CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Danone - "Competitia Nutriday"

Promotie concurs cu premii Danone Nutriday

Marele Premiu: 1 x autoturism Dacia Duster Laureate. Premii saptamanale: 56 x laptop Dell (cate 8 pe saptamana), 210 x bicicleta Kreativ 2614 (cate 30 pe saptamana); 840 x carte de bucate "Cu Jamie in Italia" de Jamie Oliver (cate 120 pe saptamana).

Cumpara cel putin 6 produse participante Danone Nutriday (cu sau fara insemnele promotiei) pe un singur bon si trimite un SMS la 1733 cu numarul si data bonului de casa (in forma XXXX ZZ.LL.AAAA - numar zi.luna.an - fara alte spatii sau caractere) sau acceseaza si completeaza formularul de inscriere. Pastreaza bonul si capacele produselor pentru validare.

Perioada promoţiei: 17 mai - 11 iulie 2010

Documente conexe

Promotie expirata
80 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
Citeste si Actele aditionale 1 si 2!

Regulamentul oficial al campaniei promotionale
„Competitia Nutriday”



SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala „Competitia Nutriday” (numita în cele ce urmeaza „Campania promotionala”), este organizata de Danone P.D.P.A. SRL (numita în prezentul regulament “Organizatorul” sau „Danone”), cu sediul central în Str. Sold. Nicolae Canea nr. 140-160, sector 2, Bucuresti, Romania, inmatriculata la Registrul Comertului sub numarul J 40/9619/1996, avand CUI 8961927, inscrisa la ANSPDCP sub nr. 3487.
Participantii la aceasta Campanie promotionala sunt obligati sa respecte termenii si conditiile regulamentului oficial prezentate mai jos (denumit în continuare “Regulament Oficial”).

Regulamentul Oficial va fi disponibil oricarui solicitant în mod gratuit pe site-ul sau pe site-ul www.infopromotii.ro pe toata perioada Campaniei Promotionale si pe parcursul a minim 1 luna de la incheierea acesteia sau apeland linia telefonica a Campaniei promotionale 021.205.99.05 (tarif normal), de luni pana duminica, intre orele 08:00-22:00 pana la incheierea campaniei.

Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre în vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari pe site-ul Campaniei promotionale si pe www.infopromotii.ro.


SECTIUNEA 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE

Prezenta Campanie promotionala se desfasoara la nivel national, participantii putandu-se inscrie in competitie in baza achizitionarii de produse Nutriday exclusiv pe teritoriul Romaniei.


SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala se desfasoara in perioada 17 mai 2010, ora 00:00:00 – 11 iulie 2010, ora 23:59:59, cu respectarea datelor prevazute in prezentul Regulament Oficial, prin intermediul agentiilor Odyssey Communication SRL, cu sediul in Str. Louis Blanc, Nr. 9A, Bucuresti si Media Sat SRL cu sediul in:Bld. Ferdinand, Nr. 99, Sector 2, Bucuresti.

Inscrierea in Campania promotionala prin trimiterea de SMS-uri sau pe site-ul promotiei asa cum este prezentat in Sectiunea 7, se poate face zilnic in intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59 pe toata durata Campaniei promotionale.


SECTIUNEA 4. CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PROMOTIONALA

La prezenta Campanie promotionala pot participa atat cetatenii si rezidentii romani cat si cetatenii straini cu varsta peste 18 ani (impliniti anterior datei de inscriere in Campania promotionala) si cu adresa stabila in Romania, care achizitioneaza de pe teritoriul Romaniei produsele specificate in prezentul Regulament, in cantitatile indicate, si se inscriu in promotie conform termenilor si conditiilor Regulamentului Oficial.

La campania promotionala nu au dreptul sa participe angajatii Danone PDPA SRL, Odyssey Communication SRL, Media Sat SRL, 2Bwhite APPS si Cargus International SRL, precum si sotul/sotia si rudele de gradul I, (parinti, copii) ale acestora.

Participarea la aceasta Campanie promotionala implica acceptarea prevederilor prezentului Regulament Oficial.


SECTIUNEA 5. PRODUSE PARTICIPANTE

La aceasta campania promotionala participa toate produsele Danone comercializate sub marca Nutriday, cu sau fara capace promotionale, si achizitionate pe perioada campaniei (17 mai 2010, ora 00:00:00 – 11 iul. 2010,ora 23:59:59), dupa cum urmeaza:
  • NutriDay Natural in ambalaje de 140g, 400g si 8x140g
  • NutriDay Delicios in variantele: capsuni, caise in ambalaje de 125 g, 400 g, 8x125g si (8 la pret de 6)x125g, visine si fructe de padure in ambalaje de 125g
  • Nutriday de baut in ambalaje de 370g, 450g si 490g
  • NutriDay Usor: in ambalaje de 100 g si de 360 g.
  • NutriDay 0% in ambalaje de 140 g
  • NutriDay Sana in ambalaje de 450g
  • NutriDay Lapte, in ambalaj de 1l
Campania promotionala se desfasoara prin intermediul tuturor punctelor de vanzare din tara care comercializeaza legal produsele Danone Nutriday participante la campanie si descrise la aceasta sectiune.


SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI

La prezenta Campanie promotionala se acorda in total 1107 premii dupa cum urmeaza:

I. Premii saptamanale: 1106 premii

Pentru primele doua saptamani de Campanie (17 Mai – 30 Mai) precum si pentru fiecare dintre celelalte 6 saptamani ale Campaniei promotionale se vor acorda, in cadrul a 7 extrageri, un numar de 158 de premii in cadrul fiecarei extrageri, dupa cum urmeaza:
  • 8 Laptop-uri DELL Vostro 1015 - 15.6" WXGA WLED Anti Glare | Celeron Dual Core T3000 | 250GB | 2048MB | DVD+/-RW | LAN+WLAN | Ubuntu 8.10 [D-V1015-672660-111]
  • 30 de Biciclete KREATIV 2614, cadru metalic din otel 26"; 18V; culoare rosie, echipata cu aripi si portbagaj; far cu baterie; jante "DHS" Aluminiu Simpla 26"*36H
  • 120 de carti de bucate „Cu Jamie in Italia”, autor Jamie Oliver, editura Curtea Veche
II. Premiul final
Dupa incheierea campaniei promotionale se va extrage si se va acorda 1 premiu final dupa cum urmeaza:
  • 1 Dacia Duster Laureate, motorizare Diesel, 1.5 dCi 110 CP 4x2, echipare standard cu optiune vopsea metalizata, culoare gri-platin.
Decernarea premiului final se va face in cadrul unei ceremonii care va avea loc la Bucuresti, la o data de comun acord stabilita cu castigatorul validat al premiului.

Organizatorul se obliga sa deconteze urmatoarele cheltuieli pentru deplasarea la Bucuresti a castigatorului premiului cel mare:
  • cheltuieli de transport pe ruta orasului de resedinta al castigatorului – Bucuresti si retur (daca persoana desemnata castigator nu este din Bucuresti). Orasul indicat trebuie sa fie pe teritoriul Romaniei
  • cheltuieli de cazare pentru 1 zi la un hotel de 4 stele (daca persoana desemnata castigator nu este din Bucuresti)
  • cheltuieli diverse (masa, alte cheltuieli) in valoare de maxim 200 RON
Pentru cheltuielile decontate castigatorul se obliga sa aduca documente justificative corespunzatoare.

Premiile saptamanale constand in laptopuri si biciclete cat si premiul final un autoturism Dacia Duster, vor fi insotite de garantia de conformitate prevazuta de lege (certificat de garantie), iar orice solicitare din partea castigatorului legata de neconformitatea premiului se va adresa catre companiile de service indicate in documentele insotitoare ale premiilor si organizatorului (la numarul de telefon 0212059905, tarif normal, zilnic intre orele 8:00-22:00, cu exceptia zilelor oficiale libere).

Valoarea totala comerciala a premiilor este de 300.000 RON.

Castigatorii fiecarei extrageri saptamanale vor putea fi publicati online pe site-ul dupa incheierea sesiunii de validare.

In situatia in care un castigator refuza sa accepte premiul castigat, respectivul premiu nu va fi inlocuit cu un alt premiu sau beneficiu si nici nu se va acorda contravaloarea premiului in bani, ci va ramane in posesia Organizatorului.


SECTIUNEA 7. MECANISMUL DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PROMOTIONALA

A. Conditii de Participare
Pentru a se putea inscrie la campania promotionala, participantii trebuie sa indeplineasca 3 (trei) conditii cumulative:

a) sa cumpere de la orice punct de vanzare din Romania minim 6 produse Danone Nutriday, dintre cele mentionate la Sectiunea 5 „Produse participante”, pe un singur bon fiscal si sa pastreze bonul fiscal precum si capacele produselor ca dovada a cumpararii.

b) sa se inscrie la Campania promotionala cu bonul fiscal ce indeplineste conditiile de la punctul a) folosind una din urmatoarele metode de inscriere:
  • sa trimita in perioada Campaniei promotionale un SMS la 1733, numar cu tarif normal deschis in retelele de telefonie mobila Orange, Vodafone si Cosmote, cu sintaxa numarul bonului fiscal si data emiterii acestuia in forma: XXXX ZZ.LL.AAAA. Numarul bonului fiscal poate avea un numar variat de cifre, intre numarul bonului si data bonului trebuie lasat un spatiu iar separarea la data intre zi, luna si an se va face prin punct ( . )
sau
  • sa completeze pe site-ul web in perioada Campaniei promotionale campurile obligatorii de la sectiunea de inscriere: nume, prenume, sex, numar de telefon, numarul bonului fiscal impreuna cu data emiterii acestuia.
Cu un bon fiscal se poate face o singura inscriere valida in Campania promotionala si cu el se poate castiga un singur premiu in campanie.

c) sa indeplineasca conditiile de participare la Campania promotionala mentionate la Sectiunea 4.

Un SMS de participare la Campania promotionala este considerat VALID (CORECT) in cazul in care este format numai din numarul bonului si data emiterii acestuia (asa cum apar pe bonul fiscal aferent achizitionarii celor 6 produse din gama Nutriday participante la promotie) si este de forma descrisa la sectiunea 7, punctul b,scris fara alte spatii sau caractere si/sau alte informatii trimis doar o singura data la numarul 1733 si neinscris anterior pe site-ul promotiei. Mesajele SMS trimise de pe acelasi numar de telefon si care vor contine acelasi numar de bon fiscal si aceeasi data ca un SMS transmis anterior sau ca o inregistrare pe site-ul promotiei la care este specificat pentru contact numarul de telefon de pe care se trimite SMS-ul nu vor fi considerate valabile.

Prin exceptie de la regulile sus mentionate in prezentul articol, se vor considera VALIDE si SMS-urile a caror sintaxa respecta urmatoarele reguli alternative:
  • numarul bonului este urmat de oricare din separatoarele : spatiu, virgula, slash, punct, punct si virgula
  • data bonului este compusa din zi care poate avea una sau doua cifre( in intervalul 1 sau 01, 2 sau 02......31), luna care poate avea una sau doua cifre ( 5 sau 05, 6 sau 06, 7 sau 07) sau literele mai, iun sau iunie, iul sau iulie (se accepte atat litere mici cat si mari), si anul 2010 care poate sa fie urmat sau nu de separatoarele spatiu, virgula, slash, punct, punct si virgula si scris in una din formele 2010, 10, '10
  • data trebuie sa aiba intre zi, luna si an obligatoriu un separator dintre urmatoarele: spatiu, virgula, slash, punct, punct si virgula, cu exceptia cazului in care luna este scrisa cu litere, caz in care acesta poate sa lipseasca
  • Intre numarul bonului si data bonului trebuie obligatoriu sa existe un separator
O inscriere pe site-ul pentru a participa la Campania Promotionala este considerata VALIDA (CORECTA), in cazul in care se vor completa toate campurile obligatorii de la sectiunea de inscriere: nume, prenume, sex, numar de telefon, numarul bonului fiscal impreuna cu data emiterii acestuia; la campul aferent introducerii datelor mentionate pe bonul fiscal se vor completa numai numarul bonului si data emiterii acestuia conform instructiunilor de pe site iar inscrierea bonului nu a fost facuta anterior prin intermediul site-ului promotiei sau prin trimiterea de SMS de pe numarul de telefon mentionat la date de contact cu acelasi numar de bon si data de emitere a bonului. Inscrierile web care nu vor respecta conditiile descrise anterior nu vor fi considerate valabile.

Participantii pot trimite SMS la numarul 1733 sau se pot inscrie pe site-ul pentru a participa la Campania promotionala pana la data de 11 iulie 2010, ora 23:59:59 inclusiv.
Eventualele contestatii trebuie depuse in scris la sediul Media Sat din Bld. Ferdinand, Nr. 99, Sector 2, Bucuresti, pâna la data de 31 iulie 2010 (inclusiv) data postei, ora 17:59:59 (inclusiv). Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate în considerare.

Fiecare participare prin SMS sau prin inscriere web este validata la momentul introducerii ei in Campania promotionala in conditiile expuse mai sus.

In acest sens, pentru inregistrarile web Organizatorul va atentiona participantul asupra tuturor erorilor de inregistrare prin mesaje de atentionare dispuse vizibil in pagina web a promotiei iar pentru participarile prin SMS, Organizatorul va trimite in cel mai scurt timp participantului un SMS cu raspunsul corespunzator situatiilor intalnite dupa cum urmeaza:
1. Pentru confirmarea participarii VALIDE
- se va trimite in perioada 17 mai., ora 00:00:00 – 11 iul.,ora 23:59:59 pentru fiecare SMS distinct trimis de pe un anume numar de telefon si ale carui date (numar bon si data bon) nu sunt prezente intr-o inregistrare valida anterioara pe web la care numarul de telefon mentionat ca data de contact este cel de pe care se trimite SMS-ul / MESAJUL (textul de raspuns): “Felicitari, participarea a fost inregistrata. Pastreaza bonul si capacele produselor si vei fi anuntat daca ai castigat. Mai multe bonuri, mai multe sanse!”
2. Pentru sintaxa incorecta – participare INVALIDA
- se va trimite in perioada 17 mai., ora 00:00:00 – 11 iul.,ora 23:59:59 pentru fiecare SMS primit cu o sintaxa care nu respecta regulile de inregistrare / MESAJUL: “Informatiile sunt incorecte.Tasteaza doar numarul bonului, spatiu si data emiterii acestuia (SMS de forma: xxxx zz.ll.aaaa). Detalii la 0212059905 (tarif normal)”
3. Pentru duplicare inregistrare – participare INVALIDA
- se va trimite in perioada 17 mai., ora 00:00:00 – 11 iul.,ora 23:59:59 pentru
- fiecare SMS cu acelasi numar bon si data bon ca un SMS valid trimis anterior de pe acelasi numar de telefon
- fiecare SMS cu acelasi numar bon si data bon ca o inregistrare valida anterioara pe web la care numarul de telefon mentionat ca data de contact este cel de pe care se trimite SMS-ul
MESAJUL: “Inregistrare incorecta prin duplicare. Cu un bon fiscal poti castiga o singura data. Detalii la 021.205.99.05 (tarif normal).”

B. Metodologia de acordare a premiilor

  • Premiile Saptamanale:
Premiile saptamanale se vor acorda prin trageri la sorti pe baza unui algoritm electronic securizat in prezenta unui notar public care va autentifica fiecare extragere.
Pentru primele doua saptamani de Campanie (17 Mai – 30 Mai 2010) precum si pentru fiecare dintre celelalte 6 saptamani ale Campaniei promotionale se vor realiza 7 extrageri saptamanale dupa cum urmeaza:
  1. In data de 1 iunie 2010 – extrageri din participarile valide de la inceputul promotiei pana in data de 30 Mai 2010, ora 23:59:59
  2. In data de 8 iunie 2010 – extrageri din participarile valide de la inceputul promotiei pana in data de 6 Iunie 2010, ora 23:59:59
  3. In data de 15 iunie 2010 – extrageri din participarile valide de la inceputul promotiei pana in data de 13 Iunie 2010, ora 23:59:59
  4. In data de 22 iunie 2010 – extrageri din participarile valide de la inceputul promotiei pana in data de 20 Iunie 2010, ora 23:59:59
  5. In data de 29 iunie 2010 – extrageri din participarile valide de la inceputul promotiei pana in data de 27 Iunie 2010, ora 23:59:59
  6. In data de 6 iulie 2010 – extrageri din participarile valide de la inceputul promotiei pana in data de 4 Iulie 2010, ora 23:59:59
  7. In data de 14 iulie 2010 – extrageri din participarile valide de la inceputul promotiei pana in data de 11 Iulie 2010, ora 23:59:59
Tragerile la sorti vor avea loc la sediul MEDIA SAT S.R.L., adresa: Bld. Ferdinand, Nr. 99, Sector 2, Bucuresti, incepand cu ora 15:00.
La fiecare extragere saptamanala se vor desemna 158 de castigatori si 51 de rezerve dupa cum urmeaza:
- Pentru cele 8 laptop-uri se vor extrage 8 castigatori si 4 rezerve;
- Pentru cele 30 de biciclete se vor extrage 30 de castigatori si 7 de rezerve;
- Pentru cele 120 de carti se vor extrage 120 de castigatori si 40 de rezerve.
In cazul invalidarii unui castigator extras, se va trece la validarea primei rezerve extrase pentru respectivul tip de premiu.

La fiecare tragere la sorti saptamanala vor participa toate inscrierile web si SMS-urile de participare VALIDE (asa cum au fost definite in prezentul regulament) de la inceputul Campaniei promotionale pana la orele 23:59:59 din duminica anterioara extragerii, cu exceptia inscrierilor web si SMS-urile de participare VALIDE care au fost declarate castigatori intr-o tragere la sorti anterioara sau a rezervelor desemnate intr-o tragere la sorti anterioara si promovate ca si castigatori pana la momentul extragerii.

Cu un bon fiscal se poate castiga un singur premiu pe toata perioada Campaniei promotionale.

  • Premiul final acordat la sfarsitul campaniei promotionale:
Dupa terminarea Campaniei promotionale, pe data de 14 iulie 2010, dupa ora 15:00 va avea loc tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului premiului final - un autoturism Dacia Duster.

Tragerea la sorti se va face pe baza unui algoritm electronic securizat in prezenta unui notar public care o va autentifica si se va realiza dintre toate inscrierile web si SMS-urile de participare VALIDE (asa cum au fost definite in prezentul regulament) de pe toata durata Campaniei promotionale, cu exceptia inscrierilor web si SMS-urile de participare VALIDE care au fost declarate castigatori intr-o tragere la sorti anterioara sau a rezervelor desemnate intr-o tragere la sorti anterioara si promovate ca si castigatori pana la momentul extragerii.

Pentru premiul final se vor extrage 1 castigator si 4 rezerve.

Dupa desemnarea castigatorilor se va proceda la validarea acestora conform conditiilor de validare specificate la Sectiunea 8 prin contactarea telefonica in termen de maxim 2 saptamani de la desemnare.

In cazul in care castigatorul este apelat in 3 zile diferite si nu poate fi contactat in vederea validarii, atunci castigatorul va fi invalidat urmand a se apela la prima rezerva desemnata respectivului tip de premiu.

C. Livrarea premiilor

Livrarea premiilor se va face in perioada 30 iunie- 31 august 2010, in minim 2 transe de premii la adresele de livrare furnizate de catre castigatorii validati. Castigatorii pot opta pentru anumite date sau ore de livrare in limitele indicate de Organizator la momentul validarii.
Organizatorul nu este responsabil in cazul in care castigatorii nu declara o adresa de livrare corecta sau nu sunt acasa in momentul in care curierul le va livra premiul sau nu raspund la avizarea lasata de curier la adresa indicata de catre castigator. Organizatorul va trimite premiul o singura data prin curier iar daca castigatorul nu raspunde la avizarea lasata de curier, premiul se va intoarce la Organizator. Premiul poate fi retrimis la cererea castigatorului, costurile de expediere fiind suportate integral de castigatorul respectiv pana la data de 31 August 2010 sau, in caz contrar, premiul va fi anulat si nu se va mai acorda in cadrul promotiei.

In faza receptionarii premiilor:
Pentru livrarea premiilor va fi necesara prezentarea codului numeric personal; acesta trebuind mentionat in baza prevederilor Codului Fiscal, conform caruia platitorii de venituri, cu regim de retinere la sursa a impozitelor, au obligatia sa depuna o declaratie privind calcularea si retinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit, la organul fiscal competent, pana la data de 25 a fiecarei luni urmatoare lunii in care a fost predat premiul catre castigator.
In cazul in care un castigator refuza sa indice codul sau numeric personal nu ii va fi inmanat premiul castigat, el urmand a fi decazut din drepturile de a reclama acest premiu.
Castigatorilor li se poate solicita prezentarea la livrarea premiului a bonului fiscal original in baza caruia a fost validat ca si castigator precum si a capacelor produselor achizitionate pe respectivul bon fiscal.

Persoanele care nu indeplinesc conditiile impuse de Regulamentul Oficial nu vor intra in posesia premiului si vor fi decazuti din drepturile de a reclama acest premiu.


SECTIUNEA 8. CONDITII DE VALIDARE

Pentru ca un castigator sa fie validat trebuie sa îndeplineasca concomitent urmatoarele conditii:
- sa îndeplineasca conditiile de la Sectiunile 3, 4, 5, 7 ale prezentului Regulament Oficial.
- sa trimita prin SMS la 1733 (tarif normal) numarul bonului fiscal si data emiterii acestuia sau sa se inscrie in promotie pe in conditiile prevazute in prezentul Regulament Oficial
- sa pastreze bonul fiscal declarat castigator si capacele celor 6 produse achizitionate pana la primirea premiului.
- sa trimita prin fax sau email copia scanata a bonului fiscal declarat castigator alaturi de o copie dupa BI/CI in maxim 3 zile de la data anuntarii potentialului castig
- sa aiba varsta de 18 ani impliniti anterior datei de inscriere in Campania promotionala
- sa indice o adresa de livrare a premiului pe teritoriul Romaniei
- un bon fiscal reprezinta o singura sansa de castig a unui singur premiu, iar Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon participant in campania promotionala; premiul va fi acordat persoanei care isi declara datele de contact si identifica inscrierea castigatoare prin numar bon si data bon in discutia telefonica cu operatoarele telemarketing.
- in cazul in care nu se va putea lua legatura cu castigatorul in 3 zile diferite dupa desemnarea ca si castigator sau in cazul in care castigatorul dupa data contactarii nu va trimite prin fax sau email bonul fiscal care face dovada achizitiei celor 6 produse participante la promotie alaturi de copia dupa CI/BI in maxim 3 zile de la data anuntarii potentialului castig, Organizatorul isi rezerva dreptul de a-i anula castigul si de a apela la prima rezerva extrasa pentru tipul de premiul respectiv. In cazul invalidarilor succesive a castigatorilor si a rezervelor corespunzatoare se va proceda la preluarea urmatoarelor rezerve pana la acordarea premiilor. La epuizarea rezervelor de la o extragere pe un anumit tip de premiu, respectivul premiu nu va mai fi acordat si va ramane in posesia Organizatorului fara obligatia de alocare catre alt participant.

Elementele de identificare ale castigatorului sunt:
• In faza participarii:
- Asocierea unica dintre numarul bonului fiscal, data emiterii acestuia si numarul de telefon de pe care s-a trimis SMS la 1733 sau care a fost inregistrat la date de contact pe site-ul de participare la promotie. Se accepta o singura participare valida pentru fiecare asociere dintre cele trei elemente sus mentionate.

• In faza validarii telefonice:
- castigatorul va comunica operatorului numarul bonului fiscal declarat castigator, data emiterii acestuia si numarul de ordine al casei de marcat care a emis bonul fiscal, informatii care cumulativ certifica unicitatea bonului, precum si toate datele de identificare ale castigatorului solicitate: Nume si Prenume, Numar de Telefon, Data Nasterii, Cod Numeric Personal, Adresa fizica, adresa e-mail, sex.
- castigatorul va trimite pe Fax: 031.82.52.696 sau e-mail: contact@competitianutriday.ro bonul fiscal declarat castigator alaturi de o copie dupa BI/CI in maxim 3 zile de la data anuntarii potentialului castig. In cazul in care documentul transmis este ilizibil Organizatorul va solicita retransmiterea documentului prin posta la adresa MEDIA SAT din Bld. Ferdinand, Nr. 99, Sector 2, Bucuresti. In cazul in care castigatorul care a furnizat documentul ilizibil nu poate fi contactat in 3 zile diferite pentru retransmiterea documentului, el este decazut din drepturile de a reclama premiul.

• In faza receptionarii premiului:
- buletin/carte de identitate (copie sau original), bonul fiscal original care a fost trimis in copie anterior si care face dovada achizitiei celor 6 produse participante la promotie (descrise in sectiunea 5 - PRODUSE PARTICIPANTE) si capacele produselor achizitionate;

Organizatorul si colaboratorii sai au dreptul sa invalideze toti castigatorii care nu respecta conditiile de validare enumerate mai sus, acestia fiind decazuti din drepturile de a reclama premiul.

Verificari si sanctiuni:
Din dorinta de a nu prejudicia nici un consumator care doreste sa participe la Campania promotionala, Organizatorul isi rezerva dreptul sa poata efectua verificari in ceea ce priveste corecta participare la Campania promotionala.
In cazul in care, in urma verificarilor desfasurate de Organizator, rezulta ca procesul de participare a fost fraudat, Organizatorul isi rezerva dreptul sa retraga participantilor dreptul la premiile obtinute ca rezultat al activitatii lor neconforme si/sau sa restrictioneze participarea la Campania promotionala pina la incheierea acesteia.


SECTIUNEA 9. LINIA TELEFONICA DEDICATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

În perioada 17 mai – 11 iulie 2010, cei interesati pot suna la linia telefonica alocata Campaniei promotionale: 021. 205 99.05 (apel cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte în legatura cu Campania promotionala (regulament de participare, premii, modalitate de acordare a premiilor, etc.), precum si pentru sugestii sau eventuale plângeri.
Linia telefonica va fi disponibila pentru informatii despre promotie in perioada 17 mai – 31 iulie 2010 intre orele 08:00-22:00 de luni pana duminica (cu exceptia sarbatorilor legale cand linia telefonica va fi inchisa: 23-24 Mai 2010).
In afara intervalelor mai sus mentionate precum si in zilele de sarbatoare legala, va exista un mesaj robot prin care apelantii vor fi informati de intervalul in care linia telefonica este disponibila.


SECTIUNEA 10. ERORI SI BONURI FISCALE NECORESPUNZATOARE

Organizatorul, partenerii si alte societati implicate in aceasta Campanie promotionala nu vor fi raspunzatori pentru erori de imprimare sau alte erori sau pentru modificarea bonurilor fiscale si a elementelor componente necorespunzatoare. In nici una dintre situatiile descrise anterior nu se vor acorda mai multe premii decât cele prevazute în prezentul Regulament Oficial.


SECTIUNEA 11. RASPUNDERE

Organizatorul Campaniei promotionale si societatile comerciale implicate in organizarea ei nu îsi asuma raspunderea pentru:
participarile prin SMS sau prin inscriere web facute inainte de data de 17 mai 2010, ora 00:00:00 si dupa data de 11 iulie 2010, ora 23:59:59;
  • SMS-urile de participare care nu au ajuns la destinatie din cauza unor defectiuni tehnice ale retelelor de telefonie mobila sau probleme tehnice ce tin exclusiv de operatorii de telefonie mobila.
  • inscrierile web neconforme datorate conexiunilor la Internet ale participantilor la Campania Promotionala
  • SMS-urile de participare trimise la un alt numar scurt decat 1733, numar valabil pentru prezenta campanie promotionala.
  • situatiile in care un participant va primi mesajul SMS “Inregistrare incorecta prin duplicare. Cu un bon fiscal poti castiga o singura data. Detalii la 021.205.99.05 (tarif normal).” si nici nu va acorda alte premii, recompensatii sau despagubiri de orice fel in aceste situatii.
  • Produsele participante la promotie care au mecanismul promotiei precizat pe capace si care nu vor fi vandute pana la data de 11 Iulie 2010 inclusiv, vor ramane in continuare pe piata pana la epuizarea stocurilor, fara nicio obligatie din partea Organizatorului legata de acordarea vreunui premiu pentru produsele cumparate dupa aceasta data.
Dovada de expediere a mesajelor SMS de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.
Organizatorul are dreptul de a invalida mesajele SMS de participare care contin informatii false ori eronate (de exemplu sintaxa gresita) si care nu îndeplinesc conditiile de validare de la Sectiunea 7.
Prin inscrierea la Campania promotionala, participantii sunt de acord sa respecte prezentul Regulament Oficial si toate deciziile luate de Organizator si colaboratorii sai in toate problemele legate de desfasurarea Campaniei promotionale.
Organizatorul nu are nici o obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior termenelor stabilite in prezentul Regulament Oficial sau ulterior incheierii Campaniei promotionale.


SECTIUNEA 12. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Tuturor participantilor la campania promotionala le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special drepturile persoanei vizate cu privire la informare, la accesul la date, dreptul de interventie, de opozitie, de a se adresa instantei competente si de plangere catre autoritatea de supraveghere. In intelesul Legii nr. 677/2001, principalele drepturi mai sus mentionate apartinand persoanelor vizate au urmatorul continut (Organizatorul este referit in aceste paragrafe drept “Operator”):
1. Dreptul de acces la date: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Astfel, la cererea scrisa, semnata si datata a persoanei respective, adresata la Danone P.D.P.A. SRL, Str. Sold. Nicolae Canea nr. 140-160, sector 2, Bucuresti, Romania, o data pe an, in mod gratuit, Danone va confirma daca utilizeaza date care o privesc sau va inceta orice prelucrare a acestora.

2. Dreptul de interventie asupra datelor: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit:
(i) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
(ii) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
(iii) realizarea notificarii catre tertele persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform pct. (i) sau (ii), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. Astfel, Danone va rectifica, actualiza, bloca, sterge sau transforma in date anonime toate acele date a caror folosire nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001.

3. Dreptul de opozitie: Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop” (reprezentand alin.2 al art.15 din legea 677/2001).
Urmatoarele date personale vor fi colectate pe durata Campaniei promotionale: nume si prenume, sex, data nasterii, CNP, seria,si numarul BI/CI, telefon, adresa de e-mail. Scopurile constituirii bazei de date sunt: inmanarea premiilor castigatorilor, inregistrarea si validarea castigatorilor Campaniei promotionale, realizarea de rapoarte statistice cu privire la consumatori, informarea persoanelor incluse in baza de date a Danone prin diverse mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare permise prin lege) cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de catre Organizator sau la produsele Organizatorului. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitilor sai, precum si a companiei de curierat.
Prin inscrierea la Campania promotionala, participantii care au optat in acest sens isi dau in mod expres consimtamantul ca datele lor (respectiv nume si prenume, sex, data nasterii, seria si numarul BI/CI, telefon, adresa de e-mail) sa fie incluse in baza de date a Danone si sa primeasca ocazional obiecte promotionale sau informatii prin posta, telefon, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare permise prin lege. Toate aceste informatii devin proprietatea Danone, cu toate drepturile aferente, inclusiv dreptul de a prelucra sau utiliza in scopuri de marketing direct informatiile continute, fara alte obligatii si plati ulterioare fata de persoana respectiva.
Participarea la prezenta Campanie presupune acceptul castigatorilor referitor la faptul ca, persoana lor, numele, localitatea in care domiciliaza si fotografia lor pot fi facute publice si folosite in materiale foto, audio si video de catre Organizator pentru a face publica premierea si asocia cu marcile acestuia Danone / Nutriday, insa doar in legatura cu prezenta campanie promotionala si fara a leza imaginea ori drepturile acestora. Cesiunea si utilizarea de catre Organizator a acestor informatii se va face fara nici un fel de plata suplimentara catre participanti. Castigatorii inteleg ca predarea premiilor poate fi un eveniment public, materialele rezultate din acest eveniment putand fi folosite de catre Danone in promovarea imaginii proprii fara plata suplimentara catre castigatori.


SECTIUNEA 13. TAXE, IMPOZITE SI ALTE CHELTUIELI

Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori în conformitate cu legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura în legatura cu acestea fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului.

Orice alte cheltuieli care nu sunt acoperite in mod specific de acest Regulament Oficial vor fi suportate de catre castigator.


SECTIUNEA 14. ÎNCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Prezenta Campanie promotionala poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta campanie promotionala.


SECTIUNEA 15. LITIGII

În cazul unor potentiale litigii aparute între Organizator si participantii la Campania promotionala, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate în litigiu se vor adresa pentru solutionare instantelor competente române în jurisdictia carora se afla Organizatorul.
Prin participarea la aceasta Campanie promotionala, participantii sunt de acord sa respecte prevederile, termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial.
Prezentul Regulament Oficial a fost semnat în 5 exemplare originale si a fost autentificat astazi, 4 Mai 2010.
() in 17 mai 2010, 12:45
nu merge siteul www.competitianutriday.ro ce se intampla?
Chiriuc (bucuresti) in 17 mai 2010, 14:29
Super promotie!Mai ales ca imi place f mult iaurtul Danone. Recunosc ca in ultima saptamana il schimbasem cu alta marca, pt variatie, dar acum o sa ma intorc la el. :-)) Imi plac foarte mult promotiile la dulciuri, iaurturi si capuccino pt ca particip doar la ceea ce intr-adevar cumpar pt consum. Acum, ca o gluma, pacat ca nu le am si cu bautura, ca este o promotie foaaaaaarte interesanta ce are drept premiu o croaziera. :-))
Moderator 2 (Infopromotii) in 17 mai 2010, 16:08
@ daniel (Valenii de munte): site-ul e functional - daca nu reusesti sa il accesezi foloseste combinatia de taste CTRL si F5 pentru a sterge din memoria calculatorului inregistrarea paginii respective inainte ca site-ul sa fi fost activat.
() in 17 mai 2010, 16:30
buna eu am trimes cateva bonuri am luat iaurt danone nutriday iaurt cu fructe de 125 gr e bn adica am procedat bn mi sa trecut cate 6 pe bon ast raspuns daca am procedat bn multumesc si spor la premiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
() in 17 mai 2010, 19:38
nu stiu unde sa scriu bonu fiscal nu gasesc formularu de inscriere
lucian (roman) in 17 mai 2010, 20:07
un singur produs din cele participante la concurs cumparat in 6 buc. pe un singur bon e valabil ?
Moderator 2 (Infopromotii) in 17 mai 2010, 23:43
@ elena (Bucuresti): intra pe site-ul www.competitianutriday.ro si apoi foloseste butonul "Inscrie-te in promotie"; sau, daca ti-e mai usor, foloseste sms.

@ lucian (Roman): intrebam organizatorii si revenim cu un raspuns :)
Moderator 2 (Infopromotii) in 18 mai 2010, 09:48
@ lucian (roman), elza elena (HALCHIU): cele 6 produse nu trebuie neaparat sa fie diferite intre ele; poate fi un singur produs, in 6 exemplare, sau combinatii de produse - important este sa fie dintre produsele participante.
() in 18 mai 2010, 10:26
pe bonul pe care m-i la dat la 6cutii de iaurt danone nutriday nu scrie decat iaurt pe bonul fiscal este valabil,mi sa spus ca asa este din casa?
Moderator 2 (Infopromotii) in 18 mai 2010, 11:03
@ daniel (valenii de munte): este in regula, Daniel, atata timp cat pastrezi bonul si capacele produselor pentru validare.
Adina (Buzau) in 19 mai 2010, 12:10
Mai are cineva probleme cu site ul de la danone???? Eu am incercat azi sa bag un bon si nu merge ....
Moderator 1 (Infopromotii) in 19 mai 2010, 13:38
Draga Adina,
Le-am semnalat organizatorilor problema ta si te roaga sa ne explici unde ai intampinat dificultati, la ce moment al inscrierii, sau sa ne scrii un mesaj folosind rubrica de contact din chenarul rosu de mai sus si sa ne lasi un numar de telefon la care sa poti fi contactata pentru a primi indrumarile necesare. Site-ul Danone functioneaza.
Adina (Buzau) in 19 mai 2010, 14:30
Am completat toate datele de pe site iar cand dau trimite se incarca dar nu se intampla nimic nu mi apare...,, Felicitari te ai inscris in promotie,, sau ceva de genul... Ieri a mers site ul insa azi nu mi mai merge.. Exista un numar maxim de inscrieri de pe un ip??? Bonul pe care voiam sa l bag azi are data de ieri ..insa am vazut ca merge bagat si un bon de pe o data anterioara...
Moderator 1 (Infopromotii) in 19 mai 2010, 16:34
Draga Adina, am primit din partea organizatorilor urmatoarele precizari pentru tine:
"Va rugam sa va uitati cu atentie in dreptul fiecarui camp completat, intrucat in cazul unei completari eronate al unuia dintre acestea, acest lucru este semnalat printr-un mesaj scris cu rosu in dreptul campului respectiv. Daca nu completati toate campurile obligatorii (marcate prin *) si apasati butonul "Trimite", sub campurile necompletate va fi afisat un mesaj cu rosu prin care veti fi anuntat, fie ca respectivul camp este obligatoriu, fie ca, de exemplu "codul trebuie sa contina numai cifre", iar inregistrarea nu va putea fi finalizata cu succes pana la completarea corecta si completa a campurilor.
In cazul in care s-au completat corect toate campurile obligatorii, dar inregistrarea tot nu se finalizeaza cu succes atunci va rugam sa verificati daca aveti Java Script activat."
Daca mai intampini dificultati, te rugam sa ne anunti si sa ne spui toate detaliile.
erzilia (suceava) in 19 mai 2010, 21:44
M-am inscris si eu,azi...iar dupa ce am dat trimite nu sa intamplat nimic...nici macar "Felicitari te-ai inscris in promotie"...desi am scris corect toate campurile obligatorii.
bogdan (bucuresti) in 19 mai 2010, 23:31
dupa ce completez tot formularul si il trimit imi apare acest mesaj :"Ne pare rau dar inregistrarea nu a putut fi efectuata. (problema parametrii)".care ar putea fi problema?
ionela (iasi) in 20 mai 2010, 10:18
am trimis si eu un cod fiscal si au trecut cam 18 ore si nu am primit nici o confirmare de participare.sa mai incerc sa mai trimit acelasi cod?
Moderator 2 (Infopromotii) in 20 mai 2010, 11:59
@ erzilia (suceava), bogdan (bucuresti), ionela (iasi) - ati citit si instructiunile publicate de Moderator 1 putin mai sus (19 mai)?
bogdan (bucuresti) in 20 mai 2010, 12:42
da am citit si am completat tot ce era de completat dar acelasi mesaj il primesc,o sa incerc si de pe alt calculator si alt ip .
erzilia (suceava) in 20 mai 2010, 20:20
in aceasta seara am reusit sa ma inscriu si am primit si mesaj:"Felicitari te-ai inscris in promotie"...
Moderator 1 (Infopromotii) in 21 mai 2010, 13:34
Dragii nostri, organizatorii ne-au transmis pentru voi ca au verificat din nou aplicatia de inscriere online, iar aceasta functioneaza perfect. Va rugam sa ne anuntati daca intampinati dificultati de acum inainte.
Spor la premii tuturor!
Alina (Oradea) in 22 mai 2010, 19:38
Afland despre promotie, am cumparat de la Metro 8 iaurturi Danone Nutriday delicios cu fructe. Factura este pe persoana fizica si pe langa iaurturi am mai cumparat doar 4-5 produse (deci nu en-gros). Va rog sa-mi spuneti daca pot participa cu numarul facturii (pentru ca in regulament se face referire la Bon fiscal....). Va multumesc
Chiriuc (bucuresti) in 23 mai 2010, 11:24
Acelasi lucru l'am facut si eu, Alina. Eu stiu ca factura de la Metro poate tine loc si de bon fiscal si, ce e mai important, atesta cumpararea produselor. Cred ca pe organizatori asta ii intereseaza, fie ca se numeste bon fiscal, fie factura.
STEFAN ADRIAN (BUCURESTI) in 23 mai 2010, 21:41
Site-ul functioneaza cand vrea el, eu am reusit sa inscriu un singur bon din vreo 20 de incercari, le-am semnalat problema si celor de la Danone, care nu stiau nimic despre asta, am si Java si din toate promotiile active sau trecute cu inscriere pe net este singura care functioneaza cum functioneaza, in concluzie folositi SMS-ul.
silviu-florin (bv) in 24 mai 2010, 19:11
Buna ziua, Nu stiu alti participanti cum nu reusesc sa se inscrie la acest concurs. Eu m-am inscris prin ambele modalitati de inscriere. Site-ul si sms-ul merg super ok. Mult noroc tuturor!!!
gheza (arad) in 25 mai 2010, 14:05
Si eu am facturi pe persoana fizica de la metro.am o intrebare:se poate ca in cursul unei extrageri o persoana sa castige mai multe premii?normal, cu facturi diferite.adica eu am inscris vreo 45 de facturi si daca imi iese la tragere si o carte si o bicicleta si un laptop, le primesc pe toate, nu?Va rog sa intrebati pe Danone. multumesc
Moderator 1 (Infopromotii) in 25 mai 2010, 14:16
Dragii nostri, am primit din partea organizatorilor urmatoarele precizari pentru voi:

"La promotie se poate participa inclusiv cu facturi Metro si Selgros, cu urmatoarele specificatii:
- facturile trebuie sa fi fost emise pe persoana fizica
- data de emitere a facturii trebuie sa se incadreze cu perioada promotiei
- inscrierea in promotie se face prin SMS sau pe site, dupa cum urmeaza:
  •  numar factura + data (Selgros)
  •  numar factura (doar cifrele, fara alte semne) + data (Metro)"
gheza (arad) in 25 mai 2010, 14:26
Adica in afara de numar factura+data trebuia sa scriu in paranteza si Metro?Eu am trimis doar numar factura si data, le-am trimis prin sms acum vreo 3 zile pe toate, nu am stiut ca trebuie sa mai scriu si alceva.asta daca trebuia sa scriu si Metro.
Moderator 1 (Infopromotii) in 25 mai 2010, 15:54
Salut, Gheza! Organizatorii ne-au transmis pentru tine urmatorul mesaj:

"In cazul in care aceeasi persoana participa cu mai multe bonuri diferite la promotie, intrarile sunt considerate valide, iar in cazul in care castiga mai multe premii le primeste pe toate, pentru ca a cumparat mai multe produse si s-a inscris in promotie de mai multe ori.
Nu trebuie sa specifice daca este factura Metro >> doar sa scrie numar factura (doar cifrele, fara alte semne) + data, sa pastreze factura si capacele pentru validare."
DANIELA (Buciumeni, sat Valea-Leurzii) in 26 mai 2010, 15:30
Buna ziua. As dori sa semnalez un punct slab al regulamentului. Eu sunt si consumatoare Danone si cu aceasta ocazie si participant. Nu as dori sa se intample si aici ce s-a intamplat la alta promotie, cand se putea inregistra acelasi cod pe mai multe nr de tel, si toate inregistrarile erau considerate valide. In regulament scrie : ,,Mesajele SMS trimise de pe acelasi numar de telefon si care vor contine acelasi numar de bon fiscal si aceeasi data ca un SMS transmis anterior sau ca o inregistrare pe site-ul promotiei la care este specificat pentru contact numarul de telefon de pe care se trimite SMS-ul nu vor fi considerate valabile.´´ Acest lucru lasa loc interpretarii ca acel cod este valid DACA VA FI TRIMIS DE PE ALT NR DE TEL, NU DE PE ACELASI. Ati inteles ideea? As dori sa semnalati acest lucru organizatorilor Danone si acestia sa-si spuna punctul de vedere, ce vor face in cazul in care la o extragere, va iesi o factura care se regaseste si ca nr si ca data, pe mai multe telefoane? Cui i se va da premiul?Multumesc mult si astept nerabdatoare raspuns, inainte de prima extragere.
DANIELA (Buciumeni, sat Valea-Leurzii) in 26 mai 2010, 16:13
Imi permit sa fac o sugestie. Cu siguranta ca se vor gasi facturi cu acelasi nr si emise pe aceeasi data, dar scoase in magazine si orase diferite. La fiecare extragere, sa se verifice daca factura iesita castigatoare se regaseste trimisa pe mai multe nr de tel. Oricum , pt validare trebuie sa trimiti factura in original si capacele. Daca da, sa fie contactati si ceilalti,pe nr de tel pe care se regaseste acelasi nr de factura cu aceeasi data, si sa trimita si acestia prin posta facturile care au acelasi nr si data ca si factura iesita castigatoare. In cazul in care cineva nu raspunde la telefon sau refuza sa trimita factura lui, e clar ca e posibil ca acel numar de tel sa apartina persoanei a carei factura a iesit castigatoare si nu are cum sa mai faca rost de inca o factura, diferita de cea iesita castigatoare, dar care sa aiba acelasi nr si sa fie datata conform facturii iesita castigatoare(deci acea persoana a inscris factura pe mai multe nr de tel ) si sa fie invalidata, si sa se treaca la rezerve. As dori sa aflu si parerile celorlalti de pe forum, daca au idei mai bune...
xxx (brasov) in 26 mai 2010, 19:05
Trebuie sa fie produse diferite ca nu se mentioneaza in regulament si cate coduri pot trimite ca nici asta nu scrie in regulament?
DANIELA (Buciumeni, sat Valea-Leurzii) in 27 mai 2010, 09:54
Buna dimineata. ieri am trimis 2 mesaje in care semnalam o mica problema in regulament ce lasau loc la interpretare. Astazi vad ca nu s-a postat nici unul dintre ele. Sper ca nu ve- ti face ca la promotia Oetker, cand eu am semnalat problema codurilor multiple inca de la inceputul campaniei, mesajul meu a fost postat trunchiat aici, raspunsul organizatorilor a fost ambiguu, pt ca la final sa ,,se sparga buba'' si sa fie tot tam tamul care s-a facut la final. De ce nu s-au postat mesajele mele aici?Multumesc
Moderator 1 (Infopromotii) in 27 mai 2010, 13:05
Draga Daniela, am primit din partea organizatorilor urmatoarele precizari pentru tine:

"Extragerile promotiei se desfasoara din Inregistrarile Valide. Inregistrarea contine in cazul participarilor prin SMS Numar de Telefon, Nr. Bon si Data Bon iar in cazul participarilor web contine Nume, Prenume, Sex, Numar de Telefon, Nr. Bon si Data Bon.
Castigatorul este identificat prin cele 3 elemente in cazul participarilor prin SMS si prin cele 6 elemente in cazul participarilor prin Web.
De asemenea, trebuie mentionat ca validarea premiului se face cu verificarea unicitatii bonului, prin preluarea datelor de validare Nr. Bon, Data Bon, Numar casa de marcat si prin verificarea copiei Bonului Fiscal prin Fax sau e-mail si a originalului la inmanarea premiului."

Daca mai ai si alte nelamuriri, te rugam sa ne anunti.
Mihaela (Drobeta-Turnu Severin) in 27 mai 2010, 13:24
Vreau sa va intreb si eu ceva.Am cumparat un pachet de Nutriday de 8buc(8buc la pret de 6).Este suficient pentru a participa la concurs acest pachet avand in vedere ca este format din 8 buc de produs sau se considera ca intreg pachetul formeaza un singur produs si in acest caz ar mai fi trebuit sa cumpar inca cel putin 5 alte produse pentru a participa la campanie?
Moderator 2 (Infopromotii) in 27 mai 2010, 14:18
Raspuns pentru burlacu (brasov) si Mihaela (Drobeta-Turnu Severin): Pentru a intra in promotie trebuie cumparate minim 6 produse (din gama Nutriday) pe acelasi bon, apoi trebuie trimis numarul bonului si data de pe bon. O persoana poate participa de mai multe ori cu bonuri diferite.
gheza (arad) in 28 mai 2010, 19:47
Seara buna.Si eu remarcasem punctul slab din regulament si sa fiu sincer nu prea am inteles explicatia pe care au dat-o cei de la danone. de control, am inscris pe tel meu un bon si mi-a dat mesaj de inscriere.Am inscris acelasi bon cu aceeasi data si pe tel nevestii,si i-a dat si ei mesaj de felicitari, esti inscris la promotie.am o intrebare:asta e exemplu concret pe care l-am dat. daca iese castigator bonul meu, pe cine suna?pe mine sau pe nevasta?si cine primeste premiul?sau, si mai bine, mai e valid acest bon?daca ma suna pe mine si raspund si trimit bonul in original si mai suna si pe sotie, fara sa stie ca e sotia mea, si ea nu raspunde, nu se pune ca eu am avut DOUA sanse de castig pe UN SINGUR acelasi bon?as vrea sa primesc raspuns concret, cum va face cei de la danone in exemplul clar de mai sus?multumesc frumos pt raspuns si sper ca totul sa fie clar de la inceput, ca toata lumea sa fie multumita si sa nu iasa vorbe la final.va rog sa imi postati mesajul
Chiriuc (bucuresti) in 29 mai 2010, 10:58
Buna tuturor! Daniela a pus o intrebare pertinenta si, sincera sa fiu, raspunsul de la Danone nu m-a lamurit f tare. Si eu am citit cu mare atentie regulamentul si, intr-adevar, chestia cu ,,mesajele SMS trimise de pe acelasi nr de tel´´lasa loc de interpretare, adica lasa loc la inregistrari multiple ale aceluiasi bon. Ma rog, las organizatorii sa faca sau sa nu faca ceva in privinta asta. Eu vreau sa spun altceva: se spune ca inregistrarile care au iesit castigatoare, nu mai intra la extragerile ulterioare. Adica, chiar daca si eu as fi tentata sa-mi inscriu cele vreo 80 de facturi pe vreo 5 sau 6 telefoane, nu mi-ar placea sa risc sa castig vreo carte de Jamie Oliver (cu toate ca imi doresc una), pe nr meu de tel, sa trimit factura originala, iar pt marele premiu Dacia Duster sa iasa aceeasi factura, dar pe nr mamei. Daca deja eu am trimis factura in original pt carte, de unde o sa fac rost de alta, avand acelasi nr si aceeasi data, pt marele premiu? Deci ar trebui sa ne gandim bine daca dorim sa profitam de aceasta mica ...scapare (ca sa zic asa) a regulamentului. Risti sa iei ceva, dar sa scapi altceva...
Chiriuc (bucuresti) in 29 mai 2010, 14:35
Sugestia Danielei mi se pare cam greu de pus in practica, plus ca, asa cum tot ea a remarcat, se poate sa existe mai multe facturi cu acelasi nr, dar emise in orase diferite. Sa suni pe toti care au factura cu nr similar facturii iesite castigatoare si sa le spui ce? ca vrei sa verifici daca alta persoana a inscris de mai multe ori acea factura? raman oamenii ceilalti cu un gust amar.adica ei nu au castigat nimic, dar trebuie sa trimita si ei factura lor doar pt a fi validat altcineva care a avut sansa sa castige... Solutia mea este mai simpla: pt a fi validat, un participant sa trimita TOATE facturile pe care le-a inscris pe nr lui de tel, nu doar FACTURA CASTIGATOARE. In acest fel, daca cineva ar vrea sa inscrie o factura pe mai multe nr, in momentul in care a castigat ceva, trebuie sa le trimita pe toate. Si cum inscrierile se raporteaza de la o saptamana la alta, adica in fiecare saptamana participa TOATE INSCRIERILE, incepand cu cele din prima saptamana, nimeni nu va risca sa trimita saptamana asta toate facturile de pe NR LUI, doar pt ca poate a castigat o CARTE, cand poate saptamana viitoare castiga sotia sau mama sau tata, (ca de regula inscrierile multiple se fac pe tel familiei) UN LAPTOP, cu ACELEASI FACTURI dar pe care deja le-a trimis pt carte si,evident,nu are de unde sa le mai trimita o data. Si astfel pierde laptopul. In momentul in care facturile ajung la sediu, sa fie stocate undeva, iar in momentul in care aceeasi persoana are bafta sa mai castige ceva, dar cu alta factura, ea doar sa sune si spuna ca tot pe nr iesi castigator a mai castigat ceva si facturile sunt deja la ei.
gheza (arad) in 30 mai 2010, 23:24
@DANIELA-stii cum e romanul, daca nu am castigat eu, la ce sa trimit eu factura ca sa fie validat altul? ar trebui sa se gaseasca alta modalitate.am pus si eu o intrebare ieri intr-un mesaj dar vad ca nu a aparut, cred ca nu se lucreaza in weekend.in cazul meu, eu de control am inscris o factura pe 2 nr de tel, sa vad daca merge si a mers, am primit mesaj de inscriere pe ambele tel, nu am facut cu rea intentie si eu sunt gata sa rup factura cu pricina, sa nu o mai iau in calcul pt extrageri, am vrut doar sa vad daca merge.
Ada (Bucuresti) in 31 mai 2010, 10:03
Eu si prietena mea mergem la un supermarket atunci cand acesta deschide : trecem pe la case diferite si avem intotdeauna bonuri cu acelasi numar de bon fiscal si desigur aceeasi data , difera doar celelalte date de identificare ale bonului (casa de marcat/pos,etc) ; magazinul fiind abia deschis, de obicei avem bonurile 1,2,3, etc...depinde cate bonuri ptr concurs facem in ziua respectiva. Asa ca daca eu inscriu bonul nr 1 din data de 30 mai, prietena mea va inscrie excat aceeasi succesiune de date, desi vorbim despre bonuri diferite. In plus, in ziua respectiva se vor emite nenumarate alte bonuri cu numarul 1 care ar putea fi inscrise la concurs... Asadar...nu inteleg care este framantarea unora de aici, este clar ca se extrage sms-ul inscris, identificat prin numar de telefon, numar si data bon. Asa ca daca este extras sms-ul trimis de mine de pe telefonul meu, ma suna numai pe mine, nu o suna si pe prietena mea care a inscris bonul ei cu aceleasi date de ifdentificare, si nici pe toti cei care au inscris la randul lor un bon nr 1 din data de 30 mai... ptr ca acelea sunt inscrieri separate, fara nici o legatura cu inscrierea mea. Eu inteleg ca e bine sa fi precaut sa nu cumva sa triseze careva, dar nici exagerarile nu sunt recomandate . In plus, asa cum spune @Chiriuc, este mai mult decat absurd sa inscrii de doua sau mai multe ori acelasi bon, ptr ca inscrierile se reporteaza de la o saptamana la alta si numarul premiilor este mare, asa ca risti ca pentru o carte de bucate pe care ai validat-o cu bonul x sa pierzi un laptop castigat ulterior cu acelasi bon trimis in duplicat, sau...rasul curcilor, chiar masina!!!!! Asa ca cel care vrea sa triseze inscriind duplicate de pe tel diferite isi face mai mult rau decat bine!!!!! Bafta tuturor si nu va mai ingrijorati ca va fura careva premiile , daca e sa ai noroc ai...in plus, una e sa trimiti un bon si alta e sa trimiti 80, precum @Chiriuc. Asa ca nu mai invidiati castigatorii daca va multumiti cu inscrieri putine. Norocul este important, dar el mai poate fi si ajutat daca depui un efort de timp, efort si, mai ales, material, si ai cat mai multe inscrieri! Cat despre eventuale modificari aduse acestui regulament, nu sunt de acord. Din principiu mi se pare deranjant ca un regulament sa se schimbe DUPA ce campania a fost deja lansata, mi se pare lipsa de respect fata de participanti. Organizatorii pot eventual invata din erori si sa aiba grija sa nu le repete data viitoare, dar sub nici o forma sa nu mai modifice din mers regulile jocului. Ideea in sine de a schimba un regulament din mers mi se pare inacceptabila. Mersi. Bafta tuturor!
gheza (arad) in 31 mai 2010, 10:14
Chiriuc are dreptate,in caz de castig sa se trimita toate facturile inscrise pe acel nr de tel si asa se rezolva probl. Daca cineva a inscris facturile pe mai multe bonuri, tot el pierde ca daca saptamana asta a castigat o carte pe nr lui si le trimite pe toate, si saptamana viitoare castiga o bicicleta pe nr sotiei, cu una dintre facturi inscrise de mai multe ori, nu mai are de unde sa trimita factura castigatoare ca deja le-a trimis pe toate cand a fost sa fie validat pt nr lui, pt carte.hai ca la o bicicleta mai renunti daca ai copii mari si nu iti trebuie, dar la Dacia Duster.si asa toti sunt multumiti ca ar fi pacat sa se lase la liber inscrieri pe mai multe tel si la final cu o saptamana inainte sa se dea un act aditional cum s-a facut la alta promotie la care parca tot Daniela spusese.
Ada (Bucuresti) in 31 mai 2010, 10:56
Propunerea pe care o face @Chiriuc si pe care o sustine @Gheza este absurda. Sa zicem ca eu ma inscriu cu 100 de bonuri diferite si sunt extrasa cu unul dintre acestea, iar pentru validare mi se cere sa trimit bonul castigator si toate celelalte 99 de bonuri. Ce fac daca intre timp am pierdut unul dintre celelalte 99 de bonurii?!?!?! Adica eu am bine mersi bonul corespunzator inscrierii castigatoare, dar ptr ca am ratacit un alt bon, fara absolut nici o legatura cu cel castigator, sa nu mi se valideze castigul?!?! Pai nu vedeti cat de absurd este? Ok, daca as fi extrasa cu inscrierea corespunzatoare bonului ratacit, atunci asta este...am pierdut premiul ptr ca nu mai am bonul ca sa il validez, dar ar fi chiar culmea ca celelalte 99 de inscrieri care imi pot aduce premii sa imi fie invalidate in caz de castig doar ptr ca am pierdut unul dintre cele 99 de bonuri necastigatoare!!!! Situatia este imginara. INCA nu am ratacit niciun bon, dar acest lucru se poate intampla oricand si oricui si nu este normal ca ptr ca ai ratacit un alt bon fara legatura cu bonul castigator sa nu mai poti valida un premiu castigat conform regulamentului si pentru care ai bonul valabil. Ideea e ca vrand sa corectezi/impiedici ceva ajungi sa limitezi/impiedici altceva, ceea ce este absurd. Repet, campania a inceput, inscrieri s-au efectuat deja, va rugam nu mai modificati regulamentele din mers. Cine e atat de naiv incat sa riste sa piarda un premiu important pentru ca a efectuatr inscriei duplicate...treaba lui. Mersi.
gheza (arad) in 31 mai 2010, 11:19
Si eu imi fac cumparaturile din mai multe magazine, atat din supermarket cat si din magazine de cartier si niciodata nu am avut bonuri cu acelasi nr.nu exista ca intr-un supermarket bonurile sa inceapa zilnic de la 1 sau daca sunt mai mukte case, fiecare casa sa inceapa cu 1. daca e asa cum spui tu, pai atunci imi trec si eu cele vreo 45 de facturi pe 10 nr de tel si daca e sa castig ceva saptamanal, nu raspund la tel,ci raspund doar in ultima saptamana cand o sa fiu sigur ca e dacia. asa in loc sa am 45 de sanse o sa am 450,daca e sa extraga dupa sms.
gheza (arad) in 31 mai 2010, 11:27
@ADA- imi cer iertare pt curiozitate dar cu ce v-ar deranja sa trimiteti in caz de castig toate facturile pe care le ai? nu de alta, dar daca dvs si prietena dvs aveti aceeasi cantitate de bonuri cu acelasi nr si din aceeasi data sa nu le incurcati intre voi.va rog mult sa dati si parerea organizatorilor danone
gheza (arad) in 31 mai 2010, 12:05
Nu vreau sa ma cert cu nimeni, nu am timp dar inainte sa inchid calculatorul as vrea sa mai spun ceva referitor la Ada.eu si acum am 2 saci plini cu ambalaje Joe,chiar daca s-a terminat promotia trebuie sa mai fie un castigator.mi-e greu sa cred ca cineva care participa la un concurs rataceste un ambalaj, dar daca e asa, in cazul in care ai nu 100, ci macar 50 sau 10, daca ai ratacit 1 sg bon, sa nu se ia in calcul, sa trimiti restul de 99 sau 49 sau 9.uite si eu am inscris o factura pe 2 nr de tel.renunt de acum la acele 2 sms,nu ma mai intereseaza pt ca eu vreau ca totul sa fie pe bune.cum crezi ca s-au simtit oamenii de la o prmotie ce taman s-a incheiat cand unii au bagat coduri pe mai multe tel si recunosc ca am facut si eu asta, si dupa aia nu s-a mai dat voie?se poate da acum un act aditional, promotia abia a inceput si azi sint primele extrageri asa ca toti vor fi multumiti, nu e favorizat sau defavorizat nimeni.chiar mi-e greu sa inteleg refuzul acesta atat de categoric. am banuiala ca dvs si prietena dvs ati cam incurcat bonurile :-))
gheza (arad) in 31 mai 2010, 12:22
Ada a scris mai sus : Repet, campania a inceput, inscrieri s-au efectuat deja, va rugam nu mai modificati regulamentele din mers. Acum eu intreb:daca inscrierile s-au facut corect si pe bune, cu ce va deranjeaza un act aditional dat acum si care sa faca un pic de ordine?nu e decizia mea, va fi punctul de vedere al celor de la danone, dar ar trebui sa fie si ei putin suspiciosi cand cineva afirma sus si tare ca ,,inscrieri s-au efectuat deja, va rugam nu mai modificati regulamentele din mers´´. gata dl Moderator, eu mi-am spus punctul de vedere, nu o sa mai comentez nimic pe tema asta, astept doar raspunsul de la Danone. o zi buna la toti si mancati iaurt ca nu ingrasa.
Ada (Bucuresti) in 31 mai 2010, 12:52
@gheza : ai deja raspuns la intrebare :) . Sa stii ca si eu tin foarte mult ca trisorii potentiali sa fie inlaturati prin modul in care sunt redactate regulamentele concursurilor, dovada comentarii anterioare facute de mine in paginile altor promotii :) , dar nu imi place cand organizatorii schimba regulile din mers. Chestiune de principiu...Eu nu trisez tot din principiu, e alegerea mea si nu fac rabat de la ea. Ceea ce spui tu e la fel de absurd, ptr ca ar fi chiar culmea sa renunti la eventuale premii importante care ar putea aparea pe parcurs, de ex laptop-uri , doar ptr un mai mult decat ipotetic mare premiu. Gandeste-te cata lume se va inscrie pana la finalul campaniei, si cat de putin ar insemna chiar si cateva mii de inscrieri in puhoiul de cateva (foarte probabile) sute de mii de inscrieri totale. E absurd, trisorii de la acest concurs sunt mai mult decat naivi, in opinia mea.Si cred ca se insista prea mult pe latura asta, a potentialitatii unui castig "furat", in loc sa existe mai mult interes pentru partea pozitiva a lucrurilor. Multa bafta tuturor.
DANIELA (Buciumeni, sat Valea-Leurzii) in 31 mai 2010, 18:19
Draga Ada, nu inteleg de ce esti atat de revoltata la ideea de a trimite toate facturile daca vei castiga ceva. Tu cum crezi ca m-am simtit eu cand la promotia la care am facut referire mai sus, eu am inscris codurile o sg data, pe cand ceilalti isi inscrisesera codurile pe ,,n''telefoane?! Poate ca daca faceam si eu asa, castigam si eu ceva asa cum am inteles ca s-a si intamplat. Nu ma intelege gresit, nu mi-e ciuda pe cel care a castigat, ci mi-e ciuda pe mine ca nu am citit regulamentul cu atentie ca sa pot profita si eu. Eu am fost frustrata si m-am simtit nedreptatita de faptul ca s-a schimbat regulamentul la final, pe cand timp de mai multe saptamani toti au profitat si au inscris multiplu. De aceea am vrut ca si aici, observand aceeasi scapare, sa stiu negru pe alb daca pot sa inscriu o factura pe mai multe numere (de fapt se poate, dar nu stiu daca e si legal), pt ca nu vreau ca alte persoane sa faca lucrul asta, sa aiba mai multe sanse si cand sa vreau si eu, sa se schimbe regulamentul.
DANIELA (Buciumeni, sat Valea-Leurzii) in 31 mai 2010, 18:27
@Ada / daca organizatorii accepta ideea lui Chiriuc (recunosc ca ideea mea era putin cam greu de pus in practica) nu inseamna ca ,,schimba regulamentul din mers´´, cum ai zis tu, ci indreapta o mica probl care e cam cu dus-intors. Campania abia a inceput, maine vor fi primele extrageri. In plus, fiind la inceput, nimeni nu a pierdut vreun bon pana acum, cum ai sugerat tu. oricum cei care participa pun bonurile bine, iar daca se da si un act aditional, vor fi si mai atenti sa nu le piarda.
Gheorghe (Bucuresti) in 31 mai 2010, 23:09
Un act aditional prin care castigatorul trebuie sa trimita TOATE bonurile inscrise rezolva, in mare masura problema. Nu in totalitate, pentru ca daca am castigat o carte si sunt un participant incorect, nu trimit bonurile si totul se termina, astept urmatoarea extragere. Eu apreciez faptul ca organizatorii nu au pica pe marii gambleri, ei au raspuns ca un participant poate castiga oricate premii pentru ca daca au multe inscrieri inseamna ca au cumparat multe produse si totul este ok! Deja inscrierea nr bon plus data a facut ca, in cazul meu, doar 1% din bonuri sa coincida si nu este o problema sa fie trecut un alt membru al familiei, pentru a nu se rata inscrierea. Recunosc, as putea sa-mi multplic mult inscrierile, dar nu o fac, numai cei care limiteaza participarea, fara a intelege ca este inutil, o merita! Nu este cazul Nutriday, intr-adevar o competitie, care merita, totusi, amendamentul menit sa reduca sansele celor care s-ar gandi sa profite de imperfectiunile regulamentului. Parerea mea :)
Ada (Bucuresti) in 01 iunie 2010, 08:51
Nu inteleg de ce organizatorii nu isi iau din start masuri de precautie... Desi, asa cum am mai spus, din principiu nu sunt de acord cu modificarea regulilor din mers...pentru a scapa de trisori pot face punctual rabat de la principiu si m-as bucura ca organizatorii sa gaseasca o solutie care sa securizeze participarile si sa ii rarefieze pe trisori. Chiar sunt curioasa ce vor face si daca vor tine cont si de parerile noastre. Ceea ce au facut cei de la [...] nu mi-a placut, a fost o inechitate si o diferentiere artificiala intre participantii de dinainte si de dupa actul aditional. Va doresc tuturor bafta si sa castigati exact premiile pe care le doriti.
Chiriuc (bucuresti) in 01 iunie 2010, 09:26
Buna dimineata tuturor!Premiile frumoase incing spiritele... :-)) DANIELA- nu ai de ce sa fii suparata, ai vazut ca marele premiu la promotia cu pricina l-a castigat cineva cu 2 coduri.Sa spunem ca poate ai ratat unul din premiile zilnice, dar de asta trebuie sa citesti cu atentie regulamentul, sa-ti dai seama ce poti face pt a-ti creste sansele. In situatia de fata, vad ca ai fost mai mult decat atenta :-)) GHEZA, GHEORGHE- multumesc pt sustinere, cred ca asta ar fi o solutie buna, acum sa vedem ce spun cei de la Danone. @ALL - in cazul in care se permite tacit sa inscrii un bon de mai multe ori , ganditi-va ce s-ar intampla daca eu mi-as inscrie cele 80 de facturi(80 pana acum pt ca voi mai cumpara Danone cel putin pe inca 80 de facturi) pe 10 nr de tel? Daca si Gheza isi inscrie cele 45 ale lui, Gheorghe o mai avea si dansul vreo 100, plus ceilalti care intra zilnic aici si sunt la curent din prima clipa cu toare promotiile, vor fi MII DE INSCRIERI doar in baza a unor SUTE DE FACTURI. Sistemul de primire al sms 'urilor se va bloca. Plus ca Danone nu va avea o evidenta reala a profitului. In cazul facturilor emise de Metro si Sellgros au fost mai mult decat prompti, imediat au luat decizia si au stipulat prin act aditional 1 ca DOAR persoanele fizice pot inscrie facturi, nu si cele juridice. Cu siguranta ca isi vor spune punctul de vedere si in situatia de fata. O zi buna tuturor!
Gheorghe (Bucuresti) in 01 iunie 2010, 21:15
@Hilde: Era sa se intample o nenorocire, sa inscriu gresit numarul celui de-al 101-lea (!) bon! Asa am realizat ca organizatorul trebuie sa pretinda oricarui castigator sa prezinte, sa zicem, 90% din bonurile pe care le-a inscris. Altfel, inseamna ca un participant cinstit, care a pierdut un bon, sau a inscris un numar gresit, sa piarda totul. Va rog sa tineti seama de aceasta revelatie a mea.
Adina (Buzau) in 02 iunie 2010, 22:05
A fost cineva anuntat ca a castigat??? Se anunta castigatorii pe mail?? Sa stiu daca mai sper la vreun castig.
Adriana (Bucuresti) in 03 iunie 2010, 00:05
Am fost anuntata azi ca am castigat o bicicleta. Am bagat un singur cod. Bafta tuturor :)
Ada (Bucuresti) in 03 iunie 2010, 10:29
@Adriana : felicitari pentru premiu. Te rog sa imi spui si mie de pe ce numar de telefon ai fost sunata. Bafta in continuare!
Adriana (Bucuresti) in 03 iunie 2010, 13:26
@Ada: 031825....
Adina (Buzau) in 03 iunie 2010, 20:40
@Adriana:Felicitari !!! Bafta tuturor!
Ada (Bucuresti) in 03 iunie 2010, 21:53
@Adriana : iti multumesc pentru raspuns.
Chiriuc (bucuresti) in 04 iunie 2010, 18:49
Felicitari organizatorilor pt cum anunta castigatorii.O idee pe cat de simpla, pe atat de eficienta.
STEFAN ADRIAN (BUCURESTI) in 05 iunie 2010, 14:20
Propunere pt. organizatorii de concursuri : de ce nu se inscrie un cod unic sub folia sau sub capacul produsului, in acest fel s-ar elimina suspiciunile si discutiile, iar aceste coduri sa fie inscrise numai de catre cei care efectiv consuma produsele respective, codurile fiind vizibile numai dupa desigilarea produsului.
Adina (Buzau) in 05 iunie 2010, 19:00
Am castigat si eu o carte!!! Bafta tuturor!
Ada (Bucuresti) in 06 iunie 2010, 00:08
@Chiriuc : la ce te referi? Cum anunta castigatorii?
georgeta (bucuresti) in 09 iunie 2010, 13:25
unde sunt listele cistigatorilor de la extragerea din ` iunie?
aurica (tg-jiu) in 09 iunie 2010, 16:43
Felicitari organizatorilor.Bafta tuturor participantilor.
Moderator 2 (Infopromotii) in 09 iunie 2010, 20:33
Raspunsul organizatorilor pentru Georgeta (Bucuresti):
"Conform regulamentui, castigatorii sunt validati in termen de 2 saptamani de la extragere. Astfel lista cu castigatorii va fi postata pe site-ul www.competitianutriday.ro si www.infopromotii.ro cel tarziu pana la data 15 iunie.
Bafta tuturor!"
Moderator 2 (Infopromotii) in 09 iunie 2010, 20:38
Pentru Stefan Adrian (Bucuresti): se practica aceasta formula dar nu se poate aplica in toate cazurile - depinde de modul de ambalare, de modul de inscriptionare a codului - ca sa nu afecteze calitatea produsului etc.
STEFAN ADRIAN (BUCURESTI) in 09 iunie 2010, 21:38
@Moderator : Retetele culinare scrise pe interiorul foliei de protectie la Delicios nu afecteaza calitatea produsului, iar inscriptionarile de la promotiile anterioare in interiorul foliei sau al capacului afectau cumva calitatea ?
Moderator 2 (Infopromotii) in 10 iunie 2010, 03:46
Pentru Stefan Adrian (Bucuresti): eu am raspuns generic formularii tale la fel de generice "pentru organizatorii de concursuri", nu m-am referit neaparat la acest caz particular; am enumerat niste motive potentiale si am incheiat cu "etc" incercand sa sugerez ca pot exista multe alte motive obiective pentru care nu in toate cazurile se inscriptioneaza codurile sub folia sau capacul produsului.
Marius-Liviu (Pestera) in 14 iunie 2010, 15:51
Salut! Nu stiu daca ati remarcat, dar site-ul concursului nu mai functioneaza. Cand incerc sa trimit un cod, desi sunt toate campurile completate in mod corect, apare mesajul "nu ati introdus niciun cod!". Aceasta problema am remarcat-o inca de vineri. Care ar fi "buba"?
Moderator 2 (Infopromotii) in 15 iunie 2010, 19:28
Raspunsul organizatorilor pentru Marius-Liviu (Pestera):
"Am investigat problema si am descoperit ca unii utilizatori nu puteau sa trimita formularul de inscriere in promotie pentru ca il completau prea greu. Au fost modificate cateva setari si acum se pot face inscrierile pe site fara probleme.
Bafta in continuare!"
ligia (bucuresti) in 16 iunie 2010, 17:48
Buna ziua, Am fost anuntata ca am castigat o carte si in 15 am trimis fax (cu copia bonului si a CI) la numarul dat. Nu ma regasesc pe lista celor validati. A ajuns faxul ?
Adina (Buzau) in 16 iunie 2010, 22:04
Felicitari tuturor celor care au castigat!!!!
Ada (Bucuresti) in 17 iunie 2010, 12:15
@ligia : castigatorii din lista postata aici pe site corespund abia primei extrageri. Daca ai trimis abia ieri (15) acel fax, deduc ca ai fost sunata tot ieri (sau cel mai devreme marti), ceea ce inseamna ca ai castigat in cadrul celei de a treia extrageri. Deocamdata nici macar castigatorii celei de a doua extrageri nu au fost publicati, asa ca va mai trece ceva timp pana cand vei aparea si tu ca validata. Totusi, pentru a fi sigura ca faxul tau a ajuns si este ok iti recomand sa suni la numarul de telefon pe care il gasesti in regulament (infoline) si sa intrebi, sigur vor face verificari si te vor lamuri. Bafta!
Aniko (tg mures) in 17 iunie 2010, 20:02
salut la toata lumea,felicitari celor care au castigat eu ,din nefericire,nu ma numar printre castigatori n am noroc...asta este!
() in 27 iunie 2010, 14:04
Buna stiti vreau sa va felicit asa un concurs nu a m-ai fost de mult adica in sensul ca sa desfasurat ff corect si inca se desfasoara felicitari organizatorilor si tuturor care au contribuit la acest concurs am vazut ca toate judetele tari au primit cate un premiu felicitari si bafta concurentilor si mult succes.
ion (odorheiu secuiesc) in 29 iunie 2010, 16:11
salut la toti participantii la promotii . inca nu am castigat la aceasta promotie dar speranta moare ultima.felicitari organizatorilor acestui concurs. deci se poate fara coduri in exterior in interior. bonul de casa primit la cumpararea produsului datata rezolva toate reprosurile si contestarile privind normalitatea , legalitatea si transparenta promotiilor.aviz organizatorilor de promotii .multumesc pentru aparitie. bafta tuturor si spor la premii!
viorel (vulcan) in 02 iulie 2010, 09:57
Daca nu am putut raspunde la telefon cand am fost sunat,ce trebuie sa fac?
Moderator 2 (Infopromotii) in 04 iulie 2010, 12:26
Pentru Viorel (Vulcan): suna la numarul dedicat promotiei (vezi Sectiunea 9 din regulament) si intreaba acest lucru.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Danone - "Competitia Nutriday""

Ultima actualizare: 27 iul. 2010
Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Nume câştigător Localitate Judeţ/Sector Premiu Extragere Validare
Josan Lucian Tiberiu - Arad autoturism - validat
Boulescu Petru Darie - Braşov laptop - validat
Calugar Carmen - Braşov laptop - validat
Mircioi Dan Stefan - Brăila laptop - validat
Nitoiu Paul - Bacău laptop - validat
Lenta Angelica - Iaşi laptop - validat
Zainea Marian-Florin - Braşov laptop - validat
Tanasa Petrica - Galaţi laptop - validat
Alexandru Mario-Valentin - Bucureşti laptop - validat
Dinca Adina - Argeş laptop - validat
Pisica Niculae - Constanţa laptop - validat
Ciocan Mioara - Brăila laptop - validat
Timofte Georgeta - Galaţi laptop - validat
Ilies Dana - Maramureş laptop - validat
Tunyogi Reka - Bihor laptop - validat
Banceu Maria Emanuela - Argeş laptop - validat
Blebea Bianca-Cristina - Prahova laptop - validat
Mutu Dorina - Vrancea laptop - validat
Dodoc Ciprian - Sibiu laptop - validat
Coman Cristian - Bistriţa-Năsăud laptop - validat
Ardeleanu Lidia - Constanţa laptop - validat
Parascan Mihaela - Bucureşti laptop - validat
Radu Georgian - Buzău laptop - validat
Suman Cristinel Constantin - Neamţ laptop - validat
Ion Aida - Galaţi laptop - validat
Georgescu Vasile - Brăila laptop - validat
Butu Ligiea - Bucureşti laptop - validat
Dorobantu Ionut - Bucureşti laptop - validat
Iacob Emanuela - Bihor laptop - validat
Dogaru Cristian - Mureş laptop - validat
Stan Titi - Galaţi laptop - validat
Fotea Maxim Mihai - Neamţ laptop - validat
Szabo Andrea - Cluj laptop - validat
Boca George-Bogdan - Sibiu laptop - validat
Boulescu Gheorghe - Bucureşti laptop - validat
Grigorescu Milian - Iaşi laptop - validat
Banceu Maria Emanuela - Argeş laptop - validat
Bara Elena Ramona - Ilfov laptop - validat
Dodu Domnica - Galaţi laptop - validat
Raducanu Elena - Brăila laptop - validat
Bolboasa Marius - Teleorman laptop - validat
Ilie Claudiu-Vasile - Braşov laptop - validat
Baraian Radu - Cluj laptop - validat
Preda Florentina - Buzău laptop - validat
Moceanu Maria - Bucureşti laptop - validat
Iftimi Ana-Maria - Suceava laptop - validat
Dinculescu Lucia Daniela - Argeş laptop - validat
Nica Ecaterina - Dolj laptop - validat
Perisoti Marinica - Bucureşti laptop - validat
Mocanu Andreea Mariana - Bucureşti laptop - validat
Drugan Constantin - Braşov laptop - validat
Gavanescu Ion - Gorj laptop - validat
Szabo Robert - Timiş laptop - validat
Zsabo Carmen - Vrancea laptop - validat
Stanca Petrica - Constanţa laptop - validat
Dodu Valentin - Galaţi laptop - validat
Dobre Radu - Bucureşti bicicleta - validat
Chiriac Danut - Buzău bicicleta - validat
Mocanu Aurora - Vrancea bicicleta - validat
Miroi Anca Daniela - Bucureşti bicicleta - validat
Jumara Monica - Neamţ bicicleta - validat
Cuprian Mihaela - Galaţi bicicleta - validat
Berechet Ion - Argeş bicicleta - validat
Florea Emilia - Galaţi bicicleta - validat
Tudor Olteanu Mihai - Dolj bicicleta - validat
Brasoveanu Stelian - Prahova bicicleta - validat
Nenerica Irina Manuela - Iaşi bicicleta - validat
Lenta Angelica - Iaşi bicicleta - validat
Patuleanu Adriana - Bucureşti bicicleta - validat
Manea Rozica - Buzău bicicleta - validat
Soare Elena Cristina - Buzău bicicleta - validat
Petrescu Cristian - Iaşi bicicleta - validat
Topala Valeriu Iulian - Galaţi bicicleta - validat
Raucescu Elena Georgeta - Suceava bicicleta - validat
Chivu Laura - Bucureşti bicicleta - validat
Lenta Angelica - Iaşi bicicleta - validat
Stoica Corina - Constanţa bicicleta - validat
Ghita Daniel Mihail - Prahova bicicleta - validat
Andrei Ion - Prahova bicicleta - validat
Lontkowschi Petronela-Mirela - Iaşi bicicleta - validat
Boros Agneta - Cluj bicicleta - validat
Dumitrescu Catalina - Prahova bicicleta - validat
Laver Adrian - Maramureş bicicleta - validat
Marin Gheorghe - Dâmboviţa bicicleta - validat
Nemes Oana - Roua - Bucureşti bicicleta - validat
Filipovici Cristina - Bucureşti bicicleta - validat
Dumitrescu Florica - Dolj bicicleta - validat
Vulpe Gabriel Dragos - Buzău bicicleta - validat
Boulescu Gheorghe - Bucureşti bicicleta - validat
Roata Oana-Ileana - Timiş bicicleta - validat
Pop Mihai - Cluj bicicleta - validat
Panduru Angela - Bucureşti bicicleta - validat
Radulescu Adriana - Dâmboviţa bicicleta - validat
Cojocaru Adrian - Bucureşti bicicleta - validat
Toma Radu Florin - Bucureşti bicicleta - validat
Crangus Emanuil Marius - Argeş bicicleta - validat
Motoloiu Marian - Constanţa bicicleta - validat
Bizadea Camelia - Constanţa bicicleta - validat
Baltianu Florentina - Iaşi bicicleta - validat
Boulescu Gheorghe - Bucureşti bicicleta - validat

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Danone - "Competitia Nutriday"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media