CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Dr. Oetker - Paula te trimite-ndata intr-o lume fermecata

Dr. Oetker Paula

Premii prin tragere la sorti: 1 x excursie de 4 zile pentru 3 persoane la Disneyland Paris. Premii instant: 9 x asternut de pat personaliat Paula; 62 x album foto personalizat Paula.

Cumpara cel putin un produs participant si trimite codul unic descoperit in interiorul ambalajului prin SMS la 1795 sau prin formularul disponibil pe www.paulapudding.ro. Pastreaza ambalajul pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 septembrie - 15 noiembrie 2010

Promotie expirata
4 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Paula te trimite-ndata într-o lume fermecata!”

Campania promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 15.09.2010 - 15.11.2010

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala “Paula te trimite-ndata într-o lume fermecata!” (denumita în continuare “Campania”) este organizata de S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J03/1843/1993, CUI 4227295, si la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 2298/2005 (denumita în continuare “Organizator”).

Campania se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365, la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 26 (denumita în continuare “Agentia”).

Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare de la data publicarii actului aditional ce contine aceste modificari.

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul României, în perioada: 15.09.2010 ora 00.00.00 - 15.11.2010 ora 23.59.59, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, cu capacitate deplina de exercitiu, cu domiciliul/resedinta în România, cu vârsta de minim 18 ani (împliniti pâna la data începerii Campaniei) care achizitioneaza produsele participante la Campanie, în decursul derularii acesteia (15.09.2010 ora 00.00.00 - 15.11.2010 ora 23.59.59, ora României), si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanti”).

Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, asociatiile familiale, angajatii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., ai agentiei implicate în organizarea Campanei si/sau ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., precum si rudele în linie directa si/sau colaterala (pâna la gradul al IV- lea inclusiv), sotii/sotiile si afinii acestora.

Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial.

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

La aceasta Campanie participa urmatoarele produse marca Dr Oetker, ce contin codul unic si care se comercializeaza de catre locatiile participante:
Paula Choco - Pudding cu gust de ciocolata cu pete din pudding cu gust de vanilie (4 buc. X 125g) si Paula Vanilla - Pudding cu gust de vanilie cu pete din pudding cu gust de ciocolata (4 buc. x 125g).

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Participantii la prezenta Campanie trebuie sa:

1.     Achizitioneze cel putin un produs participant la campaniei (conform sectiunii 5 a prezentului Regulament);

2.    Sa desfaca ambalajul de la produsele Paula Pudding participante si sa descopere în interior codul unic;
3.    Pentru a câstiga unul dintre premiile campaniei, participantul trebuie sa trimita, în perioada campaniei (15.09.2010 ora 00.00.00 - 15.11.2010 ora 23.59.59), codul promotional unic prin:
a)    SMS, la numarul 1795*; numarul 1795 fiind unul cu tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul; numarul este valabil în urmatoarele retele de telefonie mobila: Zapp, Vodafone, Orange, Cosmote. Mesajul de SMS trebuie sa contina codul unic din interiorul ambalajului.
b)    WEB, la adresa www.paulapudding.ro, pe pagina de campanie. Participantii trebuie sa completeze formularul special, cu datele personale (nume, prenume, telefon, email, adresa completa) si sa introduca codul unic din interiorul ambalajului in campul aferent acestuia. Dupa ce codul unic a fost înregistrat pe site-ul www.paulapudding.ro, participantii vor primi un mesaj de confirmare.

Codul promotional este unic si poate fi înscris o singura data în cadrul prezentei Campanii. Ambalajele Paula Choco/Vanilla Pudding ce contin codul promotional trebuie pastrate pentru validare în eventualitatea câstigarii unui premiu la tragerea la sorti sau a unui premiu instant.
*Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada Campaniei la numarul 1795 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

Un participant unic, definit de acelasi numar de telefon, poate câstiga în cadrul prezentei campanii un singur premiu oferit prin tragere la sorti si maxim 4 premii instant. Daca ulterior, la validare, se constata ca 2 sau mai multe intrari câstigatoare apartin aceluiasi participant, definit de acelasi nume, prenume, adresa completa, acesta are dreptul sa primeasca un singur premiu acordat prin tragere la sorti.

VALIDAREA ÎNREGISTRARILOR

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrarile prin SMS si/sau Web trebuie sa îndeplineasca, cumulativ, în mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

Înscrierile prin SMS la numarul 1795:

·    înscrierile trebuie sa se faca în perioada desfasurarii Campaniei 15.09.2010 ora 00.00.00 - 15.11.2010 ora 23.59.59, ora României;
·    sa contina codul promotional aflat pe ambalajul Paula Pudding;
·    codul unic sa nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior;

Inscrierile prin Web la adresa www.paulapudding.ro:

·    înscrierile trebuie sa se faca în perioada desfasurarii Campaniei 15.09.2010 ora 00.00.00 - 15.11.2010 ora 23.59.59, ora României;
·    formularul de înscriere trebuie sa fie completat corect cu urmatoarele informatii obligatorii: codul promotional înscris pe ambalaj, nume, prenume, numar de telefon valid, adresa de e-mail, adresa completa si data nasterii.
·    codul unic sa nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior;


Mesajele Campaniei:

Mesaj trimis înainte de începerea promotiei (1.09.2010 ora 00.00.00 - 14.09.2010 ora 23.59.59)
Promotia Paula Pudding incepe la data de 15 Septembrie 2010. Trimite codul unic dupa aceasta data! Multumim!
Mesaje trimise în perioada promotiei (15.09.2010 ora 00.00.00 - 15.11.2010 ora 23.59.59)
Mesaj 2 – Mesaj valid
Felicitari! Ai intrat in tragerea la sorti pentru o Excursie Disneyland Paris. Pastreaza ambalajul si codul unic pentru validare. Succes !
Mesaj 3 – Mesaj valid – începand cu a 2-a sansa
Ai acumulat xxx sanse pentru o Excursie la Disneyland Paris. Pastreaza codul unic pentru validare. Succes !
Mesaj 4 – Mesaj câstigator – premiu zilnic
Felicitari ! Ai castigat un Album foto. Pastreaza codul unic pentru validare. Te vom contacta in cel mai scurt timp.
Mesaj 5 – Mesaj câstigator – premiu saptamanal
Felicitari ! Ai castigat un Asternut de pat. Pastreaza codul unic pentru validare. Te vom contacta in cel mai scurt timp.
Mesaj 6 - Daca acelasi SMS este trimis a doua oara de pe acelasi numar de telefon/alt numar de telefon sau a fost inscris pe web
Acest cod a mai fost trimis! Scrie cu atentie codul unic de pe ambalaj, format din 6 caractere. Succes!
Mesaj 7: Daca SMS-ul contine un mesaj invalid:
Mesaj incorect. Te rugam, scrie cu atentie codul unic de pe ambalaj. Succes!
Mesaj trimis dupa incheierea promotiei (16.11.2010 ora 00.00.00 - 30.11.2010 ora 23.59.59)
Mesaj 8: Când se trimit mesaje dupa încheierea Campanie
Promotia Paula Pudding s-a incheiat la data de 15.11.2010. Urmareste rezultatele tragerii la sorti pe www.paulapudding.ro. Iti multumim pentru participare!

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE

Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promotionale pot fi vizualizate în tabelul urmator:

 

Tip premiu

Numar premii

Valoarea individuala

(RON, cu TVA inclus)

Valoarea totala

(RON, cu TVA inclus)

Premii zilnice oferite instant

Album Foto, personalizat “Paula”

62

115.2332

7,144.45

Premii saptamânale oferite instant

Asternut de pat, personalizat “Paula”

9

257.7960

2,320.16

Premii oferite prin tragere la sorti

Excursie Disneyland Paris

1

9,864.2000

9,864.20

Total

72

-

19,328.81

 
Valoarea totala bruta a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 20729.7 RON cu TVA inclus (incluzând impozitul pe premii suportat de catre Organizator).

Descrierea premiilor:

1 x Excursie Disneyland Paris

Excursia se acorda sub forma de voucher, emis de agentia Perfect Tour. Fiecare Excursie este valabila pentru 3 persoane (2 adulti si un copil) si include:

1.    Transport cu avionul, dus-intors
2.    cazare hotel de 3 stele, 3 nopti si 4 zile; mic dejun inclus
3.    Intrare parc – valabila pentru 2 adulti +1 copil

Voucherul poate fi revendicat pâna pe data de 31.05.2011. Data excursiei va fi setata în functie de disponibilitatea rezervarilor (hotel, bilete de avion etc.).

62 x Album foto: format A5; cu 20 file din carton, cu taieturi la colturi pentru poze format 10 x 15 cm; coperta personalizata integral; fila carton personalizata cu o vacuta;

9 x Asternut de pat: Cearceaf pat 2,2 x 1,5 m ; Cearceaf pilota 2 x 1,5 m; Fata perna 0,5 x 0,5 m; Imprimat 4 culori; Material bumbac 100%;

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor Dr. Oetker participante, costul de trimitere a SMS-urilor si costul conexiunii la Internet). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câstigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii.
Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

SECTIUNEA 8. TRAGEREA LA SORTI SI DESEMNAREA CÂSTIGATORILOR

1.    Premii oferite prin tragere la sorti

Tragerea la sorti pentru marele premiu va fi electronica si va avea loc în data de 19.11.2010, la sediul Agentiei, în prezenta unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant Dr. Oetker România si a unui notar public / avocat.

Se vor extrage în plus 5 rezerve pentru marele premiu; se va apela la rezerve în conditiile în care câstigatorul extras nu îndeplineste conditiile de validare. La tragerea la sorti din data de 19.11.2010 vor participa toate intrarile valide din perioada 15.09.2010 ora 00.00.00 – 15.11.2010 ora 23.59.59, atât prin SMS, cât si prin Web.

Tragerea la sorti este un eveniment public. La cerere, orice persoana poate participa la acest eveniment. Cererea va fi facuta, în scris, la adresa Organizatorului, cu minimum 7 zile lucratoare înaintea desfasurarii evenimentului respectiv. Lista câstigatorilor validati continând numele si prenumele câstigatorilor si premiile câstigate va fi publicata în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data validarii tuturor câstigatorilor. Toate înscrierile corecte vor intra la tragerea la sorti din data de 19.11.2010.

2.    Premiile oferite instant

În cadrul prezentei Campanii, se va acorda zilnic câte un premiu instant constând în „Album foto” si saptamânal un premiu instant constând în „Asternut de pat”, în perioada 15.09.2010 ora 00.00.00 - 15.11.2010 ora 23.59.59. Indiferent de modalitatea de înscriere (SMS sau Web), sistemul electronic va desemna aleatoriu câte un moment câstigator pe zi si câte un moment câstigator pentru fiecare saptamâna de Campanie**. În momentul în care o intrare este declarata câstigatoare, participantul va primi imediat un SMS pe numarul de telefon mobil daca înscrierea a fost facuta prin SMS, un mesaj în pagina de Web daca înscrierea a fost facuta prin Web, urmând sa parcurga procedura de validare conform Regulamentului pentru a fi declarat câstigator.

** Saptamâna 1: 15.09 ora 00.00 – 21.09 ora 23.59, Saptamâna 2: 22.09 ora 00.00 – 28.09 ora 23.59
Saptamâna 3: 29.09 ora 00.00 – 05.10 ora 23.59, Saptamâna 4: 06.10 ora 00.00 – 12.10 ora 23.59, Saptamâna 5: 13.10 ora 00.00 – 19.10 ora 23.59, Saptamâna 6: 20.10 ora 00.00 – 26.10 ora 23.59, Saptamâna 7: 27.10 ora 00.00 – 02.11 ora 23.59, Saptamâna 8: 03.11 ora 00.00 – 09.11 ora 23.59,
Saptamâna 9: 10.11 ora 00.00 – 15.11 ora 23.59.

SECTIUNEA 9. ANUNTAREA CÂSTIGATORILOR, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

1.    Premii oferite instant

Anuntare

Câstigatorii premiilor instant vor fi contactati de catre un Reprezentant al Organizatorului în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data primirii mesajului câstigator, pentru a fi informati în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare. Participantii desemnati câstigatori vor fi apelati la numarul de telefon cu care s-au înscris în Campanie. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câstigator apelând numarul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).

În cazul în care codul unic câstigator a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerata câstigatoare la Campanie persoana care raspunde la telefonul mobil în momentul anuntarii, confirma participarea la Campanie si poate parcurge procedura de validare conform conditiilor din Regulament. Odata cu anuntarea, Reprezentantii Organizatorului vor colecta datele complete ale câstigatorilor (nume, prenume, adresa completa, adresa de e-mail si vârsta).

Daca unul dintre câstigatorii premiilor zilnice nu poate fi contactat de catre Organizator în termenul specificat în Regulament, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat urmator dupa înscrierea declarata câstigatoare (denumit „Rezerva”). Procedura de anuntare a participantului înscris în momentul imediat urmator este aceeasi cu procedura de anuntare a câstigatorului. Daca nicio rezerva din ziua respectiva nu poate fi contactata de catre Organizator sau nu poate fi validat, premiul nu se mai acorda si va ramâne în proprietatea Organizatorului.

Validare

În momentul anuntarii, participantii desemnati câstigatori vor fi rugati sa furnizeze datele personale constând în nume, prenume, adresa completa pentru a fi validati.

În plus, câstigatorii trebuie sa trimita pentru validare, în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data anuntarii de catre reprezentantul Organizatorului, o fotografie/image scanata a ambalajului de Paula Pudding, ce contine codul unic desemnat câstigator. Codul unic trimis trebuie sa coincida cu codul unic înscris în campanie si desemnat câstigator. Daca documentele nu respecta regulile de validare, participanti vor fi invalidati si se va apela la rezerve.

Documentele pentru validare se trimit prin una dintre urmatoarele metode:

- Prin fax, la numarul 021.204.65.66. Faxul trebuie sa contina imaginea/fotografia scanata a ambalajului Paula Pudding, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului si numarul de telefon;
- Prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Imaginea/fotografia scanata a ambalajului Paula Pudding trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasate, subiectul e-mailului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume adresa completa si numarul de telefon).

Daca unul dintre câstigatorii premiilor zilnice/saptamânale nu poate fi contactat de catre Organizator în termenul specificat în Regulament sau daca participantii nu trimit dovezile pentru validare în termenul specificat, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat urmator dupa înscrierea declarata câstigatoare. Procedura de anuntare a participantului înscris în momentul imediat urmator este aceeasi cu procedura de anuntare a câstigatorului.

Acordarea premiilor

Premiile instant (atât cele zilnice, cât si cele saptamânale) vor fi trimise prin curier la adresa comunicata în momentul anuntarii participantilor validati, în termen de maxim 30 zile lucratoare de la data validarii. În momentul predarii premiului de curier catre câstigator, se va semna un proces verbal de predare-primire.

2.    Premii oferite prin tragere la sorti

Anuntarea
 
Participantii desemnati câstigatori vor fi anuntati telefonic de catre un reprezentant al Organizatorului în legatura cu premiul câstigat si procedura de validare în termen de maxim 5 de zile lucratoare de la data extragerii. Reprezentantii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câstigator apelând numarul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).

Daca, din motive independente de vointa Organizatorului, câstigatorul nu poate fi contactat de catre Organizator în conditiile stabilite (are telefonul închis sau nu raspunde la nici unul dintre apeluri), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de validare a rezervelor este aceeasi cu procedura de validare a câstigatorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate, în termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data extragerii, premiul nu se mai acorda si va ramâne în proprietatea Organizatorului.
În cazul în care codul promotional valid, a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerata câstigatoare la Campanie persoana care raspunde la telefonul mobil în momentul anuntarii, confirma participarea la Campanie si poate parcurge procedura de validare conform conditiilor din Regulament. Odata cu anuntarea, Reprezentantii Organizatorului vor colecta datele complete ale câstigatorilor (nume, prenume, adresa completa, adresa de e-mail si vârsta).
Validarea

Pentru a fi validati, participantii desemnati câstigatori trebuie sa trimita o copie a ambalajului de Paula Pudding ce contine codul unic extras câstigator, în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data anuntarii, prin una din urmatoarele metode:

- Prin fax, la numarul 021.204.65.66. Faxul trebuie sa contina imaginea/fotografia scanata a ambalajului Paula Pudding, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului si numarul de telefon;

- Prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Imaginea/fotografia scanata a ambalajului Paula Pudding trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasate, subiectul e-mailului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câstigatorului (nume, prenume adresa completa si numarul de telefon).

Codul unic înscris în interiorul ambajalui si prezentat pentru validare trebuie sa coincida neechivoc cu numarul codului unic înscris în Campanie prin SMS si prin Web si sa corespunda codului unic desemnat câstigator.
 
Participantul trebuie sa trimita si copia buletinului/cartii de identitate pentru îndeplinirea formalitatilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câstigate din premii. Participantii care din orice motiv nu trimit documentele de validare în conditiile descrise de Regulament, în termen de maxim 5 zile lucratoare, sau se constata existenta unor neconcordante între datele comunicate prin mesajul validat drept câstigator si cele prezentate reprezentantului Organizatorului, acestia vor fi invalidati si se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca si acestea sa parcurga procesul de validare, fiecare etapa având un numar de zile egal cu cel de validare a câstigatorilor extrasi. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigatori care nu respecta sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.

Acordarea premiilor

Marele premiu se va acorda sub forma de voucher. Voucherul va fi trimis câstigatorilor prin curier, la adresa specificata de acestia, în termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data validarii. Predarea premiilor de catre curier se va face doar catre câstigatorii validati si publicati, dupa prezentarea documentului de identitate în original si semnarea procesului verbal de predare-primire a premiului. Procesul verbal de atribuire a premiului constând în excursie va fi semnat de câstigator si reprezentantul Organizatorului si completat cu urmatoarele date personale ale castigatorului: nume, prenume, adresa completa si CNP.

SECTIUNEA 10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

Ambalajele care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate în promotie nu îsi asuma nici o raspundere pentru ambalajele necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrainate) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate conditiile prevazute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea ambalajelor cu codurile promotionale valide, de înstrainarea lor si/sau de prezentarea ambalajelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate conditiile prevazute în acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul în care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza produsele participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vând produsele participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati.

SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre câstigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.

Organizatorul Campaniei va acorda premii Participantilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada achizitionarii produselor participante la Campanie, prin ambalajul ce contine codul promotional.

În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a suspenda oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu aceasta.

Organizatorul nu are nici o obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necâstigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru:
 
·    Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS si Internet, generate de retelele de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

·    Situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta participantii la campanie;

·    Situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi cod promotional de pe ambalaj; în acest caz va fi validat câstigator acel participant care face dovada ambalajului în original;

·    Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt al campaniei;

·    Organizatorul nu va fi responsabil pentru achizitionarea produselor participante la promotie ale caror coduri unice nu sunt întregi si vizibile;

·    Situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat sau situatiile în care participantii înscriu pe pagina web un numar de telefon sau adresa de e-mail incorecte si din aceste cauze câstigatorii nu pot fi contactati pentru a fi validati;

·    Situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi cod. În aceste cazuri va fi validat câstigator acel participant care face dovada ca:
-    detine ambalajul în original ce contine codul unic promotional valid;
-    este titularul datelor personale cu care s-a înscris în promotie;

·    Situatiile în care consumatorii achizitioneaza în perioada campaniei promotionale produse neparticipante la promotie sau care au înscriptionate coduri ilizibile.
·    Eventuale greseli de tiparire a ambalajelor, inclusiv a codurilor înscriptionate pe ambalaje si erorile din comunicarile publicitare;
·    Organizatorul nu este responsabil si nu se va implica în nici un mod în formalitatile si plata necesare eliberarii documentelor de calatorie care îi privesc în mod personal pe câstigatorul premiului si pe însotitorul acestuia (pasaport, asigurare de sanatate, acorduri, autorizatii, etc), daca aceste documente nu exista sau nu sunt valabile din orice motiv. Toate obligatiile si formalitatile necesare în vederea eliberarii unor asemenea documente sunt în sarcina acestora.
·    Dupa înmanarea tuturor documentelor aferente excursiei câstigate, orice obligatie a Organizatorului fata de câstigatorii premiilor acordate prin tragere la sorti înceteaza.
·    Existenta sau aparitia pâna la data plecarii în excursie a oricarei cauze de împiedicare a câstigatorilor sau însotitorului acestuia de a beneficia de excursie nu naste nici o obligatie de compensare, despagubire sau de alta natura în sarcina Organizatorului.

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/înregistrarile care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod unic gresit) si care nu îndeplinesc conditiile de validare mentionate în prezentul Regulament.

Organizatorul îsi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul în care se desfasoara înscrierile în campanie. În cazul în care se observa anumite tentative de frauda înscrierile respective vor fi anulate.
Organizatorul îsi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta în campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al campaniei.
Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de frauda, precum înscrierea aceleiasi persoane folosind numere de telefon diferite vor rezulta în descalificarea respectivului consumator si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

SECTIUNEA 12. MINORII SI PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCITIU

În cadrul prezentei Campanii au dreptul sa participe doar persoane majore, cu vârsta mai mare de 18 ani, împliniti pâna la data începerii Campaniei.

În cazul în care câstigatorul Marelui Premiu acordat în aceasta Campanie se afla în imposibilitate fizica de a se deplasa, predarea acestuia se poate face catre o persoana împuternicita de catre câstigator numai în baza unei procuri autentificate de catre un Notar Public. Aceasta procura autentificata va împuternici reprezentantul câstigatorului sa semneze inclusiv declaratia prin care Organizatorul este exonerat de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului catre persoana împuternicita în acest sens, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de acesta.

Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgând din acordarea oficiala a premiului reprezentantilor persoanelor aici indicate, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de aceasta.

SECTIUNEA 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Organizatorul, în vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal în baza notificarii nr. 2298. Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitatile indicate în mod expres prin Regulament, persoanele înscrise pe www.paulapudding.ro, persoanele care se înscriu în Campanie prin SMS si câstigatorii premiilor Campaniei îsi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre în baza de date a Organizatorului în vederea validarii, atribuirii premiilor si îndeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care si-au dat acordul explicit si neechivoc în acest sens bifând casuta de pe site-urile campaniei "Da" corespunzatoare întrebarii "Acceptati ca în viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotiile Dr. Oetker? [DA] [NU]"

Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a câsigatorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, în conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata în M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise în aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata.

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele câstigatorilor si premiile câstigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si în mod gratuit confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care îi vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România.

Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele lor si orasul de resedinta. Participantii nu vor fi obligati sa îsi exprime acest acord, acest lucru ramânând la libera lor alegere. În cazul în care participantii vor dori sa îsi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia.

SECTIUNEA 14. TAXE SI IMPOZITE

Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispozitiile Codului Fiscal legea 571/2003 cu modificarile in vigoare.
Organizatorul va depune declaratii de venit la autoritatea fiscala competenta pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declaratii de venit si cheltuieli ce deriva din câstigarea Premiilor cad în sarcina exclusiva a câstigatorului.
Organizatorul nu va avea nici o raspundere fata de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participant în legatura cu aceasta Campanie.

SECTIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.
*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.

În intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:
a)    pierderea bazelor de date care contin codurile unice promotionale si numerele de identificare unice;
b)    avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;
c)    erori în tiparirea codurilor promotionale, inclusiv produse prin eroare umana;
d)    tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
e)    orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii în vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
Enumerarea de mai sus nu este limitativa fiind utilizata numai în scop exemplificativ.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 Codul Civil. În cazul în care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

SECTIUNEA 16. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua în consideratie nici o contestatie.

SECTIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei promotionale este disponibil, în mod gratuit, oricarui solicitant, pe site-ul  www.paulapudding.ro, printr-o solicitare scrisa catre S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România.

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator; anuntul va fi facut pe site-ul www.paulapudding.ro.
Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat în 4 exemplare originale.
Nu avem elemente multimedia.
lucia (caracal) in 20 septembrie 2010, 11:39
felicitari organizatorilor!!! am castigat un album foto!
lucia (caracal) in 30 septembrie 2010, 12:19
am primit albumul! superbbb!
Andreea (Bucuresti) in 01 octombrie 2010, 14:28
Felicitari, Lucia! Mult succes si la marele premiu :)
() in 23 noiembrie 2010, 18:34
unde sunt afisati castigatori care merg in excursie in franta la disney?ca nu ai vad...?
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Dr. Oetker - Paula te trimite-ndata intr-o lume fermecata"

Ultima actualizare: 19 nov. 2010
Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Nume câştigător Localitate Judeţ/Sector Premiu Extragere Validare
Popa Oana - - Asternut de pat - Validat
Tache Roxana Gabriela - - Album foto - Validat
Beja Ana - - Album foto - Validat
Ghica Ana Cristina - - Album foto - Validat
Onisoara Iuliana - - Album foto - Validat
Tuica Ramona Elena - - Asternut de pat - Validat
Dumitrescu Monica - - Album foto - Validat
Vascan Diana Mihaela - - Album foto - Validat
Tintescu Gabriela - - Album foto - Validat
Agoston Izabela - - Album foto - Validat
Sandru Monica - - Album foto - Validat
Simtion Mihaela - - Album foto - Validat
Budescu Elena - - Album foto - Validat
Manolache Constantin - - Album foto - Validat
Nae Gheorghe - - Album foto - Validat
Panaitoiu Iuliana - - Album foto - Validat
Varga Alexandru - - Album foto - Validat
Zodila Constantin Radu - - Asternut de pat - Validat
Gal Bianca Mihaela - - Album foto - Validat
Crisan Ionut - - Album foto - Validat
Mincu Elena - - Album foto - Validat
Cretu Cristina - - Album foto - Validat
Ploscar Ramona - - Album foto - Validat
Vulpe Ion - - Album foto - Validat
Lehene Mariana - - Album foto - Validat
Tara Carmen - - Asternut de pat - Validat
Zsolt Roland - - Album foto - Validat
Bradean Dorin Dinu - - Album foto - Validat
Mates Nicoleta - - Album foto - Validat
Trosin Ramona - - Album foto - Validat
Calina Ana Maria - - Album foto - Validat
Petrescu Roberta - - Album foto - Validat
Ionica Adela Lavinia - - Album foto - Validat
Radu Loredana Gabriela - - Album foto - Validat
Husnea Gabriela Cristina - - Album foto - Validat
Balea Minodora Claudia - - Album foto - Validat
Oprea Monica - - Asternut de pat - Validat
Mihai Gheorghe - - Album foto - Validat
Marcu Georgeta - - Album foto - Validat
Neaga Poliana - - Album foto - Validat
Serbu Luiza Elena - - Album foto - Validat
Molosan Aurel - - Album foto - Validat
Oros Livia - - Asternut de pat - Validat
Anton Danut - - Album foto - Validat
Focsa Lorena - - Album foto - Validat
Rut Larisa - - Album foto - Validat
Dorneanu Maria Corina - - Album foto - Validat
Gava Gabriel - - Album foto - Validat
Dumitrache Ana Maria - - Album foto - Validat
Mot Aurel - - Album foto - Validat
Lupascu Gabriela Carmen - - Album foto - Validat
Concoli Elvira Maria - - Album foto - Validat
Mateescu Lelia Alexandra - - Asternut de pat - Validat
Bara Bianca Mihaela - - Album foto - Validat
Colibasanu Gabriela - - Album foto - Validat
Mola Mariana - - Album foto - Validat
Popa Ana Roxana - - Album foto - Validat
Morarescu Daniela - - Asternut de pat - Validat
Constantin Anca Gabriela - - Album foto - Validat
Ursu Gabriela - - Album foto - Validat
Iovu Nicoleta - - Album foto - Validat
Diaconu Virginia - - Album foto - Validat
Adumitroaie Cristina - - Album foto - Validat
Gabriela Dinu - - Album foto - Validat
Nedeianu Lucia - - Album foto - Validat
Bianca Pascan - - Album foto - Validat
Martis Cornelia Carmen - - Album foto - Validat
Gica Ana Cristina - - Asternut de pat - Validat
Iacoboaea Petronela Lovinia - - Album foto - Validat
Ionica Marian - - Album foto - Validat
Ramona Ganta - - Album foto - Validat

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Dr. Oetker - Paula te trimite-ndata intr-o lume fermecata

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media