CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Farmec - "Imparte rasfatul pe din doua"

Promotie concurs cu premii Farmec

Premii: 10 x pachet de 4 zile de rasfat (pentru 2 persoane) la Ana Aslan Health Spa din complexul Europa, Eforie Nord; 1 x premiu in bani, in valoare de 10.000 RON.

Cumpara orice produs Farmec participant la promotie (din gamele AslaVital, Gerovital Plant Bio si Gerovital H3) si inscrie-te sunand la (021)209.54.30, unde iti poti dubla sansele comunicand numele si prenumele persoanei cu care vrei sa imparti rasfatul, sau trimitand prin SMS la 1861 codul de bare al produsului. (Daca trimiti mai multe coduri, acestea trebuie sa apartina unor tipuri diferite de produse). Pastreaza ambalajul si bonul de casa pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 octombrie - 15 decembrie 2007

Documente conexe

Promotie expirata
9 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Imparte rasfatul pe din doua”

 

 

SECTIUNEA 1. DESFASURAREA CAMPANIEI

 

1.1 Organizator al campaniei promotionale “Imparte rasfatul pe din doua” (“Promotia”) este SC Farmec SA Cluj, cu sediul in Cluj-Napoca, str. H. Barbusse nr 16, cod 400616 numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.

1.2 Campania se va desfasura la nivel national in perioada 15 octombrie 2007 – 15 decembrie 2007, prin intermediul S.C. Mailers Serv SRL, cu sediul in Bucuresti, Soseaua Fundeni nr.117-121, sector 2, si Next Advertising, cu sediul in Bucuresti, Str. Constantin Sandu Aldea nr. 96, Sector 1, denumite in cele ce urmeaza “Agentii”.

1.3 La aceasta Campanie participa produsele marca Farmec, din gamele AslaVital, Gerovital Plant Bio si Gerovital H3 (marca inregistrata a Farmec Cluj), denumite in cele ce urmeaza “produse participante”.

 

 

SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

2.1 Poate participa la Campanie orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, cu varsta de minim 18 ani, care achizitioneaza produse participante in conditiile prezentului Regulament, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai celorlalte societati implicate in organizarea si desfasurarea Campaniei, precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora).

2.2 Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

2.3 Participantii trebuie sa pastreze ambalajele produselor participante, precum si bonurile fiscale pe baza carora s-a realizat achizitionarea acestora astfel incat in momentului in care sunt sunati pentru validare, conform Regulamentului, sa poata sa raspunda intrebarilor adresate de reprezentantul Agentiei si sa le trimita ulterior pentru validare.

 

 

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI

 

3.1 INSCRIEREA IN CAMPANIE:

Persoanele care indeplinesc conditiile prevazute la Sectiunea 2 de mai sus se pot inscrie in Campanie in mai multe moduri, ce vor fi prezentate in continuare. Aceste moduri de inscriere sunt la alegerea participantilor.  Prima zi de inscriere este 15 octombrie 2007, iar ultima zi de inscriere in Campanie este 15 decembrie 2007.

 

Mecanismele de inscriere sunt:

3.1.1. Prin apelarea numarului de telefon (021)209.54.30

 

3.1.1.1.  Orice persoana fizica care indeplineste conditiile prevazute la Sectiunea 2 de mai sus se poate inscrie in Campanie prin apelarea numarului de telefon (021)209.54.30 (numar Romtelecom cu tarif normal) in intervalul 15 octombrie 2007 – 15 decembrie 2007, de Luni pana Vineri intre orele 9:00 – 18:00 si transmiterea catre operatoare a urmatoarelor date: nume, prenume, adresa completa, data nasterii, un numar de telefon fix si/sau un numar de telefon mobil, numele produsului cu care doreste sa se inscrie in Campanie si codul de bare al acestuia.

3.1.1.2. In momentul apelarii numarului de mai sus va exista un mesaj de intampinare, prin care  persoanele sunt informate ca, prin continuarea apelului declara ca au peste 18 ani si isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele comunicate sa intre in baza de date a Organizatorului si sa fie prelucrate conform legii 677/2001 si regulamentului Campaniei.

3.1.1.3   Programul de inscrieri in Campanie prin apelarea numarului de telefon (021) 209.54.30 este de luni pana vineri intre orele 09.00 – 18.00. Programul va fi prelungit si in ziua de sambata, 15 decembrie, intre orele 09.00 – 18.00.

3.1.1.4   Participantii se pot inscrie in Campanie de mai multe ori, prin mai multe apeluri , pentru fiecare apel comunicandu-se coduri de bare diferite. Mai multe apeluri telefonice, corect si complet efectuate, mai multe sanse de castig. O persoana poate avea maxim 42 de inscrieri prin apelarea numarului de telefon (021)209.54.30 in Campanie, corespunzand fiecarui produs distinct apartinand celor 3 game Farmec participante la promotie.

3.1.1.5. Pentru a-si dubla sansele de castig la tragerile la sorti, un participant la Campanie trebuie sa comunice operatoarei numele si prenumele persoanei cu care doreste sa-si imparta rasfatul la Ana Aslan Health Spa.

 

3.1.2. Prin SMS-uri trimise la numarul 1861

 

3.1.2.1. Conditia de participare la Campanie prin SMS o constituie trimiterea unui cod de bare de pe oricare dintre ambalajele participante, prin SMS, la numarul 1861 (linie telefonica cu tarif normal pentru retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Zapp si Cosmote), in perioada 15 octombrie 2007 – 15 decembrie 2007, inclusiv. La fiecare inscriere prin SMS in Campanie participantii vor indica un cod de bare diferit de cele comunicate prin inscrierile anterioare realizate prin SMS.

3.1.2.2. Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul de telefon 1861, participantul va primi, prin SMS, urmatoarele mesaje-raspuns:

a. daca mesajul SMS trimis contine un cod de bare al produselor participante la promotie scris corect si complet, atunci mesajul receptionat va fi: "Sunteti inscris in campania Imparte rasfatul pe din doua. Va rugam pastrati ambalajul si bonul fiscal pentru validare."

b. daca mesajul SMS nu contine un cod de bare al produselor participante la promotie scris corect si complet , atunci mesajul va fi: „Codul de bare este incorect. Va rugam trimiteti codul de bare complet si corect de pe ambalajul produsului Farmec achizitionat.”

c. daca mesajul SMS contine un cod de bare al unui produs participant la promotie, inregistrat deja in baza de date de mesaje scrise a Campaniei, transmis de pe acelasi numar de telefon, atunci mesajul va fi: „V-ati mai inscris in promotie cu acest cod de bare. Va rugam trimiteti codul de bare complet si corect de pe un alt produs Farmec achizitionat.”

3.1.2.3 De pe un numar de telefon un consumator se poate inscrie in Campanie de maximum 42 ori, corespunzand fiecarui produs distinct apartinand celor 3 game Farmec participante la promotie. Mai multe SMS-uri trimise cu respectarea conditiilor art. 3.1.2.1 de mai sus si continand coduri de bare diferite, mai multe sanse de castig.

3.1.2.4 Tarif per SMS : tarif normal in reteaua din care a fost expediat mesajul text.

3.1.2.5. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a.         pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de telefon 1861, precum si pentru mesajele trimise dupa expirarea perioadei Campaniei sau la un alt numar de telefon;

b.         pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

c.         daca  numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie;

d.         daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit;

e.         pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.   

3.1.2.6. Dupa data limita de trimitere a mesajelor (15 decembrie 2007), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/ primirea mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.

 

3.2 EXTRAGEREA POTENTIALILOR CASTIGATORI

 

3.2.1 Extragerile potentialilor castigatori ai Campaniei (extrageri electronice) vor avea loc la sediul Mailers din Sos. Fundeni nr. 117-121, Sector 2, Bucuresti, în prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al Organizatorului, un reprezentant Next Advertising, un reprezentant Mailers si un notar public, astfel:

3.2.2 La prima extragere, ce va avea loc in data de 19 noiembrie 2007, vor participa toate inscrierile realizate in perioada 15 octombrie 2007 – 15 noiembrie 2007 atat prin mesaje scrise primite la numarul 1861 cat si prin telefon la numarul (021)209.54.30, care indeplinesc toate conditiile de participare mentionate in prezentul Regulament.

3.2.3 In cadrul primei extrageri se vor selecta 5 (cinci) inscrieri in Campanie, participantii care au realizat inscrierile extrase vor deveni potentiali castigatori ai unui sejur de 4 zile pentru 2 persoane la Hotel Europa din Eforie Nord; Inregistrarile declarate castigatoare nu vor mai participa la tragerea la sorti urmatoare pentru premiile constand intr-un sejur de 4 zile pentru 2 persoane la Hotel Europa din Eforie Nord  , insa vor participa la tragerea la sorti a marelui premiu in val de 10.000 RON.

3.2.4 La a doua extragere, ce va avea loc in data de 18 decembrie 2007, vor participa toate inscrierile realizate in perioada  15 octombrie 2007 – 15 decembrie 2007 atat prin mesaje scrise primite la numarul 1861, cat si prin telefon la numarul (021)209.54.30, care indeplinesc toate conditiile de participare mentionate in prezentul Regulament.

3.2.5 In cadrul celei de a doua extrageri se vor selecta 5 (cinci) inscrieri in Campanie, participantii care au realizat inscrierile extrase vor deveni potentiali castigatori ai unui sejur de 4 zile pentru 2 persoane la Hotel Europa din Eforie Nord si se va mai selecta inca o inregistrare, care va deveni potential castigator a premiului in bani in valoare de  10.000 RON.

3.2.6 O persoana poate castiga un singur premiu constand intr-un sejur de 4 zile pentru 2 persoane la Hotel Europa din Eforie Nord.

3.2.7    Numele castigatorilor si premiile Campaniei vor fi publicate pe site-ul www.infopromotii.ro si .

 

 

SECTIUNEA 4. CONTACTAREA POTENTIALILOR CASTIGATORI. VALIDAREA

 

4.1 Potentialii castigatori ai Campaniei promotionale vor fi contactati in ziua efectuarii extragerii, de catre un reprezentant al Organizatorului, pe numarul de telefon cu care s-au inscris in Campanie pentru a fi validati.

4.2       Reprezentantul Organizatorului va comunica potentialului castigator identitatea si scopul apelului si ii va solicita sa confirme participarea sa la Campanie, produsul cu care s-a inscris in promotie si suplimentar codul de bare de pe spatele produsului participant. Daca codul de bare si tipul produsului indicat telefonic corespund cu cele existente in baza de date a Organizatorului atunci castigatorul este rugat sa trimita pentru validare, prin curier/ posta (la adresa S.C. Next Advertising SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Constantin Sandu Aldea Nr. 96, sector 1, cu mentiunea „Pentru validarea la campania Farmec – Imparte rasfatul pe din doua”:

4.2.1    ambalajul produsului participant pe baza caruia a fost declarat castigator, bonul fiscal pe baza caruia s-a realizat achizitionarea acestuia, datele sale personale (nume, prenume, adresa completa, varsta), CNP-ul (castigurile fiind impozabile)

4.2.2    o declaratie semnata si datata, prin care acesta isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele sale personale comunicate sa intre in baza de date a Organizatorului, operata de agentie, pentru atribuirea premiului si indeplinirea obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii si in mod distinct pentru activitati ulterioare de marketing direct, prin care acesta confirma, pe propria raspundere ca este persoana care s-a inscris in Campanie si care in urma validarii a fost declarat castigator.

4.2.3    plicul continand cele mentionate mai sus va fi trimis la adresa mentionata mai sus in maxim 15 zile lucratoare de la data contactarii potentialului castigator, data luata in considerare fiind data expeditiei prin curier / posta.

4.2.4    daca potentialul castigator nu trimite in intervalul specificat mai sus plicul continand toate datele solicitate, pierde dreptul de a fi declarat castigator. Organizatorul si Agentiile nu isi asuma nicio raspundere pentru plicurile expediate de participanti care nu au ajuns la destinatie  sau trimise dupa expirarea termenului acordat.

4.3       In cazul in care potentialul castigator s-a inscris in Campanie cu mai multe produse participante, acestea vor fi comunicate pe rand reprezentantului Organizatorului, pana la individualizarea produsului participant cu care a fost declarat castigator. Imposibilitatea potentialului castigator de a comunica telefonic produsul participant cu care a fost declarat castigator, constatarea oricaror neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele declarate la inscrierea in promotie, constatarea nerespectarii vreunei conditii de participare la Campanie, precum si refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului.

4.4       In cazul in care potentialul castigator nu raspunde la telefon, el va fi apelat de maxim 3 ori in ziua respectiva pana la maxim ora 18.00 si de maxim 3 ori in urmatoarele doua zile de la data extragerii, Agentia depunand toate eforturile pentru a intra in legatura cu acesta.

4.4.1    Odata contactat, potentialul castigator are la dispozitie 2 zile pentru a comunica telefonic toate datele necesare validarii. Dupa care se continua procedura conform art. 4.2.

4.4.2    Daca in urma acestor incercari, potentialul castigator nu poate fi contactat, inregistrarea declarata potential castigatoare va fi reintrodusa in baza de date si va participa la urmatoarele extrageri.

4.5       Dupa primirea plicurilor, se va compara si valida produsul declarat de catre potentialul castigator telefonic cu ambalajul primit prin posta si datele comunicate la inscriere / validare. Daca toate acestea coincid, potentialul castigator este declarat Castigator.

4.6       Fiecare potential castigator  validat final conform prezentului regulament, va fi anuntat telefonic de catre Agentie, in maxim 3 zile de la data validarii lui.

4.7       Lista Castigatorilor si premiile castigate vor fi publicate la sfarsitul Campaniei, dupa ultima validare, pe site-urile si www.infopromotii.ro.

 

 

SECTIUNEA 5. PREMIILE CAMPANIEI

 

In cadrul prezentei Campanii se vor acorda, in total 11 premii, prin trageri la sorti:

 

5.1       10 (zece) premii, in valoare totala de 26.480 lei, constand in cate un sejur pentru 2 persoane, de 4 zile (de joi pana duminica) la Hotel Europa din Eforie Nord. In cadrul pachetului de sejur vor fi incluse urmatoarele: transportul dus intors catre/din Eforie Nord (decontare bilet CFR sau bon benzina), cazare 3 nopti in camera dubla la Hotel Europa din Eforie Nord, pensiune completa, pachet de servicii spa in cadrul Ana Aslan Health Spa din cadrul complexului Europa din Eforie Nord.

 

Pachetul de servicii spa din cadrul Ana Aslan Health Spa contine:

a.         Ziua 1 (joi): baie salina cu alge, dus ciclonic, piscina sarata cu apa din lacul Techirghiol, jacuzzi. In cazul in care  un castigator / o castigatoare nu are timpul necesar pentru a beneficia de toate serviciile spa programate pentru prima zi (ziua de joi) atunci acestea vor fi recuperate in zilele urmatoare

b.         Ziua 2 (vineri): baie salina cu alge, hidromasaj, piscina sarata cu apa din lacul Techirghiol, jacuzzi;

c.         Ziua 3 (sambata): masaj uscat (30 minute), o sedinta estetica faciala cu produse Farmec (1 ora).

 

Perioada de acordare a premiilor constand in sejur de 4 zile pentru 2 persoane la Hotel Europa din Eforie Nord este 22 noiembrie – 15 martie in limita locurilor disponibile in hotel, cu exceptia perioadei 20 decembrie 2007 – 2 ianuarie 2008.

 

5.2       1 (un) premiu constand in suma 10.000 lei net, suma ce va fi transferata prin ordin de plata in contul IBAN comunicat de catre castigator.

5.3       Valoarea fiecarui premiu este alcatuita din valoarea mentionata la art..5.1. si.5.2. de mai sus la care se adauga impozitul ce va fi retinut la sursa. Valoarea totala neta a premiilor acordate in cadrul prezentei Campanii este de  36.480 Lei (suma neincluzand impozitul).

5.4       Premiile Campaniei nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea in bani a premiilor constand in pachetul de servicii spa in cadrul Ana Aslan Health Spa; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de aceste premii, asa cum sunt descrise in prezentul Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a acestora.

5.5       In situatia descrisa la 5.4 se va organiza o noua tragere la sorti pentru a desemna un nou potential castigator.

 

 

SECTIUNEA 6. ACORDAREA SI ATRIBUIREA PREMIILOR

 

Pentru castigatorii premiilor la Ana Aslan Health Spa

6.1       Castigatorilor sejururilor la Ana Aslan Health Spa au la dispozitie un termen de 5 zile calendaristice de la data validarii finale pentru a comunica reprezentantului Organizatorului:

6.1.1    perioada in care doresc sa beneficieze de premiu

6.1.2   datele persoanei care il va insoti in sejur (nume, prenume, varsta). In cazul in care inregistrarea declarata castigatoare nu continea si numele persoanei cu care sa se imparte rasfatul la Ana Aslan Health Spa atunci potentialul castigator trebuie sa comunice odata cu perioada dorita pentru sejur si numele insotitoarei/insotitorului. In cazul in care inregistrarea declarata castigatoare continea si numele persoanei cu care sa se imparte rasfatul la Ana Aslan Health Spa atunci potentialul castigator trebuie sa trimita datele complete ale persoanei numite in cadrul inregistrarii declarate castigatoare.     

6.2       Organizatorul are la dispozitie 2 zile lucratoare de la primirea acestor informatii sa confirme ca perioada solicitata este disponibila.

 

Pentru castigatorul premiului in bani

6.3 Intrarea in posesia premiului se va face prin transfer bancar intr-un cont deschis la o banca comerciala din Romania. Datele bancare necesare vor fi transmise dupa validare prin fax la numarul: 031 690 0119 sau (021) 311 43 70, in termen de 10 zile calendaristice.

6.4 Datele bancare ce trebuie comunicate se refera la: numele titularului de cont, numarul de cont IBAN, denumirea bancii unde este deschis acest cont, precum si sucursala, la care se adauga semnatura si data completarii acestora.

6.5 Castigatorii premiilor Campaniei nu pot ceda premiul, in integralitatea sa, unei alte persoane.

6.6 Virarea banilor se va face intr-un termen de maxim 15 zile lucratoare dupa data la care castigatorul premiului in bani a transmis contul IBAN.

 

 

SECTIUNEA 7. CLAUZE DIVERSE

 

7.1       Prezentul Regulament este disponibil in mod gratuit pe site-ul www.infopromotii.ro si .

7.2       Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea de catre participanti a prezentului Regulament.

7.3       Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, participatii la Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorului, operata de catre SC Mailers Serv SRL (cu notificarea nr. 41) in scopul atribuirii premiilor prealocate si premiilor Campaniei si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.

7.4       La cererea expresa a participantilor, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii premiilor Campaniei vor trimite Organizatorului pe adresa cu sediul in Cluj-Napoca, str. H.Barbusse nr 16, cod 400616, o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.

7.5       Pentru probleme sau nelamuriri legate de Campanie, participantii pot suna la numarul (021)  209.54.30 (numar Romtelecom cu tarif normal) de luni pana vineri intre orele 9:00 – 18:00, unde vor primi toate lamuririle si indrumarile necesare.

Nu avem elemente multimedia.
Cipri (IS) in 15 octombrie 2007, 00:52
o pot lua si pe prietena mea ?se poate prin absurd ca cn sa castige toate cele 10 pachete de 4 zile?
Claudia (Cluj-Napoca) in 15 octombrie 2007, 08:24
E super, vreau si eu sa castig un weekend la SPA.
Moderator 1 (Infopromotii) in 18 octombrie 2007, 20:32
Salut, Cipri!
Organizatorii promotiei Farmec ne-au transmis un raspuns pentru tine: "Conform regulamentului promotiei "Imparte rasfatul pe din doua", articolul 3.2.6, o persoana poate castiga un singur premiu constand intr-un sejur de 4 zile pentru 2 persoane la Hotel Europa din Eforie Nord."
Echipa noastra completeaza: cu alte cuvinte, prin absurd nu se poate :-). Dar o poti lua si pe prietena ta, sau ea sa te ia pe tine. Dupa cum ai vazut in rezumatul redactat de echipa Infopromotii, ai sanse duble la inscriere daca declari numele si prenumele persoanei cu care vrei sa imparti rasfatul. Bafta tuturor!
Iulia (Buftea) in 22 octombrie 2007, 04:56
Am un mesaj scurt pt Medeea (fara sa fie o provocare Medeea): am citit TOATE comentariile tale la toate promotiile si mi se pare straniu ca tie sa-ti placa ABSOLUT TOT. Ori esti cumva anjagajata sa postezi cum ca totul e mai mult decat ok?! Daca primesti bani pt a spune ca toate sunt roz DESI NU SUNT atunci vreau si eu sa fac ce faci tu. Repet nu vreu sa fie o ofensa dar daca nu ai nimic de spus concret despre o promotie, atunci ar fi mai bine sa te abtii din a repeta bucati din sloganele acestora. Multumim, Medeea!
Cipri (IS) in 27 octombrie 2007, 14:32
am trimis urm cod 5943000013104 apartinand unei creme de maini 100ml Farmec , am primit mesaj "codul de bare este incorect ....."
Moderator 1 (Infopromotii) in 29 octombrie 2007, 13:00
Salut, Ciprian,
Organizatorii promotiei Farmec ne-au transmis urmatorul raspuns pentru tine:
"La promotia Farmec Cluj "Imparte rasfatul pe din doua" participa doar gamele Gerovital H3, Aslavital si Gerovital Plant Bio. Codul de bare trimis de tine nu apartine nici unui produs din aceste 3 game."
Cipri (IS) in 29 octombrie 2007, 23:00
Salut , ms mult - am vb si eu cu o domnisoara si mi-a zis acelasi lucru ...doar ca din cate vad eu in documentul atasat cu produse participante exista si crema de maine de 100 de ml de al Farmec
Adina (Oradea) in 30 octombrie 2007, 17:48
Am trimis codul de bare 5943000014101 de la crema hidratanta gerovital plant biovegetal complex si am primit raspunsul "codul de bare este incorect. Va rugam trimiteti codul de bare complet si corect de pe ambalajul produsului Farmec achizitionat". Nu inteleg de ce si as dori sa imi explicati. Mentionez ca produsul a fost achizitionat acum 2 zile si ca d-soara promoter din centrul comercial din care l-am achizitionat m-a asigurat ca produsul participa la promotie. La fel este trecut si pe pliantul primit cu acea ocazie. In schimb nici pe pliant nu este trecu si nici promoterul nu mi-a spus ca trebuie pastrat bonul de casa. Desi sunt o fidela utilizatoare a produselor Farmec, de data aceasta sunt dezamagita. Astept explicatii in legatura cu codul de bare trimis, vreau sa stiu ce si de ce nu e in regula. Cu respect. Adina.
Master (Infopromotii) in 31 octombrie 2007, 12:08
Salut, Adina (Oradea), Organizatorii promotiei ne-au transmis urmatorul raspuns pentru tine: "Pentru ca inscrierea prin SMS sa fie declarata valida, mesajul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - sms-ul trebuie sa contina DOAR codul de bare - cifra "0" trebuie introdusa numeric, zero nu se inlocuieste cu litera O - codul de bare se introduce fara spatii intre cifre Toti cei care nu au reusit sa se inscrie in promotie datorita greselilor enumerate mai sus sunt rugati sa se inscrie din nou. In continuare succes si noroc tuturor participantilor!!!"
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Farmec - "Imparte rasfatul pe din doua""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Farmec - "Imparte rasfatul pe din doua"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media