CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Chevrolet: "Care sunt cele mai importante criterii in alegerea masinii?"

Promotie Chevrolet

Poti castiga: 5 x sistem de navigatie GPS; 5 x televizor de masina; 10 x masina de curatat de mare presiune; 15 x masinuta cu telecomanda model Chevrolet; 15 x pachet de bonuri de benzina in valoare de 150 RON.

Completeaza integral si lizibil chestionarul campaniei Chevrolet “Care sunt cele mai importante criterii in alegerea masinii?” din revista AutoShow si trimite-l la OP 69 CP 3 Bucuresti.

Perioada promoţiei: 22 noiembrie - 13 decembrie 2007

Promotie expirata
9 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
«Care sunt cele mai importante criterii in alegerea masinii?»



1.    Desfasurarea campaniei.

1.1.    Organizator al campaniei promotionale “Care sunt cele mai importante criterii in alegerea masinii?” (“Campania”) este Chevrolet Southeast Europe Ltd., numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.
1.2.    Campania se va desfasura in perioada 22 noiembrie 2007 – 13 decembrie 2007, prin intermediul S.C. DRAFT FCB SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Barbu Vacarescu nr. 137 A, sector 2, numita in cele ce urmeaza “Agentia”.


2.    Mecanismul Campaniei

2.1.    Pentru a se inscrie in Campanie, participantii trebuie sa completeze chestionarul Chevrolet si sa il expedieze pe adresa OP 69 – CP 3, Bucuresti pana la data de 13 decembrie (data primirii plicurilor la posta).
2.2.    Toti participantii isi vor scrie pe chestionar numele si prenumele, adresa completa, numarul de telefon, data nasterii si vor raspunde la intrebarile din chestionar. Pentru valabilitatea chestionarului Chevrolet este obligatorie completarea tuturor rubricilor acestuia, atât cu datele de identificare ale participantului, semnatura, data cât si cu raspunsurile la intrebari.
2.3.    Plicurile continand chestionarul Chevrolet completat trebuie expediate pe adresa O.P. 69 – C.P. 3, Bucuresti.
2.4.    Pentru a participa la campanie nu este necesara achizitionarea produselor Chevrolet.
2.5.    Fiecare chestionar al Campaniei contine intrebari despre autoturisme si preferinte de consum privind autoturismele.
2.6.    Necompletarea chestionarului duce la imposibilitatea inscrierii in Campanie.
2.7.    Participantii care nu doresc ca datele lor personale sa fie utilizate de Organizator in activitati ulterioare de marketing direct si prin urmare bifeaza campul corespunzator de pe chestionar vor fi inscrisi in Campanie insa nu vor primi ulterior campaniei pe nici o cale, vreun material promotional/publicitar din partea Organizatorului. Cu toate acestea, datele personale furnizate de catre acesti consumatori vor putea fi prelucrate si utilizate de catre Organizator in scopuri statistice.


3.    Conditii de participare la Campanie

3.1.    Poate participa la Campanie orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, care completeaza chestionarul Chevrolet gasit in publicatia AutoShow, in conditiile prezentului Regulament, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai reprezentantelor sale si ai societatilor DRAFTFCB, MailersServ si Teleperformance implicate in organizarea si desfasurarea Campaniei, precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora).
3.2.    In cazul in care castigatorul premiului este o persoana minora, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului numai dupa ce a primit aprobarea scrisa si semnatura reprezentantului sau legal (parinte, tutore, etc), fiind necesara dovedirea de catre acesta a calitatii sale de reprezentant, prin prezentarea unui document in acest sens catre Organizatorul campaniei.
3.3.    Data limita de primire a plicurilor cu chestionare pentru promotia «Care sunt cele mai importante criterii in alegerea masinii?» este 13 decembrie 2007 (data de primire a plicurilor la casuta postala), iar continutul plicurilor trebuie sa respecte conditiile de la punctele 2.1. si 2.2. de mai sus.
Toate plicurile primite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare si nu vor participa la tragerea la sorti.
3.4.    Organizatorul si Agentia nu isi asuma responsabilitatea pentru plicurile cu chestionare care au sosit dupa data limita de 13 decembrie 2007 si nici pentru chestionarele al caror continut nu respecta conditiile de la punctele 2.1., 2.2 de mai sus, plicurile nelizibile, pierdute sau trimise pe alta adresa. Dovada trimiterii chestionarelor nu reprezinta si dovada primirii acestora.
3.5.    Expeditorii plicurilor cu chestionare nu vor primi confirmare de primire.
3.6.    Organizatorul detine toate drepturile de publicare a numelor câstigatorilor, fara alte consideratii sau plati catre participantii la promotie.


4.    Premiile Campaniei

4.1.    In cadrul prezentei Campanii se vor acorda in total urmatoarele premii:
-    5 premii constand in cate un sistem GPS
-    5 premii constand in cate un televizor de masina
-    10 premii constand in cate o masina de spalat de mare presiune
-    15 premii constand in cate o masina telecomandata model Chevrolet
-    15 premii constand in bonuri de benzina in valoare de 150 RON (un premiu consta in 5 bonuri in valoare de 30 RON fiecare), cu o valabilitate de 3 luni – perioada de valabilitate va fi mentionata pe fiecare dintre bonuri
Valoarea totala a premiilor este de aproximativ 22.512 RON
 
4.2.    Valoarea premiilor mentionate la art. 4.1 de mai sus este alcatuita din valoarea mentionata la acest articol la care se adauga impozitul ce va fi retinut la sursa.
4.3.    Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a organiza o noua tragere la sorti in vederea desemnarii unui nou castigator sau, dupa caz, de a nu mai atribui premiul respectiv.


5.    Tragerea la sorti si atribuirea premiilor

5.1.    Tragerea la sorti a premiilor Campaniei va avea loc in data de 20 decembrie 2007, la sediul Agentiei din Str. Barbu Vacarescu nr. 137 A, sector 2, Bucuresti, in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al Organizatorului si un reprezentant al Agentiei. Tragerea la sorti va fi electronica.
5.2.    La tragerea la sorti vor participa toate chestionarele primite la OP 69 CP 3, Bucuresti pana la data limita prevazuta la art.2.1. de mai sus, care indeplinesc toate conditiile de participare mentionate in art.2.1 si art.2.2. de mai sus, fiind in acest fel validate de la momentul intrarii in Campanie. Un chestionar odata extras nu va mai fi inclus in baza de date in vederea efectuarii extragerilor urmatoare.
5.3.    Numele castigatorilor si premiile acordate vor fi publicate pe www.infopromotii.ro incepand cu data de 21 decembrie 2007.


6.    Acordarea premiilor

6.1.    Castigatorii celor 50 de premii ale Campaniei vor fi anuntati telefonic de catre un reprezentant al Organizatorului cu privire la premiul castigat, modalitatea si termenul in care acestea vor fi expediate. Fiecarui castigator i se va cere la telefon confirmarea adresei din chestionar pentru trimiterea premiului sau o alta adresa la care se doreste a fi trimis premiul castigat.
6.2.    Pentru a putea intra in posesia premiului, fiecare dintre castigatori trebuie sa trimita o copie dupa buletin/cartea de identitate la numarul de fax 021.305.41.09.
6.3.    Premiile vor fi livrate castigatorilor prin curier intr-un termen de 30  zile de la comunicarea de catre acestia a datelor lor si transmiterea prin fax a copiei dupa buletin/cartea de identitate, conform art. 6.1 si 6.2. de mai sus. Pentru primirea premiului, castigatorul va trebui sa prezinte curierului actul de identitate. Neprezentarea acestui document duce la pierderea dreptului de atribuire a premiului.  
6.4.    Castigatorii premiilor nu pot ceda premiul, in integralitatea sa, unei alte persoane.


7. Clauze Diverse

7.1.    Prezentul Regulament autentificat va fi pus la dispozitia persoanelor interesate in copie, in mod gratuit. Regulamentul Campaniei poate fi obtinut in urma unei cereri, pe toata perioada Campaniei la 0800 110 300 sau pe site-ul www.infopromotii.ro
7.2.    Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea prezentului Regulament.
7.3.    Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, participantii si castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorului (a carei notificare a fost inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal).
7.4.    La cererea expresa a castigatorilor, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii premiilor Campaniei vor trimite Organizatorului pe adresa Budaörs 2040 Szabadság út 117, Ungaria, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.
Nu avem elemente multimedia.
vio (campulung) in 22 noiembrie 2007, 16:58
criteriile cele mai importante sunt;performantele,pretul,marca,desingul
cristian gabriel (galati) in 23 noiembrie 2007, 16:58
vechimea in bransa auto,experienta in constructia bijuteriilor pe 4 roti=CHEVROLET
Moderator 1 (Infopromotii) in 23 noiembrie 2007, 17:23
Salut!
Ne bucuram foarte mult ca folositi sectiunea de comentarii a promotiei pentru a scrie care sunt criteriile pe care le considerati importante in alegerea unei masini. Organizatorul promotiei Chevrolet va afla care sunt parerile voastre postate aici. Nu uitati ca pentru a participa la promotie trebuie sa indepliniti conditiile enumerate mai sus, la rezumatul despre mecanism. Mult succes!
Claudia (Focsani) in 28 noiembrie 2007, 10:47
E greu sa gasesti o masina asa cum iti doresti la un pret mic, sa consume putin, sa arate bine si sa fie si confortabila. Cele mai importante criterii in alegerea masinii ar trebui sa fie confortul, fiabilitatea, atingerea standardelor si nevoilor tale si ale celor care fac parte din viata ta. Din pacate, noi ne alegem masina dupa pret, dupa cat de putin consuma, dupa ce fel de marca are vecinul si noi vrem altfel, dupa altfel de criterii fata de cele care ar fi normale intr-o lume civilizata.
() in 01 decembrie 2007, 21:54
sunteti foarte darnici nu?
costel (HD) in 05 decembrie 2007, 21:43
Sant ff frumoase si destul de accesibile ptr toti oameni de rand
Alina (Bucuresti) in 06 decembrie 2007, 18:42
Criterii importante: Aspect/Consum/Performante/Pret
Marian (Rm Valcea) in 08 decembrie 2007, 23:19
fiabilitatea prima si prima data, aspectul, consumul si in primul rand sa te reprezinte
DOINA (BERCA) in 11 decembrie 2007, 21:13
Acces, utilitate, performante, confort, pret= Chevrolet Mai bine nu se poate!
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Chevrolet: "Care sunt cele mai importante criterii in alegerea masinii?""

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Chevrolet: "Care sunt cele mai importante criterii in alegerea masinii?"

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media