CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Knorr - "Vine, vine primavara"

Concurs cu premii Knorr

1 x cupon valoric de 300 RON pentru fiecare produs participant cu ajutorul caruia ai raspuns corect la intrebari.

Cumpara produse Knorr si/ sau Knorr Delikat participante si inscrie-te in promotie sunand la 0800 822 822 si comunicand codul de bare, datele tale personale si numarul tau de telefon sau trimitand codul de bare prin SMS la 1820. Pastreaza ambalajele.

Perioada promoţiei: 01 martie - 08 aprilie 2007

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Vine, vine primavara”

 

 

SECTIUNEA 1. DESFASURAREA CAMPANIEI


 

1.1.             Organizator al campaniei promotionale Vine, vine primavara (Campania) este S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr.291, jud. Prahova, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr.2220,  numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.

1.2.             La aceasta Campanie participa produsele comercializate de catre UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L., sub marca Knorr si Knorr Delikat, marci inregistrate apartinand Unilever (numite in continuare “produse participante”), cu exceptia cuburilor Knorr concentrat 0,5l si a produselor Unilever FoodSolutions (produse dedicate sectorului hotelier, restaurante si cantine). In total sunt 76 de produse diferite care participa la Campanie, avand coduri de bare diferite.

1.3.             Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 01.03.2007 – 08.04.2007, prin intermediul S.C netWing International SRL, cu sediul in B-dul Constructorilor, nr.20 A, Cladirea IPROMET, et.4, sector 6, Bucuresti (numita in continuare “Agentia”).

 

 

SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE


 

2.1.             La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, cu varsta de minim 18 ani, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Agentiei si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei, a angajatilor oficiului postal prin intermediul caruia se desfasoara prezenta Campanie, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie). 

2.2.             Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

2.3.             Participantii trebuie sa pastreze ambalajele produselor participante astfel incat in momentul interviului, conform Regulamentului, sa poata raspunde intrebarilor adresate de reprezentantul Agentiei.

 

 

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI

 

3.1 Inscrierea in Campanie.

Consumatorii care indeplinesc conditiile prevazute la Sectiunea 2 de mai sus se pot inscrie in Campanie in mai multe moduri si prin mai multe cai, ce vor fi prezentate in continuare. Aceste cai de inscriere pot fi folosite de participanti in ordinea si dupa preferintele personale. Ultima zi de inscriere in Campanie in oricare din aceste moduri este 08.04.2007.

 

 Mecanisme de inscriere:

3.1.1 Prin apeluri la Telverde 0800 822 822

3.1.1.1.             Orice persoana fizica care indeplineste conditiile stipulate in cadrul Sectiunii 2 se poate inscrie in Campanie, prin apelarea numarului de telefon 0800 822 822, numar apelabil gratuit din reteaua Romtelecom lasandu-si datele personale (conform actului de identitate): nume, prenume, adresa completa, data nasterii, un numar de telefon fix si/sau un numar de telefon mobil si codul de bare pentru produsul cu care se inscrie - incepand cu cea dea doua inscriere (apel telefonic complet).

3.1.1.2.                          In momentul inscrierii prin Telverde 0800 822 822, participantii trebuie sa detina si sa comunice un cod de bare de pe un produs participant la aceasta Campanie.

3.1.1.3.                          Pentru inscrierile ulterioare, participatii trebuie sa comunice un cod de bare pe care nu l-au mai folosit in inscrierile anterioare pe TelVerde, daca acestea au existat.

3.1.1.4.                          In momentul apelarii numarului de mai sus va exista un mesaj de intampinare prin care participantii sunt informati ca, prin continuarea apelului isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele personale comunicate sa intre in baza de date a Organizatorului, cu notificarea nr.2220, operata  de SC netWing International SRL, in vederea desemnarii castigatorilor Campaniei prin tragere la sorti si validarii acestora conform prezentului Regulament.

3.1.1.5.                          Programul pentru inscrieri in Campanie prin TelVerde este de luni pana vineri intre orele 08:00 – 22:00, iar sambata si duminica intre orele 10:00 – 21:00, respectiv intre  01.03.2007 si 08.04.2007 inclusiv.

3.1.1.6.                          Participantii se pot inscrie in Campanie de mai multe ori, prin mai multe apeluri (continand coduri diferite). Mai multe apeluri telefonice, corect si complet efectuate, mai multe sanse de castig.

 

3.1.2                     Prin SMS-uri trimis la numarul 1820

3.1.2.1.                          Conditia de participare la Campanie prin SMS o constituie trimiterea unui cod de bare (inclusiv la prima inscriere) de pe oricare din ambalajele produselor participante, prin SMS, la numarul 1820 (linie telefonica cu tarif normal in toate retelele de telefonie mobila), pana la data de 8 aprilie 2007, inclusiv, impreuna cu numele si prenumele expeditorului. La fiecare inscriere in Campanie participantii vor indica un cod de bare diferit de cele comunicate prin inscrieri anterioare.

3.1.2.2.                          In momentul receptionarii SMS-ului care indeplineste conditiile mentionate la art.3.1.2.1., expeditorul acestuia va primi un mesaj de raspuns prin care i se confirma ca mesajul lui a fost receptionat si este inscris in Campanie.

3.1.2.3.                          Mai multe SMS-uri trimise cu respectarea conditiilor art.3.1.2.1. de mai sus si continand coduri de bare diferite, mai multe sanse de castig.

 

3.2             Extragerea potentialilor castigatori.

3.2.1.        Saptamanal, in ziua de luni (cu exceptia ultimei extrageri), in perioada de desfasurare a Campaniei, va avea loc o extragere (in total avand loc 6 extrageri), asistate de calculator, din baza de date creata pana in ziua precedenta extragerii, ce va contine toate inscrierile pe toate caile de inscriere la Campanie, conform art.3.1. de mai sus, respectiv prin apeluri la Telverde 0800 822 822, prin SMS-uri trimise la numarul 1820. Prima extragere va avea loc luni 5 martie 2007 si ultima pe data de 11 aprilie 2007 (la care vor participa toate inscrierile realizate pana in data de 8 Aprilie 2007 inclusiv).

3.2.2.        In cadrul fiecarei extrageri se vor selecta 140 de persoane care s-au inscris in Campanie, denumite in continuare „potentiali castigatori”. Un participant nu va putea fi extras decat o singura data intr-o saptamana, indiferent cate inscrieri in Campanie are pana in acel moment.

3.2.3.        Acestia vor fi contactati de catre un reprezentant al Agentiei in ordinea extragerii lor, pana la epuizarea completa fie a listei, fie a bugetului saptamanal de premii (stabilit conform Sectiunii 4, art. 4.2 de mai jos), indiferent care din aceste evenimente se va produce primul, iar premiile se vor acorda in limita bugetului saptamanal de premii.

3.2.4.        Nu vor participa la tragerile la sorti a potentialilor castigatori, organizate pe toata durata desfasurarii Campaniei apelurile/SMS-urile primite in perioada Campaniei, care nu cuprind informatiile solicitate conform art.3.1. de mai sus sau in care participantii furnizeaza informatii incomplete, incorecte sau inexacte, in care se comunica un cod de bare al altor produse decat produsele participante, precum si apeluri sau SMS-uri primite in afara perioadei Campaniei.

3.2.5.        Tragerile la sorti electronice ale potentialilor castigatori vor fi efectuata de catre Agentie la sediul acesteia in prezenta unei comisii formata dintr-un notar public, un reprezentant al Agentiei si un reprezentant al Organizatorului.

 

3.3.     Contactarea potentialilor castigatori. Interviul.

3.3.1.        Potentialii castigatori saptamanali vor fi contactati pe telefonul fix si/sau pe telefonul mobil, conform datelor pe care acestia le-au declarat la inscriere (indiferent de calea de inscriere la Campanie).

3.3.2.        In momentul in care este contactat, potentialul castigator va declara care sunt produsele prin care participa la Campanie (respectiv produse participante care sunt in posesia sa si ale caror informatii le cunoaste sau le poate citi la momentul interviului).

3.3.3.        Potentialului castigator ii vor fi adresate intrebari ale caror raspunsuri se gasesc pe ambalajele produselor participante declarate de el. Pentru fiecare produs participant declarat ii vor fi adresate cate 3 intrebari. Daca potentialul castigator raspunde corect la toate cele 3 intrebari, va avea un produs castigator.

3.3.4.        Pentru fiecare produs participant diferit care a fost declarat castigator, potentialului castigator ii va fi alocat in vederea acordarii ca premiu cate un cupon valoric in valoare de 300 RON. Orice potential castigator poate castiga maxim 20 de cupoane valorice. Acordarea premiilor se face dupa validare conform Sect. 5 din prezentul Regulament.

3.3.5.        In cazul in care potentialul castigator nu raspunde la telefon, el va fi apelat de 3 ori in ziua respectiva, Agentia depunand toate eforturile pentru a intra in legatura cu acesta. Daca in urma acestor incercari, potentialul castigator nu poate fi contactat, numele lui va fi reintrodus in baza de date si va participa la urmatoarele extrageri.

3.3.6.        Potentialul castigator trebuie sa raspunda personal la interviu. Acesta este declarat castigator, consecutiv, pentru fiecare din produsele prin care participa la Campanie in masura in care raspunde corect la interviul telefonic, respectiv la fiecare din cele trei intrebari legate de fiecare produs participant in parte. Interviul se termina atunci cind participantul nu raspunde la una din intrebarile adresate sau cand nu mai are produse participante distincte cu care sa participe la Campanie. Daca exista produse declarate castigatoare in cadrul interviului, pentru aceste produse se atribuie premiul corespunzator; daca nu exista astfel de produse, atunci datele participantului respectiv se reintroduc in baza de date urmand sa participe la celelalte extrageri.

 

3.4.      Validarea Castigatorilor.

3.4.1.        Un castigator, in sensul prezentului Regulament, inseamna un potential castigator care indeplineste conditiile de validare mentionate in cele ce urmeaza.

3.4.2.        Fiecare potential castigator care participa si a fost declarat castigator in urma interviului conform art. 3.3 de mai sus, pentru un numar de produse participante, va primi de la Organizator, prin intermediul Agentiei, la adresa comunicata in apelul de inscriere in Campanie sau direct reprezentantului Agentiei, dupa luarea interviului (in cazul participantilor prin SMS),  un plic continand urmatoarele:

-                            un plic autoadresat de raspuns prin care potentialul castigator trebuie sa transmita catre CP 55 OP 5 Bucuresti, datele sale personale, CNP–ul (doar in cazul castigurilor impozabile determinate in functie de numarul produselor declarate castigatoare) si ambalajele produselor participante declarate castigatoare in interviu.

-               o declaratie, ce va fi semnata si datata de potentialul castigator, prin care acesta isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele sale personale comunicate sa intre in baza de date a Organizatorului, cu notificarea 2220, operata de Agentie, pentru atribuirea premiului si (daca este cazul) indeplinirea obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii si prin care acesta confirma, pe proprie raspundere ca este  persoana care s-a inscris in Campanie si a raspuns la interviul in urma caruia a fost declarat potential castigator.

3.4.3.        Pentru a fi validat Castigator, potentialul castigator trebuie sa trimita la CP 55 OP 5 Bucuresti plicul mentionat la art. 3.4.2. de mai sus, impreuna cu ambalajele produselor participante declarate de el in cadrul interviului pe care a gasit raspunsurile corecte la toate cele 3 intrebari aferente produsului respectiv, in maxim 15 zile lucratoare de la data contactarii lui pentru interviu, data considerata fiind data postala a expeditiei.

3.4.4.        Daca potentialul castigator nu trimite in intervalul specificat mai sus, plicul mentionat la art.3.4.2. si 3.4.3. de mai sus si/sau plicul nu contine datele solicitate ori aceleasi ambalajele declarate in interviul de contactare, pierde dreptul de a fi declarat Castigator. Organizatorul si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru plicurile expediate de participanti care nu au ajuns la destinatie sau trimise dupa expirarea termenului acordat.

3.4.5.        Dupa primirea plicurilor, se vor compara si valida produsele declarate de catre potentialul castigator in interviu cu ambalajele primite prin posta. Daca acestea coincid, potentialul castigator este declarat Castigator.

3.4.6.        Fiecare potential castigator declarat Castigator conform procedurii de validare, va fi anuntat telefonic de catre Agentie, in maxim 3 zile de la data validarii lui.

3.4.7.        Lista Castigatorilor si premiile castigate va fi publicata la sfarsitul Campaniei, dupa ultima validare, in Jurnalul National, dupa data de 12.04.2007.

 

 

SECTIUNEA 4. PREMIILE

 

4.1.             Valoarea totala a cupoanelor valorice oferite drept premii ale prezentei Campanii este 234.000 RON, impartit in transe egale pentru fiecare saptamana de Campanie, conform art.4.2. de mai jos.

4.2.             Bugetul saptamanal de premii este de 42.000 RON (respectiv cate 20 de cupoane valorice pentru fiecare zi a Campaniei), sumele neacordate ca premii, fiind reportate la extragerea urmatoare pana la ultima extragere, in urma careia sumele neacordate raman la dispozitia Organizatorului. Valoarea premiilor impozabile (daca este cazul) cuprinde valoarea mentionata pe cuponul valoric ce compune premiul, la care se adauga  impozitul ce va fi retinut la sursa.

4.3.             Fiecarui Castigator validat ii va fi acordat cate un cupon valoric in valoare de 300 RON pentru fiecare produs validat, care va putea fi valorificat numai in cadrul retelelor de magazine indicate de Organizator pe cuponul valoric. Numarul maxim de cupoane valorice care va putea fi castigat de un Castigator validat este de 20. Cuponul valoric este nenominal si transmisibil, cu el putand fi achizitionate produse in valoare de min 300 RON. Daca valoarea cumpararii depaseste valoarea cuponului valoric, suma excedenta va fi platita de catre posesorul cuponului valoric. De asemenea, nu se acorda rest pentru o valoare a cumpararii mai mica de 300 RON. Perioada de valabilitate a cuponului valoric (pana la care acesta poate fi valorificat conform prezentului articol) este pana la data mentionata pe el. Cupoanele valorice nevalorificate pana la aceasta data isi pierd valabilitatea.

 

 

SECTIUNEA 5:  ACORDAREA SI ATRIBUIREA PREMIILOR

 

5.1.             Intrarea in posesia premiilor de catre fiecare Castigator se va face prin expediarea cupoanelor valorice castigate intr-un plic recomandat cu confirmare de primire si cu valoare declarata de catre Agentie.

5.2.             Plicul poate fi ridicat numai de catre Castigator, pe baza actului de identitate ale carui date au fost transmise telefonic Agentiei, in interviul telefonic in urma caruia fost declarat castigator.

5.3.             Potentialii castigatori care nu sunt validati Castigatori din cauza netrimiterii, netrimiterii la timp sau a invalidarii trimiterilor plicurilor conform art.3.4. de mai sus, pierd calitatea de Castigatori. Participantii care nu ridica plicul expediat de Organizator, conform art.5.2.- pierd calitatea de Castigatori, cu exceptia cazului in care Castigatorii au comunicat in termenul de 15 zile lucratoare mentionat la art.3.4.3 de mai sus, imposibilitatea, temeinic motivata, de a-si ridica premiul in acest termen. In aceasta situatie Organizatorul poate conveni cu Castigatorul o alta modalitate de inmanare a premiului.

5.4.             Participantii care au pierdut calitatea de castigatori nu pot solicita prin niciun mijloc atribuirea premiilor.

 

 

SECTIUNEA 6:  CLAUZE DIVERSE

 

6.1.             Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea de catre participanti a prezentului Regulament.

6.2.             Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament persoanele vizate isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale intre in baza de date a Organizatorului, cu notificarea nr.2220, operata de catre SC netWing International SRL, in scopul validarii castigatorilor, atribuirii premiilor Campaniei si indeplinii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.

6.3.             La cererea expresa a persoanelor vizate, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii vor trimite o cerere pe adresa USCE , Bucuresti, str. Fabrica de Glucoza nr.2-4, sector 2 intocmita în forma scrisa, datata si semnata.

Regulamentul Campaniei autentificat va fi publicat in ziarul Jurnalul National din data de 28 februarie 2007 si este disponibil in copie, in mod gratuit oricarui solicitant. Orice solicitare in acest sens poate fi facuta in perioada Campaniei, printr-un apel la numarul de telefon 0800 822 822 (numar apelabil gratuit din reteaua Romtelecom). Pentru orice probleme sau nelamuriri legate de Campanie, participantii pot suna la numarul verde al Campaniei 0800 822 822, unde vor primi toate lamuririle si indrumarile necesare.
Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Knorr - "Vine, vine primavara""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Knorr - "Vine, vine primavara"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media