CONTACT BLOG RSS ABONEAZĂ-TE LOGIN

Aperol Dolce Far Niente

Aperol Dolce far niente

Premii instant acordate de catre promoteri consumatorilor din locatiile stabilite : 5.000 x yo-yo; 3.000 x mingiuta antistres portocalie.
Premiu pe baza de voturi acumulate pe www.facebook.com/AperolDolceFarNiente: 1 x scuter Vespa (unul dintre cele 3 Vespa pe care echipa Aperol le utilizeaza la promotie).

Cumpara cel putin un cocktail Aperol din locatiile si in intervalele orare mentionate pe www.facebook.com/AperolDolceFarNiente si fa o poza la panoul Aperol.

Perioada promoţiei: 08 iulie - 17 septembrie 2011

Promotie expirata
Niciun comentariu
(necesită autentificare)
  Follow InfoPromotii on Facebook Follow InfoPromotii on Twitter
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Aperol Dolce Far Niente”
08 iulie 2011 – 17septembrie 2011


SECTIUNEA 1.  ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
1.1. Organizatorul campaniei promotionale "Aperol Dolce Far Niente" (denumita in continuare “Campania”)  este S.C. Cristalex ‘94 S.R.L. (denumita in continuare „Organizatorul”), avand sediu social in Bucuresti, Str. Constantin Sandu Aldea nr. 37, Sector 1, avand cod unic de inregistrare 6345190, atribut fiscal RO, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/18196/1994, telefon: 021 224 59 86, fax: 021 224 59 85, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 8768.
Activitatile legate si/sau implicate de aplicarea si/sau dispozitiilor prezentului Regulament vor fi indeplinite de catre S.C. Luna Promotions S.R.L. (denumita in continuare si „Agentia”), avand sediu social in Bucuresti, Sos. Stefan cel Mare nr. 240, Sector 2, avand cod unic de inregistrare 15150790, atribut fiscal RO, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/893/2003.
1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, de a opri Campania Promotionala in orice moment al acesteia, si/sau sa schimbe regulile de participare, dar avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, pe pagina oficiala de Facebook Aperol la adresa www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inainte de intrarea in vigoare.

SECTIUNEA 2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania Promotionala se va desfasura pe teritoriul Romaniei in orasele detaliate pe pagina oficiala de Facebook Aperol in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Pagina de Facebook poate fi accesata la adresa www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.

SECTIUNEA 3. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
3.1. Campania va incepe la data de 08 iulie 2011, dupa ora 17:00 si se va desfasura pana la data de 17 septembrie 2011, ora 23:59 (denumita in cele ce urmeaza „Perioada Campaniei”).
3.2 Perioada de votare va incepe pe data de 09 iulie 2011 si va inceta pe data de 2 octombrie 2011, ora 12:00.
3.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada Campaniei Promotionale pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public pe pagina de facebook Aperol pe www.facebook.com, la adresa www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. Campania este adresata tuturor persoanelor fizice, cu varsta de 18 ani impliniti inainte de data inceperii campaniei, cu domiciliul stabil sau resedinta in Romania.
4.2. La prezenta Campanie Promotionala nu au dreptul sa participe angajatii Organizatorului si ai distribuitorilor cu care lucreaza organizatorul, ai agentiilor si societatilor implicate in organizarea si derularea acestei Campanii Promotionale, precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si afinii (sotul /sotia) celor mentionati mai sus.
Participantul va participa la prezenta Campanie Promotionala luand la cunostinta conditiile mai sus mentionate.

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
5.1. Mecanism premii instant:
   Pentru a se inscrie in campania promotionala, participantii trebuie:
·    Sa fie prezenti in locatiile comunicate pe pagina de Facebook: www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
·    Organizatorul va avea echipe de cate 2 persoane (1 promoter si un actor) in locatiile detaliate pe www.facebook.com, la adresa www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, care vor recomanda cocktail-urile Aperol. Pentru fiecare cocktail Aperol achizitionat, consumatorii vor primi un premiu instant constand intr-un yo-yo portocaliu, galben sau albastru sau o mingiuta antistres portocalie. Premiile se acorda in limita a 1 (unu) premiu pentru fiecare cocktail achizitionat, doar in intervalul de timp in care promoterii sunt prezenti in locatii. Lista locatiilor in care vor fi prezenti promoterii, zilele si intervalul orar vor fi detaliate www.facebook.com, la adresa www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
De asemenea, participantii au marea sansa de a castiga un scuter Vespa (unul dintre cele 3 Vespa pe care echipa Aperol le utilizeaza la promotie).
               5.2. Mecanism premii Facebook:
5.2.1 Inscrierea in campanie se realizeaza astfel:
Persoanele care au primit un premiu instant in una dintre locatiile detaliate pe www.facebook.com, la adresa www.facebook.com/AperolDolceFarNiente si doresc sa participe la Campania Promotionala, mecanism facebook, trebuie sa fie de acord sa li se faca o poza la panoul Aperol. Panoul este adus de echipa Aperol. Pozele vor fi realizate de catre un reprezentant al Organizatorului prezent in locatii si vor fi incarcate pe pagina de facebook a Aperol, www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, tot de catre acesta.
Pozele vor fi incarcate pe pagina de facebook in maxim 1 zi calendaristica de la realizarea lor. Participantii trebuie sa intre pe Facebook pe pagina Aperol Dolce Far Niente, sa gaseasca pozele cu ei, sa isi inscrie numele in dreptul pozei, sa-si convinga prietenii sa intre pe pagina, sa devina si acestia fani cu pagina de Aperol si sa dea like pozelor inscrise in campanie.
La concurs nu participa decat pozele cu persoanele care mai intai au comandat un cocktail Aperol si care apar in poza cu panoul promotional.
Perioada de votare va incepe pe data de 09 iulie 2011 si va inceta pe data de 2 octombrie 2011, ora 12:00.
Pentru a participa la prezenta Campania Promotionala, o persoana trebuie sa indeplineasca toate conditiile de mai sus.
Participand la prezenta Campanie, participantul isi exprima acordul in mod ferm si neechivoc ca  S.C. Cristalex ‘94 S.R.L. va avea dreptul sa foloseasca oricare dintre materialele foto realizate in cadrul Campaniei Promotionale, in mod exclusiv si la propria alegere, integral sau partial, in forma originala sau modificata, in orice mod si in orice moment, inclusiv in campanii publicitare, fara obligatia platii vreunei sume de bani sau alte contraprestatii catre participantul care a transmis si inscris materialul respectiv in Campanie.
5.2.2.  Criteriul de desemnare al castigatorilor este numarul de “like-uri” acumulate pe durata Campaniei Promotionale. Acumularea voturilor pe baza carora se vor desemna castigatorii se va face dupa cum urmeaza: pe data de 18 septembrie 2011 vo fi uploadate ultimele poze. Iar pe data de 3 octombrie 2010, ora 12:00, persoana care are cele mai multe like-uri stranse va intra in posesia marelui premiu: un scuter Vespa.
5.2.3. Perioada de votare va incepe pe data de 09 iulie 2011 si va inceta pe data de 2 octombrie 2011 ora 12:00.
5.2.4. Votarea se va face NUMAI in cadrul  “www.facebook.com/AperolDolceFarNiente” in sectiunea “Galerie”. Fiecare vizitator al Aplicatiei poate vota un numar nelimitat de poze, dar fiecare poza individuala poate fi votata o singura data de catre un vizitator. Dupa ce un vizitator a votat o poza, functia de votare pe materialul respectiv se va dezactiva automat. Orice tentativa de fraudare a procesului de votare va fi sanctionata, iar poza participantului descalificata din concurs.
5.2.5. In cazul in care un participant are  inscrise mai multe poze in concurs, voturile obtinute vor fi calculate pentru fiecare poza in parte si nu se vor cumula.

SECTIUNEA 6. PREMIILE ACORDATE:
6.1. In cadrul acestei campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:  
·    8000 premii instant, constand in:
o    5.000 bucati yo-yo portocalii, galbene si albastre
o    3000 bucati mingiuta antistress portocalie

·    1 Premium mare: 1 scuter Vespa (unul dintre cele 3 Vespa pe care echipa Aperol le utilizeaza la promotie).

6.2 Valoarea totala a premiilor este de 5.535 Eur + TVA. Nu se acorda contravaloarea in bani sau in alte produse a premiilor.

SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR - MECANISM FACEBOOK
7.1 Va fi desemnat castigator al premiului mare de pe Facebook constand intr-un scuter Vespa o singura persoana astfel:
7.2 Persoanele care se afla in locatii, in orasele in care echipa Aperol va desfasura promotia si care achizitioneaza un cocktail Aperol automat intra in concurs. Tot ce trebuie sa faca este sa accepte sa li se faca o poza la panoul promotional Aperol. Ulterior, poza facuta este uploadata pe Facebook de catre una dintre personele care fac parte din echipa Aperol.
7.3 La concurs participa numai pozele depuse pe Facebook pana si  inclusiv in ziua de 18 septembrie 2011.
7.4 Perioada de votare va incepe pe data de 09 iulie 2011 si va inceta pe data de 2 octombrie 2011 ora 12:00.
7.5 Acumularea voturilor pe baza carora se vor desemna castigatorii se va face dupa cum urmeaza: pe data de 18 septembrie 2011, ora 12:00 cel tarziu, vor fi uploadate ultimele poze. Iar pe data de 3 octombrie, ora 12:00 persoana care are cele mai multe like-uri stranse va intra in posesia marelui premiu: un scuter Vespa (unul dintre cele 3 Vespa pe care echipa Aperol le utilizeaza la promotie).
7.6 In cazul in care  exista mai multi concurenti  care au acelasi numar de voturi, departajarea se va face prin stabilirea primului concurent care a ajuns la numarul respectiv de voturi, respectiv ora exacta la care s-a inregistrat ultimul vot.  
7.7 Castigatorul  va fi desemnat si publicat in sectiunea “Castigatori” pe pagina de facebook  Aperol  (www.facebook.com/AperolDolceFarNiente), in maxim 20 zile de la terminarea Campaniei Promotionale.

SECTIUNEA 8. ACORDAREA PREMIILOR:
8.1 Premiul cel mare constand intr-un scuter Vespa va fi acordat castigatorului validat in maxim 30 zile calendaristice de la validare.
8.2 Numele castigatorului va fi afisat pe Facebook www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, acesta trebuie sa urmareasca in continuare pagina de Facebook.
8.3 Premiul cel mare 1 Vespa va fi inmanat astfel: dupa ce castigatorul va fi validat, Organizatorul ii va comunica toate detaliile (adresa exacta, persoana de contact) prin care acesta poate intra in posesia premiului.
8.4 Castigatorul trebuie sa ne comunice datele: nume/prenume/CNP/numar telefon/ in termen de 48 ore de la data in care a fost afisat ca si castigator pe site. In caz contrat, acesta va fi invalidat si premiul va fi acordat urmatorului participant care a obtinut cel mai mare numar de voturi.
8.5 Castigatorul va fi contactat telefonic de 3 ori pe zi, 2 zile lucratoare din momentul desemnarii ca si castigator. Daca acesta nu raspunde va fi desemnat castigator urmatorul participant cu cel mai mare numar de voturi. In cazul in care nici acest participant nu raspunde, se va repeta aceeasi procedura, pana la acordarea premiului.
8.6 Premiul va fi acordat castigatorului in cel mult 30 zile calendaristice de la data validarii premiului.

SECTIUNEA 9. CONDITII DE VALIDARE A CASTIGATORILOR:
9.1.    Pentru a fi validat drept castigator, participantul la Campanie trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile descrise in sectiunile 4, 5 si 7 ale Regulamentului oficial al Campaniei Promotionale. De asemenea, in momentul receptiei premiilor, Participantul trebuie sa prezinte un act de identitate valabil (cartea de identitate sau pasaportul).
9.2.    Contestatii: Contestatiile cu privire la numarul de puncte se pot face in 16 de ore de la data afisarii numelor castigatorilor pe site. Contestatia se trimite Organizatorului prin e-mail la adresa office@la-luna.ro si va cuprinde in mod obligatoriu:
i) numele, domiciliul, date de identificare;
ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia;
Contestatiile se vor solutiona in termen de 48 de ore de la data primirii.

SECTIUNEA 10. INMANAREA PREMIILOR:
Premiile mici (yo-yo si mingii anti-stres) vor fi inmanate castigatorilor instant de catre echipa Aperol, dupa ce consumatorii au comandat un cocktail Aperol.
Premiul cel mare 1 Vespa (una dintre cele 3 Vespa pe care echipa Aperol le utilizeaza la promotie) va fi inmanat astfel: dupa ce castigatorul va fi validat, Organizatorul ii va comunica toate detaliile ( adresa exacta, persoana de contact) prin care acesta poate intra in posesia premiului.

SECTIUNEA 11. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR:
11.1. Numele castigatorului si premiul castigat in cadrul Campaniei va fi publicat conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.
11.2. Numele castigatorului premiului: 1 scuter Vespa va fi publicata pe site-ul: www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.

SECTIUNEA 12. LIMITAREA RASPUNDERII:
12.1. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in Campanie in perioada de desfasurare a Campaniei.
12.2. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care castigatorul isi pierde dreptul de a folosi serviciile oferite de www.facebook.com pe durata Campaniei.

SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE:
13.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.
13.2. De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiilor, prin semnarea procesului verbal de predare primire, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.
13.3. Participantilor la campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii formularului sau a solicitarii Regulamentului Oficial de Desfasurare al Campaniei, etc.). Cheltuielile mai sus prevazute nu sunt si nici nu vor putea fi considerate a fi „cheltuieli indirecte” in sensul Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, astfel cum a fost republicata, cu modificarile ulterioare.

SECTIUNEA 14. ANGAJAMENTE, CONFIDENTIALITATEA DATELOR:
14.1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la acest Concurs in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 8768.
14.2. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia imputernicitilor si partenerilor contractuali ai Organizatorului si a cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
14.3. Prin inscrierea in Campanie, participantii declara ca sunt de acord cu Regulamentul Campaniei Promotionale si cu faptul ca datele lor personale sa fie prelucrate si sa intre in baza de date a Organizatorului. Participantii sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele, adresa si si/sau imaginea lor sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare de catre Organizator, fara alte obligatii sau plati din partea acestuia. Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele si serviciile Organizatorului si ale partenerilor sai, prin orice mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS), doar daca persoanele vizate si-au dat acordul expres si neechivoc in acest sens. Organizatorul nu conditioneaza participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. In cazul in care participantii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu va face alte demersuri ulterioare in acest sens.
14.4. Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).
14.5. Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C Cristalex  ‘94 SR.L. cu sediul in Bucuresti, la adresa Str. Constantin Sandu Aldea Nr. 37, Sector 1.
14.6. Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal sunt inmanarea premiilor castigatorilor si realizarea de rapoarte statistice cu privire la participanti.

SECTIUNEA 15. LITIGII:
In cazul unor litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane de la sediul Organizatorului.

SECTIUNEA 16. FORTA MAJORA:
16.1. Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului.
16.2. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la campanie pe pagina www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

SECTIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE:
Regulamentul Oficial al campaniei “Aperol Dolce Far Niente!” este disponibil gratuit oricarui solicitant pe www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.

SECTIUNEA 18. DETALII LOGISTICE AL CAMPANIEI PROMOTIONALE:
Regulamentul Oficial al campaniei “Aperol Dolce Far Niente!” este disponibil gratuit oricarui solicitant pe pagina pe Facebook: www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
Toate detaliile cu privire la orasele in care se desfasoara promotia, programul orar si locatiile pot fi consultate direct pe pagina de Facebook: www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a face modificarile cu privire la orasele/ programul si locatiile in care se va desfasura campania in cel mai scurt timp posibil si de a le comunica pe pagina de Facebook: www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
Nu avem elemente multimedia.
(necesita autentificare)
Datele tale vor aparea în comentariu astfel:

Comentariul tău a fost trimis

Comentariul va fi publicat după ce verificăm să corespundă Termenilor şi condiţiilor

Sus Forum Câştigători

Câştigători la promoţia "Aperol Dolce Far Niente"

Afişează doar câştigătorii care îndeplinesc următoarele condiţii:
Localitate  
     Premiu  
Momentan nu avem câştigători la această promoţie.

Trimite unui prieten (sau mai multora!)



În emailul trimis va fi pus automat şi linkul către această pagină.
Aceste informaţii vor apărea în câmpul From:

Emailul a fost trimis.

Iţi mulţumim că ne-ai recomandat!

Ai întrebări despre această promoţie şi vrei să te ajutăm? Scrie-ne şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp!

Numele promoţiei: Aperol Dolce Far Niente

* Mesajul tău
* Numele tău

* E-mail

Contact |  Blog |  Termeni şi condiţii |  Politica de confidenţialitate |  Sitemap |  Forum sitemap |  Despre noi
© Netstreet Media