CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Delma iti face sandvisul si gustos, si norocos!

Promotie Delma

Zilnic: 10 x cuptor pentru paine de casa marca Moulinex OW2000.

Cumpara orice produs Delma participant la promotie si trimite codul unic de 8 cifre prin SMS la 1829 sau suna la 0214078079 si inscrie-te cu codul unic si datele tale personale. Pastreaza fiecare capac si/ sau cupon cu cod unic pentru validare.

Perioada promoţiei: 01 martie - 30 aprilie 2007

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Delma iti face sandvisul si gustos, si norocos!”

 

 

 

SECTIUNEA 1. DESFASURAREA CAMPANIEI

 

1.1              Organizatorul campaniei promotionale „Delma iti face sandvisul si gustos, si norocos!” (numita in cele ce urmeaza “Campania”)  este compania S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr.291, jud. Prahova, Romania, avand notificarea inregistrata la ANSPDCSP sub nr.2220 si numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.

1.2              Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.

1.3              Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 1 martie 2007 – 30 aprilie 2007 inclusiv, prin intermediul S.C. netWing International S.R.L, cu sediul in Bd. Constructorilor, nr.20A, Cladirea IPROMET, sector 6, Bucuresti, numita in cele ce urmeaza “Agentia”.



SECTIUNEA 2. PRODUSE PARTICIPANTE

 

2.1              Produsele participante la Campanie sunt cele marca Delma (marca inregistrata apartinand Unilever): gamele Delma Sandvis 500 g, Delma Sandvis 750g, Delma Multivita 500 g si Delma cu unt 500g  (numite in cele ce urmeaza “produse participante”), comercializate atat in mod individual cat si sub forma de pachet. Prin pachet cu produse participante se intelege orice forma de ambalare, cu pret distinct, alcatuita din doua sau mai multe produse similare sau diferite.

2.2              Produsele participante la Campanie vor avea inscriptionata pe fie pe capac, fie pe cartonasul promotional atasat produsului, mentiunea “Cod Promotie” sau “Cod unic” urmata de un cod unic format din 8 cifre.



SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

3.1              La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Agentiei si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale, a angajatilor oficiului postal prin intermediul caruia se desfasoara prezenta Campanie, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie). 

3.2              Iar in cazul in care unul dintre castigatori este minor, parintele/reprezentantul legal al minorului isi va da acordul scris pentru prelucrarea datelor personale ale acestuia, in conditiile prezentului Regulament, facand dovada calitatii sale de parinte/reprezentant legal.

3.3              Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

3.4              Participantii trebuie sa pastreze capacele si cartonasele promotionale ale produselor participante astfel incat, conform Regulamentului, in cazul contactarii ca potentiali castigatori sa poata confirma codul unic reprezentantului Agentiei si sa poata trimite capacul si cartonasul promotional (dupa caz) pentru validare, conform art. 6.6 de mai jos.

 

 

SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Pentru a participa la aceasta Campanie consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 1 martie 2007 –30 aprilie 2007 (inclusiv) cel putin un produs participant si sa se inscrie in Campanie trimitand codul unic descoperit pe capacul produsului participant sau pe spatele cartonasului promotional, prin una din cele doua modalitati ce vor fi prezentate in continuare. Fiecare cod unic poate fi inscris in Campanie prin unul dintre cel doua canale alternative: Infoline sau prin mesaje de participare – SMS.

 

4.1. Inscrierea prin Infoline.

4.1.1        Orice persoana fizica care indeplineste conditiile stipulate in cadrul Sectiunii 3 se poate inscrie in Campanie, prin apelarea in perioada 01 martie 2007 – 30 aprilie 2007 (inclusiv) a numarului de telefon 0214078079, numar cu tarif normal) si comunicarea codului unic descoperit pe capacul/cartonasul produsului participant achizitionat impreuna cu numele, judetul de domiciliu si un numar de telefon fix si/sau un numar de telefon mobil.

4.1.2        Pentru a se inscrie in Campanie participantii trebuie sa detina si sa comunice un cod unic de pe capacul (cartonasul promotional) al unui produs participant la aceasta Campanie. Un participant se poate inscrie cu un cod unic o singura data de la acelasi numar de telefon.

4.1.3        In momentul apelarii numarului de Infoline participantii vor asculta un mesaj de intampinare prin care acestia sunt informati ca, prin continuarea apelului telefonic, isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele personale comunicate (nume, judetul de domiciliu si un numar de telefon fix si/sau un numar de telefon mobil) sa intre in baza de date a Organizatorului (cu notificare la ANSPDCP nr.2220), operata  de SC netWing International SRL, in vederea desemnarii castigatorilor Campaniei prin tragere la sorti si validarii acestora conform prezentului Regulament.

4.1.4        Inscrierea in Campanie prin Infoline se poate face in perioada 1 martie 2007 – 30 aprilie 2007 inclusiv, de luni pana vineri, intre orele 8:00 – 22:00, iar sambata si duminica intre orele 10:00 – 20:00. In cazul in care un participant va suna in afara acestui program, acestuia i se va comunica printr-un mesaj, intervalul orar in care se poate inscrie in Campanie.

4.1.5        Participantii se pot inscrie in Campanie de mai multe ori, prin mai multe apeluri telefonice, fiecare apel continand insa un cod unic diferit. Mai multe produse cumparate, inseamna mai multe coduri unice descoperite, iar mai multe apeluri telefonice corect efectuate ofera participantului mai multe sanse de castig.

 

4.2. Inscrierea prin SMS

4.2.1        Inscrierea in Campanie prin SMS se realizeaza prin trimiterea la numarul de telefon 1829 (numar de telefon cu tariful de 0.05 Euro + TVA in reteaua Orange, 0.07 USD + TVA in retelele Vodafone si Zapp), in intervalul 1 martie 2007 – 30 aprilie 2007, inclusiv (data limita de primire a SMS-urilor de participare la Campanie la numarul  de telefon 1829), a unui mesaj de participare care sa cuprinda codul unic descoperit pe capacul/cartonasul unui produs participant. Fiecare cod unic descoperit pe capacul sau cartonasul promotional al unui produs participant poate fi inscris la aceasta Campanie promotionala o singura data prin SMS de la acelasi numar de telefon.

4.2.2        Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: sa contina un cod unic format din 8 cifre descoperit pe capacul sau cartonasul promotional al unui produs participant, acest cod sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie de pe acelasi numar de telefon mobil  si codul unic sa fie primit la numarul 1829 in perioada 1 martie 2007 – 30 aprilie 2007 (inclusiv).

4.2.3        Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul de telefon 1829 participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:

a.                               daca mesajul nu indeplineste conditiile prevazute la art.4.2.1 si art.4.2.2 de mai sus, respectiv nu contine un cod unic corect, atunci raspunsul va fi: „Codul trimis este incorect. Te rugam sa trimiti codul unic  descoperit pe produsul Delma”

b.                              daca mesajul contine un cod unic corect, dar care a mai fost trimis anterior de pe acelasi numar de telefon mobil, atunci raspunsul va fi: „Te-ai inscris deja in Campania Delma cu acest cod unic. Trimite cat mai multe coduri diferite si ai mai multe sanse de castig!”.

c.                               daca mesajul contine un cod unic corect, care nu a mai fost trimis anterior de pe acelasi numar de telefon mobil, atunci mesajul receptionat va fi: „Felicitari! Te-ai inscris in Campania Delma. Trimite mai multe coduri diferite si ai mai multe sanse de castig!”. 

4.2.4        La tragerile la sorti nu vor participa SMS-urile expediate la nr. de telefon 1829 si care nu cuprind informatiile solicitate conform art.4.2.1 si art.4.2.2. de mai sus, in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, in care se comunica un cod de bare al unor produse in loc de codul unic inscris pe capacul sau cartonasul promotional al produsului participant, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la aceleasi articole din prezentul Regulament.

4.2.5        Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a.                               pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de telefon 1829, precum si pentru mesajele trimise dupa expirarea perioadei Campaniei sau la un alt numar de telefon;

b.                              pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art.4.2.3. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;

c.                               daca  numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie;

d.                              daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit;

e.                               pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.   

4.2.6        Dupa data limita de primire a mesajelor (30 aprilie 2007), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.

 

 

SETIUNEA 5. PREMIILE

 

5.1                 In cadrul prezentei Campanii promotionale Delma se vor acorda in total 610 premii, in valoare comerciala totala de 154.159,38 RON, reprezentand cate 10 premii zilnice pentru  fiecare din cele 61 de zile ale Campaniei, respectiv in perioada 1 martie 2007 –30 aprilie 2007 inclusiv.  

5.2              Premiile zilnice constau in 10 masini de paine Moulinex, tip OW 2000 , in valoare comerciala de 252,7203 RON (cu TVA inclus), fiecare. Procedura de acordare a premiilor si validare a castigatorilor este prezentata la Sectiunea 6 din prezentul Regulament.

5.3              Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani. In cazul refuzului vreunui potential castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament,  acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. In asemenea cazuri, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile respective.

 

 

SECTIUNEA 6. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

 

6.1              Extragerea electronica aleatorie a codurilor unice castigatoare ale celor 10 premii acordate  zilnic va avea loc in fiecare zi a saptamanii pentru ziua anterioara (cu exceptiile mentionate mai jos in cadrul prezentului articol), la ora 12:00, la sediul Agentiei, in prezenta unui reprezentant al Organizatorului si unul al Agentiei. Vor fi extrase pentru fiecare zi a Campaniei cate 10 coduri castigatoare ale premiilor zilnice.

La extragerea zilnica a codurilor castigatoare vor participa toate codurile validate preliminar si primite in Campanie prin cele doua canale de inscriere pana la orele 24.00 din ziua anterioara tragerii la sorti.

Extragerea codurilor castigatoare corespunzatoare primei saptamani (1 -7 martie 2007) vor avea loc joi, 8 martie 2006.

Extragerea codurilor castigatoare corespunzatoare zilelor de vineri, sambata si duminica din perioada Campaniei vor avea loc in fiecare zi de luni dupa fiecare weekend, cu exceptia extragerilor pentru zilele de 6, 7 si 8 aprilie 2007, care vor avea loc marti, pe data de 10 aprilie 2007.

6.2              Potentialii castigatori ai premiilor Campaniei promotionale vor fi contactati, de catre un reprezentant al Organizatorului, pe numarul de telefon de la care s-au inscris in Campanie pentru a fi validati. Daca un cod unic extras a fost inscris de pe mai multe numere de telefon, vor fi apelati toti potentialii castigatori, urmand procedura de validare conform prezentului regulament. Reprezentantul Organizatorului va comunica persoanei care va raspunde la numarul de telefon de la care s-a primit codul extras potential castigator  identitatea si scopul apelului si ii va solicita sa confirme participarea sa la Campanie si codul extras castigator. Daca acest cod corespunde cu cel extras castigator, acestuia ii vor fi solicitate numele, prenumele, data nasterii si adresa completa, dupa obtinerea in prealabil a acordului expres si neechivoc pentru introducerea datelor sale personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiilor. In cazul in care potentialul castigator este un minor, preluarea datelor sale personale se va face numai dupa ce parintele/reprezentantul legal al acestuia este chemat la telefon si isi da acordul expres si neechivoc pentru ca datele minorului sa fie comunicate si prelucrate in vederea validarii si atribuirii premiului. De asemenea i se va comunica potentialului castigator, respectiv parintelui/reprezentantului legal al acestuia (in cazul castigatorilor minori) termenul in care trebuie sa trimita capacul cu codul unic extras castigator si textul declaratiei de acord pe care acesta trebuie sa o expedieze conform art.6.6 de mai jos.

6.3              In cazul in care participantul a inscris in Campanie mai multe coduri unice, acestea vor fi comunicate pe rand reprezentantului Organizatorului, pana la individualizarea codului extras castigator. Imposibilitatea participantului de a comunica telefonic codul unic extras castigator, sau refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului.

6.4              Fiecare potential castigator va fi apelat in termen de 24 de ore de la extragere, de catre un reprezentant al Organizatorului, pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat de 3 ori in cele 24 de ore, in urmatoarele 24 de ore va fi apelat de inca 2 ori - si in cazul in care nu poate fi contactat nici de aceasta data, acesta va fi invalidat.

6.5              Premiile care nu vor putea fi acordate in urma extragerilor zilnice vor ramane la dispozitia Organizatorului.

6.6              Pentru a intra in posesia premiului, potentialii castigatori trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

-                      sa confirme telefonic codul castigator, conform art.6.2. de mai sus si faptul ca se afla in posesia acestuia (a capacului, respectiv a cartonasului promotional al produsului respectiv).

-                      sa trimita la CP 142, OP 5, Bucuresti, in maxim 20 de zile lucratoare de la validarea telefonica, capacul (in cazul in care codul unic castigator a fost descoperit pe capac) sau, dupa caz, capacul impreuna cu cartonasul promotional (in cazul in care codul unic castigator este mentionat pe cartonasul promotional) al produsului participant, cu codul unic castigator si o declaratie de acord a prelucrarii datelor cu caracter personal impreuna cu urmatoarele date personale:  nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, data si semnatura.

In cazul potentialilor castigatori minori, plicul va contine o declaratie de acord pentru prelucrarea datelor personale semnata de parintele/reprezentantul legal al minorului, o copie a actului de identitate si dovada calitatii acestuia de parinte/reprezentant legal al minorului desemnat potential castigator. Aceasta dovada poate fi copia certificatului de nastere al minorului, copia deciziei de instituire a tutelei sau copia hotararii judecatoresti prin care minorul este incredintat unui parinte (in caz de divort).

6.7              Dupa primirea plicurilor, se va compara codul unic extras castigator si confirmat telefonic de potentialul castigator, cu cel aflat pe capacul/cartonasul promotional primit prin posta. Daca acestea coincid, atunci potentialul castigator este declarat Castigator si va intra in posesia premiului.

6.8              Neindeplinirea uneia dintre conditiile descrise la art. 6.6. de mai sus  conduce automat la pierderea dreptului potentialului castigator de a i se mai atribui premiul. Organizatorul si Agentia nu isi asuma nici o raspundere pentru plicurile expediate de potentialii castigatori pe alta adresa, expediate la CP 142 OP 5 Bucuresti, in afara termenului mentionat la art.6.6 de mai sus, care nu au ajuns la destinatie sau au fost trimise dupa expirarea termenului acordat. Castigatorii nu vor primi confirmare de primire din partea Organizatorului pentru plicurile expediate la CP 142 OP 5.

6.9              Codurile unice extrase castigatoare conform art. 6.1. validate conform articolului 6.2. vor fi eliminate din baza de date, participantul ramanand inscris in Campanie pentru castigarea premiilor zilnice prin intermediul celorlalte coduri  unice comunicate (daca acestea exista).

6.10          Numele castigatorilor Campaniei si premiile castigate vor fi publicate pe site-ul www.infopromotii.ro pana pe data de 31 Mai 2007.

6.11          Premiile vor fi expediate castigatorilor prin posta, pe adresa comunicata de acestia prin plic la OP 5 CP 142,  in termen de 10 zile lucratoare de la data validarii finale. Premiile vor fi expediate castigatorilor impreuna cu certificatele de garantie corespunzatoare emise de catre producator.

 

SECTIUNEA 7. REGULAMENTUL OFICIAL

7.1.            Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

7.2.            Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, participantii la Campanie si castigatorii isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorului (a carei notificare a fost inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal la nr.2220), operata de catre S.C. netWing International S.R.L. in vederea efectuarii tragerilor la sorti, validarii si atribuirii premiilor.

7.3.            La cererea expresa a castigatorilor, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii premiilor Campaniei vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, str. Fabrica de Glucoza nr 2 – 4, sector 2, o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.

Regulamentul Oficial al Campaniei va fi publicat pe site-ul www.infopromotii.ro in data de 1 martie 2007 si va fi disponibil gratuit prin apel la Infoline 021/4 078 079 (numar cu tarif normal) sau solicitare scrisa la CP 142 OP 5 Bucuresti.
Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Delma iti face sandvisul si gustos, si norocos!"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Delma iti face sandvisul si gustos, si norocos!

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media