CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

MOL - "Doua placeri intr-un cadou"

Concurs cu premii MOL

Premii prin tragere la sorti: 468 x card de carburant MOL in valoare de 200 RON.

Cumpara produse in valoare de minim 30 RON din orice MOL Shop participant la promotie si trimite codul promo alfanumeric de pe bonul de casa prin SMS la 1876 (Orange, Vodafone, Zapp) sau la 0766.665.665 (Cosmote). Pastreaza bonul pentru validare.

Perioada promoţiei: 01 martie - 30 aprilie 2007

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul Oficial al Campaniei

“Doua placeri dintr-un cadou”

 

 

  1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

Organizatorul Campaniei Promotionale Doua placeri dintr-un cadou  este MOL Romania Petroleum Products SRL, societate cu personalitate juridica romana, cu sediul in  Cluj Napoca,  Bd. 21 Dec 1989 nr. 81-83, Etaj 9,  jud Cluj, Romania, cod unic de inregistrare RO7745470, numar de inregistrare la Registrul Comertului J12/729/2000, cont de virament RO85 INGB0003002128608910 deschis la ING Bank Cluj

Prelucrarea de date pentru aceasta Campanie este inregistrata la ANSPDCP in registrul prelucrarilor de date cu caracter personal cu numarul 3194.

 

Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament ("Regulamentul"), obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei si va aduce la cunostinta publicului modificarile operate.

 

Campania este organizata cu implicarea agentiilor Adviser, si a companiei de marketing direct Supercard, in calitate de imputernicit al MOL Romania Petroleum Products pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

 

2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI  

 

Campania este organizata si se desfasoara in 117 benzinarii MOL din Romania (vezi lista statiilor participante in Anexa 1).

 

 

3. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Campania va incepe la 1 martie 2007 ora 00:00:00 si se va incheia la 30 aprilie 2007 ora 24:00:00.

Orice mesaj SMS trimis inainte de data 1 martie 2007 ora 00:00:00 sau dupa data 30 aprilie 2007 ora 24:00:00 nu va fi luat in considerare de Organizator.

Revendicarea premiilor constand in carduri de carburant MOL- carburant pentru vacanta se face pana la data de 31 iulie 2007, orice revendicare dupa data de 31 iulie 2007 nu va fi luata in considerare de catre Organizator.

 

 

4. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

Campania este adresata tuturor persoanelor fizice cu resedinta in Romania care au implinit 18 ani pana la data de 1 martie 2007. Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, agentii si partenerii MOL Romania, respectiv angajatii acestora, angajatii agentiilor Adviser , ai Supercard precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si sotul /sotia celor mentionati mai sus.

 

 

5. PREMIILE ACORDATE

 

In cadrul acestei campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:

 

468 de carduri de carburant MOL – carburant pentru vacanta

 

Valoarea fiecarui premiu este de 200 RON. Cu cardul de carburant MOL – carburant pentru vacanta se vor putea cumpara in limita sumei de 200 RON orice carburant sau/si orice produse din MOL Shop cu exceptia rovinietei. Nu se accepta plata mixta. Cardurile de carburant MOL – carburant pentru vacanta premiu sunt valabile pentru o singura alimentare sau cumparatura. Intreaga suma trebuie alimentata/cumparata o singura data.

Nu se vor accepta platile mixte, adica numerar + Card de carburant MOL – carburant pentru vacanta sau card bancar + Card de carburant MOL – carburant pentru vacanta. In cazul in care valoarea alimentarii/cumparaturii depaseste suma de 200 RON, clientul va trebui sa plateasca toata alimentarea/cumparatura cash si nu i se va accepta cardul de carburant MOL – carburant pentru vacanta. In cazul in care valoarea alimentarii este mai putin de 200 RON clientul nu va primi rest.

Cardul de carburant MOL – carburant pentru vacanta poate fi utilizat incepand cu 1 iunie 2007 pana la 31 decembrie 2007.

Valoarea totala a premiilor este de 93 600 RON.

 

 

6. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Pentru a participa la campanie, participantul trebuie sa achizitioneze produse din shop in valoare de minim 30 RON sa achite cu cash sau cu card bancar tranzactia efectuata si sa trimita codul promo care se gaseste pe bonul fiscal primit de la casa (codul promo va fi alfanumeric si va avea forma: XXXX XXXX ), prin SMS la numarul cu tarif normal 1876, pentru retelele Orange, Vodafone si Zapp si numarul cu tarif normal 0766 665 665 pentru reteaua Cosmote pana la data 30 aprilie 2007, ora 24.00:00.

Lista cu cele 117 benzinarii MOL participante la Campanie este indicata in Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei.

Pentru fiecare SMS trimis, participantul va plati tariful normal perceput de operatorii de telefonie mobila Orange, Vodafone, Zapp si Cosmote pentru transmiterea de mesaje text SMS.

Bonul fiscal (sau o copie a acestuia) va fi pastrat pentru validare in cazul in care participantul la Campanie va fi declarat castigator.

Participantii la aceasta campanie au dreptul sa castige un numar nelimitat de premii, in limita numarului total de premii disponibile pentru aceasta Campanie. Pentru mai multe sanse de castig, participantii vor cumpara produse din MOL shop in valoare de minim 30 RON de mai multe ori. Pentru a putea participa la Campanie cu mai multe coduri promo, participantul este obligat sa trimita pentru fiecare cod promo cate un mesaj SMS.

Mesajul trimis de catre consumator este considerat valid daca indeplineste simultan urmatoarele conditii:

A. Codul promo trimis este alfanumeric, unic si valid.

B. Codul promo trimis nu a mai fost trimis inainte de pe acelasi numar de telefon mobil sau de pe un alt numar de telefon mobil.

Codul promo trimis se afla pe un bon, primit dupa cumpararea de produse din MOL shop in valoare de minim 30 RON

In cadrul Campaniei se va acorda cate un singur premiu pentru fiecare cod promo valid, castigator, indiferent de numarul de produse achizitionate pe bonul respectiv, sau daca participantul a achizitionat multiplii de 30 RON.

Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul va trebui sa faca dovada detinerii bonului sau a unei copii a acestuia, al carui cod promo valid a fost trimis prin SMS si declarat castigator.

In situatiile in care acelasi cod promo valid va fi trimis prin SMS de pe numere de telefon diferite, va fi validat primul SMS primit la numarul cu tarif normal 1876 (pentru retelele Orange, Vodafone si Zapp) sau numarul cu tarif normal 0766 665 665 pentru reteau Cosmote. .

Pentru fiecare mesaj primit la numarul scurt cu tarif normal 1876,(valabil pentru retelele Orange, Vodafone si Zapp) sau numarul lung cu tarif normal 0766 665 665(valabil pentru reteaua Cosmote) participantul va primi un SMS de raspuns (mesaj de tip stocabil):

- daca mesajul este valid: consumatorul va primi un mesaj text SMS prin care va fi informat ca mesajul este valid si va participa la tragerea la sorti: Cod valid! Vei participa la extragerea din (data tragerii). Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

- daca mesajul este invalid: consumatorul va primi un mesaj text SMS prin care va fi informat ca mesajul trimis nu este valid Cod promo invalid! Trimite codul alfanumeric tiparit pe bonul de casa in format xxxx xxxx, fara semne de punctuatie sau alte caractere!

- daca mesajul este valid dar codul a mai fost trimis o data: consumatorul va primi un mesaj SMS prin care va fi informat ca mesajul trimis este valid dar codul a mai fost trimis Cod duplicat!Acest cod este deja inscris.Pentru detalii verificati conditiile de participare la relatii clienti MOL Romania.”

- daca mesajul este valid si codul promo este tras la sorti si declarat castigator al unui card MOL -  participantul va primi un mesaj text SMS de tipul:  Poti castiga un card de carburant MOL de 200 RON daca raspunzi in decurs da 3 zile la apelul operatorului MOL. Pastreaza bonul cu codul XXXX XXXX!

In cazul in care un participant trimite intr-un interval de 24 ore un numar de 5 (cinci) coduri promo invalide, posesorul de la acelasi numar de telefon pierde dreptul de a participa la aceasta Campanie pentru o perioada de 24 ore. In acest sens orice SMS trimis de la acel numar de telefon catre oricare din numerele 1876 sau 0766 665 665 in urmatoarele 24 de ore nu va mai fi luat in considerare si nu i se va trimite SMS de raspuns.

In acest caz, la al cincilea mesaj trimis, posesorul numarului de telefon va primi automat un mesaj SMS de raspuns: Acest numar de telefon a incalcat regulamentul promotiei MOL. Pentru detalii verificati conditiile de participare la relatii clienti MOL Romania

In cazul in care un participant trimite intr-o saptamana un numar de 10 (zece) coduri promo invalide, posesorul de la acelasi numar de telefon pierde dreptul de a participa la aceasta Campanie pentru o perioada de 24 ore. In acest sens orice SMS trimis de la acel numar de telefon catre oricare din numerele  1876 sau 0766 665 665 in urmatoarele 24 de ore nu va mai fi luat in considerare si nu i se va trimite SMS de raspuns.

In acest caz, la al zecelea mesaj trimis, posesorul numarului de telefon va primi automat un mesaj SMS de raspuns: Acest numar de telefon a incalcat regulamentul promotiei MOL. Pentru detalii verificati conditiile de participare la relatii clienti MOL Romania

In cazul in care un participant trimite de la acelasi numar de telefon un numar de 20 (douazeci) coduri promo invalide pe toata perioada Campaniei, posesorul respectivului numar de telefon nu mai are dreptul de a participa la aceasta Campanie. In acest sens orice SMS trimis de la acel numar de telefon catre oricare din numerele 1876 sau 0766 665 665 pe durata ramasa a Campaniei nu va mai fi luat in considerare si nu i se va trimite SMS de raspuns.

In acest caz, la al douazecilea mesaj trimis, posesorul numarului de telefon va primi automat un mesaj SMS de raspuns: Acest numar de telefon a incalcat regulamentul promotiei MOL. Pentru detalii verificati conditiile de participare la relatii clienti MOL Romania

In cazul in care un participant trimite 5 (cinci) coduri promo care au fost anterior revendicate de alti participanti, posesorul respectivului numar de telefon nu mai are dreptul de a participa la aceasta Campanie. In acest sens orice SMS trimis de la acel numar de telefon catre numerele 1876 sau 0766 665 665 pe durata ramasa a Campaniei  nu va mai fi luat in considerare si nu i se va trimite SMS de raspuns.

In acest caz, la al cincilea mesaj trimis, posesorul numarului de telefon va primi automat un mesaj SMS de raspuns: Acest numar de telefon a incalcat regulamentul promotiei MOL. Pentru detalii verificati conditiile de participare la linia verde relatii clienti MOL Romania 0800 800 665.

Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la linia verde relatii clienti MOL Romania 0800 800 665 (numar gratuit) intre orele 09:00 a.m. – 17:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.

 

 

7. ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI

 

Premiile Campaniei constand in 468 de carduri de carburant MOL – carburant pentru vacanta, acordate cate 4 pe fiecare statie de alimentare MOL vor fi acordate participantilor la Campanie prin tragerile la sorti electronica ce vor avea loc in data de 19martie 2007 (un card pe fiecare statie pentru perioada 1-15 martie,), in data de 4 aprilie 2007 (un card pe fiecare statie pentru perioada 16-31 martie), in data de 18 aprilie (un card pe statie pentru perioada 1-15 aprilie) si pe data de 3 mai (un card pe statie pentru perioada 16-30 aprilie). Tragerile la sorti se vor efectua in prezenta unei comisii formate dintr-un reprezentant al Organizatorului si un reprezentant al Supercard si va fi supervizata de un Notar Public.

Pentru acordarea celor 468 de carduri de carburant MOL vor fi extrase, pentru fiecare statie MOL,pentru fiecare dintre cele 4 perioade de promotie ( 1-15 martie, 16-31 martie, 1-15 aprilie, 16-30 aprilie) cate 11 (unsprezece) coduri promo valide, primul cod promo valid extras va fi desemnat castigator, iar urmatoarele  10 coduri promo valide extrase, vor constitui codurile promo de rezerva. In cazul in care unul sau mai multi participanti care au trimis coduri promo valide declarate castigatoare nu vor fi validati conform procedurii descrise in Sectiunea 9, vor fi declarate castigatoare urmatoarele coduri promo de rezerva, extrase in ordine cronologica.

Mesajele care nu sunt valide nu participa la tragerile la sorti.

Organizatorul isi pastreaza dreptul de a oferi mai multe premii decat cele prevazute in prezentul regulament, iar premiile neacordate vor ramane in posesia organizatorului.

 

 

8. CONDITII DE VALIDITATE

 

Pentru ca un participant sa fie considerat valid, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

1. Sa indeplinesca conditiile de la Sectiunea 4 a prezentului Regulament;

2. Sa achizitioneze in perioada promotiei produse din shop in valoare de minim 30 RON si sa fi facut plata cu cash sau cu card bancar .

3. Sa trimita prin SMS la numarul cu tarif normal 1876 (pentru retelele Orange, Vodafone sau Zapp) sau numarul cu tarif normal 0766 665 665 pentru reteaua Cosmote codul promo unic de pe bonul de casa in perioada 01.03.2007 ora 00:00:00 - 30.04.2007 ora 24:00:00.

4. Elementele de identificare ale castigatorului sunt:

In prima faza:

- codul promo unic trimis prin SMS

- numarul de telefon mobil de pe care s-a trimis SMS-ul

In faza identificarii castigatorului:

- bonul (sau copia bonului) ce contine codul promo extras ca si castigator

- datele personale declarate prin telefon (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate) in vederea inmanarii premiului pana la data de 31.07.2007.

In faza inmanarii premiului castigatorului:

- Sa pastreze si sa prezinte bonul sau o copie a acestuia ce contine codul promo selectat drept castigator;

- Bonul (sau copia bonului) sa fie intreg si sa permita citirea cu usurinta a datelor;

- Codul promo selectat drept castigator sa fie intreg si lizibil;

- Codul promo tiparit pe bon sa fie identic cu cel castigator.

In sensul prezentului Regulament participantul, care trimite un SMS cu un cod promo valid si indeplineste toate conditiile de mai sus, este validat drept castigator, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil folosit pentru trimiterea SMS-ului de inscriere in Campanie.

Vor fi anulate codurile castigatoare in urmatoarele cazuri:

- Castigatorii nu pot fi contactati in termen de 3 zile de la tragerile la sorti (data tragerilor: 19.03.2007, 04.04.2007, 18.04.2007, 03.05.2007) din cauze independente de Organizator.

- Posesorul unui cod castigator nu poate face dovada detinerii bonului cu codul castigator – in original sau copie.  

 

 

9. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A  PREMIILOR

 

Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un card de carburant MOL – carburant pentru vacanta, participantul va fi contactat pentru a i se comunica premiul castigat, locul de unde trebuie ridicat si pentru a i se lua datele personale (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate) in vederea inmanarii premiului. Pentru verificarea faptului ca este detinatorul bonului de casa cu codul promo declarat castigator, i se vor cere informatii de pe bon (data, ora cumpararii, statia de unde s-a facut achizitia, valoarea bonului si modalitatea de plata). Castigatorul trebuie sa se prezinte cu bonul castigator sau o copie a acestuia si cu actul de identitate in original, la statia MOL de unde a cumparat produsele Shop si de unde are bonul castigator, in vederea incheierii procesului verbal de predare primire a premiului. Castigatorii isi pot ridica premiile de la statia MOL de unde au cumparat produsele Shop incepand cu data de 15 mai 2007.

Daca dupa trimiterea SMS-urilor din partea Organizatorului catre numerele de telefon de pe care s-au trimis codurile promo declarate castigatoare nu se poate face identificarea participantilor care le-au trimis (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate) din urmatoarele motive: posesorul codului promo extras nu poate fi contactat telefonic de catre Organizator (nu raspunde la telefon, are telefonul inchis, etc) sau refuza sa ofere datele de identificare, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, acestia isi pierd calitatea de castigatori. Orice revendicare ulterioara dupa aceasta perioada acordata pentru validare nu va fi luata in considerare.

In acest caz, Organizatorul va desemna drept castigator urmatorul cod promo valid extras ca rezerva, in ordinea cronologica a extragerii codurilor promo, in urma tragerii la sorti pe statia MOL respectiva, pentru perioada corespondenta, pana la completarea numarului de premii care nu au fost acordate.

Noii castigatori vor fi anuntati in 4 zile lucratoare dupa data fiecarei trageri la sorti. Participantii la Campanie care au trimis aceste mesaje vor fi notificati telefonic si validati conform Sectiunii 8 din prezentul Regulament. Daca si in acest caz vor exista premii constand in carduri de carburant MOL – carburant pentru vacanta care nu au fost acordate, acestea nu se vor mai acorda si vor ramane in proprietatea Organizatorului.

Lista castigatorilor va fi anuntata in statiile MOL participante dupa fiecare tragere la sorti, va fi expusa pe site-ul www.molromania.ro dupa fiecare tragere la sorti si va fi publicata in Jurnalul National in data de 10.05.2006, dupa ce s-a facut identificarea si validarea castigatorilor.

 

 

10. RESPONSABILITATE

 

Organizatorul Campaniei si companiile implicate in organizarea ei nu îsi asuma raspunderea pentru:

- Codurile trimise prin SMS inainte de data de 01 martie  2007, ora 00:00:00

- Codurile trimise prin SMS dupa data de 30 aprilie 2007, ora 24:00:00

- Codurile trimise prin SMS care nu au ajuns la destinatie din cauza unor defectiuni tehnice ale retelelor de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni tehnice care nu sunt provocate de catre Organizator.

- situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie.

- situatiile in care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS cu un cod promo castigator nu poate fi apelat timp de 3 zile, conform conditiilor prezentului Regulament, in acest caz el pierzand calitatea de castigator

- situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cod promo imprimat pe bonul de casa.

Ordinea receptionarii mesajelor este data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii mesajelor, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor. Codurile unice de pe bonurile de casa devin inactive pentru participarea la Campanie dupa data de 30 aprilie 2007 ora 24:00:00.

Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod gresit) si care nu îndeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea  8.

Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

Organizatorul Campaniei nu va purta nici o raspundere derivand din vreo neintelegere si nu va putea fi implicat in litigiile legate de proprietatea asupra bonurilor castigatoare participante la Campanie. Litigiile privind dreptul de proprietate asupra acestora nu vor putea influenta modul de acordare a premiilor conform prezentului Regulament.  Predarea bonurilor castigatoare de catre participanti continand codul promo valid, castigator comunicat in mesajul de raspuns unor persoane neautorizate de catre MOL Romania SRL exonereaza Organizatorul de orice raspundere si/sau obligatie fata de participantii respectivi.

 

 

11. PERSOANELE FARA CAPACITATE JURIDICA

 

In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este in incapabilitate fizica de a se deplasa, atunci este necesara existenta unei procure semnata si autentificata la un Notar de catre castigator, procura ce da dreptul persoanei imputernicite de a primi premiul respectiv, inclusiv semnarea unei declaratii prin care exonereaza Organizatorul de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului, precum si de plata de despagubiri sau reclamatii de orice natura in legatura cu acesta.

 

 

12. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

 

Organizatorul, partenerii si alte societati implicate in aceasta Campanie vor fi raspunzatori pentru erori de imprimare sau alte erori ale codurilor inscriptionate pe bon.

Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor castigatoare, de instrainarea lor si de prezentarea bonurilor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament pentru a fi validate. De asemenea Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare-primire nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii promotionale.

Organizatorul nu va avea nici o raspundere si nici nu va fi implicat in litigii legate de persoana careia ii apartine Bonul, acordand premiul persoanei care i-au fost luate date si care se incadreaza in Sectiunea 8 Conditii de validitate, cu conditia ca aceasta sa se prezinte in vederea ridicarii premiului conform cu Sectiunea 9.

 

 

13. ANGAJAMENTE, PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

MOL Romania Petroleum Products SRL prelucreaza datele personale ale participantilor la aceasta promotie în conformitate cu Legea 677/2001, acesta prelucrare de date fiind inscrisa la ANSPDCP in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu carecter persoanl cu  numarul 3194.

Prin transmiterea unui SMS în cadrul participarii la Campanie, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora, participarea la aceasta Campanie implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii accepta ca, in cazul in care vor castiga unul din premiile Campaniei, numele, prenumele, localitatea de resedinta si imaginea lor sa poata fi facute publice si folosite in scopuri publicitare de catre Organizator, in diverse materiale tiparite, audio si video, in mod gratuit. Castigatorii premiilor oferite în cadrul acestei Campanii vor semna o declaratie scrisa în acest sens, conform celor solicitate de catre Organizator.

Tuturor participantilor la Campanie le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special drepturile persoanei vizate cu privire la dreptul de informare (art. 12),  dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de opozitie (art. 15),  dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

In desfasurarea campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor se vor colecta prin intermediul mesajelor SMS trimise de participanti sau reprezentantilor Organizatorului si telemarketing. 

Urmatoarele date vor fi colectate in perioada desfasurarii campaniei: nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate.

Scopurile constituirii bazei de date sunt: inmanarea premiilor castigatorilor, inregistrarea castigatorilor promotiei “Doua placeri dintr-un cadou", realizarea de rapoarte statistice cu privire la participanti, informarea acestora, prin diverse mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare), cu privire la alte actiuni desfasurate în viitor.

Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitului sau, Supercard.

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile legii 677/2001.

 

 

14. TAXE

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei  (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul cu tarif normal 1876 pentru retelele Orange, Vodafone si Zappp si  numarul cu tarif normal 0766 665 665 pentru reteau Cosmote, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii Regulamentului, cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea solicitarii Regulamentului Campaniei.

 

 

15. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

 

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorul este obligat sa faca publica lista castigatorilor si castigurile acordate in tragerilor la sorti din cadrul acestei Campanii. Lista castigatorilor premiilor Campaniei cu numele, prenume si statia MOL la care a castigat va fi publicata in data de 10 mai 2007 in Jurnalul National, pe site-ul www.molromania.ro (atat dupa fiecare tragere la sorti cat si la finalul campaniei promotionale) si in benzinariile MOL (atat dupa fiecare tragere la sorti cat si la finalul campaniei promotionale).

 

 

16. FORTA MAJORA

 

Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Contractului si care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului, etc.

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

 

17. LITIGII

 

In cazul unor litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila.  Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane de la sediul Organizatorului.

 

 

18. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

Regulamentul oficial al campaniei promotionale „Doua placeri dintr-un cadou” va fi publicat pe site-ul www.molromania.ro in data de 01 martie 2007, in statiile MOL participante (vezi anexa 1 la prezentul Regulament) si va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant prin e-mail la relatiiclienti@molromania.ro sau printr-o solicitare scrisa la sediul Operatorului, MOL Romania Petroleum Products SRL, Bucuresti, str. Daniel Danilopolu, nr 4-6, et.2, sector 1, Romania.

Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "MOL - "Doua placeri intr-un cadou""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: MOL - "Doua placeri intr-un cadou"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media