CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Head&Shoulders No. 1

Concurs cu premii Head&Shoulders

Premii acordate prin tragere la sorti: un Nissan Tiida Sedan (in Carrefour) si vouchere pentru cumparaturi (in G-market si Billa). Premii instant: rucsaci, tricouri, brelocuri, bentite sau produse Head&Shoulders (in toate magazinele participante).

Cumpara sampon Head&Shoulders in ambalaj de 200ml, 400ml sau 750ml din Carrefour (26.09-08.10), G-market (17.09-14.10), Billa (20.09-28.10) sau Real (13.09-26.09) si prezinta bonul de casa promoterilor din magazin. Vezi toate detaliile in regulamentul promotiei.

Perioada promoţiei: 13 septembrie - 28 octombrie 2007

Documente conexe

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul Oficial al campaniei  publicitare

„Head&Shoulders No 1”

 

 

Art. 1- Organizatorii si Regulamentul oficial al campaniei publicitare

 

(1) Campania "H&S No 1”, denumita in continuare "Campania", este organizata si desfasurata de catre S.C. Clock Advertising S.R.L., cu sediul social in Brasov, Str. 13 Decembrie nr. 19, având C.U.I. R 14669120, reprezentata prin Eduard Kungl, in calitate de Administrator, denumita in continuare "Organizator" .

Campania este desfasurata pentru si in numele Procter&Gamble Marketing Romania SRL.

(2) Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament oficial al Campaniei (denumit in continuare „Regulamentul oficial”).

(3) Regulamentul oficial este disponibil in mod gratuit oricarei persoane interesate, oricând pe perioada Campaniei, prin afisarea acestuia pe www.infopromotii.ro.

(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a completa si/sau modifica Regulamentul oficial, completarea si/sau modificarea urmând a fi adusa la cunostinta publica in modalitatile prevazute la art. 1, alin. (3).

 

 

Art. 2- Teritoriul, logistica si durata de desfasurare a Campaniei

 

(1) Campania este organizata si se desfasoara in retelele de magazine:

           Carrefour – Ploiesti, Brasov, Constanta, Feeria, Colentina, Militari, Orhideea

           G-market – Gmarket Plaza, Gmarket Vitan, Gmarket Iulius Mall Iasi

           Billa – Arad, Bacau, Baia Mare, Braila, Dr. Taberei, Titan, B. Vacarescu, Cluj, Constanta, Craiova, Deva, Galati, Giurgiu, Iasi, Medias, Ploiesti, Satu Mare, Sf. Gheorghe, Timisoara, Valcea

           Real: Timisoara, Craiova, Brasov, Satu Mare, Oradea, Constanta, Sibiu, Tg. Mures, Baia Mare

 

(2) Campania se va desfasura in perioadele:

           Carrefour: de la data de 26 septembrie si va inceta la data de 8 octombrie

           G-market: de la data de 17 septembrie si va inceta la data de 14 octombrie

           Billa: de la data de 20 septembrie si va inceta la data de 28 octombrie

           Real: de la data de 13 septembrie si va inceta la data de 26 septembrie

 

  In situatia in care Organizatorul decide sa scurteze/sa prelungreasca aceasta campanie, acest fapt va fi adus la cunostinta publica in modalitatile prevazute la art. 1, alin. (4).

(3) Premiile vor fi oferite, cu respectarea datelor mentionate, in hypermarket-uri, astfel:

 

           Carrefour:

-           L-J: 15.00-21.00

-           V-D: 9.00-21.00

 

 

           G-market:

-           L-V: 14.00-20.00

-           S-D: 10.00-16.00

 

           Billa:

-           L, Mi, V: 16.00-20.00

-           M, J, S: 11.00-15.00

-           D: 11.00-15.00

 

           Real:

-           L-V: 14.00-19.00

-           S-D: 10.00-16.00

 

 (4) Dupa data incetarii Campaniei, produsele participante in modul in care acestea sunt identificate la art. 3 din prezentul Regulament, isi pierd aceasta calitate de produse participante, Organizatorul nemaiavând nici o responsabilitate si neasumându-si nici o obligatie in legatura cu nici o circumstanta care ar putea eventual conduce clientii magazinelor la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.

(5) Toate produsele oferite trebuie sa fie revendicate in conformitate cu prevederile Regulamentului Oficial, in caz contrar acestea nemaifiind datorate de catre Organizatori.

 

 

Art. 3- Produsele participante

 

(1)        Produsele participante in Campanie sunt oricare varianta de sampon din gama Head&Shoulders in oricare din greutatile de: 200ml sau 400ml sau 750ml

 

 

Art. 4- Dreptul de participare

 

(1) La Campanie poate participa orice persoana fizica (denumita in continuare „Participant”) care:

i)  a cumparat, in perioada stipulata la art. 2 alin 2, din magazinele stipulate la art.2, alin 1  produse din gama Head&Shoulders, conform mentionate in art. 3, alin 1

ii) prin participarea la aceasta campanie accepta integral si liber consimtit prevederile acestui regulament

(2)        La campanie nu pot participa angajatii Organizatorului si ai Procter&Gamble

Romania, precum si rudele de gradul intâi ale acestora.

 

 

Art. 5-Mecansimul Campaniei

 

           Carrefour:

 

(1)        Organizatorul amplaseaza, in structura de vanzare descrisa la art. 2 alin. (1),

standul.

(2)        Participantul prezinta persoanei care coordoneaza standul (denumit in continuare ”Promoter”) bonul eliberat de casa de marcat, care indeplineste  conditia prevazuta de art. 4 alin. (1) i).

(3)        Daca promoterul constata indeplinirea conditiei prevazute de art. 4 alin. (1), Participantul primeste premiul.

(4)        Premiul instant care va fi oferit in  magazin in urma achizitionarii unui Head&Shoulders de 200ml sau de 400ml sau de 750ml este un breloc sau o bentita Head&Shoulders. In plus, ca urmare a achizitionarii unui  Head&Shoulders de 400ml, consumatorul primeste si un talon de participare la tombola.

(5)        Premiul oferit prin tombola, la sfarsitul campaniei, la care vor participa toate taloanele completate din urnele Head&Shoulders din toate magazinele Carrefour, va fi un autoturism Nissan Tiida Sedan, 4 usi, 1,6 L benzina, 110 CP.

(6)        Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului marelui premiu al tombolei, autoturismul Nissan Tiida Sedan va avea loc la data de 12 octombrie 2007 (vineri) la ora 18:00 in fata unui avocat sau notar public in magazinul Carrefour Orhideea, Bucuresti, a unui reprezentant al Organizatorului, a unui reprezentant al magazinului si a unui reprezentant al agentiei organizatoare precum si cu participarea unui client al magazinului aflat in magazin la ora respectiva, care va efectua extragerea castigatorului din urna.

(7)        Se vor extrage si 3 castigatori de rezerva, pentru a anticipa situatiile in care nu sunt intrunite conditiile prezentului regulament sau castigatorul desemnat prin tragere la sorti nu poate accepta premiul din diverse motive sau nu poate desemna alta persoana care sa accepte premiul in locul lui. Toate celelalte cupoane participante vor fi distruse dupa tragerea la sorti, urmand a fi pastrate potrivit normelor de contabilitate numai cuponul castigator si cele 3 cupoane de rezerva.

(8)        In momentul inmanarii premiului catre castigator, autoturismul care constituie premiul acestei Campanii nu va fi inmatriculat. Inmatricularea temporara si definitiva a autoutilitarei cade in sarcina castigatorului.

(9)        Marele premiul, autoturismul Nissan Tiida Sedan, se va preda pe baza unui proces-verbal de predare-primire incheiat in forma autentica la un birou notarial public din localitatea in care se afla magazinul ales de catre castigator pentru predarea premiului. Predarea premiului se va face la o data ulterioara stabilita de comun acord cu castigatorul dar nu mai tarziu de 2 luni de la data anuntarii castigatorului.

 

 

           Gmarket:

(1)           Organizatorul amplaseaza, in structura de vanzare descrisa la art. 2 alin. (1),

standul.

(2)          Participantul prezinta persoanei care coordoneaza standul (denumit in

continuare ”Promoter”) bonul eliberat de casa de marcat, care indeplineste  conditia prevazuta de art. 4 alin. (1) i).

(3)          Daca promoterul constata indeplinirea conditiei prevazute de art. 4 alin. (1),

Participantul primeste premiul.

(4)          Pentru fiecare Head&Shoulders de 200ml sau de 400ml sau de 750ml cumparat, se poate castiga, prin tragere la sorti: un breloc  Head&Shoulders sau o bentita Head&Shoulders sau un Head&Shoulders de 200ml sau un rucsac Head&Shoulders sau un voucher de cumparaturi in valoare de 100 Euro in magazinul respectiv.

 

           Billa:

(1)          Organizatorul amplaseaza, in structura de vanzare descrisa la art. 2 alin. (1),

standul.

(2)          Participantul prezinta persoanei care coordoneaza standul (denumit in

continuare ”Promoter”) bonul eliberat de casa de marcat, care indeplineste  conditia prevazuta de art. 4 alin. (1) i).

(3)          Daca promoterul constata indeplinirea conditiei prevazute de art. 4 alin. (1),

Participantul primeste premiul.

(4)          Premiul instant care va fi oferit in  magazin in urma achizitionarii unui produs Head&Shoulders de 200ml sau de 400ml sau de 750ml este un breloc Head&Shoulders sau o bentita Head&Shoulders. In plus, fiecare cumparator primeste si un talon de participare la tombola.

 (5)    Premiile oferite la tombola vor fi:

                -    2 vouchere de cumparaturi valabil in magazinele Billa in valoare de 100 Euro – participa toti consumatorii care achizitioneaza minim 1 produs Head&Shoulders 200ml/400ml/750ml. Tombolele pentru oferirea acestor 2 vouchere vor avea loc in fiecare magazin din cele 24 BILLA la data de:

           30 septembrie 2007 – pentru 1 voucher de cumparaturi in valoare de 100 euro

           14 octombrie 2007 – pentru 1 voucher de cumparaturi in valoare de 100 euro

Castigatorii vor fi anuntati telefonic la numerele de telefon furnizate pe talonul de tombola. Premiile pot fi revendicate si ridicate in termen de 10 zile lucratoare de la data extragerii.

Se vor extrage si cate 2 taloane de rezerva la fiecare tragere la sorti pentru cazurile in care castigatorii nu se inscriu in reglementarile prezentului regulament sau nu pot fi contactati la numarul de telefon furnizat pe talonul de tombola.

               -     1 buc voucher de cumparaturi valabil in magazinele Billa in valoare de 100 Euro, pentru „Familia nr. 1”-  participa toti consumatorii care achizitioneaza minim 1 produs Head&Shoulders 200ml/400ml/750ml si care aduc o fotografie cu familia acestora, si care sunt de acord ca aceasta fotografie sa fie postata pe panoul Head&Shoulders din magazinul respectiv impreuna cu talonul de participare la tombola.

Tragerea la sorti va avea loc in data de 30 octombrie 2007 in fiecare din cele 24 de magazine BILLA. Se vor extrage si cate 2 taloane de rezerva la fiecare tragere la sorti pentru cazurile in care castigatorii nu se inscriu in reglementarile prezentului regulament sau nu pot fi contactati la numarul de telefon furnizat pe talonul de tombola.

Castigatorii vor fi anuntati telefonic pe numarul de telefon furnziat pe talonul de tombola. Premiile pot fi revendicate si ridicate in termen de 10 zile lucratoare de la data extragerii.

 

 

           Real:

(1)           Organizatorul amplaseaza, in structura de vanzare descrisa la art. 2 alin. (1),

standul.

(2)     Participantul prezinta persoanei care coordoneaza standul (denumit in

continuare ”Promoter”) bonul eliberat de casa de marcat, care indeplineste  conditia prevazuta de art. 4 alin. (1) i).

(3)    Daca promoterul constata indeplinirea conditiei prevazute de art. 4 alin. (1),

Participantul primeste premiul.

 (4)     Premiul instant care va fi oferit in  magazin in urma achizitionarii:

- unui Head&Shoulders de 200ml sau de 400ml este un breloc Head&Shoulders sau o bentita Head&Shoulders,

-  unui Head&Shoulders 750ml este un tricou Head&Shoulders. Head&Shoulders 200ml/400ml/750ml este un breloc Head&Shoulders, o bentita Head&Shoulders, un

 

                                               

Art. 6 – Castigurile

 

           Carrefour

(1)          Premiile instant sunt acordate in limita stocului disponibil:

-           8112 buc brelocuri Head&Shoulders – 3.32Ron/buc

-           5408 bentita Head&Shoulders – 6.64 Ron/buc

Valoarea totala a premiilor este de  26 931 Ron, fara TVA.

  Premiul oferit la tombola care va fi extras pe data de 14 octombrie 2007 este un autorurism Nissan Tiida Sedan- 49 800 Ron , pret fara TVA.

 

           Gmarket:

(1)        Premiile instant sunt acordate in limita stocului disponibil:

                    -     1500 buc brelocuri Head&Shoulders – 3.32Ron/buc

                    -      1000 buc bentite Head&Shoulders – 6.64 Ron/buc

                    -      200 buc Head&Shoulders 200ml – 9.5Ron/buc

                    -      12 buc rucsac Head&Shoulders – 33.2Ron/buc

                    -      3 buc voucher cumparaturi Gmarket Head&Shoulders – 332Ron/buc

  Valoarea totala a premiilor este de 14914,4 Ron.

  

           Billa:

(1)        Premiile instant sunt acordate in limita stocului disponibil:

    -      5544 buc brelocuri Head&Shoulders – 3.32Ron/buc

    -      4536 buc bentite Head&Shoulders – 6.64 Ron/buc

 Valoarea totala a premiilor este de 48525.12 Ron.

(2)        Premiile oferite la tombola sunt:

                   -      72 buc voucher de cumparaturi – 332Ron/buc in valoarea totala de 23904 Ron, care vor fi extrase pe astfel: 1 buc voucher pe data de 30 septembrie 2007, 1 buc voucher pe data de 14 octombrie 2007, 1 buc voucher pe data de 30 octombrie pentru fiecare din cele 24 de magazine BILLA in parte.

 

           Real:

(1)        Premiile instant sunt acordate in limita stocului disponibil:

                -     4692 buc brelocuri Head&Shoulders - 3.32Ron/buc

                -    3128 buc bentite Head&Shoulders – 6.64 Ron/buc

                -    1000 tricouri Head&Shoulders – 16.6Ron/buc

 Valoarea totala a premiilor este de 52947,36 Ron, fara TVA.

 

Valoarea totala a premiilor pentru intreaga campanie „Head&Shoulders No 1” este de: 252931.84 Ron fara TVA.

 

Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii promotionale nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiilor.

Numele castigatorilor pot fi facute publice in magazinele participante si in mass-media.

 

                

Art. 7 – Taxe

 

Organizatorul campaniei nu este raspunzator de plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind in sarcina persoanei castigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform legii pentru veniturile obtinute din Campanie, impozitul care va fi calculat, retinut si platit de catre detinatorul de drept al premiului acordat in cadrul Campaniei.

 

 

Art. 8- Incetarea inainte de termen a Campaniei

(1)   Campania poate inceta inainte de termen, numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa acestuia, de a continua Campania (ex: premiile se vor oferi in limita stocului disponibil, in cazul in care se vor termina inainte  campania va inceta).

 (2)  Situatiilor avute in vedere la art. 8, alin. (1) le sunt asimilate si actele de putere publica ale unei instante competente sau ale altei autoritati publice competente.

 (3)  In situatiile avute in vedere la art. 8, alin. (1) si (2), Organizatorul nu mai are nici o obligatie catre Participanti, cu privire la returnarea unei sume banesti sau plata unei sume banesti cu titlu de despagubire sau altele asemenea. Incetarea inainte de termen a Campaniei urmeaza a fi adusa la cunostinta publica in modalitatile prevazute la art. 1, alin. (3).

 

 

Art.9 -  Erori, Comunicari publicitare necorespunzatoare

 

Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii confirmarii de primire a premiului nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului sau a Agentiei implicate in aceasta Campanie. 

 

Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

 

 

Art. 10 – Protectia datelor cu caracter personal

 

(1) Prin participarea la campania promotionala H&S No 1, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora.

(2) Participantilor la Campanie le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi:

- dreptul de acces la date;

- dreptul de interventie asupra datelor;

- dreptul de opozitie.

(3) Prin participarea la Campanie, Participantii isi dau acordul la includerea in baza de date a Organizatorului, realizata pe durata Campaniei.

(4) Scopul acestei baze de date consta exclusiv in anuntarea publica a Participantilor câstigatori ai Campaniei si in respectarea prevederilor legislatiei fiscale, baza de date urmând a fi distrusa de indata ce castigatorii sunt anuntati, exceptie facand datele personale ale castigatorilor care vor fi pastrate in contabilitate potrivit normelor fiscale.

 

 

Art. 11 -  Limitarea raspunderii

 

Organizatorul Campaniei nu îsi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:

 

(1) Pierderea oricarui premiu primit de catre un participant-castigator, dupa ce acesta a semnat pentru primirea premiului.

 

(2)        Nici un participant-castigator nu va putea pretinde contravaloarea in bani a premiului castigat/oferit.

 

(3)  In cadrul acestei Loterii nu este posibila înlocuirea nici unuia dintre câstigurile oferite cu contravaloarea acestora în bani sau cu alte beneficii.

 

(4)  In cazul in care un participant-castigator nu isi revendica premiul in termen de 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti. Organizatorul nu este responsabil pentru oferirea premiului in alte conditii decat cele expuse la sectiunea 11, sau dupa aceasta data. Pentru detalii despre premii, castigatorii se pot adresa SC CLOCK ADVERTISING SRL, bdul Burebista nr 3A, bl D16, sc 2, ap 36, sector 3, Bucuresti sau la numarul de telefon 021 – 326 71 83 (tarif normal, reteaua Romtelecom).

 

 

Art. 12 -   Forta majora

 

(1)  Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. 

 

(2) Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ.  Organizatorul daca invoca forta majora este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora

 

 

Art. 13 - Litigiile si legea aplicabila

 

(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator, pe de o parte, si oricare dintre Participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta cale nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instanta competenta din municipiul Bucuresti in conformitate cu dreptul comun.

(2) Legea aplicabila este legea româna.

 

 

Art. 14 -  Responsabilitate

 

(1) Organizatorul isi rezerva dreptul de a pune capat Campaniei anterior datei mentionate (26 August 2007), exclusiv in cazul in care continuarea acesteia nu ar mai fi posibila, din motive obiective si independente  de vointa organizatorului.

 

 

Art. 15 - Exemplarele Regulamentului oficial

Regulamentul oficial a fost redactat in 4 (patru) exemplare originale, din care s-au eliberat Organizatorului 2 (doua) exemplare originale.

Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Head&Shoulders No. 1"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Head&Shoulders No. 1

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media