CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

JOE KA Activation

Promotie concurs cu premii JOE KA

Premii instant (total campanie): 59 x suma de 200 lei; 118 x mouse pad; 354 x breloc; 5.605 x magnet; 15.930 x JOE 16g.

Cumpara in timpul zilelor de promotie de la Real, Kaufland, Carrefour, Auchan sau Cora produse JOE participante in valoare de minimum 5 sau 10 lei pe un singur bon de casa si prezinta bonul promoterului de la standul Nestle pentru a castiga unul dintre premii.

Perioada promoţiei: 09 februarie - 21 martie 2010

Promotie expirata
4 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

JOE KA ACTIVATION

 

Perioada campaniei: 09.02.2010 – 21.03.2010

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Campania promotionala „JOE KA Activation” (denumita în continuare “Campania”) este organizata de S.C. Nestlé România S.R.L., cu sediul în Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, Sector 2, Bucuresti, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/5516/2001, CUI 5921650, Tel. 021/204 40 00, înregistrata la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 2168 (denumita în continuare “Organizator” sau “ Nestlé România”) cu sprijinul agentiei de publicitate SC Momentum EMC SRL reprezentant Momentum Worldwide in Romania, cu sediul in Bucuresti, Str. N. Caramfil 61C, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J/40/5524/2000, cod unic de inregistrare RO 13104020 prin SC MRM PARTENERI SRL cu sediul social în Bucuresti, str. Scoala Herastrau nr. 1C, sector 1; nr. de ordine în Registrul Comertului J 40/4017/2003, cod unic de înregistrare 15300138, atribut fiscal RO la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 11573.

 

1.1.      Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament, (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa fie facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii în vigoare.

 

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

 

Campania este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

 

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Campania este organizata si se desfasoara pe întreg teritoriul României în reteaua de magazine mentionate in Anexa 1, în perioada 09.02.2010 – 21.03.2010, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

Real si Kaufland: - 12, 13, 14, 19, 20, 21 februarie 2010

Carrefour: - 26, 27, 28 februarie 2010, 5, 6, 7 martie 2010

Auchan si Cora:  - 12, 13, 14, 19, 20, 21 martie 2010

 

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

La aceasta promotie pot participa numai persoane fizice, cetateni romani, cu domiciliul stabil în Romania (denumite în continuare „Participanti”), cu varsta de 18 ani implinita la data inceperii promotiei (09.02.2010).

 

4.1       Nu pot participa la Campanie angajatii Nestlé România, angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale Nestlé România, angajatii magazinelor participante la campanie, si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) care detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.

 

4.2       Participarea la aceasta Campanie impune cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial.

 

 

 

5.1.  La aceasta campanie participa urmatoarele produse comercializate sub marca Nestlé:

 

JOE
JOE Baton Ciocolata Caramel 25g
JOE Cacao 350g
JOE Cacao 50g
JOE Cacao Glazurat 80g
JOE Ciocolata cu lapte 200g
JOE Glazurat 16g
JOE Joyz 140g
JOE Joyz 36g
JOE MOMENTE CROCANTE Alune 200g
JOE MOMENTE CROCANTE Cacao 200g
JOE MOMENTE CROCANTE Cacao 80g
JOE MOMENTE CROCANTE Vanilie 200g
JOE Vanilie 50g
JOE Vanilie Glazurat 200g
JOE XXL Milk Chocolate 50g

 

La Campanie participa doar produsele mentionate mai sus care sunt comercializate in reteaua de magazine prezentate in Anexa 1 de catre Nestlé Romania.

 

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Participantii la prezenta Campanie trebuie:

 

6.1       Sa achizitioneze, în perioada Campaniei (09.02.2010 – 21.03.2010), produse Nestlé participante la promotie, conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament oficial.

 

6.2       Sa prezinte promoterului de la standul Nestlé amplasat dupa casele de marcat bonul fiscal în original. In functie de valoarea bonurilor prezentate, premiile castigate vor fi urmatoarele:

 

6.3       Astfel, la achizitionarea de produse Nestlé participante la Campanie în valoare de  minim 5 RON (TVA inclus), participantul va accesa soft-ul prezent pe laptop-ul de la stand unde promoterul va selecta pragul de cumparaturi (5 RON). Pe ecranul soft-ului vor fi afisate 4 mesaje alese aleator. Dupa ce participantul alege mesajul dorit, soft-ul va returna mesajul: „Felicitari ai castigat!” impreuna cu poza premiului garantat castigat. Astfel la pragul de 5 RON vom avea mesajele:

 

6.3.1    „Felicitari ai castigat + poza magnet Joe” in cazul in care se va castiga un magnet Joe, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;

 

6.3.2    Sau „Felicitari ai castigat + poza produs Joe” in cazul in care se va castiga un Joe 16 g, premiu garantat oferit in tot timpul desfasurarii promotiei in afara momentelor desemnate norocoase.

 

6.4       Astfel, la achizitionarea de produse Nestlé participante la Campanie în valoare de  minim 10 RON (TVA inclus), participantul va accesa soft-ul prezent pe laptop-ul de la stand unde promoterul va selecta pragul de cumparaturi (10 RON).

Pe ecranul soft-ului vor fi afisate 4 mesaje alese aleator. Dupa ce participantul alege mesajul dorit soft-ul va returna mesajul: „Felicitari ai castigat!” impreuna cu poza premiului garantat castigat. Astfel la pragul de 10 RON vom avea mesajele:

 

6.4.1    „Felicitari ai castigat + poza magnet Joe” in cazul in care se va castiga un magnet Joe, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;

 

6.4.2    Sau „Felicitari ai castigat + poza „Mouse Pad Joe” in cazul in  care se va castiga un Mouse Pad Joe”, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;

 

6.4.3    Sau „Felicitari ai castigat + poza „Breloc Joe” in cazul in care se va castiga un breloc Joe, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;

 

6.4.4    Sau „Felicitari ai castigat + scris „200 RON” in cazul in care se va castiga premiul de 200 RON, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;

 

6.4.5    Sau „Felicitari ai castigat + poza produs Joe” in cazul in care se va castiga un Joe 16 g, premiu garantat oferit in tot timpul desfasurarii promotiei in afara momentelor desemnate norocoase.

 

6.4.6    Acordarea premiilor aferente momentelor norocoase se va face dupa urmatorul mecanism:

 

Inainte de inceperea campaniei promotionale (09.02.2010 – 11.02.2010) va avea loc o extragere aleatoare de momente norocoase in baza carora vor fi acordate premiile: magnet, mouse pad, breloc, 200 RON. Momentele norocoase extrase nu vor fi facute publice.

 

Pentru fiecare premiu acordat pe baza momentelor norocoase si pentru fiecare locatie participanta (conform anexei 1 la prezentul regulament), se vor extrage momentele norocoase pentru acordarea premiilor constand in magnet, mouse pad, breloc si suma de 200 de Ron, astfel:

 

  Real si Kaufland : Vineri in intervalul orar 16:00-21:00  si Sambata si  Duminica in intervalul orar 11:00-16:00  in zilele de 12,13,14, 19,20,21 februarie 2010

  Carrefour: Vineri in intervalul orar 16:00-21:00  si Sambata si  Duminica in intervalul orar 11:00-16:00 in zilele de 26,27,28 februarie 2010, 5,6,7 martie 2010

  Auchan si Cora: Vineri in intervalul orar 16:00-21:00  si Sambata si  Duminica in intervalul orar 11:00-16:00 in zilele de 12,13,14,19, 20, 21 martie 2010

 

Datele extrase vor fi in formatul [premiu, interval orar] pentru fiecare zi a promotiei, pentru fiecare locatie si pentru fiecare tip de premiu. Prima persoana care activeaza softul in intervalul orar extras se declara castigator.

 

6.4.7    Daca intr-un interval  extras ca moment castigator nu se prezinta niciun participant, atunci premiul se va acorda primului participant care activeaza softul dupa incheierea intervalului declarat drept moment norocos. In cazul in care nu se vor acorda premiile zilnice aferente fiecarei locatii, acestea se vor reporta pentru a doua zi.

 

6.4.8    Tragerea la sorti de dinaintea inceperii promotiei va avea loc la sediul companiei, Mediapost Hit Mail, in prezenta reprezentantilor companiilor implicate.

 

6.5       Daca softul nu constata momentul participarii la promotie ca fiind moment norocos, mecanica fiind valabila pentru ambele plafoane de cumparaturi, softul va afisa mesajul:

„Felicitari ai castigat + poza produs Joe” caz in  care se va castiga un Joe 16 g, respectiv premiul garantat ce se acorda in afara momentelor declarate norocoase.

 

6.6       Castigatorii premiului de 200 RON  vor fi anuntati telefonic de catre organizator în termen de 7 zile lucratoare de la data  desemnarii lor, asupra modalitatii de intrare in posesia premiului.

 

6.7       Castigatorii premiului in bani au un termen de 5 zile de la data anuntarii de catre Organizator sa confirme ca sunt de acord cu premiul si sa trimita prin fax la numarul 021 233.42.09 o copie dupa un extras de cont (al contului bancar inregistrat pe numele lor si CNP-ul) sau informatiile bancare necesare pentru trimiterea premiului (Cont IBAN, banca, sucursala, titular cont, CNP) si copie dupa cartea de identitate.

Daca castigatorul nu are un cont bancar si refuza sa isi deschida unul si sa trimita documentele solicitate catre Organizator, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la desemnarea sa, calitatea de castigator ii este retrasa si premiul se acorda urmatoarei rezerve care indeplineste conditiile de validare din prezentul Regulament..

 

6.8      

6.9       Daca un castigator nu poate fi contactat de catre Organizator, sau nu trimite in atentia Organizatorului, în termen de 5 zile de la anuntare, documentele solicitate, atunci este invalidat, iar premiul este declarat nul acesta urmand sa nu mai fie acordat.

 

6.10     Castigatorii pot refuza in scris sa ofere informatiile de la pct. 6.7, prin aceasta actiune ei renuntand la premiu. In aceasta situatie premiul este declarat nul si nu mai este acordat.

 

6.11     Premiile se vor acorda pe loc, in afara de premiul de 200 RON care se va acorda in termen de 30 de zile lucratoare de la data desemnarii castigatorului respectivului premiu.

 

6.12     Premiile se acorda pentru fiecare castigator al promotiei care prezinta un bon fiscal care dovedeste achizitionarea de produse participante la Campanie, în valoare de minim 5 RON (TVA inclus) / 10 RON (TVA inclus).

 

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

7. 1. Premiile oferite în cadrul acestei Campanii sunt prezentate în tabelul de mai jos:

 

Premiu Cantitate Pret/buc
(Lei, TVA inclus
- LA PREMIILE IN PRODUSE)
Total (Lei, TVA inclus)
Magneti
5605
1.4518 8137.339
Breloc 354 4.1650 1474.41
Mouse pad 118 16.2435 1916.733
200 ron 59 200 11800
Joe 16 g 15930 0.48 7646.4
Nr. total de premii: 22066 Valoarea totala a premiilor: 30974.88 Lei (TVA inclus)

   

 

7.2. Alocarea premiilor pentru fiecare dintre magazinele  prezente in Anexa 1 (în care se desfasoara Campania) este urmatoarea:

 

Premiu Cantitate Tip premiu
Joe 16 g 270 Oferit in afara momentelor norocoase
Magneti
95 Oferit prin loteria momentelor norocoase
Breloc 6 Oferit prin loteria momentelor norocoase
Mouse pad
2 Oferit prin loteria momentelor norocoase
200 Ron 1 Oferit prin loteria momentelor norocoase

 


7.3. Numarul de premii alocate se  supliment doar in cazul premiului garantat Joe 16 g. Si in acest sens se va intocmi un Act aditional la prezentul regulament.

 

7.4. In cazul in care premiile acordate nu sunt oferite pana la data terminarii campaniei  aferenta fiecarei locatii acestea sunt declarate nule.

 

7.5. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (inclusiv costul de consultare regulamet prin intermediul mai multor canale: posta, telefon, internet precum si costul de achizitionare a produselor Nestle participante la campanie).

 

7.6. Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câstigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii.

 

 

SECTIUNEA 8. CONDITII DE VALIDITATE

 

8.1.      Pentru a putea primi premiile, Participantii trebuie sa îndeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

 

a) Sa se prezinte cu bonul fiscal in original, la promoterul de la standul Nestlé amplasat dupa casele de marcat, în zilele de Vineri, Sambata si Duminica in intervalul orar de mai jos, din perioada 09.02.2010 – 21.03.2010 astfel:

  • Real si Kaufland : - 12,13,14, 19,20,21 februarie 2010 (Vineri intre orele 16.00 – 21.00 si Sambata si Duminica intre orele 11.00 – 16.00)
  • Carrefour: - 26,27,28 februarie 2010, 5,6,7 martie 2010 (Vineri intre orele 16.00 – 21.00 si Sambata si Duminica intre orele 11.00 – 16.00)
  • Auchan si Cora:  - 12,13,14,19, 20, 21 martie 2010 (Vineri intre orele 16.00 – 21.00 si Sambata si Duminica intre orele 11.00 – 16.00)

 

b) Sa poata dovedi achizitionarea produselor de la marca Nestlé participante la Campanie în valoare de minim 5 RON (TVA inclus) / 10 RON (TVA inclus) pe acelasi bon fiscal (conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament Oficial).

 

c) Sa participe la tragerea la sorti electronica realizata prin intermediul softului ce va fi pus la dispozitia participantilor la standul de promotie.

 

d) Sa accepte premiul in bani conform art. 6.7 de mai sus

 

Bonul fiscal care atesta achizitionarea produselor participante la Campanie trebuie sa fie emis de catre magazinul in care se afla standul Nestle la care cumparatorul se prezinta cu bonul fiscal, bonul fiscal valabil trebuie sa fie emis doar în perioada derularii Campaniei (09.02.2010 – 21.03.2010)

 

8.2       Validarea câstigatorilor premiilor se va face de catre promoterii de la standul Nestlé amplasat dupa casele de marcat, doar dupa prezentarea de catre participanti a bonului fiscal în original care atesta achizitionarea produselor participante la Campanie si care a fost emis în perioada desfasurarii acesteia (09.02.2010 – 21.03.2010).

 

8.3. Se va efectua inscrierea datelor personale in tabelul centralizator aflat la promoteri, Predarea premiilor poate fi un eveniment public. Participarea la aceasta Campanie presupune acceptul castigatorilor referitor la faptul ca, in baza acordului lor scris,  persoana lor, numele, localitatea in care domiciliaza si fotografia lor pot fi facute publice si folosite in materiale foto, audio si video de catre organizator fara nici un fel de plata aferenta.

 

 

SECTIUNEA 9. ERORI, FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE

 

9.1. Organizatorul acestei Campanii nu îsi asuma raspunderea pentru bonurile fiscale  necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrainate, ilizibile) sau care nu se supun conditiilor prezentului Regulament Oficial si nici nu va acorda/înmâna premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale. De asemenea, Organizatorul acestei Campanii nu îsi asuma raspunderea pentru nicio cauza libera de culpa sa care ar putea afecta dreptul de participare la aceasta Campanie.

 

 

SECTIUNEA 10 RESPONSABILITATE

 

10.1. Organizatorul Campaniei va acorda premiul / premiile doar acelui participant care a luat parte la Campanie, cu respectarea fidela a prevederilor prezentului Regulament Oficial.

 

10.2.    Organizatorul si celelalte entitati implicate în Campanie nu îsi asuma raspunderea si nu vor putea fi implicate sub nici o forma în disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre câstigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.

 

10.4. Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator în conditiile Sectiunii 16, paragraful 16.2. din prezentul Regulament Oficial, prin afisarea actului aditional la regulament la Birourile de Relatii cu Clientii ale magazinelor participante.

 

10.5. Organizatorul nu are nicio obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necâstigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.

 

10.6. Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi bon fiscal; în acest caz va fi validat câstigator primul Participant care face dovada bonului fiscal în original continând produsele participante cumparate, conform Regulamentului Oficial.

 

10.7. Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

 

10.8. În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea respectivului Participant din Campanie.

 

10.9. Organizatorul nu este raspunzator pentru calitatea premiilor oferite si nu acorda termen de garantie de utilizare sau functionare pentru premiile acordate.

 

 

SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE

 

11.1. Pentru premiile acordate nu se datoreaza impozit pe premii, avand in vedere ca valoarea unitara a oricarui premiu acordat in cadrul promotiei este mai mica decat venitul din premii impozabil.

 

11.2. In privinta premiilor acestei Campanii, Participantilor nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor reprezentând contravaloarea produselor Nestlé achizitionate si participante in Campanie.

 

 

SECTIUNEA 12. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

 

Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002. Lista tuturor castigatorilor cuprinzand numele, prenumele si premiile castigate va fi publicata pe site-ul pana la data de 01.06.2010

 

 

13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

13.1  Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, persoanele participante la Campanie si castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care si-au dat acordul explicit si neechivoc in acest sens bifand casuta “Da” corespunzatoare intrebarii „Acceptati ca in viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotille Nestle Romania? [ ] DA [ ] NU”

 

13.2 Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a castigatorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Bd.. Dimitrie Pompei, Nr. 9 – 9A, Sector 2, in atentia Serviciul Consumatorului, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

 

13.3 Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006.  Numele si prenumele castigatorilor si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

13.4  Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

13.5 Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Nestlé Romania SRL, cu sediul in Iride Bussines Park, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9 - 9 A, sector 2, Bucuresti, Romania, in atentia Serviciul Consumatorului.

 

13.6 Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele lor si orasul de resedinta. Participantii nu vor fi obligati sa isi exprime acest acord, acest lucru ramanand la libera lor alegere. In cazul in care participantii vor dori sa isi exprime acordul in acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia. Organizatorul se obliga ca orice dezvaluire de date personale (prin TV, radio, presa, internet sau alte materiale) catre public sa se limiteze numai la Castigatorii premiilor Campaniei si va include numai numele, prenumele, localiatea de domiciliu fotocopia si vocea acestora continute in inregistrari fotogrefice, video, audio sau de alta natura, realizate in scopuri publicitare in legatura cu Campania.

 

 

SECTIUNEA 14 ÎNCETAREA CAMPANIEI

 

14.1. Prezenta Campanie poate înceta în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

 

* Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca, total sau partial obligatiile, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, daca acesta este confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.

 

14.2. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau intârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, în termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

 

SECTIUNEA 15. LITIGII

 

15.1. Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.

 

15.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Nestlé România S.R.L., cu sediul în Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, cladirea IRIDE Business Park, Sector 2, Bucuresti România, în atentia Serviciul Consumatorului, în termen de maxim 2 (doua) saptamâni de la data acordarii premiilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua în consideratie nici o contestatie.

 

 

SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL

 

16.1. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al Campaniei este disponibil în mod gratuit oricarui solicitant la Biroul de Relatii cu Clientii din magazinele participante mentionate in Anexa 1, fie afisat pe site-ul  si pe www.regulamentepromotii.ro, sau poate fi solicitat printr-o cerere scrisa si datata catre S.C. Nestlé România S.R.L., pe adresa: Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, cladirea IRIDE Business Park, Sector 2, Bucuresti.

 

16.2. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificari sa fie facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii în vigoare.

 

16.3. Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, publicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat in 4 exemplare originale, astazi _____/___/_______data autentificarii de catre Notarul Public.

Nu avem elemente multimedia.
Anca (ORadea) in 25 februarie 2010, 09:48
Fie s-a intamplat ceva eroare in sistem fie voi aveti glume in program. Sunt abonata de mult timp la infopromotii si mereu am participat la concursuri dar acuma am ramas masca: adica perioada promotiei este din 9 februarie si eu primesc e-mailul de informare in 24 februarie? cand deja promotia s-a terminat la Real unde aveam si eu acces.. "O noua promotie: JOE KA ActivationWednesday, February 24, 2010 8:45 PM".
Alina (Oradea) in 25 februarie 2010, 14:10
Aseara am primit si eu mesajul, si de obicei merg la Real. Daca eram informata in timp util (nu dupa 2 saptamani de la inceperea promotiei) mi-as fi ales orele de cumparaturi, sa prind si promotia in magazin. E ceva ciudat, chiar caraghios cu mesajul trimis dupa ce s-a incheiat promotia din Real.
Moderator 1 (Infopromotii) in 25 februarie 2010, 15:39
Salut, Anca si Alina! Dupa cum probabil stiti, promotiile prezentate pe site-ul nostru sunt publicate numai prin colaborarea cu organizatorii, astfel incat impreuna sa va putem da toate indrumarile si sa va oferim raspunsuri oficiale la intrebari. Uneori organizatorii decid mai tarziu daca sa colaboreze sau nu cu noi. Facem tot posibilul sa va informam la timp, corect si complet. Speram sa gasiti alte magazine participante si sa va inscrieti cu succes.
Moderator 1 (Infopromotii) in 02 martie 2010, 14:51
Am primit raspunsul organizatorilor pentru Anca si Alina:


"Stimate doamne,

Ne bucuram ca va numarati printre cei care apreciaza produsele Nestlé. Speram ca acestea vor satisface întotdeauna gusturile familiei dumneavoastra.

Totodata, va informam ca promotia "JOE KA!" s-a incheiat pe data de 21 Februarie 2010 in magazinele Real, insa puteti continua sa participati la aceasta promotie in magazinele Carrefour in perioada: 5, 6, 7 martie 2010 si in Auchan si Cora in perioada 12, 13, 14, 19, 20, 21 martie 2010.

Va multumim si va asteptam sa participati în continuare si la alte promotii organizate de Nestlé România.

Mult succes!"
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "JOE KA Activation"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: JOE KA Activation

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media