     Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. 

 

18.2.     Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ.  Organizatorul daca invoca forta majora este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

 

SECTIUNEA 19. LITIGII

 

19.1.     In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila.  Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.

 

19.2.     Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Nestle Romania S.R.L., cu sediul in Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, cladire IRIDE Business Park, Sector 2, Bucuresti Romania, in atentia "Serviciul Consumatorului”, in termen de maxim 2 (doua) saptamani de la data publicarii listei castigatorilor pentru fiecare Saptamana a Campaniei.  Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.

 

 

SECTIUNEA 20. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

20.1.     Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

 

20.2.     Regulamentul Campaniei „Noroc cu Joe!” va fi publicat in ziarul Romania Libera din data de 15 martie 2007 si va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant la (i) Info Line 08008 637 853 (linie telefonica gratuita apelabila din reteaua Romtelecom) de luni pana vineri intre orele 9h00 – 18h00 (cu exceptia sarbatorilor legale), (ii) prin e-mail la contact.nestle@ro.nestle.com, (iii) pe site-ul Campaniei www.noroccujoe.ro si www.infopromotii.ro, sau (iv) printr-o solicitare scrisa la OP 6, CP 55, Bucuresti.

 

20.3.     Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat in 5 exemplare originale, astazi 02.03.2007 data autentificarii de catre Notarul Public.
Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Noroc cu JOE!"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Noroc cu JOE!

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media