CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Dr. Oetker Pizza Ristorante - "Esti la un click distanta de Venetia!"

Promotie Oetker

Zilnic: 1 x cutter pentru pizza + geanta frigorifica. Saptamanal: 1 x set pentru cina romantica. Lunar: 1 x weekend pentru 2 persoane la Venetia.

Cumpara orice sortiment de Pizza Ristorante si inscrie-te in promotie pe  www.ristorante.ro sau trimitand un SMS la 1828 cu numele tau si sortimentul de pizza cumparat. Pastreaza ambalajul.

Perioada promoţiei: 01 martie - 31 mai 2007

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul oficial al campaniei promotionale Dr. Oetker

„Esti la un click distanta de Venetia!”

 


Sectiunea 1. Desfasurarea campaniei


1.1. Organizatorul campaniei promotionale „Esti la un click distanta de Venetia!”  este S.C. Dr. Oetker RO. SRL (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul central si punct de lucru in str. Albesti, nr. 50, Curtea de Arges, jud. Arges, Romania, inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a datelor cu caracter personal  cu nr. 2298 din 2005.


1.2. Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 1 Martie 2007– 31 Mai 2007, prin intermediul S.C Mailers S.R.L, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal  cu numar de operator 148/2002, cu sediul in Sos. Fundeni nr. 117-121, Sector 2, Bucuresti (numita in continuare “Agentia”).


1.3.
Campania promotionala „Esti la un click distanta de Venetia!”   (numita in prezentul regulament „Campania”) se va desfasura in perioada 1 Martie 2007– 31 Mai 2007, urmand a fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul intr-un cotidian national de tiraj important.

 

1.4. La aceasta Campanie participa toate produsele din gama Ristorante Edizione Speciale  (marca inregistrata a Dr. Oetker) – Pizza Quattro Formaggi, Pizza Mozzarella, Pizza Prosciutto, Pizza Salame, Pizza Speciale, Pizza Capricciosa denumite in cele ce urmeaza “produse participante”.


Sectiunea 2. Conditii de participare la Campanie

 

2.1. Poate participa la Campanie orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 14 ani, care achizitioneaza produse participante in conditiile prezentului Regulament, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai celorlalte societati implicate in organizarea si desfasurarea Campaniei, precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora).

2.2. Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea prevederilor, termenilor si a conditiilor prezentului regulament precum si posibilitatea folosirii in scop publicitar a numelui, adresei, fotografiilor si materialelor filmate cu castigatorii fara nici un fel de plata aferenta.

2.3. Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de buletin/carte de identitate sau pasaport. Dreptul de participare si dreptul de proprietate asupra premiului apartine in exclusivitate expeditorului care indeplineste conditiile impuse de Regulament.

2.4. In cazul in care castigatorul premiului este o persoana minora, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului numai dupa ce a primit, printr-o declaratie autentica, aprobarea scrisa si semnatura reprezentantului sau legal (parinte, tutore etc), pentru prelucrarea datelor personale (comunicate in calitate de castigator prin procesul-verbal de atribuire a premiului) de catre Organizator, prin intermediul Agentiei, in vederea atribuirii premiului si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii, precum si pentru realizarea de activitati de marketing direct. Continutul declaratiei, precum si costurile implicate de obtinerea declaratiei autentice va fi indicat, respectiv vor fi suportate de Organizator, pe baza de documente justificative.

2.5. Participantii trebuie sa pastreze ambalajele produselor participante astfel incat in momentul interviului, conform Regulamentului, sa poata raspunde intrebarilor adresate de reprezentantul Organizatorului.

2.6. La tragerile la sorti vor putea participa maxim 10 inscrieri primite de pe acelasi numar de telefon, vor fi selectate pentru participarea la tragerile la sorti primele 10 inscrieri cu acelasi numar de telefon in ordine cronologica indiferent daca sunt realizate prin Internet sau SMS. Pentru fiecare inscriere trimisa in cadrul prezentei Campanii, participantul va primi din partea Organizatorului, prin SMS sau Internet, urmatorul mesaj-raspuns: „Ati fost inscris in campanie. Pastrati ambalajul Ristorante pentru validare”. Incepand cu a 11-a inscriere, mesajul primit va fi: „Ne pare rau. Te poti inscrie in promotia Dr. Oetker cu nu mai mult de 10 mesaje.”

2.7. Dreptul de participare si dreptul de proprietate asupra premiului apartin in exclusivitate expeditorului SMS-ului la numarul 1828 sau expeditorului ce a intrat pe  www.ristorante.ro  si a completat datele sale in zona dedicata promotiei de pe acest site si care indeplineste conditiile impuse de Regulamentul Oficial.

2.8. Participantilor la promotie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a promotiei (contravaloarea SMS-ului, contravaloarea serviciilor postale pentru trimiterea documentelor cerute de Organizator).

 

 

Sectiunea 3. Mecanismul Campaniei


3
.1. Inscrierea in Campanie.
Pentru a participa la Campanie, consumatorii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs din produsele participante si se poate inscrie astfel:

 

3.1.1. sa acceseze site-ul www.ristorante.ro si sa introduca, in perioada 1 martie 2007- 31 mai 2007, in zona special dedicata promotiei de pe acest site: numele complet, numarul de telefon si sortimentul de pizza Ristorante Edizione Speciale (Pizza Quattro Formaggi, Pizza Mozzarella, Pizza Prosciutto, Pizza Salame, Pizza Speciale, Pizza Capricciosa) achizitionat.

 

3.1.2. sa trimita la numarul de telefon 1828 (numar scurt cu tarif normal valabil in retelele Vodafone si Orange), in perioada 1 martie 2007 – 31 mai 2007, inclusiv („data limita” de primire a SMS-urilor la nr. de telefon 1828), un mesaj text scris (“SMS”) compus din numele complet al participantului si sortimentul de pizza Ristorante Edizione Speciale (Pizza Quattro Formaggi, Pizza Mozzarella, Pizza Prosciutto, Pizza Salame, Pizza Speciale, Pizza Capricciosa) achizitionat.

 

In momentul receptionarii SMS-ului care indeplineste conditiile mentionate mai sus, expeditorul acestuia va primi un mesaj de raspuns prin care i se confirma ca mesajul lui a fost receptionat si este inscris in Campanie-” Ati fost inscris in Campania Ristorante”.

Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a.     pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de telefon 1828, precum si pentru mesajele trimise dupa expirarea perioadei Campaniei sau la un alt numar de telefon;

b.    pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art. 3.1.1 de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

c.     daca  numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie;

d.    daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit;

e.     pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.   

Dupa data limita de primire a  mesajelor (31 mai 2007), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.

 

3.2. Tragerile la sorti

3.2.1 Tragerile la sorti pentru premiile zilnice si saptamanale se vor efectua in aceeasi zi, respectiv in fiecare zi  de  vineri in perioada 9.03.2007 – 4.06.2007 si vor fi asistate de calculator si notar, la care participa inscrierile inregistrate pana in ziua de duminica a saptamanii anterioare extragerii, inclusiv (cu exceptia ultimei extrageri la care participa inscrierile inregistrate pana in 31.05.2007, inclusiv). In total vor avea loc 13 extrageri saptamanale ce  vor fi asistate de calculator, din baza de date creata pana in ziua de duminica a saptamanii anterioare extragerii, ce va contine toate inscrierile pe toate caile de inscriere la Campanie, conform art. 3.1. de mai sus, respectiv prin inscriere pe www.ristorante.ro si SMS-uri trimise la numarul 1828  astfel:

 

·         extragere 1 va avea loc la data de  9 martie

·         extragere 2 va avea loc la data de  16 martie

·         extragere 3 va avea loc la data de  23 martie

·         extragere 4 va avea loc la data de  30 martie

·         extragere 5 va avea loc la data de  6 aprilie

·         extragere 6 va avea loc la data de  13 aprilie

·         extragere 7 va avea loc la data de  20 aprilie

·         extragere 8 va avea loc la data de  27 aprilie

·         extragere 9 va avea loc la data de  4 mai

·         extragere 10 va avea loc la data de  11 mai

·         extragere 11 va avea loc la data de  18 mai

·         extragere 12 va avea loc la data de  25 mai

·         extragere 13 va avea loc la data de  6 iunie

 

3.2.2. Tragerea la sorti pentru premiile lunare ale Campaniei se vor efectua in datele de mai jos si vor fi  asistate de calculator, notar si un reprezentant al Organizatorului la care participa inscrierile inregistrate pana in ultima zi inclusiv a lunii precedente:

 

·         prima extragere lunara va avea loc la data de 6.04.2007

·         a 2a extragere lunara va avea loc la data de 4.05.2007

·         a 3 a extragere lunara va avea loc la data de 6.06.2007

 

3.2.3. In cadrul fiecarei extrageri se va selecta 1 (o) inscriere in Campanie, ce va fi validata in conditiile mentionate in cele ce urmeaza, plus alte 2 (doua) inscrieri-rezerva care se vor valida doar in cazul in care prima selectie facuta nu respecta conditiile prezentului regulament.

3.2.4. Inscrierile pe www.ristorante.ro si SMS-urile primite in perioada Campaniei, care nu cuprind informatiile solicitate conform prevederilor prezentului regulament sau in care participantii furnizeaza informatii incomplete, incorecte sau inexacte, in care se comunica o alta denumire decat cea mentionata pe produsele participante la Campanie, precum si inscrierile pe www.ristorante.ro si SMS-urile primite in afara perioadei Campaniei vor fi invalidate, urmand a se proceda la o noua extragere.

3.2.5. Tragerile la sorti electronice ale potentialilor castigatori vor fi efectuate de catre Agentie, la sediul Mailers din Sos. Fundeni nr. 117-121, Bucuresti, in prezenta unei comisii formata dintr-un notar, un reprezentant al Agentiei si un reprezentant al Organizatorului.

3.2.6. O intrare (SMS/inscriere pe site) odata extrasa nu va mai participa la extragerile urmatoare.

3.2.7. Lista Castigatorilor si premiile castigate va fi publicata la sfarsitul Campaniei, pe site-ul www.oetker.ro .

 



Sectiunea 4. Premiile Campaniei

 

4.1. Premiile Campaniei

4.1.1. In cadrul prezentei Campanii se vor acorda prin trageri la sorti confom art. 3.2.1. si 3.2.3. un total de 108 (o suta opt) premii astfel:

·         premii zilnice_ total 92 de premii constand intr-un cutter pizza si o geanta frigorifica

·         premii saptaminale_total 13 premii constand intr-un set de cina romantica

·         premii lunare_ total 3 premii constand in excursii la Venetia pentru 2 persoane pe durata unui weekend; pachetul include cazare la hotel 3* , bilet de avion Bucuresti-Venetia si retur cu compania My Air, taxe de aeroport, 2 mic dejunuri la hotel, 2 pranzuri si 2 cine in restaurante din Venetia (in centrul orasului sau langa hotel), transferuri aeroport-hotel-aeroport, tur de oras pietonal in Venetia cu ghid de limba engleza si intrare la Palatul Dogilor

 


4.1.2. Valoarea comerciala totala maxima a premiilor acordate in cadrul prezentei Campanii este de 30.000 RON.
4.1.3. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii; de asemenea, nu se poate acorda nici contravaloarea in bani a celor 108 premii acordate in Campanie; in cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu, asa cum este acesta descris in prezentul Regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a atribui premiul unei alte persoane (in ordinea extragerilor mesajelor validate in Campanie).

4.2.Contactarea potentialilor castigatori. Interviul

4.2.1. Numarul de telefon inregistrat la receptia SMS-ului sau a inscrierii pe www.ristorante.ro, aferent inscrierii extrasa drept castigatoare, va fi apelat. Participantului inscris in Campanie cu nume si prenume i se va aduce la cunostinta identitatea apelantului, scopul in care este efectuat apelul (respectiv validarea participarii sale in vederea atribuirii premiului) si ii vor fi solicitate datele personale necesare, respectiv varsta si adresa, dupa obtinerea in prealabil a acordului necesar din partea participantului.

 4.2.2. Refuzul participantului manifestat expres si neechivoc cu privire la comunicarea datelor sale personale duce la invalidarea participarii.

4.2.3. In momentul in care este contactat, potentialul castigator va declara in cadrul interviului, care este produsul prin care participa la Campanie (respectiv denumirea produsului participant care este in posesia sa la momentul interviului, in urma achizitionarii) . Potentialului castigator ii va fi adresata o intrebare referitoare la

respectivul produs, intrebare al carei raspuns se gaseste pe ambalajul produsului participant declarat de el. Potentialul castigator trebuie sa raspunda personal la interviu.

4.2.4. Dupa efectuarea formalitatilor detaliate mai sus si numai in cazul in care raspunsul dat este corect, reprezentatul Organizatorului va informa potentialul castigator ca a castigat unul din premii si ii va oferi detalii cu privire la locul, modalitatea si termenul in care acesta va putea intra in posesia premiului castigat.

4.2.5. In cazul in care potentialul castigator nu raspunde la telefon, in ziua extragerii, el va fi apelat de 3 ori in ziua respectiva, precum si de 3 ori in ziua urmatoare, intre orele 10.00 – 18.00, Agentia depunand toate eforturile pentru a intra in legatura cu acesta. Daca in urma acestor incercari, potentialul castigator nu poate fi contactat, sms-ul trimis/ inscrierea pe www.ristorante.ro va fi reintrodus in baza de date si va participa la urmatoarele extrageri si se va trece la verificarea rezervelor selectate.

 

4.3. Acordarea si atribuirea premiilor

4.3.1. Castigatorii celor 3 premii constand in excursii vor primi informatii cu privire la premiul castigat, locul, modalitatea si termenul in care acestia trebuie sa se prezinte pentru a putea intra in posesia premiilor.
4.3.2. Cele 105 premii constand in cutter pentru piza si geanta frigorifica, respectiv un set pentru cina romantica vor fi livrate castigatorilor prin curier intr-un termen de 30 zile de la comunicarea de catre acestia a datelor lor, conform art.4.2.1. de mai sus. La inmanarea de catre curier a coletului ce contine premiul, acestia vor completa si semna un proces-verbal de predare-primire, in cuprinsul caruia isi vor exprima in scris acordul expres si neechivoc pentru ca datele personale comunicate sa intre in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii, precum si pentru realizarea de activitati de marketing direct.
4.3.3.  Castigatorii premiilor constand in excursii au la dispozitie un termen de 15 zile de la data contactarii si anuntarii lor ca si castigatori, pentru a se prezenta la sediul Agentiei, cu actul de identitate, in vederea validarii finale si indeplinirii formalitatilor de atribuire a premiului.

4.3.4. Castigatorul unui premiu constand in excursie nu poate ceda premiul, in integralitatea sa, unei alte persoane.
4.3.5. La prezentarea castigatorilor premiilor constand in excursii la sediul Agentiei conform art.4.3.4 de mai sus, acestia vor completa si semna toate documentele aferente atribuirii acestor premii si totodata isi vor exprima in scris acordul expres si neechivoc pentru ca datele personale comunicate in cuprinsul procesului-verbal de atribuire a premiului sa intre in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii, precum si pentru realizarea de activitati de marketing direct. In termen de 20 zile de la incheierea procesului-verbal de atribuire, Organizatorul, prin intermediul Agentiei, va indeplini toate formalitatile necesare in vederea acordarii premiilor, suportand toate costurile aferente acestor formalitati.
4.3.6. Organizatorul nu se va implica in nici un mod in formalitatile si plata necesare eliberarii documentelor de calatorie care ii privesc in mod personal pe castigatorii premiilor sau pe beneficiari si pe insotitorii acestora (pasaport, asigurare de sanatate, acorduri, autorizatii, etc), daca aceste documente nu exista sau nu sunt valabile din orice motiv. Toate obligatiile si formalitatile necesare in vederea eliberarii unor asemenea documente sunt in sarcina acestora.
4.3.7 Organizatorul, prin intermediul Agentiei va asigura castigatorilor asistenta necesara pentru obtinerea vizei turistice daca aceasta va fi necesara (scrisoare de invitatie etc), dar nu garanteaza obtinerea acestei vize de catre castigatorii fata de care autoritatile au instituit vreo restrictie in acest sens.
4.3.8. Dupa inmanarea tuturor documentelor aferente excursiei castigate, orice obligatie a Organizatorului fata de castigatorii acestei categorii de premii inceteaza.
4.3.9. Existenta sau aparitia pana la data plecarii in excursie a oricarei cauze de impiedicare a vreunui castigator sau insotitorului acestuia de a beneficia de excursie nu naste nici o obligatie de compensare, despagubire sau de alta natura in sarcina Organizatorului.
4.3.10. Fiecare proces-verbal de atribuire a premiilor constand in excursii va fi semnat de castigator si reprezentantul Organizatorului si completat cu urmatoarele date personale ale castigatorului: nume, prenume, adresa completa si CNP.
4.3.11. In cazul in care vreunul dintre castigatorii premiilor constand in excursii nu poate fi contactat la telefon (nu raspunde, numar nealocat, telefon inchis) in termen de 2 zile lucratoare de la data tragerii la sorti sau este contactat dar nu se prezinta in locatia si la termenul mentionat la art.4.2.4. de mai sus, sau acesta nu prezinta documentele solicitate de catre Organizator, sau se constata existenta unor neconcordante intre datele comunicate prin mesajul validat drept castigator si cele prezentate reprezentantului Organizatorului, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, Organizatorul recurgand la efectuarea verificarii si contactarii rezervelor extrase pentru premiul respectiv, in vederea desemnarii altui potential castigator. In cazul in care nici una din rezerve nu poate fi contactata in termen de 2 zile lucratoare, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv.

 

Sectiunea 5. Taxe si impozite:

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

 

Sectiunea 6. Participantii minori si persoanele lipsite de capacitate juridica

 

In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este o persoana lipsita de capacitate de discernamant, aceasta este indreptatita  sa  intre in posesia premiului prin intermediul tutorelui sau legal.

De asemenea ocrotitorul legal trebuie sa semneze  o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere dupa acordarea premiului respectiv , precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura legate de premiul respectiv.

 

 

Sectiunea 7. Litigii:

 

In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane.

 

 

Sectiunea 8. Incetarea campaniei

 

Prezenta Campanie poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul imposibilitatii Organizatorului , din motive independente de vointa sa de a continua prezenta Campanie.

Nota : Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului regulament  si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

 

 

Sectiunea 9. Prelucrarea datelor personale:

 

In conformitate cu legislatia aplicabila, Organizatorul are obligatia sa faca publice numele castigatorilor si castigurile acordate in cadrul acestei Campanii.

Prin inscrierea la aceasta promotie, participantii declara expres ca sunt de acord cu regulamentul Campaniei si ca datele lor personale sa fie prelucrate si sa intre in baza de date Dr. Oetker RO. SRL. Datele furnizate nu vor fi difuzate catre terti.

 

Prin prezentul, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale stocate pe durata Campaniei. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.
De asemenea, la cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata pe adresa str. Albesti nr. 50, Curtea de Arges, jud. Arges, Romania, Organizatorul se obliga:
- sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an;
- sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
- sa inceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului;
- sa respecte normele legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Participantii la Campanie in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) si dreptul de a se adresa justitiei (art.18).

 

Scopurile constituirii bazei de date sunt: verificarea identitatii, scopuri statistice, promotionale, de informare prin diverse mijloace de comunicare (posta sau alte mijloace de comunicare) cu privire la promotia Esti la un click distanta de Venetia!sau cu privire la alte actiuni ce se vor desfasura in viitor.

 

 

Sectiunea 10. Regulamentul Oficial al promotiei:

 

Regulamentul Oficial al acestei campanii este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata promotiei, la www.oetker.ro , precum si in ziarul Romania Libera din 26 februarie.
Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Dr. Oetker Pizza Ristorante - "Esti la un click distanta de Venetia!""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Dr. Oetker Pizza Ristorante - "Esti la un click distanta de Venetia!"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media