CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

MOL - "Accelerezi si vezi cele 7 minuni ale lumii"

Promotie concurs cu premii MOL

Premii mari: 7 x excursie de 7 zile pentru 2 persoane la: Colosseum, Roma (extragerea 1); Petra, Iordania (extragerea 2); Taj Mahal, India (extragerea 3); Chichen Itza, Mexic (extragerea 4); Marele Zid, China (extragerea 5); Rio de Janeiro, Brazilia (extragerea 6); Machu Picchu, Peru (extragerea 7). Alte premii: 49 x Smartphone Palm Treo (cate 7 premii la fiecare extragere).

Alimenteaza cu minimum 25 litri de carburant EVO Diesel sau EVO Benzina de la oricare statie MOL si trimite codul promotional inscris pe bonul de casa prin SMS la 1823. Pastreaza bonul pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 aprilie - 31 iulie 2008

Promotie expirata
4 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul Oficial al Campaniei

Accelerezi si vezi cele 7 minuni ale lumii

 

 

1.         ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

Organizatorul Campaniei Promotionale "Accelerezi si vezi cele 7 minuni ale lumii” este MOL Romania Petroleum Products SRL, societate cu personalitate juridica romana, cu sediul in  Cluj Napoca,  Calea Dorobantilor 14-16, etaj 1,  jud Cluj, Romania, cod unic de inregistrare R7745470, numar de inregistrare la Registrul Comertului J12/729/2000, cont de virament RO85 INGB0003002128608910 deschis la ING Bank Cluj, înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 3194

 

Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament ("Regulamentul"), obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei si va aduce la cunostinta publicului modificarile operate.

 

Campania este organizata prin intermediul agentiei de publicitate SC Chilli Media  SRL, cu sediul in Bucuresti, Intr Almasului nr 3, Ap 15, Sector 1  si punct de lucru in Str. G-ral Athanasie Demostene nr 36B, sector 5, Bucuresti (denumita in continuare „Agentia”) si a companiei de marketing direct S.C. Open Public Services S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Calea Mosilor nr. 288, bl. 32, sc. B, et. 6, ap. 62, sector 2 si punct de lucru in Str. Dr. Garii nr. 3 Otopeni, jud Ilfov (denumita in continuare „Compania”).

 

 

2.         ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI  

 

Campania este organizata si se desfasoara in toate statiile MOL din Romania (vezi Anexa 1).

 

 

3.         PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Campania va incepe la 15 aprilie 2008 ora 00:00:00 si se va incheia la 31 iulie 2008 ora 23:59:59. Avand in vedere ca, pentru alimentarile facute in ultima zi a campaniei 31 iulie 2008, ora 23:59:59, codurile promo unice aferente indica data acestor alimentari,  vor putea fi trimise si inscrise in campanie pana la data de 01 august 23:59:59 inclusiv. Orice alt cod promo aferent alimentarilor facute inainte de 15 aprilie 2008 ora 00:00:00 sau dupa data de 31 iulie 2008, ora 23:59:59 nu va fi luat in considerare.

 

 

4.         CARBURANTII PARTICIPANTI

 

Carburantii participanti la aceasta campanie sunt: EVO Diesel si EVO Benzina.

 

 

5.         DREPTUL DE PARTICIPARE

 

Campania este adresata tuturor persoanelor fizice cu resedinta in Romania care au implinit 18 ani pana la data de 15 aprilie 2008. Exceptie fac angajatii Organizatorului, ai Agentiei precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si sotul /sotia celor mentionati mai sus.

 

 

6.         PREMIILE ACORDATE

 

In cadrul acestei campanie, Organizatorul ofera urmatoarele premii:

 

Categoria de Premii Nr. de premii

Tip Premiu

Valoare totala
(TVA inclus)
RON
Premii Mici 49 Smartphone Palm Treo 60.800
Premii Mari* 7 Excursii 118.978


Excursie la Rio de Janeiro, Brazilia
    Excursie la Taj Mahal, India  
    Excursie la Petra, Iordania  
    Excursie la Chichen Itza, Mexic  
    Excursie la Marele Zid, China  
    Excursie la Machu Picchu, Peru  
    Excursie la Colosseum, Roma  
Total 56   179.778



 

Nota: Tarifele oferite nu se aplica in perioada Craciunului, Pastelui si Anului Nou.

* Costul excursiilor a fost calculat la valoarea serviciilor de la momentul inceperii campanei promotionale.

 

Descriere premii:

 

Premiu Mic - Smartphone Palm Treo – Caracteristici: Windows Mobile 6 Standard, ecran de 320x240 pixeli, memorie interna de 256 MB, micro SD slot, conexiune 3G, UMTS, camera 2 mega pixeli

 

Premiu Mare - Excursie pentru 2 persoane la una dintre “Noile 7 minuni ale lumii” – constand in 2 bilete de avion, dus-intors la clasa economy, cazare 6 nopti in hoteluri de 3 sau 4 stele in functie de disponibilitate si regimul de masa specificat de hotel, inclusiv excursia/accesul la obiectivul turistic oferit ca premiu, bani de buzunar 50 Euro/zi. Pachetele nu includ alte servicii care nu sunt mentionate (room service, minibar, telefoane efectuate, servicii de spalatorie, bauturi, alte cheltuieli individuale).

 

-           Excursia oferita in cadrul primei extrageri va fi in Roma si obiectivul turistic va fi Colosseum

-           Excursia oferita in cadrul extragerii nr. 2 va fi in Iordania si obiectivul turistic va fi Petra

-           Excursia oferita in cadrul extragerii nr. 3 va fi in India si obiectivul turistic va fi Taj Mahal

-           Excursia oferita in cadrul extragerii nr. 4 va fi in Mexic si obiectivul turistic va fi Chichen Itza

-           Excursia oferita in cadrul extragerii nr. 5 va fi in China si obiectivul turistic va fi Marele Zid

-           Excursia oferita in cadrul extragerii nr. 6 va fi in Brazilia si obiectivul turistic va fi Rio

-           Excursia oferita in cadrul extragerii nr. 7 va fi in Peru si obiectivul turistic va fi Machu Picchu

 

Valoarea totala a Premiilor este de 179.778 RON (TVA inclus). Nu se acorda contravaloarea in bani a premiilor.

 

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate in aceasta campanie. Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu in cadrul campaniei va remedia orice defect de functionare in cadrul perioadei de garantie.

 

 

7.         MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Pentru a participa la campanie, participantul alimenteaza de la 15 aprilie 2008 ora 00:00:00 pana la data 31 iulie 2008, ora 23:59:59 cu cel putin 25 de litri din carburantii participanti la campanie ( EVO Diesel, EVO Benzina), achita cu cash sau cu card bancar si va trimite codul promo, alfanumeric, care se gaseste pe bonul fiscal primit de la casa (codul promo va fi alfanumeric si va avea forma: XXXX XXXX ), prin SMS la numarul 1823 (numar cu tarif normal valabil in retelele Orange, Vodafone si Cosmote),  in perioada 15 aprilie 2008 ora 00:00:00 pana la data 31 iulie 2008, ora 23:59:59. Nu pot participa la campanie clientii care efectueaza alimentarea prin card de carburant, fie acesta card MOL, DKV, UTA si EuroShell.

 

Avand in vedere ca, pentru alimentarile facute in ultima zi a campaniei 31 iulie 2008, ora 23:59:59, codurile promo unice aferente indica data acestor alimentari,  vor putea fi trimise si inscrise in campanie pana la data de 01 august 23:59:59 inclusiv. Orice alt cod promo aferent alimentarilor facute inainte de 15 aprilie 2008 ora 00:00:00 sau dupa data de 31 iulie 2008, ora 23:59:59 nu va fi luat in considerare.

 

Lista cu cele 123 benzinarii MOL participante la campanie este indicata in Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial al campaniei. In cazul in care se vor inaugura alte benzinarii MOL si vor participa la campanie, acestea vor fi comunicate pe site-ul www.molromania.ro si in statiile participante.

 

Pentru fiecare SMS trimis, participantul va plati tariful normal perceput de operatorii de telefonie mobila Orange, Vodafone si Cosmote pentru transmiterea de mesaje text SMS.

 

Bonul fiscal (sau o copie a acestuia) va fi pastrat pentru validare in cazul in care participantul la Campanie va fi declarat castigator.

 

Participantii la aceasta campanie au dreptul sa castige un numar nelimitat de premii, in limita numarului total de premii disponibile pentru aceasta campanie promotionala. Pentru mai multe sanse de castig, participantii vor alimenta de mai multe ori.

Pentru a putea participa la campanie cu mai multe coduri promo, participantul este obligat sa trimita pentru fiecare cod promo cate un mesaj SMS.

 

Mesajul trimis de catre consumator este considerat valid daca indeplineste simultan urmatoarele conditii:

A.        codul promo trimis este alfanumeric, unic si valid.

B.         codul promo trimis nu a mai fost trimis inainte de pe acelasi numar de telefon mobil sau de pe un alt numar de telefon mobil.

 

Codul promo trimis se afla pe un bon, primit dupa cumpararea in perioada 15 aprilie 2008 ora 00:00:00 - 31 iulie 2008, ora 23:59:59 a cel putin 25 de litri din carburantii care participa la campanie si dupa plata cu cash sau card bancar (nu card MOL, DKV, UTA si EuroShell).

 

In cadrul campaniei se va acorda cate un singur premiu pentru fiecare cod promo valid, castigator, indiferent de numarul de produse achizitionate pe bonul respectiv, sau daca participantul a achizitionat multiplii de 25 de litri din carburantii care participa la campanie.

 

Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul va trebui sa faca dovada detinerii bonului sau a unei copii a cestuia, al carui cod promo valid a fost trimis prin SMS si declarat castigator.

 

In situatiile in care acelasi cod promo valid va fi trimis prin SMS de pe numere de telefon diferite, va fi validat primul SMS primit la numarul 1823.

 

Pentru fiecare mesaj primit la numarul scurt 1823, participantul va primi un SMS de raspuns (mesaj de tip stocabil):

 

 - in cazul in care codul unic este primit înainte de data si ora începerii Campaniei: Campania "Accelerezi si vezi cele 7 minuni ale lumii”incepe din 15 aprilie 2008 00:00:00. Va multumim si va asteptam incepand cu acesta data!

 

 - in cazul in care codul unic este primit dupa data si ora finalizarii Campaniei: Campania "Accelerezi si vezi cele 7 minuni ale lumii” s-a incheiat in 31 iulie 2008 23:59:59. Va multumim si va asteptam la urmatoarele campanii MOL!

 

- daca mesajul este valid: consumatorul va primi un mesaj text SMS prin care va fi informat ca mesajul este valid si va participa la tragerile la sorti.

 

Pentru Primul Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text: Cod promo valid! Vei participa la extragerea din 05.05.2008 pentru o excursie in Roma la Colosseum. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

Pentru Al Doilea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text:  Cod promo valid! Vei participa la extragerea din 19.05.2008 pentru o excursie in Iordania la Petra. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

Pentru Al Treilea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text:  Cod promo valid! Vei participa la extragerea din 02.06.2008 pentru o excursie in India la Taj Mahal. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

Pentru Al Patrulea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text:  Cod promo valid! Vei participa la extragerea din 16.06.2008 pentru o excursie in Mexic la Chichen Itza. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

Pentru Al Cincilea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text:  Cod promo valid! Vei participa la extragerea din 07.07.2008 pentru o excursie in China la Marele Zid. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

Pentru Al Saselea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text:  Cod promo valid! Vei participa la extragerea din 21.07.2008 pentru o excursie in Brazilia la Rio. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

Pentru Al Saptelea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text:  Cod promo valid! Vei participa la extragerea din 04.08.2008 pentru o excursie in Peru la Machu Picchu. Pastreaza bonul sau o copie pentru validare.

 

- daca mesajul este invalid: consumatorul va primi un mesaj text SMS prin care va fi informat ca mesajul trimis nu este valid Cod promo invalid! Trimite codul alfanumeric tiparit pe bonul de casa in format xxxx xxxx, fara semne de punctuatie sau alte caractere!

 

- daca mesajul este valid si codul promo este tras la sorti si declarat castigator al unui Premiu Mic, participantul va primi un mesaj text SMS care va avea urmatorul text: Poti castiga Smartphone Palm Treo! Pastreaza bonul fiscal cu codul XXXX XXXX sau o copie! Vei fi sunat pentru a afla procedura de validare a premiului.

 

- daca mesajul este valid si codul promo este tras la sorti si declarat castigator al unui Premiu Mare: participantul va primi un mesaj text SMS care va avea urmatorul text:

 

Pentru Premiu acordat pentru primul Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text: Poti castiga o excursie in Roma la Colosseum! Pastreaza bonul fiscal cu codul XXXX XXXX sau o copie.Vei fi sunat pentru a afla procedura de validare a premiului

Pentru Premiu acordat pentru al Doilea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text:  Poti castiga o excursie in Iordania la Petra! Pastreaza bonul fiscal cu codul XXXX XXXX sau o copie.Vei fi sunat pentru a afla procedura de validare a premiului

Pentru Premiu acordat pentru al Treilea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text: Poti castiga o excursie la Taj Mahal! Pastreaza bonul fiscal cu codul XXXX XXXX sau o copie. Vei fi sunat pentru a afla procedura de validare a premiului

Pentru Premiu acordat pentru al Patrulea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text: Poti castiga o excursie la Chichen Itza! Pastreaza bonul fiscal cu codul XXXX XXXX sau o copie. Vei fi sunat pentru a afla procedura de validare a premiului

Pentru Premiu acordat pentru al Cincilea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text: Poti castiga o excursie la Marele Zid! Pastreaza bonul fiscal cu codul XXXX XXXX sau o copie. Vei fi sunat pentru a afla procedura de validare a premiului

Pentru Premiu acordat pentru al Saselea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text: Poti castiga o excursie in Brazilia la Rio! Pastreaza bonul fiscal cu codul XXXX XXXX sau o copie. Vei fi sunat pentru a afla procedura de validare a premiului

Pentru Premiu acordat pentru al Saptelea Interval al Campaniei acest sms va avea urmatorul text: Poti castiga o excursie la Machu Picchu! Pastreaza bonul fiscal cu codul XXXX XXXX sau o copie. Vei fi sunat pentru a afla procedura de validare a premiului

 

In cazul in care un participant trimite un cod promo unic corect care a mai fost trimis de pe acelasi numar de telefon mobil/alt numar de telefon mobil, participantul va primi un mesaj text SMS care va avea urmatorul text:

Cod promo deja inscris in campanie! Trimite alt cod promo unic de pe  bonul de casa dupa ce alimentezi la statiile MOL. Pastreaza bonul fiscal sau o copie.

 

In cazul in care un participant trimite de la acelasi numar de telefon un numar de 20 (douazeci) coduri promo invalide pe toata perioada campaniei, posesorul respectivului numar de telefon nu mai are dreptul de a participa la aceasta campanie. In acest sens orice SMS trimis de la acel numar de telefon catre numarul 1823 pe durata ramasa a campaniei nu va mai fi luat in considerare.

 

In acest caz, la al douazecilea mesaj trimis, posesorul numarului de telefon va primi automat un mesaj SMS de raspuns: Acest numar de telefon a incalcat regulamentul campaniei MOL. Pentru detalii verificati conditiile de participare la infoline 021/204.85.26

 

In cazul in care un participant trimite 5 (cinci) coduri promo care au fost anterior revendicate de alti participanti, posesorul respectivului numar de telefon nu mai are dreptul de a participa la aceasta campanie. In acest sens orice SMS trimis de la acel numar de telefon catre numarul 1823 pe durata ramasa a campaniei nu va mai fi luat in considerare.

 

In acest caz, la al cincilea mesaj trimis, posesorul numarului de telefon va primi automat un mesaj SMS de raspuns: Acest numar de telefon a incalcat regulamentul campaniei MOL. Pentru detalii verificati conditiile de participare la infoline 021/204.85.26

Informatii suplimentare pot fi obtinute NON STOP sunand la Info line 021/204.85.26 (numar cu tarif normal) si/sau la linia verde MOL 0800 800 665, apel gratuit valabil numai din reteaua Romtelecom.

 

 

8.         ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI

 

Pentru scopul acestui Regulament, durata Campaniei 15 aprilie 2008 ora 00:00:00 - 31 iulie 2008 ora 23:59:59 este impartita in 7 (sapte) intervale (in cele ce urmeaza „Interval”), dupa cum urmeaza:

           15 aprilie 2008 ora 00:00:00  - 30 aprilie 2008 ora 23:59:59  (in cele ce urmeaza „Primul Interval”);

           01 mai 2008 ora 00:00:00  - 15 mai 2008 ora 23:59:59  (in cele ce urmeaza „Al Doilea Interval”);

           16 mai 2008 ora 00:00:00  - 31 mai 2008 ora 23:59:59  (in cele ce urmeaza „Al Treilea Interval”);

           01 iunie 2008 ora 00:00:00  - 15 iunie 2008 ora 23:59:59  (in cele ce urmeaza „Al Patrulea Interval”);

           16 iunie 2008 ora 00:00:00  - 30 iunie 2008 ora 23:59:59  (in cele ce urmeaza „Al Cincilea Interval”);

           01 iulie 2008 ora 00:00:00  - 15 iulie 2008 ora 23:59:59  (in cele ce urmeaza „Al Saselea Interval”);

           16 iulie 2008 ora 00:00:00  - 31 iulie 2008 ora 23:59:59  (in cele ce urmeaza „Al Saptelea Interval”);

 

Premiile Campaniei vor fi acordate participantilor la Campanie prin trageri la sorti care se vor efectua electronic, in prezenta unei comisii formate dintr-un reprezentant al Organizatorului, un reprezentant al Agentiei de publicitate si un un reprezentant al Companiei de marketing direct. Comisia va fi supervizata de un Notar Public, iar tragerile le sorti vor avea loc dupa cum urmeaza:

           pe 5 mai 2008 va fi acordata excursia in Roma si 7 Smartphone Palm Treo, in baza codurilor promo unice valide primite in Primul Interval al Campaniei;

           pe 19 mai 2008 va fi acordata excursia in Iordania si 7 Smartphone Palm Treo, in baza codurilor promo unice valide primite in Al Doilea Interval al Campaniei;

           pe 02 iunie 2008 va fi acordata excursia in India si 7 Smartphone Palm Treo, in baza codurilor promo unice valide primite in Al Treilea Interval al Campaniei;

           pe 16 iunie 2008 va fi acordata excursia in Mexic si 7 Smartphone Palm Treo, in baza codurilor promo unice valide primite in Al Patrulea Interval al Campaniei;

           pe 07 iulie 2008 va fi acordata excursia in China si 7 Smartphone Palm Treo, in baza codurilor promo unice valide primite in Al Cincilea Interval al Campaniei;

           pe 21 iulie 2008 va fi acordata excursia in Brazilia si 7 Smartphone Palm Treo, in baza codurilor promo unice valide primite in Al Saselea Interval al Campaniei;

           pe 04 august 2008 va fi acordata excursia in Peru si 7 Smartphone Palm Treo, in baza codurilor promo unice valide primite in Al Saptelea Interval al Campaniei;

 

La fiecare tragere la sorti  vor fi extrase aleatoriu in prezenta Comisiei intr-o prima faza 6 (sase) coduri dintre codurile promo unice valide primite de Organizator in Intervalul respectiv. Primul cod promo unic valid extras va fi desemnat castigator al excursiei acordate in Intervalul respectiv din care se efectueaza tragerea la sorti,  iar urmatoarele 5 coduri promo unice valide extrase, in ordinea cronologica a extragerii, vor constitui codurile de rezerva. Aceste coduri de rezerva vor fi folosite in cazul in care unul sau mai multi Participanti care au trimis codurile unice valide declarate castigatoare nu vor fi validati conform procedurii descrise in Sectiunea 9 de mai jos.

 

In a doua faza vor fi extrase aleatoriu 42 (patruzeci si doua) coduri dintre codurile promo unice valide primite de Organizator in Intervalul respectiv. Primele 7 (sapte) coduri promo unice valide extrase, vor fi desemnate castigatoare a cate un Smartphone Palm Treo iar urmatoarele 35 coduri promo unice valide extrase, in ordinea cronologica a extragerii, vor constitui codurile de rezerva. Aceste coduri de rezerva vor fi folosite in cazul in care unul sau mai multi Participanti care au trimis codurile unice valide declarate castigatoare nu vor fi validati conform procedurii descrise in Sectiunea 9 de mai jos.

 

 

9.         CONDITII DE VALIDITATE

 

Pentru a fi validat drept castigator, participantul la Campanie care a trimis un mesaj cu un cod promo valid desemnat castigator in urma tragerilor la sorti, trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

A.        Sa nu faca parte din categoriile mentionate in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

B.         Pe bonul fiscal cu codul promo castigator sa aiba achizitionati cel putin 25 de litri din carburantii care participa la campanie si sa fi facut plata cu cash sau cu card bancar (nu cu card de carburant MOL, DKV, UTA sau EuroShell).

C.        Sa pastreze si sa prezinte bonul sau o copie a acestuia ce contine codul promo selectat drept castigator;

D.        Bonul (sau copia bonului) sa fie intreg si sa permita citirea cu usurinta a datelor;

E.         Codul promo selectat drept castigator sa fie intreg si lizibil;

F.         Codul promo tiparit pe bon sa fie identic cu cel castigator.

 

In sensul prezentului Regulament participantul, care trimite un SMS cu un cod promo valid si indeplineste toate conditiile de mai sus, este validat drept castigator, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil folosit pentru trimiterea SMS-ului de inscriere in Campanie.

 

 

10.       INMANAREA PREMIILOR

 

In cazul Premiilor Mici, procedura de validare este urmatoarea:

Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un Premiu Mic, participantul va fi contactat pentru a se verifica daca este in posesia bonului de casa cu codul promo declarat castigator sau a unei copii. Daca este in posesia bonului de casa sau a copiei, participantului ii este validat premiul castigat. Dupa validarea premiului, castigatorul va comunica datele personale (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate) cat si informatii de pe bon (data, ora alimentarii, statia de unde s-a facut achizitia, cantitatea de combustibil cumparata si modalitatea de plata). Castigatorul trebuie sa se prezinte cu bonul castigator sau o copie a acestuia si cu actul de identitate in original, la statia MOL aleasa de acesta, in vederea incheierii procesului verbal de predare primire a premiului.

 

Orice participant la Campanie, care a trimis un mesaj valid si desemnat castigator in urma tragerilor la sorti si care refuza sau se afla in imposibilitatea de a indeplini cel putin una dintre conditiile prezentate mai sus, isi pierde in mod automat calitatea de castigator si nu poate intra in posesia premiului.

 

Daca vor exista Premii Mici care nu au fost acordate, ca urmare a pierderii calitatii de Castigator a unora dintre participantii la Campanie, prin imposibilitatea de a indeplini una dintre conditiie de validitate prezentate mai sus, sau din alte motive cum ar fi: posesorul codului promo extras nu poate fi contactat telefonic de catre Organizator (nu raspunde la telefon, are telefonul inchis, etc) sau refuza sa ofere datele de identificare, in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, acel cod promo extras pierde calitatea de castigator.

 

Organizatorul va desemna drept castigator urmatorul cod promo valid extras ca rezerva, in ordinea cronologica a extragerii codurilor promo, in urma tragerii la sorti din Intervalul respectiv, pana la completarea numarului de premii care nu au fost acordate in Intervalul in cauza.

 

Astfel, participantii la Campanie care au trimis aceste coduri promo valide extrase ca rezerva vor fi notificati prin SMS si vor urma procedura de validare si inmanare a premiilor conform Sectiunii 9 si 10 din prezentul Regulament. Daca si in acest caz vor exista premii care nu vor fi putea fi acordate, acestea nu se vor mai acorda si vor ramane in proprietatea Organizatorului.

Premiile Mici pot fi revendicate pana cel tarziu la data de 15 august 2008 (inclusiv). Premiile Mici vor intra in posesia castigatorilor in termen de cel mult 10 zile de la data validarii premiului castigat.

 

In cazul Premiilor Mari procedura de validare este urmatoarea:

Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un premiu Mare, participantul va fi contactat pentru a se verifica daca este in posesia bonului de casa cu codul promo declarat castigator sau a unei copii.  Daca este in posesia bonului de casa sau a copiei, participantului ii este validat premiul castigat. Dupa validarea premiului, castigatorul va comunica datele personale (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate) cat si informatii de pe bon (data, ora alimentarii, statia de unde s-a facut achizitia, cantitatea de combustibil cumparata si modalitatea de plata).

 

Ei vor fi invitati sa se prezinte, la o data stabilita de comun acord, la sediul Organizatorului. La prezentarea in fata Organizatorului, castigatorii vor avea asupra lor bonului de casa castigator (sau o copie a acestuia) si actul de identitate. Dupa validarea premiului, castigatorii si reprezentantul autorizat al Organizatorului vor semna un proces verbal de indeplinire a criteriilor de participare stabilite prin prezentul Regulament (vezi Sectiunea 9).

 

Premiile Mari pot fi revendicate pana cel tarziu la data de 15 august 2008 (inclusiv).

 

Premiile Mari vor intra in posesia castigatorilor in termen de cel mult 30 zile de la data incheierii procesului verbal dintre Castigator si Organizator.

 

Pentru a putea beneficia de pachetele turistice oferite in cadrul acestei campanii promotionale, fiecare dintre castigatori si invitatii (persoanele care vor insoti castigatorii in excursii) acestora trebuie sa:

-           sa semneze o declaratie prin care iau la cunostinta continutul Regulamentului si se obliga la respectarea acestuia.

-           sa semneze o declaratie prin care Organizatorii sunt absolviti de orice responsabilitate in legatura cu aceste excursii si cu orice pierderi ori daune fizice sau morale ce decurg din derularea acestei Campanii;

-           in cazul in care nu au pasaport, sa isi asume in totalitate responsabilitatea pentru obtinerea unui pasaport, precum si a celorlaltor aprobari necesare efectuarii excursiei (obtinerea vizei), suportand costurile aferente.

 

Perioada desfasurarii excursiilor va fi stabilita de comun acord între câstigatori si agentia de turism în functie de disponibilitatile de rezervare pentru cazare si transport existente pentru perioada solicitata de câstigatori, dar nu mai târziu de 25 decembrie 2008. Castigatorii au obligatia de a stabili impreuna cu agentia de turism, toate detaliile legate de excursii cu minim 45 de zile inaintea desfasurarii fiecarei excursii.

 

Agentia de turism isi rezerva dreptul sa ceara câstigatorului sa-si aleaga, la propunerea Agentiei de turism, destinatii alternative pentru excursia castigata de acesta (in limita aceleiasi sume), in situatia in care destinatia initial castigata pentru efectuarea excursiei nu va putea fi respectata de Agentia de turism datorita unor cazuri de forta majora cum ar fi evenimente speciale: greve generale, stari de conflict, maladii/epidemii, catastrofe naturale, dovedite cu acte in conformitate cu legislatia in vigoare in domeniu. Agentia de turism este direct raspunzatoare in ceea ce priveste conditiile specifice de desfasurare a excursiei care se refera la: biletele de avion, cazare, tururi si transferuri. Astfel, daca unul dintre serviciile specificate nu sunt respectate conform legislatiei in vigoare din domeniu, agentia de turism este responsabila sa compenseze castigatorul pentru fiecare serviciu mentionat mai sus, exceptie facand situatiile de forta majora dovedite legal.

 

Orice participant la Campanie, care a trimis un mesaj valid desemnat castigator al unui Premiu Mare si care refuza sau se afla in imposibilitatea de a indeplini cel putin una dintre conditiile prezentate mai sus, isi pierde in mod automat calitatea de castigator si nu poate intra in posesia premiului.

 

Daca vor exista Premii Mari care nu au fost acordate, ca urmare a pierderii calitatii de Castigator a unora dintre participantii la Campanie, prin imposibilitatea de a indeplini una dintre conditiie de validitate prezentate mai sus sau din alte motive cum ar fi: posesorul codului promo extras nu poate fi contactat telefonic de catre Organizator (nu raspunde la telefon, are telefonul inchis, etc) sau refuza sa ofere datele de identificare, in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, acel codul promo extras pierde calitatea de castigator. Organizatorul va desemna drept castigator urmatorul cod promo valid extras ca rezerva, in ordinea cronologica a extragerii codurilor promo, in urma tragerii la sorti, pana la completarea numarului de premii care nu au fost acordate.

 

Participantii la Campanie care au trimis aceste coduri promo valide extrase ca rezerva vor fi notificati telefonic si validati conform Sectiunii 9 din prezentul Regulament. Daca si in acest caz vor exista premii finale care nu au fost acordate, acestea nu se vor mai acorda si vor ramane in proprietatea Organizatorului.

 

Daca din motive independente de vointa Organizatorului nu se face identificarea si validarea codurilor promo extrase pentru Premiile Mici sau pentru Premiile Mari pana la data anuntata pentru publicarea listei castigatorilor pe site-ul www.molromania.ro si in statiile MOL, lista va fi publicata cel mai scurt timp posibil de la momentul identificarii si validarii castigatorilor.

 

 

11.       PERSOANELE FARA CAPACITATE JURIDICA

 

In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este in incapabilitate fizica de a se deplasa, atunci este necesara existenta unei procure semnata si autentificata la un Notar de catre castigator, procura ce da dreptul persoanei imputernicite de a primi premiul respectiv, inclusiv semnarea unei declaratii prin care exonereaza Organizatorul de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului, precum si de plata de despagubiri sau reclamatii de orice natura in legatura cu acesta.

 

 

12.       ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

 

Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor castigatoare, de instrainarea lor si de prezentarea bonurilor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament pentru a fi validate. De asemenea Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare-primire nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii promotionale.

Organizatorul nu va avea nici o raspundere si nici nu va fi implicat in litigii legate de persoana careia ii apartine Bonul, acordand premiul persoanei care a trimis SMS-ul si care si-a comunicat datele si se incadreaza in Sectiunea 9 Conditii de validitate, cu conditia ca aceasta sa se prezinte in vederea ridicarii premiului conform cu Sectiunea 10.

 

 

13.       ANGAJAMENTE, CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta campanie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 3194.

 

Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. 

 

Organizatorul le poate solicita Participantilor, castigatori ai Premiilor Mari, acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele, localitatea de resedinta si imaginea lor. Pentru a-si exprima acordul expres in acest sens, Participantii castigatori vor semna o declaratie in care vor fi cuprinsi termenii acestui acord.

 

Organizatorul si OPS garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 14) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre MOL Romania Petroleum Products SRL, Cluj Napoca,  Calea Dorobantilor 14-16, etaj 1,  jud Cluj, Romania.

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal sunt: inregistrarea participantilor si castigatorilor campaniei, inmanarea premiilor castigatorilor, realizarea de rapoarte statistice cu privire la participanti.

Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia companiei de marketing direct al acestuia, SC Open Public Services SRL.

 

 

14.       LIMITAREA RASPUNDERII

 

Mesajele/revendicarile receptionate inainte sau dupa perioada mentionata in Regulament in Sectiunea 3 nu se iau in considerare.

 

Ordinea receptionarii mesajelor este data de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii mesajelor, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor.

 

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Orange, Vodafone sau Cosmote) sau de oricare alte defectiuni tehnice care nu sunt provocate de catre Organizator.

 

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie.

 

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS cu un cod promo castigator nu poate fi apelat timp de 2 zile, conform conditiilor prezentului Regulament, in acest caz el pierzand calitatea de castigator.

 

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cod promo imprimat pe bonul de casa.

 

Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necasigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

 

Predarea bonurilor castigatoare de catre participanti continand codul promo valid, castigator comunicat in mesajul de raspuns unor persoane neautorizate de catre MOL Romania SRL exonereaza Organizatorul de orice raspundere si/sau obligatie fata de participantii respectivi.

 

Organizatorul Campaniei Promotionale nu raspunde si nu se implica in formalitatile necesare obtinerii pasaportului sau a altor acte necesare excursiilor internationale. Cheltuielile legate de formalitatile ce trebuie indeplinite pentru efectuarea calatoriei (pasaport, asigurare medicala , viza) cad in sarcina castigatorilor.

In cazul excursiilor in Peru – Lima – Cusco (3.300 m) - Machu Picchu (peste 2.400 m)– unde locatiile se afla la altitudini foarte mari, castigatorul si insotitorul acestuia isi asuma intreaga responsabilitate pentru efectuarea excursiei, din punct de vedere al starii de sanatate. Organizatorul nu va purta nici o raspundere pentru imposibilitatea acestora de a se efectua deplasarea catre aceste obiective.

 

 

15.       TAXE

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.

Participantilor la campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul 1823, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii Regulamentului, cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea solicitarii Regulamentului Oficial de Desfasurare al Campaniei, tarifele normale percepute la info line 021/204.85.26 (numar cu tarif normal) si/sau la linia verde MOL 0800 800 665, apel gratuit valabil numai din reteaua Romtelecom, numare la care participantii pot cere NON STOP informatii cu privire la campanie. )

 

 

16.       ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

 

Numele castigatorilor si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.

Lista castigatorilor premiilor Campaniei cu numele acestora si premiu castigat va fi publicata dupa fiecare extragere in termen de 2 saptamani  pe toata perioada desfasurarii campaniei pe site-ul www.molromania.ro si in benzinariile MOL.

Lista tuturor castigatorilor va fi publicata pana pe 22 august 2008 si in ziarul Evenimentul Zilei.

 

 

17.       FORTA MAJORA

 

Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Contractului si care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului, etc.

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la campanie, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

 

18.       LITIGII

 

In cazul unor litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane de la sediul Organizatorului.

 

 

19.       REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Regulamentul oficial al campaniei promotionale „Accelerezi si vezi cele 7 minuni ale lumii” va fi publicat pe site-ul www.molromania.ro din data de 15 aprilie.2008, in statiile MOL participante (vezi anexa 1 la prezentul Regulament) si va fi disponibil in mod gratuit NON STOP oricarui solicitant la Info line 021/204.85.26 (numar cu tarif normal) si/sau la linia verde MOL 0800 800 665, apel gratuit valabil numai din reteaua Romtelecom, prin e-mail la relatiiclienti@molromania.ro sau printr-o solicitare scrisa la sediul Operatorului, MOL Romania Petroleum Products SRL, Cluj Napoca,  Calea Dorobantilor 14-16, etaj 1,  jud Cluj, Romania.

Prezentul regulament se autentifica in 6 (sase) exemplare.
Nu avem elemente multimedia.
Ioana (Bucuresti) in 10 mai 2008, 22:28
Sunt curioasa cum verifica organizatorii concursului daca castigatorul nu este sotul,sotia sau o ruda a vanzatorilor de la benzinarii. Eu cu ochii mei am vazut cum o casiera de la Mol-ul de la intrarea in orasul Roman lua bonurile de la casa a celor care nu stiau de concurs si le baga in buzunar.
() in 10 iunie 2008, 08:37
Care sunt castigatorii celei de-a treia extrageri,din 02.06.08? La precedentele imediat au fost publicate.
Moderator 1 (Infopromotii) in 10 iunie 2008, 12:54
Salut, Cristina!
Am transmis intrebarea ta organizatorilor promotiei si speram ca azi, pana la sfarsitul zilei, vom primi spre publicare lista completa, cu toti castigatorii validati pana acum. Succes!
marian (braila) in 13 iunie 2008, 22:03
Ce sa mai spunem despre statiile care participa la promotie dar nu au benzina in cauza si nici nu stiu cand vor avea(statia Braila).Desi am trimis un mail la relatii clienti nu am primit nici un raspuns.Ceea ce imi intareste opinia formata la promotia precedenta(cea cu Portugalia)ca firma asta nu prea da doi bani pe clienti.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "MOL - "Accelerezi si vezi cele 7 minuni ale lumii""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: MOL - "Accelerezi si vezi cele 7 minuni ale lumii"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media