CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Heineken - "Fii printre stelele din UEFA Champions League" 2010

Promotie concurs cu premii Heineken UCL 2010

Premii: 10 x excursie la Finala UEFA Champions League de la Madrid; 1 x excursie pentru 3 persoane la Rio de Janeiro; 10 x mese de foosball; 2.000 x rucsac; 1.000 x tricou; 1.500 x cutie cu 4 pahare de colectie; 17.000 x snur cu breloc; 400 x cartoane cu 24 sticle de bere.

Cumpara produse participante si trimite codurile promotionale prin SMS la 1878 sau inscrie-le prin contul tau Heineken Passport, pe www.heineken.ro/ucl.

Perioada promoţiei: 15 februarie - 30 aprilie 2010

Promotie expirata
2 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Fii printre stelele din UEFA Champions League” 2010
15 Februarie – 30 Aprilie 2010



Art. 1. Organizatorul

(1) Organizatorul promotiei Heineken „Fii printre stelele din UEFA Champions League” este S.C. Heineken Romania S.A. (“Organizatorul”) inmatriculata la Registrul Comertului sub Nr. J40/12235/2002, CUI RO 13240781, cu sediul central in Bucuresti, cladirea 'S-Park', strada Tipografilor nr 11-15, etaj 4, aripa A2-L, cod 013714, cu sprijinul agentiei Momentum EMC S.R.L, diviziile acesteia si S.C. Mediapost Hit Mail S.A.
(2) Campania promotionala se va derula sub imperiul prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament pe parcursul derularii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul.
(3) Regulamentul campaniei, eventualele detalii suplimentare sunt disponibile pe www.heineken.ro/ucl sau la infoline 021-207.00.78 (tarif normal), castigatorii campaniei urmand a fi facuti cunoscuti pe www.heineken.ro/ucl pana cel tarziu la data de 15 mai 2010.


Art.2. Durata si locul de desfasurare al campaniei promotionale

(1) Promotia se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei.
(2) Campania promotionala „Fii printre stelele din UEFA Champions League” va incepe la data de 15 februarie 2010, ora 00:00 si se va incheia la data de 30 Aprilie 2010, ora 23:59.
(3) Toate premiile acestei campanii trebuie sa fie revendicate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, in caz contrar acele premii nerevendicate ori necastigate din cadrul promotiei „Fii printre stelele din UEFA Champions League” nu mai sunt datorate de catre Organizator.


Art. 3. Drept de participare

(1) Pot participa la campania promotionala doar persoanele fizice, avand varsta de 18 ani implinita pana la data de 14.02.2010,si avand domiciliul sau resedinta in Romania. Nu au dreptul de participare la aceasta campanie angajatii Heineken Romania SA, angajatii Momentum EMC, angajatii McCann Erickson, angajatii Universal McCann, angajatii McCann PR, angajatii Web Tailor, angajatii Mediapost Hit Mail S.A. si angajatii altor companii implicate direct sau indirect in organizarea promotiei (angajati ai distribuitorilor Heineken Romania S.A., angajati ai barurilor/magazinelor unde se comercializeaza produsele participante la promotie) precum si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).
(2) In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este lipsit de capacitate de exercitiu (totala ori partiala) datorita exclusiv altor cauze decat lipsa varstei implinite de 18 ani la data inceperii promotiei, acesta este indreptatit sa intre in posesia premiului prin intermediul curatorului sau legal, care va semna in numele castigatorului procesul verbal de predare primire a premiului cat si o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectiv, precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura legate de premiul respectiv.
(3) Predarea premiilor poate fi un eveniment public. Participarea la aceasta campanie presupune acceptul castigatorilor referitor la faptul ca, in baza acordului lor scris, persoana lor, numele, localitatea in care domiciliaza si fotografia lor pot fi facute publice si folosite in materiale foto, audio si video de catre Organizator pentru a face publica premierea si asocia cu marca acestuia „Heineken Premium”, insa doar in legatura cu prezenta campanie promotionala si fara a leza imaginea ori dreturile acestora, Cesiunea si utilizarea de catre Organizator acestor imagini se va fara nici un fel de plata suplimentara pentru participanti. Castigatorii premiilor vor semna o declaratie scrisa in acest sens, ce va fi inmanata Organizatorului.


Art. 4. Produse participante

(1) Produsele participante la campania „Fii printre stelele din UEFA Champions League” sunt produsele de bere ale companiei Heineken Romania, marca “Heineken”, imbuteliate in ambalaj de sticla 0.33L, cele din Six Pack sticla 0.33L, sticla 0.5L, doza 0.5L, cele din Six Pack doza 0.5L, cele din Pack-ul special 5 doze 0.5L + 1 pahar, evidentiate prin ambalaje promotionale conform Anexei nr.1 la prezentul Regulament, anume:
a. Sticla 0.33L cu eticheta si capac promotional;
b. Sticla 0.5L cu eticheta si capac promotional;
c. Doza 0.5L cu design promotional;
d. Produsele continute in pachete cu design promotional: Six Pack sticla 0,33L, Six Pack doza 0.5L, Pack-ul special 5 doze 0,5L + 1 pahar. Pachetele cu design promotional (ambalaj multiplu) ce insotesc produsele participante la aceasta campanie promotionala nu vor avea coduri promotionale acestea fiind mentionate doar pe ambalajul primar al acestor produs, asa cum sunt indicate mai sus (Art. 4, lit. a, si c).
(2) Dupa data incheierii campaniei promotionale, in conformitate cu art 2, alin (2), produsele participante, descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorii ne mai avand nicio responsabilitate si ne mai asumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii acestei campaniei promotionale.


Art. 5. Modul de desfasurare al campaniei promotionale

(1) Fiecare produs de bere "Heineken" participant la promotie contine un cod unic format din 8 caractere alfanumerice, astfel:
- pentru dozele de bere de 0.5L, codul se gaseste sub inelul de desfacere;
- pentru sticlele de 0.5L, respectiv 0.33L, codul de gaseste sub capac;
- pachetele au codurile in functie de fiecare tip de produs, asa cum sunt descrise mai sus.
(2) Pentru a participa la acesta promotie, consumatorii trebuie sa parcurga urmatoarele etape:
- sa cumpere un produs participant la promotie;
- sa caute codul unic de pe ambalajul promotional;
- sa se inscrie in aceasta campanie promotionala;- participantul avand la dispozitie doua modalitati de inscriere: prin SMS la 1878 (numar cu tarif normal) si online, prin crearea unui cont disponibil pe www.heineken.ro/ucl sau direct prin logare pe website-ul www.heineken.ro/ucl, pentru cei care au deja un cont creat pe acest site.

Inscrierea in campania promotionala prin SMS

(3) Pentru a se inscrie in promotie prin SMS, participantul trebuie sa trimita prin SMS la numarul 1878 (numar cu tarif normal, disponibil in retelele Cosmote, Orange, Vodafone) codul unic de sub ambalajul promotional.
(4) Pentru fiecare cod valid trimis prin SMS participantul are cate o singura sansa de a castiga unul din cele 10.000 lanyarduri (snururi cu breloc) oferite ca si premii in aceasta campanie.
(5) In urma procesarii codului, participantii vor primi mesajele de validare a codurilor prin SMS. Pentru SMS-urile valide, participantii vor fi anuntati si daca acel cod este sau nu castigator. Codurile desemnate necastigatoare prin SMS se pot inscrie de catre participant si pe website.
Participantul va primi un SMS de raspuns cu unul din urmatoarele mesaje:

SMS castigator
Ai castigat un snur cu breloc Heineken. Suna la infoline 021-207.00.78(numar cu tarif normal) pentru a revendica premiul. Jocul continua pe www.heineken.ro/ucl!

SMS necastigator
Codul introdus nu este castigator! Jocul continua pe www.heineken.ro/ucl! Acest cod ramane valid online unde poti castiga unul din miile de premii Heineken!

SMS cod invalid
Codul XXXXXXXXnu este valid. Prima greseala. Trimite un cod corect. Detalii pe heineken.ro/ucl sau la infoline 021-207.00.78(numar cu tarif normal).

SMS cod deja folosit
Codul XXXXXXXX a fost deja trimis. Trimite un cod corect. Detalii pe heineken.ro/ucl sau la infoline 021-207.00.78 (numar cu tarif normal).

Mesaj pentru a noua eroare consecutiva in 24 ore - cod gresit sau introdus anterior
Ai acumulat 9 greseli. Daca mai trimiti un cod gresit contul tau va fi inchis. Detalii la 021-207.00.78 (numar cu tarif normal) sau pe www.heineken.ro/ucl

Mesaj pentru a zecea eroare consecutiva in 24 ore
Conform regulamentului contul tau a fost inchis. Nu mai poti participa la promotie cu acest numar de telefon. Detalii la 021-207.00.78 (numar cu tarif normal).

(6) Prin SMS se vor acorda 10.000 snururi cu breloc pe baza momentelor castigatoare desemnate anterior.


Inscrierea in campania promotionala prin WEB

(7) Pentru a se inscrie in campania promotionala prin intermediul website-ului, participantul trebuie sa intre pe pagina www.heineken.ro/ucl si sa-si creeze un cont Heineken Passport. Cei care au deja cont creat se vor loga prin introducerea numarului de telefon mobil si a parolei, iar ceilalti trebuie sa-si creeze un cont prin completarea tuturor casutelor marcate obligatorii : numar telefon mobil (care trebuie sa fie propriu si unic), nume, prenume, data nasterii, sex, nick name, judet, localitate, adresa postala completa si valida, adresa de e-mail si o parola aleasa de fiecare participant. Apoi vor introduce codul descoperit pe ambalajul promotional in sectiunea special creata, accesibila in paginile web site-ului.
(8) In urma procesarii codului, participantii vor primi unul din mesajele de validare a codurilor pe pagina de internet.
(9) In cazul în care un participant si-a uitat parola de acces pe site, aceasta poate fi recuperata accesând „Recupereaza parola”. Parola va fi trimisa prin e-mail, pe adresa completata la crearea contului.

Promotie „Fii printre stelele din UEFA Champions League!”, sectiunea pentru castigarea excursiilor la Madrid care includ si bilete la Finala UEFA Champions League 2010

(10) La inceputul promotiei va avea loc o extragere aleatoare prin care se vor desemna orele pentru fiecare zi, respectiv premiul instant al promotiei.
(11) Pentru premiile constand in snur cu breloc promotional, cutie 4 pahare Heineken, tricouri promotionale, rucsaci promotionali, este desemnata castigatoare prima inscriere valida dupa fiecare ora norocoasa. Toate orele se vor extrage la inceputul promotiei, in formatul [zi/ora/minute + premiu] pentru fiecare zi, respectiv premiul mai sus mentionat al promotiei. In cazul in care in una din zile, dupa ora stabilita, nu exista nici o inscriere valida pana la ora 23:59:59, premiul se reporteaza.
Exemplu:
Pentru ziua X premiul Y se va acorda primei inscrieri primita dupa ora hh:mm:00.
(12) Pentru premiile constand in bilete la finala UEFA Champions League de la Madrid, se va extrage si numarul de ordine pentru fiecare ora norocoasa. Toate orele si numerele de ordine se vor extrage inainte de inceperea promotiei, in formatul [zi/ora/minute + nr. de ordine + premiu] pentru fiecare zi, respectiv premiul mai sus mentionat al promotiei. In cazul in care in una din zile, dupa ora stabilita, nu se acumuleaza acel numar de inscrieri desemnat prin tragerea la sorti, pana la ora 23:59:59, premiul se reporteaza.
Exemplu:
Pentru ziua X premiul Y se va acorda pentru inscrierea nr. Z primita dupa ora hh:mm:00.
(13) In cadrul campaniei participantii pot explora 3 niveluri. Pentru fiecare cod introdus la unul dintre cele trei nivele, participantului i se va arata unul dintre urmatoarele mesaje:
Mesaj cod valid: Felicitari, codul introdus este valid.
Mesaj cod invalid: Codul introdus nu este valid.
Mesaj cod deja folosit: Codul introdus a fost deja folosit.


Nivelul 1: La primul cod valid introdus pe website-ul campaniei www.heineken.ro/ucl, participantul trebuie sa aleaga o imagine din cele doua afisate. Imaginea pe care o alege va aparea impreuna cu o copie a acesteia ce contine o diferenta fata de imaginea initiala. Prin identificarea diferentei dintre cele doua imagini in 20 (douazeci) de secunde, participantul va afla daca acel cod ascunde sau nu un premiu si daca da, care este acesta. Daca participantul nu descopera diferenta in timpul celor 20 (douazeci) de secunde, codul introdus se considera deja utilizat. Participantul nu va avea acces la nivelul urmator decat in momentul in care gaseste diferenta.
Premiile aferente nivelului 1, respectiv tipul si numarul total oferit, sunt:
- 7.000 de snururi cu breloc promotional Heineken;
- 1.500 de cutii continand 4 (patru) pahare inscriptionate “Heineken”, de colectie.
In situatia in care participantul a gasit diferenta, indiferent daca acel cod a generat sau nu un castig instant, participantul poate opta pentru introducerea unui nou cod la nivelul 1, pentru sansa de a castiga si celalalt premiu sau pentru trecerea si introducerea unui nou cod la nivelul 2.
In functie de situatia generata de actiunea sa, participantului i se va afisa pe ecran unul dintre urmatoare mesaje:

Mesaj pentru castigatorii unui snur cu breloc Heineken
Felicitari! Ai castigat un snur cu snur cu breloc Heineken.
Verifica corectitudinea adresei postale aferente contului tau!

Mesaj pentru castigatorii unei cutii continand 4 (patru) pahare inscriptionate Heineken de colectie
Felicitari! Ai castigat o cutie cu 4 pahare “Heineken”, de colectie.
Verifica corectitudinea adresei postale aferente contului tau!

Mesaj necastigator: Felicitari, ai gasit diferenta dar codul introdus de tine nu este castigator.
Acum ai acces la nivelul urmator ori mai poti incerca!

Nivelul 2: La primul cod valid introdus la nivelul 2, participantul trebuie sa raspunda corect la 3 (trei) intrebari in legatura cu domeniul “UEFA Champions League”. Daca participantul raspunde corect la toate cele 3 (trei) intrebari, va afla daca acel cod ascunde sau nu un premiu si daca da, care este acesta. Daca participantul nu raspunde corect la toate cele 3 intrebari, codul introdus se considera deja utilizat. Cele 3 intrebari se afiseaza participantilor in mod aleator.
Premiile aferente nivelului 2, respectiv tipul si numarul total oferit, sunt:
  • 1.000 de tricouri promotionale, inscriptionate Heineken;
  • 2.000 rucsaci promotionali, inscriptionati Heineken.
Indiferent daca acel cod a generat sau nu un castig instant, participantul poate opta pentru introducerea unui nou cod la nivelul 2 pentru sansa de a castiga si celalat premiu sau pentru trecerea si introducerea unui nou cod la nivelul 3.
In functie de situatia generata de actiunea sa, participantului i se va afisa pe ecran unul dintre urmatoare mesaje:

Mesaj pentru castigatorii unui tricou promotional, inscriptionat “Heineken”
Felicitari! Ai castigat un tricou “Heineken”.
Verifica corectitudinea adresei postale aferente contului tau!

Mesaj pentru castigatorii unei rucsac promotional, inscriptionat “Heineken”
Felicitari! Ai castigat un rucsac “Heineken”. Verifica corectitudinea adresei postale aferente contului tau!

Mesaj necastigator:
Felicitari, ai raspuns corect la toate intrebarile dar codul introdus de tine nu este castigator.
Acum ai acces la nivelul urmator ori mai poti incerca!


Nivelul 3: la introducerea a 3 (trei) coduri unice in cadrul celui de-al 3-lea nivel, participantului i se va afisa imaginea unui stadion virtual iar acesta isi va alege 1 (un) singur loc in stadion la marea finala UEFA Champions League. Dupa alegerea locului, prin descoperirea acestui loc, participantul va afla daca este sau nu castigatorul unei excursii la Madrid, excursie care include si 1 (un) bilet la meciul din finala UEFA Champions League 2010.
  • Se vor acorda cu titlu de premii, in fiecare din datele calendaristice mai jos indicate, cate 50 (cincizeci) de cartoane (ambalaj secundar) ce contin fiecare cate 24 sticle de bere marca “Heineken”, in volum de 0.33L, participantilor care au introdus cele mai multe coduri intr-o anumita perioada (in total 350 cutii pe toata perioada promotiei). Datele de acordare a baxurilor si perioadele sunt urmatoarele :
  • Data de 23.02.2010 pentru perioada 15.02.2010, ora 00.00 – 22.02.2010, ora 23.59
  • Data de 09.03.2010 pentru perioada 23.02.2010, ora 00.00 – 08.03.2010, ora 23.59;
  • Data de 16.03.2010 pentru perioada 09.03.2010, ora 00.00 – 15.03.2010, ora 23.59;
  • Data de 30.03.2010 pentru perioada 16.03.2010, ora 00.00 – 29.03.2010, ora 23.59;
  • Data de 06.04.2010 pentru perioada 30.03.2010, ora 00.00 – 05.04.2010, ora 23.59;
  • Data de 20.04.2010 pentru perioada 06.04.2010, ora 00.00 – 19.04.2010, ora 23.59;
  • Data de 27.04.2010 pentru perioada 20.04.2010, ora 00.00 – 26.04.2010, ora 23.59.
In functie de situatia generata de actiunea sa, participantului i se va afisa pe ecran unul dintre urmatoare mesaje:

Mesaj pentru castigatorii unei excursii la Madrid, inclus fiind accesul la Finala UEFA Champions League
Felicitari! Vei trai experienta „Finalei UEFA Champions League” 2010, de la Madrid, chiar din tribunele stadionul !

Mesaj necastigator:
Codurile introduse de tine nu sunt castigatoare.

Mesaj pentru castigatorii 1 (unui) carton continand 24 sticle de bere marca „Heineken”, 0,33l
Felicitari! Pentru ca ai fost unul dintre cei mai activi consumatori in cadrul promotiei noastre Heineken „Fii printre stelele din UEFA Champions League!” 2010, in perioada [perioada pentru care a fost premiat], Heineken te rasplateste cu un carton cu 24 sticle de bere „Heineken”, 0,33l. Pentru livrarea corespunzatoare a premiului, verifica corectitudinea adresei postale completate in momentul in care ti-ai creat contul.

Promotia Heineken „Fii printre stelele din UEFA Champions League!” 2010, sectiunea pentru castigarea excursiilor in Rio de Janeiro din Brazilia, America de Sud

(14) La sectiunea www.heineken.ro/ucl, un participant care are deja creat cont pe www.heineken.ro isi poate crea o echipa de trei persoane, al carei lider va fi el. Un user care are deja cont nu poate fi decat liderul unei singure echipe. Pentru a-si crea o echipa, participantul trebuie sa invite ca si membrii in echipa sa inca 2 (doi) prieteni. Pentru a invita prietenii, participantul introduce adresele de email a celor 2 (doi) prieteni si in acest fel o invitatie electronica este trimisa catre acestia. Pot fi membrii ai unei echipe doar persoane care nu au cont pe Heineken Passport pana in momentul in care primesc invitatie de la un participantul care doreste sa-si faca echipa. Daca cei doi prieteni nu au cont pe Heineken Pasport pana in momentul in care primesc invitatia, acestia isi fac cont pe Heineken Passport, accepta invitatia participantului care i-a invitat si echipa devine valida. Un user care si-a creat cont dupa ce a primit o invitatie poate fi ulterior si liderul propriei sale echipe.
(15) Din momentul in care o echipa este validata, pentru a avea o sansa de castig, liderul echipei trebuie sa valideze 3 (trei) coduri de sub ambalajele promotionale Heineken.
(16) Dupa validarea a 3 (trei) coduri Heineken, liderul va afla daca unul din cele trei coduri a ascuns un premiu sau nu.
Premiile aferente acestei sectiuni, respectiv tipul si numarul total oferit, sunt:
  • 10(zece) mese de foosball promotionale Heineken;
  • 1 premiu constand intr-o singura excursie pentru toti cei trei membrii ai echipei, in Rio de Janeiro din Brazilia, America de Sud.
(17) Aditional se vor acorda cu titlu de premii, in data de 1 mai un numar de 50 premii, constand in total in 50 (cincizeci) de cartoane ce contin fiecare cate 24 sticle de bere “Heineken”, 0.33L, unui numar de 50 echipe, respectiv acele echipe care au introdus cele mai multe coduri pe toata perioada promotiei.
In functie de situatia generata de actiunea sa, participantului i se va afisa pe ecran unul dintre urmatoare mesaje:

Mesaj pentru castigatorii 1 (unei) excursii la Rio de Janeiro, Brazilia
Felicitari! Impreuna cu prietenii tai vei vedea Finala UEFA Champions League 2010, de la Madrid, in Rio de Janeiro, America de Sud!

Mesaj pentru castigatorii 1 (unei) mese de foosball promotionala, inscriptionata Heineken
Felicitari! Impreuna cu prietenii tai ai castigat o masa de foosball!

Mesaj necastigator:
Codurile introduse de tine nu sunt castigatoare.

Mesaj pentru castigatorii unui carton cu 24 de sticle de bere „Heineken”, 0,33l
Felicitari! Pentru ca ati fost una dintre cele mai active echipe in cadrul promotiei „Fii printre stelele din UEFA Champions League!” 2010, Heineken va rasplateste cu un carton cu 24 sticle de bere „Heineken” 0,33l. Pentru livrarea corespunzatoare a premiului, verifica corectitudinea adresei postale completate in momentul in care ti-ai creat contul.

(18) Participantii la promotie trebuie sa pastreze ambalajul promotional (inel, capac) care face dovada existentei codului castigator al premiului, la solicitarea Organizatorului.
(19) Contul unui participant se inchide automat la 10 greseli consecutive facute in decursul a 24 ore (coduri trimise gresit sau coduri trimise anterior, consecutiv pe SMS sau online), astfel incat acesta nu mai poate participa la promotie de pe acelasi numar de telefon.

In acest caz, participantul va primi unul dintre urmatoarele mesaje, in functie de situatia generata de actiunea sa:

Mesaj pentru a noua eroare consecutiva in 24 ore - cod gresit sau introdus anterior
Atentie! Ai acumulat 9 greseli. Daca mai trimiti un cod gresit contul tau va inchis. Detalii la infoline 021-207.00.78 (numar cu tarif normal).

Mesaj pentru a zecea eroare consecutiva in 24 ore
Conform regulamentului contul tau a fost inchis. Nu mai poti participa la promotie cu acest cont. Pentru detalii suna la Infoline 021-207.00.78 (numar cu tarif normal).


ART. 6 CONDITII DE VALIDITATE

6.1. Validarea SMS-urilor
(1) Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
  • Participantul sa indeplineasca dreptul de participare de la art. 3;
  • Codul trimis prin SMS/introdus pe website sa fie un cod unic valid, respectiv sa fie un cod real si netrimis anterior prin SMS sau introdus pe website;
  • Codul sa fie primit la numarul 1878 (numar cu tarif normal) pe perioada desfasurarii campaniei.
(2) Dovada de expediere a SMS-urilor nu reprezinta si dovada primirii lor.

6.2. Validarea inregistrarilor de pe website-ul www.heineken.ro/ucl
(1) Pentru ca un cod inregistrat pe website-ul www.heineken.ro/ucl sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
  • Participantul sa indeplineasca dreptul de participare de la art. 3;
  • Codul introdus pe website sa fie un cod unic valid, respectiv sa fie un cod real si neintrodus anterior pe website sau desemnat castigator pe SMS;
  • Codul sa fie inregistrat pe website-ul www.heineken.ro/ucl, pe perioada desfasurarii campaniei.
(2) Dovada introducerii codurilor pe website nu reprezinta si dovada confirmarii inregistrarii lor conforme.

6.3. Validarea ulterioara a castigatorilor de premiilor Heineken, constand in: snururi cu breloc castigate pe web, rucsaci, cutii cu cate 4 pahare „Heineken” de colectie, tricouri si cartoane cu sticle de bere Heineken
Pentru a intra in posesia premiului, consumatorii care au coduri castigatoare trebuie:
  • sa indeplineasca dreptul de participare stipulat la art. 3;
  • sa fi completat in momentul in care si-au creat contul pe web, adresa la care doresc sa primeasca premiul; adresa postala declarata sa fie una completa si valida; Daca adresa nu este una completa sau valida organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru nelivrarea premiului.
  • sa semneze un proces verbal de predare-primire a premiului si sa-l inmaneze curierului la livrarea premiului.

6.4. Validarea ulterioara a castigatorilor prin SMS de snururi cu breloc
Pentru a intra in posesia premiului, consumatorii care au coduri castigatoare trebuie:
  • sa indeplineasca dreptul de participare stipulat la art. 3;
  • sa sune la linia informativa 021/207.00.78 (numar cu tarif normal) pentru a anunta castigarea premiului, pana la data de 3 mai 2010;
  • sa declare numele, prenumele, data nasterii si adresa completa la care doresc sa primeasca premiul;
  • sa semneze un proces verbal de predare-primire a premiului si sa-l inmaneze curierului la livrarea premiului.

6.5. Validarea ulterioara a castigatorilor excursiilor la Madrid, cu bilete la finala UEFA Champions League 2010, a excursiei la Rio de Janeiro in Brazilia, America de Sud si a meselor de foosball „Heineken”

Fiecare castigator al unui premiu constand in excursie la Madrid avand inclus biletul la final „UEFA Champions League” 2010, in excursie la Rio de Janeiro in Brazilia, America de Sud, respectiv masa de foosball Heineken va fi contactat telefonic pentru verificare si pentru a i se comunica detaliile de primire a premiului. Pentru a intra in posesia premiului, castigatorii trebuie :
  • sa indeplineasca dreptul de participare stipulat la art. 3;
  • sa poata sa fie contactati, la numarul de telefon mobil cu care s-au inregistrat pe website, pana la data de 07.05.2010;
  • numarul de telefon introdus pe website, numele si prenumele servesc drept mod de identificare pentru castigatori;
  • in momentul contactarii sa confirme numele, prenumele, data nasterii si sa confirme adresa completa la care doresc sa primeasca premiul;
  • pentru masa de foosball, castigatorul trebuie sa trimita organizatorului copie edupa cartea de identitate si sa semneze un proces verbal de predare-primire a premiului si sa-l inmaneze curierului la livrarea premiului
  • pentru excursii castigatorii trebuie sa trimita catre organizator copii dupa cartea de identitate valida, respectiv pasaport valabil, in cazul excursiei la Rio de Janeiro, sa semneze procesul verbal prin care accepta premiul sau prin care il cedeaza sotului/sotiei sau unei rude de gradul I si sa semneze ulterior procesul verbal prin care confirma ca a primit diurna.


Art. 7. Premiile

(1) In cadrul acestei campanii, Organizatorul va acorda urmatoarele premii, avand valoarea aproximativa de:

Denumire premiu Nr buc Pret Ron/buc (fara TVA) Valoare Totala Ron (fara TVA) Modalitatea de acordare a premiului
Excursie la Finala „UCL“ de la Madrid, 2010 10 14,135 141.350 Instant pe baza orelor norocoase pe website
Excursie pentru 3 persoane, in Rio de Janeiro, Brazilia 1 52,587 52,587 Instant pe baza orelor norocoase pe website
Mese de Foosball Heineken inscriptionate UCL 10 1.087,8 Ron 10.878 Ron Instant pe baza orelor norocoase pe website
Rucsac Heineken 2000 19,15 Ron 38.300 Ron Instant pe baza orelor norocoase pe website
Tricou Heineken 600 32,80 Ron 19.680 Ron Instant pe baza orelor norocoase pe website
Tricou Heineken 400 30,58 Ron 12.232 Ron Instant pe baza orelor norocoase pe website
Cutie 4 pahare Heineken de colectii 1500 9,912 Ron 14.868 Ron Instant pe baza orelor norocoase pe website
Snur cu breloc 7000 3,19 Ron 22.330 Ron Instant pe baza orelor norocoase pe website
Snur cu breloc 10000 3,19 Ron 31.900 Ron Instant pe baza orelor norocoase pe SMS
Cartoane de 24 sticle de bere 0,33l, Heineken 400 58,8 Ron 23.520 Ron Celor mai activi participanti pe website in perioadele mentionate mai sus
Total 367.645 Ron  

       

(2) Premiile constand in excursii la Madrid reprezinta cate 1 (o) excursie de 3 zile (cu 2 nopti de cazare) pentru 1 (o) persoana in Madrid - Spania, cu program organizat, care includ si cate un bilet de intrare la Finala „UEFA Champions League” 2010, respectiv perioada excursiei este in perioada 21 mai – 23 mai 2010. Premiul constand in „Excursie” cuprinde: bilet de avion, dus-intors, cu compania Tarom, cu plecare in data de 21 mai 2010 de pe aeroportul Henri Coanda” (Otopeni) la ora 09.00, avand ora la destinatie 11.55 si intoarcere pe 23 mai 2010, cu plecare la ora 13.00 si sosire in Bucuresti (Otopeni) la ora de 17.45, pe durata sederii in Madrid: in regim de demi-pensiune, la un hotel clasificat in categoria 3 stele (cel putin), bilet de intrare la meciul de fotbal reprezentat de Finala „UEFA Champions League” 2010, program organizat la destinatie, o diurna in valoare de 30,- Euro/zi si transport organizat in Madrid, pe durata programului in vederea realizarii activitatilor ce sunt legate de programul prestabilit al excursiei. Programul detailat se va comunica fiecarui castigator in timp util. Orarul de zbor al companiei Tarorm poate suferi modificari fata de orele anuntate. Orice servicii optionale suplimentare, pe toata durata excursiei, servicii si cheltuieli care nu sunt incluse in pachetul respectiv de servicii turistice vor fi suportate direct de catre castigator, reprezentand spezele acestuia (de ex. mini-bar, pay /view TV etc).
Premiul constand intr-o excursie pentru 3 (trei) persoane in Brazilia reprezinta 1 (o) excursie de 3 zile ( cu 2 nopti cazare) pentru fiecare participant in Rio de Janeiro - Brazilia, cu program organizat, intre 21 mai 2010 – 25 mai 2010. Premiul constand in „Excursie” cuprinde: pentru fiecare persoana cate un bilet de avion dus-intors, cu compania Air France, cu plecare pe data de 21 mai la 20.10, cu aterizare la destinatie pe data de 22 mai la ora 05.20, cu plecare de la destinatie pe data de 24 mai 2010 la ora 16.20 si sosire in Bucuresti (Otopeni) pe data de 25 mai 2010, la ora 14.05, pe durata sederii avand cazare la un hotel clasificat in categoria 3 stele (cel putin) in regim de demi-pensiune, cu program organizat la destinatie, cu o diurna in valoare de 30,- Euro/zi, per persoana si transport organizat in Rio de Janeiro pe durata programului in vederea realizarii activitatilor ce sunt legate de programul prestabilit al excursiei. Programul se va comunica fiecarui castigator in timp util. Orarul de zbor al companiei Air France poate suferi modificari fata de orele anuntate. Orice servicii optionale suplimentare, pe toata durata excursiei, servicii si cheltuieli care nu sunt incluse in pachetul respectiv de servicii turistice vor fi suportate direct de catre castigator, reprezentand spezele acestuia . (de ex. mini-bar, pay /view TV etc)

(3) Castigatorii excursiei vor primi cate 30,- Euro/persoana/zi aferente duratei excursiei in Spania respectiv in Brazilia, putandu-i cheltui in orice mod doresc. Contravaloarea acestei sume in lei romanesti este de 128 RON/persoana/zi, estimat la cursul de 1 EUR = 4,2729 RON.

(4) Valoarea totala a premiilor este de 367.645,- Ron, fara TVA, fara impozitele aferente si fara cheltuielile aditionale premiilor (ex: transportul acestora in Romania).

(5) Premiile sunt atribuite conform cu mecanismul descris la Art. 5.

(6) Castigatorii premiilor instant vor primi un mesaj pe website sau prin SMS in timp real, in functie de modalitatea de trimitere a codului, cu privire la castigul acestui premiu.

(7) Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii promotionale nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiilor.

(8) Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor (bunuri si servicii) acordate in aceasta campanie. Producatorul fiecarui bun, respectiv furnizor de servicii oferit ca si premiu in cadrul campaniei promotionale va remedia orice defect in cadrul perioadei de garantie, in conformitate cu termenii si conditiile prevazute in certificatul de garantie ce insoteste premiul respectiv, cu respectarea drepturilor consumatorului.

(9) Pentru a intra in posesia premiului, castigatorii nu vor efectua nicio alta plata suplimentara, indiferent de titlul acesteia (ex. impozite, taxe, cheltuieli) si nu vor suporta alte costuri suplimentare, cu exceptia celor ce decurg din achizitia produselor promotionale cumparate pentru participarea la promotie (dozele de bere de 0.5L, sticlele de 0.5L si respectiv 0.33L ) si costul convorbirii telefonice, a SMS-ului/lor ori alte cheltuieli normale ce deriva din practica comerciala normala.

(10) Fiecare participant la aceasta campanie are dreptul de a castiga un premiu si numai unul, din fiecare categorie expusa mai sus.

(11) In cazul in care un castigator al excursiei in Spania, respectiv Brazilia, nu poate beneficia de premiu din motive obiective, independente de Organizator (ex: lipsa documete de calatorie, incapacitate de a calatori cu avionul, interdictie, condamnari penale, incapacitate determinata de motive medicale etc) acesta poate transfera premiul catre sotul sau sotia sa, ori catre o ruda de gradul 1 (copii, parinti, frati/surori), aceasta avand varsta de 18 ani impliniti, in aceleasi conditii prevazute de prezentul Regulament, motivand cauza imposibilitatii.


Art. 8. Acordarea premiilor si instiintarea castigatorilor

(1) Castigatorii premiilor constand in excursii la finala meciului de fotbal „UEFA Champions League” 2010, de la Madrid, castigatorul excursiei in Rio de Janeiro din Brazilia, in America de Sud, precum si castigatorii premiilor constand in mese de foosball Heineken vor fi contactati telefonic in termen de maxim 15 zile de la data castigarii premiului pentru a verifica indeplinirea conditiilor de validitate (conform prezentului regulament – vezi art. 3 si art. 6.2) si pentru a li se comunica modalitatea prin care vor intra in posesia premiilor.
(2) Castigatorii snururilor cu breloc Heineken, de pe SMS, trebuie sa apeleze linia telefonica informativa 021/207.00.78 (numar cu tarif normal), sa se inscrie cu premiul castigat si sa declare numele, prenumele, data nasterii si adresa la care doresc sa primeasca premiul, pana la data de 30 aprilie 2010.
(3) Premiile constand in snururi cu breloc Heineken, tricouri Heineken, cutii cu 4 pahare Heineken de colectie, rucsaci Heineken, cartoane constinand in cate 24 de sticle bere „Heineken” – 0,33l si mese de foosball Heineken vor fi expediate castigatorilor prin curier, in termen de maxim 6 (sase) saptamani de la data incheierii campaniei. In momentul primirii premiului, castigatorii trebuie semneze un exemplar al Procesului Verbal de predare - primire incheiat intre ei si Organizator.
(4) Riscul transportului si obligatia de respectare a termenelor este al companiei de curierat. In cazul pierderii ori deteriorarii castigatorul va primi o compensatie in limita valorica a premiului respectiv.
(5) In cazul in care nu sunt indeplinite conditiile de validitate stipulate in prezentul regulament, premiul nu va fi predat.
(6) Premiile acestei campanii vor fi predate doar personal participantilor, identificati cu actele de identitate valabile si numai in conformitate cu prevederile acestui regulament.
(7) Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli dupa punerea castigatorilor in posesia premiilor constand in bunuri, altele decat cele special mentionate in privinta premiilor constand in servicii (respectiv excursiile).
(8) Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita castigatorilor ambalajul promotional (capacul/inelul) care face dovada detinerii codului castigator.


Art. 9. Regulamentul promotiei

(1) Prin participarea la promotia "Fii printre stelele din UEFA Champions League” 2010, participantii sunt de acord sa se conformeze si sa respecte prevederile acestui Regulament.
(2) Regulamentul campaniei "Fii printre stelele din UEFA Champions League” 2010, este disponibil in mod gratuit la solicitarea oricarei persoane interesate si poate fi comandat la numarul de telefon 021-207.00.78 (numar cu tarif normal) in fiecare zi din perioada de desfasurare a promotiei, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 18:00 sau accesand site-ul www.heineken.ro/ucl, pana la data de 22.05.2010, inclusiv.


Art. 10. Linia telefonica

(1) Pe perioada de desfasurare a campaniei, cei interesati pot suna la numarul de telefon 021-207.00.78 (linie cu tarif normal) pentru a afla mai multe informatii in legatura cu campania promotionala (conditii de participare la campanie, premii, modalitate de acordare a premiilor etc.) precum si pentru sugestii sau eventuale plangeri.
(2) Programul de functionare a liniei telefonice este pe perioada campaniei promotionale, zilnic de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 18:00, program cand vor exista operatoare care vor raspunde la intrebari, iar in afara programului mentionat anterior un mesaj pre-inregistrat va comunica programul de functionare a liniei telefonice cu operator. De asemenea, orice intrebare sau nelamurire va putea fi adresata si prin intermediul formularului de contact disponibil pe website-ul www.heineken.ro/ucl sau direct pe adresa contact@heinekenpassport.ro.


Art. 10. Taxe si impozite

Organizatorul se obliga sa suporte impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu prevederile art. 81 alin (1) din Codul Fiscal aprobat prin Legea 571 din 22/2003 cu modificarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor. Impozitul va fi calculat la valoarea neta a premiilor enumerate la art. 7 din prezentul Regulament, inclusiv a acelor costuri asumate de catre Organizator pentru premiile constand in excursii.


Art. 11. Litigii

(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente de la sediul Heineken Romania SA.


Art. 12. Intreruperea campaniei promotionale

Campania promotionala poate inceta inainte de termen numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorilor, din motive independente de vointa lor, de a continua campania promotionala, dupa anuntarea prealabila a publicului.


Art. 13. Responsabilitate

(1) Organizatorii sunt indreptatiti sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a mecanismului campaniei ori a platformei acesteia, in caz de abuz sau orice alt fel de tentative de frauda care ar putea afecta imaginea acestei campanii a organizatorului ori marcii Heineken.
(2) Organizatorii Campaniei promotionale „Fii printre stelele din UEFA Champions League” 2010 nu vor avea nicio raspundere si nu vor putea fi implicati in niciun litigiu legat de detinerea sau de proprietatea asupra ambalajelor promotionale cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participant in legatura cu aceasta campanie, exceptie facand cele prevazute de OG99/2000 aprobata prin legea 650/2002.
(3) Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru:
  • Codurile trimise prin SMS sau inscrise pe website-ul www.heineken.ro/ucl inainte de data de incepere respectiv dupa data de incheiere a campaniei promotionale, date stabilite in conformitate cu art 2;
  • Codurile trimise prin SMS sau inscrise pe website-ul www.heineken.ro/ucl, expediate pana la data de incheiere a campaniei promotionale, data determinata in conformitate cu art 2, inclusiv, dar care nu au fost inregistrate in sistem pana la data de incheiere a promotiei;
  • SMS-urile necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
  • SMS-urile expediate la alt numar de telefon decat 1878 (tarif normal) sau coduri inregistrate pe alt website decat www.heineken.ro/ucl;
  • SMS-urile trimise de Organizatori, dar care nu au fost primite de catre participanti din motive tehnice.
  • Situatiile in care numarul de telefon al unui castigator nu poate fi apelat pana pe data de 07.05.2010, din orice motive independente de vointa Organizatoriilor;
  • Situatiile in care castigatorii premiilor constand in lenyards pe SMS nu au anuntat castigarea premiului la numarul 021/207.00.78 (numar cu tarif normal) pana la data de 07.05.2010.
  • Situatiile independente de Organizatori, in cazul castigatorilor excursiilor, cand acestora nu le este permisa plecarea din tara sau accesul in tara in care se desfasoara excursia;
  • Organizatorul si partile implicate in aceasta campanie promotionala nu isi asuma raspunderea pentru mesaje nelivrate (catre ambele parti) datorita defectiunilor sau supraincarcarii retelelor operatorilor de telefonie mobila sau de Internet.

Art. 14. Protectia datelor personale

(1) Datele sunt protejate conform legislatiei in vigoare pentru confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor.
In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorul este obligat sa faca publice numele castigatorilor si premiile acordate in cadrul acestei Campanii. Lista castigatorilor va fi publicata pana la data de 15.05.2010 pe site-ul www.heineken.ro/ucl.
(2) Organizatorul, detinand numar de Operator de date cu caracter personal 5118, se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.
(3) Expedierea unui SMS sau inregistrarea pe site-ul www.heineken.ro/ucl in scopul participarii la aceasta promotie prezuma cunoasterea Regulamentului si acordul expeditorului cu clauzele acestuia.
(4) Tuturor participantilor la promotie le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea 677/2001.
(5) Completarea procesului verbal reprezinta acordul expres al castigatorilor ca datele lor sa fie pastrate si prelucrate de compania Heineken Romania. Scopurile prelucrarii acestor date sunt: desemnarea castigatorilor promotiei „Fii printre stelele din UEFA Champions League”, pastrarea datelor in departamentul contabil al Operatorului in vederea raportarii anuale catre Administratia Financiara. Numarul de operator al Heineken Romania este 5118.
(6) Datele sunt protejate conform legislatiei in vigoare pentru confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor.
(7) Fiecare participant are dreptul de a solicita excluderea din baza de date a companiei Heineken Romania S.A., trimitand o astfel de cerere la adresa: strada Tipografilor nr. 11-15, etaj 4, corp A2-L 013714, Bucuresti. Heineken Romania S.A. se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct al Heineken Romania S.A. si cu exceptia cazurilor in care Organizatorii trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia fiscala in vigoare.
(8) La cererea participantilor, adresata in scris catre Heineken Romania SA, Str. Tipografilor nr. 11-15, etaj 4, corp A2-L 013714, Bucuresti, Heineken Romania S.A. se obliga:
- sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;
- sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
- sa inceteze in mod gratuit prelucrarea datelor personale ale solicitantului.
Nu avem elemente multimedia.
NADIA IRINA (VULCAN) in 09 aprilie 2010, 19:41
Am si eu un premiu la aceasta promotie si inca nu l-am primit.
Moderator 1 (Infopromotii) in 12 aprilie 2010, 12:06
Draga Nadia Irina, gasesti detalii despre modul de validare a castigatorilor si de revendicare a premiilor in regulament - Art. 8. Acordarea premiilor si instiintarea castigatorilor.
Daca ai nelamuriri, te invitam sa ne scrii un mesaj folosind rubrica de contact din meniul de jos al site-ului si sa ne spui care este premiul castigat, cu ce date te-ai inscris in campanie si numele acestei promotii, iar noi le vom transmite organizatorilor aceste informatii cu rugamintea sa verifice in baza de date si sa ne dea un raspuns pentru tine.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Heineken - "Fii printre stelele din UEFA Champions League" 2010"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Heineken - "Fii printre stelele din UEFA Champions League" 2010

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media