CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Gillette - "Future is Fusion"

Concurs cu premii Gillette

Premii zilnice: 30 x sistem Home Cinema Sony; 30 x GPS auto; 30 x iPod 8 GB; 30 x consola Wii Nintendo + telecomanda + jocuri (cate unul pe zi).

Cumpara cel putin un aparat de ras Gillette Fusion din magazinele participante si trimite prin SMS la 1874 un mesaj care sa contina numarul bonului fiscal, numele, prenumele si categoria de premii dorita (film, auto, muzica, sport). Pastreaza bonul pentru validare.

Perioada promoţiei: 03 octombrie - 01 noiembrie 2008

Documente conexe

Promotie expirata
12 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter


Acest regulament se modifica conform Actului aditional


 


Regulamentul Oficial al Campaniei Promotionale GILLETTE

„Future is Fusion”

 

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

1.1. Organizatorul campaniei promotionale „Future is Fusion” (in continuare numita "Campania") este S.C. PROCTER & GAMBLE Distribution S.R.L. (in cele ce urmeaza “Organizatorul”), cu sediul in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 9-9A, Sector 2.

 

1.2. Campania este organizata prin intermediul MILLENIUM IMAGE & COMMUNICATION GRUP SRL, cu sediul in  Bucuresti, Str. Gheorghe Lazar, nr 21, corp A, etaj 1, apt. 3, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/1055/2001, CIF RO13674055,  (in cele ce urmeaza „Agentia”) care are calitatea de Imputernicit al Organizatorului si Hit Mail Romania SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Pictor Iosif Iser, nr. 19, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/ 8295/2000, CUI RO13351917, in calitate de agentie de marketing direct.

 

1.3. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (in cele ce urmeaza "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare.

 

 

 

Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, in oricare dintre magazinele urmatorilor retaileri: Auchan, Billa, Carrefour, Cora, G’market, Interex, Megaimage, Metro, PIC, Real, Selgros, Side, Spar.

 

 

SECTIUNEA 3. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

3.1. Campania va incepe la 3 octombrie 2008 ora 09:00:00 si se va incheia la 1 noiembrie 2008 ora 18:00:00.

 

3.2 Inregistrarea in Campanie prin trimiterea unui mesaj SMS in conformitate cu Sectiunea 8 de mai jos se poate face exclusiv in perioada cuprinsa intre 3 octombrie 2008 ora 09:00:00 si 1 noiembrie 2008 ora 18:00:00. Orice mesaj SMS trimis inainte de data 3 octombrie 2008 ora 09:00:00 sau dupa 1 noiembrie 2008 ora 18:00:00 nu va fi luat in considerare.

 

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

4.1. Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice, de orice varsta, cu domiciliul/resedinta in Romania, care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament (denumite in continuare „Participanti”). Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii Organizatorului, angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale Organizatorului si nici membrii familiilor tuturor acestora: sotii/sotiile ori rudele de gradul intai ale acestora.

 

4.2. Prin participarea la Campanie, Participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acestora, participarea la aceasta Campanie implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

 

 

 

 

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

 

Orice aparat de ras Gillette Fusion (manual sau Power), achizitionat in perioada 3 octombrie 2008 – 1 noiembrie 2008.

 

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE ACORDATE

 

6.1. In cadrul acestei Campanii, Organizatorul acorda drept Premii, produse din urmatoarele patru categorii:

 

Film – sistem Home Cinema Sony dav-dz 560

Auto – GPS Garmin Nuvi + harta digitala a Romaniei si a Europei de Est

Muzica – Ipod 8 GB

Sport – Consola Wii Nintendo + telecomanda + jocuri

 

Se va acorda un singur premiu pe zi, din categoria specificata de Participant in sms-ul trimis la numarul Campaniei.

 

In functie de alegerea Participantilor, numarul maxim posibil de premii acordate in cadrul promotiei, pentru fiecare categorie in parte, este urmatorul:

 

 

 

 

Categorie

Pret per unitate

Numar total posibil de premii

Valoarea totala posibila a premiilor

Film

935 Ron + TVA

30

28050 Ron + TVA + impozit (16%)

Auto             

980 Ron + TVA

30

29400 Ron + TVA + impozit (16%)

Muzica

930 Ron + TVA

30

27900 Ron + TVA + impozit (16%)

Sport.

960 Ron +TVA

30

28800 Ron + TVA + impozit (16%)

 

 

Valoarea premiilor zilnice variaza in functie de categoria specificata de catre Participanti in sms-ul trimis la numarul Campaniei, dupa cum urmeaza:

 

Film – sistem Home Cinema Sony dav-dz 560 – 935 RON + TVA

Auto – GPS Garmin Nuvi + harta digitala a Romaniei si a Europei de Est – 980 Ron + TVA

Muzica – Ipod 8 GB – 930 Ron + TVA

Sport – Consola wii Nintendo + telecomanda + jocuri – 960 Ron + TVA

 

Valoarea totala bruta posibila a premiilor este 39.690 RON (include TVA si valoarea impozitului - 16%).

 

6.2. Nu se va acorda contravaloarea in bani pentru niciunul din premiile mentionate mai sus si nici nu se va accepta modificarea caracteristicilor/parametrilor acestora.

 

 

SECTIUNEA 7. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

7.1. Pentru aceasta Campanie, produsele GILLETTE mentionate la sectiunea 6 vor fi comercializate in urmatoarele centre comerciale Auchan, Billa, Carrefour, Cora, G’market, Interex, Megaimage, Metro, PIC, Real, Selgros, Side, Spar.

 

Pentru a participa la Campanie, Participantul care achizitioneaza cel putin un produs participant la Campanie trebuie sa trimita un SMS la numarul scurt 1874 in care se vor mentiona: numarul bonului fiscal aferent produsului achizitionat, categoria de premii pentru care opteaza(Film, Auto, Muzica, Sport), numele si prenumele, separate prin virgula.

Chiar daca au fost cumparate mai multe produse participante pe acelasi bon fiscal, se poate trimite un singur SMS continand numarul bonului fiscal.

Fiecare SMS va fi taxat la tariful normal pentru trimiterea unui SMS, valabil in retelele nationale de telefonie mobila: Orange, Vodafone, Cosmote si Zapp.

 

7.2. Participantii la aceasta Campanie au dreptul sa castige un singur premiu pe toata durata Campaniei, indiferent de numarul sms-urilor valide trimise. Un castigator poate revendica un singur premiu pe toata durata Campaniei, indiferent de pe cate numere de telefon a trimis sms-uri castigatoare.

 

7.3. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul sa refuze acordarea premiului si de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

7.4. Mesajul SMS trimis de catre un Participant este considerat valid daca indeplineste simultan urmatoarele conditii:

 

7.4.1. Este trimis in perioada Campaniei, intre 3 octombrie 2008 ora 09:00:00 si 1 noiembrie 2008 ora 18:00:00.

           

7.4.2. Contine urmatoarele elemente, separate prin virgula: numarul bonului fiscal aferent produsului achizitionat in perioada promotiei, categoria de premii pentru care opteaza participantul (Film, Auto, Muzica sau Sport), nume si prenume.

 

7.4.3. Numarul bonului fiscal nu a mai fost trimis inainte de pe acelasi sau de pe alt numar de telefon.

 

7.4.4. In cazul in care numarul bonului fiscal a mai fost trimis inainte de pe acelasi sau de pe alt numar de telefon, se va lua in considerare doar prima data cand a fost trimis.

 

7.4.5. Bonul fiscal aferent produsului achizitionat are data anterioara sau identica datei de trimitere a  SMS-ului participant la numarul 1874, dar nu mai devreme de 3 octombrie 2008.

 

7.5. MESAJELE CAMPANIEI – pentru SMS-urile trimise in perioada Campaniei, Participantii vor primi doua mesaje de raspuns prin SMS (mesaj de tip stocabil) care pot avea, dupa caz, unul dintre continuturile de mai jos:

 

7.5.1. in cazul in care mesajul unic este trimis inainte de data si ora inceperii Campaniei, mesajul prin SMS il va atentiona pe Participant asupra perioadei de desfasurare a Campaniei: „Campania GILLETTE se desfasoara intre 3 octombrie 2008  si 1 noiembrie 2008. Trimite codul tau in perioada campaniei GILLETTE!” si “Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.gillettefusion.ro. Pentru mai multe detalii suna la Info line 021 207 00 50.”

 

7.5.2. in cazul in care mesajul unic este trimis dupa data si ora finalizarii Campaniei, mesajul prin SMS il va atentiona pe Participant asupra finalizarii perioadei de desfasurare a Campaniei: „Campania GILLETTE s-a incheiat la 1 noiembrie 2008. Iti multumim pentru participare si te asteptam la urmatoarele campanii GILLETTE!” si “Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.gillettefusion.ro. Pentru mai multe detalii suna la Info line 021 207 00 50.”

 

7.5.3. in cazul in care mesajul trimis in perioada Campaniei nu este valid (nu contine toate elementele specificate in sectiunea 8.4.2.), mesajul prin SMS va mentiona: “Mesaj incorect! Trimite numarul bonului fiscal, categoria de premii, numele si prenumele tau, separate prin virgula, pentru a participa la campania GILLETTE!” si “Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.gillettefusion.ro. Pentru mai multe detalii suna la Info line 021 207 00 50.”

 

7.5.4. in cazul in care mesajul trimis in perioada Campaniei este valid, intrunind conditiile prevazute la articolul 8.4 de mai sus, mesajul prin SMS va mentiona: “Ai fost inscris in Promotia Gillette “Future is Fusion”. Iti multumim pentru participare si iti dorim succes in continuare!” si “Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.gillettefusion.ro. Pentru mai multe detalii suna la Info line 021 207 00 50.”

 

7.5.5. in cazul in care mesajul trimis in perioada Campaniei este valid, intrunind conditiile prevazute la articolul 8.4 de mai sus, iar Participantul a fost desemnat drept castigator al unui Premiu zilnic,  mesajele prin SMS vor mentiona, in functie de categoria de premii aleasa de Particpant :

 

7.5.5.1. “Ai castigat un sistem Samsung Home Cinema. Trimite bonul fiscal in original, la C.P. 25 pentru a intra in posesia premiului.” si “Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.gillettefusion.ro. Pentru mai multe detalii suna la Info line 021 207 00 50.”

 

7.5.5.2. “Ai castigat un GPS Garmin Nuvi si o harta digitala a Romaniei&Europei de Est. Trimite bonul fiscal in original, la C.P. 25 pentru a intra in posesia premiului.” si “Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.gillettefusion.ro. Pentru mai multe detalii suna la Info line 021 207 00 50.”

 

7.5.5.3. “Ai castigat un Ipod . Trimite bonul fiscal in original, la C.P. 25 pentru a intra in posesia premiului.” si “Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.gillettefusion.ro. Pentru mai multe detalii suna la Info line 021 207 00 50.”

 

7.5.5.4. “Ai castigat o Consola wii Nintendo, cu jocuri si telecomanda. Trimite bonul fiscal in original, la C.P. 25 pentru a intra in posesia premiului.” si “Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.gillettefusion.ro. Pentru mai multe detalii suna la Info line 021 207 00 50.”

 

7.5.6. in cazul in care mesajul SMS contine un numar de bon fiscal care a mai fost trimis inainte de pe acelasi numar de telefon, sau de pe alt numar, mesajele prin SMS vor mentiona: “Acest numar de bon fiscal a fost deja inregistrat in Campanie. Iti multumim pentru participare si iti dorim succes in continuare!” si “Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.gillettefusion.ro. Pentru mai multe detalii suna la Info line 021 207 00 50.”

 

7.6. Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la Info Line 021 207 00 50, numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom intre orele 09:00:00 – 18:00:00, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.

 

 

SECTIUNEA 8. ACORDAREA PREMIILOR

 

8.1.In cadrul acestei Campanii se vor acorda urmatoarele premii:

 

30 de premii, cate un singur premiu pe zi, din categoria specificata de Participanti in SMS-ul trimis la numarul 1874.

 

8.2. Premiile zilnice se vor acorda Participantilor printr-un mecanism care va atribui, in fiecare zi a Campaniei, un numar de 1 (un) premiu, in intervalul orar 09:00:00 si 18:00:00. SMS-urile castigatoare vor fi desemnate zilnic, dupa un mecanism automat.

 

8.3. Fiecare Castigator va fi contactat in timp de 3 zile lucratoare de la data declararii sms-ului castigator, pentru a fi anuntat cum poate intra in posesia premiului. Daca nu poate fi contactat in cele 3 zile, pierde dreptul asupra premiului.

 

8.4. Daca va exista un Premiu nealocat in decursul unei zile a Campaniei, din motive independente de vointa Organizatorului, acesta se va reporta si va fi distribuit primului sms valid necastigator din ziua urmatoare.

 

8.5. Daca in decursul unei zile a Campaniei, la numarul scurt nu se va inregistra niciun sms valid, premiul aferent zilei respective nu se va mai acorda.

 

8.6. Pentru informatii suplimentare, atat castigatorii cat si participantii pot primi detalii de la la Info Line 021 207 00 50, numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom, intre orele 09:00:00 – 18:00:00, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.

 

 

SECTIUNEA 9. CONDITII DE VALIDARE

 

9.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

 

9.1.1. Sa indeplineasca conditiile de la Sectiunea 5 a prezentului Regulament;

 

9.1.2. Sa achizitioneze in perioada Campaniei cel putin unul din produsele participante la Campanie (Sectiunea 6 PRODUSE PARTICIPANTE);

 

9.1.3. Sa trimita prin SMS la 1874, numar cu tarif normal in retelele de telefonie mobila, numarul bonului fiscal aferent produsului achizitionat, categoria de premii pentru care opteaza (Film, Auto, Muzica sau Sport), numele si prenumele, separate prin virgula, in perioada 3 octombrie 2008 ora 09:00:00 si 1 noiembrie 2008 ora 18:00:00.

 

9.1.4. Sa pastreze pentru validare bonul fiscal care realizeaza dovada achizitionarii  produsului Gillette participant la Campanie pentru care a trimis SMS-ul castigator. Bonul fiscal trebuie sa fie intreg si in original (nu se accepta fotocopii, faximile sau orice alte reproduceri ale acestuia).

 

9.1.5 Sa trimita pentru validare bonul fiscal in original la C.P. 25, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea sms-ului de raspuns, conform caruia este declarat castigator.

 

9.2. In sensul prezentului Regulament, Participantul care intruneste toate conditiile de mai sus este validat castigator, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil folosit pentru trimiterea SMS-ului de inscriere in Campanie, sub rezerva indeplinirii cerintelor de la sectiunea 11 de mai jos.

 

9.3. SMS-urile valide castigatoare sunt anulate in urmatoarele cazuri:

 

9.3.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu nu poate fi contactat sau nu se inscrie in conditiile prezentului Regulament, respectiv nu indeplineste prevederile articolului 10.4. de mai jos;

 

9.3.2. Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii bonului fiscal original care demonstreaza achizitionarea unui produs participant Gillette, in perioada Campaniei, aferent SMS - ului desemnat castigator.

           

9.3.3. Data de pe bonul fiscal original care demonstreaza achizitionarea unui produs participant Gillette, in perioada Campaniei, este  ulterioara datei  la care a fost trimis SMS-ul desemnat castigator.

 

9.4. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat vreun premiu si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului.

 

 

SECTIUNEA 10. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR

 

10.1. Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un Premiu, Participantul trebuie sa trimita bonul fiscal ce realizeaza dovada achizitionarii produsului, in original, impreuna cu datele personale (nume, prenume, adresa, numar de telefon) la C.P 25. Daca exista nelamuriri privind modalitatea de validare, participantii pot suna la Info Line 021 207 00 50, numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom, intre orele 09:00:00 – 18:00:00, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.

 

10.2. Participantii carora li s-au alocat Premii trebuie sa faca dovada existentei bonului fiscal original ce face dovada achizitionarii produsului Gillette participant, aferent SMS-ului desemnat castigator.

 

10.3. Dupa validare, Premiile se vor expedia castigatorilor prin posta/curierat, in termen de 30 de zile de la data validarii de catre Organizator si a obtinerii tuturor datelor necesare expedierii premiilor. Castigatorului nu ii revine nicio obligatie de a plati taxe aferente transportului premiilor.

 

10.4. Daca din motive independente de vointa Organizatorului, nu se reuseste identificarea si validarea Participantilor ale caror SMS-uri au fost extrase pentru Premii pana la data anuntata pentru incheierea Campaniei, acestia isi vor pierde orice drept asupra premiilor. Premiile astfel neacordate vor ramane in proprietatea Organizatorului care nu va datora niciun fel de despagubiri Participantilor respectivi.

 

 

SECTIUNEA 11. MINORII SI PERSOANELE FARA CAPACITATE JURIDICA

 

In cazul in care Castigatorul unuia dintre Premii este minor (cu varsta sub 18 ani) sau o persoana lipsita de capacitate de exercitiu, acesta este indreptatita sa intre in posesia premiului prin intermediul parintelui sau al tutorelui sau legal. Acestia din urma vor semna o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea oficiala a premiului respectiv reprezentantului minorului, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de acestea.

 

 

SECTIUNEA 12. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

 

12.1. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor fiscale care realizeaza dovada achizitionarii produselor Gilette participante aferente SMS-ului/urilor desemnat/e castigator/oare, de instrainarea lor si/sau de prezentarea bonurilor fiscale deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament.

 

12.2. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare – primire a premiului nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului sau a Agentiei implicate in aceasta Campanie.

 

12.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

 

 

SECTIUNEA 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

13.1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor in conformitate cu Legea 677/2001.

 

13.2. Toate SMS-urile participante la aceasta Campanie devin proprietatea Organizatorului impreuna cu toate informatiile pe care le contin.

 

13.3. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Numele, prenumele si localitatea de resedinta, doar ale castigatorilor, precum si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi facute publice conform legislatiei in vigoare.

 

13.4. Prin participarea la Campanie, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora si cu privire la includerea datelor personale in baza de date a Organizatorului in scopul participarii la aceasta Campanie si anuntarii castigatorilor.

 

13.5. Anuntarea castigurilor poate fi un eveniment public.  Participarea la Campanie constituie acordul potentialilor castigatori referitor la faptul ca numele va fi facut public si folosit in materiale publicitare de catre Organizatori fara niciun fel de plata aferenta.

 

13.6. Prin participarea la Campania promotionala “Future is Fusion”, Participantii accepta ca, in cazul in care vor castiga unul dintre Premii, numele, prenumele, localitatea de resedinta sa poata fi facute publice si folosite in scopuri publicitare de catre Organizator, in diverse materiale tiparite, audio si video, in mod gratuit.

Castigatorii Campaniei vor putea semna si o declaratie scrisa in acest sens, conform celor solicitate de catre Organizatori.

 

13.7. Participantilor la campania promotionala „Future is Fusion” le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie(art. 15).

 

13.8. Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre MILLENIUM IMAGE & COMMUNICATION GRUP SRL, cu sediul in  Bucuresti, Str. Gheorghe Lazar, nr 21, corp A, etaj 1, apt. 3, sector 1. Imputernicitul, MILLENIUM IMAGE & COMMUNICATION GRUP SRL, are doar calitatea de intermediar intre operator si participant, avand responsabilitatea de a colecta cererile privind exercitarea drepturilor garantate de Legea 677/2001 privind protectia datelor personale venite din partea participantilor pentru a le aduce la cunostinta operatorului. Cererile participantilor vor fi solutionate de catre Operator (Procter&Gamble), caruia ii revine aceasta obligatie potrivit legii. Imputernicitul are de asmenea responsabilitatea de a trimite raspunsurile formulate de operator catre participantii care au formulat astfel de cereri.

 

13.9. Datele personale ale castigatorilor vor ramane in contabilitatea firmei, conform legislatiei fiscale in vigoare.

 

 

SECTIUNEA 14. LIMITAREA RASPUNDERII

 

14.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:

 

14.1.1. Mesajele SMS trimise inainte de 3 octombrie 2008. ora 09:00:00;

 

14.1.2. Mesajele SMS trimise dupa 31 octombrie 2008, ora 18:00:00;

 

14.1.3. Pierderile sau intarzierile mesajelor SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp) sau de oricare alte defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

 

14.1.4. Situatiile in care posesorul numarului de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea raspunde Participantului la Campanie;

 

14.1.5. Situatiile in care numarul de telefon de pe care este trimis un mesaj SMS cu un cod unic extras drept castigator nu poate fi apelat  timp de 3 zile lucratoare, conform conditiilor din prezentul Regulament, din orice motive independente de vointa Organizatorului;

 

14.1.6. Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1874.

 

14.2. Ordinea receptionarii mesajelor SMS este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii acestora conform sistemului electronic, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.

 

14.3. Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare care contin informatii false ori vadit eronate si care nu indeplinesc conditiile de validare. SMS-urile trimise de pe numere scurte sau de pe internet nu vor fi luate in considerare.

 

14.4. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra bonurilor fiscale declarate castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care (1) a trimis SMS-ul castigator, (2) a primit SMS - ul de confirmare (3) trimite bonul fiscal in original in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

 

14.5. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis in perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1874 (tarif normal, stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

 

 

SECTIUNEA 15. TAXE

 

15.1. Premiile sunt subiecte de impozit pe venit conform legilor in vigoare, iar impozitul pe venit datorat de castigatori va fi retinut de catre Organizator din valoarea totala a premiului.

 

15.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul 1874 ).

 

 

SECTIUNEA 16. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR

 

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorul este obligat sa faca publice numele castigatorilor si castigurile acordate in cadrul acestei Campanii. Lista tuturor castigatorilor  validati va fi publicata in data de 24 .11.2008 pe www.gillettefusion.ro.

 

 

SECTIUNEA 17. FORTA MAJORA

 

17.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

 

17.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

 

SECTIUNEA 18. LITIGII

 

18.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente din municipiul Bucuresti.

 

18.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa MILLENIUM IMAGE & COMMUNICATION GRUP SRL, Bucuresti, Str. Gheorghe Lazar, nr. 21, corp A, etaj 1, apt. 3, sector 1, in termen de maxim 2 (doua) saptamani de la data publicarii listei castigatorilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio contestatie.

 

 

SECTIUNEA 19. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

20.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

 

20.2. Regulamentul Campaniei “Future is Fusion” va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul Campaniei www.gillettefusion.ro.

 

20.3. Prezentul Regulament a fost redactat si semnat in 4 exemplare originale, astazi, 1 octombrie 2008, data autentificarii de catre Notarul Public.
Nu avem elemente multimedia.
Cipri (IS) in 03 octombrie 2008, 13:27
1. Trimite bonul fiscal in original, la C.P. 25 ....ce localitate ? banuiesc ca Bucuresti :))) 2. eu iau dinntr0un magazin si am unbon cu nr 001 , altcineva , in aceeasi zi cumpara dintr-un alt magazin si are acelasi nr 001... va fi validat cel care trimite primul mesajul ?- nu mi se pare corect ...
Cipri (IS) in 03 octombrie 2008, 13:48
CP25...OP CAT , loc. CARE ?
Moderator 1 (Infopromotii) in 03 octombrie 2008, 15:37
Salut, Cipri!
Organizatorii ne-au transmis ca adresa de trimitere a bonului pentru validare este intr-adevar la Bucuresti, insa nu trebuie sa va faceti griji, pentru ca fiecare castigator va fi contactat dupa ce primeste sms-ul de raspuns prin care este declarat castigator si i se va explica exact ce trebuie sa faca pentru a intra in posesia premiului.
In ceea ce priveste nr. de pe bonul fiscal, cu toate ca exista posibilitatea sa se intample acest lucru (destul de mica), organizatorii au preintampinat astfel de situatii: SMS-ul va fi declarat invalid doar daca este trimis de pe acelasi numar de telefon sau este trimis de pe un alt numar, insa cu acelasi nume.
Organizatorii va ureaza mult succes tuturor.
Cipri (IS) in 06 octombrie 2008, 17:33
multumesc ! :) bft
Sorin (Caransebes) in 17 octombrie 2008, 11:57
A inceput alta promotie si tot nu am primit tricoul cistigat la promotia trecuta ,sper sa cistig ceva si la aceasta promotie si chiar sa primesc premiul BAFTA LA TOTI PARTICIPANTII
Cipri (IS) in 18 octombrie 2008, 15:47
merge doar de pe orange , desi in regulament apar si alte companii telefonice....
Moderator 2 (Infopromotii) in 20 octombrie 2008, 11:58
Draga Sorin,

Te rugam sa ne trimiti datele tale cu care ai participat la promotia trecuta, prin intermediul rubricii "Contact" aflata in partea de jos a site-ului. Astfel ii vom putea ruga pe organizatori sa ne spuna care este situatia.

Mult succes!
Moderator 2 (Infopromotii) in 20 octombrie 2008, 12:00
Draga Cipri,

Am transmis sesizarea ta organizatorilor.

Mult succes!
Moderator 2 (Infopromotii) in 20 octombrie 2008, 13:01
Draga Cipri,

Organizatorii promotiei ne asigura ca in conformitate cu regulamentul, mesajele pot fi trimise din orice retea de telefonie mobila. Orice dificultate ai intampinat in acel moment, cel mai probabil se datoreaza furnizorului de telefonie mobila.

Mult succes!
Cipri (IS) in 20 octombrie 2008, 16:07
Multumesc ! Am sunat la cosmote , le-am explicat faptul ca vreau sa trimit un mesaj la nr 1874 si mi s-a spus ca intradevar nu se poate expedia pt ca firma Cosmote nu are incheiat contract pt acest numar scurt . Deci... problema in gradina cui se afla la cosmote sau la organizatori ?
Marius (Resita) in 23 octombrie 2008, 19:19
In sfarsit se gaseste de cumparat si in Resita.Bafta!
Vasile (Oncesti) in 01 noiembrie 2008, 15:50
am primit mesaj ca am castigat consola. am sunat la nr respectiv de telefon, la care se precizeaza in mesaj, raspunde si se inchide. Pentru ca e sambata?
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Gillette - "Future is Fusion""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Gillette - "Future is Fusion"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media