CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Electrolux - "Ia-ma nene si-ti dau bere pentru EURO 2008"

Promotie concurs cu premii Electrolux

Premii instant: 5.000 x premiu constand in 48 de cutii de bere Tuborg si calitatea de membru Electrolux Family Club, 35.000 x card de extragarantie pentru combina frigorifica achizitionata si calitatea de membru Electrolux Family Club.

Achizitioneaza cel putin o combina frigorifica marca Electrolux, AEG sau Zanussi si razuieste eticheta de pe certificatul de garantie pentru a afla codul promo. Trimite-l prin SMS la numarul 0740.103.822 si pastreaza factura alaturi de certificatul de garantie pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 mai - 31 iulie 2008

Promotie expirata
6 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter


Regulamentul Oficial al Campaniei


1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Organizatorul Campaniei Promotionale “Ia-ma nene si-ti dau bere pentru EURO 2008” este ELECTROLUX ROMANIA S.A., societate cu personalitate juridica romana, cu sediul in  SATU MARE,  Bd. Traian  nr. 23-29, jud Satu Mare, Romania, cod unic de inregistrare RO238817, numar de inregistrare la Registrul Comertului J30/1/1990, cont de virament RO79RZBR0000060003436748 deschis la Raiffeisen Bank Bucuresti.
Prelucrarea de date pentru aceasta Campanie este inregistrata la ANSPDCP in registrul prelucrarilor de date cu caracter personal cu numarul 460.

Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament ("Regulamentul"), obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei si va aduce la cunostinta publicului modificarile operate.

Campania este organizata cu implicarea companiei de marketing direct Cards 4U, in calitate de imputernicit al ELECTROLUX ROMANIA S.A. pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.


2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI  

Campania este organizata si se desfasoara in toate magazinele din Romania care comercializeaza electrocasnice apartinand Grupului Electrolux.


3. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania va incepe la 15 mai 2008 ora 00:00:00 si se va incheia la 31 iulie 2008 ora 24:00:00.
Orice mesaj SMS trimis inainte de data 15 mai 2008  ora 00:00:00 sau dupa data 31 iulie 2008 ora 24:00:00 nu va fi luat in considerare de Organizator.
Revendicarea premiilor se face pana la data de 31 iulie 2008, orice revendicare dupa data de 31 iulie 2008 nu va fi luata in considerare de catre Organizator.


4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este adresata tuturor persoanelor fizice cu resedinta in Romania care au implinit 18 ani pana la data de 15 mai 2008. Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, agentii si partenerii Electrolux Romania, respectiv angajatii acestora, ai Cards 4U precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si sotul /sotia celor mentionati mai sus.


5. PREMIILE ACORDATE

In cadrul acestei campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:

1. 5000 de premii constand in 48 de cutii de bere Tuborg fiecare.

2. 35000 de carduri de extragarantie pentru combinele frigorifice din gama Electrolux, AEG si Zanussi achizitionate.

Toti castigatorii devin membrii Electrolux Family Club


6. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Pentru a participa la campanie, participantul trebuie sa achizitioneze o combina frigorifica marca Electrolux, AEG sau Zanussi , din magazinele participante la promotie, sa achite integral sau in rate achizitia efectuata.
Pentru a putea castiga premiile, participantul trebuie sa trimita codul promo care se gaseste pe eticheta autoadeziva lipita pe certificatul de garantie aferent combinei frigorifice achizitionate(codul promo va fi numeric si va avea forma: XXXXXXX ), prin SMS la numarul cu tarif normal 0740.103.828 pentru retelele Orange, Vodafone,Zapp si Cosmote pana la data 31 iulie 2008, ora 24.00:00.
Pentru fiecare SMS trimis, participantul va plati tariful normal perceput de operatorii de telefonie mobila Orange, Vodafone, Zapp si Cosmote pentru transmiterea de mesaje text SMS.
O copie a facturii fiscale aferente combinei frigorifice achizitionate si eticheta autoadeziva cu codul promo vor fi pastrate pentru validare in cazul in care participantul la Campanie va fi declarat castigator.
Participantii la aceasta campanie au dreptul sa castige un numar nelimitat de premii, in limita numarului total de premii disponibile pentru aceasta Campanie. Pentru a putea participa la Campanie cu mai multe coduri promo, participantul este obligat sa trimita pentru fiecare cod promo cate un mesaj SMS.
Mesajul trimis de catre consumator este considerat valid daca indeplineste simultan urmatoarele conditii:
Codul promo trimis este numeric, unic si valid.
Codul promo trimis nu a mai fost trimis inainte de pe acelasi numar de telefon mobil sau de pe un alt numar de telefon mobil.
Codul promo trimis se afla pe eticheta autoadeziva lipita pe certificatul de garantie aferent combinei frigorifice achizitionate. Pentru aflarea codului se razuieste pelicula de secretizare aflata pe eticheta.
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul va trebui sa faca dovada achizitionarii combinei frigorifice cu o copie a facturii fiscale si eticheta autoadeziva , al carei cod promo valid a fost trimis prin SMS si declarat castigator.
In situatiile in care acelasi cod promo valid va fi trimis prin SMS de pe numere de telefon diferite, va fi validat primul SMS primit la numarul cu tarif normal 0740.103.828 (pentru retelele Orange, Vodafone, Zapp si Cosmote).
Pentru fiecare mesaj primit la numarul cu tarif normal 0740.103.828,(valabil pentru retelele Orange, Vodafone Zapp si Cosmote) participantul va primi un SMS de raspuns (mesaj de tip stocabil):
- codul este valid si castigator : participantul va primi un mesaj text SMS prin care va fi informat ca acest cod  este valid si castigator, diferentiat pentru cele 2 tipuri de premii, respectiv:
1. Ai castigat 48 de cutii de bere Tuborg si calitatea de membru Electrolux Family Club. Suna la 021/2110888 pentru a intra in posesia premiului.
2. Ai castigat un card de extragarantie si calitatea de membru Electrolux Family Club. Suna la 021/2110888 pentru a intra in posesia premiului.
- daca mesajul este invalid: participantul va primi un mesaj text SMS prin care va fi informat ca mesajul trimis nu este valid
Cod invalid! Trimite codul numeric tiparit pe eticheta autoadeziva in format xxxxxxx, fara semne de punctuatie sau alte caractere!
- daca mesajul este valid dar codul a mai fost trimis o data: consumatorul va primi un mesaj SMS prin care va fi informat ca mesajul trimis este valid dar codul a mai fost trimis
Cod duplicat!Acest cod este deja inscris.Pentru detalii verificati conditiile de participare la infoline 021/2110888.
Dupa primirea mesajului de raspuns prin SMS (in care codul este declarat corect si castigator), participantul trebuie sa sune la infoline 021/2110888 pentru a furniza datele necesare inmanarii premiului: nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, datele de pe facturiia de achizitie a combinei frigorifice.
Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la infoline 021/2110888 (numar cu tarif normal) intre orele 08:00 a.m. – 20:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.


7. ACORDAREA PREMIILOR.

Premiile Campaniei constand in 5000 premii a cate 48 de cutii de bere Tuborg fiecare si 35000 carduri de extragarantie vor fi acordate in felul urmator:
- 5000 de participanti care indeplinesc conditiile de validitate de la punctul 8 al Regulamentului vor castiga cate 48 de cutii de bere pentru fiecare combina frigorifica marca Electrolux, AEG sau Zanussi achizitionata;
- 35000 de participanti care indeplinesc conditiile de validitate de la punctul 8 ale Regulamentului vor castiga cate un card de extragarantie pentru fiecare combina frigorifica marca Electrolux, AEG sau Zanussi achizitionata.
Toti participantii care indeplinesc conditiile de validitate de la punctul 8 al Regulamentului devin membrii Electrolux Family Club.
Organizatorul isi pastreaza dreptul de a oferi mai multe premii decat cele prevazute in prezentul regulament, iar premiile neacordate vor ramane in posesia organizatorului.


8. CONDITII DE VALIDITATE

Pentru ca un participant sa fie considerat valid , trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:
1.   Sa indeplinesca conditiile de la Sectiunea 4 a prezentului Regulament;
Sa achizitioneze in perioada promotiei cel putin o combina frigorifica marca Electrolux, AEG sau Zanussi
Sa trimita prin SMS la numarul cu tarif normal 0740.103.828,(valabil pentru retelele Orange, Vodafone Zapp si Cosmote)codul promo unic de pe eticheta autoadeziva lipita pe certificatul de garantie in perioada  15 mai 2008  ora 00:00:00 - 31 iulie 2008 ora 24:00:00
Dupa primirea mesajului de raspuns care-l declara castigator, sa sune la infoline 021/211.0888 (numar cu tarif normal) de luni pana vineri, intre orele 8.00 - 20.00, pentru a furniza datele necesare inmanarii premiului.
Elementele de identificare ale castigatorului sunt:
In prima faza, cea a identificarii castigatorului:
codul promo unic trimis prin SMS
numarul de telefon mobil de pe care s-a trimis SMS-ul
datele personale declarate prin telefon pana la data de 31 iulie 2008 (nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, datele de pe factura de achizitie a combinei frigorifice) in vederea inmanarii premiului.

In faza inmanarii premiului castigatorului:
     1. Pentru premiile in bere:
Sa inmaneze curierului care livreaza premiul copia facturii fiscale a combinei frigorifice
Sa semneze procesul verbal de predare-primire a premiului;
Copia facturii fiscale si eticheta autoadeziva sa fie intregi si sa permita citirea cu usurinta a datelor;
Codul promo castigator sa fie intreg si lizibil;
Codul promo tiparit pe eticheta autoadeziva sa fie identic cu cel castigator.
Premiile in bere vor fi inmanate castigatorilor in termen de 21 de zile de la preluarea datelor complete ale beneficiarilor de catre organizator.
     2. Pentru premiile in carduri de extragarantie:
     -    Castigatorul trebuie sa trimita prin posta la OP 4, CP 110, Bucuresti, copia facturii fiscale a combinei            frigorifice pana la data de 31 august 2008. In caz contrar,beneficiarul nu poate folosi cardul de extragarantie.
     -     Dupa primirea copiei facturii fiscale, Organizatorul ii trimite castigatorului, prin posta, in termen de 30 de zile, cardul de extragarantie.
In sensul prezentului Regulament participantul, care trimite un SMS cu un cod promo valid si indeplineste toate conditiile de mai sus, este validat drept castigator al Campaniei, indiferent daca este sau nu titularul numarului de telefon mobil folosit pentru trimiterea SMS-ului de inscriere in Campanie.
Vor fi anulate codurile castigatoare in urmatoarele cazuri:
Castigatorii nu contacteaza infoline 021/211.0888 pana la data de 31 iulie 2008 din cauze independente de Organizator.
Posesorul unui cod castigator nu poate face dovada achizitionarii combinei frigorifice. 


9. RESPONSABILITATE

Organizatorul Campaniei si companiile implicate in organizarea ei nu îsi asuma raspunderea pentru:
Codurile trimise prin SMS inainte de data 15 mai 2008, ora 00:00:00
Codurile trimise prin SMS dupa data de 31 iulie 2008, ora 24:00:00
Codurile trimise prin SMS care nu au ajuns la destinatie din cauza unor defectiuni tehnice ale retelelor de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni tehnice care nu sunt provocate de catre Organizator.
situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie.
situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cod promo imprimat pe eticheta autoadeziva.
Ordinea receptionarii mesajelor este data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii mesajelor, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor. Codurile unice de pe etichetele autoadezive devin inactive pentru participarea la Campanie dupa data de 31 iulie 2008  ora 24:00:00.
Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.
Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod gresit) si care nu îndeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea  8.
Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.
Organizatorul Campaniei nu va purta nici o raspundere derivand din vreo neintelegere si nu va putea fi implicat in litigiile legate de proprietatea asupra etichetelor autoadezive participante la Campanie. Litigiile privind dreptul de proprietate asupra acestora nu vor putea influenta modul de acordare a premiilor conform prezentului Regulament.  Predarea copiilor facturilor fiscale si a etichetelor autoadezive continand codul promo valid, de catre participanti unor persoane neautorizate de catre ELECTROLUX ROMANIA S.A. exonereaza Organizatorul de orice raspundere si/sau obligatie fata de participantii respectivi.


10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

Organizatorul, partenerii si alte societati implicate in aceasta Campanie vor fi raspunzatori pentru erori de imprimare sau alte erori ale codurilor inscriptionate pe etichetele autoadezive.
Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea etichetelor autoadezive castigatoare, de instrainarea lor si de prezentarea etichetelor autoadezive necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de etichete autoadezive care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament pentru a fi validate. De asemenea Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare-primire nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii promotionale.
Organizatorul nu va avea nici o raspundere si nici nu va fi implicat in litigii legate de persoana careia ii apartine eticheta autoadeziva, acordand premiul persoanei careia i-au fost luate date si care se incadreaza in Sectiunea 8 Conditii de validitate.


11. ANGAJAMENTE, PROTECTIA DATELOR PERSONALE

ELECTROLUX ROMANIA S.A. prelucreaza datele personale ale participantilor la aceasta promotie în conformitate cu Legea 677/2001, acesta prelucrare de date fiind inscrisa la ANSPDCP in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu carecter persoanl cu  numarul 460.
Prin transmiterea unui SMS în cadrul participarii la Campanie, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora, participarea la aceasta Campanie implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Tuturor participantilor la Campanie le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special drepturile persoanei vizate cu privire la dreptul de informare (art. 12),  dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de opozitie (art. 15),  dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.

In desfasurarea campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor se vor colecta prin intermediul mesajelor SMS trimise de participanti si prin intermediul infoline.
Urmatoarele date vor fi colectate in perioada desfasurarii campaniei: nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon.
Scopurile constituirii bazei de date sunt: inmanarea premiilor castigatorilor, inregistrarea câstigatorilor promotiei “Ia-ma nene si-ti dau bere pentru EURO 2008”, realizarea de rapoarte statistice cu privire la participanti, informarea acestora, prin diverse mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare), cu privire la alte actiuni desfasurate în viitor.
Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitului sau, Cards 4U.
Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile legii 677/2001.


12. TAXE

De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.
Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei  (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul cu tarif normal 0740.103.828 valabil pentru retelele Orange, Vodafone Zapp si Cosmote, contravaloarea apelurilor la infoline-ul promotiei – numar cu tarif normal), alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii Regulamentului, cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea solicitarii Regulamentului Campaniei.


13. FORTA MAJORA

Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Contractului si care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului, etc.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.


14. LITIGII

In cazul unor litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila.  Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane de la sediul Organizatorului.


15. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Regulamentul oficial al campaniei promotionale “Ia-ma nene si-ti dau bere pentru EURO 2008”  va fi disponibil in magazinele participante la promotie, pe site-ul www.infopromotii.ro  si de asemenea va putea fi solicitat la infoline 021/2110888 (numar cu tarif normal).
Nu avem elemente multimedia.
Cipri (IS) in 15 mai 2008, 08:49
oki- si care e chestia cu cardurile acelea ? au 1 banut pe ele?
I (Constanta) in 15 mai 2008, 14:54
Ptr Cipri : din ce inteleg eu ar fi vorba despre un card de EXTRAGARANTIE. Probabil un card care iti ofera o garantie suplimentara ptr produsul cumparat fata de cea standard...
Cipri (IS) in 16 mai 2008, 00:34
ms I (ct) , cred ca e o revenire a fostei campanii de la philips ...cumperi un lcd si poti castiga un dvd.... daca e vb de extragarantie e clar ... , mie cel putin mi se pare o reclama negativa...cel putin asta ar fi mesajul pe care se transmite ...daca esti norocos si prinzi cardul esti unul din cei 35000 de fericiti carora daca ti se intampla ceva cu produsul dupa garantia standard vei avea deosebita onoare sa prezinti cardul cu extra-garantia ... pt ceilalti care nu au acest privilegiu ...asta e - corect ?
Moderator 1 (Infopromotii) in 23 mai 2008, 17:30
Eu zic ca este important sa ai o perioada si mai mare de garantie. Stai mai linistit daca stii ca se ocupa cine trebuie de combina ta frigorifica si nu platesti nimic, nici manopera, nici piese, chiar si dupa expirarea garantiei initiale. Cipri, cred ca esti pur si simplu prost dispus. Smile!
Cipri (IS) in 24 mai 2008, 14:05
poate ai dreptate :) dar totusi poate era mai atractiva metoda de premiere cu berea... sa fie fitrina plina - sau grupata aceeasi cantitate altfel :) cine lua un premiu in bere sa ii ajunga sa cel putin un an de zile :))parerea mea
Alexandra (Timisoara) in 01 iunie 2008, 20:07
E amuzanta chestia cu "cel putin o combina frigorifica"! Cati dintre noi se gandesc sa cumpere doua? Sau chiar trei? Eu mi-am cumparat acum un an una. Dar daca totusi m-as gandi sa mai iau una, de dragul promotiei, premiile in bere nu mi-ar rasplati deloc eforturile, iar extragarantia e ok, dar as spera sa nu fie nevoie de ea!
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Electrolux - "Ia-ma nene si-ti dau bere pentru EURO 2008""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Electrolux - "Ia-ma nene si-ti dau bere pentru EURO 2008"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media