CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

BU - Get Ready To Rock The Hollywood

BU Rock Hollywood

Prin tragere la sorti: 1 x excursie la Hollywood pentru 2 persoane; 5 x excursie la Paris pentru 2 persoane; 100 x voucher in valoare de 200 RON valabile in reteaua Meli Melo. Premii instant: 610 x set complet de ingrijire a tenului Elmiplant Skin Control.

Cumpara produse BU Eau de toilette 50ml si trimite codul unic de 6 cifre prin SMS la 1817 (numar cu tarif normal in retelele Orange, Vodafone, Cosmote).

Perioada promoţiei: 01 iunie - 31 iulie 2010

Promotie expirata
2 comentarii Vezi
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “GET READY TO ROCK THE HOLLYWOOD”

01 IUNIE 2010 – 31 IULIE 2010

 

SECTIUNEA 1         ORGANIZATORUL CAMPANIEI

 

Organizatorul campaniei “Get Ready To Rock the Hollywood” este compania SARANTIS ROMANIA SA, cu sediul in Soseaua de Centura nr. 13A, Chiajna, jud. Ilfov, cu sprijinul agentiei Mediapost Hit Mail. Campania promotionala se va derula sub prevederile prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada promotiei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul pe www.infopromotii.ro si pe www.burockmantic.ro.

Regulamentul Oficial este întocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din România prin publicarea pe website-ul www.infopromotii.ro si pe www.burockmantic.ro pe întreaga durata a Campaniei. 

 

 

SECTIUNEA 2    TEMEIUL LEGAL

 

Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile ulterioare.

 

 

SECTIUNEA 3 ARIA SI PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Campania se desfasoara in perioada 01 iunie - 31 iulie 2010. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament si se adreseaza tuturor persoanelor fizice cu domiciliul stabil in Romania sau rezidente in Romania. Campania se desfasoara la nivel national in toate retelele de magazine care comercializeaza produsele BU Eau de Toilette 50 ml si care contin eticheta cu cod unic participant la campanie: 

·         BU ROCKMANTIC, 50 ml, Eau de Toilette

·         BU HEARTBEAT, 50 ml, Eau de Toilette

·         BU WILD, 50 ml, Eau de Toilette

·         BU FANTASY, 50 ml, Eau de Toilette

·         BU STAR, 50 ml, Eau de Toilette

·         BU TRENDY, 50 ml, Eau de Toilette

Dupa data incheierii campaniei promotionale, în conformitate cu Sect. 3, produsele participante, descrise mai sus îsi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate si nemaiasumându-si nicio obligatie în legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii campaniei promotionale.

Produsele participante la promotie sunt disponibile in limita stocului.

 

 

SECTIUNEA 4         DREPTUL DE PARTICIPARE

 

La campania “Get Ready to Rock the Hollywood” are dreptul sa participe orice client al magazinelor in care este comercializat produsul BU Eau de Toilette 50 ml cu eticheta cu codul unic inscriptionat. Nu au dreptul sa participe angajatii companiei SARANTIS ROMANIA SA, ai magazinelor participante si ai agentiei Mediapost Hit Mail, precum si rudele de gradul intai si afinii (sot/sotie) acestora. Prin participarea la campanie se considera acceptarea automata a intrarii in baza de date de consumatori a companiei SARANTIS ROMANIA.

Un participant se poate inscrie la campanie cu un cod unic inscriptionat pe eticheta produselor mentionate in sectiunea 3 doar o singura data. In cazul in care acesta a achizitionat mai multe produse participante descrise in sectiunea 3 in perioada campaniei, se poate inscrie la campanie cu toate codurile, trimitand cate un mesaj sms distinct pentru fiecare cod.

 

 

SECTIUNEA 5 PREMII

 

In cadrul campaniei se vor acorda 716 premii asftel:

Premiul IV: 610 seturi complete de ingrijirea tenului Elmiplant Skin Control. Set format din: Crema-gel matifianta (50 ml), Gel exfoliant zilnic (150 ml), Lotiune Astringenta (200 ml) si Crema Hidratanta anti-imperfectiuni (40 ml).

Premiul III: 100 vouchere fiecare in valoare de 200 lei. Voucherele sunt valabile in reteaua de magazine Meli Melo de pe teritoriul Romaniei (Anexa 1 a prezentului regulament), precum si in magazinul online www.melimelo.ro. Perioada de valabilitate a voucherelor este pana pe data de maximum 30 septembrie 2010 inclusiv.

Premiul II: 5 excursii in regim City Break la Paris in perioada 03 – 05 septembrie 2010, pentru 2 persoane, ce include:

·         transport cu avionul (ce se va realiza cu o companie aeriana agreata de organizator);

·         cazare in hotel de 3 * ;

·         mic dejun inclus.

Premiul I: O excursie la Hollywood in perioada 15 noiembrie - 22 noiembrie 2010, pentru 2 persoane ce include:

·         7 nopti cazare in hotel de 4*;

·         transport cu avionul ce se va realiza cu o companie aeriana agreata de catre organizator)

·         suma de 1000 de euro, bani de cheltuiala pentru cele 2 persoane;

·         cate o excursie in fiecare zi dupa cum urmeaza:

1.    Universal Studios Hollywood

2.    L.A. & Hollywood Experience

3.    Movie Stars Homes and ½ shopping tour

4.    Go Los Angeles Card

5.    Madame Thussauds Hollywood

6.    6. Disneyland Resort Park Hopper Ticket

 

Organizatorul asigura aceste conditii de calatorie descrise mai sus, in suma mentionata, orice depaseste aceste conditii va fi suportat de catre castigator.

Castigatorul si invitatul sau trebuie sa fie disponibili sa calatoreasca in strainatate (Paris, Hollywood) in perioada mai sus mentionata. In cazul in care castigatorul si insotitorul sau nu pot calatori, organizatorul nu este obligat sa asigure alta alternativa. In cazul in care castigatorii nu pot efectua calatoria in perioada mentionata (Paris : 03 – 05 septembrie 2010, Hollywood : 15 noiembrie - 22 noiembrie 2010 ) din motive personale, acestia isi pierd dreptul la acest premiu, iar organizatorul isi rezerva dreptul de a desemna alt castigator din lista de rezerve, in ordinea tragerii la sorti.

Castigatorul trebuie sa confirme participarea la excursie, in termen de 3 zile calendaristice de la data validarii lui ca fiind castigator al acestei promotii.

Castigatorul si invitatul sau trebuie sa aiba pasapoarte valide sau orice alte documente necesare calatoriei (inclusiv vize, declaratii notariale de acord pentru copiii minori) pana la data de 1 octombrie 2010..

Castigatorul si invitatul sau trebuie sa suporte taxele si cheltuielile care nu sunt specificate in descrierea premiului. Organizatorul nu se va implica in nici un mod in formalitatile si plata necesare eliberarii documentelor de calatorie care ii privesc in mod personal pe castigatorii premiilor sau pe beneficiari si pe insotitorii acestora (obtinere vize, pasaport, incheiere asigurari de sanatate, obtinere eventuale acorduri, autorizatii, etc), daca aceste documente nu exista sau nu sunt valabile din orice motiv. Toate obligatiile si formalitatile necesare in vederea eliberarii unor asemenea documente sunt in sarcina castigatorului.

Premiile sunt cele mentionate in acest regulament si nu sunt transferabile. Nu se va oferi contravaloarea in bani pentru Voucherul de cumparaturi Meli Melo si pentru premiile zilnice.. Voucherul este nominal, iar atat biletul de avion, cat si cazarea vor fi asigurate pe numele castigatorului si al insotitorului acestuia. In cazul imposibilitatatii obtinerii documentelor necesare calatororiei pana la data de 1 octombrie 2010 cat si existenta sau aparitia pana la data plecarii in excursie a oricarei cauze de impiedicare a vreunui castigator sau insotitorului acestuia de a beneficia de excursie , Orgazitatorul va oferi urmatoarele premii compensatorii : 5000 Euro pentru castigatorul Marelui Premiu (O excursie la Hollywood) si cate 1000 Euro pentru fiecare dintre castigatorii weekend-urilor la Paris.

Pentru a intra in posesia voucherului/documentelor de calatorie, castigatorul se va prezenta la sediul  organizatorului, de unde va ridica pe baza unui proces-verbal aceste documente.

Pentru a intra in posesia premiilor, castigatorii acestei promotii vor prezenta buletinul/cartea de identitate si eticheta continand codul desemnat castigator cat si bonul fiscal ce atesta achizitionarea unui produs participant in perioada promotiei.

Valoarea totala comerciala a premiilor este de 22.435 EUR (TVA inclus), la cursul BRD din data autentificarii prezentului Regulament.

Castigatorii premiilor nu au posibilitatea de a solicita schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiilor sau de a solicita contravaloarea in bani a acestora. Premiile nu sunt transmisibile catre alte persoane.

 

 

SECTIUNEA 6         MECANISMUL CAMPANIEI

 

Pentru a beneficia de premiile puse in joc, participantii la aceasta campanie vor trebui sa cumpere unul dintre produsele BU Eau de Toilette 50 ml  descrise la sectiunea 3 si sa trimita SMS la numarul 1817 (numar cu tarif normal valabil in retelele Orange, Vodafone si Cosmote) cu codul unic inscriptionat pe eticheta de pe cutiile BU Eau de Toilette 50 ml in perioada 01 iunie (ora 00:00) – 31 iulie 2010 (ora 23:59 inclusiv).

Codul unic se gaseste pe eticheta de pe cutiile BU Eau de Toilette 50 ml si este format din 6 cifre.

·         Cele 610 seturi Elmiplant (premiile IV) oferite in cadrul campaniei “Get Ready to Rock the Hollywood” vor fi acordate in ordinea cronologica a primirii mesajului numai daca respecta toate conditiile de validare mentionate la sectiunea 7, astfel:

Zilnic se vor acorda 10 seturi Elmiplant primelor 10 SMS-uri valide distincte din perioada 01 iunie - 31 iulie 2010. Potentialii castigatori vor fi contactati in termen de 3 zile lucratoare urmatoare desemnarii lor .

·         Premiile III, II si I oferite in cadrul campaniei “Get Ready to Rock the Hollywood” vor fi acordate prin tragere la sorti ce va avea loc in data de 02 august 2010. Se vor extrage 141 SMS-uri considerate valide receptionate la numarul 1817 in perioada 1 iunie 2010 – 31 iulie 2010, echivalentul a celor 106 premii si 35 rezerve. Potentialii castigatori si rezervele vor fi extrasi dupa cum urmeaza:

o   Primele 100 SMS-uri extrase vor reprezenta potentialii castigatori ai celor 100 premii III;

o   Urmatoarele 5 SMS-uri extrase vor reprezenta potentialii castigatori ai celor 5 premii II;

o   Urmatorul SMS extras va reprezenta potentialul castigator al premiului I;

o   Urmatoarele 20 SMS-uri extrase vor reprezenta cele 20 rezerve pentru premiul III;

o   Urmatoarele 10 SMS-uri extrase vor reprezenta cele 10 rezerve pentru premiul II;

o   Urmatoarele 5 SMS-uri extrase vor reprezenta cele 5 rezerve pentru premiul I.

Toate mesajele expediate la numarul 1817 vor primi inapoi un mesaj de raspuns prin care participantii vor fi informati ca au fost inscrisi la promotie.

a)    SMS-uri trimise corect si inregistrate ca valide (cod valid):

„Multumim pentru participarea la campania „Get Ready to Rock the Hollywood”.Pastreaza eticheta continand codul din 6 cifre cat si bonul fiscal pentru validare.”

b)   SMS-uri castigatoare de premiu zilnic:

„Ai castigat un set de ingrijire Elmiplant.Vei fi contactat pt detalii ref. la premiu.Pastreaza eticheta cu codul de 6 cifre cat si bonul fiscal pentru validare”

c)    SMS-uri trimise in afara perioadei campaniei:

„Campania „Get Ready to Rock the Hollywood” se desfasoara in perioada 01 iunie (ora 00:00) – 31 iulie 2010 (ora 23:59). Multumim!”

d)   SMS-uri trimise incorect sau incomplet (cod incorect):

„Pentru ca SMS-ul tau sa fie valid, trebuie sa contina codul format din 6 cifre ce se gaseste pe eticheta produselor participante.”

e)    Mesaje care contin un cod care a mai fost inregistrat:

„Multumim pentru participarea la campania „Get Ready to Rock the Hollywood”. Acest cod a mai fost inregistrat si se poate inscrie in campanie doar o singura data”.

 

Pentru a putea intra in posesia premiilor, participantii la campanie trebuie sa pastreze eticheta cu codul unic inscriptionat, din care sa reiasa codul unic cu care s-au inscris in concurs in perioada campaniei si care a fost desemnat castigator, precum si bonul fiscal care sa faca dovada achizitionarii produsului inscris in campanie in perioada promotiei.

Astfel, vor fi desemnati drept castigatori:

Premiul IV: 610 seturi complete de ingrijirea tenului Elmiplant Skin Control. Set format din: Crema-gel matifianta, Gel exfoliant zilnic, Lotiune Astringenta si Crema Hidratanta anti-imperfectiuni.

- Se vor castiga 10 seturi Elmiplant zilnic de catre primele 10 SMS-uri valide distincte din fiecare zi a campaniei din perioada 01 iunie- 31 iulie 2010, premiile neacordate intr-o zi raman in proprietatea Organizatorului, acestea nereportandu-se.

Premiul III: 100 vouchere fiecare in valoare de 200 lei. Voucherele sunt valabile in reteaua de magazine Meli Melo (prezenta in Anexa 1 la prezentul Regulament) de pe teritoriul Romaniei, precum si in magazinul online www.melimelo.ro. Perioada de valabilitate a voucherelor: maximum 30 septembrie 2010 inclusiv.

Premiul II: 5 excursii in regim City Break la Paris in perioada 03 – 05 septembrie 2010 pentru 2 persoane, include transport cu avionul, cazare hotel 3 * si mic dejun.

Premiul I: O excursie la Hollywood in perioada 15 noiembrie - 22 noiembrie 2010, pentru 2 persoane ce include:

·         7 nopti cazare in hotel de 4 * ;

·         transport cu avionul;

·         suma de 1000 de euro, bani de cheltuiala pentru cele 2 persoane;

·         excursie in fiecare zi dupa cum urmeaza:

1.    Universal Studios Hollywood

2.    L.A. & Hollywood Experience

3.    Movie Stars Homes and ½ shopping tour

4.    Go Los Angeles Card

5.    Madame Thussauds Hollywood

6.    Disneyland Resort Park Hopper Ticket

- Castigatorii Premiilor III, II si I oferite in cadrul promotiei “Get Ready to Rock the Hollywood” vor fi desemnati prin extragere la sorti in data de 02 august 2010.

Un participant (un numar de telefon mobil) poate castiga un singur premiu constand in set Elmiplant in cadrul acestei campanii.

Daca un participant (un numar de telefon mobil) a castigat un premiu constand intr-un set Elmiplant, acesta poate castiga si un premiu acordat la finalul campaniei prin tragere la sorti.

 

 

SECTIUNEA 7         CONDITII DE VALIDARE

 

Pentru ca un SMS participant la aceasta campanie sa fie considerat valid, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

a)    SMS-ul sa contina codul unic format din 6 cifre, cod unic inscriptionat pe eticheta produselor participante la aceasta campanie si sa nu contina alte spatii sau caractere suplimentare.

b)    SMS-ul sa fie expediat in perioada 01 iunie, ora 00:00 – 31 iulie 2010, ora 23:59 inclusiv.

c)    Sa nu fi fost inregistrat deja un SMS ce contine acelasi cod.

d)    Produsele participante descrise in sectiunea 3 sa fi fost achizitionate in perioada campaniei 01 iunie – 31 iulie ora 23:59 inclusiv.

 

Validarea ulterioara a castigatorilor:

 

Participantii vor fi contactati telefonic (la numarul de telefon mobil de pe care a fost expediat SMS-ul) si vor fi validati fizic iar conditiile care trebuie îndeplinite sunt urmatoarele:

·         Participantii sa aiba dreptul de participare stipulat la sectiunea 4;

·         Pentru Premiile IV persoana respectiva sa poata fi contactata la numarul de telefon mobil de pe care a fost trimis SMS-ul în termen de maxim 3 zile lucratoare de la data desemnarii lui ca si câstigator al unui premiu zilnic.

·         Pentru Premiile III, II si I persoana respectiva sa poata fi contactata la numarul de telefon mobil de pe care a fost trimis SMS-ul în termen de maxim 3 zile lucratoare de la data desemnarii câstigatorilor prin tragere la sorti.

·         Persoana sa declare în urma contactarii: numele, prenumele, adresa din buletinul de identitate/cartea de identitate valid(a).

·         Persoana sa trimita in termen de 3 zile de la contactare pe fax la numarul indicat copie de pe eticheta (in original) care sa contina codul unic cu care a fost desemnat câstigator cat si copie de pe bonul fiscal ce atesta achizitionarea unui produs participant in perioada promotiei. In caz contrar, premiul nu se va putea acorda si castigatorul va fi invalidat.

·         Pentru receptia premiului, câstigatorii vor avea nevoie de un act de identitate valabil (buletin, carte de identitate sau pasaport). In cazul in care persoana castigatoare este minora, ridicarea premiului va fi facuta de catre unul din parintii persoanei castigatoare sau de catre ocrotitorul legal al acesteia.

 

 

SECTIUNEA 8         DESEMNAREA SI ANUNTAREA CASTIGATORILOR

 

In cadrul promotiei „Get Ready to Rock the Hollywood” se vor desemna 716 castigatori, echivalentul celor 716 de premii. Desemnarea castigatorilor se va efectua doar din SMS-urile valide primite incepand cu data de 01 iunie 2010 ora 00:00 pana la data de 31 iulie 2010 ora 23:59 inclusiv.

·         Pentru Premiile IV:

Câstigatorii vor fi contactati telefonic in cel mult 3 zile lucratoare de la desemnarea lor si li se vor da detalii privind expedierea premiilor. Anuntarea castigatorilor va fi urmata de validarea acestora conform conditiilor descrise la Sectiunea 7.

Pentru acordarea Premiilor IV daca in termen de 3 zile lucratoare de la extragerea castigatorilor, un participant nu va putea fi contactat, sau daca in termen de 3 zile de la contactare nu trimite pe fax copie de pe eticheta continand codul desemnat castigator cat si copie de pe bonul fiscal ce atesta achizitionarea unui produs participant in perioada promotiei, acesta va fi invalidat, iar premiul va fi acordat urmatorului SMS valid primit in ziua acordarii premiilor la 1817, in ordinea receptiei acestora. (de ex: se va acorda celui de-al 11-lea sms valid primit in acea zi pentru primul castigator de premiu zilnic invalidat). Premiile neacordate intr-o zi nu vor fi reportate pentru o alta zi a campaniei, ele ramanand in posesia organizatorului. Premiile nerevendicate in conditiile prezentului regulament, vor ramane in proprietatea Organizatorului.

·         Pentru premiile III, II si I:

Câstigatorii vor fi contactati telefonic in cel mult 3 zile lucratoare de la desemnarea lor si li se vor da detalii privind expedierea/ridicarea premiilor. Anuntarea castigatorilor va fi urmata de validarea acestora conform conditiilor descrise la Sectiunea 7.

Pentru acordarea Premiilor III, II si  I daca in intervalul de 3 zile lucratoare de la extragerea castigatorilor, un participant nu va putea fi contactat, sau daca in termen de 3 zile de la contactare nu trimite pe fax copie de pe eticheta continand codul desemnat castigator, copie dupa bonul fiscal care face dovada achizitionarii produsului participant in perioada campaniei si copie dupa actul de identitate, acesta va fi invalidat, iar premiul va fi acordat rezervelor extrase pentru fiecare categorie de premii, la acestea apelandu-se in ordinea extragerii acestora. Premiile nerevendicate in conditiile prezentului regulament, vor ramane in proprietatea Organizatorului.

Organizatorul se obliga sa faca public la finalul campaniei numele castigatorilor si castigurile acordate, pe www.infopromotii.ro si pe www.burockmantic.ro

Numele si prenumele câstigatorilor validati, cat si premiile oferite în cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista tuturor câstigatorilor validati cuprinzând numele, prenumele si premiile castigate vor fi publicate pe site-ul www.infopromotii.ro si pe site-ul www.burockmantic.ro incepand cu data de 16 august 2010.

 

 

SECTIUNEA 9         ACORDAREA PREMIILOR

 

Pentru premiile IV livrarea acestora se va face in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data validarii prin fax a documentelor.  Acestea vor fi expediate de catre Organizator castigatorilor prin curier rapid, la adresa indicata de castigator. In momentul receptiei premiului, participantul este obligat sa prezinte reprezentantului Organizatorului eticheta cu codul unic cu care a fost desemnat castigator, precum si documentul de identitate valabil cat si bonul de casa. In conditiile in care participantul nu va putea face dovada cu aceste documente, acesta isi va pierde statutul de castigator, iar premiul va ramane in proprietatea Organizatorului.

Pentru premiile III livrarea acestora se va face in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data validarii prin fax a documentelor.  Acestea vor fi expediate de catre Organizator castigatorilor prin curier rapid, la adresa indicata de castigator. In momentul receptiei premiului, participantul este obligat sa prezinte reprezentantului Organizatorului eticheta cu codul unic cu care a fost desemnat castigator, precum si documentul de identitate valabil cat si bonul de casa. In conditiile in care participantul nu va putea face dovada cu aceste documente, acesta isi va pierde statutul de castigator, iar premiul va ramane in proprietatea Organizatorului.

Castigatorii premiilor  II si I, dupa validarea conf. Sect.7, vor fi contactati telefonic si vor trebui sa se prezinte la sediul Organizatorului SARANTIS ROMANIA, la adresa Soseaua de Centura, nr. 13A, Chiajna, jud. Ilfov cu un act de identitate valabil si eticheta care contine codul unic cu care a fost desemnat castigator, precum si cu bonul fiscal care face dovada achizitionarii unuia dintre produsele care intra in campanie in perioada promotiei.

 

 

SECTIUNEA 10       RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI

 

Organizatorul promotiei nu isi asuma responsabilitatea pentru:

·         SMS-urile expediate inainte de data de 01 iunie 2010 sau dupa data de 31 iulie 2010, ora 23:59. Acestea nu vor fi considerate valide si nu vor participa la tragerea la sorti.

·         SMS-urile expediate la alte numere de telefon decat 1817.

·         SMS-uri necorespunzatoare din punct de vedere al continutului.

Dovada de expediere a SMS-urilor nu reprezinta si dovada primirii acestora.

Eventualele contestatii pot fi facute la sediul Organizatorului si vor fi luate in consideratie pana la data de 10 august 2010, inclusiv. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.

In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unui SMS participant, decizia Organizatorului este definitiva.

 

 

SECTIUNEA 11       TAXE SI IMPOZITE

 

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori în conformitate cu legea 571/2003 privind orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a câstigatorului.

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (alte cheltuieli, cum ar fi cheltuieli legate de accesul la retea de telefonie mobila si internet in vederea participarii la campanie si consultarii Regulamentului de desfasurare a Campanie etc.).

Prezentul regulament este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe www.infopromotii.ro  si pe www.burockmantic.ro

 

 

SECTIUNEA 12 ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE, LIMITAREA RASPUNDERII

 

Organizatorul nu isi asuma raspunderea, incluzand, dar fara a se limita la, pentru:

·         Pierderea statutului de castigator ca urmare a imposibilitatii contactarii telefonice pentru validarea telefonica/fax, conform Sectiunii 7

·         Pierderea statutului de castigator ca urmare a imposibilitatii prezentarii etichetei ce contine codul unic cu care a fost desemnat castigator si a bonului fiscal ce atesta achizitionarea unui produs participant in perioada promotiei, ilizibilitatea acestora pe fax, starea de deteriorare, pierderea etc.

·         Imposibilitatate sau intarzierea transmiterii premiului in posesia castigatorului ca urmare a intarzierii sau comunicarii eronate a datelor de contact catre organizatorii campaniei promotionale.

 

 

SECTIUNEA 13       ANGAJAMENTE, CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 

Prin inscrierea la campania „Get Ready to Rock the Hollywood” participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora. Participarea la aceasta campanie promotionala implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr.6687.

Toate datele personale generate  in cadrul acestei Campanii devin proprietatea Organizatorului. Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare.

Prin simpla participare la Campanie, prin expedierea unui sms la 1817 in perioada campaniei, Participantii isi dau acordul expres si neechivoc ca datele lor personale comunicate Organizatorului sa intre in baza de date a Organizatorului, in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor acestei promotii cat si comunicarii altor mesaje promotionale pe viitor. Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC SARANTIS ROMANIA SRL, cu sediul în Soseaua de Centura, nr. 13A, Chiajna, jud. Ilfov.

 

 

SECTIUNEA 14       FORTA MAJORA

 

Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Contractului si care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului, etc.

Daca Organizatorul invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la campania promotionala, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acesteia pe www.infopromotii.ro.

 

 

SECTIUNEA 15       LITIGII SI FRAUDE

 

In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti de la sediul Organizatorului.

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: SARANTIS ROMANIA, Soseaua de Centura, nr. 13A, Chiajna, jud. Ilfov pana la data de 10 august 2010, inclusiv. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua în considerare nici o contestatie.

Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.

Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

 

SECTIUNEA 16 REGULAMENTUL OFICIAL

 

Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

Regulamentul Campaniei va fi disponibil in perioada campaniei in mod gratuit pe site-ul www.infopromotii.ro si pe www.burockmantic.ro

 

 

SECTIUNEA 17 INCETAREA PROMOTIEI

 

Organizatorului  poate decide incetarea prezentei Campanii inainte de data de 31 iulie 2010 (data de final a campaniei) din orice motiv, inclusiv, dar fara a se limita la aparitia unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare, epuizarea stocului de produse participante, epuizarea stocului de premii, imposibilitatea, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie. Acest lucru va fi anuntat participantilor pe www.infopromotii.ro si pe www.burockmantic.ro.

Nu avem elemente multimedia.
Ada (Bucuresti) in 20 iulie 2010, 13:46
Am citit regulamentul si am constat faptul ca extragerea castigatorilor are loc in ordinea inversa a valorii premiilor. Mai concret, citez (sectiunea 6): "Primele 100 SMS-uri extrase vor reprezenta potentialii castigatori ai celor 100 premii III; o Urmatoarele 5 SMS-uri extrase vor reprezenta potentialii castigatori ai celor 5 premii II; o Urmatorul SMS extras va reprezenta potentialul castigator al premiului I; o Urmatoarele 20 SMS-uri extrase vor reprezenta cele 20 rezerve pentru premiul III; o Urmatoarele 10 SMS-uri extrase vor reprezenta cele 10 rezerve pentru premiul II; o Urmatoarele 5 SMS-uri extrase vor reprezenta cele 5 rezerve pentru premiul I. Intrebarea mea este urmatoarea : un sms care este extras castigator sau rezerva la premiile mici este reintrodus in baza de date pentru a participa si la extragerile premiilor urmatoare, respectiv mari? Mai pe scurt : in final absolut fiecare sms va participa si la extragerea marelui premiu, indiferent daca a castigat sau nu un premiu mic? Sau daca ai NEnorocul sa fii extras pentru un premiu mic ai pierdut chiar si sansa teoretica sa mai castigi premiul mare? Daca sms-urile sunt reintroduse in baza de dat dupa fiecare extragere, totul este ok. Daca, insa, faptul ca ai castigat un premiu mic iti anuleaza sansa la premiile mari, atunci metodologia acordarii premiilor este total anapoda si este obligatoriu sa fie reevaluata si schimbata printr-o anexa. Nu este normal ca unei persoana care participa la promotie sa ii fie refuzata macar sansa teoretica de a castiga una dintre excursii numai si numai pentru ca premiile sunt extrase intr-o ordinea inversa celei firesti. Astept un raspuns din partea organizatyorilor si sper ca totul sa fie lamurit/rezolvat in interesul coerent al celor care participa. Multumesc.
Ada (Bucuresti) in 23 iulie 2010, 08:54
Astept un raspuns la comentariul meu. Mai sunt putine zile pana la incheierea campaniei si vrem sa ne clarificam nelamuririle. Mersi.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "BU - Get Ready To Rock The Hollywood"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: BU - Get Ready To Rock The Hollywood

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media