CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Dove - "Studiul international despre frumusete - campania Online"

Concurs cu premii Dove

Premii prin tragere la sorti: 50 x geanta de voiaj Samsonite; 1 x croaziera de lux pentru 2 persoane, de 6 zile (5 nopti) pe Marea Mediterana.

Intra pe www.dove.com, autentifica-te ca membru al Clubului Dove, asigura-te ca ai minim 5 puncte acumulate (sau inscrie-te ca nou membru si urmeaza aceleasi instructiuni), completeaza integral chestionarul Dove si bifeaza casuta pentru acordul cu privire la prelucrarea datelor personale.

Perioada promoţiei: 10 martie - 30 aprilie 2007

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Studiul international despre frumusete - campania Online”

 

 

1. Desfasurarea Campaniei

 

1.1 Organizator al campaniei promotionale Studiul international despre frumusete - campania Online(“Campania”) este S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr.291, jud. Prahova, numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”, cu notificarea inregistrata la A.N.S.P.D.C.P sub nr.2220.

1.2 Campania se va desfasura la nivel national in perioada 10 martie 2007 - 3 mai 2007 (“perioada de desfasurare a campaniei”), prin intermediul S.C. 141 Romania S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu, sector 1, Bucuresti, denumita in continuare Agentia.

 

 

2. Mecanismul Campaniei

 

2.1 Campania se adreseaza consumatorilor care sunt membri ai Clubului Dove, club gazduit pe site-ul www.dove.com si se deruleaza prin intermediul site-ului www.dove.com. (site proprietatea Unilever).

2.2 Pentru a participa la aceasta Campanie consumatorii interesati care sunt membri ai Clubului Dove trebuie sa parcurga urmatoarele etape:

Sa fie membru al Clubului Dove si sa aiba in contul sau de membru acumulate 5 puncte Dove, conform regulamentului Clubului Dove;

Sa completeze integral chestionarul Campaniei postat pe site-ul www.dove.com in perioada 10 martie 2007 – 30 aprilie 2007 inclusiv (data limita de completare a chestionarului si de inscriere pe site).

2.3 Consumatorii care nu sunt membri ai Clubului Dove si care doresc sa se inscrie in Campanie prin intermediul site-ului www.dove.com trebuie sa indeplineasca urmatoarele formalitati:

2.3.1 trebuie sa completeze formularul electronic de inscriere in Clubul Dove aflat la adresa www.dove.com , pentru a deveni memebru al Clubului Dove;

2.3.2 sa isi creeze un cont de membru pe Clubul Dove si sa completeze chestionarul Campaniei. In acest caz, consumatorul trebuie sa efectueze completarea chestionarului Campaniei si inscrierea in Clubul Dove intr-o singura sesiune de lucru, fara a inchide fereastra browser-ului de internet si fara a face pauze mai mari de 10 minute intre raspunsurile la doua intrebari consecutive si intre finalizarea chestionarului si inscrierea in Clubul Dove.

2.4 Fiecare chestionar al Campaniei contine intrebari despre produsele DOVE  si preferinte de consum privind produsele de ingrijire personala.

2.5 Nebifarea campului corespunzator acordului expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor personale exitent pe formularul de inscriere in Clubul Dove duce la imposibilitatea inscrierii in Clubul Dove si implicit in Campanie.

2.6 Nebifarea campului corespunzator acordului expres si neechivoc pentru activitatile de marketing direct ulterioare ale Organizatorului, nu conduce la imposibilitatea inscrierii in in Clubul Dove si in Campanie. Astfel, consumatorii care nu doresc ca datele lor personale sa fie utilizate de Organizator in activitati ulterioare de marketing direct, si prin urmare nu bifeaza campul corespunzator de pe cererea de inscriere, vor fi inscrisi in Campanie si nu vor primi, pe nicio cale, vreun material promotional/publicitar din partea Organizatorului. Cu toate acestea, datele personale furnizate de catre acesti consumatori vor putea fi prelucrate si utilizate de catre Organizator numai in scopuri statistice.

2.7 Pentru completarea chestionarului Campaniei membri Clubului Dove primesc automat 25 de puncte in contul de membru al Clubului Dove.

2.8 Un membru al Clubului Dove sau un consumator devenit memebru al Clubului Dove prin indeplinirea fomalitatilor de la art.2.3.1 si art.2.3.2 de mai sus, se poate inscrie in Campanie o singura data prin completarea chestionarului conform art.2.4 de mai sus.

 

 

3. Conditii de participare la Campanie

 

3.1 Poate participa la Campanie orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani, cu domiciliul in Romania, care indeplineste etapele mentionate in prezentul Regulament la art 2.2 sau 2.3 de mai sus, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai celorlalte societati implicate in organizarea si desfasurarea Campaniei, precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora).

3.2 Participantii la Campanie declara implicit ca sunt de acord cu prezentul regulament, cu termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.dove.com si cu regulamentul oficial al Clubului Dove.

 

 

4. Premiile Campaniei

 

4.1 In cadrul prezentei Campanii se vor acorda in total urmatoarele premii:

- 50 premii constand in cate o geanta de voiaj Samsonite in valoare de 392,5 RON  fiecare, si

- 1 premiu constand in cate o croaziera de lux pentru 2 persoane, pe Marea Mediterana, ce se va desfasura in intervalul 18 August 2007 ( de la ora 09.00) - 23 August 2007 (pana la ora 08.00) in valoare de 29.131 RON si 1.360 RON echivalentul a 400 Euro (calculat la un curs de schimb de 3.4 RON = 1 euro), reprezentand bani de buzunar. Sejurul constand intr-o croaziera de lux cuprinde: cazare pentru 2 persoane 6 zile  - 5 nopti pe vasul PANTHEON de 4 stele, construit in 2004, lungime 164.0ft / 50.0m, full board (pensiune completa), cu plecare din Atena pe data 18 August 2007 (ora 09.00), transport cu avionul Bucuresti – Atenta si retur, contravaloarea debarcarilor in porturi alese de catre Organizator, intrarile la puncte turistice alese de catre Organizator. Detaliile sejurului (program, cazare, masa, etc ) vor fi comunicate castigatorului ulterior pe baza de proces-verbal intocmit conform art.5 de mai jos cu o luna inainte de plecarea in croaziera.

4.2 Valoarea premiului constand intr-o croaziera de lux include, valoarea mentionata la art.4.1 de mai sus, la care se agauga valoarea impozitului, ce va fi retinut la sursa. Valoarea comerciala totala a premiilor acordate in cadrul prezentei Campanii este de 50.116 RON.

4.3 Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a organiza o noua tragere la sorti in vederea desemnarii unui nou castigator sau, dupa caz, de a nu mai atribui premiul respectiv.

 

 

5. Tragerea la sorti a premiilor Campaniei

 

5.1 Tragerea la sorti a castigatorilor premiilor Campaniei este electronica si va avea loc pe data de 3 mai 2007, ora 14.00, la sediul Agentiei, in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al Organizatorului si unul al Agentiei.

5.2 La tragerea la sorti vor participa toate chestionarele inscrise pe site-ul www.dove.com de catre membri Clubului Dove in perioada 10 martie – 30 aprilie 2007 si validate preliminar la inscriere. La tragerea la sorti, se vor extrage mai intai premiile constand intr-o genata de voiaj Samsonite. Un chestionar odata extras nu va mai fi reintrodus in baza de date pentru a participa la extragerile uletrioare ale gentilor de voiaj. Dupa epuizarea celor 50 de extrageri aferente celor 50 de genti de voiaj Samsonite, in baza de date se vor include si cele 50 de chestionare extrase, in vederea efectuarii extragerii pentru marele premiu constand in croaziera de lux pe Marea Mediterana.

5.3 Numele castigatorilor si premiile Campaniei vor fi publicate pe site-ul www.infopromotii.ro si pe site-ul www.dove.com in termen de 5 zile de la validare.

 

 

6. Acordarea premiilor

 

6.1 Pentru validare, fiecare dintre potentialii castigatori premiilor Campaniei va fi contactat, intr-un interval de 2 zile lucratoare de la efectuarea extragerii, de catre un reprezentant al Organizatorului la numarul de telefon mentionat pe chestionarul completat existent in plicul extras castigator. In cazul in care un castigator nu poate fi contactat telefonic la primul apel, se va incerca recontactarea sa de 3 ori (o data in aceasi zi si de 2 ori in ziua urmatoare), dupa care castigatorul va fi invalidat si pierde dreptul de acordare a premiului fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

6.2 Inainte de inceperea convorbirii mentionata la articolul 6.1, reprezentantul Organizatorului va comunica persoanei ce raspunde la numarul apelat identitatea operatorului, scopul convorbirii si il va intreba daca a participat sau nu la Campania „Studiul International despre frumusete – campania Online”. Daca raspunsul este afirmativ, reprezentantul Organizatorului, dupa ce ii solicita in prealabil persoanei apelate sa-si exprime acordul expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor personale comunicate in cadrul convorbirii, ii va solicita sa comunice datele personale cu care acesta s-a inscris in Campanie.

6.3 In cazul in un castigator nu poate fi contactat la numarul de telefon mentionat pe chestionar (ca de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care nr. de telefon mentionat in chestionar nu este alocat, este suspendat, potentialul castigator nu raspunde, sau telefonul inchis) in termen de 2 zile lucratoare de la data tragerii la sorti sau este contactat dar refuza expres premiul, sau acesta nu doreste sa comunice datele personale solicitate de catre Organizator, sau se constata existenta unor neconcordante intre datele comunicate prin chestionarul validat drept potential castigator si cele prezentate reprezentantului Organizatorului, castigatorul va pierde dreptul de atribuire a premiului, Organizatorul rezervadu-si dreptul de a organiza o noua tragere la sorti.

6.4 In cazul in care castigatorul desemnat la a doua extragere se gaseste in vreuna dintre situatiile mentionate la art.6.3 de mai sus, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv

6.5 Cele 50 premii constand in genti de voiaj vor fi livrate castigatorilor prin curier la adresa comunicata telefonic si in chestionarul extras si validat drept castigator intr-un termen de 30 zile de la validarea lor. La inmanarea de catre curier a coletului ce contine premiul, acestia vor completa si semna un proces-verbal de predare-primire. In cazul in care se constata cu ocazia inmanarii premiului existenta unor neconcordante intre datele comunicate telefonic si in chestionar si cele din actul de identitate al castigatorului, atunci castigatorul va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv.

6.6 Castigatorul unui premiu nu poate ceda premiul, in integralitatea sa, unei alte persoane.

6.7 Premiile se vor preda castigatorilor impreuna cu certificatele de conformitate emise de catre producator.

6.8 Castigatorul premiului constand intr-o croaziera de lux are la dispozitie un termen de 15 zile de la data publicarii pe site-ul www.infopromotii.ro a numelui lor si a premiului castigat, pentru a se prezenta la sediul S.C. 141 Romania S.R.L., Str Grigore Alexandrescu nr 86, sector 1, Bucuresti cu documentele de identitate ale sale si ale insotitorului, in vederea comunicarii numelui insotitorului si finalizarii formalitatilor aferente acordarii premiului. Castigatorul premiului constand intr-o croaziera de lux se va prezenta pana cel mai tarziu la data de 18 iulie 2007, la sediul Agentiei pentru ridicarea documentelor de calatorie aferente.

6.9 La prezentarea castigatorului premiului la sediul Agentiei, conform art.6.8 de mai sus, acesta va completa si semna toate documentele aferente atribuirii premiului si totodata isi vor exprima in scris acordul expres si neechivoc pentru ca datele personale comunicate in cuprinsul procesului-verbal de atribuire a premiului sa intre in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii, precum si pentru realizarea de activitati de marketing direct. Castigatorului ii va fi predata, pe baza de proces-verbal, la momentul imbarcarii in cursa Bucuresti-Atena si suma de 1.360 RON echivalentul a 400 Euro (calculat la un curs de schimb de 3.4 RON = 1 euro) reprezentand contravaloarea banilor de buzunar.

6.10 Organizatorul nu se va implica in nici un mod in formalitatile si platile necesare eliberarii documentelor de calatorie pentru castigatorul excursiei si insotitor (pasaport, asigurare de sanatate, acorduri, autorizatii, etc), daca aceste documente nu exista sau nu sunt valabile din orice motiv. Toate obligatiile si formalitatile necesare in vederea eliberarii unor asemenea documente sunt in sarcina castigatorului.

6.11 Dupa inmanarea tuturor documentelor aferente croazierei de lux castigate, orice obligatie a  Organizatorului fata de castigatorul acestei categorii de premii inceteaza.

6.12 Existenta sau aparitia pana la data plecarii in excursie a oricarei cauze de impiedicare a castigatorului sau insotitorului acestuia de a beneficia de sejur nu naste nici o obligatie de compensare, despagubire sau de alta natura in sarcina Organizatorului.

 

 

7. Clauze Diverse

 

7.1 Prezentul Regulament va fi pus la dispozitia persoanelor interesate, în copie, în mod gratuit. Regulamentul Campaniei poate fi obtinut în urma unei cereri scrise trimisa, pe toata perioada Campaniei, pe adresa OP10 – CP142 cu mentiunea Bucuresti cu mentiunea „Pentru Campania   “Studiul international despre frumusete - campanie Online” sau pe site-urile www.infopromotii.ro si www.dove.com.

7.2 Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea prezentului Regulament.

7.3 Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorului (a carei notificare a fost inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal la nr.2220), operata de catre Agentie, in scopul efectuarii extragerilor, validarii castigatorilor, atribuirii premiilor Campaniei si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii (in cazul premiului constand in croaziera de lux), si pentru activitati ulterioare de marketing direct.

7.4 La cererea expresa a castigatorilor/reprezentantilor legali, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii cadourilor si premiilor Campaniei vor trimite USCE pe adresa Bucuresti, str. Fabrica de Glucoza nr 2 – 4, sector 2, o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.

Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Dove - "Studiul international despre frumusete - campania Online""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Dove - "Studiul international despre frumusete - campania Online"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media