CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Dr. Oetker Pizza Ristorante - "Esti pe felie cu super-premii!"

Promotie cu premii Dr. Oetker Pizza Ristorante

Premii instant: 1 x televizor cu plasma Panasonic Viera cu diagonala de 106cm; 5 x camera video digitala Panasonic; 5 x camera foto digitala Panasonic; 10 x DVD player Panasonic; 100 x iPod Nano de 2GB.

Cumpara orice produs din gama Pizza Ristorante de la Dr. Oetker si trimite codul unic de promotie prin SMS la 1828. Pastreaza eticheta promotionala pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 octombrie - 15 decembrie 2007

Promotie expirata
7 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul oficial al campaniei promotionale

“Esti pe felie cu super-premii!”

 

 

Sectiunea 1. Desfasurarea campaniei.

 

1.1. Organizatorul campaniei promotionale „Esti pe felie cu super-premii!”  este S.C. Dr. Oetker RO S.R.L. (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul central si punct de lucru in str. Albesti, nr. 50, Curtea de Arges, jud. Arges, Romania).

1.2. Campania promotionala “Esti pe felie cu super-premii!” se va desfasura prin intermediul S.C Mailers S.R.L, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal cu notificarea 41, cu sediul in Sos. Fundeni nr. 117-121, Sector 2, Bucuresti (numita in continuare “Agentia”).

1.3. Campania promotionala “Esti pe felie cu super-premii!” (numita in prezentul regulament “Campania”), se va desfasura in perioada 15.10.2007 – 15.12.2007, urmand a fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul intr-un cotidian national de tiraj important.

1.4. La aceasta Campanie participa urmatoarele produse din gama Ristorante (marca inregistrata a Dr. Oetker) – Ristorante Pizza Salame, Ristorante Pizza Prosciutto, Ristorante Pizza Speciale, Ristorante Pizza Quattro Formaggi, Ristorante Pizza Capriciosa, Ristorante Pizza Mozzarella, denumite in cele ce urmeaza “produse participante”.

 

 

Sectiunea 2. Conditii de participare la Campanie

 

2.1. Poate participa la Campanie orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 14 ani, care achizitioneaza produse participante in conditiile prezentului Regulament, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai celorlalte societati implicate in organizarea si desfasurarea Campaniei, precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora).

2.2. Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament precum si posibilitatea folosirii in scop publicitar a numelui, adresei, fotografiilor si materialelor filmate cu castigatorii fara nici un fel de plata aferenta.

2.3. Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de buletin/carte de identitate sau pasaport. Dreptul de participare si dreptul de proprietate asupra premiului apartine in exclusivitate expeditorului SMS-ului la numarul 1828 care indeplineste conditiile impuse de Regulament.

2.2. In cazul in care castigatorul premiului este o persoana minora, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului numai dupa ce a primit, printr-o declaratie autentica, aprobarea scrisa si semnatura reprezentantului sau legal (parinte, tutore etc), pentru prelucrarea datelor personale (comunicate in calitate de castigator prin procesul-verbal de atribuire a premiului) de catre Organizator, prin intermediul Agentiei, in vederea atribuirii premiului si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii, precum si pentru realizarea de activitati de marketing direct. Continutul declaratiei, precum si costurile implicate de obtinerea declaratiei autentice va fi indicat, respectiv vor fi suportate de Organizator, pe baza de documente justificative.

2.5 Participantii trebuie sa pastreze ambalajele produselor participante cu eticheta promotionala cu codul unic, in original, pentru validarea finala conform punctului 4.2.

2.6. Participantilor la promotie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuilelor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-ului, contravaloarea serviciilor postale pentru trimiterea documentelor cerute de Organizator).

 

 

Sectiunea 3. Mecanismul Campaniei

 

3.1. Inscrierea in promotie

3.1.1. Pentru a participa la Campanie, consumatorii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs din produsele participante si sa trimita la numarul de telefon 1828 (numar scurt cu tarif normal valabil in retelele Vodafone, Orange, Zapp si Cosmote), in perioada 15 octombrie 2007 – 15 decembrie 2007, inclusiv („data limita” de primire a SMS-urilor la nr. de telefon 1828), un mesaj text scris (“SMS”) compus din codul unic descoperit pe eticheta promotionala de pe ambalajul produsului participant achizitionat.

3.1.2 Fiecare SMS de participare la Campanie este considerat valid daca indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:

a. este format din codul unic de 7 cifre, cod pe care participantul il va gasi pe eticheta promotionala de pe ambalajul produselor participante la Campanie.

b. codul promotional a fost trimis o singura data.

c. este trimis in perioada 15 octombrie 2007 – 15 decembrie 2007, inclusiv.

3.1.3. Fiecare cod promotional unic descoperit pe produsul participant cumparat, confera participantului dreptul de a participa la Campanie, o singura data. Mai multe produse participante cumparate, inseamna mai multe coduri unice diferite, si-i confera participantului dreptul de a participa la Campanie de mai multe ori.

3.1.4. Pentru fiecare SMS trimis, participantul va suporta costul acestuia (tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

3.1.5. Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul de telefon 1828, participantul va primi din partea Organizatorului, prin SMS, unul din urmatoarele mesaje-raspuns:

a. daca mesajul a fost trimis in forma corecta indicata la pct 3.1.2 si 3.1.3 si codul unic trimis nu este castigator, atunci mesajul receptionat va fi: „ Ati fost inscris in Campania Ristorante. Din pacate codul transmis nu este castigator.”

b. daca mesajul a fost trimis in forma corecta si codul unic este unul din codurile castigatoare, atunci mesajul receptionat va fi unul din urmatoarele:

„Felicitari! Ati castigat 1x iPod Nano 2GB. Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

 „Felicitari! Ati castigat 1x DVD Player. Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

 „Felicitari! Ati castigat 1x camera foto. Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

 „Felicitari! Ati castigat 1x camera video. Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

 „Felicitari! Ati castigat 1x plasma TV. . Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

c. daca mesajul SMS nu contine un cod unic corect si/sau transmis complet, din lista de coduri a Campaniei, atunci mesajul va fi: „Cod incorect. Va rugam trimiteti codul unic de 7 cifre de pe ambalajul Pizza Ristorante”

d. daca mesajul SMS contine un cod unic corect inregistrat deja in baza de date a Campaniei, transmis de pe acelasi numar de telefon sau de pe un alt numar de telefon, atunci mesajul va fi: „Acest cod a mai fost inscris in promotie. Va rugam sa trimiteti un cod unic de 7 cifre de pe un alt ambalaj Pizza Ristorante.”

e. daca mesajul SMS este trimis inainte de inceperea Campaniei, atunci mesajul va fi: „Va rugam sa va inscrieti in perioada campaniei: 15 octombrie – 15 decembrie 2007. Va uram succes!”

f. daca mesajul SMS este trimis dupa terminarea Campaniei, atunci mesajul va fi: „Promotia noastra s-a incheiat. Va multumim.”

3.1.6. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a. pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de telefon 1828, precum si pentru mesajele trimise dupa expirarea perioadei Campaniei sau la un alt numar de telefon;

b. pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art. 3.1.5. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

c. daca unul sau mai multi participanti revendica acelasi cod unic de 7 cifre. In acest caz, Organizatorul va considera valid mesajul ce contine codul unic si care face dovada etichetei promotionale cu codul unic castigator.

d. daca numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie;

e. daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit;

f. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern  din cauza aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.

3.1.7. Dupa data limita de trimitere a mesajelor (15 decembrie 2007), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/ primirea mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.

 

 

Sectiunea 4. Premiile Campaniei

 

4.1. Premiile Campaniei

4.1.1 In cadrul prezentei Campanii se vor acorda in total 121 (una suta douazeci si unu) premii instant constand in :

           100 bucati iPod Nano 2GB, culoare argintie

           10 bucati DVD Player Panasonic, model DVD-S33E-K: redare Multi-Format: DVD-RW, DVD-R (dublu strat), DVD+RW, DVD+R (dublu strat), SVCD, CD, WMA, MP3, JPEG; Convertor Video D/A 108MHz/12biti; reducere digitala a zgomotului; scanare progresiva avansata; zoom variabil

           5 bucati camera foto digitala Panasonic model DMC-FX07EG-S: camera foto digitala compacta cu lentile Leica si ecran LCD de 2.5 inch, rezolutie de 7.2 Megapixeli, obiectiv wide-angle de 28mm, stabilizator optic de imagine Mega O.I.S. si Intelligent ISO Control care ajusteaza automat sensibilitatea senzorului, timpul de expunere si deschiderea diafragmei astfel incat sa capteze imagini clare in orice conditii. Procesorul de imagine Venus Engine III permite inregistrarea imaginilor la rezolutie maxima la ISO 1250.

           5 bucati camera video digitala Panasonic model VDR-D250: camere video cu inregistrare pe DVD, poate inregistra atat pe DVD-R, DVD-RW cat si pe discuri DVD-RAM. Modelul VDR-D250 beneficiaza de: inregistrare multiformat: DVD-RAM, DVD-RW, DVD-R ; tehnologie 3CCD; Zoom optic x10; inregistrare imagini digitale 2,3 Megapixeli; Stabilizator de imagine interfata USB 2.0 HS; Navigare meniu prin joystick ; Monitor LCD 2,7'' 123K pixeli

           1 bucata plasma TV Viera Panasonic, model TH-42PV7: diagonala 106cm; rezolutie HD, 1.024 x 768 pixeli; 29 miliarde de culori pe ecran; 2.048 nuante graduale; contrast maxim 8.000:1; "3D Colour Management"; "Motion Pattern"

Premiile instant au fost prealocate de catre Organizator unor coduri unice, coduri unice care au fost atasate de produse participante, in mod aleatoriu, inainte de introducerea lor pe piata.

Codurile unice castigatoare si premiul aferent fiecarui cod au fost introduse intr-un plic sigilat si depuse la un cabinet notarial inainte de inceperea promotiei.

Participantii care trimit un cod unic de inscriere la promotie si descopera unul din codurile castigatoare (unul din cele 121 coduri depuse in depozitul notarial) trebuie sa contacteze Organizatorul pentru a intra in posesia premiului conform prevederilor de la art. 4.2.

4.1.2. Valoarea comerciala totala maxima a premiilor acordate in cadrul prezentei Campanii este de 74.737,93 RON (taxe incluse).

4.1.3. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii; de asemenea, nu se poate acorda nici contravaloarea lor in bani; in cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu, asa cum este acesta descris in prezentul Regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu atribui premiul respectiv.

4.1.4. In cazul in care codurile castigatoare nu sunt descoperite in perioada promotiei, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu atribui premiile respective.

 

4.2. Acordarea premiilor

4.2.1. Pentru detalii privind acordarea premiilor, participantii care primesc:

„Felicitari! Ati castigat 1x iPod Nano 2GB. Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

 „Felicitari! Ati castigat 1x DVD Player. Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

 „Felicitari! Ati castigat 1x camera foto. Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

 „Felicitari! Ati castigat 1x camera video. Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

 „Felicitari! Ati castigat 1x plasma TV. Pt detalii sunati la tel: 021-2095415. Pastrati eticheta promotionala de pe ambalaj, in original, pentru validare.”

vor trebui sa contacteze un reprezentant al Agentiei la numarul de telefon 021-2095415 si sa comunice:

- codul unic castigator,

- numarul de telefon mobil utilizat in transmiterea mesajului SMS cu codul respectiv,

Constatarea oricaror neconcordante intre codul trimis prin SMS si cel comunicat telefonic, respectiv intre numarul de telefon comunicat si cel inregistrat la receptionarea mesajului SMS duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului.

4.2.2. La atribuirea premiului, castigatorilor de premii li se va solicita in cadrul procesului verbal de predare-primire a premiului, acordul expres si neechivoc pentru introducerea datelor personale, in baza de date a Organizatorului pentru indeplinirea obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii, precum si pentru realizarea de activitati ulterioare de marketing direct (in cazul castigatorilor minori se va solicita si acordul reprezentantului legal). Castigatorii vor comunica urmatoarele date personale: nume, prenume, adresa completa si varsta. Necomunicarea acestor date, indicarea unor date eronate sau incomplete, precum si neindeplinirea oricarei alte conditii prevazute de prezentul Regulament duce la pierderea dreptului de atribuire a premiului.

4.2.3. Castigatorii premiilor constand in iPod-uri Nano, DVD playere, camere foto digitale, camere video digitale si plasma TV au la dispozitie un termen de 10 zile de la data contactarii reprezentantului Organizatorului de catre acesta, pentru a trimite la sediul Organizatorului (S.C. Dr. Oetker RO SRL, cu sediul in str. Albesti, nr. 50, Curtea de Arges, jud. Arges, Romania, pentru promotia Ristorante) eticheta promotionala Ristorante cu codul unic castigator in original, si o copie dupa actul de identitate, in vederea validarii finale, atribuirii premiului si incheierii unui proces-verbal in acest sens. In cazul in care castigatorul premiului este o persoana minora, acesta va trebui sa prezinte si declaratia autentica conform art.2.2. de mai sus. Neprezentarea acestei declaratii autentice duce la neatribuirea premiului Campaniei.

4.2.4. Premiile constand in iPod-uri nano, DVD playere, camere foto digitale, camere video digitale si plasma TV, vor fi livrate castigatorilor prin curier intr-un termen de 30 zile de la validarea finala a acestora, respectiv de la momentul in care Organizatorul primeste documentele mentionate la art. 4.2.3. de mai sus.

4.2.5. Castigatorul unui premiu nu poate ceda premiul, in integralitatea sa, unei alte persoane.

4.2.6. Dupa inmanarea premiilor catre castigatori in baza procesului verbal de predare-primire, orice obligatie a Organizatorului fata de castigator inceteaza.

 

 

Sectiunea 5. Taxe si impozite:

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea fiind in sarcina exclusiva a câstigatorului.

 

 

Sectiunea 6. Participantii minori si persoanele lipsite de capacitate juridica

 

In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este o persoana lipsita de capacitate de discernamant, aceasta este indreptatita  sa  intre in posesia premiului prin intermediul tutorelui sau legal.

De asemenea ocrotitorul legal trebuie sa semneze  o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere dupa acordarea premiului respectiv , precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura legate de premiul respectiv.

 

 

Sectiunea 7. Litigii:

 

In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente române.

 

 

Sectiunea 8. Incetarea campaniei

 

Prezenta Campanie poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul imposibilitatii Organizatorului , din motive independente de vointa sa de a continua prezenta Campanie.

Nota : Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului regulament  si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

 

 

Sectiunea 9. Prelucrarea datelor personale:

 

In conformitate cu legislatia aplicabila, Organizatorul are obligatia sa faca publice numele câstigatorilor si câstigurile acordate in cadrul acestei Campanii.

Prin inscrierea la aceasta promotie, participantii declara expres ca sunt de acord cu regulamentul Campaniei si ca datele lor personale sa fie prelucrate si sa intre in baza de date Dr. Oetker RO SRL. Datele furnizate nu vor fi difuzate catre terti.

 

Prin prezentul, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale stocate pe durata Campaniei. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.

De asemenea, la cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata pe adresa str. Albesti nr. 50, Curtea de Arges, jud. Arges, Romania, Organizatorul se obliga:

- sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an;

- sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

- sa inceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului;

- sa respecte normele legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Participantii la Campanie in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) si dreptul de a se adresa justitiei (art.18).

 

Scopurile constituirii bazei de date sunt: verificarea identitatii, scopuri statistice, promotionale, de informare prin diverse mijloace de comunicare (posta sau alte mijloace de comunicare) cu privire la promotia “Esti pe felie cu super-premii!” sau cu privire la alte actiuni ce se vor desfasura in viitor.

Compania Dr. Oetker RO SRL este inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a datelor cu caracter personal cu nr. 2298 din 2005.

 

 

Sectiunea 10. Regulamentul Oficial al promotiei:

 

Regulamentul Oficial al acestei campanii este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata promotiei, la precum si in ziarul Romania Libera din 15 octombrie 2007.

 

 

Sectiunea 11. Info-line

 

Pentru detalii referitoare la Campanie puteti suna la 021-209.54.15, numar Romtelecom cu tarif normal, program de luni pana vineri, intre orele 9.00 – 18.00.

Nu avem elemente multimedia.
Iulia (Buftea) in 22 octombrie 2007, 05:12
Acelasi mesaj pt tine Medeea: am citit TOATE comentariile tale la toate promotiile si mi se pare straniu ca tie sa-ti placa ABSOLUT TOT. Ori esti cumva anjagajata sa postezi cum ca totul e mai mult decat ok?! Daca primesti bani pt a spune ca toate sunt roz CHIAR SI CAND NU SUNT atunci vreau si eu sa fac ce faci tu. Repet nu vreu sa fie o ofensa dar daca nu ai nimic de spus concret despre o promotie, atunci ar fi mai bine sa te abtii din a repeta bucati din sloganele acestora sau din a da AMPLOARE valorii lor INESTIMABILE... Multumim, Medeea!
Hallex (Bucuresti) in 03 noiembrie 2007, 12:04
Am participat si eu la aceasta promotie asta pt ca sunt un iubitor de pizza dar am sa renunt pt ca nu prea am noroc si pizza lor lasa de dorit ...nu se compara cu ce comandata!
alina (timisoara) in 19 noiembrie 2007, 09:59
vrau si eu sa trimit pentru concurs,dar nu stiu unde gasesc codul...eu nu vad nimic pe ambalaj iar pizza am luat-o acum 2 zile,deci ar trebui sa intre la promotie,nu?
Moderator 1 (Infopromotii) in 19 noiembrie 2007, 18:27
Alina, ambalajul participant arata exact ca in imaginea de mai sus, cea care apare langa numele promotiei.
Ionut (Botosani) in 20 noiembrie 2007, 15:06
as vrea sa stiu si eu cand apar cele cu ambalaj promotional si in Botosani?
() in 09 decembrie 2007, 18:56
Parere personala pentru Iulia (Buftea)... mda, am observat si eu ca unii dintre utilizatorii din Bucuresti, gen Medeea, pun comentarii tendentioase, probabil fiind platiti sa faca asta... ne-ar putea ajuta moderatorul sa verifice, si daca e cazul, sa blocheze / stearga asemenea comentarii, care si ele, ca si cele deja interzise, incalca prevederiile Termenilor... de ce oare acestea raman?
Moderator 1 (Infopromotii) in 10 decembrie 2007, 14:47
Salut, Adrian!
Comentariile deja aprobate nu pot fi sterse. Interventiile laudative nu incalca Termenii si conditiile de utilizare a site-ului, dar chiar si asa, de aproape 2 luni nu mai publicam comentarii care n-au stransa legatura cu promotia la care sunt postate. Va reamintim ca limbajul si tonul mesajelor trebuie sa fie civilizate si nu acceptam acuzatii nefondate. Parerile voastre personale despre lume si viata isi pot gasi alte locuri mai potrivite pentru publicare. Aici vorbim despre promotia aceasta si despre nimic altceva. Succes tuturor!
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Dr. Oetker Pizza Ristorante - "Esti pe felie cu super-premii!""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Dr. Oetker Pizza Ristorante - "Esti pe felie cu super-premii!"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media