CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Arata-i verii cat esti de frumoasa. Cu Dove (Carrefour)

Promotie Dove

La extragerea finala: 2 x croaziera de lux de 6 zile pe Marea Mediterana pentru 2 persoane; 7 x sejur pentru 2 persoane pe litoral, la Nisipurile de Aur (Bulgaria). La “Panoul cu premii”: 2.300 x pareo; 4.060 x esarfa; 16.800 x lotiune de corp Dove 55ml.

Cumpara orice produs Dove participant, din oricare magazin Carrefour, completeaza integral cuponul primit de la promoteri si introdu-l in urna pentru extragerea finala. Pastreaza bonul/ bonurile de casa. Pentru fiecare 2 produse Dove participante, poti castiga premii pe loc la “Panoul cu premii”.

Perioada promoţiei: 06 iunie - 19 iunie 2007

Promotie expirata
Niciun comentariu
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter

Regulamentul campaniei promotionale

“Arata-i verii cat esti de frumoasa. Cu Dove”

 

 

 

1. Desfasurarea campaniei. Durata.

 

1.1. Organizator al campaniei promotionale “Arata-i verii cat esti de frumoasa. Cu Dove” („Campania”) este S.C. UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.R.L., cu sediul in Ploiesti, B-dul Republicii nr.291, jud. Prahova, cu notificarea inregistrata la A.N.S.P.D.C.P sub nr.2220, numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.

 

1.2. La aceasta Campanie participa urmatoarele produse marca Dove, marca inregistrata apartinand Unilever (numite in continuare “produse participante”): Dove lotiune autobronzanta pentru piele deschisa la culoare 250ml, Dove lotiune autobronzanta pentru piele inchisa la culoare 250ml, Dove lotiune autobronzanta cu particule stralucitoare 250ml, Dove Beauty Body Milk 250ML, Dove Beauty Body Lotion FRESH TOUCH 250ML, Dove Beauty Body Lotion FIRMING 250ML, Dove Beauty Body Lotion SILK GLOW 250ML, Dove Beauty Body SILK  300ML, Dove gel de dus: Fresh Touch, Indulging, Silk Glow, Rosewood &Cocoa, Firming, Natural Caring Oil, Cherry Blossom.

 

1.3. Campania se va desfasura in perioada 06.06.2007 – 19.06.2007, inclusiv, in reteaua de magazine Carrefour din intreaga tara (numite in continuare “magazine participante”) magazine detaliate in Anexa 1, prin intermediul agentiilor S.C BrandsOn Marketing S.R.L, cu sediul in Bucuresti, str. G-ral Av. Andrei Popovici nr. 10, si S.C. OgilvyAction S.R.L., cu sediul in Bucuresti, din Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu nr. 86, sector 1, numite in cele ce urmeaza “BrandsOn”, respectiv “OgilvyAction”.

 

1.4. Magazinele participante si premiile alocate fiecarui magazin sunt precizate in Anexa 1 – Magazine participante si alocare premii.

 

1.5. Intervalul orar in care promoterii (reprezentanti ai Organizatorului) sunt prezenti in incinta fiecarui magazin participant, mecanismul Campaniei, premiile ce se vor acorda si numarul acestora vor fi aduse la cunostinta consumatorilor prin intermediul materialelor publicitare existente in cadrul magazinelor participante.

 

1.6. Valoarea comerciala totala a premiilor ce vor fi acordate in cadrul prezentei Campanii este de 259,742.2 lei.

 

1.7. In functie de tipul de premii pentru care opteaza consumatorii/participantii la Campanie, acestia au la dispozitie doua mecanisme. Dovada achizitionarii de produse participante, pe durata si in conditiile Campaniei, da dreptul consumatorilor sa participe la Campanie prin intermediul celor doua mecanisme ale acesteia astfel:

 

 

2. PRIMUL MECANISM - tombola la sfarsitul Campaniei

 

2.1. Conditia de participare la Campanie prin intermediul acestui mecanism o constituie cumpararea oricarui produs participant Dove aflat in promotie pe durata prezentei promoterilor in magazin, anuntate prin materialele promotionale aflate in cadrul acestora, si in conditiile stabilite prin prezentul Regulament.

 

2.2. Premiile: Premiile ce se acorda prin intermediul acestui mecanism se atribuie prin tragerea la sorti ce va avea loc la sfarsitul campaniei promotionale sunt:

- 2 premii constand in cate o croaziera de lux pe Marea Mediterana pentru 2 persoane, ce se va desfasura in intervalul 18 august 2007 ( de la ora 09.00) - 23 august 2007 (pana la ora 08.00) in valoare de 26.424,8  lei si impreuna cu suma de 1.360 lei bani de buzunar, fiecare premiu in valoare de 27.784,8 lei. Premiul constand intr-o croaziera de lux cuprinde: cazare pentru 2 persoane, 6 zile - 5 nopti pe vasul Pantheon de 5 stele, pensiune completa, cu plecare din Athena pe data 18 august 2007, transport cu avionul Bucuresti – Atena si retur, contravaloarea debarcarilor in porturi alese de catre Organizator, intrarile la puncte turistice alese de catre Organizator. Detaliile sejurului (program, cazare, masa etc) vor fi comunicate castigatorului ulterior pe baza de proces-verbal intocmit conform art.2.11 de mai jos cu o luna inainte de plecarea in croaziera.

- 7 premii constand in cate un sejur pentru 2 persoane, pe litoral, in Bulgaria, statiunea Nisipurile de Aur, Hotel Arabelle 4 stele, regim all inclusiv, impreuna cu suma de 680 lei bani de buzunar, fiecare premiu in valoare de 5.779,5 lei.

Valoarea totala a premiilor acordate prin intermediul acestui mecanism include valoarea mentionata la art.2.2 de mai sus, la care se adauga valoarea impozitului, ce va fi retinut la sursa. Valoarea comerciala a premiilor acordate prin intermediul acestui mecanism, in cadrul prezentei Campanii, este de 96.026,2 lei.

 

2.3. Participanti: Prin intermediul acestui mecanism poate participa la Campanie orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani, care achizitioneaza produse participante in conditiile prezentului Regulament, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai celorlalte societati implicate in mod direct in organizarea si desfasurarea Campaniei (inclusiv angajatii magazinelor participante), precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora).

 

2.4. Consumatorii care achizitioneaza cel putin un produs participant, in perioada si conditiile prevazute de regulament, pot participa la tragerea la sorti a premiilor Campaniei ce se atribuie prin intermediul primului mecanism, prin introducerea in urna aflata in fiecare magazin participant, dupa casele de marcat, a talonului primit de la promoterii din magazin si completat cu datele mentionate la art. 2.6 de mai jos. Completarea talonului si introducerea sa in urna se va face in ziua achizitionarii produsului participant (mentionata pe bonul de casa) si numai dupa ce acesta a fost verificat de promoter.

 

2.5. In cazul in care un consumator achizitioneaza unul sau mai multe produse participante pe baza aceluiasi bon de casa/factura, acesta va primi cate un talon pentru fiecare produs participant achizitionat. Participantii trebuie sa pastreze in original bonul de casa/factura cu care au achizitionat produsul participant, pentru validare si atribuirea premiului.

 

2.6. Sunt valide taloanele semnate, datate, in care participantul a bifat campul corespunzator acordului dat pentru utilizarea datelor sale personale si completate cu urmatoarele date:

- nume si prenume;

- C.N.P.;

- adresa completa;

- numarul de telefon;

- varsta;

- seria si data bonului de casa ce atesta cumpararea unui produs participant, in conditiile prezentului Regulament.

 

2.7. Tragerea la sorti. Tragerea la sorti va avea loc in data de 25 Iunie 2007, la sediul OgilvyAction, in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al Organizatorului, un reprezentant al OgilvyAction si un notar public. Mai intai se vor atribui Croazierele de lux la marea Mediterana, apoi cele 7 sejururi la mare in Bulgaria. La tragerea la sorti participa toate taloanele introduse in urnele din magazinele participante pe perioada Campaniei. Taloanele extrase nu vor mai fi reintroduse in urna pentru a participa la tragerea la sorti ulterioara. Dupa extragerea unui talon si verificarea îndeplinirii conditiilor de participare, inclusiv a cumpararii produselor in conditiile mentionate in prezentul Regulament, talonul va fi declarat castigator. În cazul în care conditiile de participare nu sunt îndeplinite (lipsa de pe talon a oricarei informatii solicitate la punctul 2.6 de mai sus sau achizitionarea altor produse ori nerespectarea oricarei alte conditii impuse de prezentul Regulament) va fi extras alt talon (alte taloane), pâna la desemnarea castigatorului.

 

2.8. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru taloanele necompletate cu datele precizate la art.2.6 de mai sus, ca si pentru cele ilizibile. De asemenea, nu se vor accepta ca valide fotocopii sau falsificari ale talonului de participare la Campanie.

 

2.9. Castigatorii vor fi anuntati telefonic, cat mai curand cu putinta, cu privire la premiul castigat, locul si termenul in care trebuie sa se prezinte in vederea atribuirii acestuia. Castigatorii premiilor Campaniei nu pot ceda drepturile asupra premiilor castigate unei alte persoane.

 

2.10. Castigatorii premiilor impreuna cu insotitorii se vor prezenta, la sediul S.C. OgilvyAction S.R.L., din Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu nr. 86, sector 1, cu documentele de identitate si bonul de casa ce atesta achizitionatea produselor participante ambele in original, in termen de 4 zile lucratoare de la data la care au fost anuntati telefonic. Cu aceasta ocazie castigatorii premiilor impreuna cu insotitorii vor comunica in scris reprezentantului OgilvyAction datele necesare achizitionarii pachetului de servicii turistice aferent premiului (documente de calatorie, rezervari, etc.), datele lor de identitate, numarul cardului/contul in care doresc sa li se vireze suma de bani ce face parte din premiu, precum si acordul lor expres si neechivoc pentru ca datele personale ale castigatorului si insotitorului astfel comunicate sa intre in baza de date a USCE prelucrata de S.C. OgilvyAction S.R.L. pentru atribuirea premiului si pentru indeplinirea obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii (in cazul castigatorilor).

 

2.11. Documentele de calatorie aferente fiecarui premiu vor fi predate castigatorului de catre un reprezentant al Organizatorului in  termen de 30 calendaristice, la sediul S.C. OgilvyAction S.R.L., din Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu nr. 86, sector 1, pe baza de proces-verbal de predare-primire semnat de ambele parti.

 

2.12. Neprezentarea castigatorilor si a insotitorilor la sediul S.C. OgilvyAction S.R.L. din Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu nr. 86, sector 1, in conditiile stabilite in prezentul Regulament, omisiunea acestora de a comunica Organizatorului datele lor personale, precum si celelalte informatii solicitate la art.2.10 pana la data limita mentionata in acelasi articol, neprezentarea documentelor de identitate ori a bonului de casa ce face dovada achizitionarii de produse participante, sau constatarea oricaror neconcordante intre datele din documentul de identitate al castigatorului si cele inscrise in talonul extras castigator, duce la pierderea de catre acestia a dreptului de a mai intra in posesia premiului, fara nici o compensare din partea Organizatorului. Aparitia vreuneia din aceste situatii da dreptul Organizatorului de a nu mai atribui premiul persoanei respective.

 

2.13. Dupa inmanarea tuturor documentelor aferente pachetului de servicii turistice si semnarea procesului verbal de predare-primire incheiat cu aceasta ocazie, orice obligatie a  Organizatorului fata de castigator inceteaza.

 

2.14. Existenta sau aparitia pana la data plecarii in sejur, a oricarei cauze de impiedicare a castigatorului sau a insotitorului acestuia de a beneficia de premiu (ca de exemplu, dar fara a se limita la: cazuri de imbolnavire, accidente etc), nu da nastere nici unei obligatii de compensare, despagubire sau de alta natura in sarcina Organizatorului.

 

2.15. Organizatorul va afisa numele castigatorilor si premiile castigate in magazinele participante in ziua in care acestia au fost desemnati castigatori.

 

 

3. AL DOILEA MECANISM –panou cu premii

 

3.1. Conditia de participare: la Campanie prin intermediul acestui mecanism o constituie cumpararea oricaror doua produse participante Dove aflat in promotie pe durata prezentei promoterilor in magazinele participante, anuntate prin materialele promotionale aflate in cadrul acestora.

 

3.2. Premiile: Premiile Campaniei se vor atribui in fiecare magazin prin trageri la sorti, printr-un mecanism de tipul “panou cu premii”. Premiile ce se acorda prin intermediul acestui mecanism sunt:

Pareo – 2.380   bucati, in valoare de 25 lei fiecare;

Esarfa – 4.060 bucati, in valoare de 20 lei fiecare;

Lotiune de corp 55ml -  16.800 bucati, in valoare de 1,37 lei fiecare.

Numarul de premii pe fiecare magazin este detaliat in Anexa 1.

 

3.3. Participanti: Prin intermediul mecanismului “panou cu premii” poate participa la Campanie orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 14 ani, care achizitioneaza produse participante in conditiile prezentului Regulament, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai celorlalte societati implicate in mod direct in organizarea si desfasurarea Campaniei (inclusiv angajatii magazinelor participante), precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora).

 

3.4. Prezentand promoterului aflat la iesirea din magazin, dupa casele de marcat, in ziua achizitionarii produselor (asa cum reiese si de pe bonul/bonurile de casa prezentate) dovada cumpararii de produse participante si produsele cumparate, participantii vor avea dreptul, ca pentru fiecare doua produse participante diferite cumparate, sa participe la tragerea la sorti a premiilor.

 

3.5. Tragerea la sorti. La standul promotional aflat dupa casele de marcat se afla un panou pe care se afla 3 cercuri mobile inscriptionate cu logo Dove. Pe spatele fiecarul cerc mobil se afla cate un buzunar in care se gasesc plicurile cu premii. Premiile sunt inscriptionate pe cartonase de tipul cartilor de vizita, fiecare cartonas fiind la randul sau introdus in cate un plic. La inceputul fiecarei zile de concurs, pe panou se afla plicurile ce contin toate premiile alocate acelei zile in magazinul respectiv.

 

3.6. In cazul in care un consumator achizitioneaza pe acelasi bon de casa sau pe bonuri de casa diferite, dar cu aceeasi data, produse participante, va avea dreptul sa aleaga de pe panoul cu premii, un plic pentru fiecare doua produse diferite participante achizitionate. Un consumator nu poate beneficia de mai mult de 5 extrageri/zi, indiferent de numarul de produse achizitionate in ziua respectiva.

 

3.7. Toate plicurile sunt castigatoare si contin un talon inscriptionat cu unul dintre premiile mentionate la art.3.2 de mai sus, iar participantul va primi premiul inscriptionat.

 

3.8. Premiile vor fi acordate in limita stocului disponibil alocat fiecarul magazin participant, conform Anexei 1. In cazul in care premiile alocate unei zile nu au fost atribuite in ziua respectiva, acestea se vor reporta in ziua urmatoare. In cazul in care, in cursul unei zile a Campaniei, se epuizeaza numarul de premii alocate, inainte de sfarsitul zilei respective, atunci plicul corespunzator premiului epuizat nu va mai fi asezat pe panou.

 

3.9. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nu se poate acorda contravaloarea lor in bani; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiu, asa cum este acesta descris in prezentul Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a reporta premiul pentru extragerile ulterioare. In cazul in care un premiu este refuzat in ultima zi de Campanie si ramane neatribuit pana la sfarsitul acesteia, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu-l mai atribui.

 

3.10. Premiile castigate in baza mecanismului gen “panou cu premii” vor fi atribuite pe baza unui tabel nominal, ce va cuprinde numele castigatorului si premiul castigat.

 

3.11. Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul prezentei Campanii prin intermediul acestui mecanism, este 163.716 de  lei.

 

 

4. Diverse

 

4.1. Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea prezentului Regulament.

 

4.2. Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, participantii si castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorului (a carei notificare a fost inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal la nr.2220), operata de catre S.C. Ogilvy Action S.R.L. in vederea participarii la Campanie, validarii si atribuirii premiilor si pentru activitati ulterioare de marketing direct.

 

4.3. La cererea expresa a castigatorilor, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, castigatorii premiilor Campaniei vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, str. Fabrica de Glucoza nr 2 – 4, sector 2, o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.

 

4.4. Regulamentul de participare este disponibil in copie in mod gratuit oricarui solicitant.

 

4.5. Orice solicitare in acest scop poate fi facuta la nr. de telefon 021/30.34.800 in zilele de luni-vineri intre orele 9-17 sau la adresa Organizatorului din Bucuresti, str. Fabrica de Glucoza nr.2 – 4, cu mentiunea: pentru Campania promotionala “Arata-i verii cat esti de frumoasa. Cu Dove”.
Nu avem elemente multimedia.
Ne pare rău dar nu se mai pot înregistra comentarii la această promoţie!

Câştigători la promoţia "Arata-i verii cat esti de frumoasa. Cu Dove (Carrefour)"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Arata-i verii cat esti de frumoasa. Cu Dove (Carrefour)

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media