CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Danone - "Impreuna facem afaceri sanatoase!"

Concurs cu premii Danone

Premii garantate: conform punctajului din Anexa 2. Prin tragere la sorti: 3 premii in valoare de 10.000 RON, cu destinatie la alegere (suma virata in contul societatii, croaziera pentru 2 persoane in Caraibe sau reutilarea magazinului).

Inscrieti-va compania in promotia Danone, acumulati puncte, optati pentru premiul corespunzator punctajului si completati cererea de acordare a premiului garantat (Anexa 1). Daca in perioada 1 septembrie - 30 noiembrie inregistrati o crestere a vanzarilor cu minim 10% fata de acelasi interval din 2006, va calificati si pentru tragerea la sorti.

Perioada promoţiei: 01 septembrie - 30 noiembrie 2007

Promotie expirata
4 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE „Impreuna facem afaceri sanatoase!“

Campania promotionala pentru detailisti a companiei Danone

Perioada campaniei: 1 Septembrie – 30 Noiembrie 2007



SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei promotionale „Impreuna facem afaceri sanatoase!“, SC DANONE P.D.P.A SRL cu sediul in Bucuresti, Str. Soldat Nicolae Canea, Nr. 96, Sector 2. Campania promotionala se deruleaza prin intermediul agentiei Maximize Communications S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Bd. Aviatorilor nr. 72, Etaj 2, Sector 1. Decizia de derulare a campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba regulamentul dar nu inainte de a anunta participantii.


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala este organizata si se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei.


SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala se desfasoara in perioada 1 Septembrie – 30 Noiembrie 2007.


SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

La aceasta campanie promotionala vor participa toate marcile si toate produsele Danone.


SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania promotionala este deschisa societatilor comerciale care au contract Danone Select incheiat cu SC Danone P.D.P.A. SRL, in anul 2007 pana la data de 31 Iulie 2007 si care in perioada 1 Mai 2007 – 31 Iulie 2007 au atins nivelul mediu minim de 300 kg/luna/magazin realizat din achizitionarea oricaror produse participante la promotie.

In cazul in care o societate comerciala are mai multe puncte de lucru (functioneaza ca si retea de magazine)*, la campania promotionala organizata de Danone vor participa doar acele magazine care au functionat ca si punct de lucru in perioada 1 Mai 2007 – 31 Iulie 2007 si care au atins nivelul mediu minim de 300 kg/luna. Daca exista magazine ce apartin aceleiasi retele de magazine si sunt deschise ca si punct de lucru in intervalul 1 Mai 2007 – 31 Iulie 2007, nivelul mediu minim de kg de produse Danone achizitionate se va calcula din momentul deschiderii acestora.

In cazul in care un participant nu respecta pe perioada campaniei promotionale conditiile stipulate in contractul Danone Select, Organizatorul isi rezerva dreptul de a comunica participantului retragerea acestuia din campania promotionala.

La aceasta campanie nu pot participa angajatii societatii Danone si angajatii agentiilor de publicitate implicate in aceasta campanie promotionala.

*In cazul unei retele de magazine (cel putin 2 magazine apartinand aceleiasi societati comerciale).
Exemplul 1: daca o societate comerciala are 5 magazine, vor participa la promotia „Impreuna facem afaceri sanatoase!“ doar acele magazine care in intervalul 1 Mai 2007 – 31 Iulie 2007 au atins nivelul mediu minim de 300 kg/luna.

Exemplul 2: daca o societate comerciala are 5 magazine si 3 dintre acestea s-au deschis ca si punct de lucru in luna Iunie 2007, nivelul mediu minim de kg de produse Danone achizitionate de catre aceste 3 magazine se va calcula din momentul deschiderii lor astfel: se va face media vanzarilor pe intervalul 1 Iunie 2007 – 31 Iulie 2007.


SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala „Impreuna facem afaceri sanatoase!“ se adreseaza societatilor comerciale care indeplinesc conditiile mentionate in cadrul Sectiunii 5 si are 2 categorii de participanti:

• proprietarii societatilor comerciale sau un imputernicit al acestora

• angajatii acestor societati comerciale din cadrul raionului de produse lactate proaspete - persoana care face comanda la raionul de iaurturi. Exista posibilitatea sa fie numite 2 persoane care sa beneficieze de aceste premii, insa trebuie sa se stabileasca doar o singura persoana din cele doua care are dreptul de a comanda premiile pe baza punctelor acumulate: Cele 2 persoane vor fi numite astfel:

- persoana decidenta - are dreptul de a comanda premiile pe baza punctelor acumulate
- persoana castigatoare.

Campania promotionala „Impreuna facem afaceri sanatoase!“ consta in acordarea a 2 tipuri de premii pentru participanti: premii garantate prin acumulare de puncte si premii prin tragere la sorti. In primul caz beneficiarii premiilor oferite in cadrul campaniei promotionale „Impreuna facem afaceri sanatoase!“ sunt angajatii societatii comerciale. Pentru cea de-a doua categorie de premii, beneficiarii sunt societatile comerciale – proprietarii sau un imputernicit al acestora. In cazul societatilor comerciale cu mai multe puncte de lucru, acestea au dreptul de a-si cumula punctele pentru a alege un premiu sau mai multe premii.


SECTIUNEA 6.1 Premii oferite fara tragere la sorti

Participantul – persoana decidenta trebuie:

1. Sa completeze un formular de participare la promotie, ce va face dovada inscrierii in campania promotionala „Impreuna facem afaceri sanatoase!“. Acest formular va fi atasat la catalogul promotiei oferit de catre reprezentantul Danone la inceputul acesteia.
Participantul va trebui sa completeze campurile existente in acest formular referitoare la:

- datele personale ale proprietarului / imputernicitului societatii comerciale

- datele personale ale persoanei decidente

- datele personale ale persoanei castigatoare.

Inscrierea in promotie se va face pana la data de 21 septembrie 2007. Formularele de inscriere care nu vor fi predate agentilor Danone pana la aceasta data, nu vor mai fi luate in considerare.

2. Sa colecteze un numar de puncte conform cu catalogul primit de la agentul de vanzari Danone, in functie de premiul pe care doreste sa-l primeasca. 10 kg achizitionate = 1 punct si 10 kg Activia achizitionate = 2 puncte.

La nivelul 1, 50 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla.

La nivelul 2, 100 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelul anterior, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 3, 150 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 4, 200 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 5, 250 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 6, 300 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 7, 400 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 8, 600 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 9, 800 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 10, 1000 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 11, 1200 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

La nivelul 12, 1500 puncte, are posibilitatea de a alege unul dintre premiile corespunzatoare nivelului la care se afla sau poate opta pentru premiile de la nivelurile anterioare, in limita punctelor acumulate.

Pe parcursul programului, concurentul, daca are puncte necesare pentru un premiu, il poate achizitiona in orice moment al promotiei, caz in care reia competitia de la 0 puncte sau poate continua sa acumuleze puncte.


3. Sa opteze pentru alegerea unui premiu corespunzator unui anumit numar de puncte

Exemplul 1: Daca un participant a cumulat 500 puncte, acesta poate alege :

- unul din premiile corespunzatoare acestui nivel si continua promotia incepand de la pragul de 0 puncte;

- unul sau mai multe premii corespunzatoare nivelurilor inferioare dar care impreuna ajung la nivelul de 500 puncte si continua promotia incepand de la pragul de 0 puncte;

- unul sau mai multe premii corespunzatoare nivelurilor inferioare dar care impreuna ajung la un nivel mai mic de 500 puncte, iar diferenta se adauga la restul de puncte ce pot fi acumulate pana la sfarsitul promotiei;

- mai poate astepta sa colecteze alte puncte astfel incat sa isi poata alege un alt premiu.

Exemplul 2: Daca un participant a cumulat 530 puncte si alege un premiu sau mai multe premii care impreuna ajung la nivelul de 500 puncte, diferenta de 30 puncte reprezinta baza la care se vor adauga punctele aferente comenzilor urmatoare.

Optarea pentru premiile obtinute fara tragere la sorti se poate face doar de catre persoana decidenta stabilita la inceputul campaniei promotionale. Optiunea va fi comunicata prin completarea unei cereri pusa la dispozitie de catre Organizatorul campaniei promotionale in functie de necesarul fiecarui participant sau prin completarea unei cereri atasata la catalogul promotiei oferit de catre reprezentantul Danone la inceputul acesteia.

Pe parcursul promotiei, nu se permite obtinerea contravalorii in bani sau alte obiecte a punctelor acumulate. La sfarsitul campaniei promotionale, nu se permite obtinerea contravalorii in bani sau altor obiecte a punctelor acumulate dar care nu se incadreaza in intervalele mentionate la Sectiunea 6.1.

Exemplu 3: daca un participant a achizitionat pana la data de 30 Noiembrie 2007 – 643 puncte, acesta poate solicita premiul echivalent a 600 puncte sau mai multe premii care sa insumeze acest prag. Pentru restul de 43 puncte nu se permite obtinerea contravalorii in bani sau alte produse.


4. Sa completeze cererea de acordare a premiului (anexa nr. 1), primita la inscrierea in promotie de la un reprezentant Danone, atasata de asemenea in catalogul promotiei primit de la reprezentantul Danone, semnata si stampilata.

Perioada de primire a cererilor de acordare a premiilor este 1 Septembrie – 17 Decembrie 2007 (este perioada in care agentii de vanzari Danone primesc documentele de promotie completate).

 
SECTIUNEA 6.2 Premii oferite prin tragere la sorti

Se acorda la sfarsitul campaniei promotionale conform Sectiunii 10 din prezentul regulament.


SECTIUNEA 7. CONDITII DE VALIDARE


SECTIUNEA 7.1 Premii obtinute fara tragere la sorti

Pentru a putea fi validat drept castigator si pentru a primi premiul ales, participantul trebuie sa ia in considerare urmatoarele:

- sa completeze la inceputul promotiei toate campurile existente in formularul de inscriere referitoare atat la datele personale ale proprietarului / imputernicitului societatii comerciale, cat si la cele ale societatii participante;

- data de completare a cererii de acordare a premiului sa nu depaseasca data de 17 Decembrie 2007 (inclusiv);

- cererea de acordare a premiului sa fie completata de catre persoana decidenta (reprezentantul magazinului participant, respectiv imputernicitul acestuia), semnata si stampilata;

- volumul de vanzari de pe facturile primite de la Compania Danone cu data de facturare aferenta perioadei promotionale sa indeplineasca conditiile mentionate in Sectiunea 6.1;

- numarul de puncte inscris pe cererea de acordare a premiului, precum si premiul ales sa corespunda cu datele mentionate in Sectiunea 6.1.


SECTIUNEA 7.2 Premii obtinute prin tragere la sorti

Pentru a intra in tragerea la sorti, magazinul trebuie sa aiba o crestere de 10% a vanzarilor pe perioada promotiei, comparative cu perioada 1 Septembrie – 30 Noiembrie 2006, sa completeze la inceputul promotiei formularul de inscriere, mai precis acele campuri existente in formularul de inscriere referitoare atat la datele personale ale proprietarului/ imputernicitului societatii comerciale, cat si la cele ale societatii participante.

Optiunea initiala pentru premiul prin tragere la sorti facuta pe formularul de inscriere este cu titlu orientativ si poate fi schimbata, dupa anuntarea castigatorilor prin tragere la sorti.


SECTIUNEA 7.3 Conditii de validare pentru castigatorul tragerii la sorti

Castigatorul trebuie sa faca dovada existentei societatii comerciale participante la promotie prin prezentarea urmatoarelor acte:

- certificatul de inregistrare la Registrul Comertului al societatii comerciale;

- copie dupa statutul societatii comerciale autentificat la Notarul Public;

- copie legalizata dupa buletinul / cartea de identitate a comerciantului / reprezentantului societatii comerciale;

- imputernicire autentificata la Notarul Public (daca este cazul unui reprezentant al societatii comerciale).


SECTIUNEA 8. PREMIILE OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI

Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul programului „Impreuna facem afaceri sanatoase!“ prin tragere la sorti este: 30.000 RON.


SECTIUNEA 8.1 Premii obtinute fara tragere la sorti – conform anexei nr. 2.

Premiile comunicate sunt cu titlu de prezentare. In cazul in care unul din premiile prezentate in anexa 2 nu poate fi acordat din motive independente de Organizator, acesta isi rezerva dreptul de a-l inlocui cu un alt produs similar ca si functii.


SECTIUNEA 8.2. Premii obtinute prin tragere la sorti

Premiul va fi la alegere in trei variante:

I. 10.000 RON net – premiul se va livra in maxim 45 zile de la data tragerii la sorti in contul societatii comerciale.

II. o croaziera pentru doua persoane in Caraibe – pachetul turistic si data plecarii se va stabili de comun acord cu castigatorul in functie de ofertele turistice puse la dispozitie de catre Organizator pentru anul 2008, valoarea pachetului nu trebuie sa depaseasca limita de 10.000 RON, iar in cazul in care un castigator doreste un pachet turistic a carui valoare depaseste 10.000 RON, acesta trebuie sa suporte diferenta dintre costul pachetului turistic si valoarea acoperita de catre SC Danone P.D.P.A. SRL de 10.000 RON.

III. reutilarea magazinului proprietarului participant in valoare de 10.000 RON. Aceasta presupune ca specialistii Danone vor evalua starea magazinului si vor veni cu o recomandare care va avea ca si scop reutilarea magazinului in vederea cresterii vanzarilor acestuia. In cazul in care specialistii recomanda achizitionarea de materiale (ex: frigidere, etc) valoarea acestora se va incadra in valoarea de 10.000 RON.

Castigatorii la tombola vor putea alege unul dintre cele 3 premii in variantele de mai sus.

Vor fi 3 (trei) astfel de premii, unu pentru fiecare regiune participanta la program, conform art. 10

Nu se permite acordarea contravalorii in alte obiecte a premiilor din aceasta campanie.


SECTIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR


SECTIUNEA 9.1 Premii acordate fara tragere la sorti

In urma validarii cererilor de acordare a premiilor conform Sectiunii 7.1, acestea vor fi livrate in mod gratuit la adresa unde este inregistrat punctul de lucru al participantului – societate comerciala, pe baza unui proces verbal de predare – primire.

Premiile vor fi acordate in termen de 30 zile lucratoare de la data validarii prin SMS a premiului cerut, astfel:

- cererile de premii primite pana la data de 15 Octombrie 2007, vor fi livrate in termen de 30 zile lucratoare incepand cu aceasta data

- cererile de premii primite dupa data de 15 Octombrie 2007, inclusiv, vor fi livrate in termen 30 zile lucratoare de la data terminarii promotiei.

Cererile de acordare a premiilor vor fi date agentului de vanzari Danone.

Exemplu: un participant care va trimite cererea de acordare a premiului in data de 30 Octombrie 2007, premiul solicitat ii va fi inmanat in maxim 30 zile lucratoare din ultima zi de colectare a cererilor (17 Decembrie 2007).

Participantii – persoanele decidente - vor primi saptamanal o instiintare prin SMS ce va contine un status al punctelor cumulate de catre fiecare in parte, precum si validarea castigarii premiilor cerute de catre acestia in cazul indeplinirii conditiilor mentionate la Sectiunea 7.1.

Pentru fiecare premiu solicitat si acordat se va scadea din totalul punctelor acumulate numarul punctelor aferente premiului, conform anexei 2 a regulamentului. Restul punctelor ramase pot fi utilizate de catre magazin pentru solicitarea altor premii, conform art. 6.1.

Participantii – proprietarii societatilor comerciale - care au solicitat obtinerea unui premiu fara tragere la sorti, dar care nu au indeplinit conditiile de validare mentionate in Sectiunea 7.2, vor fi instiintati despre invalidarea solicitarii lor prin intermediul unui SMS de la agentia Maximize Communications SRL.

Participantii - persoanele decidente - pot obtine informatii suplimentare privind volumul vanzarilor Danone si modalitatea de acordare a premiilor prin apelarea nr. de telefon (021) 9656 pus la dispozitie de catre Organizator prin Serviciul cu Clientii, program Luni – Vineri / 08:00 – 22:00.


SECTIUNEA 9.2 Premii acordate prin tragere la sorti

In urma verificarii conditiilor de validare mentionate in Sectiunea 7.2, se vor acorda trei premii, cate unul pe fiecare regiune, prin tragere la sorti electronica.

Premiile vor fi ridicate de la sediul Danone doar de catre proprietarul magazinului persoana fizica sau de catre reprezentantul proprietarului magazinului (persoana fizica sau juridica), cu varsta peste 18 ani.

Acordarea unui premiu poate fi un eveniment public. Participarea in aceasta campanie publicitara implica acordul ca datele personale, datele companiei si fotografia reprezentantului castigatorului sa poata fi publicate si utilizate de catre Organizator in materiale audio, foto si video, in mod gratuit.


SECTIUNEA 10. TRAGEREA LA SORTI

In data de 20 Decembrie 2007 va avea loc o tragere la sorti electronica. Premiul va fi la alegere intre cele 3 variante prezentate la Sectiunea 8.2.

In urma tragerii la sorti se vor desemna 3 castigatori ai campaniei promotionale, precum si trei rezerve. Cei trei castigatori vor fi impartiti astfel:

- un castigator pe regiunea Centru care cuprinde societatile comerciale arondate platformelor Danone: Bucuresti, Pitesti, Craiova;

- un castigator pe regiunea Est care cuprinde societatile comerciale arondate platformelor Danone: Iasi, Bacau, Galati, Buzau, Slobozia, Constanta, Ploiesti;

- un castigator pe regiunea Vest care cuprinde societatile comerciale arondate platformelor Danone: Timisoara, Arad, Oradea, Baia Mare, Cluj, Sibiu, Tg. Mures, Brasov.

Anuntarea castigatorilor se va face prin telefon in cel mult 5 zile de la desemnare. In cazul in care o persoana castigatoare nu isi comunica telefonul alaturi de datele personale, Organizatorul ii va anunta telegrafic castigarea premiului la adresa specificata de castigator.

In cazul in care unul din castigatori nu a putut fi contactat din cauze independente de eforturile Organizatorului, premiul se acorda participantului extras ca si rezerva in maxim 15 zile calendaristice de la data tragerii la sorti.

Tragerea la sorti se va face in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai companiilor implicate in organizarea campaniei promotionale si va fi asistata de un notar public.

Castigatorul va fi facut public pe site-ul www.infopromotii.ro in termen de 21 zile calendaristice de la data tragerii la sorti.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a intervieva castigatorii cu privire la intentiile lor de a-si dezvolta afacerea si pot deveni studiu de caz public cu tema „Cum m-a ajutat premiul Danone sa-mi dezvolt afacerea“, imaginea lor putand fi promovata dupa cele 3 luni intr-o publicatie de profil, fara sa implice nici un cost suplimentar sau despagubire din partea Organizatorului.


SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE, ERORI

La inceputul campaniei promotionale Organizatorul pune la dispozitia participantilor cate un catalog ce cuprinde mecanismul promotiei si premiile ce pot fi castigate, precum si o cerere de acordare a premiilor si un formular de inscriere in promotie.

Acestea pot fi oferite si separat de catre reprezentantul Danone in functie de necesarul participantilor.

Organizatorul precum si celelalte firme implicate in promotie nu isi asuma nici o raspundere pentru eventualele greseli de completare si predare a documentelor de promotie, aceasta raspundere revenind exclusiv participantilor.

Organizatorul nu isi asuma raspunderea de a remedia viciile, de orice natura, pe care le-ar putea avea obiectele ce constituie premiile.

Raspunderea pentru orice fel de vicii / defecte ale produselor acordate cu titlu de premii revine producatorului / producatorilor acestor produse, potrivit certificatelor de garantie pe care castigatorii le vor primi odata cu inmanarea premiilor.

Organizatorul nu isi asuma raspunderea in caz de erori de tipar in catalog sau in alte materiale de comunicare a campaniei promotionale.


SECTIUNEA 12. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Prin inscrierea la promotia „Impreuna facem afaceri sanatoase!“ participantii declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului regulament si ca sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga / vor intra in posesia a cel putin unui premiu fara tragere la sorti numele, adresa si imaginea lor (atat ale societatii castigatoare cat si ale reprezentantului legal al acesteia) sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare, fara alte obligatii sau plati.

Prin inscrierea in promotie, participantii declara ca sunt de acord cu regulamentul promotiei si ca datele lor personale (atat ale societatii castigatoare cat si ale reprezentantului legal al acesteia) sa fie prelucrate si sa intre in baza de date S.C. Danone P.D.P.A SRL si sa primeasca materiale informative prin orice mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS). S.C. Danone P.D.P.A. SRL se obliga sa le respecte acestora drepturile prevazute de legea 677/2001 si va utiliza baza de date pentru a trimite corespondenta si pentru a realiza rapoarte statistice.

Adresa de primire a cererilor legate de datele personale este Bucuresti, Str. Soldat Nicolae Canea, Nr. 96, Sector 2, România.

Datele furnizate nu vor fi difuzate catre terti, cu exceptia operatorului de marketing direct al S.C. Danone P.D.P.A. La cererea scrisa a participantului, datata, semnata si expediata pe adresa Bucuresti, Str. Soldat Nicolae Canea, Nr. 96, Sector 2, România, Danone se obliga:

- sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, în mod gratuit pentru o solicitare pe an;

- sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau sa transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

- sa înceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului;

- sa respecte normele legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.


SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul se obliga sa calculeze si sa plateasca impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

SECTIUNEA 14. LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.


SECTIUNEA 15. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania publicitara va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului dar nu inainte de a anunta participantii.

 

SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Regulamentul campaniei promotionale este disponibil in mod gratuit la orice agent de vanzari Danone si la numarul de telefon al Departamentului Relatii cu clientii (021) 9656.

Informatii suplimentare puteti obtine la numarul te telefon (021) 9656 – cu tarif normal – Luni - Vineri intre orele 08:00 - 22:00.

Costul apelului va fi suportat de catre participant. Prin participarea la aceasta campanie promotionala, participantii sunt de acord sa se conformeze acestui regulament.

Nu avem elemente multimedia.
elena (vaslui) in 08 octombrie 2007, 14:13
suntem consumatori fideli a produselor DANONE in special fetita mea isi incepe fiecare dimineata cu un iaurtel inainte de a pleca la gradinita. AVETI produse diverse pentru toate gusturile si pentru toate buzunarele.MULT NOROC SI PE MAI DEPARTE.
Cipri (IS) in 13 octombrie 2007, 11:57
uite ca eu sunt cam sceptic in legatura cu produsele danone - au avut o promotie in metro in care nimeni nu putea ofseri regulamentul oficial - nici chiar cei de la Bucuresti , pe urma a fost acel scandal de care va aduceti aminte - problema e ca de la analize s-a transmis doar faptul ca nu ar avea acea componenta de care toata lumea see fereste - dar de ce nu s-au facut publice analizele complete ? ==no comment=
Cipri (IS) in 13 octombrie 2007, 12:00
si o completare : a fost o camopanie nationala parca inainte de acesta in care a fost o brambureala cu premiile - cei care au reusit sa scre aici si s-au rezolvat problemele ba cu schimabrea premiilor de organizator ba cu neprimirea lor bine de ei dar au fost o multime care nu au reusit sa ia legatura prin intermediul acestui site- pt care am toata stima- cu organizatorii + ca au ramas o groaza de premii garantate - necastigate care s eputeau oferi celor care au trimis plicuri cu ambalaje necastigatore
mitruta (slobozia) in 23 noiembrie 2007, 08:35
toate prousele danone sunt gustoase si pot fi consumate de catre oricine,dar eu inteleg ca acest concurs este destinat magazinelor,societatilor comerciale.am dreptate,mihaela?
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Danone - "Impreuna facem afaceri sanatoase!""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Danone - "Impreuna facem afaceri sanatoase!"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media