CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Dr. Oetker Bistro Baguette - "Pofteste la Paris!"

Dr. Oetker Bistro Baguette

Premii lunare: 2 x voucher in valoare de 5.175 RON pentru un weekend de 2 persoane la Paris (cate un premiu pe luna). Premii zilnice instant: 14 x album de arta Leonardo Da Vinci; 14 x album Van Gogh; 14 x album Monet; 14 x album Modigliani; 6 x album “1001 picturi de privit intr-o viata” (cate un premiu pe zi).

Cumpara cel putin unul dintre produsele participante Dr. Oetker Bistro Baguette si trimite numarul si data bonului de casa prin SMS la 1889 sau inscrie-te pe www.oetker.ro completand formularul de participare. Daca achizitionezi mai multe produse participante pe acelasi bon, te poti inscrie de tot atatea ori folosind numarul si data bonului respectiv. Pastreaza bonul/ bonurile de casa pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 martie - 15 mai 2009

Promotie expirata
18 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul Campaniei Promotionale Dr. Oetker

“Pofteste la Paris!”

Perioada campaniei: 15 martie – 15 mai 2009

 

 

Capitolul 1. Organizatorul campaniei promotionale

 

Campania promotionala “Pofteste la Paris!” este organizata de S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud. Arges, România, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J03/1843/1993, CUI 4227295, si la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 2298/2005 (denumita în continuare “Organizator” sau “S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.”).

 

Campania promotionala se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. INSIDER MARKETING S.R.L, societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Str. Manolache Vornicul, nr. 11, et. 3, ap. 3 camera 2, sector 2, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/402/1998, C.U.I. R10124707 si la Autoritatea de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, având nr. 9263/2008 denumita în continuare “Agentia”.

 

Decizia de derulare a campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare al acestor modificari. Actul aditional va fi facut public pe www.oetker.ro.

 

 

Capitolul 2. Temeiul legal

 

Campania promotionala “Pofteste la Paris!” este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

 

Capitolul 3. Durata campaniei si locul de desfasurare

 

Campania promotionala Bistro Baguette “Pofteste la Paris!” este organizata si se desfasoara în perioada 15 martie – 15 mai 2009 pe întreg teritoriul României în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

 

Capitolul 4. Participarea la campania promotionala

 

Orice persoana rezidenta în România, cu vârsta peste 18 ani, care achizitioneaza produsele Bistro Baguette de la Dr. Oetker, participante la Campania promotionala, în decursul derularii promotiei si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial, poate participa la campania promotionala “Pofteste la Paris!”.

 

Nu sunt eligibile pentru a participa la campania promotionala “Pofteste la Paris!” persoanele juridice sau asociatiile familiale sau acele persoane fizice sau juridice, respectiv acele asociatii familiale autorizate în care angajatii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L. si rudele de gradul 1 ale acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) ce detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.

 

 

 

Produsele participante la campania promotionala sunt produsele Bistro Baguette de la Dr. Oetker:

           BISTRO BAGUETTE – Jambon a la Parisienne

           BISTRO BAGUETTE – Tomate - Fromage

           BISTRO BAGUETTE – Diavolo

           BISTRO BAGUETTE – Champignons

           BISTRO BAGUETTE – Salami            

 

 

Capitolul 6. Mecanismul campaniei promotionale

 

Mecanismul de participare al campaniei promotionale Bistro Baguette “Pofteste la Paris!” este urmatorul: Cumpara în perioada promotiei (15 martie 2009 – 15 mai 2009) oricare din produsele Bistro Baguette de la Dr. Oetker, participante la campania promotionala si înscrie-te în campanie cu numarul bonului fiscal care atesta achizionarea produselor respective.

 

Poti sa te înscrii în campania promotionala prin 2 moduri:

          Prin SMS, la 1889 (numar cu tarif normal, apelabil în retelele Orange, Vodafone, Zapp si Cosmote). Trimite un mesaj (SMS) cu numarul bonului fiscal care atesta  achizitionarea produselor Bistro Baguette. Vei primi un SMS de raspuns si, daca mesajul trimis de tine este valid, vei fi înscris în promotie. Pastreaza bonul fiscal în original, pe care este mentionat clar ca ai achizitionat produsele participante Bistro Baguette, pentru validare în cazul câstigarii unui premiu.

          Prin Internet. Intra pe site-ul www.oetker.ro si completeaza formularul de înscriere în campanie cu toate datele solicitate: nume, prenume, numar de telefon mobil, e-mail, adresa (localitate, judet/sector, strada, numar, bloc, scara, apartament) si numarul de bon fiscal cu care te înscrii în campanie. Vei primi un mesaj SMS pe numarul de telefon mobil declarat, cu confirmarea înscrierii în promotie. Pastreaza bonul fiscal în original, pe care este mentionat clar ca ai achizitionat produsele participante Bistro Baguette, pentru validare în cazul câstigarii unui premiu.

          Pentru a avea mai multe sanse de câstig, poti cumpara mai multe produse Bistro Baguette. Pentru fiecare produs Bistro Baguette te poti înscrie o singura data în promotie. In cazul in care pe un singur bon fiscal au fost achizitionate mai multe produse Bistro Baguette, te poti inscrie cu acelasi bon de mai multe ori (numarul produselor achizitionate pe acelasi bon trebuie sa fie cel putin egal cu numarul inscrierilor facute cu bonul respectiv).  Cu cât ai mai multe intrari în promotie, cu atât ai mai multe sanse de a câstiga prin unul din premiile campaniei.

          Atentie! Câstigatorii premiilor din cadrul acestei campanii trebuie sa faca dovada achizitiei unui produs sau a mai multor produse Bistro Baguette participante la promotie cu ajutorul bonului fiscal cu care s-au inscris si care a fost extras castigator, numele produsului sau produselor Bistro Baguette trebuind sa apara mentionate clar pe bonul fiscal. Numarul de produse Bistro Baguette de pe bonul fiscal castigator trebuie sa fie cel putin egal cu numarul de inscrieri in campanie pe care participantul le-a facut cu numarul respectiv de bon fiscal.

 

 

Capitolul 7. Modalitati de validare a înscrierilor si mesaje publicitare ale campaniei

 

Organizatorii campaniei vor trimite prin SMS urmatoarele mesaje publicitare:

 

Pentru mesajele trimise înainte de începerea promotiei: Promotia Bistro Baguette “Pofteste la Paris” va incepe pe 15 martie  2009. Retrimite mesajul dupa aceasta data. Îti multumim.

 

Pentru mesajele trimise dupa încheierea campaniei: Promotia Bistro Baguette “Pofteste la Paris” s-a încheiat pe data de 15 mai 2009. Te asteptam la urmatoarele campanii Dr. Oetker. Îti multumim.

 

Pentru mesajele corecte de validare inscriere dar necastigatoare: Felicitari! Esti înscris în campania Bistro Baguette “Pofteste la Paris”.  Îti multumim pentru participare!

 

Pentru mesajele de anuntare castigare premiu instant: Felicitari! Ai castigat un album de arta nume_album! Esti inscris si in cursa pentru o excursie la Paris!

 

Pentru mesajele care contin date incorecte: Înscriere invalida! Trimite numarul bonului fiscal pe care ai achizitionat produse Bistro Baguette pentru a te inscrie in campania “Pofteste la Paris”. 

 

Organizatorul poate modifica oricând textul mesajelor de validare datorita limitarilor tehnice ale operatorilor de telefonie mobila.

 

Validarea înregistrarilor

 

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrarile în promotie trebuie sa îndeplineasca în mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

 

1. Înregistrarile facute prin SMS:

 

a)         SMS-ul trebuie sa fie trimis în perioada derularii campaniei promotionale: 15.03-15.05.2009

b)         Mesajul trebuie sa contina un numar de bon fiscal corect si data bonului fiscal respectiv, ce atesta achizitia produselor participante la campanie, trebuie sa fie din perioada 15.03-15.05.2009.

 

2. Înregistrarile facute pe site-ul www.oetker.ro

 

a)         Înregistrarea trebuie facuta în perioada derularii campaniei promotionale, 15.03 – 15.05. 2009 si data bonului fiscal respectiv, ce atesta achizitia produselor participante la campanie, trebuie sa fie din perioada 15.03-15.05.2009.

b)         Datele obligatorii care trebuie înregistrate sunt:

           nume si prenume

           telefon mobil

           adresa postala: localitate, judet/sector, strada

           numarul bonului fiscal

 

Ora exacta la care va fi inregistrata intrarea din cadrul sistemului electronic care gestioneaza baza de date a Organizatorului este considerata ora inscrierii in cadrul campaniei.

 

 

Capitolul 8. Premii

 

Premiu oferit Numar premii Valoare premiu
(RON cu TVA)
TOTAL
(RON cu TVA)
Premii zilnice instant
Album Leonardo Da Vinci  14  46.9  657
Album Van Gogh
 14  46.9  657
Album Monet  14  46.9  657
Album Modigliani  14  49.9  699
Album 1001 picturi de privit intr-o viata
 6  99.99  600
       3,268
Premii lunare
Excursie PARIS pentru un weekend de 2 persoane
(1200 x 4.3119 RON*)
*curs BNR din 17 feb. 2009
 2  5,175  10,350

 

Valoarea totala neta a premiilor oferite în cadrul Campaniei este de 13.618 RON.

 

Perioadele in care se vor acorda premiile zilnice instant – albume de arta de la Editura Rao:

           Album Leonardo Da Vinci: 15 martie – 28 martie 2009

           Album Van Gogh: 29 martie – 11 aprilie 2009

           Album Modigliani: 12 aprilie – 25 aprilie 2009

           Album Monet: 26 aprilie – 9 mai 2009

           Album 1001 picturi de privit intr-o viata: 10 mai – 15 mai 2009

 

 Descrierea premiilor:

 

1.         Premiu lunar: un voucher turistic pentru un weekend pentru 2 persoane la Paris (Franta), valabil la agentiile Perfect Tour din Romania

Valabilitate: 1 an de la data emiterii.

Voucherul poate fi folosit o singura data în limita a 5175 Ron (TVA inclus)

 

2.         Premii zilnice instant:

- 14 albume de arta Leonardo Da Vinci, Editura RAO, 128 pagini

- 14 albume de arta Van Gogh, Editura RAO, 128 pagini

- 14 albume de arta Monet, Editura RAO, 128 pagini

- 14 albume de arta Modigliani, Editura RAO, 128 pagini

- 6 albume de arta 1001 picturi de privit intr-o viata, Editura RAO, 962 pagini

 

În cadrul acestei campanii promotionale, nu se permite acordarea contravalorii în bani a premiilor câstigate sau schimbarea premiilor.

 

 

Capitolul 9. Program trageri la sorti

 

Tragerile la sorti pentru premiile lunare si pentru stabilirea orelor exacte zilnice prestabilite de acordare a premiilor instant vor fi efectuate dupa urmatorul calendar:

1.      Tragerea la sorti pentru orele exacte zilnice prestabilite ce vor determina automat castigatorul premiului zilnic: 13 martie 2009.

2.      Tragerea la sorti pentru premiul lunar pentru inscrierile valide din perioada 15 martie – 15 aprilie va avea loc în data de 27 aprilie 2009

3.      Tragerea la sorti pentru premiul lunar pentru inscrierile valide din perioada 16 aprilie – 15 mai va avea loc în data de  21 mai 2009.

 

In cadrul extragerii din data de 21 mai 2009 vor fi trase la sorti 50 de rezerve pentru premiile zilnice instante care nu se vor acorda din motive de invaliditate, conform prevederilor mentionate in cadrul capitolului 10.

 

In cazul tragerii la sorti pentru orele exacte zilnice prestabilite se va efectua o tragere la sorti electronica prin care va fi desemnata ora exacta castigatoare de pe parcursul unei zile intregi. Prima inscriere valida primita dupa ora exacta trasa la sorti va fi declarata castigatoare.

 

Perioada orara din fiecare zi din cadrul campaniei promotionale din care se vor extrage orele exacte zilnice prestabilite este 00:00:00 – 21:59:59

 

Doar participantii care îndeplinesc conditiile de participare specificate la Capitolul 4 al Regulamentului si care îndeplinesc toate conditiile stipulate în regulament, au dreptul de a intra în tragerile la sorti pentru premiile lunare.

 

În cadrul tragerilor la sorti lunare se vor extrage câte 5 rezerve pentru fiecare premiu lunar. Se va recurge la rezerve în cazul în care câstigatorul este invalidat din cauza nerespectarii a cel putin uneia dintre prevederile prezentului Regulament Oficial al Campaniei. Se va apela la rezerve în ordinea în care acestea au fost extrase.

 

Tragerile la sorti vor fi electronice, prin folosirea unui program cu distributie aleatoare si vor avea loc la punctul de lucru al S.C. INSIDER MARKETING S.R.L., Str. Brezoianu, nr.4, etaj 3, Sector 2, Bucuresti, în prezenta unui Notar Public si a unui reprezentant al Organizatorului.

 

Tragerile la sorti sunt evenimente publice. La cerere, orice persoana poate participa la oricare dintre aceste evenimente. Cererea va fi facuta în scris, pe adresa S.C. INSIDER MARKETING S.R.L., Str. Brezoianu, nr.4, etaj 3, Bucuresti, România, cu minim 48 de ore înaintea desfasurarii evenimentului respectiv.

 

 

Capitolul 10. Anuntarea si validarea câstigatorilor. Acordarea premiilor.

 

Anuntarea câstigatorilor

 

Toti câstigatorii vor fi contactati telefonic la numarul de telefon declarat la înscriere de catre Organizator (S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.), în termen de 15 zile lucratoare de la data tragerii la sorti pentru premiul lunar  sau de la data trimiterii SMS-ului castigator de premiu instant. Acestia vor fi informati în legatura cu premiul câstigat, procedura de validare a premiului si modalitatea de a intra în posesia premiului.

 

Organizatorul (S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.) va contacta telefonic de cel putin doua ori persoanele câstigatoare în decursul celor 15 zile lucratoare.

 

În cazul în care, din motive independente de vointa Organizatorului (telefonul apelat este inchis sau apelantul nu raspunde), un câstigator nu poate fi contactat la numarul de telefon declarat, în termen de 15 zile lucratoare de la data tragerii la sorti in cazul premiului lunar sau data transmiterii mesajului de anuntare a castigarii unui premiu instant, castigatorului i se va transmite un mesaj SMS de anuntare ce va contine datele de contact ale Organizatorului (S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.), la care castigatorul isi va putea revendica premiul.

 

In cazul in care un castigator nu raspunde, sau nu isi revendica in termen de 30 de zile lucratoare de la data tragerii la sorti sau de la data primirii SMS-ului de anuntare ca a castigat un premiu instant, acesta este considerat câstigator invalid si va pierde orice drept asupra premiului câstigat. Organizatorul este eliberat de orice raspundere fata de acesta si poate apela la rezerve.

 

În vederea acordarii premiilor lunare ramase nerevendicate, Organizatorul va contacta telefonic una dintre rezervele extrase în cadrul tragerii la sorti si va demara procedura de anuntare telefonica a câstigului si de validare. Se va apela la rezerve în ordinea în care au fost extrase în cadrul tragerii la sorti. Anuntarea telefonica se va efectua în termen de 15 zile lucratoare de la data invalidarii câstigatorului precedent, urmând ca premiul sa poata fi revendicat în termen de 30 de zile lucratoare de la data anuntarii.

 

Organizatorul nu îsi asuma nicio raspundere pentru câstigatorii care nu si-au revendicat în timp premiile câstigate si conform cu prevederile Regulamentului campaniei. Câstigatorii extrasi si validati vor fi publicati pe site-ul www.oetker.ro la maxim 15 zile calendaristice dupa data validarii.

 

Validarea câstigatorilor

 

Validarea câstigatorilor premiilor din cadrul campaniei se va face doar dupa verificarea bonului fiscal care atesta achizitionarea produselor Bistro Baguette de la Dr. Oetker.

 

Conditii de validare:

-           pentru fiecare înscriere castigatoare în promotie, participantul trebuie sa trimita

-                    pentru validarea premiilor zilnice instant: bonul fiscal care atesta achizitionarea produsului/produselor Bistro Baguette (produsul/produsele Bistro Baguette achizitionate sunt mentionate clar pe bon) in original sau prin fax la: 0040 (248) 507009

-                    pentru validarea premiilor lunare: bonul fiscal care atesta achizitionarea produsului/produselor Bistro Baguette (produsul/produsele Bistro Baguette achizitionate sunt mentionate clar pe bon) in original

-           numarul total de produse Bistro Baguette achizitionate pe un bon fiscal extras castigator trebuie sa fie cel putin egal cu numarul de inscrieri in campanie ale castigatorului cu numarul respectivului bon fiscal.

-           bonul fiscal sa aiba data emiterii pe parcusul campaniei promotionale: 15.03-15.05.2009

 

În cazul în care bonul fiscal trimis Organizatorului pentru validare si cu care consumatorul s-a înscris, nu contine numarul declarat la inscriere, se va considera tentativa de frauda si toate înregistrarile aferente bonului fiscal inscris de acel participant vor fi considerate invalide.

 

Daca câstigatorul nu poate prezenta bonul fiscal cu care s-a înscris în promotie si care a fost extras castigator, câstigatorul nu va fi validat si nu va avea dreptul de a intra în posesia premiului. Organizatorul va apela la o rezerva extrasa în cadrul tragerii la sorti si va demara procedura de anuntare si validare a acesteia. Se va apela la rezerve în ordinea în care au fost extrase.

 

In cazul in care nu exista castigator al premiului zilnic instant intr-una din zilele campaniei promotionale, Organizatorul va apela la o rezerva, ce va fi extrasa la finalul campaniei, in cadrul tragerii la sorti din 21 mai 2009.

 

Acordarea premiilor

 

Premiile campaniei vor fi trimise prin curier la adresa declarata de câstigator, dupa finalizarea procesului de validare a premiului câstigat.

 

În momentul predarii premiului de catre curier, câstigatorul va trebui sa prezinte actul de identitate si va semna un proces verbal de predare-primire a premiului. Prin semnarea procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice alta obligatie fata de câstigator.

 

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru furnizarea unor adrese gresite sau incomplete din partea câstigatorului. În cazul în care premiul trimis prin curier se întoarce retur, Organizatorul va astepta solicitarea acestuia înca 20 zile lucratoare. În cazul în care premiul întors retur este nerevendicat, acesta va ramâne în posesia Organizatorului.

Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate în aceasta campanie.

 

In cazul premiului lunar, Organizatorul nu este responsabil de obtinerea documentelor necesare calatoriei pentru cele 2 persoane si nici de eventuale cheltuieli ce nu intra în atributiile agentiei de voiaj si care nu sunt incluse în voucherul acordat.

 

 

Capitolul 11. Responsabilitate

 

Organizatorul campaniei va acorda premiile Participantilor care au luat parte la campania promotionala “Pofteste la Paris!”, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea si nu va putea fi implicat în nicio modalitate în disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda premiul Participantului câstigator considerat valid în conformitate cu prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiului de catre Participanti, Organizatorul este eliberat de orice obligatie fata de Participantul câstigator.

 

În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a anula oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu acesta.

 

Organizatorul nu are nicio obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necâstigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite în cadrul acestei campanii.

 

 

Capitolul 12. Limitarea raspunderii Organizatorului

 

Organizatorul campaniei nu îsi asuma raspunderea, incluzând, dar fara a se limita la, pentru:

·                         SMS-urile primite, înregistrarile efectuate pe website înainte de 15 martie si dupa 15 mai 2009;

·                         Pierderile/întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;

·                         Pierderile sau întârzierile înscrierilor pe website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

·                         Situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea raspunde Participantului la Campanie;

·                         Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1889;

·                         Formularele de Înscriere pe web incomplete, inexacte sau incorecte;

·                         Pierderile, întârzierile sau orice alte probleme la înscrierea în Campanie, cauzate de furnizorul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/consumatorului care doreste sa se înscrie în Campanie;

 

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/formularele de participare de pe Web care contin informatii false ori vadit eronate si care nu îndeplinesc conditiile de validare de la Capitolul 7.

 

Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1889 (tarif normal stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).

 

 

Capitolul 13. Confidentialitea datelor cu caracter personal

 

S.C. Dr. Oetker RO S.R.L prelucreaza date personale în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator date personale, sub notificarea cu numarul 2298/2005 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

Toate datele personale ale Participantilor, furnizate prin SMS sau formularul de înscriere în campanie vor fi administrate de catre Organizator pentru viitoare actiuni de marketing, împreuna cu toate informatiile pe care le contin, Participantii dându-si astfel acordul pentru aceste activitati.

 

Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de marketing direct doar daca persoanele vizate si-au dat acordul expres si neechivoc în acest sens. Datele personale colectate în cadrul acestei campanii promotionale nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Numele si prenumele câstigatorilor participanti precum si premiile câstigate în cadrul promotiei vor fi publicate pe site-ul campaniei promotionale www.oetker.ro si pe www.infopromotii.ro

 

Persoanele fizice participante la promotie au conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14) si dreptul de opozitie (art.15). În vederea exercitarii acestor drepturi, participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud Arges, România.

 

 

Capitolul 14. Taxe si impozite

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului.

 

Organizatorul nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, pentru veniturile obtinute din Campania “Pofteste la Paris!”, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l retina si sa-l achite conform legislatiei aplicabile.

 

 

Capitolul 15. Încetarea campaniei promotionale

 

Prezenta campanie poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora* sau printr-o decizie a Organizatorului.

 

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului regulament si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.

 

Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei “Pofteste la Paris!”, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul daca invoca forta majora este obligat sa comunice participantilor la Campania “Pofteste la Paris!”, în termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

 

Capitolul 16. Litigii

 

Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti române competente.

 

Eventualele reclamatii legate de derularea campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albesti, nr 50, Curtea de Arges, Jud Arges, România, în termen de maxim 4 (patru) saptamâni de la data validarii. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua în consideratie nicio contestatie.

 

 

Capitolul 17. Regulamentul oficial al campaniei promotionale

 

Prin participarea la acest Concurs, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul Oficial al campaniei promotionale va fi pus la dispozitia tuturor celor interesati gratuit prin accesarea site-ului oficial al promotiei www.oetker.ro si pe www.infopromotii.ro.

 

Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare numai dupa anuntarea prealabila a acestor modificari.

 

Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 si a fost semnat în 4 exemplare originale, astazi, data autentificarii de catre Notarul Public.

Nu avem elemente multimedia.
Alexandra (Timisoara) in 21 martie 2009, 23:53
Dupa inscrierea datelor solicitate pe site, imi apare mereu mesajul "Pentru a putea efectua inscrierea, te rugam sa setezi browser-ul tau sa accepte cookie-uri din partea site-ului nostru". Am verificat la Optiuni in Tools si browser-ul meu accepta toate cookie-urile, ba chiar le are in lista si pe cele ale site-ului lor, inca de la promotiile anterioare. Din cauza asta inscrierea mea nu este validata.
Moderator 1 (Infopromotii) in 23 martie 2009, 10:43
Draga Alexandra,
le-am transmis organizatorilor mesajul tau si speram sa revenim cat de curand cu lamuriri. Spor la premii tuturor!
LILIANA GEORGETA (CLUJ-NAPOCA) in 23 martie 2009, 11:44
salut tuturor, am si eu o problema , nu ma pot inscrie la concurs. - pe net dupa complecterea toturor datelor ,si a bonului ,dupa trimitere raspunsul este : eroare de date. - iar prin sms, nu am primit nici un alt sms de raspuns. Va rog mult sa imi dati un numar de telefon de la organizatori pentru ca in regulament nu au afisat nici un tel. Sunt foarte suparata am trimus multe sms-uri si nu am raspuns, este imposibil asa ceva. Va multumesc anticipat.
STEFAN ADRIAN (BUCURESTI) in 23 martie 2009, 12:14
Am o intrebare.De exemplu daca cumpar patru produse pe un bon,pot sa inscriu acel bon de patru ori ? Multumesc
Moderator 1 (Infopromotii) in 23 martie 2009, 13:09
Salut, Liliana Georgeta!
Am transmis mesajul tau organizatorilor promotiei si speram sa revenim in curand cu lamuriri pentru tine.

Salut, Stefan Adrian!
Da, conform regulamentului, daca pe un singur bon de casa ai cumparat 4 produse participante, te poti inscrie in promotie cu aclesasi bon de 4 ori.

Spor la premii tuturor!
() in 24 martie 2009, 08:18
Are dreptate Liliana, eu am abandonat deja jocul, sunt neseriosi.
iuliana (bucuresti) in 24 martie 2009, 09:06
nu inteleg care este nr de sms corect, 1895 sau 1889
Moderator 1 (Infopromotii) in 24 martie 2009, 10:08
Pentru toti: va asiguram ca se lucreaza la remedierea situatiei.

Cristina, organizatorii nu sunt neseriosi. Ce avantaj ar avea ei organizand o promotie la care consumatorii sa nu poata participa?

Iuliana, sunt doua promotii diferite la doua game de produse diferite de la Dr. Oetker. La aceasta promotie, trebuie sa cumperi produse Dr. Oetker Bistro Baguette si numarul de SMS este, cum scrie mai sus, 1889. Cealalta promotie - "Au inceput zilele dulci de la Dr. Oetker" - cuprinde mai multe produse din gama aditivilor de patiserie si numarul de SMS este 1895. Citeste cu atentie rezumatele din dreapta imaginii, in pagina fiecarei promotii si vei sti exact ce este de facut.
Moderator 1 (Infopromotii) in 24 martie 2009, 12:31
Draga Liliana-Georgeta, am primit raspunsul organizatorilor pentru tine:

"Stimata doamna, in urma verificarilor efectuate in baza de date a inscrierilor in promotia Pofteste la Paris! s-a constatat faptul ca dumneavoastra figurati inscrisa atat prin SMS cat si prin Web. De asemenea, ati primit si SMS de confirmare a inscrierii dumneavoastra in promotie. Va multumim!"

Draga Liliana-Georgeta, sfatul nostru este sa iti verifici casuta postala a telefonului. Este posibil ca tu sa nu fi primit mesajul de confirmare din partea organziatorilor pentru ca aveai casuta de mesaje prea plina.

Pentru toti: Organizatorii promotiei ne anunta ca inscrierile functioneaza foarte bine atat pe Internet, cat si prin SMS.
Spor la premii tuturor!
Moderator 1 (Infopromotii) in 24 martie 2009, 12:38
Mesaj din partea organizatorilor pentru Alexandra din Timisoara:

Ai primit mesajul: "Pentru a putea efectua înscrierea, te rugam sa setezi browser-ul tau sa accepte cookie-uri din partea sitului nostru." Acest mesaj este trimis cand setarile de securitate ale browserului sunt prea stricte (in general, pe Internet Explorer); in principiu, daca iti apare acest mesaj, cu siguranta ai probleme cu foarte multe situri.
Solutie: sa schimbi aceste setari la un nivel mai permisiv.
Moderator 1 (Infopromotii) in 24 martie 2009, 12:55

IMPORTANT!

In acest moment se deruleaza doua promotii organizate de compania Dr. Oetker, ambele prezentate pe site-ul nostru:

- Dr. Oetker Bistro Baguette - "Pofteste la Paris!"
- Au inceput zilele dulci de la Dr. Oetker!

Produsele participante, premiile, mecanismul de participare si numarul unde trebuie sa trimiteti SMS-urile pentru inscriere sunt diferite!
Cititi cu atentie rezumatele din dreapta imaginii in pagina fiecarei promotii, pentru a va asigura ca va inscrieti corect.
() in 25 martie 2009, 10:12
Am primit azi mesaj de confirmare participare la concurs prin SMS. Deci nu mai sunt neseriosi.
maria (iasi) in 10 aprilie 2009, 19:30
varog sa-mi spuneti unde gasesc produseleBistro Baguette?
Moderator 1 (Infopromotii) in 10 aprilie 2009, 20:20
Draga Maria,
Incearca la marile retele de supermarket-uri sau hypermarket-uri din oras, la raionul de produse semipreparate. Daca nu gasesti, scrie-ne din nou luni si ii vom ruga pe organizatori sa ne dea indrumari pentru tine. Succes!
() in 02 mai 2009, 01:34
asteptam cu interes lista actualizata a castigatorilor pt ca am observat ca nu s-au facut modificari de ceva timp
() in 13 mai 2009, 15:54
as dori un nr de telefon dedicat acestei campanii pt ca nu stiu de ce nu sunt validat ca si castigator , multumesc frumos !
Moderator 1 (Infopromotii) in 13 mai 2009, 20:39
Salut, Valentin!
Pentru aceasta promotie nu este prevazut un numar de infoline, dar te putem ajuta. Scrie-ne un mesaj folosind rubrica de contact din meniul de jos al site-ului si scrie-ne numarul si data bonului de casa trimis, precum si numarul de telefon de pe care ai trimis SMS-ul, numele tau si promotia (ca sa ne dam seama la care dintre promotiile de pe site te referi), iar noi vom transmite aceste informatii organizatorlor, cu rugamintea sa ne spuna care este situatia inscrierii tale.
Succes!
LILIANA GEORGETA (CLUJ-NAPOCA) in 14 mai 2009, 09:35
De ce nu afisati lista castigatorilor ? si castigatorul primului weekend ?
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Dr. Oetker Bistro Baguette - "Pofteste la Paris!""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Dr. Oetker Bistro Baguette - "Pofteste la Paris!"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media