CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Dr. Oetker - Porneste in aventura cu Original Pudding!

Dr Oetker Original Pudding

Prin tragere la sorti: 3 x Excursie la Gradina Zoologica din Berlin. Premii instant: 33000 x rucsac din material textil.

Cumpara cel putin un produs participant si razuieste eticheta promotionala. Daca descoperi un cod trimite-l prin SMS la 1866 sau pe www.oetker.ro.

Perioada promoţiei: 10 septembrie - 31 octombrie 2010

Promotie expirata
9 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
Citeste si Actul aditional 1!

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE


“Porneste în aventura cu Original Pudding!”

Campania promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 10.09.2010 – 31.10.2010


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala „Porneste în aventura cu Original Pudding!” (denumita în continuare „Campania”) este organizata de S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J03/1843/1993, CUI 4227295, si la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 2298/2005 (denumita în continuare „Organizator”).
 
Campania se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365, la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 26 (denumita în continuare „Agentia”).
 
 Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa între în vigoare de la data publicarii actului aditional ce contine aceste modificari.
 
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
Campania este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul României, în perioada: 10.09.2010 ora 00.00.00 – 31.10.2010 ora 23.59.59, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Lista centrelor de premiere este disponibila pe site-ul www.oetker.ro, începând cu data de 10.09.2010. Centrele de premiere vor fi semnalizate cu materiale ce comunica promotia.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, cu capacitate deplina de exercitiu, cu domiciliul/resedinta în România, cu vârsta de minim 18 ani (împliniti pâna la data începerii Campaniei) care achizitioneaza produsele participante la Campanie, în decursul derularii acesteia (10.09.2010 ora 00.00.00 – 31.10.2010 ora 23.59.59, ora României), si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanti”).

Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, asociatiile familiale, angajatii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., ai agentiei implicate în organizarea Campanei si/sau ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., precum si rudele în linie directa si/sau colaterala (pâna la gradul al IV- lea inclusiv), sotii/sotiile si afinii acestora.

Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial.

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE
La aceasta Campanie participa urmatoarele produse marca Dr Oetker, ce contin eticheta promotionala si care se comercializeaza pe teritoriul României, în perioada campaniei (10.09.2010 ora 00.00.00 – 31.10.2010 ora 23.59.59, ora României):

1.    Original Pudding - Praf de budinca cu gust de vanilie
2.    Original Pudding - Praf de budinca cu gust de ciocolata.

Produsele participante în Campanie sunt ambalaje standard si contin, în plus fata de informatia obisnuita o eticheta promotionala lipita pe fata ambalajului (vezi Anexa 1). În interiorul acestei etichete promotionale se afla tiparit, sub strat de cerneala razuibila, un cod promotional alfanumeric format din 6 caractere sau un mesaj de câstig instant: „Ai câstigat un rucsac!”

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Participantii la prezenta Campanie trebuie sa:

1.     Achizitioneze cel putin un produs participant în campanie (conform sectiunii 5 a prezentului Regulament);
2.    Sa razuiasca eticheta promotionala aflata pe ambalajul produselor participante si sa descopere mesajul înscris;
3.    Daca dupa razuirea etichetei promotionale, participantul descopera un cod unic, format din 6 caractere, trebuie sa trimita, în perioada campaniei (10.09.2010 ora 00.00.00 – 31.10.2010 ora 23.59.59), codul promotional unic prin:
a)    SMS, la numarul 1866*; numarul 1866 fiind unul cu tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul; numarul este valabil în urmatoarele retele de telefonie mobila: Zapp, Vodafone, Orange, Cosmote. Mesajul de SMS trebuie sa contina codul unic de pe eticheta promotionala.
b)    WEB, la adresa www.oetker.ro, pe pagina de campanie. Participantii trebuie sa completeze formularul special, cu datele personale (nume, prenume, numar de telefon valid, adresa de e-mail, adresa completa si data nasterii) si sa introduca codul de pe eticheta promotionala. Dupa ce codul unic a fost înregistrat pe site-ul www.oetker.ro, participantii vor primi un mesaj de confirmare.

Codul promotional este unic si poate fi înscris o singura data în cadrul prezentei campanii. Etichetele promotionale înscrise în Campanie, ce contin codul promotional, împreuna cu ambalajele pe care sunt lipite aceste etichete trebuie pastrate pentru validare în eventualitatea câstigarii unui premiu la tragerea la sorti sau a unui premiu instant.
Daca dupa razuirea etichetei promotionale, participantul descopera mesajul „Ai câstigat un rucsac!” acesta trebuie sa se prezinte cu ambalajul de Original Pudding (Praf de budinca cu gust de vanilie sau Praf de budinca cu gust de ciocolata) pe care este lipita eticheta promotionala cu mesajul câstigator, la unul dintre centre de premiere. În momentul predarii ambalajului de Original Pudding, ce are lipita eticheta promotionala, catre unul dintre reprezentantii Organizatorului, câstigatorii premiilor instant trebuie sa completeze un talon cu urmatoarele date personale: nume, prenume, numar de telefon, adresa de email, adresa completa (localitate, judet/sector, strada, numar, bloc, scara, apartament), data nasterii, raspunsul la întrebarea „Cum ati aflat de promotie?” si sa bifeze modelul de rucsac ales „Pornesc în aventura cu rucsacul: hipopotam [ ] furnicar [ ] maimutica [ ] crocodil [ ]”.
*Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada Campaniei la numarul 1866 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

Un participant unic, definit de acelasi numar de telefon, poate câstiga în cadrul prezentei campanii un singur premiu oferit prin tragere la sorti si maxim 4 premii instant. Daca ulterior, la validare, se constata ca 2 sau mai multe intrari câstigatoare apartin aceluiasi participant, definit de acelasi nume, prenume, adresa completa, acesta are dreptul sa primeasca un singur premiu acordat prin tragere la sorti.

Etichetele promotionale ce contin mesajul „Ai câstigat un rucsac!” nu pot fi folosite pentru participarea la tragerile la sorti, în care vor fi oferite ca premii, cele 3 excursii la Gradina Zoologica din Berlin (tragerile la sorti vor avea loc in: 27.09.2010, 11.10.2010 si 1.11.2010)
VALIDAREA ÎNREGISTRARILOR

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrarile prin SMS si/sau Web trebuie sa îndeplineasca, cumulativ, în mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

Înscrierile prin SMS la numarul 1866:

·    înscrierile trebuie sa se faca în perioada desfasurarii Campaniei 10.09.2010 ora 00.00.00 – 31.10.2010 ora 23.59.59, ora României;
·    sa contina codul promotional aflat pe eticheta promotionala de pe produsele participante;
·    codul unic sa nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior;

Înscrierile prin Web la adresa www.oetker.ro:

·    înscrierile trebuie sa se faca în perioada desfasurarii Campaniei 10.09.2010 ora 00.00.00 – 31.10.2010 ora 23.59.59, ora României;
·    formularul de înscriere trebuie sa fie completat corect cu urmatoarele informatii obligatorii: codul promotional înscris pe eticheta promotionala, nume, prenume, numar de telefon valid, adresa de e-mail, adresa completa si data nasterii.
·    codul unic sa nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior;

Mesajele Campanie:

Mesaj trimis înainte de începerea promotiei (1.09.2010 ora 00.00.00 - 09.09.2010 ora 23.59.59)

Promotia Original Pudding începe la data de 10 Septembrie 2010. Trimite codul unic dupa aceasta data! Multumim!

Mesaje trimise în perioada promotiei (10.09.2010 - 31.10.2010)

Mesaj 2 – Mesaj valid – trimis în perioada 10.09.2010 ora 00.00.00 - 26.09.2010 ora 23.59.59
Felicitari! Participi la extragerea din 27.09.2010 pentru o Excursie în Berlin la Gradina Zoologica. Pastreaza ambalajul si codul unic pentru validare.

Mesaj 3 – Mesaj valid – trimis în perioada 27.09.2010 ora 00.00.00 - 10.10.2010 ora 23.59.59
Felicitari! Participi la extragerea din 11.10.2010 pentru o Excursie în Berlin la Gradina Zoologica. Pastreaza ambalajul si codul unic pentru validare.

Mesaj 4 – Mesaj valid – trimis în perioada 11.10.2010 ora 00.00.00 - 31.10.2010 ora 23.59.59
Felicitari! Participi la extragerea din 01.11.2010 pentru o Excursie în Berlin la Gradina Zoologica. Pastreaza ambalajul si codul unic pentru validare.

Mesaj 5 – Mesaj valid – începând cu a 2-a sansa - trimis în perioada 10.09.2010 ora 00.00.00 -26.09.2010 ora 23.59.59
Ai acumulat xxx sanse pentru extragerea din 27.09.2010 pentru o Excursie în Berlin la Gradina Zoologica. Pastreaza ambalajul si codul unic pentru validare.

Mesaj 6 – Mesaj valid – începând cu a 2-a sansa - trimis în perioada 27.09.2010 ora 00.00.00 -10.10.2010 ora 23.59.59
Ai acumulat xxx sanse pentru extragerea din 11.10.2010 pentru o Excursie în Berlin la Gradina Zoologica. Pastreaza ambalajul si codul unic pentru validare.

Mesaj 7 – Mesaj valid – începând cu a 2-a sansa trimis în perioada 11.10.2010 ora 00.00.00 -31.10.2010 23.59.59
Ai acumulat xxx sanse pentru extragerea din 01.11.2010 pentru o Excursie în Berlin la Gradina Zoologica. Pastreaza ambalajul si codul unic pentru validare.

Mesaj 8 - Daca acelasi SMS este trimis a doua oara de pe acelasi numar de telefon/alt numar de telefon
Acest cod a mai fost trimis! Scrie cu atentie codul unic de pe eticheta promotionala, format din 6 caractere. Succes!

Mesaj 9: Daca SMS-ul contine un mesaj invalid:
Mesaj incorect. Te rugam, scrie cu atentie codul unic de pe eticheta promotionala. Succes!

Mesaj trimis dupa încheierea promotiei (31.10.2010 - 15.11.2010)

Mesaj 10: Când se trimit mesaje dupa încheierea Campanie
Promotia Original Pudding s-a încheiat la data de 31.10.2010. Urmareste rezultatele tragerii la sorti pe www.oetker.ro. Îti multumim pentru participare!


SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE
Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promotionale pot fi vizualizate în tabelul urmator:

Tip premiu

Numar premii

Valoarea individuala

(RON, cu TVA inclus)

Valoarea totala

(RON, cu TVA inclus)

Premii oferite instant

Rucsac material Textil

33000

8.1424

268702

Premii oferite prin tragere la sorti

Excursie Berlin – Gradina Zoologica

3

5311.36

15934

Total

33003

-

284636


Valoarea totala bruta a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 286843.42 RON cu TVA inclus (incluzând impozitul pe premii suportat de catre Organizator).

Cele 33000 de premii instant sunt disponibile în 4 tipuri de modele: rucsac Hipopotam – 9500 buc, rucsac Furnicar – 9500 buc, rucsac Maimuta – 6500 buc, rucsac Crocodil -7500 buc. Rucsacurile se vor acorda în limita stocului disponibil din fiecare model, în fiecare centru de premiere. Daca într-un centru de premiere se va epuiza un anumit model de rucsac, participantii îsi vor putea alege din modelele disponibile.

Organizatorul nu îsi asuma rasapunderea pentru disponibilitatea unui anumit tip de rucsac, la un moment dat, în timpul derularii campaniei.

Descrierea premiilor:

3 x Excursie Berlin – Gradina Zoologica:

Excursia se acorda sub forma de voucher, emis de agentia Perfect Tour. Fiecare Excursie este valabila pentru 3 persoane (2 adulti si un copil) si include:

1.    Transport Berlin - cu avionul, dus-întors
2.    Cazare Berlin, 3 nopti, hotel 4*, camera dubla, mic dejun inclus
3.    Intrare Zoo – valabila pentru 2 adulti +1 copil

Voucherul poate fi revendicat pâna pe data de 31.05.2011. Data excursiei va fi setata în functie de disponibilitatea rezervarilor (hotel, bilete de avion etc.).

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor Dr. Oetker participante, costul de trimitere a SMS-urilor si costul conexiunii la Internet). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câstigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii.

Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

SECTIUNEA 8. TRAGEREA LA SORTI SI DESEMNAREA CÂSTIGATORILOR

Tragererile la sorti pentru cele 3 premii vor fi electronice si vor avea loc în datele de 27.09.2010, 11.10.2010 si 1.11.2010, la sediul Agentiei, în prezenta unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant Dr. Oetker România si a unui notar public / avocat.

La fiecare tragere la sorti, se va extrage câte un premiu constând în „Excursie Berlin”, iar la tragerile la sorti vor intra toate înscrierile valide din perioada anterioara tragerii la sorti (atât prin Web, cât si prin SMS), astfel:

-    Pentru extragerea din data de 27.09.2010, vor intra toate înscrierile corecte din perioada 10.09.2010 ora 00.00.00 – 26.09.2010 ora 23.59.59;
-    Pentru extragerea din data de 11.10.2010, vor intra toate înscrierile corecte din perioada 27.09.2010 ora 00.00.00 – 10.10.2010 ora 23.59.59;
-    Pentru extragerea din data de 01.11.2010, vor intra toate înscrierile corecte din perioada 11.10.2010 ora 00.00.00 – 31.10.2010 ora 23.59.59;

Se vor extrage în plus câte 5 rezerve pentru fiecare dintre cele 3 premii oferite prin tragere la sorti. Se va apela la rezerve în conditiile în care câstigatorul extras nu îndeplineste conditiile de validare. Un participant unic, definit de acelasi numar de telefon, poate câstiga un singur premiu oferit prin tragere la sorti.

Tragerea la sorti este un eveniment public. La cerere, orice persoana poate participa la acest eveniment. Cererea va fi facuta, în scris, la adresa Organizatorului, cu minimum 7 zile lucratoare înaintea desfasurarii evenimentului respectiv. Lista câstigatorilor validati continând numele si prenumele câstigatorilor si premiile câstigate va fi publicata în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data validarii tuturor câstigatorilor.

SECTIUNEA 9. ANUNTAREA CÂSTIGATORILOR, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

1.    Premii oferite instant

Anuntarea

Câstigatorii premiilor instant vor afla pe loc despre premiul câstigat, dupa razuirea etichetei promotionale. Daca dupa razuirea etichetei promotionale mesajul este „Ai câstigat un rucsac!”, participantul trebuie sa mearga la unul dintre centrele de premiere (detaliate pe site-ul www.oetker.ro) si sa prezinte ambalajul de Original Pudding (Praf de budinca cu gust de vanilie sau Praf de budinca cu gust de ciocolata) pe care este lipita eticheta promotionala cu mesajul câstigator.

Premiile instant pot fi revendicate pâna pe data de 31 octombrie 2010. Dupa aceasta data premiile nerevendicate ramân în proprietatea Organizatorului. 

Validare

Pentru a fi validati, participantii trebuie sa prezinte ambalajul (fara continutul de budinca) de Original Pudding (Praf de budinca cu gust de vanilie sau Praf de budinca cu gust de ciocolata) pe care este lipita eticheta promotionala cu mesajul câstigator „Ai câstigat un rucsac!”, ambele în original. Ambalajul trebuie sa corespunda produselor participante la campanie, detaliate în sectiunea 5 a prezentului regulament.

În momentul validarii, participantii trebuie sa completeze un talon cu urmatoarele date personale: nume, prenume, numar de telefon, adresa de email, adresa completa (localitate, judet/sector, strada, numar, bloc, scara, apartament), data nasterii, raspunsul la întrebarea „Cum ati aflat de promotie?” si sa bifeze modelul de rucsac ales „Pornesc în aventura cu rucsacul: hipopotam [ ] furnicar [ ] maimutica [ ] crocodil [ ]”.
Acordarea premiilor

Premiile se vor acorda pe loc, în centrele de premiere (detaliate pe site-ul www.oetker.ro), dupa predarea ambalajului de Original Pudding (Praf de budinca cu gust de vanilie sau Praf de budinca cu gust de ciocolata) pe care este lipita eticheta promotionala cu mesajul câstigator „Ai câstigat un rucsac!” si a talonului completat corect si complet. Premiile se vor acorda în limita stocului disponibil din fiecare centru de premiere. Daca într-un centru de premiere stocul de premii a fost epuizat, participantul se poate prezenta pentru primirea premiului în alt centru de premiere.

2.    Premii oferite prin tragere la sorti

Anuntarea
 
Participantii desemnati câstigatori vor fi anuntati telefonic de catre un reprezentant al Organizatorului în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare în termen de maxim 7 de zile lucratoare de la data extragerii. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câstigator apelând numarul de mobil de maximum 7 ori, în 7 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).

Daca, din motive independente de vointa Organizatorului, câstigatorul nu poate fi contactat de catre Organizator în conditiile stabilite (are telefonul închis sau nu raspunde la nici unul dintre apeluri), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de validare a rezervelor este aceeasi cu procedura de validare a câstigatorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate, în termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data extragerii, premiul nu se mai acorda si va ramâne în proprietatea Organizatorului.

În cazul în care codul promotional valid, a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerata câstigatoare la Campanie persoana care raspunde la telefonul mobil în momentul anuntarii, confirma participarea la Campanie si poate parcurge procedura de validare conform conditiilor din Regulament. Odata cu anuntarea, Reprezentantii Organizatorului vor colecta datele complete ale câstigatorilor (nume, prenume, adresa completa, adresa de e-mail si vârsta).

Validarea

Pentru a fi validati, participantii desemnati câstigatori trebuie sa trimita o copie a ambalajului de Original Pudding (Praf de budinca cu gust de vanilie sau Praf de budinca cu gust de ciocolata) pe care este lipita eticheta promotionala ce contine codul unic extras câstigator, în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data anuntarii, prin una din urmatoarele metode:

- prin fax, la numarul 021.204.65.66. Faxul trebuie sa contina copia ambalajului de Original Pudding (Praf de budinca cu gust de vanilie sau Praf de budinca cu gust de ciocolata) pe care este lipita eticheta promotionala ce contine codul unic desemnat câstigator, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului si numarul de telefon;

- prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Copia ambalajului de Original Pudding (Praf de budinca cu gust de vanilie sau Praf de budinca cu gust de ciocolata) pe care este lipita eticheta promotionala, trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasata, subiectul e-mailului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume, adresa completa si numarul de telefon).

Codul promotional înscris pe eticheta promotionala si prezentat pentru validare trebuie sa coincida neechivoc cu numarul codului promotional înscris în Campanie prin SMS si prin Web si sa corespunda codului unic desemnat câstigator.
 
Participantul trebuie sa trimita si copia buletinului/cartii de identitate pentru îndeplinirea formalitatilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câstigate din premii. Participantii care din orice motiv nu trimit documentele de validare în conditiile descrise de Regulament, în termen de maxim 5 zile lucratoare, sau se constata existenta unor neconcordante între datele comunicate prin mesajul validat drept câstigator si cele prezentate reprezentantului Organizatorului, acestia vor fi invalidati si se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca si acestea sa parcurga procesul de validare, fiecare etapa având un numar de zile egal cu cel de validare a câstigatorilor extrasi. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigatori care nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.

Acordarea premiilor

Premiile constând în „Excursie Berlin – Gradina Zoologica” se vor acorda sub forma de voucher. Voucherele vor fi trimise câstigatorilor prin curier, la adresa specificata de acestia, în termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data validarii. Predarea premiilor de catre curier se va face doar catre câstigatorii validati si publicati, dupa prezentarea documentului de identitate în original si semnarea procesului verbal de predare-primire a premiului. Procesul verbal de atribuire a premiului constând în excursie va fi semnat de câstigator si reprezentantul Organizatorului si completat cu urmatoarele date personale ale câstigatorului: nume, prenume, adresa completa si CNP.

SECTIUNEA 10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

Etichetele promotionale/ambalajele care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate în promotie nu îsi asuma nici o raspundere pentru etichetele promotionale/ambalajele necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrainate) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de etichete promotionale/ambalaje care nu întrunesc toate conditiile prevazute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea etichetelor cu codurile promotionale valide, de înstrainarea lor si/sau de prezentarea etichetelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate conditiile prevazute în acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul în care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza produsele participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vând produsele participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati.

SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre câstigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.

Organizatorul Campaniei va acorda premii Participantilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada achizitionarii produselor participante la Campanie, prin eticheta promotionala ce contine codul promotional.

În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a suspenda oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu aceasta.

Organizatorul nu are nici o obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necâstigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru:
 
·    Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS si Internet, generate de retelele de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

·    Situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta participantii la campanie;

·    Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt al campaniei;

·    Organizatorul nu va fi responsabil pentru achizitionarea produselor participante la promotie ale caror coduri promotionale nu sunt întregi si vizibile;

·    Situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat sau situatiile în care participantii înscriu pe pagina Web un numar de telefon sau adresa de e-mail incorecte si din aceste cauze câstigatorii nu pot fi contactati pentru a fi validati;

·    Situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi cod. În aceste cazuri va fi validat câstigator acel participant care face dovada ca:
-    detine ambalajul în original continând eticheta promotionala cu codul unic promotional valid;
-    este titularul datelor personale cu care s-a înscris în promotie;

·    Situatiile în care consumatorii achizitioneaza în perioada campaniei promotionale produse neparticipante la promotie sau cu etichete promotionale vandalizate (desfacute si razuite) sau care au înscriptionate coduri ilizibile.
·    Eventuale greseli de tiparire a ambalajelor, inclusiv a codurilor înscriptionate pe ambalaje si erorile din comunicarile publicitare;
·    Organizatorul nu este responsabil si nu se va implica în nici un mod în formalitatile si plata necesare eliberarii documentelor de calatorie care îi privesc în mod personal pe câstigatorul premiului si pe însotitorul acestuia (pasaport, asigurare de sanatate, acorduri, autorizatii, etc), daca aceste documente nu exista sau nu sunt valabile din orice motiv. Toate obligatiile si formalitatile necesare în vederea eliberarii unor asemenea documente sunt în sarcina acestora.
·    Dupa înmânarea tuturor documentelor aferente excursiei câstigate, orice obligatie a Organizatorului fata de câstigatorii premiilor acordate prin tragere la sorti înceteaza.
·    Existenta sau aparitia pâna la data plecarii în excursie a oricarei cauze de împiedicare a câstigatorilor sau însotitorului acestuia de a beneficia de excursie nu naste nici o obligatie de compensare, despagubire sau de alta natura în sarcina Organizatorului.

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/înregistrarile care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod promotional gresit) si care nu îndeplinesc conditiile de validare mentionate în prezentul Regulament.

Organizatorul îsi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul în care se desfasoara înscrierile în campanie. În cazul în care se observa anumite tentative de frauda înscrierile respective vor fi anulate.
Organizatorul îsi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta în campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al campaniei.
Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de frauda, precum înscrierea aceleiasi persoane folosind numere de telefon diferite vor rezulta în descalificarea respectivului consumator si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

SECTIUNEA 12. MINORII SI PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCITIU

În cadrul prezentei Campanii au dreptul sa participe doar persoane majore, cu vârsta mai mare de 18 ani, împliniti pâna la data începerii Campaniei.

În cazul în care câstigatorul Marelui Premiu acordat în aceasta Campanie se afla în imposibilitate fizica de a se deplasa, predarea acestuia se poate face catre o persoana împuternicita de catre câstigator numai în baza unei procuri autentificate de catre un Notar Public. Aceasta procura autentificata va împuternici reprezentantul câstigatorului sa semneze inclusiv declaratia prin care Organizatorul este exonerat de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului catre persoana împuternicita în acest sens, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de acesta.

Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgând din acordarea oficiala a premiului reprezentantilor persoanelor aici indicate, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de aceasta.

SECTIUNEA 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Organizatorul, în vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal în baza notificarii nr. 2298. Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitatile indicate în mod expres prin Regulament, persoanele înscrise pe www.oetker.ro, persoanele care se înscriu în Campanie prin SMS, câstigatorii premiilor instant care completeaza talonul promotional primit în momentul primirii premiului, câstigatorii premiilor acordate prin tragere la sorti, îsi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre în baza de date a Organizatorului în vederea validarii, atribuirii premiilor si îndeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care si-au dat acordul explicit si neechivoc în acest sens bifând casuta "Da" corespunzatoare întrebarii "Acceptati ca în viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotiile Dr. Oetker? [DA] [NU]" de pe site-ul campaniei si pe talonul pe care trebuie sa îl completeze câstigatorii premiilor instant.

Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a câsigatorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, în conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata în M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise în aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr. 50, Curtea de Arges, Judetul Arges, România, o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata.
Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele câstigatorilor si premiile câstigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18). 

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si în mod gratuit confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care îi vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001.

În vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România.

Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele lor si orasul de resedinta. Participantii nu vor fi obligati sa îsi exprime acest acord, acest lucru ramânând la libera lor alegere. În cazul în care participantii vor dori sa îsi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia.

SECTIUNEA 14. TAXE SI IMPOZITE

Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispozitiile Codului Fiscal legea 571/2003 cu modificarile în vigoare.
Organizatorul va depune declaratii de venit la autoritatea fiscala competenta pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declaratii de venit si cheltuieli ce deriva din câstigarea Premiilor cad în sarcina exclusiva a câstigatorului.
Organizatorul nu va avea nici o raspundere fata de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participant în legatura cu aceasta Campanie.

SECTIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.
*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.

În întelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:
a)    pierderea bazelor de date care contin codurile promotionale si numerele de identificare unice;
b)    avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;
c)    erori în tiparirea codurilor promotionale, inclusiv produse prin eroare umana;
d)    tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
e)    orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii în vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

Enumerarea de mai sus nu este limitativa fiind utilizata numai în scop exemplificativ.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 Codul Civil. În cazul în care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

SECTIUNEA 16. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua în consideratie nici o contestatie.

SECTIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei promotionale este disponibil, în mod gratuit, oricarui solicitant, pe site-ul www.oetker.ro sau, printr-o solicitare scrisa catre S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România.

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de catre Organizator; anuntul va fi facut pe site-ul www.oetker.ro.
Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat în 3 exemplare originale, astazi ____/____/___data autentificarii de catre Notarul Public.
Nu avem elemente multimedia.
gabriela (giurgiu) in 05 octombrie 2010, 12:33
Frumoase premiile dar ce pacat ca la Billa Giurgiu majoritatea pachetelor au codurile deja razuite
aurica (tg-jiu) in 17 octombrie 2010, 17:03
bafta concurentilor felicitari organizatorilor
mihaela (Bucuresti) in 22 octombrie 2010, 09:37
imi place sa imi incerc norocul dar in cazul de fata in magazinul BILA de langa CITY PLAZA majoritatea codurilor sunt deja razuite.succes concurentilor!
Sorin (Caransebes) in 30 octombrie 2010, 17:26
Am cistigat un rucsac in data de 30-10 ora 17 si 15 si ultima zi de ridicare a premiului este data de 31-10 ,problema este ca magazinul Billa este la 40 de km de mine si sint si de serviciu in ultima zi .Va multumesc anticipat pentru sprijinul acordat
Moderator 2 (Infopromotii) in 01 noiembrie 2010, 11:01
Draga Sorin (Caransebes),
Problema ta a fost rezolvata prin Actul aditional 1, care prevede prelungirea perioadei de ridicare a premiilor.
Ne place sa castigi!
Echipa Infopromotii
ligia (bucuresti) in 05 noiembrie 2010, 06:54
Buna ziua, S-a prelungit perioada acestei promotii ? Ce/cate premii noi sunt puse in joc ? Penultimul fericit ?
Moderator 2 (Infopromotii) in 05 noiembrie 2010, 10:06
Draga Ligia (Bucuresti),
Nu s-a prelungit promotia - s-a prelungit doar perioada de validare a unor premii. Gasesti toate detaliile in Actul aditional publicat pe site.
ginela (draganesti-olt) in 14 noiembrie 2010, 18:56
Buna seara! Puteti sa imi spuneti daca premiile ramase-rucsacii- mai pot fi acordate si prin alte promotii sau, in centrele de premiere pot fi organizate tombole sau promoteri pana la epuizarea acestora. Multumesc mult!
Moderator 2 (Infopromotii) in 15 noiembrie 2010, 11:51
Draga Ginela (Draganesti-Olt), Perioada de revendicare a premiilor "rucsaci" s-a prelungit pana la sfarsitul acestei luni, potrivit Actului aditional 1. Daca mai raman premii nerevendicate dupa aceasta data, ele vor ramane in proprietatea organizatorului, potrivit Art. 9 din Regulament.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Dr. Oetker - Porneste in aventura cu Original Pudding!"

Ultima actualizare: 17 nov. 2010
Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Nume câştigător Localitate Judeţ/Sector Premiu Extragere Validare
Costea Alina - Bucureşti Excursie la ZOO Berlin 01/11/2010 -
Juganaru Florin Georgian - Prahova Excursie la ZOO Berlin 11/10/2010 -
Veres Barna-Levente - Mureş Excursie la ZOO Berlin 27/09/2010 -

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Dr. Oetker - Porneste in aventura cu Original Pudding!

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media