CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Cu Golden Brau ai cont de VIP!

Concurs cu premii Golden Brau

Marele premiu: 100.000 euro. Premii instant: 1.000.000 x doza de bere Golden Brau de 0.5 l.

Daca ai peste 18 ani, cumpara oricare dintre produsele participante Golden Brau si cauta sub capac mesajele “doza 0.5l” sau “doza” pentru a castiga unul dintre premiile instant. Colecteaza capacele cu numere (7.500, 9.000, 12.000, 15.000, 18.000, 24.000, 30.000 si 10.000 alaturi de un cod alfanumeric) si aduna suma exacta de 100.000 pentru a castiga marele premiu, pe care il poti revendica sunand la (021)207.00.05.

Perioada promoţiei: 14 iulie - 31 august 2008

Documente conexe

Promotie expirata
34 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL PROMOTIEI

“Cu Golden  Brau ai cont de VIP!”

14 iulie 2008 – 31 august 2008

 

 

Art. 1. Organizatorul

 

Organizatorul promotiei „Cu Golden Brau ai cont de VIP!” este Heineken Romania SA (“Organizatorul”) inmatriculata la R.C. Bucuresti sub Nr. J40/12235/20002, CUI 13240781 RO, cu sediul social in Bucuresti, str. Tipografilor nr. 11-15, sector 1, cu sprijinul agentiei SC McCann Erikson SRL. Campania promotionala se va derula sub imperiul prezentului regulament - obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursul derularii Campaniei, dar nu inainte de a anunta modificarea consumatorilor.

 

 

 

Produsele participante la aceasta promotie sunt urmatoarele:

- sticlele de Golden Brau de 2L PET;

- sticlele de Golden Brau de 0.5l;

- dozele de Golden Brau de 0.5l;

 

Ambalajele promotionale vor putea fi identificate de catre consumatori prin (vezi Anexa):

 

i) etichetele promotionale care vor contine numele promotiei -„Cu Golden Brau ai cont de VIP!”si versiunea scurta a Regulamentului Oficial, amplasata pe eticheta;

ii) capacele promotionale. Capacele si inelele dozelor promotionale vor avea in interior una dintre urmatoarele inscriptii: 7500, 9000, 12000, 15000, 18000, 24000, 30000 si 10000 insotite de un cod alfanumeric din 4 (patru) caractere in cazul capacelor si din 2 (doua) caractere in cazul inelelor dozelor sau mesajele „doza 0.5l” si „doza”;

 

 

Art. 3. Drept de participare

 

Pot participa la campania promotionala doar persoanele fizice, cetateni romani cu varsta de 18 ani implinita pana la data de 14 iulie 2008 si care sunt de acord cu prevederile prezentului regulament implicit prin participarea la promotie. Nu au dreptul de participare la aceasta campanie angajatii Heineken Romania SA, angajatii SC McCann SRL, angajatii Hit Mail Romania si angajatii companiilor implicate direct sau indirect la organizarea promotiei precum si sotii/sotiile si rudele de gradul I ale acestora.

 

Art. 4. Durata promotiei si aria de desfasurare

 

Campania promotionala se desfasoara in perioada 14 iulie 2008 – 31 august 2008, inclusiv, si este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei. Incepand cu data de 01 septembrie 2008, produsele ambalate in ambalajul de promotie isi pierd calitatea de a participa la promotie astfel incat, prin comunicarea perioadei promotiei consumatorii sunt infomati cu privire la data incetarii ei iar Organizatorul nu poate fi tinut responsabil pentru acele produse promotionale existente pe piata ulterior perioadei promotiei.

 

 

Art. 5. Procedura promotiei

 

Sub fiecare capac sau inel (in cazul  dozelor) al ambalajelor participante descrise la Art.2 se gasesc inscrise urmatoarele: 7.500, 9.000, 12.000, 15.000, 18.000, 24.000, 30.000 si 10.000 insotite de un cod alfanumeric din 4 (patru) caractere in cazul capacelor si din 2 (doua) caractere in cazul inelelor dozelor sau mesajele „doza 0.5l” ori „doza”. Participantii trebuie sa se uite sub capacele sau inelele dozelor si sa adune EXACT suma de 100.000, castigand astfel un premiu in valoare de 100.000 de euro. Deasemenea, participantii care gasesc inscris sub capac sau sub inelul dozelor mesajul „doza 0.5l” sau „doza” au castigat o doza de bere „Golden Brau”.  

 

Valoarea totala a premiilor este de 530.000 Euro (fara TVA).

 

 

Art. 6. Conditii de validitate

 

Premiul „Doza 0.5l”

 

Participantii care au capace castigatoare sau inele castigatoare, corespunzatoare ambalajelor promotionale de 0.5l sticla,0.5l doza si 2L PET, sub care se gaseste mesajul „doza 0.5l” sau

“doza”, pot merge la oricare centru de premiere, care va fi identificat prin materialele promotionale, asezate in locuri vizibile. De indata ce s-a confirmat autenticitatea capacelor sau inelelor, participantul va primi premiul inscris sub capac sau inel in schimbul acestuia, pe loc. Capacele, inelele inscriptionate cu mesajul „doza 0.5 L” sau “doza”pot fi schimbate cu o doza de bere „Golden Brau”, in ambalaj de 0,5L, participanta la promotie, fara plata ei, pana in data de 31 august 2008, inclusiv.

De asemenea adresele centrelor de premiere vor fi disponibile pe site-ul www.goldenbrau.ro si la infoline 021 207.00.05 (numar de telefon cu tarif normal), disponibil intre orele 9:00 – 18.00, de luni pana vineri, exclusiv sarbatorile legale, pe intreaga durata a Campaniei

In cadrul acestei Campanii, nu este posibila inlocuirea nici unuia dintre premiile oferite, constand in doze de bere Golden Brau de 0.5l, cu contravaloarea acestora in bani sau cu alte beneficii.

 

Premiul „100.000 euro”

 

Participantul care aduna capace sau inele in interiorul carora sunt inscrise numere a caror suma este de EXACT 100.000, este castigatorul unui premiu in valoare de 100.000 euro. Acesta trebuie sa sune la Infoline (numar de telefon cu  tarif normal) 021 207.00.05 intre orele 09:00    18:00, de luni pana vineri, exclusiv sarbatorile legale, pe durata Campaniei, dar nu mai tarziu de 31 august 2008.

 

Participantul va trebui sa indice codurile din interiorul capacelor, numele si prenumele, varsta, numarul de telefon, Codul Numeric Personal, adresa completa si perioada cand poate fi gasit acasa.

 

Dupa aceasta notificare telefonica si in termen de maxim 14 zile, participantul trebuie sa se prezinte la sediul organizatorului (la data si ora indicata de acesta din urma), pentru a se efectua o verificare preliminara a capacelor/inelelor castigatoare (care vor fi predate organizatorului pe baza unui proces verbal de predare primire, cu datele de contact - respectiv numele, prenumele, varsta, domiciliul, CNP, numarul si seria buletinului/ cartii de identitate ale participantului si semnatura –toate acestea intr-un plic sigilat de catre participant). Confirmarea predarii plicului sigilat va fi facuta pe baza unui proces-verbal de predare primire care va include si acordul expres scris al participantului in vederea utilizarii in mod gratuit in cadrul Campaniei, a datelor personale –fotografiilor si imaginilor participantului, conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare, numai daca acesta este de acord.

Plicul sigilat continand capacele/inelele castigatoare si raspunsul scris, asa cum am mentionat mai sus foloseste pentru validarea premiului. Participantului la promotie i se va comunica pe loc rezultatul validarii capacelor/inelelor precum si alte informatii privind procedura de intrare in posesia premiului.

 

Castigatorul are doua optiuni in ceea ce priveste inmanarea premiului si anume:

- sa-si deschida un cont in Euro la o banca in Romania in termen de 14 zile de la incheierea promotiei;

- sa-si deschida un cont in Euro la o banca in Elvetia in termen de 14 zile de la incheierea promotiei;

 

 

Obligativitatea deschiderii unui cont in Euro este in sarcina exclusiva a castigatorului. Toate formalitatile de deschidere a unui cont atat la o banca din Romania, cat si la o banca din Elvetia sunt responsabilitatea exclusiva a castigatorului.

Organizatorul se obliga sa vireze suma de 100.000,- Euro, reprezentand premiul, in contul indicat de castigator in maxim 30 zile de la data comunicarii contului de catre acesta si a semnarii unei Conventii intre castigator si Organizator, document ce-i ofera acestuia din urma posibilitatea efectuarii transferului bancar.

Toate costurile legate de transferul bancar sunt suportate exclusiv de catre Organizator.

Castigatorii isi vor putea revendica premiile pana cel tarziu in data de 31 august 2008 (inclusiv), in limita stocului de premii disponibil.

Pentru informatii referitoare la Campanie, va rugam sa sunati la Infoline (numar cu tarif normal): 021 207.00.05 de luni pana vineri, disponibil intre orele 9:00 - 18:00 , exclusiv sarbatorile legale.

 

 

Art.7 Descrierea premiilor

 

In cadrul acestei campanii promotionale vor fi oferite premii instant, constand in doze de bere „Golden Brau” de 0.5l. In total vor fi acordate 1.000.000 de doze de bere.

De asemenea se va acorda un Mare Premiu, in valoare de 100.000 euro , participantului care aduna capace/inele a caror valoarea adunata, conform cifrelor din interior, sa fie EXACT 100.000.

Valoarea totala a premiilor este: 530.000 Euro (TVA inclus)

 

 

Art.8 Revendicarea premiilor. Capacele/Inelele castigatoare

 

Premiile vor fi acordate doar daca revendicarea acestora va avea la baza capacele/inelele care vor contine in interior textul imprimat de catre Organizator sau agentii sai – pentru ambalajele promotionale de 0.5l sticla, 0.5l doza si 2L PET. Revendicarile facute pe baza unor capace/inele promotionale care sunt ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care contin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzand fara limitare orice alt tip de modificari ale capacelor sau ale elementelor lor componente datorate manevrarii acestora, vor fi nule si nu vor fi luate in considerare de Organizator.

 

 

Art.9 Erori si capacele/inelele promotionale necorespunzatoare

 

Organizatorul, agentiile Organizatorului si vanzatorii cu amanuntul ai produselor promotionale participante sau afiliatii acestora nu vor fi raspunzatori pentru erori de imprimare sau alte erori sau pentru modificarea capacelor/inelelor si a elementelor componente necorespunzatoare. In situatia in care, datorita unor erori, numarul capacelor/inelelor promotionale castigatoare depaseste numarul premiilor specificate in acest Regulament, Organizatorul nu va acorda mai multe premii decat cele prevazute in prezentul Regulament.

 

 

Art.10 Responsabilitate

 

Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere si nu va fi parte in cazurile referitoare la pretentii asupra dreptului de proprietate asupra capacelor/inelelor promotionale castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra capacelor/inelelor promotionale castigatoare nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care a prezentat revendicarea Organizatorului in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Prin participarea la Campanie, toti participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si eventualilor castigatori.   

Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor, sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament..

 

 

Art. 11 Taxe si impozite

 

Organizatorul Campaniei se obliga sa suporte impozitul pe venit datorat de castigatori in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, suplimentar fata de premiile nete acordate conform prezentului Regulament, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor

 

 

Art. 12 Incetarea campaniei inainte de termen

 

Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie.

 

 

Art. 13 Litigii

 

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.

 

 

Art.14 Regulamentul

 

Regulamentul este disponibil gratuit pentru toti participantii in toate magazinele participante la aceasta Campanie sau pentru oricine suna la Infoline (numar cu tarif normal): 021 207.00.05 de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 18:00, exclusiv sarbatorile legale, pe intreaga durata a Campaniei potrivit celor mentionate in Sectiunea 3 sau pe site-ul www.goldenbrau.ro. Art.15 Informatii suplimentare

Prin participarea la aceasta Campanie participantii castigatori isi dau acordul expres cu privire la dreptul Organizatorului de a folosi numele, localitatea, fotografia, imaginea si vocea acestora si de a le face publice, indiferent de suportul utilizat (foto, audio si/sau voce), fara nici un fel de plata aferenta . Castigatorii tuturor premiilor sunt de acord sa semneze o declaratie scrisa in acest sens, conform celor solicitate de Organizator.
Nu avem elemente multimedia.
Cipri (IS) in 26 iulie 2008, 10:24
e simplu... daca ai gasit cifra de 10.000 e ca si cum ai castigat marele premiu, iti mai ramane sa chemi toti prietenii la o bere si sa aduni capacele/ inelele pana la 90.000 , daca nu vreti sau prietenii sunt plecati in vacanta contactati-ma pe mine , am deja acesta suma :)))
raul (oradea) in 26 iulie 2008, 14:04
destul d buna promotia... dar cu codurile din capace, pe o terasa cu prietenii, nu prea merge, k doar nu o sa-i zici ospatarei ADUCETI-MI CAPACELE VA ROG mi se pare putin penibil. da o sa bem mai mult acasa .. la doza... in rest... SUCCES
Gheorghe (Bucuresti) in 26 iulie 2008, 16:05
Nu este o promotie atragatoare, din cauza mecanismului ales neinspirat. Pacat, pentru ca premiul, desi unic, ar fi putut starni interesul multor participanti. Am auzit ca genul acesta de mecanism functioneaza astfel: pentru a se elimina riscul pierderii unicului inel (capac) castigator (cel cu 10.000, cum bine observa dl. Cipri) - nu toti consumatorii berii urmaresc/aduna/pastreaza inelele/capacele sau sticla/doza castigatoare pur si simplu nu se vinde pana la incheierea promotiei - organizatorii plaseaza, la o data si intr-un magazin alese aleator, doza/sticla castigatoare si urmaresc discret cumparatorul care o ia din raft. Urmeaza identificarea, validarea, felicitarile. Asa ca nu sunt sanse pentru cine cumpara aceasta bere de la localuri de alimentatie publica, de la chioscuri/mici magazine sau cu bax-ul. Repet, am auzit, dar mi se pare plauzibil. Sigur ca organizatorii vor fi luat masuri sa existe deplina confidentialitate desi, ca in aproape toate promotiile, chiar prin regulament recunosc implicit ca nu totul este tinut sub control: vezi lista celor care nu au dreptul sa participe. Astept de mult o promotie in al carei regulament sa fie precizat: "La aceasta promotie pot participa si angajatii nostri, angajatii agentiei de publicitate care ne sprijina, angajatii tuturor companiilor implicate direct sau indirect in organizarea promotiei, precum si parintii, bunicii, sotii/sotiile, copiii, nepotii, fratii/surorile, . acestora (adica tot neamul lor)". Ar insemna ca s-au luat intr-adevar masuri pentru desfasurarea corecta a respectivei promotii. In concluzie, cred ca mecanismul acestei promotii nu este destinat sa duca si la cresterea vanzarilor, fapt ce ar fi trebuit sa intereseze producatorul.
alin (motru) in 26 iulie 2008, 18:35
si eu am suma de 90000,cine are pecea cu 10000 sa ma sune............................
Plescan (cluj-napoca) in 26 iulie 2008, 22:08
Suma de 90.000 o am si eu.Usor pana aici.10.000 sunt sigur ca e o rara avis.
Costin (Bistrita) in 27 iulie 2008, 10:21
Am gasit cifra de 10.000 ...Intrebare sumele de sub capace se pot repeta..? Daca se pot repeta este Simplu .
I (Constanta) in 28 iulie 2008, 16:58
Sunt de acord cu Gheorghe referitor la mecanismul complet neatragator al promotiei. Ce dezamagire ca organizatorii de promotii nu mai apeleaza la clasicele plicuri cu ambalaje/capace si tragerile la sorti de rigoare. Varianta cu codul de sub capac este prohibitiva : daca acel capac castigator se afla intr-o sticla din orasul x, tu, care te afli in orasul y, poti sa cumperi in nestire sticle/cutii de bere, pentru ca o faci degeaba, practic nu ai nici macar teoreticul acces la castig! Pentru ei este mai comod asa, varianta cu plicurile fiind o complicatie in plus, dar...nu uitati: clientul nostru, stapanul nostru. Asadar prioritate ar trebui sa aiba interesele clientului (recte cumparatorului) si nu propria comoditate!
Cipri (IS) in 29 iulie 2008, 10:21
Pt Costin (Bistrita) zi-ne si noua la ce ambalaj ai gasit suma de 10.000 ? Am ramas surprins acum cativa ani cand la Tuborg din cele 7 peugeuturi 407 castigandu-se doar 3 pana la sf campaniei au fost extrase in direct la Cronica carcotasilor si restul de 4 masinai dintre plicurile continand coduri necastigatoare ? , dar si acolo existao mica problema sa presupunem ca peste 2-3 zile un om ar fi gasit sub capac o masina dar afla ulterior ca promotia s-a terminat cu 2-3 zile in urma si face infact , cine este de vina ? ? In alta ordine de idei I-ct are dreptate , numai ca in loc de varianta cu plicuri care acum un simplu plic te ajunge la 1,5 ron - simplu trimis e mai ok varianta cu sms-uri sau cea online . In alta ordine de idei san u uitam ca acesta promotie e si prima daca nu ma insel de pe piata din acest an si vor urma cu siguranta si "adversarii" cu promotii mult mai atragatoare si sunt sigur ca cei din grupurile "adversare" sunt tot timpul ce fac colegii lor si sper ca vor vedea si comentariile noastre si vor tine cont de ele .
racanel (glogova) in 29 iulie 2008, 21:37
ptr gasirea capacului cu 10000 de puncte ar trebui prelungita promotia cel putin 10 ani sa apara un castigator. are perfecta dreptate dl gheorghe din buc nu e o promotie atragatoare.
Cipri (IS) in 30 iulie 2008, 00:13
RE: imi cer scuze pt greselile ortografice si de exprimare de mai sus , am incercat sa scriu fragmentul de 3 ori si de fiecare data a fost pana de curent exact cand sa termin , asa ca a 4 oara m-am grabit sa il scriu
I (Constanta) in 30 iulie 2008, 13:18
Daca,asa cum spune regulamentul,"valoarea totala a premiilor este de 530.000 Euro (fara TVA)", iar marele premiu este de 100.000 euro, inseamna ca cele un milion de doze valoreaza 430.000 de euro!!!!!!!!!!!!! Este o suma enorma alocata unor premii "de doi lei", in traducere complet neatractive. Sincer...chiar nu inteleg ce analize de mk fac organizatorii unei asemenea promotii, daca decid sa RISIPEASCA o asemenea suma, in loc sa o distribuie in premii valoroase, extrem de atractive pentru consumatori. Va dati seamna ce premii se puteau oferi cu suma de 430.000 de euro(fara tva)??? De exemplu 10 masini DE LUX in valoare de peste 50.000 euro(43000 plus Tva)/bucata, sau 20 de masini de 25.000 euro/bucata, sau 40 masini de 12500 euro/buc, sau...100 de Loganuri...E redundanat de explicat de ce asemenea premii "zornaie" in subconstientul potentialului client, determinandu-l SA CUMPERE PRODUSUL,comparativ cu..."amaratele" doze de bere care nu atrag pe nimeni, multe dintre capacele castigatoare fiind cu siguranta aruncate pur si simplu la gunoi, fie pentru ca nu au fost verificate, fie pentru ca efortul pe care trebuie sa-l faci sa mergi la un centru de premiere sa-ti ridici premiul presupune o cheltuiala mai mare decat valoarea dozei (benzina, bilete de autobuz, etc),sa nu mai vorbim de investitia de timp care, fireste, este greu de cuantificat! In plus...dincolo de stimularea VANZARILOR,oferirea unor premii atractive de asemenea anvergura duce la cresterea pe masura a "reclamei" gratis, aceea facuta de cumparatorii insisi prin procedura "din gura-n gura"; adica nea Vasile ii spune lui nea Ion : hai sa bem un Golden, ca poate castigam o masina...Vi-l imaginati pe acelas nea Vasile spunandu-i lui Ion: hai la un Golden ca poate castigam...O DOZA DE BERE????? Am vulgarizat un pic exemplificarile tocmai pentru a fi foarte clara ideea, si sper ca organizatorii promotiei, dar mai ales cei din MK Heineken m-au inteles perfect.
Cipri (IS) in 30 iulie 2008, 16:09
ar veni 0.43 euro/ doza ceea ce nu mi se pare exagerat , doar ca ....era super sa se investeasca in ceva mai putine premii dar cu o valoare mai mare gen masini ...ce ar fi fost ca din toata suma de 530.000 euro sa se fi acordat 7 BMW-uri X6 ...wow ar fi fost cea mai tare campanie -si daca era si varianta cu plicuri unde trebuia sa cumperi minim 15 sticle/doze ...sunt sigur ca acum nu faceau fata la oferta....dar asa...made in Romania :))) Sa speram ca ceilalti lucreaza mai mult la partea de marketing .
Gheorghe (Bucuresti) in 30 iulie 2008, 17:42
Pentru ca tot a adus I vorba despre "premiile" constand in doze: cu mai multi ani in urma, la alte promotii ale altor marci (o fi fost si Golden Brau, dar nu bag mana in foc), am incercat sa intru in posesia dozelor castigate. Efort inutil, ca si consumul de timp si benzina; cei de la magazinele nominalizate, fara exceptie, ba nu stiau ca ei trebuie sa onoreze o astfel de cerere, ba nu primisera doze la "gratuitati", ba nu mai aveau (evident, e vorba de magazinele din apropierea locuintei mele, nu am baleiat toata tara). De atunci, nu mai incerc sa valorific aceste "castiguri". Ar fi interesant (de fapt, o dovada de fair-play) ca organizatorul sa anunte la sfarsitul campaniei si cate doze au fost efectiv acordate... Ca promise, sunt multe! Estimez ca, la o astfel de promotie, nu sunt atribuite mai mult de 20% din "premiile" anuntate. Astfel, ca sa revin si la calculul d-lui I, mai vorbim, in cazul de fata, de 430.000 x 20% = 86.000 euro...
I (Constanta) in 30 iulie 2008, 19:30
Ideea dl-ui Gheorghe e interesanta, nu ma gandisem la asta. Desi mi se pare cam parsiva o atitudine de genul acesta,nu o exclud...Cand e vorba despre bani totul este cu putinta! Asadar promitem un milion de premii cand stim din experientele anterioare ca numai un procent minor vor fi oferite cu adevarat...Ar putea fi o explicatie a ...aparent inexplicabilei erori de MK. P.S. : in comentariul meu anterior am scris,din greseala, "redundanat" in loc de REDUNDANT si "acelas" in loc de ACELASI.Scuze ptr erori!
Cipri (IS) in 31 iulie 2008, 10:09
mi-as dori sa vada aceste comentarii interesante macar un procent de 1% din cei care cumpara Golden Brau , dl Gheorghe are perfecta dreptate... dar sa ne amintim ca au mai fost promotii unde se acordau premii instant primilor 15.000 de participanti si abia se adunau 7-max 10 mii desi sansa era in mana consumatorului...trimiteai repede prindeai un premiu instant...sa ne gandim ca aici nu e chiar asa ....cumperi 3 doze ai una gratis daca trimiti repede capacele ..deci eu cred ca nici macar acel procent de 20% nu se v-a atinge , eu cred ca maxim maxim 1500-1700 de doze vor fi alocate ca premii pana la sfarsitul campaniei si atunci calculul ar deveni : 430.000x1.5 % =6450 euro...
I (Constanta) in 01 august 2008, 01:56
Premiile acestea pentru primii "n" mii de participanti la promotie sunt, in general, niste glume nu tocmai reusite. Un exemplu recent este Danone care se lauda cu "premiile" constand in carti. Sorry, dar acelea nu pot fi numite PREMII, nici macar in gluma. In realitate sunt o modalitate de reclama(deloc mascata).Continui sa ma mir de...tupeul celor care ofera aceste carti publicitare de a le numi PREMII.Oare chiar isi imagineaza ca noi, consumatorii, suntem niste naivi incurabili si acceptam de bunavoie asemenea capcane publicitare? Un alt exemplu relativ recent este campania dr. Oetker care oferea drept "premii" carti de bucate...in realitate maxi-pliante publicitare mascate in cadouri...
Gheorghe (Bucuresti) in 02 august 2008, 16:30
Deja sunt induiosat... Poate ca am fost prea duri cu ei. Totusi, cand privesc banner-ul acestei promotii, ma urmareste o idee: de ce trebuia pus acolo, cu halba in mana, un musulman (asa pare, dupa imbracaminte)? Eu stiu ca religia le interzice sa consume bauturi alcoolice! Sau, vor sa sugereze ca, ispititi de mirajul castigarii unor doze de 0,5 l, renunta la respectarea preceptelor islamice?
camelia (iasi) in 03 august 2008, 16:35
Sant interesata de un capac cu 10.000 puncte pentru care ofer 30.000 euro din premiu.
Cipri (IS) in 04 august 2008, 11:27
haha :))) asta e chiar tare " camelia (iasi) in 03 august 2008, 16:35 Sant interesata de un capac cu 10.000 puncte pentru care ofer 30.000 euro din premiu. " daca as avea capacul acela si ti l-as oferi tie iti voi cere 150.000 euro si stii de ce ? ..pentru ca numele tau va aparea castigator:)
mariana (Tg-Jiu) in 05 august 2008, 21:16
sunt o fidela a tot ceea ce inseamna concurs ,competitie,promotie,dar...aceasta este cea mai mare deruta ca sa nu spun prosteala.Cu plicuri trimise erai impactat ca nu ai avut noroc dar acum nu ai sansa,nu?
Cipri (IS) in 06 august 2008, 21:52
pt organizatori : daca au crescut vanzarile in peroada acesta sa nu creada ca au avut o campanie buna... pur si simplu consumatorul cumpara produsul lor pentru ca acum pe piata nu este o alta promotie la acelasi produs
besenyei (cluj-napoca) in 07 august 2008, 07:50
incredibil din miliardele de dopuri si inele sa gasesti pe cel castigator......si daca nu va fii nici un castigator? si din milionul ala de doze daca vor da 200-300 de mii e excelent. Cand mergi la magazine cu mai multe dopuri vanzatoarea nu ati da mai mult de 2-3 doze. Sigur dopul castigator inca nu este pus pe sticla......cum ar fii daca dupa 2-3 saptamani sa vina castigatorul ca am dopul...Concluzia nici o sansa:)P.
Elena (Hirlau) in 07 august 2008, 11:02
Dupa cum spunea si besenyei cred ca nici nu e pus dopul.Se asteapta apropierea de sfarsit a concursului si vor vedea ei daca il vor mai pune. Cum altfel sa mai faca atata vanzare?
() in 07 august 2008, 17:22
da.... sincera sa fiu... as fi curioasa la ce ambalaje se gaseste suma de 10.000 .... eu am strans aprox 400.000 puncte(la 28 e capace de sticla) ... dar oricum le-as aseza nu prea fac 100.000 puncte... sa speram ca vor fi sanse... daca nu macar la experienta.... c`est la vie... bafta tuturor
camelia (iasi) in 07 august 2008, 19:43
Apropo de suma pe care spui ca mi-ai cere-o Cipri (iasi),doar pt ca mi-ar apare numele ca si castigator,nu ti-as da-o niciodatapt ca eu nu platesc publicitatea,ci capacul care m-ar ajuta sa castig.Eu ma multumesc cu cat raman,dupa ce as da 30.000 (net) pe capacul care m-ar ajuta sa castig.Am fost contactata deja de ...diversi care vor sa castige cat n-au avut la viatza lor,dar e fix problema lor si n-au decat sa gaseasca pe cel care ii va inbogatzi peste noapte.
Cipri (IS) in 08 august 2008, 20:37
auzi camelia.... eu am impresia ca tu crezi ca ai dat peste prosti...zau asa 1. as fi nebun sa nu cred ca te=ai multumi cu 70.000 euro 2. cei "diversi" care te-au contactat cum au reusit sa dea de tine , sincer as vrea si eu sa iti zic ceva ce nu pot sa iti spun aici
() in 09 august 2008, 13:44
ma baieti si fete bautori de bere eu am strans97500 sau99000 inseamna ca mai pot fi si alte capace castigatoare ce facem?
Tudorel (calarasi) in 10 august 2008, 21:01
Mi-ar trebui 1000 sau 16000 ... daca mai adunam mai gasim si alte cifre , oricum noi astia care strangem capacele poate primim macar un bax de bere :) :) :)
camelia (iasi) in 12 august 2008, 18:13
auzi....ciprian....eu am impresia ca stai degeaba pe-aici,doar asa sa te bagi in seama.Ca nu stii cum sa contactezi un membru al site-ului e intr-adevar o problema pt tine.Cat despre ce ai vrea tu sa-mi spui....spune-i cuiva f apropiat si drag tie.
besenyei (cluj-napoca) in 12 august 2008, 19:34
pot face rost de 5.000-10.0000 mii de dopuri dar nu are rost.......aici chiar ca tre sa ai noroc:) zii faina:)
Moderator 1 (Infopromotii) in 12 august 2008, 20:27
Dragii mei Cipri si Camelia,
propun sa faceti pace si sa va vedeti fiecare de norocul lui. Noi va dorim mult noroc la premii fiecaruia si vrem sa nu va certati.
Cipri (IS) in 12 august 2008, 21:17
multumesc ! asa ma gandeam si eu si chiar voi accepta propunea :)bft
pavel (alba-iulia) in 20 august 2008, 18:47
am 5 capace de bere de 2 saptamini am fost la magazinele "dacia"si mi sa spus ca nu au bere pt. promotie. imi pare rau ca faceti atita publicitate la bere ,in cazul care cistigi "doza 0.5"esti pus pe drumuri fara sa poti revendica premiul.
marius (oradea) in 29 august 2008, 16:36
Din REGULAMENT: " Premiul "100.000 euro" Participantul care aduna capace sau inele in interiorul carora sunt inscrise numere a caror suma este de EXACT 100.000, este castigatorul unui premiu in valoare de 100.000 euro. Acesta trebuie sa sune la Infoline (numar de telefon cu tarif normal) 021 207.00.05 intre orele 09:00 - 18:00, de luni pana vineri, exclusiv sarbatorile legale, pe durata Campaniei, dar nu mai tarziu de 31 august 2008. Participantul va trebui sa indice codurile din interiorul capacelor, numele si prenumele, varsta, numarul de telefon, Codul Numeric Personal, adresa completa si perioada cand poate fi gasit acasa." deci: cine ar gasi capacul cau inelul cu suma de 10 000 azi 29 aug 2008 dupa ora 18:00 sau miine sambata 30 aug 2008 sau duminica 31 aug 2008 nu mai are unde sa anunte cistigul, linia de telefon e activa pina azi la 18:00 si nu poti revendica cistigul mai tirziu de 31 aug 2008 ...
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Cu Golden Brau ai cont de VIP!"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Cu Golden Brau ai cont de VIP!

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media