CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Clubul Maggi

Concurs cu premii Club Maggi

Marele premiu, prin tragere la sorti: 1 x suma de 1.000 euro. Premii pentru primii 5 participanti cu cele mai multe puncte acumulate: 5 x aparat de gatit la aburi Tefal Vitamin Pro.

Intra in contul tau de membru al Clubului Maggi de pe www.maggi.ro (sau creeaza-ti acum unul, daca nu ai), acumuleaza cat mai multe puncte conform conditiilor si inscrie de pe aceeasi adresa de e-mail cel putin 3 coduri unice in sectiunea dedicata promotiei Maggi “Pentru cele mai iubite mame”, conform regulamentului respectivei promotii.

Perioada promoţiei: 27 februarie - 09 aprilie 2010

Promotie expirata
35 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

„Clubul MAGGI”

27.02.2010 – 09.04.2010

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL PROMOTIEI SI PERIOADA DE DESFASURARE

 

1.1. Organizatorul campaniei promotionale “Clubul MAGGI” (numita in cele ce urmeaza “Campania” sau “Promotia”) este compania S.C. NESTLE ROMANIA S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei 9-9A, Bucuresti, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/5516/2001, CUI 5921650, Tel. 021/204 40 00, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 2168 si numita in cele ce urmeaza “Organizatorul” sau “Nestlé Romania”.

 

1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificari vor intra in vigoare la momentul autentificarii actului aditional la Regulament de catre notarul public.

 

1.3. Campania se va desfasura prin intermediul agentiei SC Interactions Marketing SRL, cu sediul in Str. Pictor Iosif Iser, nr. 19, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/1114/1997, Cod unic de inregistrare RO9188626, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 10558, numita in cele ce urmeaza “Agentia”.

 

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL. PERIOADA SI ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

2.1. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

2.2. Campania incepe pe data de 27 februarie 2010, ora 00:00:00 (ora Romaniei) si se incheie la data de 09 aprilie 2010 ora 23:59:59 (ora Romaniei) – data de completare a formularului online.

 

2.3. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, prin intermediul site-ului www.maggi.ro, sectiunea Clubul MAGGI, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament si este accesibila oricarei persoane fizice cu varsta de minim 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei, cu domiciliul in Romania, care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament (denumite in continuare „Participanti” sau „Consumatori”).

 

 

SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

3.1. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii Nestlé Romania SRL, angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale Nestle Romania SRL si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).

 

3.2. La aceasta Campanie pot participa toate persoanele fizice cu domiciliul stabil pe teritoriul Romaniei, cu varsta de minim 18 ani impliniti la data inceperii campaniei.

 

3.3. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.

 

 

SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI

 

4.1. Toti participantii la Campanie trebuie sa respecte cumulat prevederile prezentului Regulament si prevederile Regulementului Oficial al Campaniei „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame!”.

 

4.2. Campania se desfasoara prin intermediul site-ului www.maggi.ro, sectiunea Clubul MAGGI.

 

4.3. La Campanie participa toti cei care au un cont activ in Clubul MAGGI si respecta prevederile Sectiunii 3 din prezentul Regulament. De asemenea, pentru a participa la Campanie, persoanele interesate, care nu au deja un cont in Clubul MAGGI, trebuie sa se inscrie pe site-ul www.maggi.ro, in sectiunea Clubul MAGGI, cu urmatoarele date personale:

(*) Nume, Prenume

(*) Data Nasterii

Sex

Adresa: (*) Strada, Nr., Bloc, Scara, Apartament

(*) Judet/Sector, Oras

(*) E-mail

(*) Telefon Mobil

(*) Parola

(*) Confirmare parola

(*) Cod securitate CAPTCHA

Prefer comunicari ulterioare prin urmatoarele mijloace: ?Email, ?Posta, ?SMS, ?Apel telefonic

(*) Am citit si sunt de acord cu termenii si conditiile de mai jos referitoare la prelucrarea datelor cu caracter

personal.

(*) Acceptati ca in viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotiile Nestle

Romania? [ ] DA [ ] NU

- este obligatorie completarea campurilor marcate cu (*).

 

4.4. Debifarea campului corespunzator acordului expres si neechivoc pentru preluarea datelor cu caracter personal duce la imposibilitatea inscrierii in Clubul MAGGI si implicit imposibilitatea de a participa la Campanie.

 

4.5. Pentru a finaliza inscrierea in Clubul MAGGI, dupa terminarea completarii formularului de inregistrare, Participantii trebuie sa dea click pe butonul „Trimite”. Pentru activarea contului, Participantii trebuie sa dea click pe link-ul de activare care este trimis pe adresa de e-mail cu care s-au inregistrat in Clubul MAGGI.

Este permisa o singura inregistrare in Campanie (conform articolului 4.3) pentru fiecare persoana. Persoanele care isi fac mai multe conturi folosind adrese diferite de email vor fi excluse din promotie, inclusiv in cazul in care persoana respectiva este desemnata castigator. Fiecare membru din Clubul Maggi primeste automat, dupa inscriere, in baza datelor personale cu care s-a inscris, un numar de identificare unic in baza caruia se va efectua tragerea la sorti.

 

4.6. Dupa activarea contului, Participantii trebuie sa stranga cat mai multe puncte pentru a castiga premiile Campaniei. Pe intreaga durata a Campaniei, mentionata la art 2.2 din prezentul Regulament, un Participant poate acumula puncte doar daca este logat in contul sau creat pe www.maggi.ro si indeplineste una sau mai multe din urmatoarele conditii:

 

A)

100 puncte - Persoanele care au deja cont pe www.maggi.ro creat inainte de inceputul prezentei Campanii. Punctele sunt atribuite la primul login dupa data de incepere a Campaniei. Punctele se acorda o singura data.

1 punct - Vizita pe site a unui Participant. Se acorda 1 (un) singur punct pe zi (intre orele 00:00:00 si 23:59:59) la accesarea site-ului www.maggi.ro si doar daca navigarea se face dupa ce Participantul s-a logat in contul sau din Clubul MAGGI.

1 punct - Votul unei retete. Un Participant nu poate vota mai mult de 5 (cinci) retete in decurs de o saptamana si pentru fiecare reteta nu poate acorda mai mult de 1 (un) vot.

2 puncte - Recomandarea unei retete sau a unui articol catre un prieten prin accesarea butonului "Recomanda unei prietene". Punctele se acorda doar daca prietenul deschide email-ul de recomandare. Un participant poate trimite un numar nelimitat de recomandari, dar vor fi punctate doar 3 (trei) recomandari trimise in decursul unei zile calendaristice (intre orele 00:00:00 si 23:59:59).

100 de puncte - Completarea chestionarului din sectiunea Club MAGGI de pe www.maggi.ro. Punctele se acorda o singura data pentru completarea integrala a chestionarului. Punctele se acorda doar Participantilor care nu au completat chestionarul in nicio campanie anterioara desfasurata in Clubul MAGGI.

15 puncte - Invitarea unui prieten in Clubul MAGGI si acceptul sau de a-si crea cont pe www.maggi.ro. Punctele vor fi acordate doar daca prietenul invitat acceseaza www.maggi.ro dand click de pe link-ul din e-mailul de invitare si isi creeaza un cont valid pe site-ul www.maggi.ro. Un Participant poate invita un numar nelimitat de prieteni, dar vor fi punctate doar 7 (sapte) invitatii trimise in decurs de o saptamana.


B) 30 puncte – pentru un cod promotional valid/ cod extra valid introdus intre 27 februarie 2010 ora 00:00:00 si 09 aprilie 2010 ora 23:59:59, in spatiul Campaniei Nationale „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame” un participant primeste in promotia Clubul Maggi 30 de puncte.

 

Pentru a intra in promotia Club Maggi, un participant trebuie sa introduca in sectiunea Campania Nationala „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame” de pe site-ul www.maggi.ro minim 3 coduri promotionale valide tiparite pe partea exterioara a ambalajelor produselor Maggi, respectand atat prevederile prezentului Regulament, cat si prevederile regulamentului „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”.

 

Un participant primeste puncte in Clubul MAGGI doar daca respecta cumulat urmatoarele:

a)      inscrie un cod promotional valid de pe ambalajele produselor Maggi participante la promotie sau un cod extra valid prin accesarea web-site-ului www.maggi.ro – in pagina dedicata trimiterii codului promotional din cadrul Campaniei „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”

b)      adresa de e-mail cu care a inscris respectivul cod valid este aceeasi cu cea completata in formularul de profil din Clubul MAGGI

 

Produsele participante la Campania „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame” sunt produsele ce contin pe ambalaj codul promotional, comercializate pe teritoriul Romaniei de catre Nestlé Romania si sunt specificate in Regulamentului Oficial al Campaniei „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”.

 

4.6.1. Pentru a inscrie un cod promotional/cod extra participant la Campania Nationala „MAGGI – Pentru cele mai iubite mame”, Participantul trebuie sa acceseze web-site-ul www.maggi.ro sectiunea dedicata Campaniei Nationale „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame” si sa completeze un formular de inscriere, mentionand:

(*) nume

(*) prenume

sex

(*) numarul de telefon mobil (acelasi cu cel completat in formularul de profil din Clubul MAGGI)

(*) adresa de e-mail valida (aceeasi cu cea completata in formularul de profil din Clubul MAGGI)

(*) codul de pe ambalajul participant la promotie/ codul extra

(*) cod securitate CAPTCHA

(*) bifarea campului: „Am citit si sunt de acord cu prevederile prezentului regulament precum si cu termenii si

conditiile de mai jos referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal”

(*) „Acceptati ca in viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotiile Nestle

Romania?” [ ] DA [ ] NU.

- campurile marcate cu (*) sunt obligatorii.

 

Datele pe care participantul le inscrie in formularul de inscriere in Campania Nationala „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame” trebuie sa coincida cu toate datele introduse in Club MAGGI la completarea formularului de inscriere, in special adresa de email si numarul de telefon. Doar in acest mod Participantul poate primi puncte in Clubul MAGGI.

 

4.6.2. Campania „Clubul MAGGI” se desfasoara exclusiv online prin intermediul site-ului www.maggi.ro, sectiunea Clubul Maggi. Nu participa la Campania „Clubul MAGGI” intrarile din promotia „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame” trimise prin Posta sau SMS conform prevederilor specificate in Regulamentul Oficial al Campaniei „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”.

 

4.7. Participantii la Campanie mai pot desfasura diferite activitati pentru care nu primesc puncte, dupa cum urmeaza:

  • Trimiterea de comentarii, aferente retetelor si articolelor publicate pe www.maggi.ro. Un Participant poate trimite 5 comentarii in decursul unei zile calendaristice. Un comentariu este aprobat daca respecta prevederile Regulamentului oficial.
  • Trimiterea unei retete culinare (se accepta doar retetele pentru ciorba, salata, garnitura, fel principal) pe www.maggi.ro accesand optiunea « Trimite o reteta », si care contine sau nu produse comercializate de catre Nestle Romania pe teritoriul Romaniei din gama MAGGI, in lista de ingrediente si in metoda de preparare. O reteta este aprobata daca respecta prevederile prezentului Regulament. Un Participant poate trimite 1 (o) reteta in decursul unei zile calendaristice.
  • Raspunsul la intrebarea “Tu ce faci ca sa ai un stil de viata echilibrat?”. Un participant are dreptul de a raspunde la intrebare o singura data in cadrul unei editii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu publica materialele primite de la Participanti.
  • Raspunsul acordat la intrebarea lunara adresata pe www.maggi.ro care presupune bifarea unei variante de raspuns sau trimiterea unui raspuns care sa se incadreze in maximum 300 de caractere.

Pentru aceste activitati, Participantii nu vor primi puncte. Aprobarea unui material se va face, in cel mai scurt termen posibil, dar nu mai tarziu de 15 zile lucratoare de la trimiterea sa de catre un participant.

 

4.8. Un participant poate incarca continut pe www.maggi.ro atat timp cat sunt respectate urmatoarele conditii, incluzand, dar fara a se limita la:

-         Materialele sunt originale si respecta temele propuse de Organizator.

-         Materialele respecta conditiile impuse de legislatia in materie. Materialele trebuie sa nu fie materiale ilegale, periculoase, malitioase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare, defaimatoare, rasiste sau xenofobe, materiale ce constituie o incalcare flagranta a dreptului de autor si nici materiale care ar putea fi considerate ca instigare la acte penale, sau ilegale.

-         Nu vor fi aprobate materialele care contin acte de vandalism, furt, distrugere, orice fel de forma de violenta fizica sau verbala, consumul de droguri sau substante halucinogene. De asemenea, sunt interzise materialele prin care se instiga la discriminare pe baza de rasa sau origine etnica, religie, dizabilitati, varsta sau orientare sexuala. De asemenea, sunt interzise materialele cu caracter umilitor sau injositor pentru aceste categorii.

-         Materialele nu incalca dreptul la intimitate si viata privata a persoanelor. Incarcarea unui material pe site se face pe propria raspundere a participantului, care garanteaza ca toate persoanele ce apar sau sunt mentionate in respectivul material si-au dat acordul in acest sens.

-         Materialele nu instiga la violenta, sinucidere, crima, automutilare sau orice alte forme de agresiune verbala sau fizica.

-         Materialele nu prezinta si nu fac referire la alte marci decat cele comercializate de Nestle Romania.

-         Calitatea materialului sa fie rezonabila (corect redactat din punct de vedere gramatical).

-         Nu este incalcata nicio lege referitoare la proprietatea intelectuala: nu este permisa incarcarea de materiale preluate din, dar fara a se limita la, emisiunile posturilor TV, alte site-uri de internet, portofolii publice.

-         De asemenea, participantii isi asuma intreaga raspundere civila si penala pentru informatiile pe care le transmit sau le publica in spatiile dedicate Campaniei pe site-ul www.maggi.ro. Participantii sunt in intregime responsabili de continutul imaginilor, textelor si informatiilor postate sau introduse pe site sau transmise altor membri.

-         Organizatorul isi rezerva dreptul de interventie aspura oricarui material care incalca prezentul Regulament.

-         Organizatorul isi rezerva dreptul de nu publica sau de a modifica dupa aprobare orice material sau informatie trimisa de un participant la prezenta Campanie care nu respecta prevederile prezentului Regulament, ca de exemplu, dar fara a se limita la, titlul si descrierea materialelor incarcate si comentariile trimise.

 

4.9. Organizatorul nu este responsabil pentru faptul ca terte parti pot utiliza informatii pe care participantii la Campanie le posteaza sau le fac disponibile in spatiile dedicate Campaniei.

 

4.10. Participantii sunt de acord si se obliga sa nu foloseasca serviciile site-ului pentru a instiga la incalcarea legislatiei romanesti, acte de vandalism, etc. In acelasi timp, participantii sunt de acord si se obliga sa nu ofere informatii cu scopul de a sprijini activitati ilegale.

 

4.11. Toate materialele trimise in cadrul acestei campanii promotionale devin proprietatea Organizatorului si nu vor fi returnate.

 

4.12. Nerespectarea oricareia dintre conditiile mentionate anterior conduce automat la descalificarea respectivului material si neaprobarea sa catre publicare pe site. In cazul in care un Participant incalca in mod repetat dispozitiile prezentului Regulament Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude acel Participant din Clubul Maggi.

 

4.13. Punctele fiecarui Participant reprezinta totalitatea punctelor acumulate pe intreaga durata a Campaniei in functie de care se va stabili clasamentul Campaniei in baza caruia vor fi desemnati castigatori ai unui premiu garantat daca se vor clasa in primele 5 locuri in clasamentul Campaniei.

 

4.14. Clasamentul Campaniei se va stabili pe baza punctelor acumulate de catre Participanti. Participantii vor fi clasati in ordine descrescatoare, pornind de la Participantul cu cele mai multe puncte clasat pe locul 1 (intai). Daca 2 (doi) sau mai multi Participanti au acelasi numar de puncte disponibile, se va clasa pe locul superior

Participantul care a strans punctele in intervalul de timp cel mai scurt.

 

4.15 Punctele acumulate in campaniile anterioare „Clubul Maggi” nu se reporteaza in prezenta Campanie.  Prezenta Campanie incepe pe data de 27 februarie 2010, ora 00:00:00 (ora Romaniei) si se incheie la data de 09 aprilie 2010 ora 23:59:59 (ora Romaniei).

 

 

SECTIUNEA 5. PREMIILE CAMPANIEI

 

5.1. Premiile atribuite in cadrul prezentei Campanii constau in:

 

a) 5 premii garantate constand fiecare intr-un aparat de gatit la aburi Tefal Vitamin Plus in valoare de 200,16

RON fara TVA /premiu, cu urmatoarele functii/ dotari:

-         Functia Vitamin+ (Butonul "Vitamin Plus" elibereaza 2000 W ce distribuie instant aburul la inceputul sesiunii de gatit Cronometru 60 sec cu semnal sonor )

-         Maner pentru manevrarea preparatelor

-         Oprire automata

-         Cosurile intra unul in altul pentru depozitare

-         Capacitate 11l: 5L + 5L + 1L

-         Bol pentru orez de 1.1l

-         Bol special pentru peste

-         Baza cosurilor este detasabila pentru preparatele de mari dimensiuni

-         Lumina pornire/oprire

 

b) 1 premiu in valoare de 1000 euro (Marele Premiu), echivalentul a 4087,7 RON calculati la cursul BNR din data de 02.02.2010 (1 EURO = 4,0877 RON).

 

Valoarea totala comerciala bruta a premiilor mentionate mai sus este de 5.943 RON cu TVA.

 

5.2. In cadrul Campaniei premiile se acorda dupa cum urmeaza:

a)      5 premii garantate – ce vor fi acordate castigatorilor care s-au clasat in top 5 al clasamentului Campaniei, pozitiile 1 (unu) pana la 5 (cinci), unde Participantul de pe pozitia 1 (unu) a acumulat cel mai mare numar de puncte in cadrul Campaniei. Urmatorii 10 participanti sunt considerati rezerve. Atat participantii desemnati castigatori, cat si rezervele trebuie sa fi inscris cel putin 3 coduri promotionale valide/ coduri extra  valide in Campania Nationala „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”.

b)      Marele Premiu, in valoare de 1000 euro in RON calculati la cursul BNR din data de 02.02.2010 (1 EURO = 4,0877 RON), conform sectiunii 5.1, va fi acordat prin tragere la sorti unuia dintre Participantii care au trimis cel putin 3 coduri promotionale valide/ coduri extra valide de pe produsele MAGGI participante la Campanie, in conditiile sectiunii 4.6.

 

5.3. Procedura de acordare a premiilor si de validare a castigatorilor este prezentata la Sectiunea 6 din prezentul Regulament.

 

5.4. Organizatorul nu este raspunzator de erorile ivite din cauza functionarii defectuoase a serviciilor de internet (de exemplu, dar fara a se limita la formularele care nu se pot stoca in baza de date din cauza intreruperilor conexiunii la internet).

 

5.5. Nu se poate acorda contravaloarea in bani pentru premiile in obiecte specificate la Sectiunea 5.1. a prezentului Regulament.

 

5.6. Un Participant are dreptul la un singur premiu de acelasi fel pe intreaga durata a Campaniei.

 

 

SECTIUNEA 6. ATRIBUIREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI, CONDITII DE VALIDARE

 

6.1. Castigatorii premiilor garantate si castigatorul Marelui Premiu vor fi desemnati la sfarsitul Campaniei in prezenta unui reprezentant al Organizatorului, un reprezentant al Agentiei si a unui notar public in data de 14 aprilie 2010, dupa cum urmeaza:

 

6.1.1. Participantii care se situeaza pe primele 5 locuri in clasamentul Campaniei si care au transmis cel putin 3 coduri promotionale valide/ coduri extra valide in Campania Nationala „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame” vor fi castigatori a cate un premiu garantat fiecare, constand intr-un aparat de gatit la aburi Tefal Vitamin Plus, conform Sectiunii 5.1, punctul a).

 

6.1.2. Fiecare membru din Clubul Maggi primeste automat, dupa inscriere, un numar de identificare unic in baza caruia se va efectua tragerea la sorti a castigatorului Marelui Premiu (contravaloarea a 1000 de euro in RON calculati la cursul BNR din data de 02.02.2010 (1 EURO = 4,0877 RON), conform Sectiunii 5.1) ce va fi atribuit unuia dintre Participantii prezentei Campanii care a trimis cel putin 3 coduri promotionale valide/ coduri extra valide in Campania Nationala „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”.

 

6.2. In cadrul Campaniei, pentru premiile garantate, vor fi desemnati 5 castigatori ai unui premiu garantat si 10 rezerve in ordinea pozitionarii lor in clasamentul Campaniei. Pentru Marele Premiu se vor desemna prin tragere la sorti 1 (un) castigator si 5 (cinci) rezerve. Atat castigatorii, cat si rezervele trebuie sa fi inscris cel putin 3 coduri promotionale valide/ coduri extra valide in Campania Nationala „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”.

 

6.3.      a) Pentru ca un Participant sa fie validat castigator al unui premiu garantat, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

-         Sa indeplineasca toate conditiile prevazute de prezentul Regulament

-         Sa fi trimis cel putin 3 coduri promotionale valide/ coduri extra valide in Campania Nationala „MAGGI – Pentru cele mai iubite mame”, conform Regulamentului Campaniei Nationale „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame” postat pe site-ul www.maggi.ro in spatiul dedicat Campaniei.

-         Sa fie situat in primele 5 pozitii din clasamentul Campaniei (nu se aplica si in cazul apelarii la una dintre rezerve)

-         Sa trimita Organizatorului ambalajele in original ce contin codurile promotionale castigatoare conform specificatiilor de la art 6.4 (nu se iau in calcul ambalajele care au fost deja transmise Organizatorului in promotia „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame!”; in cazul in care un cod promotional este invalidat in cadrul Campaniei

-         Nationale „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”, va fi automat invalidat si in Promotia Clubul Maggi). In cazul in care Participantul a intrat in campanie cu un cod extra (astfel cum este definit in regulamentul promotiei „MAGGI-pentru cele mai iubite mame”) se va solicita si prezenta ambalajul pe baza caruia s-a acordat codul extra.

-         Sa trimita Organizatorului copie dupa actul de identitate conform specificatiilor de la art 6.4.

 

b) Pentru ca un Participant sa fie validat castigator al Marelui Premiu, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

-         Sa indeplineasca toate conditiile prevazute de prezentul Regulament

-         Sa fi trimis cel putin 3 coduri promotionale valide/ coduri extra valide in Campania Nationala „MAGGI – Pentru cele mai iubite mame”, conform Regulamentului Campaniei Nationale „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame” postat pe site-ul www.maggi.ro in spatiul dedicat Campaniei.

-         Sa trimita Organizatorului ambalajele in original ce contin codurile promotionale castigatoare conform specificatiilor de la art 6.4 (nu se iau in calcul ambalajele care au fost deja transmise Organizatorului in promotia „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame!”; in cazul in care un cod promotional este invalidat in cadrul Campaniei

-         Nationale „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”, va fi automat invalidat si in Promotia Clubul Maggi). In cazul in care Participantul a intrat in campanie cu un cod extra (astfel cum este definit in regulamentul promotiei „MAGGI-pentru cele mai iubite mama”) se va solicita si prezenta ambalajul pe baza caruia s-a acordat codul extra.

-         Sa trimita Organizatorului copie dupa actul de identitate conform specificatiilor de la art 6.4

-         Sa trimita Organizatorului copia extrasului de cont bancar conform specificatiilor de la art 6.4.

 

c) In cadrul campaniei Clubul Maggi, ambalajele produselor Maggi participante in Campanie, conform regulamentului Campaniei Nationale „MAGGI - Pentru cele mai iubite mame”, care contin codul promotional vor fi transmise pe adresa: S.C. Nestlé Romania S.R.L., cu sediul in Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, cladire IRIDE Business Park, Sector 2, Bucuresti Romania, in atentia „Serviciul Consumatorului”. Amabalajele trebuie sa fie intregi si originale (nu se accepta fotocopii, facsimile sau orice alte reproduceri ale ambalajului) si sa permita citirea cu usurinta a codului promotional castigator, cu exceptia cazului in care acesta au fost trimise deja catre Organizator.

In cazul codurilor extra, se vor solicita ambalajele produselor Maggi participante in Campanie pe baza carora s-a acordat codul extra.

 

6.4.      a) Pentru acordarea premiilor, atat castigatorii premiilor garantate, cat si castigatorul Marelui Premiu, trebuie sa trimita documentele solicitate de Organizator (copie dupa actul de identitate, copie dupa extrasul de cont bancar al castigatorului doar pentru plata premiului in bani), cat si ambalajele promotionale care contin codurile promotionale castigatoare, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data contactarii lor de catre Organizator. Modalitatea prin care Organizatorul va intra in posesia documentelor ii va fi comunicata castigatorului in cadrul apelului telefonic de anuntare. Daca castigatorul nu are un cont bancar si refuza sa isi deschida unul si sa trimita documentele solicitate catre Organizator in termen de 5 zile calendaristice de la contactarea sa de catre Organizator, calitatea de castigator ii este retrasa, iar premiul este acordat urmatorului Participant care indeplineste cumulativ conditiile de validare mentionate in prezentul Regulament. In cazul in care nu va exista niciun participant care sa indeplineasca criteriile de validare, atat in cazul castigatorilor premiilor garantate, cat si in cazul castigatorului Marelui Premiu, premiile raman in posesia Organizatorului. Procesul de validare a rezervelor este acelasi ca si in cazul castigatorilor.

 

b) Pe decursul a 3 zile lucratoare, dupa desemnarea castigatorilor Marelui Premiu si a premiilor garantate, un reprezentant al Organizatorului va face 5 incercari telefonice de a contacta fiecare castigator, in intervale de timp diferite, de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00 – 18.00, cu exceptia sarbatorilor legale. De asemenea, in cazul in care un castigator nu poate fi contactat telefonic, Organizatorul va trimite castigatorului respectiv in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data desemnarii sale, la adresa mentionata pe site, o scrisoare recomandata cu confirmare de primire prin curier rapid in care va fi anuntat asupra castigului acordat in cadrul acestei Campanii. In scrisoare se va mentiona ca persoana castigatoare trebuie sa contacteze Organizatorul la Info Line 08008 637 853 (linie telefonica gratuita apelabila doar din reteaua Romtelecom) de luni pana vineri intre orele 9h00 - 18h00 (cu exceptia sarbatorilor legale), in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii scrisorii. Daca pe site castigatorul (i) nu a trecut niciun numar de telefon valid si/sau adresa postala valida sau (ii) numarul de telefon, respectiv adresa nu sunt corecte din orice motiv sau (iii) castigatorul nu raspunde pe parcursul a 3 zile lucratoare la niciunul dintre cele 5 apeluri sau nu contacteaza Organizatorul in termen de 3 zile lucratoare conform scrisorii trimise de catre Organizator la adresa mentionata pe site, calitatea de castigator este acordata unei rezerve/ urmatoarei persoane din topul de promotie care indeplineste cumulativ conditiile de validare. Procedura de validare in cazul persoanei de pe urmatorul loc din topul de promotie sau a rezervelor va fi aceeasi ca in cazul precedent.

 

c)         Castigatorul validat va intra in posesia premiului in bani prin intermediul transferului bancar in cel mult 30 de zile lucratoare de la data validarii.

Toate detaliile legate de intrarea in posesie a premiului sunt comunicate telefonic catre castigator.

 

d)         Participantii la aceasta campanie confirma si isi asuma raspunderea privind originalitatea materialelor incarcate pe site, faptul ca acestea nu incalca nicio prevedere legala in vigoare legata de protejarea drepturilor intelectuale si dreptul la intimitate (inclusiv protectia datelor personale) in conformitate cu Legea drepturilor de autor Legea 8/1996 si Legea pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date 677/2001. Acest lucru va fi evidentiat prin bifarea disclaimerului postat pe site.

 

e)         Organizatorul nu se face raspunzator pentru niciun material solicitat castigatorului si care nu ajunge la destinatie, de exemplu, dar fara a se limita la ambalaje promotionale pierdute de serviciile de curierat sau Posta, fax-uri sau e-mailuri cu documentele solicitate care nu ajung la destinatie.

 

6.5.      a) Premiile garantate, constand fiecare intr-un aparat de gatit la aburi Tefal Vitamin Plus vor fi expediate prin curier catre castigatori in maxim 30 de zile lucratoare de la validare. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator pentru premiile care nu ajung la destinatie sau ajung deteriorate din cauza functionarii defectuoase a serviciilor de curierat. Organizatorul nu-si asuma raspunderea pentru premiile care nu ajung la destinatie din cauza comunicarii eronate de catre participant a adresei de livrare a premiului. Atribuirea premiului constand in bani (contravaloarea a 1000 de euro in RON calculati la cursul BNR din data de 02.02.2010 (1 EURO = 4,0877 RON), conform sectiunii 5.1) prin intermediul transferului bancar in cel mult 30 de zile lucratoare de la

data validarii.

 

6.6. In cazul in care exista 2 (doi) sau mai multi Participanti care insumeaza acelasi numar de puncte, se va face o departajare, urmand sa fie declarat castigator Participantul care a acumulat primul punctajul maxim.

 

6.7. Pentru toti castigatorii, orice schimbare de adresa si numar de telefon, necomunicata Organizatorului in termen de 2 zile lucratoare de la data publicarii listei castigatorilor pe www.maggi.ro, www.cautpromotii.ro, www.infopromotii.ro si care face imposibila livrarea premiului, nu atrage raspunderea Organizatorului, castigatorul fiind invalidat fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

 

6.8. Marele premiu va fi inmanat sub forma unui virament bancar in contul castigatorului, in termen de cel mult 30 de zile lucratoare de la data primirii tuturor documentelor necesare din partea castigatorului, conform Sectiunii 6.4 punctul b.

Castigatorul poate trimite documentele prin fax, email sau posta (recomandata cu confirmare de primire). Nu este permis viramentul in conturi bancare apartinand altor persoane cu exceptia persoanelor aflate intr-una din situatiile mentionate la Sectiunea 10.2.

 

Odata viramentul efectuat/premiul inmanat, Organizatorul este eliberat fata de Castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.

Constatarea oricaror neconcordante intre datele comunicate in formularul de inscriere si cele din actul de identitate duce la invalidarea castigatorului si la pierderea dreptului de atribuire a premiului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a reporta premiul sau de a nu mai atribui premiul respectiv.

 

6.9. In cazul in care un castigator refuza premiul oferit in cadrul acestei campanii acesta va semna o declaratie pe proprie raspundere prin care va declara ca renunta la premiul oferit si la orice alte drepturi legate de acest premiu. Daca aceasta declaratie nu se poate semna la sediul Organizatorului sau in prezenta unui reprezentant al Organizatorului, atunci declaratia se va trimite Organizatorului prin scrisoare recomandata sau curier. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat sau nu trimite Organizatorului declaratia in termen de 5 zile calendaristice de la data notificarii transmise castigatorului, acesta va fi invalidat si se va apela la rezerve. Daca niciuna dintre rezerve nu indeplineste conditiile de validare din prezentul Regulament, premiul va ramane in posesia Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul castigatorilor.

 

6.10. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat premiu si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului.

 

 

SECTIUNEA 7. ANUNTAREA CASTIGATORILOR

 

7.1. Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 211/2008. Lista tuturor castigatorilor validati cuprinzand numele, prenumele si premiile castigate vor fi publicate pe site-ul www.maggi.ro, sectiunea Clubul MAGGI/ Castigatori, www.cautpromotii.ro, www.infopromotii.ro in cel mai scurt timp posibil de la momentul identificarii si validarii lor, dar nu mai tarziu de 30 zile lucratoare de la data desemnarii acestora.

 

 

SECTIUNEA 8. RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI

 

8.1 Organizatorul nu va fi raspunzator pentru orice fel de prejudicii suferite de catre castigator indiferent de natura acestora, din momentul predarii premiului. Organizatorul va pune la dispozitia castigatorului un formular de predare-primire a premiului, care odata semnat de catre Participant absolva Organizatorul de orice responsabilitate.

 

8.2 Imposibilitatea castigatorului de a intra in posesia oricarui premiu din cadrul acestei Campanii exonereaza Organizatorul de orice raspundere.

 

8.3 Organizatorul, precum si alte persoane implicate in Campanie nu isi asuma nici o raspundere pentru eventualele greseli de tipar de pe comunicarile publicitare.

 

 

SECTIUNEA 9. TAXE

 

9.1 Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii confirmarii de primire a premiilor si/sau a confirmarii de plata a premiului in contul indicat de fiecare castigator, toate cheltuielile legale aferente acestor premii revin castigatorului.

 

9.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei, incluzand dar fara a se limita la: alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului pe adresa Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, cladire IRIDE Business Park, Sector 2, Bucuresti Romania, in atentia „Serviciul Consumatorului” sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea participarii la campanie si/ sau consultarii Regulamentului de desfasurare a Campanie.

 

 

SECTIUNEA 10. MINORII SI PERSOANELE AFLATE IN IMPOSIBILITATE FIZICA DE A SE DEPLASA

 

10.1. La Campanie nu au dreptul sa participe persoanele minore (cu varsta sub 18 ani). Intrarile apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani (impliniti la data inceperii Campaniei) vor fi eliminate din lista de participanti la promotie.

 

10.2. In cazul in care castigatorul unuia dintre premiile acordate in aceasta Campanie se afla in imposibilitate fizica de a se deplasa, predarea acestuia se poate face catre o persoana imputernicita de catre castigator in baza unei procuri autentificate de catre un Notar Public. Aceasta procura autentificata va imputernici reprezentantul castigatorului sa semneze inclusiv declaratia prin care Organizatorul este exonerat de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului catre persoana imputernicita in acest sens, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de acesta.

 

 

SECTIUNEA 11. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

11.1. Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Campanie in conformitate cu Legea nr. 677/2001, in calitate de operator date cu caracter personal, inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168.

 

11.2. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care si-au dat acordul explicit si neechivoc in acest sens bifand casuta “Da” corespunzatoare intrebarii „Acceptati ca in viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotiile Nestle Romania?” [ ] DA [ ] NU.

 

11.3. Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a castigatorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Bd.. Dimitrie Pompei, Nr. 9 – 9A, Sector 2, in atentia Serviciul Consumatorului, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

 

11.4. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia

informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2005 publicat in Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele castigatorilor si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr.

99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

11.5. Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

11.6. Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Nestlé Romania SRL, cu sediul in Iride Bussines Park, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9 - 9 A, sector 2, Bucuresti, Romania, in atentia Serviciul Consumatorului.

 

11.7. Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele si imaginea lor. Participantii nu vor fi obligati sa isi exprime acest acord, acest lucru ramanand la libera lor alegere. In cazul in care participantii vor dori sa isi exprime acordul in acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia.

 

 

SECTIUNEA 12. FORTA MAJORA

 

12.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

 

12.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

12.3 In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:

a)      pierderea bazelor de date care contin codurile promotionale;

b)      avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;

c)      erori in tiparirea codurilor promotionale, inclusiv produse prin eroare umana;

d)      tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;

e)      orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

 

12.4 Enumerarea din sectiunea 12.3 nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

 

 

SECTIUNEA 13. LITIGII SI FRAUDE

 

13.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.

 

13.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Nestlé Romania S.R.L., cu sediul in Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, cladire IRIDE Business Park, Sector 2, Bucuresti Romania, in atentia „Serviciul Consumatorului”, in termen de maxim 2 (doua) saptamani de la data publicarii castigatorului. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie vreo contestatie.

 

13.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

 

In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierea in cadrul acestei campanii. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate.

 

 

SECTIUNEA 14. LIMITAREA RASPUNDERII

 

14.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:

 

14.1.1. Codurile primite inaintea momentului de incepere a Campaniei si dupa incetarea acesteia astfel cum sunt mentionate in Sectiunea 2.2 a prezentului Regulament;

 

14.1.2. Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

 

14.1.3. Expedierea ambalajelor promotionale originale continand codul valid castigator la alta adresa decat cea comunicata de Organizator si nici pentru faptul ca ambalajul expediat se poate pierde pe drum din cauza serviciilor de curierat sau posta;

 

14.1.4. Situatiile in care Participantii inscriu pe pagina web un numar de telefon sau adresa de e-mail incorecte si din aceste cauze Organizatorul nu va putea contacta Participantului la Campanie pentru a-l valida;

 

14.1.5. Situatiile in care numarul de telefon care a fost inscris pe website cu un cod unic extras drept castigator nu poate fi apelat in timpul precizat, conform conditiilor din prezentul Regulament, din orice motive independente de vointa Organizatorului;

 

14.1.6. Formularele de inscriere incomplete, inexacte sau incorecte;

 

14.1.7. Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/consumatorului care doreste sa se inscrie in Campanie;

 

14.1.8 Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada campaniei promotionale produse Maggi neparticipante la promotie sau care au inscriptionate coduri ilizibile.

 

14.2 Organizatorul are dreptul de a invalida formularele de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, cod gresit).

 

14.3 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei, incluzand dar fara a se limita la: alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului la OP 6, CP 55, Bucuresti sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea participarii la campanie si/ sau consultarii Regulamentului de desfasurare a Campanie.

 

14.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.

 

14.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.

 

 

SECTIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL

 

15.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. O copie a Regulamentului Oficial al prezentei Campanii va fi disponibila in mod gratuit oricarui solicitant la adresele mentionate la art. 12.2.

 

15.2. Informatii suplimentare, precum si Regulamentul Oficial al Campaniei vor fi disponibile in mod gratuit tuturor celor care apeleaza la Info Line 08008 637 853 (linie telefonica gratuita apelabila doar din reteaua Romtelecom), de luni pana vineri intre orele 9h00 - 18h00 (cu exceptia sarbatorilor legale) si solicita acest regulament, prin e-mail la contact.nestle@ro.nestle.com sau printr-o solicitare scrisa la OP 6, CP 55, Bucuresti.

Regulamentul Oficial al campaniei va fi publicat pe site-ul www.maggi.ro, www.CautPromotii.ro, www.infopromotii.ro.

 

15.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, si a fost semnat si autentificat in prezenta unui Notar Public in 6 exemplare originale, in data de 23.02.2010.

Nu avem elemente multimedia.
Mihaela (Drobeta-Turnu Severin) in 28 februarie 2010, 08:56
Buna ziua!Vreau si eu sa va intreb in legatura cu acel cod de securitate care apare ori de cate ori doresti sa recomanzi retete prietenilor.Nu reusesc sa-mi dau seama ce ar trebui sa scriu la acel cod de securitate.Nu apare nimic de recunoscut,adica nici un caracter.La fel s-a intamplat cand,dupa ce am invitat niste prieteni sa se alature site-ului,nu s-au putut inregistra.
selina (timisoara) in 28 februarie 2010, 16:45
Ai dreptate mihaela nici eu nu am putut sa sa-mi creez cont. Nu apare nimic in dreptul acelui cod de securitate.
gabriela (giurgiu) in 28 februarie 2010, 18:35
CE ESTE UN COD DE SECURITATE
Moderator 1 (Infopromotii) in 01 martie 2010, 10:31
Salutare tuturor!
Codul de securitate este format din acele caractere care apar in casuta speciala si pe care trebuie sa le copiati identic (cu majuscule cand e cazul sau cu litere mici, exact asa cum apare) in campul respectiv.
Daca intampinati probleme, va rugam sa ne anuntati.
gabriela (giurgiu) in 01 martie 2010, 11:54
am cont deschis pe maggi am inscris un cod si prin sms car nu imi apare la puncte in contul maggi mentionez contul il am de mult timp deschis imi apare la puncte doar codul trimis inscris prin sectiunea dedicata promotie
georgeta (brasov) in 01 martie 2010, 15:50
buna cum aflu cite puncte am
raluca (ploiesti) in 01 martie 2010, 23:46
Si eu am intampinat aceesi problma nu apare codul repectiv am incercat sa schimb si browser-ul de internet dar tot nimic. va rugam sa contactati dumneavoastra organizatori deoarece la sectiunea contact iti cere codul de securitate pe care nu il vedem. Va multumesc.
felicia (braila) in 02 martie 2010, 05:38
Puteti contacta organizatorii pentru aceasi problema: nu apare codul de securitate chiar daca schimb browser-ul.
Moderator 1 (Infopromotii) in 02 martie 2010, 11:50
Dragii nostri,
Am transmis organizatorilor toate intrebarile voastre si speram sa primim cat de curand posibil lamuriri pentru voi. Va tinem la curent, ca de obicei.
Spor la premii!
Moderator 1 (Infopromotii) in 02 martie 2010, 15:50
Dragii nostri, organizatorii ne-au anuntat ca au optimizat codul de securitate CAPTCHA astfel incat sa fie usor vizibil de pe cat mai multe browsere. Va rugam sa incercati din nou si, in cazul in care acesta totusi nu se afiseaza, sa ne spuneti in ce moment ati accesat site-ul si de pe ce browser.

Am primit raspunsurile organizatorilor pentru:

Gabriela (Giurgiu)
in 01 martie 2010, 11:54
Citam:
am cont deschis pe maggi am inscris un cod si prin sms car nu imi apare la puncte in contul maggi mentionez contul il am de mult timp deschis imi apare la puncte doar codul trimis inscris prin sectiunea dedicata promotie

Raspunsul organizatorilor este:

"Draga Gabriela,

Conform Regulamentului oficial disponibil pe www.maggi.ro, "Un participant primeste puncte in Clubul MAGGI doar daca respecta cumulat urmatoarele:
a) inscrie un cod promotional valid de pe ambalajele produselor Maggi participante la promotie sau un cod extra valid prin accesarea web-site-ului www.maggi.ro - in pagina dedicata trimiterii codului promotional din cadrul Campaniei "MAGGI - Pentru cele mai iubite mame"
b) adresa de e-mail cu care a inscris respectivul cod valid este aceeasi cu cea completata in formularul de profil din Clubul MAGGI".

Astfel, pentru a primi puncte in Clubul Maggi este necesara inscrierea codurilor promotionale pe web in pagina dedicata trimiterii codului promotional.
Codul trimis de tine prin SMS a fost inscris in campania "MAGGI - Pentru cele mai iubite mame" insa nu ai acumulat si puncte in Clubul Maggi.

Cu prietenie,
Echipa Maggi"

Pentru Georgeta (Brasov) in 01 martie 2010, 15:50
Citam:
buna cum aflu cite puncte am

Raspunsul organizatorilor este:

"Draga Georgeta,
Punctele acumulate in Clubul Maggi se pot vedea imediat ce operatiunea efectuata de tine a fost validata. Poti vedea aceste puncte in sectiunea "Punctele mele" daca esti logata in contul tau din Clubul Maggi.

Mult success!
Echipa Maggi"
Diana (Bascov) in 02 martie 2010, 22:32
Am introdus doua coduri, unul de pe "Maggi - Secretul gustului Intersavor" 75 g si "Maggi Secretul gustului gust de gaina" 75 g, produse cumparate in perioada promotiei (02.03.2010) insa, in ambele cazuri am primit acelasi mesaj: "cod incorect". Nu inteleg de ce nu mi-au fost validate codurile.
Moderator 1 (Infopromotii) in 03 martie 2010, 11:10
Draga Diana, am transmis organizatorilor intrebarea ta si te vom tine la curent.
Moderator 1 (Infopromotii) in 03 martie 2010, 14:42
Draga Diana, organizatorii te roaga sa ne transmiti (folosind rubrica de contact din meniul de jos al site-ului) un mesaj cu numele promotiei, codurile pe care ai incercat sa le inscrii si numarul de telefon de la care ai trimis SMS-ul sau adresa de e-mail pe care ai folosit-o, astfel incat sa poata face verificarile si sa-ti dea toate indrumarile corect.

Iti reamintim ca la aceasta promotie, "Clubul Maggi" aduni puncte inscriind coduri numai pe site, in sectiunea dedicata campaniei "Pentru cele mai iubite mame". Daca adresa de e-mail corespunde (este aceeasi la trimiterea codurilor in promotia "Pentru cele mai iubite mame" si la contul tau din Clubul Maggi) acumularea punctelor se face automat si o poti vizualiza in contul tau de membru al Clubului.

Asteptam asadar mesajul tau pe rubrica de contact, cu toate detaliile, iar cu sprijinul organizatorilor, iti vom raspunde pe e-mail in cel mai scurt timp.
Diana (Bascov) in 03 martie 2010, 17:31
Multumesc pentru operativitate. Am rezolvat problema cu unul dintre coduri, o cifra nu a fost prea clar imprimata pe pachet si in loc de cifra 8 am citit cifra 3. Pentru celalalt cod am trimis mesaj la promotia "Maggi - Pentru cele mai iubite mame".
ALINA CARMEN (SATU MARE) in 04 martie 2010, 14:16
Am facut recomandari peste 20 la familie, colegi si-au facut cont si totusi nu-mi apar punctele. La fiecare recomandare si cont creat ar trebui sa primesc 15 puncte, dar n-am primit nici un punct. Ce se intampla?
cami (ploiesti) in 04 martie 2010, 21:38
Buna seara, am si eu o intrebare cum a putut locul 1 sa stranga 1200 puncte???? Daca, facem un simplu calcul concursul a inceput pe 27 feb si pana 4 martie avem: 100 puncte pt participant vechi(sau completare date), vot site in 6 zile 6 puncte,vot reteta 5 puncte,recomandare reteta 6 puncte/zi deci 6*6=36 puncte, recomandare reteta 15*7=105 puncte si cele 30 coduri acumaland 900 puncte deci dupa un calcul pana pe 4 martie ar fi :100+6+5+36+105+900=1152 puncte care se pot realiza conform regulamentului. Deci, de unde provine restul punctelor???? Si mai am o intrebare cei care au pierdut punctele la trimitere recomandare pentru ca nu a functionat codul, au pierdut din start puncte, si nu din vina lor ci pentru ca nu a functionat programul d-voastra credeti ca e corect?
Anca (Cluj Napoca) in 04 martie 2010, 22:04
Eu sunt membru in clubul Maggi. Spuneti-mi, va rog, codurile promotionale pe care le-am inscris sunt valide si pentru premiile din campania Cele mai iubite mame sau numai pt cele din clubul Maggi? Multumesc.
Vlad (Bucuresti) in 08 martie 2010, 11:41
Locul 1 din Club Maggi a "adunat" 4800 de puncte. Matematic, conform regulamentului, pare imposibil. Este posibil ca organizatorii sa ne povesteasca asa, in linii mari, cum se poate ajunge la un asemenea total? PS Vad ca mai exista o solicitare pe aceasta tema din 4 martie, cind primul loc avea doar 1200 de puncte...doar ca nu vad si feedbackul organizatorilor
Moderator 1 (Infopromotii) in 08 martie 2010, 12:05
Draga Anca, in conformitate cu regulamentul, pentru a participa la actuala promotie a Clubului Maggi, trebuie sa inscrii minimum 3 coduri ale produselor participante la campania "Pentru cele mai iubite mame" in sectiunea dedicata respectivei campanii de pe site-ul Maggi.
Gasesti enumerarea produselor participante in regulamentul promotiei respective, mai exact aici:
http://www.infopromotii.ro/Promotie-Concurs-Maggi-Pentru-cele-mai-iubite-mame-440.html#produsele

Atentie: adresa de e-mail de pe care inscrii codurile trebuie sa fie aceeasi cu cea din contul tau de membru al Clubului Maggi. Succes!
felicia (braila) in 08 martie 2010, 21:51
De ce nu se inregisreaza votul retetolor saptamana aceasat? mentionez ca este vorba de saptamana care a inceput cu data de 8
Moderator 1 (Infopromotii) in 09 martie 2010, 18:12
Dragi vizitatori, am primit raspunsurile organizatorilor pentru voi:

Pentru Vlad (Bucuresti) - la mesajul din 08 martie 2010, 11:41
Locul 1 din Club Maggi a "adunat" 4800 de puncte. Matematic, conform regulamentului, pare imposibil. Este posibil ca organizatorii sa ne povesteasca asa, in linii mari, cum se poate ajunge la un asemenea total? PS Vad ca mai exista o solicitare pe aceasta tema din 4 martie, cind primul loc avea doar 1200 de puncte...doar ca nu vad si feedbackul organizatorilor

Raspunsul este:

"Sesizarile privind acumularea punctelor in Clubul Maggi sunt trimise Organizatorilor care investigeaza si vor reveni cu o pozitie oficiala."

Pentru ALINA CARMEN (SATU MARE) - mesajul din 04 martie 2010, 14:16
Am facut recomandari peste 20 la familie, colegi si-au facut cont si totusi nu-mi apar punctele. La fiecare recomandare si cont creat ar trebui sa primesc 15 puncte, dar n-am primit nici un punct. Ce se intampla?

Raspunsul organizatorilor este urmatorul:

"Draga Alina,
Multumim pentru interesul acordat campaniei 'Clubul Maggi'.
Punctele aferente invitarii unui prieten s-au acordat conform Regulamentului. Pentru a verifica numarul de puncte acumulat trebuie sa intri in contul tau din Clubul Maggi la sectiunea"Punctele mele".
Punctele se vor acorda doar daca prietenul invitat acceseaza www.maggi.ro dand click pe link-ul din e-mailul de invitare si isi creeaza un cont valid pe site-ul www.maggi.ro. Se vor puncta doar primele 7 (sapte) invitatii trimise in decurs de o saptamana.

Cu prietenie,
Echipa Maggi"

Pentru cami (ploiesti) - la mesajul din 04 martie 2010, 21:38
Buna seara, am si eu o intrebare cum a putut locul 1 sa stranga 1200 puncte???? Daca, facem un simplu calcul concursul a inceput pe 27 feb si pana 4 martie avem: 100 puncte pt participant vechi(sau completare date), vot site in 6 zile 6 puncte,vot reteta 5 puncte,recomandare reteta 6 puncte/zi deci 6*6=36 puncte, recomandare reteta 15*7=105 puncte si cele 30 coduri acumaland 900 puncte deci dupa un calcul pana pe 4 martie ar fi :100+6+5+36+105+900=1152 puncte care se pot realiza conform regulamentului. Deci, de unde provine restul punctelor???? Si mai am o intrebare cei care au pierdut punctele la trimitere recomandare pentru ca nu a functionat codul, au pierdut din start puncte, si nu din vina lor ci pentru ca nu a functionat programul d-voastra credeti ca e corect?

Raspunsul este:

"Draga Cami, sesizarile privind acumularea punctelor in Clubul Maggi sunt trimise Organizatorilor care investigeaza si vor reveni cu o pozitie oficiala."

Pentru Anca (Cluj Napoca) - mesajul din 04 martie 2010, 22:04
Eu sunt membru in clubul Maggi. Spuneti-mi, va rog, codurile promotionale pe care le-am inscris sunt valide si pentru premiile din campania Cele mai iubite mame sau numai pt cele din clubul Maggi? Multumesc.

Raspunsul organizatorilor este urmatorul:

"Draga Anca,
Codurile pe care le introduci in cadrul campaniei "Pentru cele mai iubite mame" in sectiunea dedicata de pe www.maggi.ro participa atat la tragerea la sorti pentru campania "Pentru cele mai iubite mame", cat si in campania "Clubul Maggi", daca respecta prevederile regulamentului oficial al campaniei.
Cu prietenie,
Echipa Maggi
felicia (braila) in 09 martie 2010, 22:13
Va rog sa transmiteti organizatorilor ca au probleme cu functionarea site-ului: voturile pentru retete nu apar, daca invitatiile au fost trimise si prietenii si-au facut cont iar nu apar punctel...si cum a reusit numarul 1 sa atinga peste 7000( sapte mii) de puncte cand conform reguklamentului nu se poate. Parca ma dezamageste putin aceasta campanie....
Moderator 1 (Infopromotii) in 10 martie 2010, 10:16
Draga Felicia (Braila), organizatorii te roaga sa ne transmiti adresa de e-mail cu care te-ai inregistrat in Clubul Maggi, pentru a verifica situatia contului tau si a punctelor. Pentru aceasta, te rugam sa folosesti rubrica de contact din meniul de jos al site-ului si sa ne scrii un mesaj care sa contina titlul promotiei, numele tau, problema (pe scurt) si adresa de e-mail cu care te-ai inscris in Clubul Maggi.
Diana (Bascov) in 10 martie 2010, 15:37
Asa cum v-am comunicat pe data de 03.03.2010, am rezolvat problema avuta cu unul dintre cele doua coduri, pe celalat vi l-am comunicat dar nu am primit nici un raspuns. Ce se intampla? Este valid sau nu si daca nu, de ce?
Moderator 1 (Infopromotii) in 11 martie 2010, 11:20
Draga Diana, nu am primit niciun mesaj de la tine la rubrica de contact, iar din comentariul tau din data de 3 martie am inteles ca te-ai lamurit cu ambele coduri. Te rugam sa ne trimiti o fotografie sau o imagine scanata a codului pe adresa echipa a rond infopromotii punct ro, impreuna cu numele si prenumele tau, titlul promotiei si un numar de telefon la care sa te poata contacta, la nevoie, organizatorii.
Moderator 1 (Infopromotii) in 16 martie 2010, 14:08
Dragi vizitatori, am primit urmatorul mesaj din partea organizatorilor pentru voi:

"Am investigat si noi situatia participantului de pe primul loc din promotia Clubul Maggi si am constatat ca punctele acumulate nu au fost obtinute conform regulamentului. Astfel, au fost retrase punctele care au depasit limita de 900 de puncte (30 de intrari x 30 de puncte fiecare) acumulate prin transmiterea unor coduri promotionale in campania "Maggi pentru cele mai iubite mame". Punctele acumulate in urma desfasurarii unor activitati in club vor ramane neschimbate. Participarea in campania Clubul Maggi implica cunoasterea si acceptarea expresa si neechivoca atat a regulamentului campaniei "Clubul Maggi" cat si a regulamentului campaniei "Maggi pentru cele mai iubite mame". De asemenea, conform acestui regulament un participant nu poate introduce mai mult de 30 de coduri in aceasta campanie.
Va asiguram ca suntem preocupati ca toti participantii in aceasta campanie sa respecte integral atat regulamentul campaniei "Clubul Maggi" cat si regulamentul campaniei "Maggi pentru cele mai iubite mame"."
Moderator 1 (Infopromotii) in 16 martie 2010, 14:14
Dragi vizitatori, pentru aceia dintre voi care au avut intrebari referitoare la acumularea punctelor din contul de membru al Clubului Maggi, organizatorii ne-au transmis urmatorul mesaj:

"Multumim pentru interesul acordat campaniei 'Clubul Maggi'.
Punctele aferente invitarii unui prieten si votarii unei retete s-au acordat conform Regulamentului. Pentru a verifica numarul de puncte acumulat, te rugam sa intri in contul tau din Clubul Maggi, sectiunea 'Punctele mele'.
Toate informatiile legate de campanie le gasesti in Regulamentul Oficial.

Cu prietenie,
Echipa Maggi"
felicia (braila) in 29 martie 2010, 10:30
Promotia clubului Maggi este o mare dezamagire! site/ul lor functioneaza probabil dupa reguli speciale: nu se inregistreaza punctele acumulate pentru invitarea unor prieteni daca acestia si-au facut conturi, votul retetelor nu merge mereu. Asta e...
Gheorghe (Bucuresti) in 29 martie 2010, 22:26
Draga Felicia(Braila), suntem concurenti, dar totusi iti sugerez sa descoperi ce inseamna "saptamana" la care se face referire, in regulament, atunci cand se precizeaza anumite limitari privind voturile sau invitatiile. Mai trebuie sa descoperi ce se ia in calcul: momentul invitarii (sau votarii retetei, sau recomandarii) sau momentul in care invitatul devine membru al clubului Maggi (sau "prietena" citeste recomandarea). Site-ul functioneaza, altminteri, bine, eu am fost solicitat, de un membru al familiei mele, sa lamuresc aparenta disfunctionalitate . . . Daca sunt respectate toate conditiile, totul merge . . . snur.
anisoara (cernavoda) in 31 martie 2010, 19:29
Dragii mei,astazi am fost sunata pentru confirmarea adresei,ca am castigat un blender ,printre primii 1000! Multumesc organizatorilor, intotdeauna promotiile Maggi au fost la inaltime si corecte in participarea la concurs.Codurilr inscriptionate pe ambalaje ,descurajeaza din start fraudarea si toti participantii au sanse de castig egale.Am mai castigat si la alte promotii Maggi si sper sa mai castig.....poate de ce nu ....marele premiu! Bafta tuturor si multumiri Maggi!
nicoleta (bucuresti) in 01 aprilie 2010, 07:31
Eu m-am inscris la promotia aceasta a doua zi pe 28februarie, si totusi nu am fost sunata. Oare s-au terminat de anbuntat primii 1000 castigatori, ma gandesc ca sunt totusi de dat ceva telefoane...
Moderator 1 (Infopromotii) in 01 aprilie 2010, 12:42
Draga Anisoara, am primit pentru tine un mesaj din partea organizatorilor:

"Va multumim pentru participarea la campanie si va felicitam pentru premiul castigat.

Mult succes in continuare,
Echipa Maggi"
() in 05 aprilie 2010, 11:08
M-am inscris la concurs in primele zile de incepere dar nu am fost sunata ca as fi castigat premiul garantat. Oare toti concurenti s-au inscris pe 28 februarie?Cei care au trimis ambalajele prin posta ce sanse mai au?
Moderator 1 (Infopromotii) in 06 aprilie 2010, 11:33
Draga Anusca, am transmis organizatorilor intrebarile tale si speram sa primim in curand un raspuns pentru tine.
Moderator 1 (Infopromotii) in 07 aprilie 2010, 13:07
Draga Anusca, organizatorii ne-au trimis pentru tine urmatorul mesaj:

"Draga ANUSCA,

Conform prevederilor regulamentului, premiile garantate vor fi acordate primelor 1000 de numere unice de identificare alocate in baza codurilor promotionale valide transmise in Campanie, indiferent de modalitatea de inscriere in Campanie, iar castigatorii validati vor fi publicati pe site-ul campaniei www.maggi.ro, pe www.infopromotii.ro si www.cautpromotii.ro in cel mult 30 de zile lucratoare pe masura ce vor fi validati.
Intrarile prin posta au avut aceleasi sanse de a se inregistra printre primele 1000 de numere unice de identificare alocate in baza codurilor promotionale valide transmise in Campanie, deoarece conform Regulamentului "art 8.1.c) Ordinea participarii in cadrul Campaniei se face in functie de data postei trecuta pe plic de Posta Romana, nu data primirii plicului de catre Organizator."

Cu prietenie,
Echipa Maggi"
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Clubul Maggi"

Ultima actualizare: 30 apr. 2010
Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Nume câştigător Localitate Judeţ/Sector Premiu Extragere Validare
Sorin Miculescu - - 1000 euro - validat
Anne Lorena Craciun - - un aparat de gatit la aburi Tefal Vitamin Plus - validat
Ionela Gina Cristea - - un aparat de gatit la aburi Tefal Vitamin Plus - validat
Mihai Tintaru - - un aparat de gatit la aburi Tefal Vitamin Plus - validat
Alexandru Daniel Ciobanu - - un aparat de gatit la aburi Tefal Vitamin Plus - validat
Bogdan Craciun - - un aparat de gatit la aburi Tefal Vitamin Plus - validat

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Clubul Maggi

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media