CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Delma si French Toast iti fac sandvisul bun de premii

Promotie Delma French Toast

Zilnic: 10 x sandwich maker marca Philips. Saptamanal: 1 x bon valoric de 1000 euro pentru achizitionarea de mobilier, decoratiuni si/ sau accesorii de bucatarie de la un magazin Mobexpert.

Cumpara orice produs Delma Sandvis sau French Toast participant la promotie si trimite un SMS la 1829 cu codul unic (format din 8 cifre) de pe ambalaj. Pastreaza ambalajul/ ambalajele pentru validare.

Perioada promoţiei: 07 mai - 01 iulie 2007

Documente conexe

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“The perfect sandwich”

 

 

SECTIUNEA 1. DESFASURAREA CAMPANIEI

 

1.1          Organizatorul campaniei promotionale “The perfect sandwich”  (numita in cele ce urmeaza “Campania”)  este compania S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr.291, jud. Prahova, Romania, avand notificarea inregistrata la ANSPDCSP sub nr.2220 numita in cele ce urmeaza “Organizator”.

1.2          Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.

1.3          Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 07 mai 2007 – 01 iulie 2007, prin intermediul S.C. netWing International S.R.L, cu sediul in Bd. Constructorilor, nr.20A, Cladirea IPROMET, sector 6, Bucuresti, numita in cele ce urmeaza “Agentia”.

 


SECTIUNEA 2. PRODUSE PARTICIPANTE

 

2.1          Produsele participante la Campanie sunt cele marca Delma (marca inregistrata apartinand Unilever) gamele Delma Sandvis 500 g, Delma Sandvis 750g (numite in cele ce urmeaza “produse participante”), comercializate atat in mod individual cat si sub forma de pachet si produsele marca French Toast gamele Classic, Seminte, Secara si Graham (marca inregistrata apartinand Vel Pitar). Prin pachet cu produse participante se intelege orice forma de ambalare, cu pret distinct, alcatuita din doua sau mai multe produse similare sau diferite.

2.2          Produsele participante la Campanie vor avea inscriptionat un cod unic format din 8 cifre pe capac, cu mentiunea “Cod Promotie” (in cazul produselor sub marca Delma) sau pe ambalaj (in cazul produselor sub marca French Toast).

 


SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

3.1          La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu exceptia angajatilor Organizatorilor, ai Agentiei si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale, a angajatilor oficiului postal prin intermediul caruia se desfasoara prezenta Campanie, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie). 

3.2          Iar in cazul in care unul dintre castigatori este minor, parintele/reprezentantul legal al minorului isi va da acordul scris pentru prelucrarea datelor personale ale acestuia, in conditiile prezentului Regulament, facand dovada calitatii sale de parinte/reprezentant legal.

3.3          Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

3.4          Participantii trebuie sa pastreze capacele si/sau ambalajele produselor participante astfel incat, conform Regulamentului, in cazul contactarii lor ca potentiali castigatori sa poata confirma codul unic reprezentantului Agentiei si sa poata trimite capacul si/sau ambalajul (dupa caz) pentru validare, conform art. 6.9. de mai jos.

 

 

SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

4.1.         Pentru a participa la aceasta Campanie consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 07 mai 2007 –01 iulie 2007 inclusiv, cel putin un produs participant la Campanie si sa se inscrie in Campanie trimitand codul unic descoperit pe capacul produsului participant Delma sau pe ambalajul produselor French Toast, conform art.4.2 de mai jos.

4.2.         Inscrierea in Campanie se face prin trimiterea prin mesaj tip SMS (numit in continuare „SMS”) la numarul de telefon 1829 (numar de telefon cu tariful de 0.05 Euro + TVA in reteaua Orange si Cosmote, 0.07 USD + TVA in retelele Vodafone si Zapp), in intervalul 07 mai 2007 – 01 iulie 2007 inclusiv (data limita de primire a SMS-urilor de participare la Campanie la numarul  de telefon 1829), a unui mesaj de participare care sa cuprinda codul unic descoperit pe capacul sau ambalajul unui produs participant.

4.3.         Fiecare cod unic descoperit pe capacul sau ambalajul unui produs participant poate fi inscris la aceasta Campanie promotionala o singura data printr-un SMS trimis de la acelasi numar de telefon.

4.4.         Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

-                                              sa contina un cod unic format din 8 cifre, descoperit pe capacul sau ambalajul unui produs participant,

-                                              codul sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie de pe acelasi numar de telefon mobil si

-                                              codul unic sa fie primit la numarul 1829 in perioada 07 mai 2007 – 01 iulie 2007 (inclusiv).

4.5.         Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul de telefon 1829 participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:

a.                               daca mesajul nu indeplineste conditiile prevazute la art.4.2 – art.4.4. de mai sus, respectiv nu contine un cod unic corect si/sau complet, sau contine un cod de bare al unui produs participant in loc de codul unic, atunci raspunsul va fi: „Codul trimis este incorect. Te rugam sa trimiti codul unic descoperit pe capacul sau ambalajul produsului participant.”

b.                               daca mesajul contine un cod unic corect, dar care a mai fost trimis/inscris anterior in Campanie de pe acelasi numar de telefon mobil, atunci raspunsul va fi: „Te-ai inscris deja in Campania cu acest cod unic. Trimite cat mai multe coduri diferite si ai mai multe sanse de castig!”;

c.                                daca mesajul contine un cod unic corect, care nu a mai fost trimis/inscris anterior in Campanie de pe acelasi numar de telefon mobil, atunci mesajul receptionat va fi: „Felicitari! Te-ai inscris in Campania cu succes. Trimite mai multe coduri diferite si ai mai multe sanse de castig.” 

4.6.         La tragerile la sorti nu vor participa SMS-urile expediate la nr. de telefon 1829 si care nu cuprind informatiile solicitate conform art.4.2 de mai sus, in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, in care se comunica un cod de bare al unor produse in loc de codul unic inscris pe capacul sau ambalajul produsului participant, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la aceleasi articole din prezentul Regulament.

4.7.         Organizatorii Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a.                               pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de telefon 1829, precum si pentru mesajele trimise dupa expirarea perioadei Campaniei sau la un alt numar de telefon;

b.                               pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art.4.5. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorilor;

c.                                daca  numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie;

d.                               daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit;

e.                                pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.   

4.7.         Dupa data limita de primire a mesajelor (01 iulie 2007), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.

 

 

SECTIUNEA 5. PREMIILE

 

5.1            In cadrul prezentei Campanii promotionale se vor acorda in total 568 premii, in valoare comerciala totala de 80.512 RON, reprezentand:

·         560 premii zilnice, cate 10 premii pentru fiecare din cele 56 de zile ale Campaniei, respectiv in perioada 07 mai 2007 –01 iulie 2007 inclusiv, constand in cate un sandwich maker marca Philips, tip in valoare de 95.2 RON fiecare (inclusiv TVA), iar valoare comerciala totala de 53.312 RON. Procedura de acordare a premiilor zilnice si validare a castigatorilor este prezentata la Sectiunea 6 din prezentul Regulament.

·         8 premii saptamanale, acordate pentru fiecare saptamana a Campanie, constand in cate un bon valoric/voucher in valoare de 3400 RON (inclusiv TVA) fiecare, echivalentul a 1000 Euro, calculati la un curs de schimb de 1 Euro = 3,4 RON, identificat si individualizat prin stampila Organizatorului si codul numeric unic inscris pe fata sa, in baza caruia castigatorul isi poate achizitiona, in perioada mentionata pe voucher, in aceasta limita valorica, mobilier, decoratiuni si/sau accesorii de la magazinul MOBEXPERT indicat de catre Organizator o data cu predarea bonului valoric. Transportul mobilierului, decoratiunilor si/sau accesoriilor va fi asigurat in mod gratuit de catre Mobexpert in orasele in care acesta are magazine, pentru alte locatii, trasportul va fi suportat de catre Agentie. Datele de extragere a acestor premii sunt explicate la Sectiunea 6 din prezentul Regulament.

·         Valoarea fiecarui premiu saptamanal este compusa din valoarea comerciala a acestuia, la care se adauga valoarea impozitului ce va fi retinut la sursa.

5.2          Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani (in cazul premiilor zilnice). In cazul refuzului vreunui potential castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament,  acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. In asemenea cazuri, Organizatorii isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile respective.

5.3          Premiile zilnice constand in sandwich maker marca Philips vor fi inmanate castigatorilor impreuna cu certificatele de garantie corespunzatoare emise de catre producator.

5.4          Bunurile achizitionate ca si premii in baza bonului valoric vor fi predate castigatorilor impreuna cu certificatele de calitate/conformitate corespunzatoare, emise de catre producator.

5.5          Eventualele diferente in minus dintre valoarea nominala a bonului valoric si valoarea obiectelor alese de castigator nu se restituie.

 

 

SECTIUNEA 6. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

 

6.1.              Extragerea electronica aleatorie a codurilor unice castigatoare ale celor 10 premii acordate  zilnic va avea loc in fiecare zi a saptamanii pentru ziua anterioara, la ora 12:00, la sediul Agentiei, in prezenta unui reprezentant al Organizatorilor si unul al Agentiei. Vor fi extrase pentru fiecare zi a Campaniei cate 10 coduri castigatoare ale premiilor zilnice. Extragerile codurilor castigatoare corespunzatoare primei saptamani (7 -13 mai 2007) vor avea loc pe data de 14 mai 2006, cand se vor extrage 70 de premii (10 premii/zi). Tragerile la sorti aferente zilei de 01 iulie 2007 vor avea loc in data de 2 iulie 2007.

6.2.              La fiecare extragere zilnica a premiilor castigatoare vor participa toate codurile validate preliminar si primite in Campanie pana la orele 24.00 din ziua anterioara tragerii la sorti. Extragerea codurilor castigatoare corespunzatoare zilelor de vineri, sambata si duminica din perioada Campaniei vor avea loc in fiecare zi de luni, dupa fiecare weekend. Codurile extrase castigatoare la extragerile zilnice si cele saptamanale din perioada Campaniei vor fi eliminate din baza de date pentru urmatoarele extrageri zilnice si saptamanale, efectuate pana la sfarsitul Campaniei.

6.3.              Saptamanal, in ziua de luni (cu exceptia primei saptamani), in perioada de desfasurare a Campaniei, va avea loc cate o extragere a celor 8 premii saptamanale (in total avand loc 7 extrageri), asistata de calculator, in prezenta unui notar public, din baza de date creata pana in ziua precedenta extragerii, ce va contine toate inscrierile prin SMS-uri trimise la numarul 1829. Prima extragere va avea loc luni, 21 mai 2007 pentru primele 2 premii saptamanale ale Campaniei, si ultima pe data de 02 iulie 2007 (la care vor participa toate inscrierile realizate pana in data de 01 iulie 2007 inclusiv).

6.4.              Potentialii castigatori zilnici si saptamanali ai premiilor Campaniei promotionale vor fi contactati, de catre un reprezentant al Organizatorilor, pe numarul de telefon de la care s-au inscris in Campanie pentru a fi validati. Daca un cod unic extras a fost inscris de pe mai multe numere de telefon, vor fi apelati toti potentialii castigatori, urmand procedura de validare conform prezentului regulament.

6.5.              Reprezentantul Organizatorilor va comunica persoanei care va raspunde la numarul de telefon de la care s-a primit codul extras potential castigator  identitatea si scopul apelului si ii va solicita sa confirme participarea sa la Campanie si codul extras castigator. Daca acest cod corespunde cu cel extras castigator, acestuia ii vor fi solicitate numele, prenumele, data nasterii si adresa completa, dupa obtinerea in prealabil a acordului expres si neechivoc pentru introducerea datelor sale personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiilor. In cazul in care potentialul castigator este un minor, preluarea datelor sale personale se va face numai dupa ce parintele/reprezentantul legal al acestuia este chemat la telefon si isi da acordul expres si neechivoc pentru ca datele minorului sa fie comunicate si prelucrate in vederea validarii si atribuirii premiului. De asemenea i se va comunica potentialului castigator, respectiv parintelui/reprezentantului legal al acestuia (in cazul castigatorilor minori) termenul in care trebuie sa trimita capacul/ambalajul cu codul unic extras castigator si textul declaratiei de acord pe care acesta trebuie sa o expedieze conform art.6.9 de mai jos.

6.6.              In cazul in care participantul a inscris in Campanie mai multe coduri unice, acestea vor fi comunicate pe rand reprezentantului Organizatorului, pana la individualizarea codului extras castigator. Imposibilitatea participantului de a comunica telefonic codul unic extras castigator, sau refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului.

6.7.              Fiecare potential castigator va fi apelat in termen de 24 de ore de la extragere, de catre un reprezentant al Organizatorului, pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat de 3 ori in cele 24 de ore, in urmatoarele 24 de ore va fi apelat de inca 2 ori - si in cazul in care nu poate fi contactat nici de aceasta data, acesta va fi invalidat, fara nici o despagubire din partea Organizatorului.

6.8.              Premiile care nu vor putea fi acordate in urma extragerilor zilnice si/sau saptamanale vor ramane la dispozitia Organizatorului.

6.9.              Pentru a intra in posesia premiului, potentialii castigatori trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

-               sa confirme telefonic codul castigator, conform art.6.5. de mai sus si faptul ca se afla in posesia acestuia (a capacului, respectiv a ambalajului produsului respectiv).

-               sa trimita la CP 142, OP 5, Bucuresti, in maxim 20 de zile lucratoare de la validarea telefonica, capacul (in cazul in care codul unic castigator a fost descoperit pe capac) sau, dupa caz, ambalajul (in cazul in care codul unic castigator este mentionat pe ambalaj) al produsului participant, cu codul unic castigator declarat telefonic si o declaratie de acord a prelucrarii datelor cu caracter personal impreuna cu urmatoarele date personale:  nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, data si semnatura.

-               In cazul potentialilor castigatori minori, plicul va contine o declaratie de acord pentru prelucrarea datelor personale semnata de parintele/reprezentantul legal al minorului, o copie a actului de identitate si dovada calitatii acestuia de parinte/reprezentant legal al minorului desemnat potential castigator. Aceasta dovada poate fi copia certificatului de nastere al minorului, copia deciziei de instituire a tutelei sau copia hotararii judecatoresti prin care minorul este incredintat unui parinte (in caz de divort).

6.10.           Dupa primirea plicurilor, se va compara codul unic extras castigator si confirmat telefonic de potentialul castigator, cu cel aflat pe capacul/ambalajul primit prin posta. Daca acestea coincid, atunci potentialul castigator este validat final, este declarat Castigator si va intra in posesia premiului conform art.6.14 de mai jos. Totodata, castigatorii validati vor fi contactati telefonic pentru a li se comunica modalitatea de intrare in posesia premiilor.

6.11.           Neindeplinirea uneia dintre conditiile descrise la art. 6.9. de mai sus  conduce automat la pierderea dreptului potentialului castigator de a i se mai atribui premiul. Organizatorul si Agentia nu isi asuma nici o raspundere pentru plicurile expediate de potentialii castigatori pe alta adresa, expediate la CP 142 OP 5 Bucuresti, in afara termenului mentionat la art.6.9 de mai sus, care nu au ajuns la destinatie sau au fost trimise dupa expirarea termenului acordat. Castigatorii nu vor primi confirmare de primire din partea Organizatorilor pentru plicurile expediate la CP 142 OP 5.

6.12.           Codurile unice extrase castigatoare conform art. 6.1. si 6.3. validate conform articolului 6.9. vor fi eliminate din baza de date, participantul ramanand inscris in Campanie pentru castigarea premiilor zilnice si a celor saptamanale prin intermediul celorlalte coduri  unice comunicate (daca acestea exista).

6.13.           Numele castigatorilor Campaniei si premiile castigate vor fi publicate pe site-ul www.infopromotii.ro dupa terminarea Campaniei si pana pe data de 31 Iulie 2007.

6.14.           Premiile zilnice vor fi expediate castigatorilor prin posta, cu confirmare de primire si valoare declarata pe adresa comunicata de acestia prin plic la OP 5 CP 142,  in termen de 20 zile lucratoare de la data validarii finale. Premiile vor fi expediate castigatorilor impreuna cu certificatele de garantie corespunzatoare emise de catre producator.

6.15.           Castigatorii saptamanali vor primi bonul valoric, prin curier in termen de maxim 2 saptamani de cand au fost validati si au comunicat datele personale conform art.6.9 de mai sus, bon valoric ce va avea stampila Unilever si codul numeric unic de individualizare. Procesul-verbal de predare-primire se va semna de ambele parti si se va completa cu numele, prenumele, adresa completa si CNP-ul castigatorului, si acordul sau expres si neechivoc ca datele personale comunicate prin intermediul acestuia sa intre in baza de date a USCE, operata prin intermediul SC netWing International SRL, in vederea predarii premiului si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. In cazul potentialilor castigatori minori, procesul-verbal va contine o declaratie de acord pentru prelucrarea datelor personale semnata de parintele/reprezentantul legal al minorului. De asemenea, reprezentantii S.C netWing International S.R.L vor incheia cu castigatorul si un proces-verbal final de predare-primire a mobilierului/decoratiunilor si/sau accesoriile achizitionate in baza bonului valoric de la magazinul Mobexpert.

6.16.           Procesul-verbal de predare-primire a bonului valoric, va mai cuprinde pe langa datele de identificare complete ale castigatorului (inclusiv codul numeric personal), premiul castigat, o  declaratie pe proprie raspundere a castigatorului, in sensul ca indeplineste conditiile de participare impuse de prezentul Regulament, iar procesul-verbal final de predare-primire a mobilierului va cuprinde si data predarii premiului.

6.17.           Fiecare castigator va avea la dispozitie o perioada de maxim 6 saptamani  (inscrisa pe bon de catre reprezentantul autorizat al Organizatorului) din momentul primirii bonului valoric pe baza procesului-verbal, pentru a se prezenta la unul din magazinele Mobexpert indicate de Organizator, cu documentul de identitate si bonul valoric in original si a face comanda pentru mobilierul si/sau decoratiunile/accesoriile de bucatarie.

 

 

SECTIUNEA 7. REGULAMENTUL OFICIAL

 

7.1.         Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

7.2.         Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, castigatorii Campanie isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorilor, operata de catre S.C. netWing International S.R.L. in vederea efectuarii tragerilor la sorti, validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii, dupa caz.

7.3.         La cererea expresa a castigatorilor, Organizatorii vor asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii premiilor Campaniei vor trimite Organizatorilor pe adresa Bucuresti, str. Fabrica de Glucoza nr 2 – 4, sector 2 (Pentru S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L ) o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.

Regulamentul Oficial al Campaniei va fi publicat pe site-ul www.infopromotii.ro in data de 1 mai 2007 si va fi disponibil gratuit prin apel la Infoline 021/407.80.79 (numar cu tarif normal, in intervalul orar 9:00 – 17:00 de Luni pana Vineri pe toata perioada de desfasurare a Campaniei) sau solicitare scrisa la adresa CP 142 OP 5 Bucuresti.
Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Delma si French Toast iti fac sandvisul bun de premii"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Delma si French Toast iti fac sandvisul bun de premii

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media