CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Delikat - "Gatesti, gatesti, cadouri inauntru gasesti"

Concurs cu premii Delikat

Premii prealocate, conform cartonaselor castigatoare din interiorul pachetelor promotionale: vezi lista din regulament. Premii garantate: 100 x oala de lut plina cu sarmale (cate un premiu pentru fiecare dintre primii 100 de participanti, pentru inscrierile prin SMS). Premii prin tragere la sorti: 62 x “Delikat pentru un an intreg” (cate un premiu pe zi, constand in 10 kg de Delikat, pentru inscrierile prin SMS).

Cumpara cel putin un produs Delikat cu ambalaj promotional si cauta in interiorul pachetului cartonasul castigator cu unul din premiile prealocate. Daca l-ai gasit, revendica-ti premiul sunand la 021. 407. 80. 70. Daca pachetul de Delikat nu e castigator, trimite la 1802 un mesaj cu textul “Delikat Gustul de Acasa” pentru a putea castiga unul dintre premiile garantate sau zilnice. Pastreaza ambalajul promotional si cartonasul castigator pentru validare.

Perioada promoţiei: 15 noiembrie 2008 - 15 ianuarie 2009

Promotie expirata
65 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul campaniei Delikat - "Gatesti, gatesti, cadouri inauntru gasesti" se modifica prin actul aditional atasat mai sus, la "documente conexe".



REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Gatesti, gatesti, cadouri inauntru gasesti! ”

 

 

 

SECTIUNEA 1. DESFASURAREA CAMPANIEI

 

1.1. Organizator al campaniei promotionale “Gatesti, gatesti, cadouri inauntru gasesti! ” (Campania) este S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr.291, jud. Prahova, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr.2220,  numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.

1.2. Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 15 noiembrie 2008 – 15 ianuarie 2009, prin intermediul S.C netWing International SRL, cu sediul in B-dul Constructorilor, nr.20 A, Cladirea IPROMET, et.4, sector 6, Bucuresti (numita in continuare “Agentia”).

 

 

SECTIUNEA 2. PRODUSELE PARTICIPANTE

 

2.1. La aceasta Campanie participa produsele comercializate sub marca Delikat, marca inregistrata apartinand Unilever (numite in continuare “produse participante”) si anume urmatoarele game: Delikat Gaina (gramaje: 75g, 250g si 400g), Delikat Legume (gramaje 1kg, 75g, 250g, 500g), Delikat Bors Magic (Bors Magic Clasic 20g, Bors Magic cu Legume 70g, Bors Magic cu Smantana 40g) si Delikat Barbeque (Delikat Barbeque pentru Friptura de Porc 75g si Delikat Barbeque pentru Friptura de Pui 75g). In total sunt 12 produse diferite care participa la Campanie

2.2. Produsele participante la Campanie vor avea inscriptionat pe ambalaj mesajul promotional pentru Campanie.

 

 

SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

3.1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, cu varsta de minim 18 ani, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Agentiei si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).

3.2. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

3.3. Participantii trebuie sa pastreze ambalajele produselor participante astfel incat, in cazul in care descopera in interiorul pachetului produsului participant o eticheta promotionala cu premiul castigat, in cazul in care se numara printre cei 100 de castigatori ai premiilor concursului sau in cazul extragerii lor ca si potentiali castigatori ai premiilor loteriei, sa poata fi validati conform procedurii descrise in SECTIUNEA 6 din prezentul Regulament oficial.

 

 

SECTIUNEA 4. PREMIILE

 

4.1. In cadrul prezentei Campanii promotionale se vor acorda 3 categorii de premii, si anume premii acordate prin concurs, primilor 100 de participanti inscrisi in Campanie prin SMS trimis la numarul 1802, premii acordate prin tragere la sorti si premii prealocate. In total, in cadrul prezentei Campanii se acorda 224 premii, in valoare comerciala totala de 125.000 RON reprezentand:


a. 100 de premii acordate prin concurs primilor 100 de participanti inscrisi in Campanie prin SMS trimis la numarul 1802 (numar de telefon cu tarif normal de 0.05 Euro + TVA in retelele Cosmote, Orange, Vodafone si Zapp), constand fiecare premiu in cate o oala de lut plina cu sarmale, in valoare de 165 RON; aceste premii vor fi acordate primilor 100 de participanti inscrisi in Campanie, prin intermediul mecanismului detaliat la art.5 de mai jos. Valoarea comerciala totala a premiilor acordate primilor 100 de participanti inscrisi in Campanie este de 16.500 RON.


b. 62 premii (cate un premiu pe fiecare zi de Campanie), acordatate prin trageri la sorti zilnice, asa cum sunt detaliate la Sectiunile 5 si 6 de mai jos, constand fiecare in “Delikat pentru un an intreg”, respectiv 10 kg Delikat, in valoare de 159 RON. Valoarea totala comerciala a premiilor zilnice este de 9.858 RON. Procedura de acordare a premiilor zilnice si de validare a castigatorilor este prezentata la Sectiunea 6 din prezentul Regulament.


 


- 2 premii constand fiecare in cate un Set format din masina de spalat  marca  Indesit WIN 101 si 6kg de Dero Surf automat, in valoare de 920,79 Ron;

- 2 premii constand fiecare in cate o masina de spalat vase marca Ariston LL 42, in valoare de  1.535,99 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Set format din frigider marca Electrolux ERC24002W8 plin cu bunatati de Craciun, in valoare totala de 965,82 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate aragaz marca Indesit K6 G21S(X)/R, in valoare de  1.234,05 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate 8 vinuri romanesti de colectie de la Murfatlar, fiecare colectie fiind alactuita din 8 sticle de vin, (Chardonnay 1980; Chardonnay 1988; Merlot 1985; Merlot 1987; Pinot Noir 1979; Pinot Noir 1983; Pinot Noir 1988; Cabernet Sauvignon 1979), in valoare de 1824,11RON; fiecare Colectie este insotita de un certificat de calitate emis de producator ce atesta provenienta, calitatea si vechimea colectiei respective;

- 2 premii constand fiecare in cate o sanie pentru familie KHW snow shuttle (2 pers.90 kg) + 4 perechi patine PW219 reglabile, in valoare de 584,98 Ron;

- 2 premii constand fiecare in cate un Revelion Hotel Piatra Mare 4**** din Poiana Brasov, pentru 4 persoane, in perioada 30.12.2008 - 04.01.2009 (5 nopti / 6 zile) fiecare premiul cuprinzand transport pentru 4 persoane, tur si retur din localitatea de domiciliu a castigatorului si pana la Poiana-Brasov, cazare si masa in regim all inclusive (mic dejun si acces gratuit la piscina, dejun, cina romaneasca, cina festiva, brunch, cina carnaval, cina bufet), in valoare de 14.743,84 Ron,

- 2 premii constand fiecare in cate o plasma TV Panasonic TH-42PV8, in valoare de 3.199 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Brad de Craciun cu decoratiuni (brad natural de 2 m, globuri, beteala si instalatie de beculete, in valoare de 1.480 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un cupon valoric in valoare de 5.000 RON (TVA inclusiv) in baza caruia castigatorul isi poate achizitiona de la unul din magazinele Mobexpert din tara, in perioada si in limita valorica mentionate pe acesta, mobila/produse electrocasnice, electronice, de iluminat si/sau accesorii de bucatarie;

- 2 premii constand fiecare in cate o colectie de CD-uri cu colinde si cantece de Stefan Hrusca, fiecare colectie cuprinzand un numar de 5 cd-uri si fiind in valoare de 125 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Cos cu bunatati de Craciun (Misiones de Rengo - Carmenere Varietal Wine Saver Concerto Vacu Vin, Set ciocolata Zotter 2 tablete in cutie, Cos rachita, 2 pahare degustare) in valoare de 148 RON ;

- 2 premii constand fiecare in cate un Set de 3 vase (de 1.3 l, 1.8 l, 3 l) si 3 ustensile de bucatarie marca Berghoff, in valoare de 578.74RON;

- 2 premii constand fiecare in cate o Masina de tocat electrica marca Moulinex ME4011, in valoare de 356,3 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate o Oala sub presiune marca Berghoff, din otel inoxidabil, cu 7 accesorii, in valoare de 452,82 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Feliator electric marca Bosch MAS 4200, in valoare de  135,7 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Cantar de bucatarie electronic Tefal BC4002, in valoare de 148,4 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Gratar electric marca George Foreman 12044-56, in valoare de 104,4 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate Friteuza marca Clatronic FR 2881 in valoare  de 98,9 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Abonament la revista “Practic in Bucatarie”, publicatie produsa de trustul “Casa Lux”, pentru o perioada de  12 luni, in valoare de  25 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Set de fata de masa (160cm/160cm) cu set de 30 buc.tacamuri Berghoff, in valoare de 181,63 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Cuptor cu microunde Samsung MW73E-WB, in valoare de  296,9 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate o Camera video digitala Canon MD110, in valoare de 556.47 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Robot de bucatarie marca Philips HR7745/55, in valoare de  448,96 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un card de debit ING Cont’ROL Visa,  pentru cumparaturi alimentat cu  suma de (cu un plafon valoric de) 720 RON;

- 2 premii constand fiecare in Bani pentru un godac de Craciun, si anume suma de 1.000 RON, prin transfer bancar in contul castigatorului, pentru a achizitiona carne de porc pentru Sarbatorile de Iarna;

- 2 premii constand fiecare in cate o “Carte de bucate Sanda Marin”, editura Humanitas, editia 2005, in valoare de 45 RON;

- 2 premii constand fiecare intr-o surpriza: “Bucatar surpriza la tine in bucatarie”, in valoare de 10.800 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate un Televizor de bucatarie marca Westwood CTV 1433,  in valoare de  242,4 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate o Colectie de 6 vinuri albe de la Jidvei, fiecare colectie fiind alcatuita din 6 sticle de vin (Sauvignon Blanc '90; Muscat Ottonel cu Feteasca Regala '00; Gewurztraminer '99; Feteasca Alba '00; Muscat Ottonel '99; Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala '00), in valoare de 392 RON;

- 2 premii constand fiecare in cate 100 m carnati de Plescoi, in valoare de 975,8.



4.2. Valoarea comerciala a premiilor ce depasesc suma de 600 RON este compusa din valoarea comerciala a fiecaruia, la care se adauga valoarea impozitului ce va fi retinut la sursa.

4.3. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani. In cazul refuzului vreunui potential castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, refuza premiul expres si neechivoc sau manifesta o atitudine similara etc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. In asemenea cazuri, Organizatorii isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile respective.

4.4. Fiecarui Castigator validat ii va fi acordat premiul corepunzator variantei de castig.

 

 

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

 

Prezenta Campanie se desfasoara prin intermediul a 3 tipuri de mecanisme, si anume: concurs, loterie cu tragere la sorti si activitate promotionala cu premii prealocate. Indiferent de categoria de activitate promotionala la care consumatorii participa in cadrul prezentei Campanii, acestia trebuie sa pastreze ambalajul produslui participant si eticheta promotionala inscriptionata cu premiul castigat (in cadrul activitatii promotionale cu premii prealocate) pentru a putea fi validat final si a  i se atribui premiul.

 

Validarea castigatorilor Campaniei se efectueaza pe baza documentului de identitate si a ambalajul produslui participant si a etichetei promotionale inscriptionata cu premiul castigat (in cadrul activitatii promotionale cu premii prealocate).

           

5.1. MECANISMUL CAMPANIEI TIP CONCURS

 

5.1.1.    Pentru a participa la concursul organizat in cadrul aceastei Campanii, consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 15 noiembrie 2008 ora 00.00 – 15 ianuarie 2008 ora 23.59 inclusiv, cel putin un produs participant si sa se inscrie in Campanie, in acest interval, trimitand un mesaj tip SMS cu textul “Delikat Gustul de Acasa” la numarul de telefon 1802 (numar de telefon cu tariful normal de 0.05 Euro + TVA in retelele Cosmote, Orange, Vodafone si Zapp).

5.1.2.    Toate mesajele de inscriere in Campanie primite la numarul 1802 vor fi validate preliminar de catre Organizator, la momentul primirii acestora pe numarul 1802.

5.1.3.    Primii 100 de consumatori unici ale caror mesaje de participare respecta conditiile impuse de prezentul Regulament si sunt validate preliminar la momentul primirii lor pe numarul 1802, vor fi desemnate castigatoare ale premiilor concursului, respectiv ale celor 100 de oale de lut pline cu sarmale, in valoare de 165 RON fiecare. Prin consumatori unici se inteleg acei consumatori care se inscriu in Campanie o singura data de pe un numar de telefon mobil.

5.1.4.    Pentru ca un mesaj de inscriere in Campanie sa fie validat preliminar si desemnat potential castigator al unuia dintre premiile Concursului, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

- sa fie primit la numarul de telefon 1802 in perioada 15 noiembrie 2008 ora 00.00 – 15 ianuarie 2008 ora 23.59 inclusiv;

- sa fie primit la numarul de telefon 1802, in cadrul primelor 100 de mesaje SMS

- mesajul SMS respectiv sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie de pe acelasi numar de telefon mobil si

- sa cuprinda mesajul text “Delikat Gustul de Acasa”.

5.1.5.    In cazul in care mesajele SMS trimise la numarul 1802 incepand cu data de 15 noiembrie 2008 ora 00.00 nu respecta conditiile mentionate la art.5.1.4 de mai sus, acestea sunt invalidate si nu vor participa la niciuna dintre cele trei tipuri de activitati promotionale organizate in cadrul Campaniei.

5.1.6.    De la un numar de telefon mobil un consumator se poate inscrie in Campanie o singura data.

 

5.2. LOTERIE CU TRAGERE LA SORTI

 

5.2.1.    Pentru a participa la loteria organizata in cadrul aceastei Campanii, consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 15 noiembrie 2008 ora 00.00 – 15 ianuarie 2008 inclusiv, cel putin un produs participant la Campanie si sa se inscrie in Campanie trimitand un mesaj tip SMS cu textul “Delikat Gutul de Acasa” la numarul de telefon 1802 (numar de telefon cu tariful normal de 0.05 Euro + TVA in retelele Cosmote, Orange, Vodafone si Zapp).

5.2.2.    Inscrierea in Campanie se face prin trimiterea prin mesaj tip SMS (numit in continuare „SMS”) la numarul de telefon 1802 in intervalul 15 noiembrie 2008 ora 00.00 – 15 ianuarie 2008 ora 23.59 inclusiv (data si ora limita de primire a SMS-urilor de participare la Campanie la numarul  de telefon 1802), a unui mesaj de participare care sa cuprinda textul “Delikat Gustul de Acasa”.

5.2.3.    De pe un numar de telefon un consumator se poate inscrie in Campanie o singura data.

5.2.4.    Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

- sa contina textul “Delikat Gustul de Acasa”, fara alte spatii, caractere sau semne de punctuatie;

- mesajul SMS respectiv sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie de pe acelasi numar de telefon mobil;

- mesajul SMS sa fie primit la numarul 1802 in perioada 15 noiembrie 2008 ora 00.00 – 15 ianuarie 2009 ora 23.59 (inclusiv).

5.2.5.    Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul de telefon 1802 participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:

- daca mesajul nu indeplineste conditiile prevazute la art. 5.2.4, respectiv nu contine un mesajul text mentionat in art.5.2.4 de mai sus, contine alt mesaj, un cod de bare al unui produs participant, atunci raspunsul va fi: „Mesajul trimis este incorect. Te rugam sa tastezi cu atentie. Regulamentul este disponibil la Infoline 021/4078070.”

- daca mesajul contine mesajul text „Delikat Gustul de Acasa”, dar care a mai fost inscris anterior in Campanie de pe acelasi numar de telefon mobil, atunci raspunsul va fi: „SMS invalid. Mesajul promotional „Delikat Gustul de Acasa” a mai fost trimis de pe acest numar. Regulamentul este disponibil la Infoline 021/4078070”

- daca mesajul SMS cu textul „Delikat Gustul de Acasa”, indeplineste conditiile mentionate la art.5.2.4 de mai sus si nu a mai fost inscris anterior in Campanie de pe acelasi numar de telefon mobil, atunci mesajul receptionat va fi: „Felicitari! Te-ai inscris cu succes! Pastreaza ambalajul promotional! Regulamentul este disponibil la Infoline 021/4078070.”

5.2.6.    La tragerile la sorti nu vor participa SMS-urile expediate la numarul de telefon 1802 si care nu cuprind informatiile solicitate conform art.5.2.4 de mai sus, in care participantii furnizeaza mesaje text incomplete/incorecte, in care se comunica un cod de bare al unor produse in loc de mesajul text mentionat la art.5.2.4 de mai sus, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la aceleasi articole din prezentul Regulament.

5.2.7.    Organizatorii Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

a. pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul de telefon 1802, precum si pentru mesajele trimise dupa expirarea perioadei Campaniei sau la un alt numar de telefon;

b. pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art.5.1.5. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorilor;

c. daca  numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat, indiferent de motiv. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie cu unul dintre mesajele de raspuns mentionate la art.5.1.5 de mai sus;

d. daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit;

e. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens.   

5.2.8.    Dupa data limita de primire a mesajelor (15 ianuarie 2009, ora 23:59), Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.

 

5.3. CAMPANIA CU PREMII PREALOCATE

 

5.3.1.    Pentru a participa la activitatea promotionala cu premii prealocate organizata in cadrul aceastei Campanii, consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 15 noiembrie 2008 – 15 ianuarie 2008 ora 17:00 inclusiv, cel putin un produs participant la Campanie, iar daca gasesc in interioriul pachetului produsului participant o eticheta promotionala pe care se gaseste imprimat unul dintre premiile mentionate la art.4.1 lit.c de mai sus, acestia trebuie sa sune la numarul Infoline 021/4078070 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom, pe perioada Campaniei, in zilele de Luni  - Vineri, 09:00 – 17:00, cu exceptia sarbatorilor nationale si religioase, cand va functiona un robot telefonic), pentru a revendica premiul descoperit.

5.3.2.    Fiecare consumator ce descopera un cartonas promotional pe care se gaseste imprimat unul dintre premiile mentionate la art.4.1 lit.c de mai sus trebuie sa-si revendice premiul descoperit la numarul de telefon 021/4078070 pana cel mai traziu la data de 15 ianuarie 2009, ora 17:00, inclusiv.

5.3.3.    In cazul in care consumatorul in cauza nu revendica premiul descoperit pe cartonasul promotional conform procedurii detaliata in art.5.3.1. – art.5.3.2. de mai sus, acesta pierde premiul descoperit, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

5.3.4.    Modalitatea de validare a castigatorilor premiilor prealocate, de atribuire a premiilor si conditiile de intrare in posesia acestor premii sunt detaliate in SECTIUNEA 6 de mai jos.

 

 

SECTIUNEA 6. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

 

Desemnarea castigatorilor celor 3 categorii de premii oferite in cadrul prezentei Campanii, validarea acestora si predarea efectiva a premiilor, se va efectua distinct, in functie de specificul fiecarei categorii de premii, dupa cum urmneaza:

 

6.1. Procedura de acordare a premiilor concursului organizat in cadrul prezentei Campanii

6.1.1.    Primii 100 de consumatori unici ale caror mesaje SMS de participare la Campanie ajung, incepand cu data de 15 noiembrie 2008, ora 00.00, primele la numarul de telefon 1802 si respecta conditiile de participare impuse de prezentul Regulament, fiind validate preliminar conform procedurii detaliata la art. 5.1 de mai sus, vor fi desemnati castigatori ai celor 100 de premii ale Concursului.

6.1.2.    Potentialii castigatori ai premiilor concursului vor fi contactati de catre un reprezentant al Organizatorului, pe numarul de telefon de la care s-au inscris in Campanie pentru a fi validati. Reprezentantul Organizatorului va comunica persoanei care va raspunde la numarul de telefon de la care s-a primit mesajul desemnat potential castigator, identitatea si scopul apelului si ii va solicita sa confirme participarea sa la Campanie si numarul de telefon de la care s-a efectuat inscrierea in Campanie. Daca informatiile comunicate telefonic de persoana contactata corespund cu cele existente in baza de date a Organizatorului, acesteia ii vor fi solicitate numele, prenumele, data nasterii si adresa completa, dupa obtinerea in prealabil a acordului expres si neechivoc pentru introducerea datelor sale personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiilor.

6.1.3.    Imposibilitatea participantului de a comunica telefonic informatiile solicitate de Organizator conform prevederilor art.6.1.2 de mai sus, constatarea oricaror neconcordante intre datele comunicat telefonic si cele existente in mesajul SMS desemnat castigator, precum si refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale, si/sau constatarea neindeplinirii oricarei alte conditii de participare duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului.

6.1.4.    Fiecare potential castigator va fi apelat in termen de 5 zile lucratoare de la data desemnarii sale ca potential castigator de catre un reprezentant al Organizatorului pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat de 3 ori in cele 5 zile lucratoare (ca de exemplu, dar fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon de la care s-a efectuat inscrierea nu este alocat, nu se afla in aria de acoperire, este deranjat, nu raspunde nimeni la el etc), Organizatorul depunand toate eforturile in acest sens, acesta va fi invalidat, fara nici o despagubire din partea Organizatorului.

6.1.5.    In cazul in care unul dintre primii 100 de participanti inscrisi in Campanie conform prevederilor prezentului Regulament, validat preliminar si desemnat potential castigator al unuia dintre premiile Concursului, va fi invalidat in urma contactarii sale telefonice conform prevederilor art.6.1.2 – art.6.1.4 de mai sus, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului Concursului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului. In acest caz Organizatorul isi rezerva dreptul de a trece la desemnarea altui castigator al Concursului, in ordinea cronologica a inscrierii acestora in Campanie prin mesajele SMS.

6.1.6.    In cazul in care si cel de-al doilea castigator, desemnat conform prevederilor art.6.1.5 de mai sus, nu poate fi validat, aflandu-se in vreuna dintre situatiile mentionate la art.6.1.3 – art.6.1.5 de mai sus, acesta va pierde premiul, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv.

6.1.7.    Cele 100 de premii ale Concursului vor fi livrate castigatorilor prin intermediul personalului desemnat de Agentie in acest scop, pe adresa comunicata de acestia prin declaratia expediata de castigator conform prevederilor art. 6.1.8 si art.6.1.10 de mai jos, in termen de 15 zile lucratoare de la data validarii lor finale, pe baza declaratiei expediata de castigator conform prevederilor art. 6.1.8 si art.6.1.10 de mai jos.

6.1.8.    Pentru a fi validat final si a i se atribui premiul, fiecare potential castigator va primi din partea Agentiei, in termen de 7 zile de la data contactarii sale telefonice, pe adresa comunicata de catre acesta telefonic, un plic autoadresat care va contine o declaratie prin care se solicita potentialului castigator confirmarea datelor personale comunicate telefonic si permisiunea expresa si neechivoca de a utiliza datele cu caracter personal comunicate in scopul validarii acestuia ca si castigator, acordarii premiului castigat in cadrul prezentei Campanii si, daca bifeaza optiunea “DA”, sa participe in activitati de marketing direct ulterior organizate de SC UNLEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SRL prin agenti desemnati de acesta, respectiv sa primeasca materiale informative prin orice mijloace de comunicare (posta, SMS) din partea Organizatorului. De asemenea, prin aceasta declaratie, daca potentialul castigator bifeaza optiunea “DA”, acesta isi va da acordul expres si neechivoc ca imaginea sa sa poata fi utilizata de SC UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SRL, prin agenti desemnati de acesta, in materiale de promovare a Campaniei, ca de exemplu dar fara a se limita la materiale foto, audio, video etc. Continutul acestei declaratii se contituie in Anexa nr. 1 a prezentului Regulament si este considerata parte integranta din acesta. Dupa primirea acestei declaratii, potentialul castigator trebuie sa o completeze, sa o semneze, sa o dateze si sa o trimita impreuna cu un ambalaj al unui produs partcipant la adresa: B-dul Constructorilor, nr.20A, Cladirea Ipromet, et.4, sector 6, cod postal 060512, Bucuresti in maxim 7 zile de la data primirii acestei declaratii. Dupa primirea plicurilor, se va compara datele declarate telefonic cu cele din declaratie si, daca acestea coincid, atunci potentialul castigator este validat final, este declarat Castigator si va intra in posesia premiului conform art.6.1.7 de mai sus.

6.1.9.    In cazul in care, in urma primirii plicului de la potentialul castigator, se observa faptul ca declaratia completata de acesta nu contine toate datele solicitate, sau declaratie este imcompleta, contine date eronate, exista neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele completate in declaratie sau ca ambalajul produsului trimis nu apartine unui produs participant, precum si in orice alte asemenea situatii ce determina imposibilitatea validarii finale a castigatorului, potentialul castigator va fi anuntat de catre un reprezentant al Agentiei, i se comunica neconcordantele constatate si se va relua procedura expusa la art. 6.1.8 din prezentul Regulament, Agentia depunand toate eforturile de validare a potentialului castigator aflat intr-o astfel de situatie ipotetica. Daca nici in urma acestei reluari a procedurii de validare potentialul castigator nu va putea fi validat ca urmare a existentei de neconcordante, acesta va fi invalidat, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a trece la desemnarea altui castigator al Concursului, in ordinea cronologica a inscrierii participantilor in Campanie prin mesajele SMS. Daca nici in urma desemnarii unui alt participant drept potential castigator al premiului Concursului, premiul respectiv nu va putea fi acordat ca urmare a neindeplinirii cumulate a conditiilor de validare, premiul va ramane la dispozitia Organizatorului.

6.1.10.  In toate cazurile (respectiv atat in cazurile de validare, cat si de invalidare), dupa primirea plicului de la potentialul castigator, in termen de maximum 3 zile lucratoare, potentialul castigator va fi contactat de catre un reprezentant al Agentiei pe numarul de telefon comunicat. Agentia ii va comunica faptul ca a fost validat si ca i se va expedia premiul conform art. 6.1.7 de mai sus in cazul in care declaratia de prelucrare a datelor este corecta si completa, iar ambalajul trimis este al unui produs participant, in caz contrar acesta va fi instiintat de reluarea procedurii de validare si de efectele neindeplinirii corespunzatoare a acesteia.

6.1.11.  Organizatorul si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru plicurile expediate de potentialii castigatori pe alta adresa, precum si pentru cele expediate in afara termenului mentionat la art. 6.1.8 de mai sus, care au ajuns la destinatie dupa expirarea termenului acordat, pentru plicurile incomplete sau care cotin o fotocopie a ambalajului unui produs participant si care nu contin declaratia de prelucrare a datelor completata in intregime sau contin declaratii ce nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament, sau care nu au putut fi refacute in mod corect in urma respectarii procedurii mentionata la art.6.1.9 de mai sus. Castigatorii aflati in astfel de situatii vor fi invalidati, cu exceptia celor a caror declaratie de prelucrare a datelor nu este completata in intregime sau a caror declaratie nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament si care vor fi supusi procedurii de refacere a acestor decalratii conform art.6.1.9 de mai sus.

6.1.12.  Organizatorul isi asuma responsabilitatea prin reprezentantul sau, Agentia, sa expedieze premiile Concursului in conditii de siguranta si in ambalaje corespunzatoare, in scopul pastrarii integritatii si calitatii acestora. Livrarea premiilor se va efectua cu respectarea tuturor conditiile de pastrare, transport si igiena alimentara prevazute de legislatia aplicabila in aceasta materie. Organizatorul si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru premiile care ajung la castigatori in conditii degradate ca urmare a viciilor de manipulare datorate reprezentantilor Agentiei. In acest caz, acestea vor oferi Organizatorului prin intermediul Agentiei despaguriri, conform prevederilor contractuale dintre acestia.

6.1.13.  Castigatorii desemnati in cadrul concursului sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite, asa cum sunt acestea detaliate la art.4.1. lit.a de mai sus, si nu pot ceda drepturile asupra premiilor castigate unei alte persoane.

 

6.2. Procedura de acordare a premiilor zilnice prin tragere la sorti

6.2.1.    Extragerile pentru acordarea premiilor zilnice (si anume “Delikat pentru un an intreg” respectiv 10 kg de Delikat pentru fiecare zi a Campaniei, asa cum sunt prevazute la art 4.1. pct.b de mai sus) se vor efectua dupa cum urmeaza:

- Prima extragere va avea loc pe data de 26 noiembrie 2008, in cadrul careia se vor extrage premiile aferente perioadei 15 noiembrie ora 00.00 – 23 noiembrie 2008 ora 23.59 inclusiv, in total 9 premii;

- A doua extragere va avea loc pe data de 02 decembrie 2008, in cadrul careia se vor extrage premiile aferente perioadei 24 noiembrie ora 00.00 -30 noiembrie 2008 ora 23.59 inclusiv, in total 7 premii;

- A treia extragere va avea loc pe data de 09 decembrie 2008, in cadrul careia se vor extrage premiile aferente perioadei 01 decembrie ora 00.00 – 07 decembrie 2008 ora 23.59 inclusiv, in total 7 premii;

- A patra extragere va avea loc pe data de 16 decembrie 2008, in cadrul careia se vor extrage premiile aferente perioadei 08 decembrie ora 00.00 - 14 decembrie 2008 ora 23.59 inclusiv, in total 7 premii;

- A cincea extragere va avea loc pe data de 23 decembrie 2008, in cadrul careia se vor extrage premiile aferente perioadei 15 decembrie ora 00.00  - 21 decembrie 2008 ora 23.59  inclusiv, in total 7 premii;

- A sasea extragere va avea loc pe data de 06 ianuarie 2009, in cadrul careia se vor extrage premiile aferente perioadei 22 decembrie 2008 ora 00.00 – 04 ianuarie 2009 ora 23.59 inclusiv, in total 14 premii;

- A saptea extragere va avea loc pe data de 20 ianuarie 2009, in cadrul careia se vor extrage premiile aferente perioadei 05 ianuarie 2009 ora 00.00 - 15 ianuarie 2009 ora 23.59 inclusiv, in total 11 premii;

6.2.2.    In total in cadrul prezentei Campanii se vor organiza 7 extrageri. Fiecare tragere la sorti a premiilor zilnice va avea loc la sediul Agentiei, in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al Agentiei, unul al Organizatorului si un notar public si va fi asistata de calculator.

6.2.3.    La fiecare tragere la sorti vor participa toate mesajele SMS intrate in Campanie, de la inceputul acesteia, respectiv din data de 15 noiembrie 2008 ora 00.00 si pana in ziua de duminica anterioara extragerii, ora 23.59 inclusiv (de exemplu, la tragerea la sorti din data de 26 noiembrie 2008, vor participa toate mesajele intrate in Campanie si validate preliminar la momentul intrarii in intervalul 15 noiembrie 2008 ora 00.00 – 23 noiembrie 2008 ora 23.59 inclusiv; la tragerea la sorti din data de 02 decembrie 2008 vor participa mesajele SMS intrate in Campanie in perioada 15 noiembrie 2008 ora 00.00 – 30 noiembrie 2008 ora 23.59 inclusiv si validate preliminar etc).

6.2.4.    Un mesaj SMS odata extras la o tragere la sorti va fi eliminat din baza de date a Campaniei si nu va mai fi reintrodus in baza de date pentru a participa la extragerile ulterioare.

6.2.5.    Potentialii castigatori ai premiilor loteriei vor fi contactati de catre un reprezentant al Organizatorilor, pe numarul de telefon de la care s-au inscris in Campanie pentru a fi validati. Reprezentantul Organizatorului va comunica persoanei care va raspunde la numarul de telefon de la care s-a primit mesajul desemnat potential castigator, identitatea si scopul apelului si ii va solicita sa confirme participarea sa la Campanie si numarul de telefon de la care s-a efectuat inscrierea in Campanie. Daca informatiile comunicate telefonic de persoana contactata corespund cu cele existente in baza de date a Organizatorului, acesteia ii vor fi solicitate numele, prenumele, data nasterii si adresa completa, dupa obtinerea in prealabil a acordului expres si neechivoc pentru introducerea datelor sale personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiilor.

6.2.6.    Imposibilitatea participantului de a comunica telefonic informatiile solicitate de Organizator conform prevederilor art.6.2.5 de mai sus, constatarea oricaror neconcordante intre datele comunicat telefonic si cele existente in mesajul SMS extras castigator, precum si refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale, si/sau constatarea neindeplinirii oricarei alte conditii de participare duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului.

6.2.7.    Fiecare potential castigator va fi apelat in termen de 3 zile lucratoare de la data extragerii sale ca potential castigator de catre un reprezentant al Organizatorului pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat de 3 ori in cele 3 zile lucratoare (ca de exemplu, dar fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon de la care s-a efectuat inscrierea nu este alocat, nu se afla in aria de acoperire, este deranjat, nu raspunde nimeni la el etc), Organizatorul depunand toate eforturile in acest sens, acesta va fi invalidat, fara nici o despagubire din partea Organizatorului.

6.2.8.    Pentru a fi validat final si a i se atribui premiul, fiecare potential castigator va primi din partea Agentiei, in termen de 7 zile de la data contactarii sale telefonice, pe adresa comunicata de catre acesta, un plic autoadresat care va contine o declaratie prin care se solicita potentialului castigator confirmarea datelor personale comunicate telefonic si permisiunea expresa si neechivoca de a utiliza datele cu caracter personal comunicate in scopul validarii acestuia ca si castigator, acordarii premiului castigat in cadrul prezentei Campanii si, daca bifeaza optiunea “DA”, sa participe in activitati de marketing direct ulterior organizate de SC UNLEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SRL prin agenti desemnati de acesta, respectiv sa primeasca materiale informative prin orice mijloace de comunicare (posta, SMS) din partea Organizatorului. De asemenea, prin aceasta declaratie, daca potentialul castigator bifeaza optiunea “DA”, acesta isi va da acordul expres si neechivoc ca imaginea sa sa poata fi utilizata de SC UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SRL, prin agenti desemnati de acesta, in materiale de promovare a Campaniei, ca de exemplu dar fara a se limita la materiale foto, audio, video etc. Continutul acestei declaratii se contituie in Anexa nr. 1 a prezentului regulament si este considerata parte integranta din acesta. Dupa primirea acestei declaratii, potentialul castigator trebuie sa o completeze, sa o semneze, sa o dateze si sa o trimita impreuna cu un ambalaj al unui produs partcipant la adresa: B-dul Constructorilor, nr.20A, Cladirea Ipromet, et.4, sector 6, cod postal 060512, Bucuresti in maxim 7 zile de la data primirii acestei declaratii. Dupa primirea plicurilor, se va compara datele declarate telefonic cu cele din declaratie si, daca acestea coincid, atunci potentialul castigator este validat final, este declarat Castigator si va intra in posesia premiului conform art.6.2.12 de mai jos.

6.2.9.    In cazul in care, in urma primirii plicului de la potentialul castigator, se observa faptul ca declaratia completata de acesta nu contine toate datele solicitate, sau declaratie este imcompleta, contine date eronate, exista neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele completate in declaratie sau ca ambalajul produsului trimis nu apartine unui produs participant, precum si in orice alte asemenea situatii ce determina imposibilitatea validarii finale a castigatorului, potentialul castigator va fi anuntat de catre un reprezentant al Agentiei, i se comunica neconcordantele constatate si se va relua procedura expusa la art. 6.2.8 din prezentul Regulament, Agentia depunand toate eforturile de validare a potentialului castigator aflat intr-o astfel de situatie ipotetica. Daca nici in urma acestei reluari a procedurii de validare potentialul castigator nu va putea fi validat ca urmare a existentei de neconcordante, acesta va fi invalidat, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a nu mai atribui premiul, premiul ramanand la dispozitia acestuia.

6.2.10.  In toate cazurile, dupa primirea plicului de la potentialul castigator, in termen de maximum 3 zile lucratoare, acesta va fi contactat de catre un reprezentant al Agentiei pe numarul de telefon comunicat. In cazul in care declaratia de prelucrare a datelor este corecta si completa, iar ambalajul trimis este al uni produs participan, Agentia ii va comunica faptul ca a fost validat si ca i se va expedia premiul conform art. 6.2.12 de mai jos; in caz contrar acesta va fi instiintat de reluarea procedurii de validare si de efectele neindeplinirii corespunzatoare a acesteia.

6.2.11.  Organizatorul si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru plicurile expediate de potentialii castigatori pe alta adresa, precum si pentru cele expediate in afara termenului mentionat la art. 6.2.8 de mai sus, care au ajuns la destinatie dupa expirarea termenului acordat, pentru plicurile incomplete sau care cotin o fotocopie a ambalajului unui produs participant si care nu contin declaratia de prelucrare a datelor completata in intregime sau contin declaratii ce nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament sau care nu au putut fi refacute in mod corect in urma respectarii procedurii mentionata la art.6.2.9 de mai sus. Castigatorii aflati in astfel de situatii vor fi invalidati, cu exceptia celor a caror declaratie de prelucrare a datelor nu este completata in intregime sau a caror declaratie nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament si care vor fi supusi procedurii de refacere a acestor decalratii conform art.6.2.9 de mai sus

6.2.12.  Premiile acordate prin tragere la sorti in cadrul loteriei organizata in Campanie vor fi livrate castigatorilor prin Posta Romana, prin colet postal in termen de 15 zile lucratoare de la data validarii finale a fiecarui castigator, conform preverilor art.6.2.8 – art.6.2.10 de mai sus. Coletul postal va fi trimis cu confirmare de primire si valoare declarata fiecarui castigator. Organizatorul isi asuma responsabilitatea prin imputernicitul sau, S.C. netWing International S.R.L, sa expedieze premiile Campaniei in conditii de siguranta si in ambalaje corespunzatoare, in scopul pastrarii integritatii si calitatii acestora. Organizatorul si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru coletele care ajung la castigatori in conditii degradate ca urmare a viciilor de manipulare a Postei Romane. In acest caz, Posta Romana va oferi Organizatorului prin intermediul S.C. netWing International S.R.L despaguriri, conform tarifelor in vigoare.

6.2.13.  Castigatorii desemnati prin tragere la sorti sunt singurii beneficiari ai premiilor zilnice atribuite, asa cum sunt acestea detaliate la art.4.1. pct.b de mai sus, si nu pot ceda drepturile asupra premiilor castigate unei alte persoane.

 

6.3. Procedura de acordare a premiilor prealocate

6.3.1.    Consumatorii care gasesc in interiorul pachetelor produselor participante o eticheta promotionala inscriptionata cu unul dintre premiile mentionate la art.4.1 lit.c de mai sus si cu un cod numeric format din 4 cifre, sunt potentiali castigatori ai premiului descoperit pe eticheta promotionala.

6.3.2.    Pentru a fi validat drept castigator al premiului prealocat descoperit pe eticheta promotionala si a intra in posesia acelui premiu, consumatorul respectiv trebuie sa sune la numarul de telefon Infoline 021/4078070 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom, ce functioneaza zilnic de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:00; pe perioada sarbatorilor legale si a sarbatorilor de iarna , respectiv in zilele de 1 decembrie 2008, 25-26 decembrie 2008, 31 decembrie 2008, 1 si 2 ianuarie 2009, va functiona un robot, ce ii va instiinta pe consumatorii ce-l apeleaza, asupra programului de functionare a acestui numar si asupra conditiilor de revendicare a premiilor prealocate) pana la data de 15 ianuarie 2009 ora 17:00 inclusiv si sa comunice reprezentantului Organizatorului premiul descoperit pe eticheta promotionala gasita in pachetul produsului participant, precum si codul aferent acestuia.

6.3.3.    In cazul in care consumatorul in cauza nu isi revendica premiul prealocat descoperit pe eticheta promotionala inscriptionata, in conditiile detaliate la art.6.3.2 de mai sus, acesta va pierde premiul prealocat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

6.3.4.    Dupa comunicarea premiului prealocat descoperit pe eticheta promotionala din pachetul produsului participant si a codului aferent acestuia, reprezentantul Organizatorului va verifica datele furnizate in baza de date existentata, iar daca acestea coincid, va solicita potentialului castigator urmatoarele date cu caracter personal: numele, prenumele, data nasterii si adresa completa, dupa obtinerea in prealabil a acordului expres si neechivoc pentru introducerea datelor sale personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiilor.

6.3.5.    Imposibilitatea participantului de a comunica telefonic informatiile solicitate de Organizator conform prevederilor art.6.3.4. de mai sus, constatarea oricaror neconcordante intre datele comunicat telefonic si cele existente in baza de date a Organizatorului, precum si refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale, si/sau constatarea neindeplinirii oricarei alte conditii de participare impusa de prezentul Regulament, duce la invalidarea participantului respectiv ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului. 

6.3.6.    Pentru a fi validat final si  a i se atribui premiului, fiecare potential castigator va primi din partea Agentiei, in termen de 5 zile de la data contactarii telefonice conform art.6.3.2 de mai sus, pe adresa comunicata de catre acesta, un plic autoadresat care va contine o declaratie prin care se solicita potentialului castigator confirmarea datelor personale comunicate telefonic (inclusiv comunicarea codului numeric personal – numai in cazul premiilor impozabile) si permisiunea expresa si neechivoca de a utiliza datele cu caracter personal comunicate in scopul validarii acestuia ca si castigator, acordarii premiului castigat in cadrul prezentei Campanii si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii (dupa caz, numai in cazul premiilor impozabile) si, daca bifeaza optiunea “DA”, sa participe in activitati de marketing direct ulterior organizate de SC UNLEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SRL prin agenti desemnati de acesta, respectiv sa primeasca materiale informative prin orice mijloace de comunicare (posta, SMS) din partea Organizatorului. De asemenea, prin aceasta declaratie, daca potentialul castigator bifeaza optiunea “DA”, acesta isi va da acordul expres si neechivoc ca imaginea sa sa poata fi utilizata de SC UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SRL, prin agenti desemnati de acesta, in materiale de promovare a Campaniei, ca de exemplu dar fara a se limita la materiale foto, audio, video etc. Continutul acestei declaratii se contituie in Anexa nr.1 a prezentului Regulament si este considerata parte integranta din acesta. Dupa primirea acestei declaratii, potentialul castigator trebuie sa o completeze, sa o semneze, sa o dateze si sa o trimita impreuna cu eticheta promotionala si codul aferent acestuia la adresa: B-dul Constructorilor, nr.20A, Cladirea Ipromet, et.4, sector 6, cod postal 060512, Bucuresti in maxim 7 zile de la data primirii acestei declaratii. Dupa primirea plicurilor, se va compara datele declarate telefonic cu cele din declaratie si, daca acestea coincid, atunci potentialul castigator este validat final, este declarat Castigator si va intra in posesia premiului conform art.6.3.9 – 6.3.16 de mai jos.

6.3.7.    In cazul in care, in urma primirii plicului de la potentialul castigator, se observa faptul ca declaratia completata de acesta nu contine toate datele solicitate, sau declaratie este imcompleta, contine date eronate, exista neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele completate in declaratie sau nu trimite eticheta promotionala si codul aferent acesteia sau trimite o fotocopie a ambalajului produsului participant si/sau a etichetei promotionale, precum si in orice alte asemenea situatii ce determina imposibilitatea validarii finale a castigatorului, potentialul castigator va fi anuntat de catre un reprezentant al Agentiei, i se comunica neconcordantele constatate si se va relua procedura expusa la art. 6.3.6 din prezentul Regulament, Agentia depunand toate eforturile de validare a potentialului castigator aflat intr-o astfel de situatie ipotetica. Daca nici in urma acestei reluari a procedurii de validare potentialul castigator nu va putea fi validat ca urmare a existentei de neconcordante, acesta va fi invalidat, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a nu mai atribui premiul, premiul ramanand la dispozitia acestuia.

6.3.8.    Organizatorul si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru plicurile expediate de potentialii castigatori pe alta adresa, precum si pentru cele expediate in afara termenului mentionat la art. 6.3.6 de mai sus, care au ajuns la destinatie dupa expirarea termenului acordat, pentru plicurile incomplete sau care cotin o fotocopie a etichetei promotionale si/sau care nu contin declaratia de prelucrare a datelor completata in intregime (de exemplu nu sunt completate toate rubricile aferente datelor personale etc) sau contin declaratii ce nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament, sau care nu au putut fi refacute in mod corect in urma respectarii procedurii mentionata la art.6.3.7 de mai sus. Castigatorii aflati in astfel de situatii vor fi invalidati, cu exceptia celor a caror declaratie de prelucrare a datelor nu este completata in intregime sau a caror declaratie nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament si care vor fi supusi procedurii de refacere a acestor decalratii conform art.6.3.7 de mai sus.

6.3.9.    Premiile constand in: cate 8 vinuri romanesti de colectie de la Murfatlar, colectia de cd-uri cu colinde si cantece de Stefan Hrusca, sania pentru familie si patinele, feliatorul de legume, cantarul de bucatarie, friteuza, set de fata de masa cu tacamuri, camera video digitala, robot de bucatarie, carte de bucate Sanda Marin, Colectie de 6 vinuri albe de la Jidvei, masina de tocat, gratar electric, Set de vase (de 1.3 l, 1.8 l, 3 l) si set de 3 ustensile de bucatarie, oala sub presiune, din otel inoxidabil, cu 7 accesorii, vor fi trimise prin colet postal in termen de 15 zile lucratoare de la data validarii finale a fiecarui castigator efectuata conform 6.3.7 de mai sus. Coletul postal va fi trimis cu confirmare de primire si valoare declarata si afisajul FRAGIL, fiecarui castigator. Organizatorul isi asuma responsabilitatea prin imputernicitul sau, S.C. netWing International S.R.L, sa expedieze premiile Campaniei in conditii de siguranta si in ambalaje corespunzatoare, in scopul pastrarii integritatii si calitatii acestora. Organizatorul si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru coletele care ajung la castigatori in conditii degradate ca urmare a viciilor de manipulare a Postei Romane. In acest caz, Posta Romana va oferi Organizatorului prin intermediul S.C. netWing International S.R.L despaguriri, conform tarifelor in vigoare.

6.3.10.  Livrarea premiilor constand in: cos cu bunatati de Craciun, 100 m carnati de Plescoi, bunatatile de Craciun asociate premiului frigider marca Electrolux ERC24002W8 se va efectua prin curier in termen de 15 zile lucratoare de la data validarii finale a fiecarui castigator, conform prevederilor art.6.3.6 – art.6.3.8 de mai sus, cu respectarea tuturor conditiile de pastrare, transport si igiena alimentara prevazute de legislatia aplicabila in aceasta materie.

6.3.11.  Premiile constand in: masina de spalat, masina de spalat vase, frigider, aragaz, plasma TV, brad  de Craciun cu decoratiuni, Cuptor cu microunde, televizor mic de bucatarie vor fi livrate castigatorilor de catre reprezentantii Agentia, in termen de 15 zile lucratoare de la data validarii finale a fiecarui castigator.

6.3.12.  Premiile constand in cuponul valoric in baza caruia castigatorul isi poate achizitiona de la magazinele Mobexpert mobila/produse electrocasnice, electronice, produse de iluminat si/sau accesorii de bucatarie, vor fi expediate prin Posta Romana in termen 15 zile lucratoare de la data validarii finale a fiecarui castigator. Fiecare cupon valoric va purta stampila Unilever si va avea imprimat un cod numeric unic de individualizare, precum si perioada si limita valorica in care castigatorul poate valorifica cuponul valoric respectiv. Transportul mobilierului, decoratiunilor si/sau accesoriilor va fi asigurat in mod gratuit de catre Mobexpert in orasele de domiciliu ale castigatorilor, unde exista un astfel de magazin, iar pentru alte locatii, trasportul va fi suportat de catre Agentie. Fiecare castigator va avea la dispozitie o perioada de maxim 4 saptamani  (inscrisa pe bon de catre reprezentantul autorizat al Organizatorului) din momentul primirii bonului valoric, pentru a se prezenta la unul din magazinele Mobexpert din tara, cu documentul de identitate si bonul valoric in original si pentru a face comanda pentru mobila/produse electrocasnice, electronice, de iluminat si/sau accesorii de bucatarie. Magazinul Mobexpert ii va livra bunurile comandate in maximum 6 saptamani de la data efectuarii comenzii. Cuponul valoric va trebui valorificat de catre castigator intr-o singura transa/printr-o singura achizitie, si nu in mai multe transe. Astfel, in cazul in care, printr-o singura achizitie, castigatorul nu-si valorifica intreaga suma alocata cuponului valoric, suma nevalorificata va fi pierduta, fara nicio despagubire din partea Organizatorului. In cazul in care castigatorul depaseste plafonul valoric alocat cuponului respectiv, acest va suporta personal si direct, suma ce depaseste limita de 5.000 RON.

6.3.13.  Premiile constand carduri de debit ING Cont’ROL Visa, in limita caruia castigatorul poate efectua cumparaturi de la comercianti sau extrage bani de la POS, in limita termenului de valabilitate inscris pe acesta, va fi ridicat personal de catre castigator, impreuna cu codul PIN, pe baza CI/BI, de la cel mai apropiat office ING, in termen de 7 zile lucratoare de la data validarii finale; detalii despre conditiile de utilizare a cardului de debit ING Cont’ROL Visa se gasesc pe site-ul www.ing.ro; in suma de 720 RON sunt incluse si taxele si comisioanele pentru primul an de utilizare, precum si comisionul de extragere a celor 720 RON; dupa primul an de utilizare a cardului castigatorul va suporta personal taxele si comisioanele aferente utilizarii cadrului; dupa terminarea plafonului, castigatorul poate decide pentru suspendarea cardului sau utilizarea in continuare a acestuia conform datelor care se gasesc pe site-ul www.ing.ro. 

6.3.14.  Premiile constand in 1.000 RON pentru achizitionare de carne de porc vor fi acordati castigatorilor prin transfer bancar. In acest sens, castigatorii acestei categorii de premii vor trebuie sa comunice Organizatorului, prin intermediul Agentiei, datele lor bancare prin intermediul declaratiei mentionata la art.6.3.6. – art.6.3.7 de mai sus. Datele bancare ce vor fi solicitate castigatorilor se refera la: numele titularului de cont, numarul de cont IBAN, denumirea bancii unde este deschis acest cont, precum si sucursala unde este deschis contul. Castigatorii trebuie sa fie in mod obligatoriu titularul contului. In cazul un care vreunul dintre castigatori nu detine un cont bancar personal, acesta va trebui sa isi deschida unul in termen de 5 zile lucratoare de la contactarea sa telefonica efectuata conform art.6.3.2. si sa-l comunice Agentiei, la numarul de telefon 021.407.80.70 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom), in termen de 3 zile lucratoare de la data deschiderii.

6.3.15.  Castigatorilor premiilor constand in Revelion la Hotelul Piatra Mare din Poiana Brasov li se vor trimite prin curier, dupa validarea lor finala conform procedurii de la art.6.3.6 si 6.3.7, documentele de cazare, precum si de transport inainte de data de incepere a sejurului, asa cum este specificata la Sectiunea 4 – Premiile si predate pe baza de proces-verbal de predare-primire. Dupa inmanarea tuturor documentelor aferente excursiei castigate, orice obligatie a Organizatorului fata de castigatorii acestei categorii de premii si fata de insotitorii acestora inceteaza. Existenta sau aparitia pana la data plecarii in excursie a oricarei cauze de impiedicare a vreunui castigator si/sau insotitorilor acestuia de a beneficia de premiu nu naste nici o obligatie de compensare, despagubire sau de alta natura in sarcina Organizatorului. In cazul in care o astfel de situatie, ce determina imposibilitatea castigatorului de a mai benefica de premiu, intervine pana la data plecarii in excursie, atat castigatoul, cat si insotitorii sai pierd premiul, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

6.3.16.  Premiile constand in “Bucatar surpriza la tine in bucatarie pentru tine si vecinele tale” se acorda castigatorilor dupa validarea lor finala si se refera la prezenta unui “Bucatar Surpriza”, pe o durata de 5 ore, intr-o zi stabilita in prealabil de catre Organizator, in intervalul 1 – 15 decembrie 2008, la domiciliul castigatorului, pentru a gati un meniu special pentru acesta. Reteta pentru meniul gatit va fi stabilita de catre Organizator in prealabil si de catre „Bucatarul Surpriza”. Pe durata celor 5 ore de vizita, Organizatorul va efectua, prin reprezentantul sau,  materiale video (in vederea realizarii a 2 reportaje publicitare, fiecare de 30'' sau 60'' lungime), dar si materiale foto pentru difuzarea acestora in mass- media. Acest lucru se va realiza numai cu acordul scris al castigatorului, acord obtinut in prealabil de realizarea materialelor mai sus mentionate, prin intermediul completarii de catre acestia a unei declaratii speciale pentru acest demers. (Anexa nr.1 a prezentului Regulament).

6.3.17.  Premiile constand in abonament la revista „Practic un bucatarie” se acorda castigatorilor pe o perioada de 1 an,  incepand cu luna imediat urmatoare validarii sale ca si Castigator. Revista apare lunar, la jumatatea lunii, astfel castigatorilor li se vor acorda 12 numere ale revistei. Cele 12 numere ale revistei vor fi expediate castigatorilor, lunar, in momentul aparitiei fiecarui numar, prin Posta Romana si pe adresa declarata de acestia in Anexa nr.1 a prezentului Regulament oficial.

6.3.18.  Toate premiile Campaniei vor fi insostite de certificate de garantie, certificate de calitate/conformitate corespunzatoare emise de catre producator sau de certificare de autenticitate, dupa caz.

6.3.19.  Castigatorii premiilor prealocate decoperite pe etichetele promotionale existente in interiorul pachetelor produselor participante sunt singurii beneficiari ai premiilor prealocate, asa cum sunt acestea detaliate la art.4.1. lit.c de mai sus, si nu pot ceda drepturile asupra premiilor castigate unei alte persoane.

6.4.      Numele castigatorilor Campaniei si premiile castigate vor fi publicate pe site-ul www.infopromotii.ro dupa terminarea Campaniei, respectiv incepand cu data de 16 ianuarie 2009 si pana la data de 15 februarie 2009.

 

 

SECTUNEA 7. REGULAMENTUL OFICIAL

 

7.1.      Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

7.2.      Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, castigatorii Campanie isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorilor, operata de catre S.C. netWing International S.R.L. in vederea efectuarii tragerilor la sorti, validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii, dupa caz si, daca bifeaza optiunea “DA”, sa participe in activitati de marketing direct ulterior organizate de SC UNLEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SRL prin agenti desemnati de acesta, respectiv sa primeasca materiale informative prin orice mijloace de comunicare (posta, SMS) din partea din partea Organizatorului prin agentii desemnati de acesta. De asemena, prin bifarea optiunii “DA” din declaratia de acord, fiecare castigator isi va da acordul expres si neechivoc ca imaginea sa sa poata fi utilizata de SC UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SRL, prin agenti desemnati de acesta, in materiale de promovare a Campaniei utilizate pe toate canalele media (ca de exemplu mass-media, televiziune etc), ca de exemplu dar fara a se limita la materiale foto, audio, video etc

7.3.      La cererea expresa a castigatorilor, Organizatorii vor asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii premiilor Campaniei vor trimite Organizatorilor pe adresa Unilever South Central Europe din Sos. Bucuresti-Ploiesti, Nr. 42-44, Cladire B1-B2, etj 4, Sector 1, Bucuresti (Pentru S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L ) o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

7.4.      Regulamentul Oficial al Campaniei va fi publicat pe site-ul www.infopromotii.ro in data de 15 noiembrie 2008 si va fi disponibil gratuit prin apel la Infoline 021/407.80.70 (numar cu tarif normal, in intervalul orar 9:00 – 17:00 de Luni pana Vineri pe toata perioada de desfasurare a Campaniei, cu exceptia sarbatorilor nationale si religioase, cand va functiona un robot telefonic).
Nu avem elemente multimedia.
anca (targoviste) in 15 noiembrie 2008, 14:29
sa trimit sms in 15 noiembrie ora 00.00 trebue sa scriu si ghikimelele?eu nu pot face ghilimele dupa telefonul meu.satept un raspuns multumesc mult
gabriela (giurgiu) in 15 noiembrie 2008, 14:32
NU VREAU SA FIU REA DAR AM TRIMIS SMS CU TEXTUL CE RUT DE REGULAMENT DAR MEREU MI SE RASPUNDE CA NU AM SCRIS CORECT CARE ESTE PROBLEMA.DACA AM MAI MULTE AMBALAJE NECASTIGATOARE DE CE NU LE POT INSCRIE PE TOATE.
irina (targu neamt) in 15 noiembrie 2008, 15:14
va rog sa ma lamuriti ca nu prea am inteles ....daca eu cumpar 50 de plicuri cu delikat am dreptul sa trimit doar UN SINGUR SMS sau n-am inteles eu bine....de ce nu au pus in fiecare ambalaj cate un cartonas cu un cod ca sa se poata avea sanse de castig la fiecare plic.Inca ceva ce nu pricep oala cu sarmale cum o livreaza:fierte sau nu.
I (Constanta) in 15 noiembrie 2008, 16:03
Aceasta campanie este foarte slaba. Dezamagitoare. Premiile sunt ridicole, iar modalitatea de acordare a celor cat de cat mai importante, cea mai nepotrivita. Practic, daca acele cupoane castigatoare nu se afla in pachetele vandute in orasul tau, nu ai nici macar posibilitatea TEORETICA de castig. Cat despre premii in oale de sarmale si kg de produs "promotionat"...ma abtin. Astept comentariile celorlalti si am convingerea ca cei care "se pricep" imi vor da dreptate. Oricum, le urez succes tuturor celor care vor participa.
florentina codruta (cernavoda) in 15 noiembrie 2008, 18:31
am gasit azi delikat...am cumparat si am participat. mult succes tuturor
Cipri (IS) in 15 noiembrie 2008, 22:22
pt I (Constanta) ai perfecta dreptate si o intrebare oala de sarmalute cat de mare e? cate sarmalute contine? 2, 4, 10 buc ? :)))) ce se inatmpla cu premiile acelea mai importante daca nu sunt cumparate in perioada campaniei iar nu se mai castiga... in rest no comm.
claudia (craiova) in 16 noiembrie 2008, 10:36
nu stiu ce se intampla dar si eu incerc sa trimit sms dar nu reusesc. mi se spune continuu ca am trimis gresit
florentina codruta (cernavoda) in 16 noiembrie 2008, 22:39
eu as vrea sa stiu, cand vor aparea primii castogatori.primii care au trimis sms. si sarmalutele le primim calde sau reci? :))
Moderator 1 (Infopromotii) in 17 noiembrie 2008, 10:50
Pentru Florentina-Codruta:
Lista castigatorilor va fi afisata pe site-ul nostru indata ce organizatorii vor avea primii 100 de participanti validati.
Pentru I, Cipry si Florentina-Codruta:
Din ce stim de la organizatori, oala de sarmale este destul de mare si se livreaza calda (in masura posibilului; depinde cat de lung va fi traseul pana la castigator si cat de ger va fi afara in momentul respectiv) :-).
Pentru Claudia:
Scrie-ne un mesaj folosind rubrica de contact din partea de jos a site-ului si spune-ne ce cod incerci sa trimiti, la care promotie si da-ne datele tale de contact. Ii vom ruga pe organizatori sa verifice daca codul tau este corect si daca a fost inscris in campanie.
Pentru I.:
Am aflat de la organizatori ca acele oale cu sarmale sunt chiar deosebite; sunt lucrate manual de catre o echipa de mesteri populari, ceramica de Horezu.
Cred ca exagerezi putin cu evaluarea premiilor. Verifica din nou lista si vei vedea ca sunt o multime de premii foarte atragatoare pentru oricine.

Mult succes tuturor!
Moderator 1 (Infopromotii) in 17 noiembrie 2008, 10:56
Pentru Anca, Gabriela si Irina:
Pentru un produs participant achizitionat, care nu contine in interior un cartonas castigator, puteti trimite un SMS care sa contina textul "Delikat Gustul de Acasa". Nu este nevoie sa folositi ghilimele. Conform regulamentului, fiecare participant se poate inscrie in promotie o singura data  de pe un numar de telefon.
Sarmalele se livreaza fierte :-).
GABRIELA (BUCURESTI) in 17 noiembrie 2008, 15:20
aceeasi problema cu sms-ul am avut-o si eu, sms invalid ,am sunat si mi-au spus ca problema era ca eu tb sa tastez la acasa a la sfarsit fara caciulita desi pe pachetul promotional este trecut astfel, alta problema este faptul ca la urmatorul sms am primit raspuns ca am mai trim un sms de pe acelasi nr desi in regulament nu specifica ca nu poti trim decat un sms pe zi
Moderator 2 (Infopromotii) in 17 noiembrie 2008, 16:00
Draga Gabriela,
Vom transmite organizatorilor sesizarea ta. Conform regulamentului, nu te poti inscrie decat o singura data in concurs cu acelasi numar de telefon: "5.2.3. De pe un numar de telefon un consumator se poate inscrie in Campanie o singura data".
Mult succes!
Moderator 2 (Infopromotii) in 17 noiembrie 2008, 16:32
Dragii nostri,

Organizatorii va transmis ca SMS-ul de inscriere trebuie sa contina textul DELIKAT GUSTUL DE ACASA scris cu litere mari sau cu litere mici, fara spatiu inainte sau dupa ultimul caracter, fara diacritice sau semne de punctuatie, aici referindu-ne inclusiv la ghilimele.
Mult succes tuturor!
maftei (targu neamt) in 17 noiembrie 2008, 17:30
am trimis sms la 00:30 de pe 4 numere de tel si vad nici un raspuns .... oare knd suna si ei macar un premiu
anca (targoviste) in 17 noiembrie 2008, 19:42
am si eu o intrebare cand sa vor afisa castigatorii?si unde?ii vor contacta si telefonic?mult succes tuturor
Moderator 1 (Infopromotii) in 17 noiembrie 2008, 20:04
Salut, Anca!
Pentru aceasta promotie, castigatorii vor fi afisati pe site-ul nostru. Exista o sectiune speciala in meniul de sus al site-ului, unde gasesti castigatorii pentru toate promotiile prezentate pe site si care si-au desemnat castigatorii. Ai la dispozitie functia de cautare dupa nume in toate listele de castigatori, utila mai ales celor care participa la mai multe promotii; site-ul iti va afisa intr-o clipa rezultatele cautarii, spundandu-ti ce premiu ai castigat, la ce extragere, la care dintre promotii si eventualele mentiuni legate de validarea premiului.
La promotia Delikat, organizatorii nurmeaza sa ne trimita listele de castigatori pe masura ce sunt validate mai multe nume sau o data pe saptamana.
In vederea validarii, castigatorii sunt contactati de catre organizatori prin metodele specificate in fiecare regulament.
In cazul acesta concret, potentialii castigatori ai premiilor garantate, precum si cei desemnati prin tragere la sorti vor fi contactati de catre un reprezentant al organizatorilor. Daca gasesti un cartonas castigator in pachet, va trebui sa suni tu la telefonul campaniei ca sa iti revendici premiul, asa cum scrie si in rezumatul redactat de noi despre mecanismul promotiei.
Mult noroc la premii!
cristina elisabeta (ploiesti) in 17 noiembrie 2008, 20:37
este tare promotia !!!!!! bafta!!!!!
Mirela (Bucuresti) in 17 noiembrie 2008, 22:58
eu consider ca este un concurs super tare iar premiile sunt mai mult decat atractive.intrebarea mea este: daca am trimis mai multe sms-uri de pe mai multe telefoane, primesc mai multe oale cu sarmale daca ma incadrez in cei100?primesc si eu si familia mea daca avem sms-uri trimise?:)
Moderator 2 (Infopromotii) in 18 noiembrie 2008, 09:06
Draga Mirela,
Conform regulamentului nu te poti inscrie in concurs de mai multe ori de pe acelasi numar de telefon. Daca mesajul tau sau al membrilor familiei tale se incadreaza in primele 100 si indeplineste toate conditiile, puteti castiga premiul garantat.
Mult succes!
maria (menti) in 18 noiembrie 2008, 15:26
Buna ziua! Eu nu gasesc pachetele de Delikat participante la promotie! Au inscris pe pachetu mesajul promotional? Am cautat in Real,kaufland, Penny si nu se gasesc!
Moderator 2 (Infopromotii) in 18 noiembrie 2008, 17:04
Draga Maria,
Pachetele participante au inscriptionat mesajul promotional. Momentan esti singura care nu a reusit sa gaseasca produsele participante. Te rugam sa mai incerci si sa ne anunti daca tot nu gasesti produsele in magazine.
Mult succes!
camelia (neptun) in 20 noiembrie 2008, 16:56
cand se afiseaza primii castigatori?
Cipri (IS) in 20 noiembrie 2008, 19:57
o campanie reusita din pct meu de vedere : talonase in pachet cu coduri , trimis codurile prin sms, telverde sau internet si o extragere pt premii ....e o parere
anca (targoviste) in 20 noiembrie 2008, 19:59
buna seara.daca este cineva din targoviste sa stiti ca se gasesc pachetele promotionale in supermarket penyy(xxl)mult succes.
Hallex (Bucuresti) in 21 noiembrie 2008, 01:23
Eu am cumparat mai multe pachete Din Real si nu am gasit nici un cartonas in pachete! ( Pachetele sunt promotionale!!! )
Moderator 2 (Infopromotii) in 21 noiembrie 2008, 08:43
Draga Hallex,
Cartonasele se gasesc numai in pachetele castigatoare. Daca nu ai gasit cartonasele poti sa participi totusi la tragerea pentru un premiu zilnic sau poti fi castiogatorul unui premiu garantat. Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti SMS cu textul "Delikat Gustul de Acasa" la 1802.
Mult succes!
Alina Lacramioara (Cluj Napoca) in 21 noiembrie 2008, 09:04
Buna .Vreau sa va spun ca eu am gasit produsele participante la concurs si am trimis un sms si am primit un sms inapoi cum ca am intrat in concurs.Celor care nu gasesc produsele in magazine sa caute bine doarece nu se vad prea bine pe rafturi datorita marfii care este prea inghesuita .Si eu am gasit destul de greu.Ex. Real unde am gasit eu.Tuturor mult succes.Alina Cluj.
angela (constanta) in 21 noiembrie 2008, 11:43
Oricum folosesc delikat asa ca mi-e indiferent daca castig sau nu!Uneori norocul vine cand nu te astepti ,daca nu ai castigat o oala de sarmale te astepti oare sa castigi miliarde?
angela (constanta) in 21 noiembrie 2008, 11:48
In caz ca nu ati observat este o lista intreaga de premii!Asa ca bafta tuturor!
camelia (neptun) in 24 noiembrie 2008, 17:20
care sunt primii 100 castigatori?
() in 28 noiembrie 2008, 20:15
La ce ora a fost validat ultimul castigator? Am trimis 2 mesaje in data de 17 si 2 in data de 18. Intreb deoarece am constatat ca nu ma aflu pe lista castigatorilor.
florentina codruta (cernavoda) in 30 noiembrie 2008, 01:59
ana, eu am trimis mesaj in data de 15 dimineata ...si nua m catsigat...tu ai trimis mesaj dupa 3 zile..nicio sansa.
() in 01 decembrie 2008, 11:55
Sper sa fie ok. cu concursul.Am citit regulamentul in totalitate si sper ca in cazul de un castig sa fiu anuntata.Fiecare trebuie sa avem speranta ca vom castiga ceva din atitea premii.Aveti si voo speranta.La revedere si mult succes tuturor.O singura intrebare am:in cit timp sunt anuntata ca ma aflu printre cei 100 de castigatori?
irina (targu neamt) in 01 decembrie 2008, 13:57
lista cu cei 100 de castigatori este afisata in sectiunea castigatori,daca nu v-a sunat nimeni pana acum inseamna ca nu ati castigat
ana (ludus) in 02 decembrie 2008, 20:32
am reusit sa gasescsi eu delikat cu concurs dar fara cartonas in el si acum sa trimit prin sms dar fara speranta caci ori de cite ori amconcurat nu am cistigat. mult suces tuturor concurentilor.
gabriela (giurgiu) in 07 decembrie 2008, 14:43
Cand vor fi afisati castigatori din 2 decembrie?
Moderator 1 (Infopromotii) in 08 decembrie 2008, 12:58
Salut, Gabriela!
Lista de castigatori a fost actualizata chiar acum.
Succes!
Nina Corina (Constanta) in 08 decembrie 2008, 13:19
La acest concurs nu am participat..inca. Este urmatorul subiect pe lista de prioritati!!
Elena Carmen (Hunedoara) in 08 decembrie 2008, 14:28
Buna ziua, eu am castigat o oala de sarmale! Astept sa o primesc cu nerabdare. Le vom servi la locul de munca! Multumesc.
daniela (bucuresti) in 09 decembrie 2008, 10:07
Buna ziua. Intr-adevar cred ca ceva nu e in regula. Am incercat si eu sa transmit sms, dar imi spune ca nu e corect
maftei (targu neamt) in 11 decembrie 2008, 18:18
cand vin premiul? k nu scrie in regulament
() in 11 decembrie 2008, 18:43
buna ma sunat de la concurs ca am castigat knorr pentru in an pana acum nu am primit nici un formular pe care sal completez cand o sal primesc am castigat sau doar a fost o gluma :))
Moderator 1 (Infopromotii) in 11 decembrie 2008, 23:51
Salut, Costache!
Ai doua variante:
1. ne trimiti un mesaj folosind rubrica de contact din meniul de jos al site-ului, spunanandu-ne numele, prenumele, telefonul si celelalte date cu care te-ai inscris in promotie, iar noi le vom transmite organizatorilor, cu rugamintea de a verifica informatiile si de a te contacta, in cazul in care ai fost desemnat castigator;
2. descarci formularul atasat in aceasta pagina, sub imaginea promotiei, la "Documente conexe", il printezi, completezi de mana, datezi, semnezi si il trimiti conform indicatiilor din regulament, adica impreuna cu un ambalaj al unui produs partcipant la adresa: B-dul Constructorilor, nr.20A, Cladirea Ipromet, et.4, sector 6, cod postal 060512, Bucuresti in maxim 7 zile.
Iti recomandam sa citesti cu atentie sectiunea 6 din regulamentul promotiei.
Succes!
Moderator 1 (Infopromotii) in 11 decembrie 2008, 23:53
Salut, Maftei!
Premiul vine dupa validarea finala a castigatorilor, in termenul prevazut prin regulament. Termenele de livrare si procedura de acordare a premiilor sunt prevazute in sectiunea 6 a regulamentului.
Succes!
mirabela (bucuresti) in 16 decembrie 2008, 12:44
Buna ziua.Sunt unul din cei o suta de castigatori .Plicul meu a fost validat din data de 27-28 nov.Cand primesc premiul?Va multumesc!
Moderator 2 (Infopromotii) in 16 decembrie 2008, 13:00
Draga Mirabela,
Conform regulamentului, punctul 6.1.7, premiile vor fi expediate la 15 zile lucratoare de la data validarii finale a castigatorului.
Mult succes!
() in 18 decembrie 2008, 20:37
eu am fost anuntata ca am castigat 2 oale cu sarmale (am dat sms de pe 2 tel) dar pana in prezent nu au ajuns la mine desi am trimis declaratia de castigator am si sunt la nr de tel si mi sa spus ca voi fi sunata le trimiteti de craciun ar vii ceva caci mama nu prea are timp va multumesc
Moderator 2 (Infopromotii) in 19 decembrie 2008, 09:09
Draga Valentina,
Asa cum i-am spus si Mirabelei mai sus, conform aliniatului 6.1.7 din regulament, aceste premii vor fi expediate la 15 zile lucratoare de la data validarii finale a castigatorului.
Mult succes!
irina (targu neamt) in 19 decembrie 2008, 10:10
a trecut aproape o luna,poate ne fac o surpriza si le trimit in Ajunul Craciunului...stau in dubii sa fac sarmale sau sa astept.
Moderator 2 (Infopromotii) in 19 decembrie 2008, 12:43
Dragii nostri,
Iata si raspunsul organizatorilor la intrebarile voastre: "Vor primi pana in anul nou oala de sarmale cei din urmatoarele orase: Bucuresti, Craiova, Timisoara, Targu Neamt, Constanta, Brasov, Galati, Hunedoara, Domnesti, Slobozia, Oltenita, Iasi, Medias, Alexandria. Pentru ceilalti castigatori oala de sarmale va ajunge dupa anul nou din cauza demersurilor legate de logistica."
Mult succes!
Elena Carmen (Hunedoara) in 21 decembrie 2008, 12:04
Am primit oala cu sarmale!!!!!!!!!!!!! Au fost delicioase, cu muschi afumat printre ele......... un deliciu, super firma cu care a colaborat organizatorul pt. prepararea lor!!! Multumiri.
Moderator 1 (Infopromotii) in 21 decembrie 2008, 18:18
Felicitari, Elena!
Vom transmite complimentele tale organizatorilor, care speram ca le vor comunica si companiei de catering cu care au colaborat. Auzisem noi ca oala cu sarmale e ceva special...
Sarbatori fericite!
maftei (targu neamt) in 22 decembrie 2008, 13:56
cate sarmale sunt intr-o oala?
Stefan Tudor (Bucuresti) in 23 decembrie 2008, 22:24
Sunt bune sarmalele, problema e ca oala e pe 2/3 goala :((
irina (targu neamt) in 24 decembrie 2008, 15:40
elena(hunedoara)ma bucur ca ti-au placut sarmalele si muschiul afumat de printre ele,ca la mine in oala nici vorba de asa ceva in schimb am un sfert de oala cu sarmale restul e varza taiata marunt.Macar oala e super.Maftei astept sa-mi spui daca si la tine e la fel.SARBATORI FERICITE!
irina (targu neamt) in 24 decembrie 2008, 17:13
si am observat ca are si o toarta sparta si lipita
Elena Carmen (Hunedoara) in 25 decembrie 2008, 14:16
Oala a fost plina ochi! Si spun a fost deoarece s-au mancat toate sarmalele! Nu mai aveam nimic prin frigider si dupa o zi de servici, pregatiri prin casa au cazut la fix, fierbinti...frumos miros...am simtit ca vin sarbatorile. Dar mai presus de toate oala mi-a prins bine de sarbatori, am fiert in ea sarmalele azi de dimineata in cuptor si au iesit super!!!!!! Ca pe vremuri la bunicii mei ce vreti mai mult de atat din partea celor care organizeaza concursul?!SARBATORI FERICITE SI LA MULTI ANI!
CRISTINA (TG.NEAMT) in 29 decembrie 2008, 13:32
ARE DREPTATE IRINA,MI-AU VENIT SI MIE SARMALELE, O OALA ESTE CRAPATA,JUMATATE DIN OALA ESTE PLINA CU VARZA TOCATA SI JUMATATE CU SARMALUTE.SARBATORI FERICITE SI LA MULTI ANI!
Elena Carmen (Hunedoara) in 29 decembrie 2008, 15:22
Pentru Tg. Neamt: vina o au cei cu firma de catering din localitate nu organizatorii. Veniti la Hunedoara!
ana (ludus) in 02 ianuarie 2009, 12:53
am cunparat mai multe plicuri dar nu am gasit in nici unul cartonas si am incercat satrimit sms dar spune ca este invalid va multumesc.
Tatiana (Brasov) in 03 ianuarie 2009, 14:02
am castigat knorr pentru un an intreg de la prima extragere.premiul a fost validat.nu l-am primit inca.au trecut cele 15 zile.ANUL NOU cu sanatate si bucurii.
Moderator 2 (Infopromotii) in 05 ianuarie 2009, 10:09
Draga Tatiana,
Acest concurs se refera la produsele Delikat astfel ca tu ai castigat Delikat nu Knorr. Vom transmite intrebarea ta organizatorilor dar fiind sarbatorile de iarna in care toata lumea are liber este normal sa se mai intarzie.
Mult succes!
Moderator 2 (Infopromotii) in 05 ianuarie 2009, 14:30
Draga Tatiana,
Organizatorii iti transmit ca premiile vor incepe sa fie livrate in primele saptamani din ianuarie. S-a produs aceasta intarziere, asa cum ti-am explicat deja, datorita sarbatorilor de iarna.
Mult succes!
elena (falticeni) in 15 ianuarie 2009, 11:21
dragii mei stiu ca am castigat ,v am trimis deja datele mele dar nu am primit nimic aksa ,nu k nu ati fi seriosi dar ..........astept .referitor la promotie bunicica ...cei kre nu sunt de acord ,ati auzit de o alta promotie cu premii reale si cu valoare mare?noroc mult
Moderator 2 (Infopromotii) in 15 ianuarie 2009, 14:40
Regulamentul campaniei Delikat - "Gatesti, gatesti, cadouri inauntru gasesti" se modifica prin actul aditional atasat mai sus, la "Documente conexe".
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Delikat - "Gatesti, gatesti, cadouri inauntru gasesti""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Delikat - "Gatesti, gatesti, cadouri inauntru gasesti"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media