CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Dr. Oetker - "Mama Anului! Votat!"

Concurs cu premii Mama Anului Dr. Oetker

Premiu pentru Mama Anului: 1 x autoturism Volkswagen Passat. Premii pentru Mama Zilei: 365 x ceas Tissot. Premii pentru votanti: 3 x camera video digitala Panasonic.

Cumpara cel putin 5 produse participante diferite, pastreaza bonul/ bonurile de casa pentru validare si inscrie-te in promotie prin una dintre urmatoarele modalitati: a) trimitand un SMS la 1839 cu textul “Candidez”; b) completand formularul de pe www.mama-anului.ro sau c) sunand la 0800.46.00.46. In oricare dintre cele 3 cazuri, vei primi un SMS de confirmare a inscrierii in etapa “Mama Zilei” si un cod unic de participare la etapa “Mama Anului”. Posteaza apoi o “dulce marturie” (o fotografie sau un filmulet care sa arate ce succes au prajiturile facute de tine) pe www.mama-anului.ro folosind codul unic de participare sau trimite marturia prin posta, la CP 92 OP 83 Bucuresti, impreuna cu numarul tau de telefon mobil folosit la inscrierea in etapa anterioara si codul unic de participare primit prin SMS. Participa la votare pentru a te inscrie si in cursa pentru cea de-a treia categorie de premii.

Condiţii de validare: Castigatorii extrasi in cadrul campaniei sunt in curs de validare, proces care consta in verificarea respectarii conditiilor de participare descrise in regulamentul campaniei. Lista finala a castigatorilor rezultati in urma validarii va fi publicata pe site dupa finalizarea acestei proceduri.
Toti castigatorii vor fi contactati telefonic pentru a primi informatii in legatura cu procedura de validare si intrare in posesia premiilor.

Perioada promoţiei: 31 martie - 15 iunie 2008

Promotie expirata
62 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

 

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

„Mama Anului! Votat!”

Campania promotionala pentru consumatori

Perioada campaniei: 31.03.2008 – 15.06.2008

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Campania promotionala “Mama Anului! Votat!” este organizata de S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul in Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, Romania, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J03/1843/1993, CUI 4227295, si la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, in baza notificarii nr. 2298/2005 (denumita in continuare “Organizator” sau “S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.”).

 

Campania promotionala se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comerciala cu sediul in Romania, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365, denumita in continuare “Agentia”.

 

Decizia de derulare a campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin intocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare al acestor modificari.

 

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

 

Campania promotionala “Mama Anului! Votat!” este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

 

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Campania promotionala “Mama Anului! Votat!” este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

CANDIDATE - ETAPELE 1 si 2

Campania promotionala “Mama Anului! Votat!” este deschisa participarii tuturor persoanelor rezidente in Romania cu varsta peste 18 ani, de sex feminin, care au cel putin un copil, care achizitioneaza produse participante la Campania promotionala, in decursul derularii promotiei si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial.

 

Nu sunt eligibile pentru a participa la campania promotionala “Mama Anului! Votat!” persoanele juridice sau asociatiile familiale sau acele persoane fizice sau juridice, respectiv acele asociatii familiale autorizate in care angajatii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L. si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) ce detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.

 

VOTANTI - ETAPA 3

Concursul pentru persoanele care viziteza site-ul www.mama-anului.ro si voteaza cel putin una dintre dulcile marturii postate de catre Candidate, este deschis tututor persoanelor care respecta conditiile si reglemantarile prezentului Regulament Oficial.

 

 

 

Produsele participante la prezenta Campanie sunt:

Praf de copt

Zahar Vanilinat

Zahar Vanilat Bourbon

Drojdie

Garant pentru aluaturi dospite

Amoniu pentru prajituri

Esenta de vanilie, 30 ml

Esenta de rom, 30 ml

Esenta de lamaie  30 ml

Esenta de migdale , 30 ml

Esenta de lamaie blister

Esenta de vanilie blister

Esenta de rom blister

Finesse vanilie bourbon

Finesse Coaja Rasa de Lamaie

Finesse Coaja rasa de portocale

Tort - Gelee Transparent

Tort - Gelee Rosu

Intaritor de frisca

Gustin - amidon alimentar

Cacao, 50 g 

Cacao neagra, 100 g

Crema pentru tarte cu fructe

Intaritor pentru prajituri cu branza

Crema pentru prajituri cu gust de vanilie

Crema pentru prajituri cu gust de ciocolata

Crema pentru parjituri cu gust de lamaie

Crema pentru pajaituri cu gust de caramel

Crema pentru prajituri cu gust de ciocolata, trufe si rom

Crema Cremsnit

Praf de frisca

Praf de frisca light

Zahar pudra cu aroma de vanilie

Glazura cu gust de ciocolata

Glazura cu gust de caramel

Glazura cu gust de lamaie

Gelatina

Bicarbonat de sodiu alimentar

Lapte praf 130,250,380 g

Praf de  chec

Praf pentru blat de  prajituri

Prajitura Musuroi de cartita

Prajitura Kilimanjaro

Prajitura Melba cu piersici 

Prajitura Paradis tropical cu ananas

Prajitura Fantezie cu capsuni si iaurt

Tiramisu

Profiterol

Original Pudding cu gust de vanilie, ciocolata, frisca, caramel, capsuni

Original Pudding cu gris

Crème Ole cu gust de vanilie, ciocolata, capsuni

Inghetata cu gust de vanilie, ciocolata, capsuni, lamaie, caise

Crema de zahar ars

Crema Tiramisu

Mousse au chocolat si vanille

Crème Jogo caise, zmeura, banane

Ciocco latte

Zahar gelifiant Extra

Gelifiant cu fructoza

Gelfix clasic si extra

Picant fix dulce acrisor si iute

Conservant

Sare de lamaie

Musli Vitalis crocant cu miere, fructe, banane si ciocolata, stafide si grau incoltit

Musli Vitalis  cu fructe, ciocolata

Baton Musli Vitalis ciocolata cu arahide, ciocolata cu banane, ciocolata alba cu capsuni, mere si caise

Ristorante Pizza Capricciosa, Quattro Formaggi, Mozzarella, Prosciutto, Speciale, Salame

Pizza Bon Giorno 3 Formaggi, Funghi, Salame, Assorti, Prosciutto

Bistro Baguette Jambon a la Parisienne

Bistro Baguette Diavolo

Bistro Baguette Tomate Formage

Pudding vanilie-dietetic

Pudding ciocolata-dietetic

Paula pudding ciocolata cu vanilie

Paula pudding vanilie cu ciocolata

Desert Kirsch Grutze crema de vanilie

Desert Rote Grutze cu sos vanilie Bourbon

Pudding cremos cu vanilie bourbon

Pudding cremos cu ciocolata

Desert Jobst-iaurt si afine

Desert Jobst-iaurt si capsuni

Desert Jobst-iaurt si visine

Desert Jobst-iaurt si zmeura

Desert Jobst-iaurt si piersici-maracuja

Tatiki

 

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Campania promotionala “Mama Anului! Votat!” are un mecanism format din 3 componente:

 

ETAPA 1 - Mama Zilei

1.         Cumpara in perioada promotiei (31.03.2008 – 15.06.2008) oricare 5 produse diferite de la Dr. Oetker participante la campania promotionala si INSCRIE-TE in CAMPANIE cu mesajul „CANDIDEZ”

Te poti inscrie* in Campanie prin 3 modalitati:

           Prin SMS, la 1839. Trimite un mesaj (SMS) cu textul: „CANDIDEZ”. Vei primi un SMS cu confirmarea inscrierii in promotie, codul unic cu care poti participa la etapa urmatoare a promotiei: Mama Anului. Pastreaza bonurile fiscale in original, pentru validare in cazul castigarii unui premiu.

           Prin Internet. Intra pe site-ul promotiei www.mama-anului.ro si completeaza formularul de inscriere cu toate datele solicitate: nume, prenume, numar de telefon mobil, e-mail, adresa (localitate, judet/sector, strada, numar, bloc, scara, apartament, numar de copii. Vei primi un SMS cu confirmarea inscrierii in promotie, codul unic cu care poti participa la etapa urmatoare a promotiei: Mama Anului. Pastreaza bonul fiscal in original, pentru validare in cazul castigarii unui premiu.

           Prin telefon, sunand la 0800.46.00.46 (numar apelabil gratuit doar din reteaua Romtelecom, de luni pana duminica intre orele 9.00 – 20.00, in afara sarbatorilor legale). Suna si comunica operatorului datele personale: nume, prenume, numar de telefon mobil, e-mail, adresa (localitate, judet/sector, strada, numar, bloc, scara, apartament), numar de copii. Vei primi un SMS cu confirmarea inscrierii in promotie, codul unic cu care poti participa la etapa urmatoare a promotiei: Mama Anului. Pastreaza bonurile fiscale in original, pentru validare in cazul castigarii unui premiu.

 

*Intr-o singura zi, o candidata, se poate inscrie de maxim 5 ori in campanie.

 

2.         Intri automat in cursa pentru Mama Zilei si poti castiga prin tragere la sorti unul din cele 365 de ceasuri Tissot. Pastreaza bonurile fiscale pentru validare.

 

3.         Pentru mai multe sanse de castig, poti cumpara mai multe produse Dr. Oetker. Pentru fiecare 5 produse diferite de la Dr. Oetker te poti inscrie odata in promotie. Cu cat ai mai multe intrari in promotie cu atat ai mai multe sanse de a castiga prin tragere la sorti unul din cele 365 de premii pentru Mama Zilei.

           Atentie! Castigatorii premiilor pentru Mama Zilei trebuie sa faca dovada achizitiei a unui numar de produse egal cu numarul de inscrieri in campanie (facute pe oricare dintre cele trei modalitati) inmultit cu 5 (5 produse cumparate pentru fiecare inscriere) Dovada se va face prin bonul fiscal (bonurile fiscale) purtand data in intervalul perioadei promotiei.

           Cele cinci produse achizitionate pot figura pe mai multe bonuri fiscale.

 

ETAPA 2 - Mama Anului

Dupa ce te-ai inscris in campanie pentru titlul de Mama Zilei, poti participa la urmatoarea etapa – Mama Anului.

Pentru a intra in cursa pentru Mama Anului, trebuie sa ne trimiti o dulce marturie*.

 

1.         TRIMITE-NE O DULCE MARTURIE

a) pe site-ul www.mama-anului.ro, folosind numarul de telefon mobil si codul unic primit prin SMS la inscrierea in promotie

sau

b) prin posta la CP 92, OP 83, Bucuresti, impreuna cu numarul de telefon mobil cu care te-ai inscris in promotie si codul tau unic primit prin SMS dupa inscriere.

 

2.         Dulcile marturii vor fi verificate si postate pe site-ul promotiei, www.mama-anului.ro.

 

3.         Aduna cat mai multe voturi pentru dulcile marturii postate de tine pe site si poti castiga titlul de Mama Anului si un Volkswagen  Passat.

 

4.         Pentru fiecare inscriere in promotie (prin SMS, web sau infoline), primesti dreptul de a trimite si posta pe site o singura dulce marturie. Pentru a putea trimite si posta pe site mai multe marturii, ai nevoie de mai multe inscrieri in campanie.

 

*Se va intelege prin dulce marturie o dovada pe care o trimiti prin care sa ne demonstrezi cat de mult le plac alor tai prajiturile tale. Dulcea marturie poate fi o fotografie, o poza sau un film care sa demonstreze ca meriti sa castigi titlul de Mama Anului!

           Atentie! Castigatoarea premiului pentru Mama Anului trebuie sa faca dovada achizitiei a unui numar de produse egal cu numarul de inscrieri in campanie (facute pe oricare dintre cele trei modalitati) inmultit cu 5 (5 produse cumparate pentru fiecare inscriere) Dovada se va face prin bonul fiscal (bonurile fiscale) purtand data in intervalul perioadei promotiei.

           Cele cinci produse achizitionate pot figura pe mai multe bonuri fiscale.

 

 

ETAPA 3 - Voteaza Mama Anului si castiga!

           Intra pe site-ul www.mama-anului.ro

           Voteaza cel putin una dintre dulcile marturii postate de catre candidate.

           La finalul campaniei poti castiga prin tragere la sorti una din cele 3 camere video digitale Panasonic.

Pentru a participa la aceasta etapa si pentru a putea vota, orice persoana trebuie sa isi creeze un cont de utilizator (votant) pe site-ul www.mama-anului.ro. De pe un cont de votant se poate vota o singura dulce marturie a unei candidate in decursul unei zile. De pe un IP se pot face maxim 2 conturi de votant pe intreaga perioada a promotiei.

Candidatele inscrise in campanie nu au dreptul sa voteze dulcile marturii ale altor candidate.

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si superviza modul in care se desfasoara votarea dulcilor marturii. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, voturile vor fi anulate, votantul fiind suspect de tentativa de frauda. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica cele mai votate dovezi postate pe site pentru a se asigura de veridicitatea voturilor. In cazul in care se observa tentative de fraudare ale mecanismului de vot, voturile vor fi anulate.

 

Se va intelege prin Candidat – orice persoana care a indeplinit conditiile de participare in campanie si s-a inscris in promotie. Se va intelege prin Votant – orice persoana care a intrat pe site-ul www.mama-anului.ro, si-a creat un cont de votant si a votat cel putin una din dulcile marturii postate de Candidate.

 

 

SECTIUNEA 7. MESAJELE CAMPANIEI PROMOTIONALE SI VALIDAREA INREGISTRARILOR

 

MESAJELE CAMPANIEI TRIMISE DE ORGANIZATOR PRIN SMS

 

Pentru mesajele trimise inainte de inceperea promotiei: Promotia Mama Anului incepe pe 31 martie 2008. Retrimite mesajul dupa aceasta data. Iti multumim.

 

Pentru mesajele trimise dupa incheierea campaniei: Promotia Mama Anului s-a incheiat pe data de 15 iunie 2008. Te asteptam la urmatoarele campanii Dr. Oetker. Iti multumim.

 

Pentru mesajele care contin un mesaj incorect: Mesaj incorect. Trimite cuvantul CANDIDEZ pentru a te inscrie in promotia Mama Anului. Detalii pe www.mama-anului.ro sau la infoline 0800.46.00.46.

 

Pentru prima trimitere facuta (prin oricare dintre cele 3 canale: SMS, web, info-line): Esti candidata la titlul de Mama Zilei! Intra pe www.mama-anului.ro cu codul xxxx si trimite o dulce marturie. Pastreaza bonurile fiscale pentru validare.

 

Pentru a doua sau urmatoarele trimiteri, daca participantul nu a postat inca o dulce marturie pe www.mama-anului.ro: Ai xx sanse pentru a castiga 1 ceas Tissot! Pentru 1 VW Passat intra pe www.mama-anului.ro cu codul xxxx. Trimite o dulce marturie. Pastreaza bonurile fiscale.

 

Pentru a doua sau urmatoarele trimiteri, daca participantul a postat o dulce marturie pe www.mama-anului.ro: Ai xx sanse pentru a castiga 1 ceas Tissot! Codul tau xxxx. Ai postat yy marturii si ai acumulat nnn voturi. Mai poti trimite mm marturii pentru 1 VW Passat.

 

Pentru fiecare marturie postata pe site: Ai postat yy marturii si ai acumulat nnn voturi. Mai poti trimite mm marturii pentru a-ti mari sansele de a castiga 1 VW Passat si titlul de MAMA ANULUI!

 

Pentru cazurile in care dulcea marturie trimisa nu s-a incadrat conditiilor de a fi postata pe site: Ne pare rau, insa dulcea marturie trimisa nu a corespuns conditiilor minime pentru a fi postata pe site. Detalii la infoline 0800.46.00.46. Iti multumim.

 

Pentru cazurile in care participantul s-a inscris de mai mult de 5 ori in campanie intr-o singura zi: Ne pare rau, insa nu te poti inscrie de mai mult de 5 ori pe zi in campanie. Te asteptam maine. Detalii pe www.mama-anului.ro sau la infoline 0800.46.00.46!

 

Pentru cazurile in care participantul nu indeplineste conditiile de participare in promotie: „Ne pare rau, insa nu indepliniti conditile de participare la promotie. Pentru detalii sunati la infoline 0.800.46.00.46.”

 

VALIDAREA INREGISTRARILOR

 

Pentru a putea fi declarate valide, inregistrarile in promotie trebuie sa indeplineasca in mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

1.         Inregistrarile facute prin SMS:

a)         SMS-ul trebuie sa fie trimis in perioada derularii campaniei promotionale, 31.03.2008 – 15.06.2008.

b)         Mesajul trebuie sa contina doar cuvantul „CANDIDEZ”.

 

2.         Inregistrarile facute prin info-line sau pe site-ul www.mama-anului.ro:

a)         Inregistrarea trebuie facuta in perioada derularii campaniei promotionale, 31.03.2008 – 15.06.2008

b)         Datele minime obligatorii care trebuie inregistrate sunt:

-           telefon mobil

-           nume si prenume

-           adresa postala: localitate, judet/sector, strada, numar, bloc, scara, apartament.

-           numar de copii – cel putin unul

 

SECTIUNEA 8. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE


 

Tip premiu Numar premii Valoare unitara (RON cu TVA) Valoare totala premii (RON cu TVA)
Premiul Mama Anului
Volkswagen Passat
1 103.500
103.500
Premii Mama Zilei
Ceas Tissot
365 500
182.500
Premii votant
Camera video digitala
Panasonic

3

1.975

5.925
TOTAL     291.925



Valoarea totala bruta a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 312.309 RON.

Descrierea premiilor:

1.         Volkswagen Passat

Model: Passat Highline 2.0 TDI DPF

Dotari optionale:

Alarma antifurt "Plus"; imobilizator electronic; senzor supraveghere interioara; inchidere confort; back-up horn

Computer de bord "Plus" cu selectare pentru deschiderea individuala a usilor si functia "Autolock" de la 15 km/h

Faruri bi-xenon adaptive cu iluminare dinamica in curbe, inclusiv instalatie de spalare faruri

Radio "RCD 500" inclusiv functie MP3 -  4x20 W, 8 incinte acustice fata / spate, MP3-player si CD-changer integrat pentru 6 CD-uri

Roata rezerva aliaj usor

Sport "Monte Carlo" - 4 jante aliaj usor "Monte Carlo" 7; 1/2 J x 17 cu anvelope 235/45 R17 si suruburi antifurt; faruri de ceata, geamuri laterale spate si luneta in tenta fumurie, cu pana la 65% absorbtie a luminii; suspensie sport ; garda la sol coborata cu cca 15 mm

Volan multifunctional piele 3 spite; comenzi radio, telefon; levier schimbator de viteze imbracat in piele

culoare: Rosu (tornado red)

tapiterie: negru

Date tehnice :

Cilindree: 1968 cm3, Motor: 170 CP/ 125 kW, Cutie viteze: M6, Combustibil: Diesel, Nr. de locuri: 5

           

2.         Ceas Tissot:

-           Model - 34.1.281.32, mecanism quartz EOL, etanseitate 50m

-           material otel inoxidabil, geam cristal safir

-           functie data, cadran argintiu, data nationala si internationala 2 ani de zile

 

3.         Camera video digitala Panasonic -VDR-D250

 - inregistrare multiformat: DVD-RAM, DVD-RW, DVD-R; tehnologie 3CCD; Zoom optic x10; Inregistrare imagini digitale 2,3 Megapixeli; Stabilizator de imagine Interfata USB 2.0 HS; Navigare meniu prin joystick ; Monitor LCD 2,7'' 123K pixeli

 

In cadrul acestei campanii promotionale, nu se permite acordarea contravalorii in bani a premiilor castigate sau schimbarea premiilor.

 

 

SECTIUNEA 9. TRAGEREA LA SORTI SI DESEMNAREA CASTIGATORILOR

 

Tragerea la sorti pentru Mama Zilei si pentru desemnarea votantului castigator, va avea loc in data de 23 iunie 2008. In acelasi timp, in fata comisiei si a notarului public se va desemna castigatoarea titlului Mama Anului si premiul castigat.

 

Doar participantii care indeplinesc conditiile de participare specificate la Sectiunea 4 a Regulamentului si care indeplinesc toate conditiile stipulate in regulament, au dreptul de a intra in tragerea la sorti.

 

In cadrul tragerii la sorti se vor extrage cate 2 rezerve pentru fiecare premiu Mama Zilei extras. Se va recurge la rezerve in cazul in care castigatorul este invalidat din cauza nerespectarii a cel putin una dintre prevederile prezentului Regulament Oficial al Campaniei. Se va apela la rezerve in ordinea in care acestea au fost extrase.

 

Fiecare participant are sansa de a castiga un singur premiu in cadrul campaniei promotionale, indiferent de numarul de intrari in promotie. Se va defini ca si participant un numar de telefon inregistrat in promotie.

 

Premiul pentru Mama Anului va fi desemnat in functie de numarul de voturi eligibile pe care candidata le-a acumulat in contul personal pentru dulcile marturii postate pe site-ul promotiei.

 

Tragerea la sorti va fi electronica, prin folosirea unui program cu distributie aleatoare si va avea loc la sediul S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., B-dul Dimitrie Pompei, nr.9-9A, Sector 2, Bucuresti, in prezenta unui Notar Public si a unui reprezentant al Organizatorului.

 

Tragerile la sorti sunt evenimente publice. La cerere, orice persoana poate participa la oricare dintre aceste evenimente. Cererea va fi facuta in scris, pe adresa S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., Iride Business Park, B-dul Dimitrie Pompei, nr.9-9A, sector 2, Bucuresti, Romania, cu minim 48 de ore inaintea desfasurarii evenimentului respectiv.

 

Titlul Mama Anului va fi acordat candidatei care a adunat cele mai multe voturi pe www.mama-anului.ro, in urma respectarii tuturor conditiilor prevazute in Regulamentul oficial al campaniei. Castigatoarea titlului de Mama Anului va trece prin acelasi procedeu de validare a bonurilor fiscale.

 

 

SECTIUNEA 10. ANUNTAREA SI VALIDAREA CASTIGATORILOR, ACORDAREA PREMIILOR

 

ANUNTAREA CASTIGATORILOR

Toti castigatorii vor fi contactati telefonic de catre un reprezentant al Organizatorului, la numarul de telefon declarat in momentul inscrierii in promotie, in termen de 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti. Acestia vor fi informati in legatura cu premiul castigat, procedura de validare a premiului si modalitatea de a intra in posesia premiului.

 

Reprezentantul Organizatorului va contacta telefonic de cel putin doua ori persoanele castigatoare in decursul celor 10 zile. In cazul in care, din motive independente de vointa Organizatorului, un castigator nu poate fi contactat la numarul de telefon declarat, in termen de 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, i se va trimite o scrisoare recomandata prin care este informat in legatura cu premiul castigat, procedura de validare a castigului si modalitatea de a intra in posesia premiului. Scrisoarea recomandata va fi trimisa persoanelor care au declarat adresa corecta si completa la inscrierea in promotie.

 

Castigatorii care nu au putut fi contactati in termenul de mai sus, pot revendica premiul castigat in termen de 30 de zile calendaristice de la data tragerii la sorti, in scris prin trimiterea unei scrisori pe adresa MERCURY360 COMMUNICATIONS, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, sector 2, Bucuresti, in atentia departamentulu Marketing Direct, sau la telefon 021/204.65.65.

 

In cazul in care exista situatia in care unii dintre acesti castigatori nu si-au revendicat premiul in aceasta perioada, acestia sunt considerati castigatori invalizi si vor pierde orice drept asupra premiului castigat. Organizatorul este liberat de orice raspundere fata de acestia.

 

In vederea acordarii premiilor ramase nerevendicate, Organizatorul va contacta telefonic una dintre rezervele extrase in cadrul tragerii la sorti si va demara procedura de anuntare telefonica a castigului si validare a bonurilor fiscale care atesta achizitionarea produselor participante. Se va apela la rezerve in ordinea in care au fost extrase in cadrul tragerii la sorti. Anuntarea telefonica se va efectua in termen de 10 zile lucratoare de la data invalidarii castigatorului precedent, urmand ca premiul sa poata fi revendicat in termen de 30 de zile calendaristice de la data anuntarii.

 

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere pentru castigatorii care nu si-au revendicat in timp premiile castigate si conform cu prevederile Regulamentului campaniei. Castigatorii extrasi vor fi publicati pe site-ul www.mama-anului.ro la maxim 15 zile dupa data extragerii.

 

VALIDAREA CASTIGATORILOR

Validarea castigatorilor premiilor Mama Zilei si Mama Anului se va face doar dupa verificarea existentei bonurilor fiscale care atesta achiiztionarea produselor Dr. Oetker.

 

Conditii de validare ale bonurilor fiscale:

-           data fiecarui bon fiscal trebuie sa fie in perioada derularii campanei: 31 martie 2008 – 15 iunie 2008

-           bonul sau bonurile fiscale ale castigatorului trebuie sa ateste cumpararea unui numar egal sau mai mare de produse participante la promotie decat numarul de inscrieri in promotie inmultit cu 5

-           produsele participante pot fi pe mai multe bonuri fiscale.

 

In cazul in care bonul/bonurile fiscale fac dovada cumpararii unui numar mai mic decat numarul de inregistrari in promotie inmultit 5, se va considera tentativa de frauda si toate inregistrarile acelui participant vor fi considerate invalide. Daca castigatorul nu poate prezenta bonul/bonurile fiscale care atesta achizitionarea produselor, castigatorul nu va fi validat si nu va avea dreptul de a intra in posesia premiului. Organizatorul va apela la o o rezerva extrasa in cadrul tragerii la sorti si va demara procedura de anuntare si validare a acesteia. Se va apela la rezerve in ordinea in care au fost extrase.

 

In cazul validarii premiului Mama Anului acordat pe baza numarului de voturi acumulate de catre castigator, Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica eligibilitatea voturilor efectuate in contul candidatei pentru fiecare dulce marturie postata. In cazul in care Organizatorul observa ca anumite voturi au fost facute in mod fraudulos, folosindu-se modalitati sau soft-uri special construite in acest sens, voturile vor fi anulate, demersul va fi considerat ca tentativa de frauda si castigatorul va fi invalidat si nu va intra in posesia premiului.

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a valida fiecare castigatoarea a titlului de Mama Anului sau Mama Zilei doar daca indeplineste urmatoarele conditii:

-           este mama a cel putin un copil (se vor lua in considerare si cazurile in care castigatoarea este mama adoptiva, asistent maternal, mama vitrega sau ingrijeste un copil in gospodaria sa)

-           castigatoarea va trebui sa faca dovada celor de mai sus, si anume va trebui sa prezinte certificat de nastere al copilului, fie act de adoptie, act de aistent maternal sau dovada cum ca ingrijeste un copil.

-           se vor lua in considerare si cazurile in care castigatoarea este insarcinata si urmeaza sa devina mama a unui copil. Se va dovedi acest lucru printr-un certificat medical eliberat de un medic specialist.

 

In cazul in care o castigatoare a titlului Mama Anului sau a titlului de Mama Zilei nu va indeplinii conditiile de mai sus, Organizatorul isi rezerva dreptul de a-l invalida si de a apela la urmatoarea Candidata, care a inregistrat cele mai multe voturi conform prevederilor Regulamentului Oficial.

 

ACORDAREA PREMIILOR

Premiile constand in ceasuri Tissot si camere video digitale Panasonic vor fi trimise prin curier la adresa declarata de castigator dupa momentul validarii premiului castigat. In momentul predarii premiului de catre curier, castigatorul va semna un proces verbal de predare premire premiu. Prin semnarea procesului verbal de predare primire a premiului, Organizatorul este liberat de orice alta obligatie fata de castigator.

 

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru furnizarea unor adrese gresite sau incomplete din partea castigatorului. In cazul in care premiul trimis prin curier se intoarce retur, Organizatorul va astepta solicitarea acestuia inca 20 zile lucratoare. In cazul in care premiul intors retur este nerevendicat acesta va ramane in posesia Organizatorului.

 

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate in aceasta campanie. Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu in cadrul acestei campanii va remedia orice defect in termenii si conditiile stipulate in certificatele de garantie.

 

Premiul constand intr-un autoturism Volkswagen Passat va fi ridicat de catre castigator de la adresa care ii va fi comunicata telefonic in momentul anuntarii castigarii premiului. In momentul ridicarii premiului castigatorul trebuie sa prezinte actul de identitate. Autoturismul va fi livrat neinmatriculat de catre reprezentantii Organizatorului, urmand ca respectivul castigator sa suporte toate taxele de inmatriculare ale autoturismului in momentul predarii premiului de catre curier, castigatorul va semna un proces verbal de predare primire premiu. Prin semnarea procesului verbal de predare primire a premiului, Organizatorul este liberat de orice alta obligatie fata de castigator.

 

 

SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE

 

Organizatorul campaniei va acorda premiile Participantilor care au luat parte la campania promotionala “Mama Anului! Votat!”, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea si nu va putea fi implicat in nicio modalitate in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda premiul Participantului castigator considerat valid in conformitate cu prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiului de catre Participanti, Organizatorul este liberat de orice obligatie fata de Participantul castigator.

 

Organizatorul nu isi asuma raspunderea in privinta continutului materialelor postate pe site-ul www.mama-anului.ro si nici a dreptului de utilizare ale acestora. Sub nicio forma materialele postate de catre Participanti pe site nu reprezinta viziunea Organizatorului.

 

In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu acesta.

 

Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite in cadrul acestei campanii.

 

 

SECTIUNEA 12. LIMITAREA RASPUNDERII

 

Organizatorul campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand, dar fara a se limita la, pentru:

-           SMS-urile primite, inregistrarile efectuate pe website, sau prin info-line, inainte de 31 martie 2008 si dupa 15 iunie 2008;

-           Pierderile/intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

-           Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

-           Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea raspunde Participantului la Campanie;

-           Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1839;

-           Documentele, fisierele si informatiile personale postate pe site-ul www.mama-anului.ro de catre participanti. Organizatorul se va asigura ca documentele sa indeplineasca cerintele minime pentru a putea fi postate: sa fie imagini decente, care nu afecteaza sau lezeaza in vreun fel pe nimeni si sa respecte tema promotiei.

-           Formularele de Inscriere incomplete, inexacte sau incorecte;

-           Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de furnizorul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/consumatorului care doreste sa se inscrie in Campanie;

 

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/formularele de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cuvant gresit) si care nu indeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea 8.

 

Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis in perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1839 (tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

 

 

SECTIUNEA 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

S.C. Dr. Oetker RO S.R.L prelucreaza date personale in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator date personale, sub notificarea cu numarul 2298/2005 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

Toate datele personale ale Participantilor, furnizate prin SMS, internet sau info-line devin proprietatea Organizatorului, impreuna cu toate informatiile pe care le contin.

 

Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de marketing direct doar daca persoanele vizate si-au dat acordul expres si neechivoc in acest sens. Datele personale colectate in cadrul acestei campanii promotionale nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Numele si prenumele castigatorilor participanti si ale votantului castigator precum si premiile castigate in cadrul promotiei vor fi publicate pe site-ul campaniei promotionale www.mama-anului.ro.

 

Persoanele fizice participante la promotie au conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14) si dreptul de opozitie (art.15). In vederea exercitarii acestor drepturi, participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul in Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud Arges, Romania.

 

 

SECTIUNEA 14. TAXE SI IMPOZITE

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate castigatorilor in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

Organizatorul nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind in sarcina persoanei castigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse in Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, pentru veniturile obtinute din Campania “Mama Anului! Votat!”, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l retina si sa-l achite conform legislatiei aplicabile.

 

 

SECTIUNEA 15. INCETAREA CAMPANIEI

 

Prezenta campanie poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora* sau printr-o decizie a Organizatorului.

 

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului regulament si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

 

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei “Mama Anului! Votat!”, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul daca invoca forta majora este obligat sa comunice participantilor la CampaniaMama Anului! Votat!”, in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

 

SECTIUNEA 16. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

Eventualele reclamatii legate de derularea campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul in Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud Arges, Romania, in termen de maxim 4 (patru) saptamani de la daata tragerii la sorti. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio contestatie.

 

 

SECTIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

 

Prin participarea la acest Concurs, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul Oficial al campaniei promotionale va fi pus la dispozitia tuturor celor interesati, in ziarul Romania Libera sau disponibil gratuit prin accesarea site-ului oficial al promotiei (www.mama-anului.ro).

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea prealabila a acestor modificari.

 

Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat in 6 exemplare originale, astazi, data autentificarii de catre Notarul Public.

Nu avem elemente multimedia.
DINCA (ROSIORO DE VEDE) in 01 aprilie 2008, 13:34
PRODUSELE DR. OETKER SUNT FOARTE BUNE.EU LE FOLOSESC CU INCREDERE IAR SUCCESUL REUSITEI ESTE GARANTAT
simon (zalau) in 01 aprilie 2008, 14:55
buna as vrea sa votez cum ? /
Cipri (IS) in 05 aprilie 2008, 19:32
sincer sa fiu mie nu prea in place campania asta desi premiul e destul de frumusel puteau sa gaseasca organizatorii o alta metoda de a se acorda premiul cel mare... si sa nu ii las asa in ceata o sa vin si cu cateva sugestii ...cine stie poate , din respect pt consumatorii vor adauga un act aditional : var1 : sa se faca o extragere de x - un nr oarecare , de preferat cat mai mare si apoi fiecare persoana sa se prezinte cu cea mai frumoasa , mare prajitura si sa castige cel/ cea care are vol. prajiturii cel mai mare sau var 2: sa castige cel / cea care are cele mai multe nr de bonuri inscrise incampanie si sa termin cu o alta discriminare : mie personal , in timpul liber imi place enorm sa gatesc , inclusiv sa fac prajituri... nu vad de ce nu as putea participa pt premiul cel mare din simplu motiv ca nu sunt mama pana acum sunt DEZAMAGIT ....sper ca organizatorii , sa citeasca aceste randuri
speranta (bucuresti) in 05 aprilie 2008, 22:03
buna! si eu as dori sa aflu cum. dar intrebarea este- de ce nu-mi gasesc prajitura care am postato? sau dupa cat timp apare? Multumesc. ai dreptate Cipri in tot ce zici si majoritatea sunt de cofetarie aranjate frumos torturile poate au facut cu aceste produse dar ma -ndoiesc. si noua ne plac aceste prafuri ca ies din ele super prajiturile,torturile.Multumesc anticipat.
LILIANA GEORGETA (CLUJ-NAPOCA) in 07 aprilie 2008, 09:14
DA.Foarte bune produsele Dr.Qetker, dar promotia nare nici o valoare, nu pot intelege de ce?? -- de o perioada fac tot promotii de neinteles??? pacat.
Adela (Timisoara) in 09 aprilie 2008, 09:13
nu stiu de ce, dar nu prea cred in adevarul voturilor
LILIANA GEORGETA (CLUJ-NAPOCA) in 10 aprilie 2008, 16:41
SALUTARE Dr.Qetker , DE CE NU MAI AFISATII VOTURILE?? SAU CUM SE POT VEDEA ??
Moderator 1 (Infopromotii) in 14 aprilie 2008, 11:35
Salutare tuturor! Am primit pentru voi raspunsuri de la organizatorii promotiei:

Pentru Simon (Zalau):
Acceseaza site-ul de promotie www.mama-anului.ro si fa-ti un cont de votant la sectiunea "contul meu". Intra pe pagina "Voteaza o dulce marturie", alege poza si canditata preferata si voteaza.

Pentru Cipri (Iasi): "Draga Ciprian, multumim pentru exprimarea parerii tale. Am ales acesta modalitate de premiere deoarece asa se desfasoara o adevarata campanie electorala. Canditatul care obtine cele mai multe voturi este cel castigator. Consideram ca mama care isi face cea mai buna campanie electorala si acumuleaza cele mai multe voturi merita premiul cel mare. Am ales sa ne adresam mamelor deoarece in majoritatea cazurilor ele sunt cele care gatesc si fac prajituri. Deoarece vrem sa le aratam ca Dr. Oetker le apreciaza le-am adresat aceasta campanie. Iti poti ajuta sotia sau mama sa candideze si poti face parte din echipa de campanie"

Pentru Speranta (Bucuresti): Inainte de a fi postata pe site, fiecare dovada dulce este verificata pentru a evita postarea de imagini indecente, care afecteaza sau lezeaza în vreun fel anumite persoane si nu respecta tema promotiei. In maxim 24 de ore (intr-o zi lucratoare) de la trimiterea dovezii aceasta este verificata si incarcata pe site. Pozele reprezinta viziunea proprie a canditatelor asupra unei "dulci marturii". Deoarece doar vizual aceste poze nu pot fi evaluate ca fiind prajituri de casa sau luate din cofetarie nu putem interzice dreptul la participare.

Pentru Liliana Georgeta (Cluj-Napoca): Draga Liliana, multumim pentru apreciere. Te rog sa ne spui de ce consideri ca promotia nu are nici o valoare si este de neinteles. Raspunsul tau ne va ajuta sa ne imbunatatim promotiile viitoare.

Mult succes tuturor!
speranta (bucuresti) in 14 aprilie 2008, 17:09
MULTUMESC anticipat! automat cele mai frumoase ori sa fie votate si apreciate[ma refer la aranjarea prajituri;] eu de ce nu pot sa-mi votez prajitura? trebui altu sa vot. ptr. mine si automat se vot. ptr. eii acum sa castige ce-l mai bun! astai un joc de copii.,va doresc PASTE FERICIT>>>>>
Cipri (IS) in 14 aprilie 2008, 18:28
re pt organizatorii campaniei : multumesc pt raspuns , dar din pacate vreau sa va anunt ca ati pierdut un client fidel . Daca considerati ca acesta promotie e o campanie electorala ma intreb de ce pe posterul promotiei nu au aparut si niste vedete gen " florinel saman , adi minune ...si care or mai fi ca vad ca se poarta :((((
LILIANA GEORGETA (CLUJ-NAPOCA) in 15 aprilie 2008, 07:12
SALUT. Dr.QETKER. Vroiam sa va spun ca de un pic de vreme nu imi plac promotiili pe care le faceti. De exemplu la promotia Puding stiu cateva cazuri: un patron de magazin a cumparat o duzina de budinci, a trimis codurile prin sms si dupa ce sa terminat promotia a pus budincile la vanzare.Noi puteam sa cautam linistiti. PAREREA MEA, CEA MAI BUNA SI CORECTA METODA PT UN CONCURS ESTE : SA TRIMITI AMBALAJUL IN PLIC, atunci sigur il obligi pe concurent sa cumpere si sa foloseasca produsul, dar probabil este mai greu pt.voi. p.s. va intrebam mai sus de ce nu se mai vad voturile? CUM PUTEM VEDEA NUMARUL DE VOTURI ??
LILIANA GEORGETA (CLUJ-NAPOCA) in 15 aprilie 2008, 09:23
da. am descoperit nr. de voturi, cam tarziu; Dar mai am o nelamurire : de multe ori cand vreau sa votez imi spun ca azi am votat deja si de fapt eu nici nu pornisem calculatorul.
Cipri (IS) in 15 aprilie 2008, 14:58
pt liliana : vezi ca s-ar putea sa fie val pt un interval de 24 de ore de la ult vot
Cipri (IS) in 22 aprilie 2008, 17:32
am obs ca cineva care avea 2 poze avea voturile adunate ....daca cn are 10 poze cu cate 1000 de voturi la fiecare ar avea 10.000 vouri...altu care are o poza si are 9500 voturi doar la aceea poza va pierde ? inca o bila neagra acestei promotii vroiam sa va urez ceva celor care participati...dar nu stiu ce .... poate voi reveni cu urarea....
besenyei (cluj-napoca) in 23 aprilie 2008, 00:50
sal cipri. nu cred ca conteaza cate poze are , cu un user se poate vota o singura data in 24 ore pe un singur candidat. Nu poti vota mai multe poze...asa ca degeaba are mai multe poze....totusi asa are mai multe sanse sa primeasca voturi de la cei care intra numai asa sa voteze(ca voturile se aduna).
raluca (ploiesti) in 30 aprilie 2008, 11:30
buna ziua, am si eu cateva nemultumiri in legatura cu acest concurs: 1. in regulament spune ca se poate crea doar doua conturi de votant de pe un Ip in acest caz as dori sa stiu si eu cum un singur concurent poate sa strnga 200 de voturi intr-o singura zi ( asta inseamna ca a votat de pe 100 de calculatoare ceea ce nu pare deloc pauzibil) coret ar fi daca s-ar afisa si numarl de Ip-uri dupa care s-a votat; 2. la inceputul promotiei se putea introduce si numere de fix dupa care a aparut faza cu codul pentru mobile sa inteleg ca trebuia sa intainteza ceva cunostinte; 3.si tot la inceput puteai sa introduci de pe acelasi IP "N" de conturi; 4.nu este corect fata de cei care se inscriu acum in concurs pentru ce sunt deja favorizati cei care s-au inscris la inceputul promotiei; corect ar fi sa se dea aceeasi sansa tuturor. astept un raspuns cat mai favorabil pentru toti concurenti. multumesc.
Cipri (IS) in 30 aprilie 2008, 11:42
sal Besenyei Ibolya/Istvan ai dreptate , vad ca sunteti pe locu 1 bft in continuare .
besenyei (cluj-napoca) in 01 mai 2008, 00:51
mersi cipri:) raspuns pentru raluca:ai dreptata daca bine stiu vro 4 zile se putea face mai mult conturi de votant de pe un singur ip,adevarul e ca eu am luat netcafe-urile cu mai multi prieteni si am facut de pe fiecare calculator 2 conturi!!! Adevarul e ca au fost calculatoare de pe care au fost facute si 3 usere si astept ca alea sa fie sterse!!! Oricum daca bine stiu am 5-6-7 usere de acest fel. Am vb cu sute de tineri din 5-6 scoli care au facut usere de la scoala de acasa pe la netcaf-uri pe frati, surori, vecini etccc... nu cred ca este ceva ilegalitate in acesta. Nu scrie in regulament ca de pe un IP poti vota numai odata!!!!!!!! Regulamentul spune ca de pe un Ip poti face numai doua conturi de votant!!! De exemplu persoana x are un calculator acasa dar a facut usere pentru intreaga familie de pe scoli si de pe netcaf-uri poate sa voteze acasa cu 10-20....usere..... 2 nu stiam ca se putea trece si nr de fix .......dar am observat ca au fost care au scris din burta nr de telefon si ma gandesc ca de aia este acuma ca trebuie confirmat codul la activarea userului. Mi se pare foarte normal ca cei care sau inscris in primele zile au sanse mai mari la castig......nu degeaba stau la panda si acceses site-ul infopromotii.ro si alte site-uri intr-o zii de mai multe ori ca sa fiu primul care afla de concurs!!!!! Sunt concursul unde daca te afli printre primii cum era la maggi,delma etc castigi garantat(si acolo am castigat). Ati dai seama ca dupa o luna e greu sa recuperezi cateva mii de voturi.....e ca si la atletism ai un start bun ai mari sanse de castig... pierzi startul.......ghinion.... Daca te mai pot ajuta cu ceva?:) Eu nu am vb deloc cu organizatorii am citit numa reculamentul, nu mi se pare corect ca nu au un nr de mobil sau fix...si numai aia cu 0800....pe care poti suna numai de pe romtelecom.... p.s cipri: de unde stii ca sunt istvan???????
besenyei (cluj-napoca) in 01 mai 2008, 01:30
cipri ma stii de la un alt joc unde din pacate am ratat startul?..............................o zii faina.
LILIANA GEORGETA (CLUJ-NAPOCA) in 01 mai 2008, 07:46
SALUTARE TUTUROR. Da ar trebui sa acorde o sansa fiecarui participant.
Cipri (IS) in 01 mai 2008, 13:56
pt istvan : ha ha :) cine nu te stie pe tine? o zi faina si tie , bft
Adnan (CJ) in 01 mai 2008, 22:33
Buna! -Liliana, Ce intelegi tu prin "nu toti au sanse sa participe"? -E logic ca cei care joaca de la inceputul concursului sa aiba un avans la voturi fata de ceilalti care s-au inscris mai tarziu. -In ceea ce priveste faptul ca unii aduna 200 de voturi intr-o zi,ei e simplu:ai 100 de prieteni in lista de im, il rogi pe fiecare sa creeze 2 conturi de votant si asa ai deja 200 de voturi pe zi. Regulamentul nu limiteaza numarul de voturi de pe un IP,ceea ce e foarte corect: daca un prieten ti-e plecat si nu are acces la un pc, ii folosesti tu contul si iti votezi favoritul,nu e nimic gresit sau contra-regulament in asta.
I (Constanta) in 03 mai 2008, 16:10
Ba nu e deloc corect. Dimpotriva. Faptul ca poti vota de "n" ori de pe un singur Ip este o carenta ESENTIALA a regulamentului. Degeaba se face limitarea ptr deschiderea de conturi. Aceasta este aproape inutila daca nu este coroborata cu o limitare corespunzatoare pentru numarul de voturi care poate fi efectuatt intr-o zi de pe un IP.De ce ? Foarte simplu. TEORETIC acesta este un concurs care se centreaza pe VOTURI OFERITE DE CEILALTI. Si, mai ales, un concurs de anduranta. Adica nu este suficient ca cineva sa te voteze de cateva ori, ci ZILNIC. Repet: sa fii votat LA PROPRIU de catre CEILALTI. Intre TEORIE si REALITATE ramane insa prapastia . Pentru ca : IN REALITATE lucrurile se petrec astfel : participantul vorbeste in stanga si-n dreapta cu x si cu y pentru deschiderea de conturi, culege apoi de la acestia password-urile si parolele ...si-atat. De votare se ocupa el insusi...ca doar regulamentul nu-i interzice...Si-n felul acesta concursul se transforma dintr-o cursa axata pe VOT, intr-o cursa axata pe deschidere de conturi. Faci rost de 700 de conturi, te asezi frumusel zilnic in fata calculatorului si votezi bine mersi TU pe TINE...ca doar regulamentul nu-ti interzice..Fiti cu totii siguri ca ESTE IMPOSIBIL ca 700 de persoane diferite sa voteze ZILNIC , la aceleasi ore ...Nu o spun eu..ci statistica si ,mai ales, bunul simt...Este INSADMISIBILA o asemenea carenta a regulamentului. In loc sa fie premiati cei care primesc REALMENTE voturi ZILNIC de la cei care ii voteaza la propriu, sunt premiati cei care se AUTO-VOTEAZA. Incredibil ca Dr. Oetker a acceptat o asemenea campanie care nu promoveaza in niciun fel produsele, nu stimuleaza in niciun fel cumpararea lor si, foarte important, nu stimuleaza NICI MACAR votul in sine (vizitarea site-ului putand fi considerata o promovare a brandului) pentru ca premiile ptr votanti sunt conditionate de O SINGURA VOTARE (minimum) , votarea repetata nefiind stimulata deoarece NU ITI ADUCE SANSE IN PLUS tie, ca votant, la tragerea la sorti ale premiilor dedicate votantilor.O precizare : comentariul meu OBIECTIV se adreseaza celor care au imaginat aceasta campanie ABERANTA si NU celor care participa la ea respectand regulamentul. Problema este REGULAMENTUL IN SINE , campania in sine care este FOARTE SLABA, cea mai slaba si absolut ilogica pe care acaeasta firma a organizat-o in ultimii ani.
raluca (ploiesti) in 03 mai 2008, 20:37
buna! vreau sa lamuresc unele lucruri; eu nu am spus ca nu este voie sa votezi de pe acelasi Ip de mai multe ori am spus ca nu cred ca cineva are 200 de prieteni fiecare cu tel mobil si cu legatura la internet si ca ar fi coret sa se afiseze si nr. de Ip-uri; alt lucru care nu este corect este acela ca cei care nu au acces la internet nu pot participa le concurs asta imi suna a discriminare poate ca si ei sunt cumparatori fideli ai produselor de la Dr. Oetker si atunci din start sunt eliminati. Mie nu mi se pare absolut deloc corect.Pt.n asemenea premiu era mai corect o tragere la sorti pt a avea toti sanse egale.
besenyei (cluj-napoca) in 04 mai 2008, 00:35
he hee heee cipri:)) inseamna ca am suflat cateva premii de la tine:). Adevarat e ca la 90% din promotiile la care am participat am castigat ceva...tricouri, pix, mingi, laptop,telefoane dar multi nu stiu ca la orice promotie trebuie investit o anumita suma de bani si timp ....erau promotii unde am cumparat produsele promotioanele de 5000-10.000ron fara exagerare....dupa care produsele erau vandute la rude prieteni(nu am magazin si chiar vreau ca cei cara cumpara produse cu coduri care au fost trecute sa faca reclamatie la opc!!!! si eu am cunoscuti care au castigat masini , mingi si alte lucruri asa ca au trecut codurile de la produsele ce aveau la vanzare) ....(cu promotia lion ma-m ingrasat vro 3-4kg:))) stii tu de ce). Daca nu castig ceva nu ma simt bine:)) orice sa fie...dar sa stiu ca am castigat....imi place sa joc la orice fel de concurs imi place sa fiu intre primii. www.infopromotii.ro este un site extraordinar unde poti spune parerea despre concursuri si promotii dar totusi as vrea sa fie un forum unde se pot spune reclamatiile si toate lucrurile necurate ce se intampla la premiile mari pana la expedierea castigurilor fara garantie care sunt cumparate din alte tari....etc......etc... P.S. cipri daca vezi numele meu pe lista de castigatori inseamna ca tu esti dupa mine undeva pe lista:)))))))
raluca (ploiesti) in 04 mai 2008, 15:05
salut, va vine sa credeti ca cine investeste atatia bani (5000-10.0000 lei) doar pt a castiga un laptop de ex. nu mai bine ar cumpara unul care ar costa cca. 1500-3000 lei si tot nu imi vine sa cred ca poti vinde familie si prietenilor produse de 10.000 lei cand un magazin abia poate face asemenea vanzari (vorbesc de un mic magazin de cartier). Daca tot sunt uni care dispun de asemena sume de ce nu lasa loc celorlati sa participe si castige premii cei care nu asemena posibilitati materiale . inteleg sa faci o investitie dar nu o afacere .
Adnan (CJ) in 04 mai 2008, 15:19
raluca: nu exista concurs in care o parte din potentialii participanti sa nu fie discriminati.concursurile prin sms sunt la fel:nu toata lumea are acoperire de retea,surse financiare pt a avea un telefon mobil,etc. Concursurile prin posta asemenea: sunt unii care locuiesc in locuri in care nu au oficiu postal insa acestia pot consuma produsul respectiv.Daca gandim asa, exista discriminari la 99% din concursuri. Pentru I:in comentariul tau ai fost foarte subtil,referindute la un anumit concurent.Incet incet pe acest forum se ataca concurentii acestui concurs.As dori ca moderatorii sa ia masuri in privinta acestui lucru. Parerea mea e ca unii utilizatori ai acestui forum ataca regulamentul promotiei din cauze personale si din ofticare.De ce nu e respectat cel care reuseste? Poate gasiti voi o alta explicatie..Cu respect!
besenyei (cluj-napoca) in 04 mai 2008, 18:28
Pentru raluca: eu am 404 persoane pe messenger....deci inseamna ca acesti oameni ,prieteni au internet si telefon mobil. Foarte interesant noul site ca a aparut sectiunea fa-ti campanie.:) am trimis sute de emailuri si astept rezultatele. Pentru i(constanca): ai o imaginatie foarte bogata. Inseamna ca tu asa faci?:)pacat ca esti pe locu 6 tot cu ajutorul domnului cocor pe care il salut si il apreciez pentru ca este un adversar pe masura:))iti garantez ca eu nu votez cu 700....cam din toate voturile ce se aduna intr-o zi eu votez cu 3%-5%...si ce o sa spui cand o sa primesc 2000 de voturi pe zii?:)) si cu bunul simt las-o mai moale ca am citit regulamentul de n ori . ASta e cine e pe primu loc cine eee cineeee cine eee P.s ce spui I(constanta) daca miercuri la meciul U CLUJ-CFR CLUJ o sa fie un banner mare cu www.mama-anului.ro :) si numele lui mama si VOTAT:))....Fa-ti campanie daca chiar vrei sa fii intre primii:)).....ioiiii ce idei am :)) cu reclamele astea cine stie poate candidez la primaria Clujului.
Cipri (IS) in 04 mai 2008, 21:25
I (ct) are dreptate , si Raluca (Ploiesti) - la fel pt istvan besenyei (cluj-napoca)- mi-ar parea bine sa fie si asa , de obicei premiile mari se dau la sfarsitul campaniei ;)
I (Constanta) in 05 mai 2008, 14:00
Pentru Besenyei : In primul rand ma confunzi cu altcineva, din ce inteleg cu cineva apropiat cuiva cu numele Cocor(probabil ai vrut sa scrii Cocos!) - te asigur, insa, ca te aflii intr-o mare confuzie. In al doilea rand...nu inteleg de ce te ataci? Am precizat in finalul comentariului meu ca argumentatia mea se refera EXCLUSIV la regulament si, in speta, se adreseaza celor care l-au imaginat. Nu ma poate nimeni contrazice in ceea ce am spus, pentru ca atata timp cat poti vota nelimitat de pe un IP, varianta "imaginata" de mine este foarte posibila. In alta ordine de idei...ca sa iti demonstrez ca musca pe caciula iti apartine exclusiv...cum tot ai deschis subiectul..te sfatuiesc s-a lasi mai moale...Am urmarit cu atentie, mai multe zile la rand FELUL in care se voteaza pentru fotografia ta ( sau a cuiva apropiat tie, nu stiu exact daca esti chiar doamna cu fotografia sau cineva apropiat dansei) si am observat ca exista o ORDINE foarte clara a acordarii voturilor- ma refer la ordine temporala. De aici concluzia ca sunt acordate in masa de pe un IP sau de pe doar cateva...in niciun caz de pe sute in acelasi timp. Bunul simt si statistica vor spune oricui este cat de cat obiectiv ca este IMPOSIBIL ca voturile sa apara pret de saptamani la rand in aceeasi succesiune temporala daca ar fi acordate din locatii si de catre persoane diferite. Acesta este doar un argument. Am multe altele, foarte pertinente, te asigur, dar nu ma intereseaza sa le expun.In primul rand pentru ca polemica tu ai deschis-o deranjat de musca de pe caciula proprie care bazaia de zor, in al doilea rand pentru ca NU MA INTERESEAZA deloc de unde si de cate ori votezi atata timp cat nu faci nimic altceva decat sa respecti regulamentul...poti sa votezi linistit si de SUTE DE MII DE ORI de pe acelasi IP .. Iti urez chiar succes in continuare(la bannere, la ce vrei tu). Si tie si tuturor celorlalti participanti. In schimb, pentru cei care au imaginat regulamentul cu carentele lui "monstruoase" am exact acelasi comentariu: pacat de premii daca sunt oferite fara sa aiba la baza un lucru esntial : CUMPARAREA PRODUSULUI. Adica cine cumpara mai mult...sa castige, nu cine ..., ..., .... A...si inca un sfat pentru Besenyei :nu mai fi atat de incrancenat...am vazut ca iesi rapid la atac ori de cate ori cineva intervine cu un comentariu.Fiecare are dreptul la o opinie. Eu inteleg ca musca ce te bazaie si te tot bazaie te impiedica sa intelegi ca aceste comentarii nu au nici o legatura cu tine personal, dar incearca sa te relaxezi...las-o sa bazaie in treaba ei si tu vezi-ti linistit de a ta. Finalmente acesta e doar un joc si trebuie luat ca atare...Bafta!
I (Constanta) in 05 mai 2008, 14:32
Pentru Adnan(Cluj): abia acum am citit comentariul tau si am avut instantaneu impresia ca aceeasi musca despre care vorbeam in raspunsul adresat lui Beseney bazaie si in jurul caciulii tale...Ha!Ha!Ha! oameni buni...!!!! Vedeti-va de treburile voastre si nu va mai ofticati a propos de orice comentariu care apare in legatura cu aceasta promotie...
...daca vreti sa fiti respectati de catre ceilalti respectati-i la randul vostru...Cineva care are un comentariu negativ legat de regulamentul acestei promotii are pur si simplu o opinie pe care si-o expune, si are tot dreptul s-o faca...Nu se refera nimeni la x sau la y...Ceea ce cereti voi este cenzura si cred ca asta vi se trage tot de la zgomotul asurzitor al bazaitului cu pricina...Bine...inteleg teama voastra ca toate aceste comentarii le-ar putea atrage atentia organizatorilor asupra carentelor regulamentului si acestia le-ar putea modifica din mers...dar ceea ce faceti voi nu este decat sa provocati un efect de bumerang... sa atrageti atentia asupra voastra...Stati linistiti...regulanentul unui concurs nu poate fi modificat din mers...vreau sa spun nu este fair asa...Sincer, chiar m-au distrat pretentiile voastre de cenzura a unor opinii liber exprimate intr-o maniera decenta si pertinenta pentru ca se intampla ca acestea sa vi se para amenintatoare scopului de a castiga acest premiu...
Moderator 1 (Infopromotii) in 05 mai 2008, 15:57
Pentru I (Constanta): comentariul tau a fost cenzurat. Esti membru mai vechi si stii de ce. Este corect ca fiecare sa-si exprime parerea, dar despre promotie si despre regulament.

Pentru toti:
Unele pareri despre ceilalti participanti sau vizitatori ai site-ului incep sa sune a barfa sau atacuri la persoana. Noi nu incurajam pe site-ul nostru astfel de manifestari. Va punem totul la dispozitie pentru comentarii, intrebari, sugestii despre promotii, premii, mecanisme, regulamente s.a.m.d. dar nu acceptam comentarii nepoliticoase cu privire la alti participanti la promotii.
Va reamintesc ca fiecare comentariu primit in pagina unei promotii si fiecare interventie publicata pe forumul Infopromotii in discutia dedicata unei promotii sunt prezentate la final organizatorilor. Dupa cum va exprimati in aceste comentarii, organizatorii vor acorda mai multa sau mai putina importanta parerilor fiecaruia. Voi cata importanta ati acorda parerii cuiva care vorbeste ca un barfitor sau ca unul care cauta nod in papura cu orice pret? Infopromotii este un site serios, care isi propune sa va ajute si tine cont de parerile si solicitarile voastre.

De aceea, Besenyei, nu introducem un forum in care sa scrieti cat ati patimit la alte promotii. Suntem aici ca sa va ajutam cu tot ce putem in legatura cu promotiile prezentate pe site. Stiti cum sa apelati la ajutorul nostru si stiti ca incercam sa obtinem raspunsuri de la organizatori in ce mai scurt timp. Pentru promotiile care nu au fost prezentate pe site nu va putem ajuta, nu putem lua legatura cu organizatorii, nu putem face nimic. Iar daca acest forum n-ar ajuta pe nimeni, de ce l-am face?

Pentru toti:
Contam pe decenta si amabilitatea voastra ca sa nu mai apara situatii conflictuale si sa nu mai ajungem sa cenzuram comentariile unor membri pe care inainte ii stimam pentru informatiile utile si acuratetea observatiilor din comentarii.
I (Constanta) in 05 mai 2008, 16:19
Salut moderatorii acestui site. Mi-ati cenzurat o fraza care, desi malitioasa , nu continea neadevaruri si nici cuvinte nepotrivite...era parerea mea oarecum retorica bazata pe felul in care anumite personaje care posteaza pe acest site reactioneaza la comentarii ce li se par a fi amenintatoare scopului de a castiga un premiu...E adevarat ca avea o doza marisoara de opinie-barfa si nu contest acest lucru. Dimpotriva, comentariul vostru mi se pare Ok. Cat despre organizatorii promotiei Dr. Oetker si felul in care acestia vor percepe comentariile noastre...nu le va fi deloc greu sa inteleaga cam ce anume ne-a nemultumit. Sunt si pe forum opinii foarte interesante si clar argumentate in acest sens. Sincer foarte interesant ar fi de stiut care este parerea echipei de marketing a firmei Dr. Oetker in legatura cu toate aceste comentarii...pentru ca opinia celor care o organizeaza ( cei care organizeaza aceasta campanie PENTRU Dr. Oetker)nu poate fi ferita de o doza mare de subiectivism; stiti cum se spune...orice mama isi apara puii...indiferent cum ar fi acestia...De aceea sper ca toate aceste comentarii ajung si la specialistii in Mk ai firmei Dr. Oetker care pe viitor sa tina cont de ele atunci cand vor selecta o anumita propunere de campanie din partea colaboratorilor lor. Multumesc.
raluca (ploiesti) in 05 mai 2008, 20:43
buna, daca tot se va lua legatura cu organizatorii acestei promotii rugamintea mea este aceea de a le spune sa treaca si numarul de ip-uri de pe care s-au c reat conturi asa putem sa ne dam seama cine triseaza. corect ar fi ca sa se voteze exact de pe ip-urile de pe care s-au creat aceste conturi.adica ai 150 de voturi in fiecare zi ar tb sa te voteze de pe 75 de ip-uri.oricum acest regulament are multe lacune create special sau nu. multumesc tuturor celor care au avut bunavointa de a incerca sa imi raspunda.
I (Constanta) in 06 mai 2008, 08:36
Pentru Raluca : Nu despre trisat este vorba. Pentru ca macar nici nu prea ai de ce sa trisezi atata timp cat regulamentul permite sa faci cam orice in limitele lui. In afara de restrictia deschiderii de conturi , restul este foarte liber. Adica nu incalci cu nimic regulamentul daca votezi de mii de ori de pe acelasi IP. Regulamentul permite acest lucru. Cat despre afisarea IP -urilor...ar fi absurd si, mai ales, inutil. Daca ai 150 de voturi pe zi poti sa le ai linistit pe toate de pe acelasi IP pentru ca regulamentul permite acest lucru. Repet : problema sunt carentelele regulamentului,ELE permit tot felul de lucruri care nu includ un control strict al votului,nu stimuleaza deloc VOTUL PROPRIU-ZIS si dau mana libera AUTO-VOTULUI. Cat despre a vota , asa cum spui tu "exact de pe IP-urile de pe care s-au deschis conturile"...ar fi fost ridicola o asemenea restrictie. In primul rand pentru ca nici macar la calculatorul de acasa nu ramai timp de atatea zile (cat dureaza promotia) cu acelasi IP, si-apoi...de votat...e utopic sa crezi ca poti vota mereu din acelasi loc ...votezi de unde te afli in ziua respectiva...In concluzie: nu ar fi fost necesare restrictii oarecum aberante cum ar fi cea expusa anterior, controlul votului ar fi putut fi facut prin altfel de masuri daca cei care au imaginat regulamentul ar fi anticipat(nimic dificil...) ca acest concurs se va transforma dintr-o cursa de VOT PROPRIU-ZIS intr-o cursa de deschidere de conturi urmata de AUTO-VOT. Multumesc.
gabriella (bucuresti) in 07 mai 2008, 09:37
am si eu o intrebare in acest moment doar la mine oare nu merge saitul promotiei sau la toata lumea?!?!si mai am o intrebare dak m-am inscris de mai multe ori din greseala se ma poate face ceva sau deja pot sa renunt?!?!?
Vasile (Iasi) in 09 mai 2008, 23:26
Salut DR.Oetker,imi plac fac foarte mult produsele voastre, si le folosesc mai tot timpul, multumesc ca existati,cat despre concursul care a venit e unul perfect potrivit pentru mamele noastre ca sasi dovedeasca rivalitatea de cea mai buna mama a anului.Succes pentru Mame
Sorin (Caransebes) in 12 mai 2008, 22:26
FELICITARI PENTRU PROMOTIE TINETIO TOT ASA DAR PAREREA MEA ESTE CA IN LOCUL MASINII PUTEATI BAGA TOT CEASURII NU DE ALTA DAR IMI DORESC FOARTE MULT SI IO UN CEAS DE FIRMA.SA VA DEA DUMNEZEU SANATATE SA MAI FACETI PROMOTII
Cipri (IS) in 13 mai 2008, 21:21
pt istvan besenyei - sunt cateva puncte in regulament unde trebuie sa ai foarte mare grija , ca de exemplu : sa pastrezi bonul cu care te-ai inscris si sa nu uiti unde l-ai pus , neprezentarea bucatelei acelei mici de hartie , in caz de castig iti poate lua masinuta de sub nas :)
Cipri (IS) in 14 mai 2008, 18:55
pt claudiu : cine e Lacramioara Anamaria ?
Alina (Arad) in 15 mai 2008, 13:37
M-a rugat o prietena sa o votez pentru mama anului:) As vrea sa ma bag si eu ... imi place ceasul. Sunt incepatoare in promotii si am vazut ca voi aveti mai multa experienta. Ce sa fac ca sa castig? Daca ma inscriu de mai multe ori am mai multe sanse? La masina nu cred ca mai am sanse, da am vazut ca ceasu se da prin tragere la sorti. voi ati mai castigat la astfel de campanii?
I (Constanta) in 15 mai 2008, 14:51
Ptr. Cipri : una dintre mamele inscrise pe site la promotie. Este intre primele in top si are un nume complet mai lung.
I (Constanta) in 15 mai 2008, 16:22
Ptr Alina : Exista doua tipuri de premii oferite prin tragere la sorti :pentru votanti (camere video) si pentru mamele inscrise cu fotografii pe site (ceasuri). Daca esti doar votant participi doar la tragerea la sorti a premiilor pentru votanti. Pentru ceasuri trebuie sa inscrii fotografii pe site (conform regulamentului). Poti inscrie mai multe fotografii sporindu-ti in acest fel sansele de castig, cu conditia ca pentru fiecare fotografie sa poti dovedi ca ai cumparat cate 5 produse participante la promotie (de ex. 2 fotografii-10 produse, 5 fotografii-25 produse, etc). Sa nu uiti sa pastrezi bonurile care dovedesc ca ai cumparat produsele(bonuri care trebuie sa aiba data obligatoriu cuprinsa in perioada cat tine promotia), pentru ca vei avea nevoie de ele pentru validarea premiului in caz de castig.O persoana poate castiga un singur premiu oferit prin tragere la sorti. Un lucru nu-l inteleg nici eu : o persoana care s-a inscris deja ca si votant ( deschizandu-si pentru aceasta un cont de votant) se poate inscrie ulterior si cu fotografii pe site,intrand in felul acesta in cursa pentru masina si ceasuri? La aceasta intrebare poate ne raspund moderatorii. Bafta!
besenyei (cluj-napoca) in 16 mai 2008, 07:58
ptr. Cipri: care bon?....si daca am cumparat de le ceva chiosc unde nu am primit bon sau am aruncat? oricum e buna idea cu bonul si cu 5 produse se poate posta o dulce marturie. Am vazut ca sunt care au si 10 poze....sper ca la castigarea unui ceas castigatorul sa justifice bonul de la 5 x cate poze are.....ca daca nu atuncia cumpar 5 produse si pun 20 de poze si daca castig am bon.....sau sa fie mai sigur cumpar 15 produse ca poate castig de mai multe ori:))) sunt suparat un pic ca consider ca eu am facut cea mai buna si mare campanie am vb cu foare multi oameni sa primesc votul de la ei... si am aflat de la cineva(prin telefon) ca in primii 10 sunt si nume fictive. Sper ca pana la urma nu joc cu un robot sau demo care tot primeste voturi din partea organizatorilor...si tot respectivul mi-a spus ca concursul se va prelungi cu 15-30 de zile.....dar totus daca nu am bonul ....inseamna ca pot sa fiu si pe 1-2-100... am invatat ca in viata tre sa lupti....si senzatia aia ca sunt pe unu sau termin pe unu e destula motivatie pentru mine. cipri cum pot lua legatura cu tine?...cere de la moderator adresa de email sa mai vb despre acest lucru si despre alte promotii si experiente bune si rele:). Pentru restu ....am mare ambitie si daca raman afara din cauza bonului, voi sa castigati cat mai multe ceasuri:PPP
I (Constanta) in 16 mai 2008, 14:19
Ptr Besenyei : parerea mea e sa nu te iei dupa zvonuri fel si fel. Nu stiu cine ti-a spus tie toate chestiile astea, dar zvonistica nu e niciodata de incredere. E-adevarat insa si ca, precum se spune, nu prea iese fum fara foc; si-aici intram in alta perspectiva; daca, de pilda,povestea cu prelungirea promotiei se adevereste,inseamna ca cineva a avut acces la o informatie confidentiala si a dat-o mai departe, lucru in sine ilegal; si, extrapoland, te-ai putea gandi ca se pot face si alte lucruri necurate. DAR. Poti fi sigur ca o firma de talia Dr. Oetker nu se preteaza la asemenea lucruri...Cat despre numele fictive...la ce folos? Ce face persoana fictiva daca e sa castige , de pilda, masina? Intelegi ce vreau sa spun...castigatoarea masinii va fi popularizata cu siguranta in media, pe site, etc...va fi o persoana reala, in carne si oase, nu un nume pe hartie. Ar putea fi chiar ruda (mama) ta...Important e sa respecti regulamentul si sa ai voturi, restul...e folclor. Succes!
I (Constanta) in 16 mai 2008, 14:35
Ptr Besenyei : in legatura cu bonul de care ai nevoie, sa stii ca nu e de gluma. Se specifica foarte clar in regulament ca daca nu poti dovedi cumpararea produselor premiul nu se valideaza. Asadar, pentru ca sa nu risti surprize triste , te sfatuiesc sa mergi la un supermarket (carrefour de pilda) si sa cumperi de acolo produsele, pentru ca pe bonul primit se specifica exact NUMELE produsului cumparat, precum si MARCA ( ex. "zahar vanilinat Dr. Oetker"); in felul acesta totul va fi foarte clar si munca ta nu va risca sa se duca de rapa din cauza unei neglijente sau neatentii. Succes!
Cipri (IS) in 16 mai 2008, 18:01
pt istvan besenyei : poti lasa aici e-mailul - te voi contacta eu
besenyei (cluj-napoca) in 17 mai 2008, 02:12
I(Constanta) numele fictiv la ce folos? motivarea participantilor................ce interesant ar fii jocul daca intre locul 1 si 10 ar fii numa 100 de voturi....
Cipri: (cenzurat: datele personale au fost sterse din comentariu si trimise de administrator destinatarului prin e-mail).
Si tot pentru I(constanta) oare bonul tre sa contina data in care am postat dulcea marturie? ca daca da....si daca nu am bon nu ma sresez am scris adresa de email si din 1200de participanti vor sari vro 100 cu bonul lor de casa in schimbul rotii de rezerve:)))am glumit. I(constanta) nu ai cumva adresa de email a dl cocos gheroghe? am participat cu dansu la mai multe promotii concursuri.....si unde se castiga la ora sau la zii poate facem jumi juma cu el:))))
I (Constanta) in 17 mai 2008, 14:34
Ptr Besenyei: din ce-mi amintesc bonul nu trebuie sa aiba aceeasi data cu data postarii marturiei, ci doar sa aiba data cuprinsa in intervalul de valabilitate al promotiei. Pentru siguranta citeste cu atentie regulamentul, si mai ales suna la infoline (nr. il gasesti tot in regulament); neaparat sa o intrebi pe dra cu care vorbesti numele complet si sa il notezi alaturi de data si ora la care ai vorbit(eventual poti chiar inregistra convorbirea), nu de alta dar eu am primit de mai multe ori raspunsuri gresite de la diverse infoline-uri ale diverselor promotii...In legatura cu domnul Cocos : nu il cunosc, in consecinta nu am cum sa am adresa dansului de mail...Sorry! Bafta la masina!
Moderator 1 (Infopromotii) in 19 mai 2008, 17:54
Dragii nostri vizitatori, am primit raspunsuri ample pentru voi de la organizatorii acestei promotii. Iata-le:

PENTRU ALINA (ARAD):
Campania "Mama Anului! Votat!" presupune 2 etape: Mama Zilei si Mama Anului. Practic, etapa Mama Zilei incurajeaza participarea in campanie cu cat mai multe inscrieri (cumparare si cumparare repetata), iar etapa Mama Anului incurajeaza competitia intre "cele mai bune mame", adica cele care fac prajituri si demonstreaza ca merita titlul de Mama Anului.

ETAPA MAMA ZILEI - 365 X CEAS ELVETIAN Pentru a participa la aceasta etapa consumatoarele trebuie sa cumpere oricare 5 produse diferite de la Dr. Oetker si sa se inscrie in campanie cu mesajul "CANDIDEZ" prin una din cele 3 metode si sa pastreze bonurile fiscale.
Cele 3 metode de inscriere in promotie sunt:
- prin SMS la 1839 (numar cu tarif normal)
- pe www.mama-anului.ro (la sectiunea "Inscrie-te in promotie")
- la 0.800.46.00.46 (numar gratuit, apelabil doar in reteaua Romtelecom)
Prin tragere la sorti vor fi recompensate 365 x Mama Zilei, care vor castiga cate un ceas elvetian in valoare de 500 RON. Pentru mai multe sanse de castig, pot cumpara mai multe produse Dr. Oetker. Pentru fiecare 5 produse diferite de la Dr. Oetker se pot inscrie o data în promotie. Cu cat inregistreaza mai multe intrari în promotie, cu atat au mai multe sanse de a castiga prin tragere la sorti unul din cele 365 de premii pentru Mama Zilei.

ETAPA MAMA ANULUI - 1 X VOLKSWAGEN PASSAT HIGHLINE
Dupa ce s-au inscris în campanie pentru titlul de Mama Zilei, candidatele pot participa la urmatoarea etapa - Mama Anului. Pentru a intra în cursa pentru Mama Anului, candidatele trebuie incarce pe site-ul www.mama-anului.ro o dulce marturie si sa adune cele mai multe voturi.

PENTRU I (CONSTANTA):
O persoana care si-a facut un cont de VOTANT, nu se poate inscrie si in cursa pentru Mama Zilei sau Mama Anului de pe acelasi cont. Pentru a face acest lucru are nevoie de un cont de CANDIDATA. Nu se pot crea 2 conturi (unul de VOTANT si unul de CANDIDATA) folosind acelasi numar de telefon mobil.

Pentru a intra in campanie, Candidata trebuie sa cumpere 5 produse diferite de la Dr. Oetker si sa se inscrie in promotie prin una din cele 3 metode mentionate mai sus. Astfel intra in cursa pentru Mama Anului si cele 365 de ceasuri elvetiene oferite prin tragere la sorti.

Daca doreste sa mearga mai departe si sa participe la Mama Anului, candidata trebuie sa trimita o dulce marturie pe www.mama-anului.ro sau prin posta la CP 92, OP 83 Bucuresti. Poate trimite o dulce marturie pentru fiecare inscriere in promotie. Candidata cu cele mai multe voturi devine Mama Anului si castiga automat un Volkswagen Passat Highline.

PENTRU BESENYEI (CLUJ-NAPOCA):
Pentru a fi validate in cazul castigarii unui premiu in cadrul promotiei, candidatele trebuie sa prezinte bonurile fiscale cu care s-au inscris in campanie. Bonurile trebuie sa fie in perioada promotiei si sa contina un numar de produse Dr. Oetker cel putin egal cu 5 x numarul de inscrieri in promotie.

Mult succes in campanie!
gabriella (bucuresti) in 27 mai 2008, 11:52
buna istvan besenyei din cate vad in cele scrise mai sus ai mult mai multa experienta decat multi dintre noi in ale concursurilor,sunt si eu o incepatoare si chiar mi-as dori sa pot vorbi cu tine sa prind si eu mai multa experienta,cum crezi k am putea lua si noi legatura,asta dak iti doresti!?!?! imi poti da si mie adresa de mail sau macar sa dai un acord sa mi-o dea moderatorii acestui site:) multumesc mult si multa bafta in continuare la concursuri!
Cipri (IS) in 27 mai 2008, 17:49
intrebare : cum se face verificarea existentei bonurilor fiscale care atesta achiiztionarea produselor Dr. Oetker. ?
Moderator 1 (Infopromotii) in 27 mai 2008, 20:09
Salut, Ciprian!
Iata ce spune regulamentul promotiei:
"Validarea castigatorilor premiilor Mama Zilei si Mama Anului se va face doar dupa verificarea existentei bonurilor fiscale care atesta achiiztionarea produselor Dr. Oetker.
Conditii de validare ale bonurilor fiscale:
- data fiecarui bon fiscal trebuie sa fie in perioada derularii campanei: 31 martie 2008 - 15 iunie 2008
- bonul sau bonurile fiscale ale castigatorului trebuie sa ateste cumpararea unui numar egal sau mai mare de produse participante la promotie decat numarul de inscrieri in promotie inmultit cu 5
- produsele participante pot fi pe mai multe bonuri fiscale.
In cazul in care bonul/bonurile fiscale fac dovada cumpararii unui numar mai mic decat numarul de inregistrari in promotie inmultit 5, se va considera tentativa de frauda si toate inregistrarile acelui participant vor fi considerate invalide.
Daca castigatorul nu poate prezenta bonul/bonurile fiscale care atesta achizitionarea produselor, castigatorul nu va fi validat si nu va avea dreptul de a intra in posesia premiului.
Organizatorul va apela la o o rezerva extrasa in cadrul tragerii la sorti si va demara procedura de anuntare si validare a acesteia. Se va apela la rezerve in ordinea in care au fost extrase."
() in 28 mai 2008, 08:11
Imi pare foarte rau, dar eu nu cred in astfel de promotii. Cred ca premiile sunt castigate de "cine trebuie".
Moderator 1 (Infopromotii) in 28 mai 2008, 09:21
Lacramioara, ai argumente pentru ceea ce afirmi?
Ai citit toate comentariile vizitatorilor nostri de mai sus? Ai mai participat vreodata la "astfel de promotii"? Te asiguram ca tot ceea ce se intampla este conform legii si regulamentului promotiei. De asemenea, Dr. Oetker este o companie prestigioasa, care a organizat intotdeauna promotii de succes, asupra carora nu a planat nicio umbra de indoiala. Poti vedea in arhiva si alte promotii ale aceleiasi companii si poti urmari tot ceea ce s-a discutat pe marginea lor. Daca ai nelamuriri, pune intrebari, nu face acuzatii nefondate!
Probabil ca esti mai noua pe site-ul nostru, asa ca iti spunem si tie ca nu se admit comentariile care contin acuzatii neargumentate. Citeste rubrica de "Termeni si conditii", ale carei prevederi trebuie sa le respecti in calitate de membru al site-ului nostru. Daca ai informatii concrete ca se petrece ceva necurat, fii sigura ca organizatorii ar vrea sa afle cat se poate de repede, ca sa remedieze orice problema.
Cipri (IS) in 28 mai 2008, 10:30
ms moderator 1 , poate nu m-am expirat corect ,"intrebare : cum se face verificarea existentei bonurilor fiscale care atesta achiiztionarea produselor Dr. Oetker. ?" , vreau sa stiu cum se verifica bonule se vor trimite prin posta ? prin fax / e-mail ? se vor prezenta unui reprezentat local al agentiei ? "Daca castigatorul nu poate prezenta bonul/bonurile fiscale care atesta achizitionarea produselor..."- cum se vor prezenta si cui ?
Moderator 1 (Infopromotii) in 28 mai 2008, 14:32
Ciprian, cred ca vei afla raspunsul la intrebarea asta in momentul in care vei fi contactat de catre organizatori si anuntat despre castig. Atunci vei primi informatii complete despre ce trebuie sa faci pentru validare. De obicei, nu se accepta fotocopii, asadar este posibil sa trebuiasca sa trimiti bonurile prin posta sau sa le inmanezi reprezentantilor organizatorilor.
besenyei (cluj-napoca) in 29 mai 2008, 07:48
pentru gabriella:adresa de email este nume prenume yahoo.com sau cere de la moderator sau lasa adresa ta de email si te contactez eu:) Cu bonul fiscal nu inteleg un lucru, nu mi se pare corect ca bon fiscal sa fie in perioada derularii campanei: 31 martie 2008 - 15 iunie 2008, pentru ca postez azi 10-20 de dulce marurii..maine iara vro 20-30 pana castig un ceas....si dupa aia pot cumpara produsele de la magazin?asta inseamna ca joc pe gratis si daca castig cumpar produsele si daca nu atuncia nu. Pana la urma nu ar fii o suma mare daca cumperi 1000 de produse dr.oetker daca castigi vro 10 ceasuri.(eu nu am castigat nici un ceas:)) asa ca stati lejer:)). cel mai corect asa ar fii daca bonul fiscal contine data postarii primei dulce marturii....ex: data x 1 poza=5 produse, data y 3 poze=15 produse si etc... Lacramioara cristina:daca eu castig masina asta inseamna ca a castigat cine a trebuit, si pana la urma cu dr.oetker nu am castigat nimica si nici nu am vb cu ei la nr 0800....ca se poate suna numa de pe romtelecom(si reculamentul mi se pare foarte simplu de inteles ). Pentru cipri:...cred ca asta conteaza mai putin pana la urma prin posta e cam riscant. Am prieteni care au castigat la promotia x au trimis prin posta codurile si nu au ajuns pana la bucuresti. Problema e ca la plic simplu nu poti pune o valoare in caz ca se pierde sa fii despagubit. Eu pana acuma am trimis prin fax sau a venit un reprezentant acasa sa vada codurile sau cu ce am participat:)(cu bon fiscal inca nu am castigat). La sfarsitul concursului indiferent cine va castiga veti afla foarte multe noutati de la mine :))) Bafta la ceasuri:)P......si o zii excelenta:)
Cipri (IS) in 30 mai 2008, 13:09
cu posta romana am patit-o eu ...acuma recent la delma...trimit plicul cu cartonasul si declaratia de castigator semnata si completata chiar ziua urmatore de la data cand m-au sunat si ca sa aflu acum ca plicul nu a ajuns... made in rOMANIA
Moderator 1 (Infopromotii) in 31 mai 2008, 01:17
Cipri,
Vorbesti aici despre o alta promotie. Ti-am raspuns deja la mesajul din sectiunea respectiva de pe forum.
Tuturor celor care au trimis plicuri care nu au ajuns la destinatie, le recomandam sa faca reclamatii scrise la Posta Romana, pentru care sa obtina numere de inregistrare. Veti primi astfel raspunsuri si poate ca se va da de urma plicului expediat. Mult succes!
I (Constanta) in 01 iunie 2008, 00:26
Ptr Besenyei : ceasuri nici nu aveai cum sa castigi pentru ca nu s-au efectuat inca extrageri . Premiile in ceasuri se dau prin tragere la sorti efectuata DUPA INCHEIEREA CAMPANIEI. In alta ordine de idei nimeni nu poate castiga mai multe ceasuri din simplul motiv ca in regulament se stipuleaza foarte clar ca o persoana nu poate castiga decat un singur premiu. Bafta la masina!
besenyei (cluj-napoca) in 02 iunie 2008, 00:49
ptr I(Constanta): ai dreptate nu am fost atent, am vb si cu cipri si acuma am inteles..poate castig si un ceas:)P ps:am bilete cu romania-franta,italia, olanda...castigate cu ziarul libertatea(luni apare si numele meu si normal pe locul 1:))) daca trebuie la cineva foarte ieftin:)) Mesaj pentru dreptate juga ioana: la sfarsit sa ma contactezi sa-ti platesc investitia facuta la acest joc:)vb f f f serios.:) O saptamana excelenta pentru voi:)
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Dr. Oetker - "Mama Anului! Votat!""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Dr. Oetker - "Mama Anului! Votat!"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media