CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Kit Kat & Lion - "Fii Kul!"

Concurs cu premii promotie Kit Kat si Lion Fii Kul

Premii mari: 3 x autoturism Mini One cabrio. Premii zilnice: 84 x Nintendo Wii, 84 x MP3 player Samsung de 4GB. Premii la licitatiile zilnice: 42 x joc PC; 42 x skateboard; 42 x album muzica vinil; 42 x abonament pe 3 luni la Vogue UK.

Trimite codul unic de pe orice ambalaj promotional Kit Kat sau Lion prin SMS la 1823 sau inscrie-te cu el pe www.fiikul.ro. Pe site-ul campaniei poti participa si la licitatiile zilnice cu premii. Pastreaza fiecare ambalaj pentru validare.

Perioada promoţiei: 01 octombrie - 11 noiembrie 2007

Promotie expirata
33 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

IMPORTANT: regulamentul promotiei a fost completat prin 4 acte aditionale - citeste documentele conexe "Actele aditionale 1, 2 si 3" si "Act aditional 4"




REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE „Fii KUL!”

01 Octombrie 2007 - 11 Noiembrie 2007

 
 
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
 

1.1.       Organizatorul campaniei promotionale pentru consumatori 2007 „Fii KUL!” (denumita in continuare "Campania") este S.C. NESTLE ROMANIA S.R.L. (denumita in continuare “Organizatorul” sau „Nestle România”), cu sediul in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei 9-9A, înregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168.

1.2.       Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore înaintea intrarii în vigoare.

1.3.       Campania este organizata prin intermediul S.C. Open Public Services S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Calea Mosilor nr. 288, bl. 32, sc. B, et. 6, ap. 62, sector 2 si punct de lucru in Str. Dr. Garii nr. 3 Otopeni, jud Ilfov (denumita in continuare „Agentia”).

 
 
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
 

Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.

 
 
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
 

Campania este organizata si se desfasoara pe întreg teritoriul României in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

 
 
SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
 

4.1        Campania va începe la 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 si se va încheia la 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59.

4.2        Înregistrarea in Campanie prin trimiterea unui mesaj SMS la 1823 in conformitate cu Sectiunea 8 de mai jos se poate face exclusiv in perioada cuprinsa intre 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 - 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59. Orice mesaj SMS trimis înainte de data 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 sau dupa data 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59 nu va fi luat in considerare.

 
 
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
 

5.1.       La acesta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul/resedinta în România (denumite in continuare „Participanti”) care in perioada 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 - 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59, in conformitate cu Regulamentul, trimite cel putin un cod unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional al produselor participante fie (i) prin serviciul de SMS al retelelor de telefonie mobila Orange, Vodafone sau Cosmote, fie (ii) completând un formular de participare prin intermediul web-site-ului www.fiikul.ro.

5.2        Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament. 

5.3        Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii Nestlé România SRL, angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale Nestle România SRL, si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).

 
 
SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
 

La aceasta Campanie participa urmatoarele produse evidentiate prin ambalaje promotionale:

-       Kit Kat Chunky 46g
-       Kit Kat White 46g
-       Lion King Size 65g
-       Lion 43g

Ambalajele promotionale ale produselor participante la Campanie vor contine (i) un cod unic format din 8 caractere (litere si cifre) de formatul XXXX XXXX, tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional, precum si (ii) informatii generale despre mecanismul Campaniei.

Organizatorul desfasoara in cadrul acestei Campanii si o licitatie ce se va derula pe site-ul Campaniei www.fiikul.ro in perioada 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 - 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59.

 
 

A.         CAMPANIA LA NIVEL NATIONAL

 
 
SECTIUNEA 7.              PREMIILE ACORDATE
 

7.1.       In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:

 
Categoria de Premii Nr. de premii Tip Premiu Valoare unitara (TVA inclus) RON Valoare totala (TVA inclus) RON
Premii Zilnice 84 Nintendo WII 1,047 87,948
Premii Zilnice 84 MP3player Samsung 4GB 523.6 43,982
Premii Mari
3 Autoturism MINI ONE Cabrio 73,887 221,661
Total 171     353,591

 

7.1.1.    Descriere Premii Zilnice:

(i) Consola Nintendo WII varianta Europeana (PAL)

(ii) MP3 YP K5JA - MP3 player marca Samsung, 4GB

Aceste premii sunt atribuite zilnic conform Sectiunii 8 de mai jos.

7.1.2.    Descriere Premii Mari - masini MINI ONE Cabrio - au un motor cu o capacitate cilindrica 1598 cmc, putere max. 66 KW (90CP), combustibil – benzina, cutie de viteza manuala in 5 trepte.

Aceste premii sunt acordate conform Sectiunii 8 de mai jos.

Impozitul pe venit pentru Premiile Mari si Zilnice este de 49,018 RON.

Valoarea totala bruta a Premiilor Zilnice si Premiilor Mari este de 402,609 RON.

7.2.       Nu se acorda echivalentul in lei al nici unuia dintre premiile mentionate mai sus.

7.3.       Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile premiilor acordate in aceasta Campanie. Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu in cadrul Campaniei va remedia orice defect in cadrul perioadei de garantie, in conformitate cu termenii si conditiile prevazute in certificatul de garantie ce insoteste premiul respectiv.

 
 
SECTIUNEA 8. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
 

8.1.       Pentru a participa la Campanie Participantii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs participant, evidentiat prin ambalajul promotional si sa se înscrie in Campanie intre 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 - 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59 trimitând codul unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional al produselor participante prin:

a)         mesaj SMS la numarul 1823 - mesajul SMS este taxat la tariful normal al retelei de telefonie mobila folosita (Vodafone, Orange sau Cosmote), sau

b)         accesarea web-site-ului www.fiikul.ro si completarea unui formular de înscriere, mentionând si numarul de telefon mobil la care poate fi contactat.

Ambalajul promotional original va fi pastrat pentru validare in cazul in care Participantul va fi declarat castigator.

8.2.       Mai multe coduri unice transmise prin una din modalitatile descrise la punctul 8.1 înseamna mai multe sanse de câstig.

8.3        Fiecare cod unic primit de Organizator este înregistrat o singura data, indiferent de modalitatea prin care este transmis. In situatia in care Organizatorul a primit acelasi cod unic prin mai multe mesaje SMS si/sau formulare de înscriere, va fi luata in considerare numai înregistrarea efectuata la prima receptionare a codului unic.

8.4.       Pentru ca un mesaj SMS/o înscriere pe www.fiikul.ro sa fie considerata valid(a), ace(a)sta trebuie sa îndeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

8.4.1.    sa contina un cod unic sub forma XXXX XXXX înregistrat in baza de date a Organizatorului;

8.4.2.    codul unic sa fie primit de Organizator intre 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 si 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59;

8.4.3.    codul unic primit sa nu mai fi fost înscris anterior in Campanie prin oricare dintre cele 2 modalitati mentionate la pct. 8.1 de mai sus.

8.5.       MESAJELE CAMPANIEI - pentru fiecare cod unic trimis prin SMS sau înscris pe www.fiikul.ro in perioada Campaniei in conditiile prezentului Regulament, Participantul va primi un mesaj de raspuns prin SMS (mesaj de tip stocabil) care va avea substantial unul dintre continuturile de mai jos:

 

8.5.1. activare baza de date KK

Din 1 octombrie cu Kit Kat sau Lion poti castiga mega premii! Daca nu vrei sa primesti mesaje publicitare de la Nestle Romania raspunde cu "NU". www.fiikul.ro

 

8.5.2.    in cazul in care codul unic este primit înainte de data si ora începerii Campaniei:

Cum vrei, frate, sa fii KUL daca trimiti codul inainte sa inceapa promotia? Mai trimite-l o data din 1 octombrie si KULizeaza-te pe bune! www.fiikul.ro

 

8.5.3.    in cazul in care codul unic este primit dupa data si ora finalizarii Campaniei:

Frate, ce rost are sa mai trimiti codul? Imi pare rau, s-a terminat promotia. Ai grija sa fii KUL in continuare!

 

8.5.4     in cazul in care codul primit in perioada Campaniei nu este valid:

Ai tastat codul aiurea. Fii KUL si uita-te k lumea inauntrul ambalajului. A, si scrie-l fara semne de punctuatie sau alte caractere. www.fiikul.ro

 

8.5.5     daca un cod unic a fost deja înscris in Campanie:

Eu stiu ca vrei sa fii KUL, omule, da’ codul asta e deja inscris. Trimite altul nou, daca vrei sa te inscrii in promotie. www.fiikul.ro

 

8.5.6     daca unui cod unic ii este alocat un Premiu Zilnic Nintendo WII:

Frate, esti KUL, te-ai facut cu un Nintendo Wii. Ca sa il iei, pastreaza ambalajul cu codul castigator si suna la 08008637853 (Romtelecom) www.fiikul.ro

 

8.5.7     daca unui cod unic ii este alocat un Premiu Zilnic MP3player Samsung 4GB:

Esti mega KUL omule, ai castigat un player MP3 Samsung! Ca sa il iei, pastreaza ambalajul cu codul castigator si suna la 08008637853 (Romtelecom) www.fiikul.ro

 

8.5.8     daca unui cod unic ii este alocat un Premiu Mare:

Tu esti Daddy KUL! Ai castigat un Mini One Cabrio! Ca sa-l iei, pastreaza ambalajul cu codul castigator si suna rapid la 08008637853 (Romtelecom) www.fiikul.ro

 

8.5.9     in cazul in care codul unic primit de Organizator este valid conform articolului 8.4 de mai sus, dar nu este castigator al unui Premiu Zilnic, mesajul SMS va confirma Participantului ca a trimis un cod valid si ca va participa la tragerile la sorti:

Buuun, codul asta e valid. Daca mai trimiti coduri valide, poate castigi un Mini One Cabrio la tragerea la sorti. www.fiikul.ro

 

8.5.10   daca pe toata perioada Campaniei un total de 15 (cincisprezece) coduri invalide sunt fie (i) primite de la acelasi numar de telefon, sau (ii) înscrise pe website cu indicarea aceluiasi numar de telefon, pe toata perioada Campaniei accesul de la acel numar de telefon catre numarul 1823 va fi automat restrictionat, sau, dupa caz, înscrierea pe website cu indicarea aceluiasi numar de telefon nu va fi autorizata, dupa trimiterea/înscrierea celui de-al 15-lea cod invalid. In acest caz, catre numarul respectiv de telefon se va trimite automat un mesaj SMS de tipul:

Frate, ai incalcat regulamentul promotiei si nu esti KUL. Numarul tau e restrictionat. Acceseaza regulamentul pe www.fiikul.ro ca sa afli de ce

 

8.5.11   daca intr-un interval de 24 ore un numar de 5 (cinci) coduri invalide sunt fie (i) primite de la acelasi numar de telefon, sau (ii) înscrise pe website cu indicarea aceluiasi numar de telefon, accesul de la acel numar de telefon catre numarul 1823 va fi automat restrictionat, sau, dupa caz, înscrierea pe website cu indicarea aceluiasi numar de telefon nu va fi autorizata pentru o perioada de 24 de ore, dupa trimiterea celui de-al 5-lea cod invalid. In acest caz, catre numarul respectiv de telefon se va trimite automat un mesaj SMS de tipul:

Frate, ai incalcat regulamentul promotiei si nu esti KUL. Numarul tau e restrictionat. Acceseaza regulamentul pe www.fiikul.ro ca sa afli de ce

 

8.5.12. daca de la un numar de telefon sunt primite un total de 5 (cinci) coduri care au fost anterior (i) fie primite de pe alte numere de telefon, (ii) fie înscrise pe website cu indicarea unor alte numar de telefon, accesul acelui numar de telefon la numarul 1823 va fi restrictionat in mod automat pe toata perioada Campaniei dupa trimiterea celui de-al 5-lea cod trimis deja de pe alt numar de telefon. In acest caz, catre numarul respectiv de telefon se va trimite automat un mesaj SMS de tipul:

Frate, ai incalcat regulamentul promotiei si nu esti KUL. Numarul tau e restrictionat. Acceseaza regulamentul pe www.fiikul.ro ca sa afli de ce

8.6        Codurile unice valide primite de Organizator in cadrul unui Interval al Campaniei vor participa la tragerile la sorti pentru Premiile Mari începând cu Intervalul in care sunt primite si pana la sfârsitul Campaniei, cu exceptia cazului in care codul unic valid a fost declarat castigator al unuia dintre Premiile Zilnice sau al unuia dintre Premiile Mari. Astfel,

-       pe 9 Octombrie 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea unui Premiu Mare, in baza codurilor unice valide primite in Primul Interval al Campaniei;

-       pe 29 Octombrie 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea unui Premiu Mare, in baza codurilor unice valide primite in Primul si al Doilea Interval al Campaniei;

-       pe 12 Noiembrie 2007 va avea loc tragerea la sorti pentru alocarea unui Premiu Mare, in baza codurilor unice valide primite in Primul, al Doilea si al Treilea Interval al Campaniei;

8.7.       In baza unui cod unic valid se poate câstiga un singur Premiu Zilnic/Premiu Mare si se poate participa la licitatie conform sectiunii B.(Licitatia pe site-ul campaniei ) a Regulamentului.

8.8.       Informatii suplimentare pot fi obtinute sunând la Info line 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din reteaua RomTelecom) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.

 
 
SECTIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI
 

9.1.       In fiecare zi a Campaniei se vor acorda printr-un mecanism aleatoriu cate 4 Premii Zilnice, respectiv 2 Nintendo WII si 2 MP3player Samsung 4GB, având in vedere codurile unice valide primite de Organizator in ziua respectiva a Campaniei. Daca vor exista Premii Zilnice nealocate din motive independente de vointa Organizatorului, acestea se vor reporta si vor fi alocate in întregime in urmatoarele zile ale Campaniei.

9.2.       Premiile Mari vor fi acordate Participantilor prin trageri la sorti electronice care se vor efectua in conformitate cu articolul 8.6. de mai sus in prezenta unei comisii (in cele ce urmeaza „Comisia”) formate dintr-un reprezentant al Organizatorului si un reprezentant al Agentiei, sub supravegherea unui Notar Public.

9.3.       La fiecare tragere la sorti se va acorda cate un Premiu Mare. La fiecare tragere de sorti vor fi extrase in prezenta Comisiei 16 (saisprezece) coduri dintre codurile unice valide primite de Organizator. Primul cod unic valid extras va fi desemnat castigator, iar urmatoarele 15 coduri unice valide extrase, in ordinea cronologica a extragerii, vor constitui codurile de rezerva pentru Premiile Mari. Aceste coduri de rezerva vor fi folosite in cazul in care unul sau mai multi Participanti care au trimis codurile unice valide declarate castigatoare nu vor fi validati conform procedurii descrise in Sectiunea 10 de mai jos.

9.4.       Castigatorii Premiilor Zilnice si ai Premiilor Mari oferite in cadrul acestei Campanii nu pot ceda premiul unei alte persoane.

 
 
SECTIUNEA 10.            CONDITII DE VALIDARE
 

10.1.     Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa îndeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

10.1.1. Sa îndeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

10.1.2. Sa achizitioneze cel putin un produs participant la Campanie individualizat prin ambalajul promotional (vezi Sectiunea 6 - PRODUSE PARTICIPANTE);

10.1.3. Sa trimita prin SMS la 1823 sau sa completeze in formularul de înscriere de pe www.fiikul.ro codul unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional in perioada 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 - 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59;

10.1.4. Codul unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional sa fie identic cu cel primit de Organizator prin SMS/înscris pe www.fiikul.ro;

10.1.5. Codul unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional sa fie întreg si lizibil;

10.1.6. Codul unic respectiv sa fi fost înregistrat in baza de date a Organizatorului pentru intaia oara atunci când a fost trimis de Participant; astfel cum este prevazut in subsectiunea 8.3.

10.1.7. Codul unic sa fi fost trimis fara semne de punctuatie sau alte caractere, întocmai cum este mentionat pe partea interioara a ambalajului promotional;

10.1.8. Ambalajul promotional sa fie întreg si original (nu se accepta fotocopii, facsimile sau orice alte reproduceri ale ambalajului) si sa permita citirea cu usurinta a codului unic castigator.

10.2.     In sensul prezentului Regulament, Participantul care întruneste toate conditiile de mai sus este validat castigator, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil folosit pentru trimiterea SMS-ului de înscriere in Campanie sau pentru completarea formularului de înscriere de pe web-site-ul Campaniei www.fiikul.ro, sub rezerva îndeplinirii cerintelor de la sectiunea 11 de mai jos.

10.3.     Codurile unice valide castigatoare sunt anulate in urmatoarele cazuri:

10.3.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu Mare nu contacteaza Organizatorul in conditiile prezentului Regulament, respectiv nu îndeplineste prevederile articolului 11.6. de mai jos;

10.3.2. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu Zilnic nu contacteaza Organizatorul in conditiile prezentului Regulament, respectiv nu îndeplineste prevederile articolului 11.3.;

10.3.3. Constatarea oricaror neconcordante intre codul extras drept castigator si cel comunicat, dupa caz, telefonic sau prin posta, duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului respectiv;

10.3.4. Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii ambalajului promotional in original ce contine un cod unic extras drept castigator.

10.4.     Organizatorul nu va acorda nici o despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat vreun premiu si nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.

 
 
SECTIUNEA 11.            PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR
 

11.1.     Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a câstigat un Premiu Zilnic sau un Premiu Mare, Participantul va trebui sa sune la Info Line 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din reteaua RomTelecom) pentru a comunica codul unic mentionat pe partea interioara a ambalajului promotional si urmatoarele date personale - nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate (denumite in continuare „Date Personale”).

 

A.         Premiile Zilnice

11.2.     Participantii carora li s-au alocat Premii Zilnice trebuie sa apeleze Info Line 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din reteaua RomTelecom) si sa comunice Datele Personale intr-un interval de timp care sa le permita ca in termen de 15 (cincisprezece) zile lucratoare din momentul trimiterii SMS-ului de validare de catre Organizator, sa expedieze la CP 77 OP 83, Bucuresti ambalajul promotional întreg si in original împreuna cu Datele Personale. 

11.3.     Daca Participantul caruia i s-a alocat un Premiu Zilnic nu apeleaza Info Line 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din reteaua RomTelecom), dar trimite in intervalul mentionat la CP 77 OP 83, Bucuresti ambalajul promotional întreg si in original împreuna cu Datele Personale, atunci acesta poate fi validat castigator si i se poate înmâna premiul conform prevederilor prezentei sectiuni a Regulamentului.

11.4.     Dupa validare, Premiile Zilnice se vor expedia castigatorilor cu confirmare de primire in maxim 30 de zile lucratoare de la data receptionarii plicului continând ambalajul promotional original si original si Datele Personale. Odata cu semnarea de catre Participant a confirmarii de primire, Organizatorul este liberat fata de acesta de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.

11.5.     Participantii carora li s-au alocat Premii Zilnice si care nu trimit ambalajul promotional original si întreg si Datele Personale in termenul aici indicat, isi vor pierde orice drept asupra premiilor. Premiile astfel neacordate vor ramane in proprietatea Organizatorului care nu va datora nici un fel de despagubiri Participantilor respectivi.

 

B.         Premiile Mari

11.6.     In termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data trimiterii de catre Organizator a mesajului de confirmare, Participantul castigator al unui Premiu Mare trebuie sa se prezinte la sediul Organizatorului din Bd. Dimitrie Pompei, Nr. 9-9A, Sect. 2, Bucuresti cu (i) ambalajul promotional întreg si in original, si (ii) cu actul de identitate in original in vederea încheierii procesului verbal de validare.

11.7.     Premiile Mari vor intra in posesia castigatorilor in termen de maxim 30 zile lucratoare de la data încheierii procesului verbal de validare. Castigatorii Premiilor Mari vor fi anuntati in prealabil asupra zilei, datei, orei de ridicare a premiilor. La momentul ridicarii premiilor, Participantii castigatori si reprezentantul Organizatorului vor semna un proces verbal de predare - primire a premiilor. Odata cu semnarea de catre Participant a procesului verbal de predare - primire, Organizatorul este liberat fata de acesta de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.

11.8.     Daca vor exista Premii Mari neacordate ca urmare a neîndeplinirii de catre Participantii castigatori a uneia sau a mai multor conditii de validare (vezi Sectiunea 10 CONDITII DE VALIDARE), Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva îndeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, primul cod extras ca rezerva in cadrul tragerii la sorti din Intervalul respectiv. Daca nici acesta nu îndeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, in ordinea cronologica a extragerii, celelalte coduri extrase ca rezerva. Acesti Participanti vor fi notificati si validati de catre Organizator in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data constatarii neîndeplinirii de catre Participantul initial extras a conditiilor prezentului Regulament. Daca la epuizarea rezervelor vor exista Premii Mari neacordate, acestea nu se vor mai acorda si vor ramane in proprietatea Organizatorului.

11.9.     Participantii castigatori in cadrul Campaniei vor fi publicati in ziarul „România Libera”, pe site-ul Campaniei www.fiikul.ro si pe www.infopromotii.ro in cel mai scurt timp posibil de la momentul identificarii si validarii lor. 

 
 
B.         LICITATIA PE SITE-UL CAMPANIEI www.fiikul.ro
 
 
SECTIUNEA 12.            CONDITII DE PARTICIPARE IN CADRUL LICITATIEI
 

Prevederile Sectiunilor 1-6 inclusiv si ale Sectiunii 8 se aplica in mod corespunzator si licitatiei aici descrise. 

Pentru a participa, Participantii vor vizita intre 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 - 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59 site-ul Campaniei www.fiikul.ro si vor completa formularul de înscriere la licitatie cu urmatoarele date:

-           utilizator;
-           parola;
-           adresa de e-mail.
 
 
SECTIUNEA 13.            MECANICA LICITATIEI
 

13.1      In fiecare zi a Campaniei (intre orele 00:00.00 - 23.59:59) se va organiza cate o licitatie. Zilnic, Participantii pot licita pentru 4 premii diferite. In fiecare din cele 42 zile ale campaniei Participantii pot câstiga oricare din cele 4 premii diferite. (4 premii x 42 zile= 168 premii) si anume:

•           1 joc PC;
•           1 skateboard;
•           1 album muzica vinil;
•           1 abonament pe 3 luni la Vogue UK

13.2      Înscrierea la licitatie va avea loc pe site-ul www.fiikul.ro in perioada 01 Octombrie 2007 ora 00:00:00 - 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59, pe baza codului unic aflat pe partea interioara a ambalajelor promotionale ale produselor participante la Campanie. Pentru fiecare cod unic valid înscris Participantul primeste 10 puncte numite pe site KULI. In baza unui cod unic valid Participantul poate participa (i) la tragerile la sorti pentru Premiile Mari, respectiv alocarea aleatorie a Premiilor Zilnice, si [SAU] (ii) poate licita conform prezentei sectiuni.

13.3      La orice moment al zilei, publicul va fi informat pe site care este cea mai valoroasa oferta de licitatie (punctajul si numele utilizatorului care a licitat punctajul respectiv) pentru fiecare din cele 4 obiecte diferite oferite in ziua respectiva. Participantii vor trebui sa aleaga obiectul dorit si sa liciteze un punctaj mai mare. Un nou Participant poate licita doar daca oferta sa este mai valoroasa decât cea mentionata pe site. Oferta cu care se liciteaza nu poate depasi nr. de kuli existenti la momentul respectiv in contul Participantului.

13.4      Numele si prenumele castigatorului fiecarei licitatii va fi facut public pe www.fiikul.ro in termen de 15 zile lucratoare de la închiderea licitatiei în cadrul careia a fost desemnat castigator.

13.5      Daca la închiderea unei licitatii, un Participant este necastigator, acesta va putea vizita www.fiikul.ro oricând pe perioada Campaniei si va putea licita cu punctele deja acumulate in contul sau.

Obiectele nelicitate la sfarsitul fiecarei zile a Campaniei nu se reporteaza in zilele urmatoare. Obiectele nelicitate raman astfel in proprietatea Organizatorului.

 
 

SECTIUNEA 14.           PRODUSE PARTICIPANTE LA LICITATIE

 

14.1.     In cadrul acestei licitatii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:

 
Nr. crt. Tip Premiu
Nr. de premii Valoare unitara (TVA inclus) RON Valoare totala (TVA inclus) RON
1 Joc: Call of Duty Deluxe Edition/PC 42 96.39 4,048.4
2 Skateboard
42 240.38 10,095.96
3 Album muzica pe vinil 42 213 8,946
4 Abonament 3 luni Vogue UK 42 173.74 7,297
 
TOTAL = 168   30,387.84

              

Impozitul pe venit pentru aceste premii este de 0 RON.

Valoarea totala bruta a acestor premii este de 30,387 RON.

14.2.     Nu se va acorda echivalentul in lei pentru nici unul din premiile mentionate mai sus.

14.3.     Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile premiilor acordate in aceasta Campanie. Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu in cadrul Campaniei va remedia orice defect in cadrul perioadei de garantie, in conformitate cu termenii si conditiile prevazute in certificatul de garantie ce insoteste premiul respectiv.

 
 
SECTIUNEA 15.            PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR
 

15.1      Castigatorii licitatiilor vor primi pe adresa de e-mail mentionata in formularul de înscriere un mesaj de anuntare a premiului câstigat. Mesajul va fi trimis de la adresa de e-mail daddykul@fiikul.ro. In termen de 15 zile lucratoare de la data trimiterii acestui mesaj de catre Organizator, castigatorii vor trebui sa raspunda la acel mesaj, pe adresa de e-mail daddykul@fiikul.ro, pentru a comunica Organizatorului datele personale (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, seria si numarul actului de identitate) necesare pentru revendicarea premiului si intrarea in posesia lui. Nerespectarea acestui termen de catre Participanti duce la pierderea dreptului de a revendica obiectele câstigate la licitatie, acestea ramanand in proprietatea Organizatorului.

15.2      Premiile licitatiilor se vor expedia castigatorilor prin Posta Romana, cu confirmare de primire, in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data receptionarii de catre Organizator a mesajelor de raspuns continând datele personale solicitate. Odata cu semnarea de catre Participant a confirmarii de primire, Organizatorul este liberat fata de acesta de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.

 
 
SECTIUNEA 16.            MINORII SI PERSOANELE FARA CAPACITATE JURIDICA
 

16.1      În cazul în care câstigatorul unuia dintre Premiile Mari este minor (cu vârsta sub 18 ani) sau o persoana lipsita de capacitate de exercitiu, aceasta este îndreptatita sa intre în posesia premiului prin intermediul parintelui sau al tutorelui sau legal. Acestia din urma vor semna o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgând din acordarea oficiala a premiului respectiv reprezentantului minorului, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de acesta.

16.2      În cazul în care câstigatorul unuia dintre Premiile Mari se afla în imposibilitate fizica de a se deplasa, predarea acestuia se poate face catre o persoana imputernicita de catre castigator in baza unei procuri autentificate de catre un Notar Public. Aceasta procura autentificata va imputernici reprezentantul castigatorului sa semneze inclusiv declaratia prin care Organizatorul este exonerat de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului catre persoana imputernicita in acest sens, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de acesta.

 
 

SECTIUNEA 17.            ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

 

Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea ambalajelor castigatoare, de instrainarea lor si/sau de prezentarea ambalajelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care societatile de distribute si magazinele ce comercializeaza produsele KITKAT si LION participate la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele KITKAT si LION participate la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati.

 
 
SECTIUNEA 18.            CONFIDENTIALITATEA DATELOR
 

18.1      Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168.

18.2      Toate SMS-urile/înscrierile pe www.fiikul.ro din cadrul acestei Campanii devin proprietatea Organizatorului impreuna cu toate informatiile pe care le contin.

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Codul numeric personal va fi colectat doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele câstigatorilor si premiile castigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.

18.3      Organizatorul le poate solicita Participantilor, castigatori ai Premiilor Mari, acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele, localitatea de resedinta si imaginea lor. Pentru a-si exprima acordul in acest sens, Participantii castigatori vor semna o declaratie in care vor fi cuprinsi termenii acestui acord.

18.4      Prin simpla participare la Campanie, Participantii isi dau acordul expres si neechivoc ca datele lor personale comunicate Organizatorului sa intre in baza de date a Organizatorului, sa fie prelucrate si folosite pentru campanii de marketing direct. Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 14) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

18.5 Pentru a participa la licitatii, vizitatorii, inainte de completarea cererii de inscriere cu datele mentionate la Sectiunea 12 de mai sus, trebuie sa bifeze casutele corespunzatoare acordului expres si neechivoc pentru ca datele personale sa fie cuprinse in baza de date a Organizatorului, in vederea înscrierii in licitatie, primirii de informatii referitoare la licitatie, validarii acestora si acordarii premiilor conform prezentului Regulament. De asemenea, fiecarui vizitator i se va solicita acordul expres si neechivoc pentru ca datele comunicate sa fie utilizate in activitati de marketing direct ulterioare desfasurate de Organizator, prin agenti desemnati de acesta.

18.6. Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Nestlé Romania SRL, cu sediul în Iride Bussines Park, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9 - 9 A, sector 2, Bucuresti, Romania, în atentia Serviciul Consumatorului.

 
 
SECTIUNEA 19.            LIMITAREA RASPUNDERII
 

19.1.     Organizatorul Campaniei nu îsi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:

 

19.1.1. Codurile primite prin SMS/înscrise pe website inainte de data de 01 Octombrie 2007, ora 00:00:00;

19.1.2   Codurile primite prin SMS/ inscrise pe website dupa data de 11 Noiembrie 2007, ora 23:59:59;

19.1.3   Pierderile sau intarzierile mesajelor SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone , Orange sau Cosmote) sau de oricare alte defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

19.1.4   Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

19.1.5   Expedierea ambalajelor promotionale originale continand codul unic valid castigator la alta adresa decat cea comunicata in Regulament;

19.1.6   Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea raspunde Participantului la Campanie;

19.1.7   Situatiile in care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS sau care a fost inscris pe website cu un cod unic extras drept castigator nu poate fi apelat timp de 3 (trei) zile lucratoare, conform conditiilor din prezentul Regulament, din orice motive independente de vointa Organizatorului;

19.1.8   Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cod unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional;

19.1.9   Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1823.

19.1.10 Formularele de Inscriere incomplete, inexacte sau incorecte;

19.1.11 Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/consumatorului care doreste sa se inscrie in Campanie.

19.1.12 Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens.

19.2      Ordinea receptionarii mesajelor SMS/inscrierilor pe website este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii acestora, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor. Codurile unice tiparite pe partea interioara a ambalajelor promotionale sunt inactive pentru participarea la Campanie inainte de data de 01 Octombrie 2007 00:00:00 si dupa data de 11 Noiembrie 2007 ora 23:59:59. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.

19.3      Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/formularele de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod gresit) si care nu îndeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea 8.4.

19.4      Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis in perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1823 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

 
 
SECTIUNEA 20.            TAXE
 

20.1      Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii procesului verbal de predare - primire a premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.

20.2      Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul 1823, contravaloarea accesul la Internet pentru completarea formularului de inscriere, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului la OP 6, CP 55, Bucuresti sau trimiterii ambalajului castigator la OP 83 CP 77 sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea solicitarii Regulamentului de desfasurare a Campaniei).

 
 
SECTIUNEA 21.            ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR
 

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorul este obligat sa faca publice numele castigatorilor si castigurile acordate in cadrul acestei Campanii. Lista tuturor castigatorilor va fi publicata la finalul Campaniei in data de 7/12/2007 in ziarul Romania Libera, pe site-ul Campaniei www.fiikul.ro si www.infopromotii.ro. Pe aceste doua site-uri se vor publica castigatorii premiilor Campaniei.

 
 
SECTIUNEA 22.            FORTA MAJORA
 

22.1      Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

22.2      Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 
 
SECTIUNEA 23.            LITIGII SI FRAUDE
 

23.1      In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.

23.2      Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Nestlé Romania S.R.L., cu sediul în Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, cladire IRIDE Business Park, Sector 2, Bucuresti România, în atentia „Serviciul Consumatorului”, în termen de maxim 2 (doua) saptamani de la data publicarii listei tuturor câstigatorilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua în consideratie nici o contestatie.

23.3      Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor promotionale continand codul unic castigator declarat castigator. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care (i) a trimis codul unic declarat castigator, (ii) a primit SMS-ul de confirmare conform articolului 8.5.6, 8.5.7 sau 8.5.8., si (iii) detine ambalajul promotional original inscriptionat cu codul declarat castigator, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

23.4      Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

23.5      In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 
 
SECTIUNEA 24.            REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
 

24.1      Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

24.2      Regulamentul Campaniei „Fii KUL!” va fi publicat in ziarul Romania Libera din data de 28/09/2007 si va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant la Info Line 08008 637 853 (linie telefonica gratuita apelabila din reteaua Romtelecom) de luni pana vineri intre orele 9h00 - 18h00 (cu exceptia sarbatorilor legale), prin e-mail la contact.nestle@ro.nestle.com, pe site-ul Campaniei www.fiikul.ro si www.infopromotii.ro, sau printr-o solicitare scrisa la OP 6, CP 55, Bucuresti.

24.3.     Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat si autentificat in prezenta unui Notar Public în 5 exemplare originale, in 12/09/2007, cu incheierea de autentificare nr 6492.


Nu avem elemente multimedia.
Bogdan (Bucuresti) in 01 octombrie 2007, 10:38
Salut! Nu merge site-ul ca sa ma inscriu, imi da un mesaj de genul "The fact that you are seeing this page indicates that the website you just visited is either experiencing problems, or is undergoing routine maintenance." Cam nasol, chiar in prima zi de promotie...
Moderator 1 (Infopromotii) in 02 octombrie 2007, 11:49
Salut, Bogdan! Te rugam sa incerci acum din nou. Daca nu merge, spune-ne ce se intampla ca sa putem comunica organizatorilor. Bafta!
dumitru (giarmata) in 03 octombrie 2007, 21:26
daca castig cum aflu si e pe bune
Moderator 1 (Infopromotii) in 04 octombrie 2007, 01:14
Salut, Dumitru! In cazul in care castigi unul dintre premiile mari sau dintre cele zilnice, primesti un SMS de instiintare. Gasesti mai multe detalii in regulamentul oficial al promotiei. Bafta tuturor!
Florin (Bucuresti) in 11 octombrie 2007, 12:26
Am si eu problema: am trimis email la daddykul@fiikul.ro,iar a doua zi am primit ceva de genul: "Hi. This is the qmail-send program at yahoo.com. I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses. This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
() in 11 octombrie 2007, 23:20
am luat mai multe Lion si nu au toate ambalajele coduri iar unele dintre coduri nu-s bune!!!
besenyei (cluj-napoca) in 13 octombrie 2007, 18:40
hmmmmmmm nici nu stiu ce sa mai spun despre aceeasta promotie:((( la 100 de ciocolati lion 20 nu are codurisi inca vro 10 este tiparit chiar la margine ca nu apare numai cate 3-4 litere-cifre din 8!!! La kit-kat-uri problema este ca asa de prost e tiparit codul ca omul nu asi da seama ca ce litere sunt ....mai ales la N.M H si multe altele. Ce sa mai spun ca sa schimbat si regulamentul......organizatori sau speriat ca sunt mai multi care scriu codurile cu ajutorul unui program si ca ciocolatile nu au fost cumparate:)))) Am cumparat vro 1000 de ciocolati....am licitat si am castigat ...acuma sa trimit 250 de ambalaje........ce prostie:))Prin telefon o operatoare mi a spus ca sa trimit cele 250 de coduri cu care am castigat licitatia. Aceste coduri nu le pot trimite ca aceste 250 de coduri mai participa la tragera pentru 2mini one cabrio. Mai jos o sa copiez cateva randuri din regulament care spune ca daca nu am codul castigator sau din nu stiu ce motive nu pot arata ambalajul castigator premiul este alocat unui alt participant. SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE 10.3.4 Participantul in cauza nu poate face dovada detineri ambalajului in original ce contine un cod unic extras drept castigator. 10.4 Organizatorul nu va acorda nici o despagubire in bani sau alte benefiici Participantilor carora li s-a alocat vreun premiu si nu respecta sau nu intruneste intocmai cerintele Regulamentului. Sunt de acord ca toate ambalajele cu care am licitat sa fie trimise numai dupa terminare concursului si sunt totodata sunt de acord ca premiile castigate la licitatie sa fie trimise dupa acea data Sau pot face dovada bonului fiscal cu care am achizitionat aceste produse dar in niciun caz nu pot trimiti ambalajele numai dupa terminare concursului. Ahhhh si ala are dreptate care a spus ca nu e bun adresa de email dar dau ei alta adresa prin telefon la 0800....etc... Ahhhh si sa nu vina careva si sa-mi spuna ca codurile se vad bine sau etc ca am mai mult de 1000 de ambalaje:).....ce mai e de spus.....am mancat la ciocolati ca e destul pentru 10 ani sau la urmatoarea promotie:)) numai bine Fii kullll daca poti......:)
Daniel (Peris) in 13 octombrie 2007, 22:57
Nu va mai plangeti atata...luati exemplul de la Medeea,ea e de acord cu toate.La promotia asta a comentat si ea ca sa se afle in treaba. FII KULL...Medeea....FII KULL!!
Cipri (IS) in 14 octombrie 2007, 11:05
hehe , eu am 1304 dar se vad toate perfect , oricum macar atat dupa teapa de la 7 days unde erau varza sau chiar lipseau cu desavarsire codurile
besenyei (cluj-napoca) in 14 octombrie 2007, 14:33
cipri: daca lion ai luat atuncia se vad toate codurile in afara de ala care nu are cod de loc:)) dar la kit-kat se vede rau.:) zii ce uder ai pe site poate ne intelegem si te las sa castigi un skateboard:))PPP
Horatiu (Cluj-Napoca) in 14 octombrie 2007, 15:22
O intrebare pt. besenyei si Cipri: Ati desfacut toate ambalajele in aceeasi zi? Ce veti face cu premiile de la licitatie, pt. ca in mod sigur veti cistiga mai multe din fiecare, dat fiind nivelul de pret din licitatii. Si cum s-a rezolvat problema cu trimiterea ambalajelor pt. a primi premiile de la licitatie?
Valentina (Bucuresti) in 15 octombrie 2007, 12:52
wow..1000 si.. dar va place ciocolata..nu gluma :P ..intrebarea mea e de ce nu se afiseaza ink nici un castigator...exista asa ceva?! :-?
maftei (targu neamt) in 15 octombrie 2007, 16:47
wa am catigat 3 premii si cand trimit datele cu mine imi da eroare la mail ...la adresa lor...d c?
simona (bucuresti) in 15 octombrie 2007, 18:26
bv maftei! ai castigat premii doar la licitatie sau cum?!:D
marius (rm.valcea) in 20 octombrie 2007, 12:54
Ce premii? Eu am castigat un ceas Timberland la promotia trecuta (Joe)si inca nu a venit !!!Sa mai astept ??? Nu ca-mi pasa ce ***** de ceas era .......... M-am suparat foarte tare cand am aflat ca sotia mea a mai trimis sms si la aceasta """promotie """ Poate premiile (mini) sa fie vopsite cu lion sau ce mai contine promotia sa le vedem pe strada si cine se plimba cu ele ........ Multumesc
Florin (Bucuresti) in 21 octombrie 2007, 12:08
mah... cei care ati participat la licitatia de pe site ati primit premiul? Si daca da dupa cate zile le-ati primit?
Liviu (Romania) in 21 octombrie 2007, 19:53
Salutare Am aceeasi problema ca si besenyei... Am castigat la licitatie si-mi cer sa le trimit intr-un plic ambalajele in original ca sa-mi trimita skateboardul... Pai daca se intampla si castig un MINI eu cum mai pot sa-l revendic daca nu o sa mi am ambalajul in original??? Solutia propusa de beseney este OK (sa trimit ambalajele dupa ce se da ultimul MINI) dar lipseste din regulamentul promotiei (inclusiv actele aditionale). Eu mai pot sa ma duc direct la ei la sediu cu ambalajele ca sa le verifice pe loc si sa ridic premiul dar iarasi nu scrie nimic despre asta in regulament... Eu o sa incerc luni sa sun la numarul ala cu 0800... si sa ma lamuresc. Voi cei de la INFOPROMOTII nu puteti sa-i contactati pe organizatori si sa rezolvati acest evident neajuns din regulamentul promotiei? Daca ati face asta aveti tot respectul meu ca fiind cel mai bun site de promotii din Romania si v-as recomanda tuturor :D Sa auzim de bine.
Moderator 1 (Infopromotii) in 22 octombrie 2007, 00:18
Salutare tuturor!
Ne face placere ca discutati intre voi pe paginile promotiilor, dar nu exagerati, nu va atacati unii pe altii (sau toti pe Medeea) si nu emiteti acuzatii fara acoperire fata de promotiile prezentate pe site.
Unii stiu, altii (ca Marius) nu, ca daca ne scriu detaliat si argumentat cand au nedumeriri sau probleme in legatura cu participarea la o promotie sau cu revendicarea premiului, in 90% din cazuri reusim sa obtinem pentru ei un raspuns oficial si pertinent din partea organizatorilor.
Liviu, Besenyei - Regulamentul unei promotii este un act cu valoare juridica. Vreti sa adresati o intrebare anume catre organizatorii promotiei? Daca primim o intrebare pertinenta, incercam sa obtinem un raspuns pertinent.
Liviu (Romania) in 22 octombrie 2007, 09:45
Inrebari: 1. Pot sa merg personal sa ridic premiul castigat la licitatie? 2. Daca da, cand vin ambalajele originale vor ramane la ei sau mi le vor da inapoi? Intrebarea2 este de fapt cea mai importanta pentru ca ma intereseaza ca ambalajele sa ramana la mine pentru ca, in eventualitatea in care voi castiga un premiu la extrageri, sa pot dovedi ca eu sunt cel indreptatit sa-l ridic (conform regulamentul care spune ca trebuie sa ai ambalajul in original cand castigi da ca vrei sa fi validat drept castigator) 3. Daca raspunsul la intrebarea 1 este NU: Pot sa trimit plicul cu ambalajele dupa ce ultimul premiu de la extrageri a fost acordat (MINIul)? In emailul primit se spune ca trebuie sa trimit plicul cu ambalaje in termen de 15 zile lucratoare, asta insemnand inainte de ultima extragere. 4. Daca am castigat 2 premii la licitatie trebuie sa trimit ambalajele in 2 plicuri diferite sau pot sa le pun in acelasi cu vreo mentiune? Multumesc
Moderator 1 (Infopromotii) in 22 octombrie 2007, 10:48
Salut, Liviu!
Vom transmite intrebarile tale organizatorilor si speram sa obtinem cat de curand raspunsuri oficiale pentru tine, pe care le vom publica aici.
Cipri (IS) in 22 octombrie 2007, 20:48
wow Mariu ! n-am stiut ca cei de la joe sunt chiar asa ... dar stai ca inca traim in Romania... ce sa zic.... ai incercat sa iei legatura cu ei ? vezi ca au un nr gratuit care incepe cu 0800.... bft si sa ne spui daca va ajunge premiul
Moderator 1 (Infopromotii) in 23 octombrie 2007, 12:20
Salutare tuturor! Avem vesti foarte bune!
Organizatorii promotiei au tinut cont de sesizarile voastre si au intocmit Actul Aditional nr. 3 (publicat de noi in documentul atasat mai sus, care cuprinde actele aditionale 1, 2 si 3). Pe scurt, daca vreti sa pastrati ambalajele cu codurile pentru a putea castiga si alte premii, le puteti trimite la final, in termen de maxim 3 zile lucratoare dupa data terminarii campaniei (cel mai tarziu 14 noiembrie, data postei). Cititi cu atentie Actul Aditional nr. 3 pentru a afla toate detaliile. Bafta tuturor!
Liviu (Romania) in 23 octombrie 2007, 14:12
Intr-adevar, m-au sunat si pe mine si mi-au spus de chestia asta cu cele 3 zile. Eu citisem actul aditional dar am interpretat gresit partea asta "in termen de 15 zile lucratoare de la data trimiterii acestui mesaj de catre Organizator sau in termen de 3 zile lucratoare de la terminarea campaniei". Termenul de 3 zile am crezut ca se refera la cei care castiga licitatiile in ultimile zile ale campaniei. My bad Dar nu au zis nimic daca pot sa pun ambalajele de la mai multe licitatii castigate intr-un plic si nici daca pot sa merg sa ridic preimul personal (sa nu mai stau sa astept Posta)
Moderator 1 (Infopromotii) in 23 octombrie 2007, 18:15
Organizatorii ne-au transmis ca poti trimite mai multe ambalaje (pentru revendicarea mai multor premii) in acelasi plic, cu numele tau si datele tale personale. Nu poti insa sa te duci personal sa-ti ridici premiul, ci il vei primi prin modalitatea descrisa in regulament.
Cipri (IS) in 25 octombrie 2007, 12:45
ce panarama aceasta promotie, nu le este de ajuns ca au tarife exagerate / mesaje pe 24 10. am trimis 2 smsuri la ora 23:50:42 (acesta fiind unul din cele 2) si pe 25 , azi, am primit 2 mesaje care ce imi zic " mesajul din 24 oct ora 23:50:42 nu a fost procesat din motive tehnice, va rugam sa retransmiteti codul promotional pentru participare " ...poi e corect asa ca mie mi-au luat banii pe acele mesaje ...Imi vreau banii inapoi ! - pe cele 2 mesaje care nu le-au procesat
Moderator 1 (Infopromotii) in 25 octombrie 2007, 15:02
1. Cuvinte ca "panarama" si alte asemenea nu au ce cauta pe site-ul nostru. Aici punem intrebari sau facem sesizari intr-un limbaj civilizat. Altfel nu.
2. Fara acuzatii nefondate pe site-ul nostru. Ai recunoscut deja in pagina altei promotii ca "nu ai timp sa citesti regulamentele". Daca nu citesti, nu stii detaliile si nu ai dreptul sa acuzi. 3. Promotia aceasta nu are deloc tarife exagerate pentru SMS - se percepe tariful normal al retelei pe care o accesezi.
4. Daca ai fi citit macar unul dintre regulamentele promotiilor la care inscrierile se fac prin SMS, ai fi stiut ca organizatorii nu raspund de defectiuni de acest gen, datorate unor factori externi.

Ciprian, esti un membru vechi al site-ului. Ne asteptam sa respecti eforturile noastre de a va ajuta, de a crea un mediu bazat pe incredere si sa ai deja experienta in privinta promotiilor.
Cipri (IS) in 25 octombrie 2007, 16:12
DA , imi cer scuze , eram si inca mai sunt suparat pentru ca mi s-au furat niste bani "14 centi" - dar sunt banii mei ... nu ca ar fi prima data cand mi se fura ... Afirmatia de la alta promotie ca nu am citit regulamentul se referea strict acolo . ok - si acum daca am incalcat regulamentul site-ului - si recunosc asta - imi mai cer scuze inca o data - de ce ati aprobat comentariul ? Bine , acum sa revenim : eu am trimis 2 sms-uri pt care am fost taxat si nu am fost inscris in promotie , fiind nevoit sa le mai trimit o data ....daca organizatorii nu raspund de astfel de defectiuni - atunci la cine sa apelam ? poate ca am facut prea mare tam-tam cu cei 14 centi dar pot pune mana in foc ca in aceeasi situatie nu am fost doar eu .
Cipri (IS) in 27 octombrie 2007, 23:42
trebuie sa recunosc ca nu am participat in realitate la nici o licitatie...eh am destul timp sa o fac si pe asta ;) ce mi se pare interesant e ca pe site-ul lor , la licitatie daca de exemplu licitez cu suma de 10 kuli , si la inceput eu am 20 de kuli , cineva liciteaza 11 kuli ei bine eu daca licitez pt 12 kuli in loc sa mai adaug 2 trebuie sa adaug alti 12 kuli ... cred ca nu e asa si in realitate ...daca cineva a liciteaza mai mult decat mine asta inseamna ca eu "pierd" sau nu mai am acces la suma pe care am licitat-o ? cred ca e o pb a celor care au conceput programul pt licitatii- e doar o parere , ast si opiniile voastre - Va multumesc si sper sa ne regasim in lista castigatorilor :) - a premiilor mari se subintelege:)
Ionut (Botosani) in 31 octombrie 2007, 18:16
Si eu am castigat la promotia Joe,ceasuri Timberland dar le-am primit la timp,deci nu a fost teapa...dar in schimb am castigat la Kit Kat(licitatie)dar nu am primit nimic pana acum. +ca am trimis si eu aproximativ 100 coduri in speranta ca vai castiga un NintendoWii.
Moderator 1 (Infopromotii) in 05 noiembrie 2007, 13:00
Salutare tuturor!
In cazul in care nu ati remarcat publicarea Actului Aditional nr. 4, va anuntam ca daca gasiti ambalaje participante la promotie fara cod tiparit, organizatorii vi le schimba si va dau altele, cu cod tiparit. Daca aveti astfel de ambalaje, sunati la telefonul promotiei 08008 637 853 si aflati cum trebuie sa procedati pentru a le inlocui.
Moderator 1 (Infopromotii) in 07 noiembrie 2007, 11:05
De ce esti suparata, Agis? Citeste comentariul de mai sus. Nu trebuie decat sa suni la telefonul campaniei si sa stabilesti o intalnire cu reprezentantul organizatorilor, care iti va inlocui ambalajele daca au coduri ilizibile.
Florin (Bucuresti) in 07 noiembrie 2007, 19:49
mda... deci nici dupa aproape o luna inca nu mi-am primit premiul castigat la licitatia de pe site... ce pot sa mai spun?!?!?!!?
Moderator 1 (Infopromotii) in 08 noiembrie 2007, 17:04
Salut, Florin!
Scrie-ne folosind rubrica de contact din meniul de jos al site-ului si da-ne datele tale personale cu care te-ai inscris, povesteste-ne ce nu a mers, iar noi vom transmite mesajul tau organizatorilor promotiei, cu rugamintea sa verifice in baza lor de date. Asigura-te insa ca ai respectat conditiile de participare si validare din regulament. Succes!
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Kit Kat & Lion - "Fii Kul!""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Kit Kat & Lion - "Fii Kul!"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media