CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Gillette - "Viitorul fotbalului romanesc este in mainile tale"

Promotie concurs cu premii Gillette

8.052 x minge de fotbal imprimata cu marca Gillette si semnaturile lui Gheorghe Hagi, Gheorghe Popescu si Dan Petrescu. Premii nelimitate: electronic wallpaper si screen-saver semnate de Gheorghe Hagi, Gica Popescu sau Dan Petrescu.

Cumpara oricare dintre produsele Gillette participante si trimite prin SMS la 1845 codul unic de 7 cifre de pe eticheta promotionala. Pastreaza eticheta pentru validare.

Perioada promoţiei: 01 iunie - 30 noiembrie 2007

Promotie expirata
7 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter


Regulamentul Oficial Al Campaniei Promotionale GILLETTE

„Viitorul fotbalului romanesc este in mainile tale”




SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul campaniei promotionale „Viitorul fotbalului romanesc este in mainile tale” (in continuare numita "Campania") este S.C. PROCTER & GAMBLE Distribution S.R.L. (in cele ce urmeaza “Organizatorul”), cu sediul in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei 9-9A, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 3103.

1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (in cele ce urmeaza "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare.

1.3. Campania este organizata prin intermediul S.C. Kick Off Events S.R.L., cu sediul in Bucuresti, str. Balcesti, nr. 5, et. 2, sector 3 (in cele ce urmeaza „Agentia”) care are calitatea de Imputernicit al Organizatorului in baza Legii 677/2001.


SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea 650/2002.


SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.


SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

4.1. Campania va incepe la 1 iunie 2007 ora 08:00:00 si se va incheia la 30 noiembrie 2007 ora 19:00:00.

4.2 Inregistrarea in Campanie prin trimiterea unui mesaj SMS in conformitate cu Sectiunea 8 de mai jos se poate face exclusiv in perioada cuprinsa intre 1 iunie 2007 ora 08:00:00 si 30 noiembrie 2007 ora 19:00:00. Orice mesaj SMS trimis inainte de data 1 iunie 2007 ora 08:00:00 sau dupa data 30 noiembrie 2007 ora 19:00:00 nu va fi luat in considerare.


SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

5.1. Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice, de orice varsta, cu domiciliul/resedinta in Romania, care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament (denumite in continuare „Participanti”). Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii Organizatorului, angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale Organizatorului si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).

5.2. Prin participarea la Campanie, Participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acestora, participarea la aceasta Campanie implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.


SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE

La aceasta Campanie participa toate aparatele de ras de unica folosinta Gillette Blue II, Gillette Blue II Excel si Gillette Blue II Plus, gelul de ras si lotiune dupa ras Gillette Series.


SECTIUNEA 7. PREMIILE ACORDATE

7.1. In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:

- 8.052 de mingi de fotbal din piele sintetica, imprimate cu marca Gillette si semnaturile lui Gheorghe Hagi, Gheorghe Popescu si Dan Petrescu.

- premii nelimitate constand in imagini in format electronic wallpaper (imagini de fundal pentru calculator) si screen-saver (program de protectie a ecranului) semnate de Gheorghe Hagi, Gica Popescu sau Dan Petrescu

Aceste premii sunt atribuite zilnic conform Sectiunii 8 din prezentul Regulament.

Valoarea unitara a premiilor zilnice este de 1,062.9 RON, cu TVA inclus

Valoarea totala bruta a premiilor este de 194,512.164 RON.

7.2. Nu se va acorda echivalentul in lei pentru nici unul din premiile mentionate mai sus.


SECTIUNEA 8. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

8.1. Pentru aceasta Campanie, produsele GILLETTE mentionate la Sectiunea 6 vor fi comercializate cu ambalaje promotionale ce contin (1) un cod unic format din 7 caractere (cifre), tiparit pe eticheta promotionala, precum si (2) informatii generale despre mecanismul Campaniei. Pentru a participa la Campanie, Participantul care achizitioneaza cel putin un produs participant la Campanie trebuie sa trimita prin SMS la numarul 1845 (numar cu tarif normal valabil in retelele de telefonie mobila Orange, Vodafone si Cosmote), codul unic tiparit pe eticheta promotionala. Pentru fiecare SMS trimis, Participantul va plati tariful normal perceput de operatorii de telefonie mobila Orange, Vodafone si Cosmote pentru transmiterea de mesaje text SMS. Eticheta cu codul original va fi pastrata pentru validare in cazul in care Participantul va fi declarat castigator.

8.2. Participantii la aceasta Campanie au dreptul sa castige un numar de premii maxim egal cu (1) numarul de coduri unice valide trimise, (2) in limita numarului total de premii disponibile in cadrul acestei Campanii. Pentru a avea mai multe sanse de castig, Participantii pot sa trimita mai multe coduri unice valide. Pentru a putea participa la Campanie cu mai multe coduri, Participantul trebuie sa trimita pentru fiecare cod unic cate un mesaj SMS.

8.3. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

8.4. Mesajul SMS trimis de catre un Participant este considerat valid si participa la tragerile la sorti daca indeplineste simultan urmatoarele conditii:

8.4.1. mesajul contine un cod unic inregistrat in baza de date a Organizatorului;

8.4.2. codul unic trimis nu a mai fost trimis inainte de pe acelasi numar de telefon mobil sau de pe un alt numar de telefon mobil;

8.4.3. mesajul SMS continand codul unic este trimis in perioada de desfasurare a Campaniei cuprinsa intre 1 iunie 2007 ora 08:00:00 si 30 noiembrie 2007 ora 19:00:00.

8.5. Toate codurile unice valide trimise in cadrul Campaniei vor putea participa la tragerile la sorti pentru atribuirea Premiilor, cu exceptia cazului in care codul unic valid a fost declarat castigator al unuia dintre Premii.

8.6. Daca un cod unic valid a castigat un Premiu, acel cod unic valid nu va mai participa si la tragerile la sorti ulterioare.

8.6.1. Daca un cod unic valid a castigat un Premiu, acel cod unic valid nu va mai putea castiga alt Premiu.

8.7. In situatiile in care acelasi cod este trimis prin SMS de pe numere de telefon diferite, va fi validat primul SMS primit la numarul 1845. Mesajele care nu sunt valide, conform conditiilor prezentului Regulament, nu vor participa la tragerile la sorti din cadrul Campaniei. Cu un singur cod unic valid trimis se poate castiga un singur Premiu.

8.8. MESAJELE CAMPANIEI - pentru fiecare cod unic trimis in perioada Campaniei, Participantul va primi un mesaj de raspuns prin SMS (mesaj de tip stocabil) care poate avea unul dintre continuturile de mai jos:

8.8.1. in cazul in care codul unic este trimis inainte de data si ora inceperii Campaniei, mesajul prin SMS il va atentiona pe Participant asupra perioadei de desfasurare a Campaniei: „Campania GILLETTE se desfasoara intre 1.06.2007 08h00 – 30.11.2007 19h00. Trimite codul tau in perioada campaniei GILLETTE!”

8.8.2. in cazul in care codul unic este trimis dupa data si ora finalizarii Campaniei, mesajul prin SMS il va atentiona pe Participant asupra finalizarii perioadei de desfasurare a Campaniei: „Campania GILLETTE s-a incheiat la 30.11.2007 19h00. Iti multumim pentru participare si te asteptam la urmatoarele campanii GILLETTE!”

8.8.3. in cazul in care codul trimis in perioada Campaniei nu este valid, mesajul prin SMS va mentiona: „Cod incorect! Trimite codul unic tiparit pe eticheta promotionala, fara semne de punctuatie sau alte caractere! Succes!”

8.8.4. daca mesajul trimis in perioada Campaniei contine un cod care a fost deja inscris in Campanie, mesajul prin SMS va mentiona: „Cod deja inscris in Campanie. Trimite alt cod unic tiparit pe eticheta promotionala, fara semne de punctuatie sau alte caractere!”

8.8.5. in cazul in care codul unic trimis este valid, intrunind conditiile prevazute la articolul 8.4 de mai sus, mesajul prin SMS va confirma Participantului ca a trimis un cod valid si ca poate descarca de pe pagina de internet unul din obiectele multimedia: wallpaper (imagini de fundal pentru calculator) si screen-saver (program de protectie a ecranului) semnate de Gheorghe Hagi, Gica Popescu sau Dan Petrescu: „Codul este valid! Intra pe , introduce codul YYYYYYY si descarca un wallpaper cu Hagi!”

8.8.6. in cazul in care de la acelasi numar de telefon este trimis un numar de 10 (zece) coduri nevalide pe toata perioada Campaniei, accesul de la acel numar de telefon catre numarul 1845 va fi automat restrictionat, pe toata perioada Campaniei, dupa trimiterea celui de-al 10-lea cod invalid. In acest caz, la numarul respectiv de telefon se va trimite automat un mesaj SMS de raspuns de tipul: „Acest numar de telefon a incalcat regulamentul campaniei GILLETTE. Pentru detalii suna la Info Line 0213080999 (Romtelecom)

8.8.7. in cazul in care de la un numar de telefon sunt trimise intr-un interval de 24 ore un numar de 5 (cinci) coduri nevalide, accesul de la acel numar de telefon catre numarul scurt 1845 va fi automat restrictionat pentru o perioada de 24 de ore, dupa trimiterea celui de-al 5-lea cod nevalid. In acest caz, la numarul respectiv de telefon se va trimite automat un mesaj SMS, avand substantial urmatorul continut: „Acest numar de telefon a incalcat Regulamentul Campaniei GILLETTE. Pentru detalii suna la Info Line 0213080999 (Romtelecom)”

8.8.8. in cazul in care de la un numar de telefon sunt trimise 5 (cinci) coduri care au fost anterior trimise de pe alte numere de telefon, accesul de la acel numar de telefon va fi restrictionat in mod automat, pe toata perioada Campaniei dupa trimiterea celui de-al 5-lea cod trimis deja de pe alt numar de telefon. In acest caz, la numarul respectiv de telefon se va trimite automat un mesaj SMS avand substantial urmatorul continut: „ Acest numar de telefon a incalcat Regulamentul Campaniei GILLETTE. Pentru detalii suna la Info Line 0213080999 (Romtelecom)”

8.9. Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la Info line 0213080999 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.


SECTIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI

9.1. Premiile Zilnice vor fi acordate Participantilor la Campanie printr-un mecanism care va atribui prin tragere la sorti la fiecare 11 minute, in fiecarei zi de Campanie, un numar de 1 (un) Premiu. Vor fi extrase zilnic, intre ora 10.00 si 18.05, un numar de 44 (patruzecisipatru) coduri unice valide trimise prin SMS si vor fi desemnate castigatoare, avand in vedere structura prezentata in articolul 8.5. de mai sus.

9.2 Daca mesajul este valid si codului unic ii este alocat un Premiu, mesajul prin SMS va mentiona: „Ai castigat o minge de la GILLETTE! Pastreaza ambalajul cu codul XXXXX XXXXX, suna la 0213080999 (Romtelecom) si afla cum intri in posesia premiului!”

9.3. Daca vor exista Premii nealocate in decursul unei zile a Campaniei din motive independente de vointa Organizatorului, acestea se vor reporta si vor fi alocate in intregime in urmatoarele zile ale Campaniei.


SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE

10.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

10.1.1. Sa indeplineasca conditiile de la Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

10.1.2. Sa achizitioneze in perioada Campaniei cel putin un produs din produsele participante la Campanie (vezi Sectiunea 6 PRODUSE PARTICIPANTE);

10.1.3. Sa trimita prin SMS la 1845 codul unic tiparit pe eticheta promotionala in perioada 1 iunie 2007 ora 08:00:00 - 30 noiembrie 2007 ora 19:00:00;

10.1.4. Codul unic tiparit eticheta promotionala sa fie identic cu cel trimis prin SMS;

10.1.5. Codul unic tiparit eticheta promotionala sa fie intreg si lizibil;

10.1.6. Codul unic sa fie trimis o singura data, fara semne de punctuatie sau alte caractere, intocmai cum este mentionat pe eticheta promotionala;

10.1.7. Ambalajul promotional sa fie intreg si original (nu se accepta fotocopii, facsimile sau orice alte reproduceri ale ambalajului) si sa permita citirea cu usurinta a codului unic castigator.

10.2. In sensul prezentului Regulament, Participantul care intruneste toate conditiile de mai sus este validat castigator, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil folosit pentru trimiterea SMS-ului de inscriere in Campanie, sub rezerva indeplinirii cerintelor de la sectiunea 11 de mai jos.

10.3. Codurile unice valide castigatoare sunt anulate in urmatoarele cazuri:

10.3.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu nu poate fi contactat sau nu contacteaza Organizatorul in conditiile prezentului Regulament, respectiv nu indeplineste prevederile articolului 11.5. de mai jos;

10.3.2. Constatarea oricaror neconcordante intre codul extras drept castigator si cel comunicat, dupa caz, telefonic sau prin posta, duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului respectiv;

10.3.3. Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii ambalajului promotional in original ce contine un cod unic extras drept castigator.

10.4. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat vreun premiu si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului.


SECTIUNEA 11. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR

11.1. Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un Premiu, Participantul va trebui sa sune la Info line 0213080999 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale pentru a comunica (1) codul unic mentionat in interiorul ambalajului promotional, si (2) datele personale (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon).

11.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile lucratoare Participantul desemnat castigator al unui Premiu Saptamanal de catre Organizator nu contacteaza info-line-ul 0213080999 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale si astfel nu poate fi identificat, Organizatorul este liberat fata de acesta de orice obligatie de notificare a castigarii premiului din saptamana respectiva.

11.3. Participantii carora li s-au alocat Premii trebuie sa apeleze numarul de telefon mentionat in SMS – ul trimis de Organizator conform articolului 8.8.5. de mai sus si sa comunice datele mentionate la articolul 11.1. intr-un interval de timp care sa permita ca in termen de 15 (cincisprezece) zile lucratoare din momentul trimiterii SMS-ului de validare de catre Organizator, sa faca dovada existentei ambalajului promotional original impreuna cu datele personale (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, seria si numarul actului de identitate). Nu se accepta fotocopii ale ambalajelor promotionale castigatore, sau orice alte reproduceri ale acestora.

11.3.1. Atunci cand Participantul caruia i s-a alocat un Premiu Zilnic nu poate fi contactat, respectiv nu apeleaza numarul indicat in SMS-ul trimis de catre Organizator conform articolului 8.8.5, dar in intervalul de 15 (cincisprezece) zile lucratoare mentionat in articolul 11.3. face dovada existentei ambalajului promotional original continand codul unic castigator si datele sale personale, atunci acesta poate fi validat castigator si i se poate inmana premiul conform prevederilor prezentei sectiuni a Regulamentului.

11.4. Dupa validare, Premiile se vor expedia castigatorilor prin posta, cu confirmare de primire, in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data receptionarii SMS continand mesajul castigator conform articolului 8.8.5

11.5. In cazul in care Participantii carora li s-au alocat Premii Zilnice nu vor face dovada existentei ambalajului promotional original cu codul unic castigator si nu vor trimite datele personale solicitate in termenul stabilit de Organizator, acestia isi vor pierde orice drept asupra premiilor. Premiile astfel neacordate vor ramane in proprietatea Organizatorului care nu va datora nici un fel de despagubiri Participantilor respectivi.

11.6. Daca din motive independente de vointa Organizatorului, nu se reuseste identificarea si validarea Participantilor ale caror coduri au fost extrase pentru Premii pana la data anuntata pentru incheierea Campaniei, acestia isi vor pierde orice drept asupra premiilor. Premiile astfel neacordate vor ramane in proprietatea Organizatorului care nu va datora nici un fel de despagubiri Participantilor respectivi.


SECTIUNEA 12. MINORII SI PERSOANELE FARA CAPACITATE JURIDICA

12.1. In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este minor (cu varsta sub 18 ani) sau o persoana lipsita de capacitate de exercitiu, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului prin intermediul parintelui sau al tutorelui sau legal. Acestia din urma vor semna o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea oficiala a premiului respectiv reprezentantului minorului, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de acesta.


SECTIUNEA 13. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

13.1. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea ambalajelor castigatoare, de instrainarea lor si/sau de prezentarea ambalajelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza produsele GILLETTE participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele GILLETTE participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati.

13.2. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare - primire a premiului nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului sau a Agentiei implicate in aceasta Campanie.

13.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.


SECTIUNEA 14. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

14.1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 3103.

14.2. Toate SMS-urile participante la aceasta Campanie devin proprietatea Organizatorului impreuna cu toate informatiile pe care le contin.

14.3. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Numele, prenumele si localitatea de resedinta, doar ale castigatorilor, precum si codurile unice castigatoare si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.

14.4. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii accepta ca, in cazul in care vor castiga unul dintre Premii, numele, prenumele, localitatea de resedinta si imaginea lor sa poata fi facute publice si folosite in scopuri publicitare de catre Organizator, in diverse materiale tiparite, audio si video, in mod gratuit. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii vor semna o declaratie scrisa in scopul folosirii imaginii lor de catre Organizator, conform celor solicitate de catre Organizator.

14.5. Prin simpla participare la Campanie, Participantii isi dau acordul expres si neechivoc ca datele lor personale comunicate Organizatorului sa intre in baza de date a Organizatorului, sa fie prelucrate si folosite pentru campanii de marketing direct. Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14) si dreptul la opozitie (art. 15).

14.6. Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001.
In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Procter&Gamble Distribution SRL, cu sediul in Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9 – 9 A, sector 2, Bucuresti, Romania, in atentia Iuliei Nicoara.


SECTIUNEA 15. LIMITAREA RASPUNDERII
15.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:

15.1.1. Codurile trimise prin SMS inainte de data de 1 iunie 2007, ora 08:00:00;

15.1.2. Codurile trimise prin SMS dupa data de 30 noiembrie 2007, ora 19:00:00;

15.1.3. Pierderile sau intarzierile mesajelor SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange si/sau Cosmote) sau de oricare alte defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

15.1.4. Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea raspunde Participantului la Campanie;

15.1.5. Situatiile in care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS cu un cod unic extras drept castigator nu poate fi apelat timp de 3 (trei) zile lucratoare, conform conditiilor din prezentul Regulament, din orice motive independente de vointa Organizatorului;

15.1.6. Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cod unic tiparit pe partea interioara a ambalajului promotional;

15.1.7. Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1845.

15.2. Ordinea receptionarii mesajelor SMS este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii acestora, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor. Codurile unice tiparite pe etichetele promotionale sunt inactive pentru participarea la Campanie inainte de data de 1 iunie 2007 08:00:00 si dupa data de 30 noiembrie 2007 ora 19:00:00. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.

15.3. Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod gresit) si care nu indeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea 8.4. SMS-urile trimise de pe numere scurte sau de pe internet nu vor fi luate in considerare.

15.4. Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor promotionale continand codul unic declarat castigator. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor promotionale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care (1) a trimis SMS-ul castigator, (2) a primit SMS - ul de confirmare conform articolului 8.8.5 sau 8.8.6., si (3) detine ambalajul promotional original inscriptionat cu codul declarat castigator, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

15.5. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis in perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1845 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).


SECTIUNEA 16. TAXE

16.1. Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii procesului verbal de predare – primire a premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.

16.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul 1845, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului la adresa SC Procter&Gamble Distribution SRL, cu sediul in Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9 – 9 A, sector 2, Bucuresti sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea solicitarii Regulamentului de desfasurare a Campaniei).


SECTIUNEA 17. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorul este obligat sa faca publice numele castigatorilor si castigurile acordate in cadrul acestei Campanii. Lista tuturor castigatorilor va fi publicata la finalul Campaniei in data de 15.12.2007 pe site-ul Campaniei si www.infopromotii.ro. Pe aceste doua site-uri se vor publica saptamanal Participantii castigatori validati pentru fiecare Saptamana a Campaniei.



SECTIUNEA 18. FORTA MAJORA

18.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

18.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul daca invoca forta majora este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.


SECTIUNEA 19. LITIGII

19.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente din municipiul Bucuresti.

19.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Procter&Gamble Distribution SRL., cu sediul in Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, Sector 2, Bucuresti Romania, in termen de maxim 2 (doua) saptamani de la data publicarii listei castigatorilor pentru fiecare Saptamana a Campaniei. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.


SECTIUNEA 20. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

20.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

20.2. Regulamentul Campaniei „Viitorul fotbalului este in mainile tale” va fi publicat in ziarul Romania Libera din data de 31.05.2007 si va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant la (1) Info Line 0213080999 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale., (2) prin e-mail la office@gillettefootball.ro , (3) pe site-ul Campaniei si www.infopromotii.ro.

20.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat in 5 exemplare originale, astazi 30.05.2007 data autentificarii de catre Notarul Public.

Nu avem elemente multimedia.
() in 07 septembrie 2007, 16:08
nu pot sa-mi validez codul .cat despre gillette nu am cuvinte .e super
maftei (targu neamt) in 23 septembrie 2007, 12:49
si yo am pierdut o minge k am aruncat talonul....
Boros (Cluj) in 12 octombrie 2007, 02:44
Consider ca Posta Romana nu este sigura, de aceea ar trebuii gasit o alta metoda de a valida codul,decit sa trimiti printrun plic, deoarece fiind adresa OP. Posta nu acepta recomandat. Am avut neplacerea de s-a pierdut.
Cipri (IS) in 14 octombrie 2007, 11:46
uite eu am o solutie dar nu stiu daca se va pune in aplicare asa de curand : ar fi mai usor de scanat sau fotografiat ambalajele , codul si trimis prin e-mail , apoi sa primesti confirmarea valiadarii lor : concluzia : timp mai scurt , cheltuieli reduse => optimizarea campaniilor
Emanuel (Braila) in 24 octombrie 2007, 10:04
la ce adresa trimit talonul castigator????? OP.....
Moderator 1 (Infopromotii) in 24 octombrie 2007, 11:59
Emanuel,
Trebuie ca mai intai sa iti validezi participarea. Citeste Sectiunea 11 "Procedura de validare si inmanare a premiilor" din regulament. Va trebui sa suni la Info line 0213080999 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri pentru validarea preliminara. Operatorii iti vor da toate detaliile. De asemenea si alte intrebari privitoare la detalii isi pot gasi raspunsul la operatorii de la Info Line.
Daca intampini dificultati, scrie-ne. Felicitari pentru premiu si bafta in continuare!
danut (galati) in 20 noiembrie 2007, 23:44
am fost anuntat ca am cistigat o minge de pe data de 15octombrie cind am luat legatura cu bucurestiul la acel numar de fix,am dat toate datele cerute,am trimis codul cu o copie de buletin si adresa la care doresc sa primesc premiul si ....nimic.au cam trecut 30de zile,nu?
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Gillette - "Viitorul fotbalului romanesc este in mainile tale""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Gillette - "Viitorul fotbalului romanesc este in mainile tale"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media