CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Ia-ti cadourile de la automatul Nescafe

Nescafe Automatul de premii

Prin tragere la sorti in direct la Europa FM: 30 x Mini laptop Acer; 30 x Sistem navigatie MIO; 30 x Sistem Home Cinema LG; 30 x DVD Player portabil LG; 30 x Telefon mobil Nokia; 30 x LCD TV LG; 30 x aparat foto digital Fuji; 30 x troller Samsonite; 30 x rucsac Samsonite; 30 x aparat cafea Dolce Gusto.

Cumpara cel putin unul dintre produsele Nestle mentionate din locatiile participante si trimite codul promotional alcatuit din 6 caractere alfanumerice, aflat pe paharul promotional sau pe talonul razuibil, prin SMS la 1790 sau pe www.automatuldepremii.ro. Pastreaza eticheta sau cardul cu codul pentru validare.

Perioada promoţiei: 01 noiembrie - 30 noiembrie 2010

Documente conexe

Promotie expirata
12 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
Citeste si Actul aditional 1!

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE


„Ia-ti cadourile de la automatul NESCAFÉ”

Campania promotionala pentru consumatori
Perioada de desfasurare a campaniei: 01.11.2010 – 30.11.2010


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala „Ia-ti cadourile de la automatul NESCAFÉ” (denumita în continuare “Campania”) este organizata de Nestlé Professional România, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, Sector 2, Bucuresti, România, denumita în continuare “Organizator”, înregistrata la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 2168.
Campania se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365, la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 26 (denumita în continuare “Agentia”).

Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament, (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare în termen de 24 de ore dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari.

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata.

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul României, în toate locatiile care detin cel putin un automat de cafea (de tip vending sau KOMO) si în lantul de cafenele NESCAFÉ de mai jos, în perioada 01.11.2010 ora 00.00.00 – 30.11.2010 ora 23.59.59, ora României.

În locatiile urmatoare se ofera carduri razuibile ce contin codul unic de participare. În restul locatiilor, codul unic se regaseste pe pahar:

NUME LOCATIE

NUME CLIENT

ADRESA

 

INMEDIO IRIDE

HACHETTE DISTRIBUTION

SERVICE INMEDIO SRL

Bdul Dimitrie Pompei, nr 9-9A

 

Bucuresti

 

INMEDIO FLOREASCA

HACHETTE DISTRIBUTION

SERVICE INMEDIO SRL

 

Calea Floreasca , nr 169 A, Bucuresti;

 

Bucuresti

 

INMEDIO GARA DE NORD

HACHETTE DISTRIBUTION

SERVICE INMEDIO SRL

 

Piata Garii nr 1-3

 

Bucuresti

 

INMEDIO AMERICAN HOUSE

HACHETTE DISTRIBUTION

SERVICE INMEDIO SRL

Str. Nicolae Titulescu nr.4-8

Bucuresti

INMEDIO - SEMA

HACHETTE DISTRIBUTION

SERVICE INMEDIO SRL

Splaiul  Independentei nr. 319, sectorul 6, Bucuresti

 

Bucuresti

 

INMEDIO VICTORIA PARK

HACHETTE DISTRIBUTION

SERVICE INMEDIO SRL

Bucuresti-Ploiesti, DN1

 

Bucuresti

 

INMEDIO S PARK

HACHETTE DISTRIBUTION

SERVICE INMEDIO SRL

Str. Tipografilor  nr.11-13-15, sector 2

 

Bucuresti

 

RIN HOTEL

HACHETTE DISTRIBUTION

SERVICE INMEDIO SRL

Sos. Vitan Barzesti, nr. 7D

 

Bucuresti

 

INMEDIO GLOBAL

HACHETTE DISTRIBUTION

SERVICE INMEDIO SRL

Sos.  Bucuresti – Nord, nr. 10,  Voluntari

 

Voluntari

 

 

Cafenea Café NESCAFÉ

 

Str Tudor Vladimirescu

 

Iasi

 

Cafenea Café NESCAFÉ

 

Bd Unirii nr 232

 

Buzau

 

Cafenea Café NESCAFÉ Baneasa

 

Soseaua Bucuresti-Ploiesti, Nr.42D, sector 1, in incinta Baneasa Shopping City

 

Bucuresti

 

Cafenea Café NESCAFE

 

Calea Unirii pietonal nr 21 ABC

 

Craiova

 


SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, cu vârsta de minim 18 ani, împliniti pâna la data începerii Campaniei, cu domiciliul/resedinta în România, care achizitioneaza produsele participante la Campanie, pe parcursul derularii acesteia (01.11.2010 ora 00.00.00 – 30.11.2010 ora 23.59.59), si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial, (denumite in continuare „Participanti”)

Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice sau asociatiile familiale sau acele persoane fizice sau juridice, respectiv acele asociatii familiale autorizate în care angajatii S.C. NESTLÉ România S.R.L., angajatii agentiilor implicate si/sau ai companiilor distribuitoare ale S.C. NESTLÉ România S.R.L. si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) care detin participatii, functii sau în legatura cu care au vreun interes, indiferent de natura acestuia.

Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial.

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

Pentru locatiile ce detin un automat de tip vending, produsele participante la Campanie sunt bauturile instant preparate la automatele de cafea cu produse Nestlé Professional, comercializate pe teritoriul României de catre Nestlé România. Din aceasta gama fac parte urmatoarele produse:

- Espresso
- Cafea
- Cafea cu lapte
- Cappuccino
- Cappuccino cu ciocolata
- Ciocolata
- 3 in 1
- Ceai

Pentru locatiile ce detin un automat de tip KOMO, produsele participante la Campanie sunt bauturile instant preparate la automatele de cafea KOMO cu produse Nestlé Professional, comercializate pe teritoriul României de catre Nestlé România. Din aceasta gama fac parte urmatoarele produse:

- Espresso
- Cafea
- Cafea neagra
- Latte Machiato
- Cafea cu lapte
- Cappuccino

Pentru cafenelele NESCAFÉ produsele participante la Campanie sunt bauturile pe baza de cafea:
 
Cafea calda:      
-    After eight coffee    -    Espresso machiato      
-    Amaretto    -    Honey bunny      
-    Big cup    -    Hot chocolate      
-    Caffee latte    -    Irlandez      
-    Caffee latte decaf    -    Mexican      
-    Cappuccino    -    Moccaccino      
-    Cappuccino decaf    -    Mocha      
-    Espresso    -    Royal      
-    Espresso decaf    -    Rusesc      
-    Espresso dublu    -    Venetian      
-    Espresso lung    -    Vienez      
-    Espresso lung decaf    -    Vienna coffee
          
Cafea rece:      
-    Frappe caraibian      
-    Frappe classic      
-    Frappe fredo      
-    Frappe lapte      
-    Frappe mint      
-    Frappe mocha      
-    Frappe nirvana      
-    Frappe orange      
-    Frappe soda      
-    Frappe vanilla      
-    French connection      
-    Ice chocolate      
-    Irish man         

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Pentru a participa la prezenta campanie, participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism:

a)    Trebuie sa achizitioneze, în perioada Campaniei (01.11.2010 ora 00.00.00 – 30.11.2010 ora 23.59.59), cel putin unul dintre produsele Nestlé participante la Campanie (conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament Oficial) de la automatele de cafea NESCAFÉ amplasate în locatiile participante sau din cafenelele NESCAFÉ participante, conform Sectiunii 3;

b)    Sa trimita codul promotional format din 6 caractere alpha-numerice, imprimat pe paharele promotionale de cafea NESCAFÉ sau imprimat pe cardul razuibil primit la achizitionarea unui produs participant, prin una dintre urmatoarele metode:

1)    Prin SMS trimis la 1790, numar cu tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul; numarul este valabil în urmatoarele retele de telefonie mobila: Vodafone, Orange, Zapp si Cosmote. Mesajul SMS trebuie sa contina doar codul promotional de pe paharul promotional NESCAFÉ sau de pe cardul razuibil.

2) Prin Web, accesând site-ul www.automatuldepremii.ro, sectiunea speciala de Campanie; aici participantul trebuie sa completeze formularul de înregistrare în campanie, cu datele personale (nume, prenume, telefon, adresa completa, adresa de e-mail si data nasterii) si codul promotional de pe paharul promotional/cardul razuibil; completarea acestor date este obligatorie pentru participarea la Campanie. De asemenea, participantii trebuie bifeze casutele:
[ ] „Am citit si sunt de acord cu termenii si conditiile de mai jos referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal.”
“Acceptati ca in viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotiile Nestle Romania? [ ] DA [ ] NU"
c)    Dupa ce codul promotional a fost transmis, participantii vor primi un mesaj de confirmare. Mesajul de confirmare va fi primit fie pe numarul de telefon de pe care a fost trimis codul, fie pe adresa de email cu care participantul s-a înscris în promotie.

d)    Participantii au sansa sa câstige unul dintre cele 10 de tipuri de premii oferite în cadrul prezentei Campanii;

e)    Zilnic se vor acorda, prin tragere la sorti, 10 premii, câte un premiu din fiecare tip de premii, prezentate în Sectiunea 7;

În cazul în care se constata ca exista erori de tiparire (luând ca exemplu, dar fara a ne limita la aceasta, coduri greu lizibile inscriptionate pe paharele promotionale/cardurile razuibile), si cumparatorul unui produs participant face dovada existentei acestor erori, în termen de 5 zile de la data sesizarii adresate Organizatorului, acesta îsi rezerva dreptul de a acorda cumparatorului un cod extra cu care aceta poate participa la Campanie.
Pentru a acorda sanse egale tuturor participantilor la promotie, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a acorda un cod extra în urmatoarele conditii:
-    Daca Participantul a primit un card razuibil/a cumparat un produs al carui ambalaj contine un cod promotional cu erori de tiparire/ productie (de exemplu, dar fara a se limita la aceasta, coduri greu lizibile) si face dovada achizitionarii acestuia în termen de 5 zile lucratoare ( sa trimita imaginea/fotografia scanata a cardului razuibil ce contine codul promotional cu erori sau sa trimita imaginea/fotografia scanata a paharului promotional/codului decupat de pe paharul promotional, ce contine codul cu erori, si copia actului de identitate a participantului);
-    Daca Participantul introduce un cod promotional si primeste mesajul “Cod invalid! Scrie cu atentie codul NESCAFE de pe paharul promotional/cardul razuibil, format din 6 caractere. Detalii pe www.automatuldepremii.ro.” sau “Mesaj invalid! Acest cod a mai fost folosit! Te rugam, inscrie un alt cod NESCAFE si poti castiga premii zilnic. Detalii pe www.automatuldepremii.ro.” În acest caz, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a verifica situatia respectiva, urmând ca în functie de rezultatul verificarilor sa îi ofere (sau nu) Participantului un cod extra. Situatiile mentionate mai sus pot fi solutionate pâna în ultima zi de desfasurare a campaniei, 30.11.2010, ora 18.00.
-    Codurile extra au acelasi statut ca si codurile promotionale de pe paharul/paharele promotionale sau cardul/cardurile razuibile/e si pot fi folosite pentru înscrierea în Campanie conform Sectiunii 6 din prezentul Regulament.
Codurile promotionale si codurile extra pot fi înscrise o singura data în Campanie (indiferent de canalul de înscriere).
Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1790 (tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul). Un mesaj SMS poate contine un singur cod unic; SMS - urile care contin mai multe coduri unice valide vor fi înregistrate ca fiind o singura înscriere, luându-se în considerare primul cod unic din SMS.

În cadrul prezentei Campanii promotionale, un participant unic poate câstiga un singur premiu oferit prin tragere la sorti. Un participant unic este definit de acelasi numar de telefon. Un participant unic poate înscrie în Campanie maximum 5 coduri promotionale/zi (indiferent de canalul de comunicare: SMS sau Web).

Codurile promotionale sunt alcatuite din 6 caractere alpha-numerice. Un cod promotional poate fi trimis o singura data. Daca se constata ulterior, la validare, ca aceeasi persoana fizica (definita de acelasi nume, prenume, adresa completa, data nasterii) a câstigat mai mult de 1 premiu folosind mai multe numere de telefon diferite, acesta are dreptul sa intre în posesia unui singur premiu, primul pentru care a fost extras câstigator.

Participantii trebuie sa pastreze paharul/paharele promotionale sau cardul/cardurile razuibil/e, ce contine codul/codurile promotional/e înscrise în Campanie, necesare pentru validare. Paharul/paharele promotional/e sau cardul/cardurile razuibil/e trebuie pastrate pâna la data afisarii listei finale a câstigatorilor validati. Fiecare cod promotional poate fi introdus o singura data în cadrul prezentei campanii, prin SMS sau prin Web. Pe baza unui cod promotional se poate câstiga un singur premiu.

VALIDAREA ÎNREGISTRARILOR

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrarile prin SMS si/sau Web trebuie sa îndeplineasca, cumulativ, în mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

Înscrierile prin SMS la numarul 1790:

·    înscrierile trebuie sa se faca în perioada desfasurarii Campaniei 01.11.2010 ora 00.00.00 – 30.11.2010 ora 23.59.59, ora României;
·    sa contina codul promotional aflat pe paharul promotional NESCAFÉ sau pe cardul razuibil primit la achizitionarea unui produs NESCAFÉ, din lista produselor participante sau un cod extra;
·    numarul de telefon de pe care se trimite SMS-ul trebuie sa fie un numar valid care apartine participantului sau la care acesta are acces;

Înscrierile prin Web la adresa www.automatuldepremii.ro:

·    înscrierile trebuie sa se faca în perioada desfasurarii Campaniei 01.11.2010 ora 00.00.00 – 30.11.2010 ora 23.59.59, ora României;
·    formularul de înscriere trebuie sa fie completat cu urmatoarele informatii obligatorii: codul promotional înscris pe paharul promotional sau pe cardul razuibil sau un cod extra, nume, prenume, numar de telefon mobil, adresa de email, strada, nr, bloc, scara, apartament, localitate, judet si data nasterii.

Mesajele Campaniei:

Pentru fiecare cod promotional trimis prin SMS, în conditiile prezentului Regulament, Participantul va primi un mesaj de raspuns prin SMS (mesaj de tip stocabil) care va avea, dupa caz, unul dintre continuturile de mai jos:

Mesaje trimise înainte de începerea promotiei, (01.11.2010 ora 00.00.00):

Promotia Ia-ti cadourile de la automatul NESCAFE incepe la data de 1.11.2010. Trimite codul dupa aceasta data! Te asteptam cu multe premii si surprize!

Mesaje trimise în perioada 1.11.2010 ora 00.00.00 - 30.11.2010 ora 23.59.59, daca SMS –ul contine un cod promotional valid:

Felicitari! Te-ai inscris pentru un cadou de la automatele NESCAFE! Urmareste zilnic concursurile la Europa FM si pe www.automatuldepremii.ro

Ai 2 coduri inscrise in promotia de la automatele NESCAFE!Azi mai ai dreptul la inca 3.Urmareste concursurile pe Europa FM si pe www.automatuldepremii.ro

Ai 3 coduri inscrise in promotia de la automatele NESCAFE!Azi mai ai dreptul la inca 2.Urmareste concursurile pe Europa FM si www.automatuldepremii.ro

Ai 4 coduri inscrise in promotia de la automatele NESCAFE!Azi mai ai dreptul la inca 1.Urmareste concursurile pe Europa FM si www.automatuldepremii.ro

Felicitari! Ai inscris numarul maxim de coduri pentru ziua de azi la promotia de la automatele NESCAFE! Te asteptam si maine cu noi sanse de castig.

Mesaje trimise în perioada 1.11.2010 ora 00.00.00 - 30.11.2010 ora 23.59.59, daca SMS –ul contine un mesaj invalid:

Cod invalid! Scrie cu atentie codul NESCAFE de pe paharul promotional/cardul razuibil, format din 6 caractere. Detalii pe www.automatuldepremii.ro.

Mesaje trimise în perioada 1.11.2010 ora 00.00.00 - 30.11.2010 ora 23.59.59, daca SMS –ul contine un un mesaj sau sir de caractere numerice care a mai fost trimis în cadrul promotiei (indiferent de canalul de înscriere, Web sau SMS):

Mesaj invalid! Acest cod a mai fost folosit! Te rugam, inscrie un alt cod NESCAFE si poti castiga zilnic premii. Detalii pe www.automatuldepremii.ro.

Mesaje trimise dupa încheirea promotiei , când se trimit SMS-uri în perioada 30.11.2010 ora 23.59.59 – 10.12.2010 ora23.59.59:

Promotia Ia-ti cadourile de la automatul NESCAFE s-a incheiat la data de 30.11.2010, ora 23.59.59. Iti multumim pentru participare!

Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica mesajele de reply care se trimit prin SMS în orice moment al Campaniei, fara a anunta anterior acest lucru.

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE

Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promotionale pot fi vizualizate în tabelul urmator:

Tip premiu

Numar premii

Valoarea individuala

(RON, cu TVA inclus)

Valoarea totala

(RON, cu TVA inclus)

Premii acordate prin tragere la sorti

Aparat foto digital Fuji

 

30

654.72

19641.6

LCD TV LG

30

1,499.04

44971.2

Telefon Mobil Nokia

30

1,125

33750

DVD Player Portabil LG

30

329.84

9895.2

Sistem Home Cinema LG

30

431.52

12945.6

Sistem de navigatie/GSP Mio Moov

30

639

19170

Mini laptop Acer

30

965

28950

Troller Samsonite

30

400.52

12015.6

Rucsac Samsonite

30

188.48

5654.4

Aparat cafea Dolce Gusto

30

620

18600

Total

300

-

205,593.5


Valoarea comerciala bruta a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 216,466.51 RON cu TVA (inclusiv impozitul pe premii, suportat de catre Organizator).

Descrierea premiilor:

30 x Aparat foto digital Fuji S1600
30 x LCD TV Full HD LG 32LD350
30 x Telefon Mobil Nokia C6
30 x DVD Player Portabil LG DP450
30 x Home Cinema LG HT355SD
30 x Sistem de navigatie/GPS Mio Moov M400u, 4.3 TFT, Samsung 2443 400MHz, Full Europe (MoovM400u)
30 x Mini laptop Acer eMachines 350-21G16ikk cu procesor Intel® AtomTM N450 1.66GHz, 1GB, 160GB, Linux (LU.NAH0C.036)
30 x SV63002 S CAPE 64 TROLLER S 64 CM, Dimensiuni: 44.000 x 30.000 x 65.000 CM, Culoare: neagra, Greutate: 4.632 kg, Volum: 84 L, Material textil.
30 x Rucsac Samsonite, SD37047 UNITY ICT CASUAL, Culoare: neagra, Material textil, Dimensiuni: 33x 24x 47CM, Greutate: 1.063 KG, Volum: 26 L
30 x Aparat cafea Dolce Gusto, culoare: rosu, model Melody 2

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor NESCAFÉ, costul conexiunii la Internet sau de trimitere a SMS-ului pentru înscriere). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câstigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii. Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt cu titlu de prezentare.

Organizatorul nu-si asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate în aceasta Campanie. Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu în cadrul acestei Campanii va remedia orice defect în termenii si conditiile stipulate în certificatele de garantie.


SECTIUNEA 8. TRAGERILE LA SORTI SI DESEMNAREA CÂSTIGATORILOR

Cele 300 de premii vor fi acordate prin extrageri zilnice (câte 10 premii pe zi), dupa cum urmeaza:

-    în baza codurilor promotionale primite prin modalitatile mentionate în Sectiunea 6.b) si în baza codurilor extra acordate, în perioada Campaniei, sistemul electronic va distribui numere de identificare unice pe baza numarului de telefon, a codului transmis si a momentului exact la care a fost primit codul (ora, minut, secunda).
-    În perioada 01.11.2010 ora 00.00.00 – 30.11.2010 ora 23.59.59, tragerile la sorti zilnice vor avea loc între orele 7:00- 18:00 (de luni pana vineri, cu exceptia orelor 13:00-14:00) si 8:00-21:00 (sâmbata, cu exceptia orelor 10:00 -11:00 si 16:00-18:00) si 8:00-20:00 (duminica, cu exceptia orelor 10:00-11:00 si 18:00-19:00) în direct la postul de radio Europa FM. Se vor extrage zilnic câte 10 numere unice de identificare (câte o extragere pentru fiecare ora din intervalul mentionat) pentru toate înscrierile pâna la momentul respectiv.
-    La fiecare tragere la sorti desfasurata în direct la Europa FM, DJ-ul va extrage câte un câstigator în fiecare ora (conform intervalului orar de mai sus); aplicatia de extragere va rula pe ecranul calculatorului numere unice de identificare înregistrate pâna în momentul respectiv; tragerea la sorti pentru cele 10 premii oferite zilnic se va efectua dintre numerele de identificare unice atribuite fiecarui Participant;
-    Participantul desemnat câstigator va fi apelat în direct si anuntat despre premiul câstigat;
-    El va trebui sa aleaga un numar de la 1-10; Organizatorul aloca fiecarui numar un premiu (din cele 10 categorii de premii); premiul câstigat este premiul aferent numarului ales; numerele de la 1-10 sunt atribuite fiecarui premiu în mod aleator;
-    Daca participantul desemnat câstigator la prima extragere din ora respectiva nu raspunde la apel, se va face o alta extragere pentru desemnarea unui nou câstigator (denumit rezerva); se vor extrage maxim 2 rezerve pentru fiecare premiu acordat pe ora; daca nici unul dintre cei 3 participanti extrasi (1 câstigator si 2 rezerve) pentru ora respectiva nu raspunde la nici unul dintre apeluri, premiul aferent se va reporta pentru intervalul orar urmator. De exemplu, dar fara a se limita la, daca participantul extras câstigator în intervalul orar 10 – 11 nu raspunde la telefon si nici o rezerva a respectivului premiu nu poate fi contactata, în intervalul orar urmator 11 – 12 se vor extrage 2 câstigatori.
-    Procedura de validare a rezervelor este aceeasi ca si în cazul câstigatorilor.
-    Daca unul din participantii desemnati câstigatori la ultima tragere la sorti din data de 30.11.2010 (luând în considerare si rezervele aferente) nu raspunde la telefon în momentul extragerii, premiul aferent nu se va mai acorda si va ramâne în posesia Organizatorului;

La fiecare extragere vor participa doar codurile necâstigatoare la tragerile la sorti anterioare, trimise pâna în momentul respectiv. În cazul în care, câstigatorul este extras în intervalul orar urmator din motivele mentionate mai sus, la aceasta extragere participa codurile introduse pâna în la ora respectiva. De exemplu, daca participantul extras câstigator în intervalul orar 10 – 11 nu raspunde la telefon, în urmatorul interval orar 11-12 se extrage un alt castigator iar la aceasta extragere participa toate codurile necâstigatoare introduse pâna la ora 11 din ziua respectiva.

Numele si prenumele câstigatorilor validati, precum si premiile câstigate în cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002. Lista tuturor câstigatorilor cuprinzând numele, prenumele si premiile castigate va fi postata pe site-ul www.automatuldepremii.ro si pe site-ul http://automatuldepremii.europafm.ro, în termen de 10 zile lucratoare de la data validarii lor.

SECTIUNEA 9. ANUNTAREA, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Anuntare

Participantul desemnat câstigator va fi apelat în direct la Europa FM imediat dupa tragerea la sorti si anuntat despre premiul câstigat. Daca participantul desemnat câstigator la prima extragere din ora respectiva nu raspunde la apel, se va face o alta extragere pentru desemnarea unui nou câstigator (denumit rezerva). Se vor extrage maxim 2 rezerve pentru fiecare premiu acordat pe ora. Daca nici câstigatorul si nici una dintre cele 2 rezerve extrase pentru ora respectiva nu raspund la nici unul dintre apelurile Organizatorilor, premiul se va reporta pentru pentru intervalul orar urmator.

Validare

În momentul anuntarii, participantii desemnati câstigatori vor fi informati ca pentru a intra în posesia premiului trebuie sa urmeze procedura de validare conform acestei sectiuni a regulamentului. Ulterior, vor fi sunati de un reprezentant al organizatorului, vor fi informati în legatura cu procedura de validare si vor fi rugati sa furnizeze datele personale constând în nume, prenume, adresa completa.

Participantii trebuie sa trimita pentru validare, în termen de maxim 7 zile lucratoare de la data anuntarii de catre reprezentantul Organizatorului, o imagine scanata/poza a paharului promotional ce contine codul unic desemnat câstigator sau o imagine scanata/poza a codului unic decupat de pe paharul promotional. Participantii care au înscris codul promotional imprimat pe cardul razuibil trebuie sa trimita pentru validare, o imagine scanata a cardului razuibil. Codul promotional trimis trebuie sa coincida cu codul înscris în campanie si desemnat câstigator. Daca documentele nu respecta regulile de validare, participanti vor fi invalidati.  Aceasta procedura se va respecta si pentru validarea participantilor ce s-au înscris pe baza codurilor extra si au fost desemnati câstigatori. Ei vor trimite o imagine scanata/poza a paharului promotional ce contine codul unic desemnat câstigator sau o imagine scanata/poza a codului unic decupat de pe paharul promotional sau o imagine scanata a cardului razuibil, coduri promotionale ce contin erori si pe baza carora s-a solicitat anterior cod promotional extra.

Imaginea scanata a cardului razuibil, ce contine codul unic desemnat câstigator, se trimite prin una dintre urmatoarele metode:

- Prin fax, la numarul 021.204.65.66. Faxul trebuie sa contina imaginea/fotografia scanata a cardului razuibil, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului si numarul de telefon;
- Prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Imaginea/fotografia scanata a cardului razuibil trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasate, subiectul e-mailului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume adresa completa si numarul de telefon).
- Prin posta la adresa CP 53, OP 83, Bucuresti. Plicul trebuie sa contina cardul promotional, ce contine codul unic desemnat câstigator, si datele participantului: nume, prenume, adresa, numar de telefon. Cardul razuibil trebuie sa fie original.

Codul promotional decupat de pe paharul promotional se trimite prin una dintre urmatoarele metode:

- Prin fax, la numarul 021.204.65.66. Faxul trebuie sa contina imaginea/fotografia scanata a codului decupat de pe paharul promotional sau imaginea/fotografia paharului promotional, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului si numarul de telefon;
- Prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Imaginea/fotografia scanata a codului decupat de pe paharul promotional sau imaginea/fotografia paharului promotional trebuie scanate în format .jpg sau .pdf si atasate, subiectul e-mailului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume adresa completa si numarul de telefon).
- Prin posta la adresa CP 53, OP 83, Bucuresti. Plicul trebuie sa contina codul promotional decupat de pe paharul promotional sau paharul promotional în original si datele participantului: nume, prenume, adresa, numar de telefon.

Pentru ca un câstigator sa fie declarat valid:

·    Codul promotional, înscris pe paharul promotional/cardul razuibil, prezentat pentru validare trebuie sa coincida neechivoc cu numarul codului promotional înscris în Campanie prin SMS sau Web.
·    Datele transmise în momentul înregistrarii Web sau datele transmise în momentul anuntarii câstigatorilor în cazul înscrierii prin SMS trebuie sa coincida neechivoc cu datele din documentul de identitate.
·    Imaginea codului trebuie sa fie clara si lizibila.

Câstigatorii premiilor acordate prin tragere la sorti, premii ce au o valoarea mai mare de 600 RON, trebuie sa trimita si copia buletinului/cartii de identitate pentru îndeplinirea formalitatilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câstigate din premii. Câstigatorii extrasi, care din orice motiv nu trimit documentele de validare în conditiile descrise de Regulament vor fi invalidati, iar premiile vor ramâne în posesia Organizatorului. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigatori care nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.

Acordarea premiilor

Premiile vor fi trimise câstigatorilor prin curier la adresa la care au fost comunicata anterior reprezentantului Organizatorului în momentul anuntarii. Premiile se vor acorda în maxim 30 de zile lucratoare de la data validarii. Predarea premiilor se va face doar dupa prezentarea documentului de identitate în original si semnarea procesului-verbal de predare-primire a premiului. Organizatorul este absolvit de orice raspundere privind premiul acordat din momentul ridicarii acestuia de catre câstigator.

SECTIUNEA 10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

Taloanele razuibile/paharele promotionale care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate în promotie nu îsi asuma nici o raspundere pentru taloanele razuibile/paharele promotionale sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de taloane razuibile/pahare promotionale care nu întrunesc toate conditiile prevazute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea taloanelor razuibile/paharelor promotionale, de înstrainarea lor si/sau de prezentarea taloanelor razuibile/paharelor promotionare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate conditiile prevazute în acest Regulament.

SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE

Organizatorul Campaniei nu îsi asuma raspunderea, incluzând dar fara a se limita la, pentru:

- Codurile primite prin SMS la 1790/înscrise pe website-ul www.automatuldepremii.ro înainte de data de 01.11.2010 ora 00.00.00;

- Codurile primite prin SMS la 1790/înscrise pe website-ul www.automatuldepremii.ro dupa data de 30.11.2010 ora 23.59.59;

- Pierderile/întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

- Pierderile sau întârzierile înscrierilor pe www.automatuldepremii.ro, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

- Expedierea ambalajelor originale ale produselor participante în promotie continând codul promotional valid în baza caruia a fost alocat numarul unic de identificare câstigator, la alta adresa decat cea comunicata de Organizator; si nici pentru faptul ca ambalajul expediat se poate pierde pe drum din cauza serviciilor de curierat sau posta; organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru depasirea termenului de trimitere a dovezilor ( 7 zile);

- Situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta Participantului la Campanie;

- Situatiile în care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS sau care a fost înscris pe website-ul www.automatuldepremii.ro cu un cod promotional valid în baza caruia a fost alocat numarul unic de identificare câstigator nu poate fi apelat în timpul precizat, conform conditiilor din prezentul Regulament, din orice motive independente de vointa Organizatorului;

- Situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi cod promotional tiparit pe cardul razuibil sau pe partea exterioara a ambalajului produsului participant în promotie; în acest caz va fi validat câstigator acel participant care face dovada ambalajului/cardului razuibil în original continând codul valid în baza caruia a fost alocat numarul unic de identificare câstigator si poate face dovada ca datele personale cu care s-a înscris în promotie îi apartin;

- Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1790;

- Formularele de Inscriere incomplete, inexacte sau incorecte;

- Pierderile, întârzierile sau orice alte probleme la înscrierea în Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/consumatorului care doreste sa se înscrie în Campanie;

- Întreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;

- Situatiile în care consumatorii achizitioneaza în perioada campaniei promotionale produse neparticipante la promotie;

Ordinea receptionarii mesajelor SMS/înscrierilor pe website-ul www.automatuldepremii.ro este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii acestora, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/înscrierilor. Codurile promotionale tiparite pe taloanele razuibile sau pe partea exterioara a ambalajelor produselor participante în promotie sunt inactive pentru participarea la Campanie înainte de data de 01.11.2010 ora 00.00.00 si dupa data 30.11.2010 ora 23.59.59. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/formularele de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, dar fara a se limita la cod gresit) si care nu îndeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea 9.

Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1790 (tarif normal, stabilit de retelele de telefonie mobila, Orange, Vodafone, Zapp, Cosmote, din care este trimis SMS-ul). De asemenea, Participantii vor suporta costurile de folosire a Internetului în cazul în care vor înscrie codul pe website-ul Promotiei www.automatuldepremii.ro.
Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiului de catre câstigator, Organizatorul este eliberat de orice obligatie fata de Participantul câstigator.

În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu aceasta.

Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor concursului va avea ca rezultat scoaterea din concurs. Încercarea de frauda, precum înscrierea aceleiasi persoane folosind numere de telefon diferite vor rezulta în descalificarea respectivului consumator si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

Toate cheltuielile privind expedierea prin curier a premiilor constând în produse vor fi suportate de catre Organizator. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator pentru documentale trimise de câstigator care nu ajung la Organizator si nici pentru premiile care nu ajung la destinatia indicata de câstigator sau ajung deteriorate din cauza functionarii defectuoase a serviciilor de curierat. De asemenea, Organizatorul nu poate fi facut raspunzator pentru premiile care nu ajung la destinatie din cauza comunicarii eronate de catre câstigator a adresei postale comunicata pentru livrarea premiului.

În cazul în care un câstigator refuza premiul oferit în cadrul acestei campanii, va semna o declaratie pe propria raspundere prin care va declara ca renunta la premiul oferit si la orice alte drepturi legate de acest premiu. Daca aceasta declaratie nu se poate semna la sediul Organizatorul sau în prezenta unui reprezentant al Organizatorului, atunci declaratia se va trimite Organizatorului prin scrisoare recomandata sau curier. Daca câstigatorul nu va putea fi contactat conform Sectiunii 9 sau nu intruneste conditiile de validare conform prezentului regulamentul, Organizatorul va apela la rezerve conform Sectiunii 9. Daca niciuna dintre rezerve nu îndeplineste conditiile de validare din prezentul Regulament, premiul va ramâne în posesia Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si în cazul câstigatorilor.

SECTIUNEA 12. MINORII SI PERSOANELE AFLATE IN IMPOSIBILITATE FIZICA DE A SE DEPLASA

Minorii (cu vârsta sub 18 ani) nu au dreptul de a participa în campanie. În cazul în care câstigatorul unuia dintre premii este o persoana lipsita de capacitate de exercitiu aceasta este îndreptatita sa intre în posesia premiului prin intermediul parintelui/ tutorelui sau legal, prezentând dovada care atesta calitatea de tutore legal.

Parintele/ tutorele legal va semna declaratia prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgând din acordarea oficiala a premiului respectiv catre minorul aflat în grija sa, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de acesta si procesul verbal de predare-primire premiu.

În cazul în care câstigatorul unuia dintre Premiile acordate în aceasta Campanie se afla în imposibilitate fizica de a se deplasa, predarea acestuia se poate face catre o persoana împuternicita de catre câstigator în baza unei procuri autentificate de catre un Notar Public. Aceasta procura autentificata va împuternici reprezentantul câstigatorului sa semneze inclusiv declaratia prin care Organizatorul este exonerat de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului catre persoana împuternicita în acest sens, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de acesta.

SECTIUNEA 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Organizatorul, în vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal în baza notificarii nr. 2168. Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitatile indicate în mod expres prin Regulament, persoanele înscrise în presenta Campanie si câstigatorii premiilor Campaniei îsi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre în baza de date a Organizatorului în vederea validarii, atribuirii premiilor si îndeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care si-au dat acordul explicit si neechivoc în acest sens bifând casuta “Da” corespunzatoare întrebarii „Acceptati ca în viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotille Nestlé România? [ ] DA [ ] NU”
 
 Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).
Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Bd.. Dimitrie Pompei, Nr. 9 - 9A, Sector 2, în atentia Serviciul Consumatorului, o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata.
 
 Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele câstigatorilor si premiile câstigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
 
Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si în mod gratuit confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care îi vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Nestle România SRL, cu sediul în Iride Bussines Park, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9 - 9 A, sector 2, Bucuresti, România, în atentia Serviciul Consumatorului.
 
Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele lor, orasul de resedinta, imaginea si vocea. Participantii nu vor fi obligati sa îsi exprime acest acord, acest lucru ramânând la libera lor alegere. În cazul în care participantii vor dori sa îsi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia.
 
SECTIUNEA 14. TAXE SI IMPOZITE

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina la sursa si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispozitiile Codului Fiscal legea 571/2003 cu modificarile in vigoare.
Organizatorul va depune declaratii de venit la autoritatea fiscala competenta pentru veniturile pentru care are obligatia sa retina la sursa impozitul. Orice alte declaratii de venit si cheltuieli ce deriva din câstigarea Premiilor cad în sarcina exclusiva a câstigatorului.
Organizatorul nu va avea nici o raspundere fata de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participant în legatura cu aceasta Campanie.

SECTIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 Codul Civil. În cazul în care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 SECTIUNEA 16. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Nestlé România S.R.L., cu sediul în Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, cladirea IRIDE Business Park, Sector 2, Bucuresti România, în atentia Serviciul Consumatorului, în termen de maxim 2 (doua) saptamâni de la data publicarii listei câstigatorilor pe site-urile www.promoinfo.ro, http://automatuldepremii.europafm.ro si www.automatuldepremii.ro. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua în consideratie nici o contestatie.

Organizatorul nu îsi asuma nici o raspundere si nu va fi parte în disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor produselor participante continând codul promotional valid si declarat câstigator. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor produselor participante în promotie nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care (i) a trimis codul promotional valid în baza caruia a fost alocat numarul unic de identificare câstigator prin oricare din mijloacele mentionate la Sectiunea 6, (ii) a primit SMS-ul/emailul de confirmare în cazul participarii prin SMS/email conform Sectiunii 6, si (iii) detine ambalajele originale ale produselor participante în promotie înscriptionate cu codul în baza caruia a fost alocat numarul unic de identificare câstigator, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nici o obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necâstigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel câstigate si urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente .

SECTIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei promotionale este disponibil în mod gratuit oricarui solicitant la adresa S.C. Nestlé România S.R.L., cu sediul în Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, Sector 2, Bucuresti, România, la Infoline 08008637853 (linie telefonica gratuita accesibila numai din reteaua Romtelecom, de luni pâna vineri între orele 09:00 – 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale), la contact.nestle@ro.nestle.com, pe site-urile www.promoinfo.ro, www.automatuldepremii.ro, http://automatuldepremii.europafm.ro, la Infoline 021.206.41.43 sau la Mercury360 Communications, cu sediul în B-dul Dimitrie Pompei, nr 9-9 A, Sector 2, Bucuresti, în atentia Departamentului de Marketing Direct.

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator cu cel putin 24 de ore înainte de intrarea în vigoare a modificarilor, anuntul va fi facut în magazinele participante la promotie si pe site-urile www.promoinfo.ro, www.automatuldepremii.ro si http://automatuldepremii.europafm.ro.
Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat în 5 exemplare originale.
Nu avem elemente multimedia.
selina (timisoara) in 02 noiembrie 2010, 18:41
Buna, as dori sa stiu unde sunt amplasate aceste automate de cafea ,multumesc.
Moderator 2 (Infopromotii) in 02 noiembrie 2010, 21:20
Draga Selina (Timisoara),
Gasesti raspunsul la intrebarea ta in Sectiunea 3 din regulament.
Mult succes!
() in 05 noiembrie 2010, 10:24
Selina, uitate dupa afisul promotiei. Unde-l vezi, acolo e locul. Bafta tuturor participantilor.
selina (timisoara) in 05 noiembrie 2010, 18:55
ms mult Stefan , dar cred ca in tm nu avem.Bafta concurentilor.
gabriela (roman) in 15 noiembrie 2010, 09:14
sa dori sa stiu cum pot valida premiul in cazul in care castigat si am doar pahare ca carton cu cod nu am gasit
Carla_for_Nescafe (Bucuresti) in 15 noiembrie 2010, 11:38
Draga gabriela (roman): Validarea premiilor se face prin trimiterea copiei buletinului de identitate si a pozei cu paharul ce contine codul extras castigator. Paharele promotionele sunt din material plastic, de culoare gri cu codul imprimat pe pahar! Pentru mai multe informatii puteti accesa site-ul www.automatuldepremii.ro, sectiunea regulament sau sa sunati la numarul de infoline 021.206.41.43 O zi buna!
Carla_for_Nescafe (Bucuresti) in 15 noiembrie 2010, 11:49
Draga Selina (Bucuresti): campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in toate locatiile care detin cel putin un automat de cafea si in lantul de cafenele NESCAFE, cafenelele participante le poti gasi in regulamentul campaniei disponibil pe site-ul www.automatuldepremii.ro sau la numarul de infoline 021.206.41.43
() in 21 noiembrie 2010, 10:00
NU INTELEG!!!! Daca am inscris 5 coduri pe zi timp de 20 de zile, iar in ziua 21 sunt sunat pentru un cod trimis in ziua 1, inseamna ca trebuie sa AM ACEL COD? DECI pastrez 100 de pahare pt. a fi validat premiul?DAR DACA SUNT SUNAT IN ZIUA 30 DE CONCURS?VA IMAGINATI UN MORMAN DE PAHARE PRINTRE CARE SA CAUTI CODUL.... NU ESTE MAI SIMPLU SA PARTICIPE DOAR CEI CARE TRIMIT CODUL IN ZIUA RESPECTIVA? ASTFEL SANSELE DE A CASTIGA SUNT MAI MARI: BEI CAFEA, TRIMITI CODUL, ASTEPTI SA FII SUNAT. POATE AM INTELES GRSIT. DACA STIE CINEVA SA MA AJUTE. Carla_for_Nescafe (Bucuresti)- ESTI ORGANIZATOR? MULTUMESC SI SUCCES!
Moderator 2 (Infopromotii) in 21 noiembrie 2010, 12:06
Pentru cty (timisoara): Raspunsul este Da, trebuie sa ai acel cod. Regulamentul prevede, la Sectiunea 8, faptul ca la tragerile la sorti participa toate codurile inscrise pana la momentul respectiv, iar la Sectiunea 9 se precizeaza ca, pentru validare, trebuie sa trimiti o imagine scanata sau fotografie a paharului respectiv sau doar a decupajului cu codul - nu trebuie sa pastrezi paharele in sine. Daca stai sa te gandesti bine, acest sistem de trageri la sorti tocmai ti-a adus noroc!
gabriela (roman) in 26 noiembrie 2010, 13:02
de ce nu pot intra pe site sa trimit cod ,/nu ma pot loga/?
Sorin (Caransebes) in 22 ianuarie 2011, 18:53
Cind se afiseaza cistigatorii?
Moderator 2 (Infopromotii) in 22 ianuarie 2011, 19:11
Draga Sorin (Caransebes),
Lista castigatorilor este afisata pe situl promotiei (www.automatuldepremii.ro). Speram sa-ti gasesti numele acolo!
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Ia-ti cadourile de la automatul Nescafe"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Ia-ti cadourile de la automatul Nescafe

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media